Onderwerp: Re: Randomness talk zo dec 17, 2017 9:00 pm
Norman x Brenda shipit
Wie o wie wil een topicje met Norman? Van mentorgesprekjes, motorgesprekjes tot boze-oude-man gesprekjes; hij heeft zo veel te bieden
Salomée Adkins
Class 2
Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
Onderwerp: Re: Randomness talk zo dec 17, 2017 9:03 pm
Wren Máraz schreef:
Yess, let them all sail
Let it soooooaar in the wind
HAHa Norman en Brenda forever <33 Ik ben eigenlijk echt benieuwd hoe een topicje tussen hem en Penelope zou verlopen Dus een boze oude-man-gesprekje i guess? OMG misschien kan een hond uit het asiel tijdens een dog walk over Brenda heen pissen of zo
Onderwerp: Re: Randomness talk zo dec 17, 2017 9:10 pm
Salomée Adkins schreef:
HAHa Norman en Brenda forever <33 Ik ben eigenlijk echt benieuwd hoe een topicje tussen hem en Penelope zou verlopen Dus een boze oude-man-gesprekje i guess? OMG misschien kan een hond uit het asiel tijdens een dog walk over Brenda heen pissen of zo
NEEEEE NIET BRENDA gooit zichzelf er heroïsch voor Ik zat ook nog te denken dat Norman misschien kan komen kijken of hij een katze zou willen adopteren, dus weet niet wat je voorkeur heeft?
Also, Norman irl
Salomée Adkins
Class 2
Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
Onderwerp: Re: Randomness talk zo dec 17, 2017 9:18 pm
@Swaas:
HAHAh 'I'd catch a dog wee for you, Brenda' Oehh jaa komt allen katjes verkrijgen please cc: OFff er zit dus hondenpis op Brenda's heilige parkeerplaats en hij komt in de eerste instantie Penny helemaal beschuldigen en dan duwt ze m even het kattenhok in en dat vindt ie een tweede liefde in de vorm van een katze of zo?? sawry ik ben echt vastgeroest in het hondenpis idee hhaha wat is life En ahw stiekem is dat echt cute?
Onderwerp: Re: Randomness talk zo dec 17, 2017 9:25 pm
Salomée Adkins schreef:
@Swaas:
HAHAh 'I'd catch a dog wee for you, Brenda' Oehh jaa komt allen katjes verkrijgen please cc: OFff er zit dus hondenpis op Brenda's heilige parkeerplaats en hij komt in de eerste instantie Penny helemaal beschuldigen en dan duwt ze m even het kattenhok in en dat vindt ie een tweede liefde in de vorm van een katze of zo?? sawry ik ben echt vastgeroest in het hondenpis idee hhaha wat is life En ahw stiekem is dat echt cute?
Jaaaa, IN CANON THEY HAVE NEVER MET, I DONT CARE I SHIP IT!!!!!!!
Enneh, dat klinkt als de ideale combi tussen grumpyman en cute. Ik weet nog niet zeker of Norman er uiteindelijk voor gaat, t is wel veel commitment en wat als Brenda jaloers wordt, maar dat zien we vanzelf wel, go with zhe flow~
Onderwerp: Re: Randomness talk zo dec 17, 2017 9:40 pm
Athena Reagan schreef:
oeeh ik wil ook wel een topic met Norman. Maar heb echt geen flauw idee voor topicje xD
Watvoor type is Athena? Als ze iets fout zou doen kan Norman haar terecht wijzen, want hij is een bemoeial.. Als ze nog naar school gaat kan ze langs komen voor een vrijwillig/gedwongen mentor gesprek? Misschien over beroepskeuze of school resultaten oid? Of Norman die alleen aan een tafeltje zit te dineren, dat ze hem komt storen/gezelschap houden?
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274
Character Profile Alias: The Dictator Age: 16 years Occupation: Lazy student
Onderwerp: Re: Randomness talk zo dec 17, 2017 9:42 pm
Als ik gewoon al denk aan interactie tussen Fiona en Wren ga ik al dood xD Dat kan gewoon absoluut niet werken