Onderwerp: Re: Randomness talk za maa 03, 2018 10:18 pm
Ahahaha ik zag dit net en toen kwam de reclame ook nog eens precies op TV, perfectie
Vandaag geschaatst, whoo~ Andere mensen nog genoten van het winterse weer?
Salomée Adkins
Class 2
Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: IOrigins Age: 19 Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
Onderwerp: Re: Randomness talk zo maa 04, 2018 2:10 pm
Over Norman gesproken.. Dat nablijftopic mag niet dood hoor! Weet niet voor wie het het handigst is om te reageren though want als ik nu post kan ik alleen maar godmodden ghehe
GEschaats? Is het niet vet hard aan het dooien? Hahah ik ben wel aan het genieten van dat het winterse weer afneemt ja En hey, PoF ontwaakt ook uit zn winterslaapje CC:
Onderwerp: Re: Randomness talk ma maa 05, 2018 1:21 pm
Salomée Adkins schreef:
GEschaats? Is het niet vet hard aan het dooien? Hahah ik ben wel aan het genieten van dat het winterse weer afneemt ja En hey, PoF ontwaakt ook uit zn winterslaapje CC:
Nee, het was zaterdag ochtend nog heerlijk (op de sneeuw na), maar daarna ging het inderdaad gauw bergafwaarts.. Zelfs nog een kindje weg moeten lokken van een wak waar ze gevaarlijk dichtbij kwam En in de krant stond dat er zondag allemaal mensen door het ijs gezakt waren en dat de hulpdiensten salty waren, like 'y u do this?'
Onderwerp: Re: Randomness talk ma maa 05, 2018 1:55 pm
Hahaha jaa klopt dat ging het internet ook rond Maar ik heb er ook nog van genoten c; Zaterdag heb ik nog even geschaatst ^^
Al is het ook wel weer fijn dat het warmer wordt
Penelope Malone
Class 3
Aantal berichten : 58
Character Profile Alias: Fauna Age: 44 Occupation: Animal Shelter Owner
Onderwerp: Re: Randomness talk ma maa 05, 2018 2:47 pm
Kallista Dore Firos schreef:
@V: no worries hon hon (baguette?), ik denk dat het aan mij was? En ik heb vanavond tijd om eens te posten in het nablijftopicje :D
HAHah I see what you did there En is goed! Maar doe rustig aan c:
Emma, held! Hahah en huh, salty hulpdiensten? Zovan, je wordt niet geholpen als je door het ijs bent gezakt maar wel als je even lekker comazuipt? smoll rant over en uit haha sorry
Onderwerp: Re: Randomness talk ma maa 05, 2018 8:53 pm
Ja, ze waren niet zo blij omdat ze geprobeerd hadden iedereen te waarschuwen dat het gevaarlijk was geloof ik
Allen de creepy kamergenoot?! Deze dude is overduidelijk een trendzettende fashionista, de firey hot one, the smooth sailor, de perfecte boy-next-girl, de.. de.. is that a banana in your boxershorts or are you just happy to see meohneewacht strike that last one En ook zeker helderziend Dit topic is nu al geweldig~
Penelope Malone
Class 3
Aantal berichten : 58
Character Profile Alias: Fauna Age: 44 Occupation: Animal Shelter Owner
Onderwerp: Re: Randomness talk vr maa 09, 2018 2:46 pm
WEEEEeeekend Ik ben er weer hoor c:
@Emma: Hahaha ja! Het leek me wel lachen -en passend I mean Allen is geweldig maar Sal heeft wel zo iets van wtf doe je- als er weer even een goeie ouwe miscommunicatie zou ontstaan haha Ik heb ook alweer zin om te posten daar omg