|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kallista Dore Firos- Class 2
- Aantal berichten : 429
Character Profile Alias: Téras Age: 20 Occupation: Student
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 10:26 pm | |
| |
|
| |
Salomée Adkins- Class 2
- Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 11:38 pm | |
| @Swaas: Oh hahah ik bedoelde eigenlijk Reagan Bae snap je xD Maar ik ship Breagan vast ook want ik ship alles wat los en vast zit, ask anyone who knows me, they can confirm hahah En ja ik snap helemaal wat je bedoelt! Ö Gewoon dat je elke keer dat je post helemaal blij wordt van hoe je kleine profieletje eruit ziet hihih |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma nov 27, 2017 11:42 pm | |
| - Salomée Adkins schreef:
- @Swaas: Oh hahah ik bedoelde eigenlijk Reagan Bae snap je xD
Maar ik ship Breagan vast ook want ik ship alles wat los en vast zit, ask anyone who knows me, they can confirm hahah En ja ik snap helemaal wat je bedoelt! Ö Gewoon dat je elke keer dat je post helemaal blij wordt van hoe je kleine profieletje eruit ziet hihih Misunderstanding on my end: 10/10 Ik ship ook alles, het wordt soms zelfs een beetje een probleem... ahum Jup, instant happiness toch wel een beetje ja, zeker bij Kalli en Riley. Bij Julie is er nog wat werk aan |
|
| |
Horace Finnegan- Class 3
- Aantal berichten : 64
Character Profile Alias: Little Dog Age: 22 years Occupation: Teacher training for primary education
| Onderwerp: Re: Randomness talk di nov 28, 2017 2:35 am | |
| Die hoversig is inderdaad prachtig, me likey <3 Deze dork is nu dan toch echt bijna READY TO GO Maar ik stuit op een levensvraag brace your kont jes: zie je, voor de Subclasses wil ik Horace zijn rock & chains bijslijpen. Dat op zichzelf zou dan Corpori zijn, lijkt me - maar here's the catch; het is onderdeel van zijn Shapeshifting en vanuit dat standpunt lijkt het me dan logischer dat hij toch eerder bij Figuri moet? i'm confuse |
|
| |
Levi Ethan Bast- Class 2
- Aantal berichten : 225
Character Profile Alias: Lucifer Age: 20yo Occupation: Student
| Onderwerp: Re: Randomness talk di nov 28, 2017 9:15 am | |
| Niemand snapt subclasses |
|
| |
Dalton Bunnell- Class 3
- Aantal berichten : 168
Character Profile Alias: Anubis Age: 14 Years Occupation:
| |
| |
Aurélia Nyitrai- Class 3
- Aantal berichten : 301
Character Profile Alias: Aurélia Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di nov 28, 2017 10:12 am | |
| - Levi Ethan Bast schreef:
- Niemand snapt subclasses
Ik denk meer mensen wel dan niet Maar het is iets wat bij Genosha hoorde idd. Om de mutanten in te delen in groepen waarbij ze een bepaalde mutatie kunnen trainen in een catogorie met soortgelijke mutaties. Figuri is bijv voor shapeshifters en Menti voor mentale mutaties etc. Het is heel simpel Maar ik denk niet dat het nu nog relevant is aangezien ze nu op Sundberg zijn. Anyways ik ga vandaag ook even posten denk ik n.n |
|
| |
Salomée Adkins- Class 2
- Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
| Onderwerp: Re: Randomness talk di nov 28, 2017 10:34 am | |
| - Aurélia Nyitrai schreef:
- Maar ik denk niet dat het nu nog relevant is aangezien ze nu op Sundberg zijn.
Dit dacht ik ook, vandaar dat ik me er niet voor aangemeld had. Maar als dat alsnog moet, hoor ik het wel een keer van een adminnetje hier ghehe @Swaas: Hahah same here xD We moeten even afkicken van het shippen Aan de andere kant, ik zeg altijd maar zo, a ship a day keeps the doctor at bay |
|
| |
Levi Ethan Bast- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk di nov 28, 2017 10:42 am | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk di nov 28, 2017 10:44 am | |
| - Salomée Adkins schreef:
- @Swaas: Hahah same here xD We moeten even afkicken van het shippen
Aan de andere kant, ik zeg altijd maar zo, a ship a day keeps the doctor at bay I can agree with that!! Oh god echt, mijn shipping zorgt voor een hele vloot. |
|
| |
Tobias O'Shae- Class 2
- Aantal berichten : 50
Character Profile Alias: Tintreach Age: 26 Occupation: Barmanager
| Onderwerp: Re: Randomness talk di nov 28, 2017 11:34 am | |
| Nee jou shipping zorgt voor een dokter xd |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk di nov 28, 2017 12:07 pm | |
| Inclusief stethoscoop Ik moet nog 1 postje doen en dan ben ik weer bijgepost ^^ |
|
| |
Levi Ethan Bast- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk di nov 28, 2017 12:15 pm | |
| ik ship Kalli en Victor wel hard hoor! |
|
| |
Horace Finnegan- Class 3
- Aantal berichten : 64
Character Profile Alias: Little Dog Age: 22 years Occupation: Teacher training for primary education
| Onderwerp: Re: Randomness talk di nov 28, 2017 2:02 pm | |
| @Mensen (oof deze tag maar ik zit op mijn phone snapt u)
Oh, sorry! Ik ben post-Genosha hahaa Het wordt dus helemaal niet meer getraind? :o Aaa daarom viel het me dan op dat de rest van de guide opnieuw is geplaatst en het topic van de subclasses nog uit 2016 afstamt, okies~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk di nov 28, 2017 2:09 pm | |
| - Horace Finnegan schreef:
- @Mensen
(oof deze tag maar ik zit op mijn phone snapt u)
Oh, sorry! Ik ben post-Genosha hahaa Het wordt dus helemaal niet meer getraind? :o Aaa daarom viel het me dan op dat de rest van de guide opnieuw is geplaatst en het topic van de subclasses nog uit 2016 afstamt, okies~ Misschien dat er iets nieuws gaat opgestart worden eenmaal de veranderingen wat meer 'geïntegreerd' zijn. Dan kunnen de Class 4s misschien helpen ofzo |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|