|
|
Auteur | Bericht |
---|
Allen Springs- Class 3
- Aantal berichten : 450
Character Profile Alias: Mr. Mischief Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 7:36 pm | |
| - James Wang schreef:
- Yooo iemand die interesse heeft in een topic met James?
Zal wel een beetje wennen weer zijn; al lang niets meer geschreven ^^ Ik weet niet of je t aandurft om James meteen met een onstabiele Tyler te laten meeten, maar anders kunnen ze elkaar misschien savonds laat tegen t lijf lopen ja ok, ik ben van plan Tyler iemand te laten beroven shhMaar ik snap t ook als je liever eerst in een normale situatie James leert kennen :'D CAT. |
|
| |
Julian Amati- Class 2
- Aantal berichten : 27
Character Profile Alias: Wodan Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 8:11 pm | |
| Maar Tyler is zo preciousss. Zie maar dat hij niet perongeluk een cop berooft, kan hij linea recta een nachtje in een cel doorbrengen xD |
|
| |
Garrett Godfrey- Class 2
- Aantal berichten : 90
Character Profile Alias: Aura Age: 18 Occupation:
| |
| |
Kallista Dore Firos- Class 2
- Aantal berichten : 429
Character Profile Alias: Téras Age: 20 Occupation: Student
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 8:23 pm | |
| Sal moet om een glas water voor haar hik want ze werkte lichtjes op Norman zijn systeem met haar waarbarstige geluidjes |
|
| |
Horace Finnegan- Class 3
- Aantal berichten : 64
Character Profile Alias: Little Dog Age: 22 years Occupation: Teacher training for primary education
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 8:28 pm | |
| Ohh noo kitties Horace flipt sowieso de pan uit @Tess: HAHA het was serieus het plan na mijn vorige post maar toen ging nearly iedereen en oops laten we gewoon hopen op Norman-mercy hier & is goed, neem je tijd!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 8:32 pm | |
| - Horace Finnegan schreef:
- @Tess: HAHA het was serieus het plan na mijn vorige post maar toen ging nearly iedereen en oops laten we gewoon
hopen op Norman-mercy hier Ik vrees er voor dat hij 3/4de van zijn groepje gaat laten verdwijnen tegelijkertijd Also Gaat Horace voor leerkracht? Dan reserveer ik alvast een topicje voor deze dame hoor want die wilt dat ook gaan doen Studyclubje ofzo super gezellig toch? |
|
| |
James Wang- Class 2
- Aantal berichten : 21
Character Profile Alias: Feilian Age: 25 Occupation: Pediatrician
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 8:35 pm | |
| Hmm ~ It's fine by me lol. Misschien leer ik hem wel het beste kennen in zo'n situatie. I'm fine lol~<3 lijkt me leuk ;D
&kitties oml~<3 |
|
| |
Horace Finnegan- Class 3
Character Profile Alias: Little Dog Age: 22 years Occupation: Teacher training for primary education
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 9:17 pm | |
| @Tess: Klinkt goed! C: JA hij gaat voor de klas voor zover dat gaat, horace is het meest kinderliefhebbend hoopje iets op de wereld Als ze er enigzins beter in is, misschien kan ze hem ook duitse les geven want zijn zwitserduits is echt om acute chronische depressies van te krijgen |
|
| |
Allen Springs- Class 3
- Aantal berichten : 450
Character Profile Alias: Mr. Mischief Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 9:23 pm | |
| - James Wang schreef:
- Hmm ~ It's fine by me lol.
Misschien leer ik hem wel het beste kennen in zo'n situatie. I'm fine lol~<3 lijkt me leuk ;D
&kitties oml~<3 Coolio, dan zal ik een dezer dagen ergens de gezelligheid starten Also,@Angie,Allen moet echt ooit Horace ontmoeten om hem te pesten/plagen, hij duwt dan wel geen hoofden in pleepotten, maaf denk dat t wel tragikomisch zou zijn |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 9:24 pm | |
- JA hij gaat voor de klas voor zover dat gaat, horace is het meest kinderliefhebbend hoopje iets op de wereld
Als ze er enigzins beter in is, misschien kan ze hem ook duitse les geven want zijn zwitserduits is echt om acute chronische depressies van te krijgen Nu ja ze is zelf Grieks en heeft net de Engelse taal onder de knie dus haar Zwitsersduits of gewoonweg Duits is een ramp Misschien kunnen ze samen zo een groepswerkje doen dat studenten onderwijs altijd moeten doen kunnen ze samen kinderliefhebbers zijn! Kalli is echt dol op kindjes |
|
| |
James Wang- Class 2
- Aantal berichten : 21
Character Profile Alias: Feilian Age: 25 Occupation: Pediatrician
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 9:36 pm | |
| @Emma: Whoop~ ben benieuwd in dat geval en zal afwachten ;D |
|
| |
Horace Finnegan- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 9:46 pm | |
| @Tess: Oh wait dan gaat het duits niet door nee hahaa Kunnen ze samen dubben. Maar ik vind het sws prima hoor! Wat bedoel je precies met groepswerkje, gewoon een sort van groepsopdracht die ze aangewezen krijgen om samen te moeten doen? @Emma: okokk ja ik wilde stiekem al eens een Allen-topicje claimen hihii En ik denk eigenlijk dat Allen en Horace uiteindelijk over tijd best goede buds kunnen worden want er is wel enige 'potentiële bro-chemie'? (that being booze & chicks) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 9:48 pm | |
- @Tess: Oh wait dan gaat het duits niet door nee hahaa
Kunnen ze samen dubben. Maar ik vind het sws prima hoor! Wat bedoel je precies met groepswerkje, gewoon een sort van groepsopdracht die ze aangewezen krijgen om samen te moeten doen? Je bedoelt Swaas right?Goh, daar kunnen we misschien over PB eens over brainstormen eenmaal ik terug wat tijd heb ^^ |
|
| |
Matteo Fontana- Human
- Aantal berichten : 11
Character Profile Alias: Matt Age: 19 Occupation: Politie agent
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 9:48 pm | |
| Boem, kicked it off with this one yaaas c: |
|
| |
Horace Finnegan- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 9:49 pm | |
| Ops dat bedoelde ik nothing happened niemand gelezen En dat is goed, laat het maar weten wanneer t je schikt c: |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|