INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 49 ... 59  Volgende
AuteurBericht
Horace Finnegan
Horace Finnegan
Class 3
Aantal berichten : 64

Character Profile
Alias: Little Dog
Occupation: Teacher training for primary education
Randomness talk - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Emptyvr dec 22, 2017 10:12 am

Penelope Malone schreef:
Aahh love deze movement hahah

Jaaa deze campagne
Hij zou iets hebben van guyss hoeft echt niet, maar in het geheim eigenlijk wel heel tevreden en happy zijn om voor het eerst positief een middelpuntje van aandacht te zijn c:

@Inge: & Horace zou het niet eens erg vinden :'D
-fistbump-

@Jessica: Hii, welcome back!

Ayy komt er trouwens iets van een klein evenementje voor kerst, is wat ik me afvroeg? :la:
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi Ethan Bast
Levi Ethan Bast
Class 2
Aantal berichten : 225

Character Profile
Alias: Lucifer
Occupation: Student
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Emptyvr dec 22, 2017 10:28 am

Ik had gehoord dat er normaal gezien wel iets kwam ja :la:
Horace Finnegan
Horace Finnegan
Class 3
Aantal berichten : 64

Character Profile
Alias: Little Dog
Occupation: Teacher training for primary education
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Emptyvr dec 22, 2017 10:41 am

*heavy breathing* :la: :la:
Kallista Dore Firos
Kallista Dore Firos
Class 2
Aantal berichten : 429

Character Profile
Alias: Téras
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Emptyvr dec 22, 2017 11:08 am

*sehr heavy breathing*
Salomée Adkins
Salomée Adkins
Class 2
Aantal berichten : 153

Character Profile
Alias: IOrigins
Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Emptyvr dec 22, 2017 2:02 pm

Randomness talk - Pagina 39 Heavy-Breathing-Cat

@Rosa: Aah goed bezig zeg jij! Wat georganiseerd :ok: :ok: Ik heb nu dus ook vakantie en ik moet ook echt mijn kamer uitmesten na honderd jaar maar ik heb zooo geen zin, sad haha

@Caro: Brb even over je nieuwe char heen kwijlen hoor

Hi Jessica! Wij hebben elkaar volgens mij inderdaad nog niet gezien. Welkom terug inderdaad! En mag ik ook even zeggen dat Alexandra's mutatie echt super awesome is?? Dat is zo gaaf Ö
Jezebel Childress
Jezebel Childress
Class 4
Aantal berichten : 76

Character Profile
Alias: Ira
Occupation: Zeiken
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Emptyza dec 23, 2017 10:01 pm

Hehehehe heb je je kamer nog opgeruimd??

Also hoi wil iemand een topic/plotje met Anthony ik wil hem naar 20 posts werken deze vakantie (a)
Rhys Dwyer
Rhys Dwyer
Class 4
Aantal berichten : 80

Character Profile
Alias: Viluppo.
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Emptyza dec 23, 2017 10:10 pm

Welkom terug Jessica! :’D

Ennnn ik zou wel willen Rosa maar ga deze vakantie zelf vrij weinig aan posten toekomen. ):
Maaaar wil wel eens een topic met jou!!!
Jezebel Childress
Jezebel Childress
Class 4

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Emptyza dec 23, 2017 10:44 pm

Omg dat is zo saaaad :ccc maar wil best wel vast een topic aanmaken (a)
Dan kan het trouwens met iedere char wel hehehe want Tony wil ik deze vakantie zsM jongE
Salomée Adkins
Salomée Adkins
Class 2

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Emptyza dec 23, 2017 11:26 pm

Jezebel Childress schreef:

Ik ben zo blij dat je het vraagt want ik stond te popelen om er zelf over te gaan opscheppen maar nu lijkt het alsof het gewoon casual conversatie is Cool Maar YES ik heb dus mijn kamer opgeruimd/afgestoft/gedweild allezz Owh en ook nog even de rest van het huis gedaan want ik ben modeldochter pfhahah
EN hoi ja ik wil dus ook wel eens een topicje met je :] Ant lijkt me ook echt cool dus ik ben eigenlijk wel in if you are? Ik heb dus alleen wel ziek veel families en samengestelde gezinnen gedoe dus ik ben nog wel even bezig met de kerstdagen (die casual overlopen in nieuwjaar) maar ik zal tussendoor wel wat proberen c:
Kallista Dore Firos
Kallista Dore Firos
Class 2
Aantal berichten : 429

Character Profile
Alias: Téras
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Emptyza dec 23, 2017 11:52 pm

De drukte van de feestdagen wanneer je in samengestelde gezinnen zit LOL het is me maar al te bekend. Ben echt super blij dat ze het wat rustiger doen en rekening houden met de blok anders kwam ik heus niet rond met studeren.
Rhys Dwyer
Rhys Dwyer
Class 4
Aantal berichten : 80

Character Profile
Alias: Viluppo.
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Emptyzo dec 24, 2017 9:23 am

Omg dat is zo saaaad :ccc maar wil best wel vast een topic aanmaken (a)
Dan kan het trouwens met iedere char wel hehehe want Tony wil ik deze vakantie zsM jongE

Jaaaa beter wel!
Ik kan met Norah of Rhys, dus kies maar :aap:
Jezebel Childress
Jezebel Childress
Class 4

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Emptyzo dec 24, 2017 11:36 am

Salomée Adkins schreef:
Ik ben zo blij dat je het vraagt want ik stond te popelen om er zelf over te gaan opscheppen maar nu lijkt het alsof het gewoon casual conversatie is Cool Maar YES ik heb dus mijn kamer opgeruimd/afgestoft/gedweild allezz Owh en ook nog even de rest van het huis gedaan want ik ben modeldochter pfhahah
EN hoi ja ik wil dus ook wel eens een topicje met je :] Ant lijkt me ook echt cool dus ik ben eigenlijk wel in if you are? Ik heb dus alleen wel ziek veel families en samengestelde gezinnen gedoe dus ik ben nog wel even bezig met de kerstdagen (die casual overlopen in nieuwjaar) maar ik zal tussendoor wel wat proberen c:

YES U GO GURL beter omg prettige zaken dat, lekker opgeruimd huis jaajajaja heerlijk. Ik moet vgm als ik thuis kom ook weer gelijk opruimen hhahaaufhwef

En YES laten we dit doen :] Ik wil het topic wel maken!!!! Heb je nog een idee voor idk iets van een plotje of wat ze kunnen doen of waar je het topic wil? (a)

En @Tess omg jajaja aaaah oke eeeeeeeh weet je met wie van mijn chars je zou willen of is het complete vrijheid want daar kan ik wel niet zo goed tegen hehehehe wacht beter contact ik je ff in privé
Salomée Adkins
Salomée Adkins
Class 2

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Emptyzo dec 24, 2017 11:55 am

Kallista Dore Firos schreef:
De drukte van de feestdagen wanneer je in samengestelde gezinnen zit LOL het is me maar al te bekend. Ben echt super blij dat ze het wat rustiger doen en rekening houden met de blok anders kwam ik heus niet rond met studeren.

Pff ja hahah naast dan gewone familie ook nog tweemaal stierfamilie en dan zijn mijn opa en oma ook nog uit elkaar duss dat moet ik ook allemaal weer apart... :aap: Vet onhandig haha. Maar wel fijn dat ze er bij jou een beetje rekening mee houden inderdaad! Ik zou natuurlijk ook gewoon na twee dagen kunnen zeggen van 'zo is het wel weer welletjes' maar dat durf ik dan ook weer niet oeps.

@Rosa: AH yes bedankt voor je waardering ghehe :kiss: Pff succes dan maar daarmee, dat is wel weer het ding, je blijft echt bezig met schoonmaken als je eenmaal begint haha Enn wil je met Sal? Want ik dacht misschien kan Ant wel een verwaarloosd dier of zo vinden en dat hij dan de Tierheim belt en dat Pen dan in haar crackspider autootje komt aangesneld mwhihi. En Sal is altijd wel in voor een avontuur dus alles kan :3 Sal en Ant kunnen natuurlijk ook random op de kerstmarkt strollen want ik moet nog een kersttopic. Mss dat ze foto's komt maken en dan ziet ze Ant en dan gaat ze hem helemaal scouten en zo lol Nou ja dat was het wel weer voor mijn inspiratie, kijk maar xD
Athena Reagan
Athena Reagan
Class 2
Aantal berichten : 39

Character Profile
Alias: Zenith
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Emptyzo dec 24, 2017 12:02 pm

Also hoi wil iemand een topic/plotje met Anthony ik wil hem naar 20 posts werken deze vakantie (a)

Ik wil gerust ook een topicje :)
Alexandra Cardwell
Alexandra Cardwell
Class 3
Aantal berichten : 12

Character Profile
Alias: Lacuna
Occupation: studying Physics
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Emptyzo dec 24, 2017 3:28 pm

Ik sta ook open voor topicjes wbw 

@vera nee klopt hii!! dankjewel!! :la:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 39 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 39 van 59Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 49 ... 59  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: