|
|
Auteur | Bericht |
---|
Katie Springs- Class 3
- Aantal berichten : 29
Character Profile Alias: KitKat Age: 11 Occupation: Primary education
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 11:51 am | |
| Ik ga echt stuk om die Tyler post ahahahah; wat een prachtfiguur |
|
| |
Allen Springs- Class 3
- Aantal berichten : 450
Character Profile Alias: Mr. Mischief Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 12:30 pm | |
| Ik realiseer me nu dat hij op zn ava ook aan zijn vinger likt en nu zie ik voor me dat hij gewoon die kruimels aan het aflikken is :')))) Omnomnom.. |
|
| |
Salomée Adkins- Class 2
- Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 12:55 pm | |
| - Horace Finnegan schreef:
Free french classes by Salomée Adkins Fluent in 3 days guaranteed Wow even serieus dit is nog best een heel goed plan?? Except the 'free' part want dan ditcht ze natuurlijk wel haar baristabaantje ghehe AHW ROSA ze is zoooo gorg *gay intensifies* |
|
| |
Namika Blanchard- Class 1
- Aantal berichten : 28
Character Profile Alias: Lawyer Lady Age: 22 Occupation: Law school student & Legal intern
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 12:58 pm | |
| - Horace Finnegan schreef:
- Ayy! *highfive*
ik ken je nog niet, denk ik? maar what gives Concept van yin en yang vind ik wel heel leuk, eigenlijk C: Ik ben Rosa gewoon van Anthony enzo hehehe dus je kent kent me niet maar ik ben niet nieuw nieuw hehe (a) En omg @ Tess wil wel een topic met Garrett hoor hahafiuehfe hoOP dat ik haar discussie skills eer aan kan doen die kerel verdient het echt om effe op zijn plek gezet te worden en YES Namika will sue everybody nieMAND IS MEER VEILIG en Namika wil geld zien @Vera JA SNAPJE ik huil ze is veel te mooi kan eigenlijk echt niet hahahafheuiwfhuhre heb ook echt een zieke collectie aan kiekjes die ik constant uitbreid en waar ik soms gewoon effe doorheen scroll want ben vlief hoor omggggg |
|
| |
James Wang- Class 2
- Aantal berichten : 21
Character Profile Alias: Feilian Age: 25 Occupation: Pediatrician
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 1:17 pm | |
| Hahaha James will be given to nobody >_> my precious baby.
jk jk. French lessons tho... c':
&Namika is zo pretty<3 o.o |
|
| |
Kallista Dore Firos- Class 2
- Aantal berichten : 429
Character Profile Alias: Téras Age: 20 Occupation: Student
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 1:33 pm | |
| Sal zou effectief nog moeite doen om iets uit te leggen... Ik ken een char die eerst geld zou innen en dan random in het Frans zou beginnen. Wanneer ze vragen krijgt waarom antwoord ze gewoon met "Zo leer je het al doende, komt goed," -continues in French-
She is truely very pretty <3 |
|
| |
Matteo Fontana- Human
- Aantal berichten : 11
Character Profile Alias: Matt Age: 19 Occupation: Politie agent
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 1:35 pm | |
| Zo, even deze jongen in gang zetten c: |
|
| |
Garrett Godfrey- Class 2
- Aantal berichten : 90
Character Profile Alias: Aura Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 1:40 pm | |
| Al die cops, en nu ook een lawyer in spe... Waarom ging ik ook alweer met Garrett het slechte pad op? |
|
| |
Matteo Fontana- Human
- Aantal berichten : 11
Character Profile Alias: Matt Age: 19 Occupation: Politie agent
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 1:44 pm | |
| Hahaha naww komt wel goed xD |
|
| |
Garrett Godfrey- Class 2
- Aantal berichten : 90
Character Profile Alias: Aura Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 1:49 pm | |
| Also, even een vraagje... Ik wilde voor Katie en Garrett eigenlijk nieuwe setjes en ik heb wel ideeën en plaatjes, maar lack de skills om ze te maken. Zitten hier creatieve breinen die ik daarvoor kan inhuren? |
|
| |
Namika Blanchard- Class 1
- Aantal berichten : 28
Character Profile Alias: Lawyer Lady Age: 22 Occupation: Law school student & Legal intern
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 1:55 pm | |
| - Garrett Godfrey schreef:
- Al die cops, en nu ook een lawyer in spe... Waarom ging ik ook alweer met Garrett het slechte pad op?
Ze kan hem vast wel helpen Garrett will be just fiiiineeee (a) Enneeeehhhh ik zou graag willen helpen maar ik lack zelf ook een beetje de photoshop skills om er een leuk osje uit te werken (vandaar dit gapende gat onder mijn posts hoor) ik doe echt altijd maar wat in photoshop ahahfhuehfe |
|
| |
Horace Finnegan- Class 3
- Aantal berichten : 64
Character Profile Alias: Little Dog Age: 22 years Occupation: Teacher training for primary education
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 2:01 pm | |
| @V: hahaaa ik zie het 'r nog doen ook @Rosa: oOHH dat ben jij gewoon huehahe Dat leren kennen komt vast nog wel bij tijd @Tess: Ehh ik wil wel iets proberen als je me plaatjes toegooit maar weet niet of ik het kan brengen zoals je voor ogen hebt maar kan wel iets proberen en anders zie ik wel een pb verschijnendus KIJK MAAR |
|
| |
Noctem Incaendium- Class 2
- Aantal berichten : 33
Character Profile Alias: Flamekeeper Age: 22 Occupation: zwerfkat
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 7:26 pm | |
| jaaaa Noctem heeft een avatar whooo nu de rest van zn setje nog hahafjklsdm |
|
| |
James Wang- Class 2
- Aantal berichten : 21
Character Profile Alias: Feilian Age: 25 Occupation: Pediatrician
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 7:28 pm | |
| Yooo iemand die interesse heeft in een topic met James? Zal wel een beetje wennen weer zijn; al lang niets meer geschreven ^^ |
|
| |
Kallista Dore Firos- Class 2
- Aantal berichten : 429
Character Profile Alias: Téras Age: 20 Occupation: Student
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 04, 2018 7:29 pm | |
| Zei iemand topicjes? Ik wil zeker een topicje, maar misschien best na mijn examens want anders vlot dat niet en dat wil ik niemand aandoen xD Alle 3 mijn chars kunnen wel nog eentje gebruiken, dus denk gerust na welke ^^
@Lucas: Oooomg, hij ziet er zo leuk uit! Zo verschrikkelijk fluff! 11/10 wanna hug |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|