|
|
Auteur | Bericht |
---|
Allen Springs- Class 3
- Aantal berichten : 450
Character Profile Alias: Mr. Mischief Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 10:00 pm | |
| Haha, ja ik denk ook dat Allen veel van Horace wel kan appreciëren inderdaad. Lil bro Dus ze moeten maar gewoon een keer meeten, in het cafetaria van de school oid misschien? Mijn januari gaat trouwens heel druk worden, dus ik wil allemaal topics omdat jullie allemaal zo geweldig zijn, maar verwacht niet te veel snelle reacties van me helaasch Ik ben serieus pas 1 dag terug en ik heb de neiging gewoon op te geven en in mm bed te blijven tot januari voorbij is, stress me ziek fml. |
|
| |
Horace Finnegan- Class 3
- Aantal berichten : 64
Character Profile Alias: Little Dog Age: 22 years Occupation: Teacher training for primary education
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 10:29 pm | |
| Yyyaaa *highfive* Wat dacht je van de kerstmarkt, op de schaatsbaan ofzo? Al vind ik cafetaria ook prima hoor~ (maarr ik wilde daar stiekem nog een topicje hebben huehe) Aww maak je geen zorgen, ik ben naar mijn gevoel echt heel sloom met posten as it is Also inspiratie komt wanneer het komt, dus neem je tijd joh. Hoop dat het snel rustiger voor je word |
|
| |
Allen Springs- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 10:33 pm | |
| Ohjaaa schaatsbaan, ik stem voor. Allen gaat keihard op noren, gotta go fast! Dus als je een botsing wil kunnen ze zo ontmoeten (romantisch ) Zou jij maybe willen starten? Dan antwoord ik zodra ik van mezelf een pauze heb verdiend :') En gelukkig kan ik met tyler de stress van me af schrijven, jeetje :') |
|
| |
Wren Máraz- Class 2
- Aantal berichten : 274
Character Profile Alias: The Dictator Age: 16 years Occupation: Lazy student
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 10:34 pm | |
| Haha als Horace vrienden weet te worden met Allen, dan komt hij ook binnen de magische acceptatiecirkel van Wren! I've heard rumours about it... |
|
| |
Noctem Incaendium- Class 2
- Aantal berichten : 33
Character Profile Alias: Flamekeeper Age: 22 Occupation: zwerfkat
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 10:54 pm | |
| CATBOI IS DONE denk ik idk of ik 100% blij ben met zn OS maar hé dat ben ik wss nooit d u s nu ga ik ff zijn csje neergooien woah |
|
| |
Athena Reagan- Class 2
- Aantal berichten : 39
Character Profile Alias: Zenith Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 11:23 pm | |
| - James Wang schreef:
- Yooo iemand die interesse heeft in een topic met James?
Zal wel een beetje wennen weer zijn; al lang niets meer geschreven ^^ very late answer maar shhtt XD ik wil gerust ook wel een topicje XD |
|
| |
Namika Blanchard- Class 1
- Aantal berichten : 28
Character Profile Alias: Lawyer Lady Age: 22 Occupation: Law school student & Legal intern
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 05, 2018 12:29 am | |
| CATBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI CAT BOOOOOOOOOOOI eindelijk |
|
| |
Lorise Southers- Class 3
- Aantal berichten : 695
Character Profile Alias: Cupid Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 05, 2018 1:18 am | |
| Alrightyyy ik heb al mijn chars even een nieuw setje gegeven want het is tijd dat ik ze allemaal even onder het stof vandaan haal! Morgen ( I mean, later deze dag want het is alweer 1 uur geweest) ga ik weer met ze aan de slag Probeerde tig keer met Lorise in te loggen en snapte niet wat ik verkeerd had gedaan tot ik las dat ik Loriso had getypt... *facepalm* goodnight y'all! |
|
| |
Levi Ethan Bast- Class 2
- Aantal berichten : 225
Character Profile Alias: Lucifer Age: 20yo Occupation: Student
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 05, 2018 9:09 am | |
| Je setjes lukken tijd zo goed Ik wil met iedereen topicjes vandaag maar eens proberen om wat te posten Catboi ziet er nice uit, mooi setje!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 05, 2018 11:23 am | |
| hahaha het lijkt keihard op Levi zn setje omg ik had het pas later gezien succes iedereen met posten ik ga dr ook eens aan beginnen met deze hier ›:D |
|
| |
Kallista Dore Firos- Class 2
- Aantal berichten : 429
Character Profile Alias: Téras Age: 20 Occupation: Student
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 05, 2018 11:29 am | |
| @Lucas: Ik wou gisteren nog zeggen 'Als je niet helemaal tevreden bent kan je het eens aan Lorry vragen dies goed met cirkels' Aiden heeft denk ik ook cirkels Om niet te zeggen dat ze allemaal cirkels hebben Goedemiddag lieve POFfertjes! Hoe gaat iedereen zijn dag? Ik ben eindelijk terug een beetje vooruitgegaan met studeren WOOP WOOP! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 05, 2018 12:35 pm | |
| yesss, maar Lorry dr afbeeldingen zijn cirkels. die van mij zijn vierkant, maar met code cirkelvormig gemaakt hahaha |
|
| |
Kallista Dore Firos- Class 2
- Aantal berichten : 429
Character Profile Alias: Téras Age: 20 Occupation: Student
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 05, 2018 12:40 pm | |
| Aaaaah zo xD Ik ben echt een losertje als het op die dingen aankomt hoor :P |
|
| |
Allen Springs- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 05, 2018 12:42 pm | |
| - Noctem Incaendium schreef:
- yesss, maar Lorry dr afbeeldingen zijn cirkels. die van mij zijn vierkant, maar met code cirkelvormig gemaakt hahaha
What is this sorcery, burn the witch!! Ohnee, z'n witch is al dood sorryAlso, ik apprecieer Sepps houding tegen Allen zo erggg, subtiel sassy Fijne vrijdag, guys! En succes met studeren, Swaas! |
|
| |
Namika Blanchard- Class 1
- Aantal berichten : 28
Character Profile Alias: Lawyer Lady Age: 22 Occupation: Law school student & Legal intern
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jan 05, 2018 12:44 pm | |
| - Allen Springs schreef:
- What is this sorcery, burn the witch!! Ohnee, z'n witch is al dood
sorry TOO SOON RAAAAHHHH En jaaaa fijne vrijdag en fijn weekend babbies!!!! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|