Auteur Bericht Finnegan Moreo Human Aantal berichten : 12Character Profile Alias : Chief Age : 36 Occupation : Chief of Police Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 12:16 pm Aah ik moet echt terug gaan posten....maar school doet moeilijk
Brimstone Varlow Class 3 Aantal berichten : 148Character Profile Alias : Tooth Age : 20yo Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 12:18 pm @Kaat I feel you.. en werk zit er ook voor iets tussen. beter nu maar wat posten tijdens springuren en dan is schoolwerk voor vanavond #prioriteiten
Victor Valdés Class 2 Aantal berichten : 100Character Profile Alias : Gato Age : 19 Occupation : Student geneeskunde Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 12:48 pm *gaat ijverig postjes typen en zich niet laten afleiden* Hoop ik dan toch.
Reagan O'Callaghan Class 2 Aantal berichten : 80Character Profile Alias : Morphine Age : 17 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 1:41 pm Victor Valdés schreef: *gaat ijverig postjes typen en zich niet laten afleiden* Hoop ik dan toch. same tbh
also ik ben zooo blij dat ik met Reagan kan posten idk?? she so confused and so am I
Levi Ethan Bast Class 2 Aantal berichten : 225Character Profile Alias : Lucifer Age : 20yo Occupation : Student Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 1:45 pm omg Lukey, sorry voor de post, hij is wat snel getypt vanavond hopelijk nog twee postjes met deze boy we zullen zien wat de hoofdpijn toelaat
Kallista Dore Firos Class 2 Aantal berichten : 429Character Profile Alias : Téras Age : 20 Occupation : Student Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 1:56 pm Ik ga ook maar eens posten.
Al moet ik Caro misschien wat ademruimte geven in ons topic xD
Kirby Moreo Class 2 Aantal berichten : 26Character Profile Alias : / Age : 13 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 5:18 pm Esmee Verhoeven schreef: Hahahaha jaa en Katerzyna doet mee! Oepsie en toen was ik stiekem een char aan het uitwerken (die in de plaats moet komen voor Valentina)Voorproefje: Love the sig! :D
Kallista Dore Firos Class 2 Aantal berichten : 429Character Profile Alias : Téras Age : 20 Occupation : Student Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 7:57 pm Ademruimte? Wat is dat? #SorryCaro Hoe gaat het met mijn geliefde POFfertjes deze avond?
Clyde Maddox Administrator Aantal berichten : 589Character Profile Alias : Thor Age : 25 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 7:59 pm VIDEO ik wil dit zieeen omdat die guy Lucas heet hahahaha
Juliette Marie Dubois Class 3 Aantal berichten : 120Character Profile Alias : Siren Age : 19 Occupation : Student Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 8:04 pm Ik had de trailer al gezien joh en het is zo I N T E N S. I can't! Ik was even in de war ivm welke Sprouse broer het was tho. Shame One Me
Levi Ethan Bast Class 2 Aantal berichten : 225Character Profile Alias : Lucifer Age : 20yo Occupation : Student Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 8:09 pm Die wil ik ook wel zien hoor o_o ik ging studeren... twee posts verder... Nu kan ik beter verder doen
Tobias O'Shae Class 2 Aantal berichten : 50Character Profile Alias : Tintreach Age : 26 Occupation : Barmanager Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 9:00 pm Dylan <3 Also nog iemand die ik als fc wil, een van de Sprouse twins jaaa <3
Kallista Dore Firos Class 2 Aantal berichten : 429Character Profile Alias : Téras Age : 20 Occupation : Student Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 10:10 pm Ik ging vandaag al mijn schoolwerk afwerken en pas op ik heb twee samenvattingen (ongelukkig mijn derde verloren) gemaakt. Maar daarnaast heb ik ook Kalli en Julie een nieuw/herwerkt OSje gegeven en 4 post getypt. It was a productive day, just not the way I thought it was gonna go... xD
Salomée Adkins Class 2 Aantal berichten : 153Character Profile Alias : IOrigins Age : 19 Occupation : Student Psychology & Barista at coffee house Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 10:23 pm Reagan O'Callaghan schreef: also ik ben zooo blij dat ik met Reagan kan posten idk?? she so confused and so am I Baegan <33
@Swaas: Aah die van Kalli is zoo cool! Met die spiegel en pyra en die hover en ik hype m
Calvin Klein Class 2 Aantal berichten : 65Character Profile Alias : Malarz Age : 18 Occupation : Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 10:26 pm Als ik morgen hetgeen dat ik af wil krijgen voor school ook daadwerkelijk afkrijg, ga ik hier posten. Mijn peepz hebben wat meer liefde nodig
Gesponsorde inhoud Onderwerp: Re: Randomness talk