Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 07, 2018 7:35 pm
Oh boy, het nablijfuur topic blijft heerlijkkkk <3 Norman houdt echt van de baas spelen. Als er nog iemand een mentor zoekt is Norman btw ook beschikbaar met al zijn onwijs wijze raad en professionele begeleiding
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 07, 2018 8:07 pm
Tsss, favorietje, nu vinden de andere nablijvers Garrett sowieso niet meer leuk. Ahnee wacht, Julie couldn't care less (behalve als hij van plan is geld te spenderen ^^ dan wordt hij haar favoriete persoon)
Ja mss best Vee, ik zal er werk van maken, eenmaal de examenstress wat minder is
Salomée Adkins
Class 2
Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
Onderwerp: Re: Randomness talk ma jan 08, 2018 6:57 pm
Pfff... is Oprah even human???
En top Swaas! Doe maar rustig aan though hoor, succes met de examens! (Voor iedereeen trouwens )
Onderwerp: Re: Randomness talk wo jan 10, 2018 11:02 am
Gives sign of life
Morgen heb ik het laatste examen van deze week daarna ga ik een avondje liggen en chillen en posten Succes iedereen met verdere deadlines en uni enzovoort!
Onderwerp: Re: Randomness talk wo jan 10, 2018 1:28 pm
Ik snap echt niet hoe ik mijn examen van morgen moet leren, wat een beetje problematisch is maar ach ja :p Vanaf morgen ga ik weer verdrinken in Anatomie dus verwacht nog altijd niet teveel postjes van mij xD
Onderwerp: Re: Randomness talk wo jan 10, 2018 1:58 pm
Ack, ik heb Chemie morgen, ik MAG hier niet voor buizen anders maak ik geen kans meer op het diploma maar ik snap er echt niets van :(
Btw, love zijn setje <3
Salomée Adkins
Class 2
Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
Onderwerp: Re: Randomness talk wo jan 10, 2018 5:57 pm
Hey wat een puik osje heeft Namika daar En Lawrence trouwens ook jah!
Ahwsklg same here, ik hou hoop hahah Succes met leren iedereen, you've got this!
Namika Blanchard
Class 1
Aantal berichten : 28
Character Profile Alias: Lawyer Lady Age: 22 Occupation: Law school student & Legal intern
Onderwerp: Re: Randomness talk wo jan 10, 2018 11:26 pm
Salomée Adkins schreef:
Hey wat een puik osje heeft Namika daar En Lawrence trouwens ook jah!
Ahwsklg same here, ik hou hoop hahah Succes met leren iedereen, you've got this!
Omg oh jij thank u aaaaah is meer omdat de artwork vet nice is en die heb ik dus eigenlijk schaamteloos van het internet geplukt (niet echt schaamteloos ik schaam me wel hdeufhehahaha) maar vind het zo NICE en wist echt niets anders
en jaaAAA succes iedereen wij kunnen dit ffff alles slayen en dan is het tijd voor rust en postjes
Horace Finnegan
Class 3
Aantal berichten : 64
Character Profile Alias: Little Dog Age: 22 years Occupation: Teacher training for primary education
Onderwerp: Re: Randomness talk do jan 11, 2018 12:47 am
oOh nooo ;( Heel heel heel veel gl met examens iedereen. You can do it!