INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Empty
BerichtOnderwerp: If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]   If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Emptydi nov 21, 2017 8:53 pm

Het was gezellig in hun nieuwe huisje, dat zeker. Maar op een gegeven moment had je ook wel weer genoeg van Netflixen en chocomel-met-shotjes drinken. Dan zat je te lang te zitten, waren de kussens van de bank helemaal gevormd naar je kont. Nu Allen na zijn omzwervingen op een houten bankje in het park terecht was gekomen miste zijn billen de zachte bank wel eventjes. Dat was vooral te wijten aan het feit dat de jongen op een niet-traditionele manier zat, om het maar even mysterieus te beschrijven. Heel spannend was het niet, zijn bips rustte op de bovenkant van de leuning, zijn schoenen op de planken die eigenlijk het zitvlak zouden moeten vormen. Rebels. Zijn capuchon over zijn rossige haren getrokken. Gangster-rebel.

Al even rebels was het lege bierflesje wat naast zijn voeten op het bankje stond. Tja, je moest toch iets om boodschappen doen een beetje interessant te maken. Twee overvolle plastic tassen stonden dan ook in elkaar gezakt op het bankje. Geen ijsjes gekocht, dus haast om terug naar huis te gaan had hij niet. Buitenlucht was goed voor je, dus daarom bleef hij nog even zitten. De herfst was in volle gang en Allen had papiersnippers bij de vallende bladeren gevoegd toen hij het etiket van zijn flesje had los gepeld en versnipperd. Dat werkte altijd gek therapeutisch, dingen scheuren. Nu elk stukje papier echter van het groene glas verdwenen was voelde hij zijn vingers kriebelen om nog iets te doen. En in zijn jaszak brandde het zakmesje wat hij voor zichzelf gekocht had – Een echt Zwitsers prachtding! Allen haalde het zakmesje tevoorschijn en begon ermee te klooien. Het ene leidde tot het ander, zoals dat wel vaker ging met deze roodharige impulsieveling.. en algauw deed hij een poging om met het lemmet een grote A in het gelakte hout te krassen.

[Eerste post voor Sepp c:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sepp Kovic
Sepp Kovic
Human
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Donut
Age: 26
Occupation: Agent
If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]   If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Emptyza nov 25, 2017 7:59 pm


sk

sepp kovic

live with it
or fix it
Sinds de aankomst van de vluchtelingen, had Sepp wel vaker eens een patrouille ronde in de woonwijken rondom Sundberg. Normaal werd hij richting het centrum gestuurd, als hij al uit zijn kantoor kwam. Niet dat hij daar elke dag achter zijn computer zat geplakt, maar erg spannend was het leven als agent in het kleine bergstadje eigenlijk niet. Patrouilles waren redelijk overbodig geweest, tot nu toe. Verder was de criminele activiteit ook aan de lage kant. Maar Chief wilde geen risico’s nemen. Het was niet dat ze gelijk elke mutant gingen arresteren die ook maar lichtjes afweek van ‘perfect burgerlijk gedrag’, maar ze wilden wel aantonen dat ze aanwezig waren in het straatbeeld. Dat eender wie, mens of mutant, die iets uit spookte dat net iets te ver ging, daar niet zomaar mee weg kon komen. Daarom liep hij nu rustig langs de openbare plekken in de wijken. Het was ook de ideale manier om Rover, de K9 van het team, even zijn pootjes te laten strekken.

De hond liep netjes aan zijn voet, zonder leiband of iets. Hij was namelijk uitstekend getraind en luisterde naar elk bevel. Sepp besloot om langs het park te gaan, zowel om te kijken of er daar niks in brand stond als om de hond even vrijheid te geven. Toen hij het park in liep, en het poortje achter zich dicht trok, gaf hij hem dan ook het commando dat hij vrij mocht rondlopen. Natuurlijk ging hij nog steeds niet te ver weg, maar hij was wel eventjes meer hond dan anders. Sepp zelf liep de paadjes af, richting de vijver, toen hij ineens een verdachte figuur over een bankje gebogen zag staan. Eenmaal hij wat dichterbij was, zag hij dat deze figuur het bankje aan het beschadigen was met een mes. De agent schraapte zijn keel, om de aandacht van de jongeman te trekken. ”Waar ben jij mee bezig?” Vroeg hij, zijn ene wenkbrauw lichtjes opgetrokken. Hij wist niet waar deze jongen precies vandaan kwam, en of het daar de mode was bankjes te beschadigen, maar dit kon hij in zijn stadje niet tolereren hoor.
BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]   If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Emptydi nov 28, 2017 10:22 pm

Allen zat lekker in z'n eigen wereldje, als een klein kind zo blij met zijn nieuwe speeltje. Zo veel gereedschappen in één apparaat, schroevendraaier, schaartje, vijl, mes. Zelfs een tandenstoker voor als je decadent gegeten had en stukjes vlees weg moest halen. Hij was de koning te rijk en kon zich gewoon niet inhouden. Dus zat hij ontzettend illegaal in het gelakte hout van het bankje te krassen. What could possibly go wrong? Het mesje was heerlijk scherp en algauw werd het blanke hout zichtbaar onder de donkere lak, met kaarsrechte lijnen begon hij een A te vormen. Tja, origineel was hij niet, t was of zijn naam of een stijlvolle piemel. En dat tweede was aardig lastig uit de losse pols met een mesje te doen, vermoedde Allen, met zijn artistieke vaardigheden. Maar algauw kreeg onze hangjongere anex artiest publiek.

Hij stopte meteen met zijn bezigheden, bevroren.  "Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhh," klonk het sprakeloos. De praatjesmaker stond even met z'n mond vol tanden. Hij liet traag zijn hand zakken. Klapte het mesje zo subtiel mogelijk dicht. "Ik..." Ohshit. Dit was het moment van de waarheid - of liever gezegd, van de keuze: Ging hij liegen, een lulverhaal aanhangen of eerlijk toegeven waar hij mee bezig was. Allen rekte nog een beetje tijd door zijn capuchon af te doen en zichzelf van de rand van het bankje naar het normale zitvlak te laten zakken. ''Geloof dat dat vandalisme heet," meldde hij droogjes, dat waren de feiten. Oeps, dat was wel een beetje té eerlijk misschien. Allen schrok er zelf van. Stomme flapuit. "Maar het was niet de bedoeling, meneer,'' legde de sufkop dan levendig uit alsof dat iets beter maakte. Misschien dat het gemeneer nog iets voor hem zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sepp Kovic
Sepp Kovic
Human
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Donut
Age: 26
Occupation: Agent
If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]   If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Emptydo nov 30, 2017 7:16 pm


sk

sepp kovic

live with it
or fix it
Het was nu ook niet dat de jongen voor zich echt een gigantische crimineel was nu. Maar hij kon er ook niet zomaar aan voorbij lopen zonder iets te zeggen. Het was zijn job om de openbare orde te bewaren en er voor te zorgen dat het leven in Sundberg voor iedereen aangenaam was. Kleine vandalenstreken als deze waren niet zo’n ramp, maar de vraag was natuurlijk waar het dan ook weer op hield. Daarom sprak hij er beter nu op dan dat hij het maar zo liet. Wie weet betrapte hij hem de volgende keer wel op het afbreken van een verkeerslicht. Of zoiets. Hoe dan ook, de jongen schrok zichtbaar van zijn plotse aanwezigheid. Hij gaf ook niet meteen een verklaring. Sepp bleef echter onbewogen naar hem kijken. Het was goed dat hij schrok. En niet meteen een grote mond op zette. Dat betekende dat hij nog niet vaak in aanraking was gekomen met een uniform, wat dan weer wilde zeggen dat dit wel eens genoeg indruk zou kunnen maken zodat hij het niet nog een keer zou doen.

"Ik..." Begon hij, nadat hij het mesje in zijn zak had laten glijden. ''Geloof dat dat vandalisme heet," Zei hij uiteindelijk. De agent knikte bevestigend. ”Zeer correct”, Meldde hij. Hij was van plan om hier niet te veel discussie rond te voeren, tot de roodharige zijn mond weer open trok. "Maar het was niet de bedoeling, meneer,'' Zei hij. Kijk, dit was dan weer iets waar hij commentaar op moest geven. ”Niet de bedoeling? Dus je probeert te zeggen dat dit per ongeluk is gegaan?” Vroeg hij, terwijl hij een stapje dichterbij nam om de letter A te bekijken. ”Ben je dan wel zeker dat je niet per ongeluk iemand neer steekt met dat zakmesje van je hmm?” Vroeg hij vervolgens, zijn ogen terug op de jongeman richtend.
BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]   If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Emptyzo dec 10, 2017 5:23 pm

Ho boy. Dat was een politieagent. T was maar goed dat hij niet meer in Amerikaanse wateren was, anders was er nu waarschijnlijk met wapen gezwaaid. Nu was er nog een mogelijkheid dat hij er met een waarschuwing van af zou komen - pleaseplease, hij had geen centjes over voor een boete. Hij was aan het sparen voor een nieuwe laptop! Dus moest hij maar hopen dat hij op zijn groenblauwe ogen en rossige haren geloofd zou worden dat hij echt geen kwaad in de zin had gehad. Helaas maakte de politieman hem ietwat zenuwachtig waardoor hij nog dommer deed dan normaal. Het wegstoppen van het mesje was nog wel slim, maar daarna ging het allemaal downhill.

Van alle domme opties koos hij de domste en bevestigde de naam van zijn criminele bezigheden. Dat heet vandalisme. Ja. Goed geanalyseerd. Waarom kon hij deze quiz vraag wel goed beantwoorden maar blunderde hij op toetsen altijd zo? Dit was gewoon toegeven van je fout en vragen om een straf. Argh, dan was wegrennen misschien nog beter geweest. Al zag de agent er best wel topfit uit. En zijn boodschappen kon hij toch ook niet zomaar achter laten, daar moesten ze nog van eten!!  Hoe zou hij hier nog onderuit komen? Door te zeggen dat het niet expres was gebeurd natuurlijk! Fouten maken was immers ontzettend menselijk.

Ja het was niet het meest logische verhaal, maar het was een excuus en een uitweg. Of toch niet.. De blonde vent kwam dichterbij en Allen schoof zijn rug dichter tegen de rand van het bankje aan, maar vanaf daar kon hij niet verder terug deinzen zonder op te staan. Eerst nam hij de rant van de agent nog heel serieus, iets wat hij ook door liet schemeren in zijn gezichtsuitdrukking. Dit zou vast zorgen dat de situatie gesust werd, als hij braaf meedeed en zijn hoofd in schaamte boog. Maar toen er een extreme situatie geschetst werd verloor Allen zijn focus. "Whahaha, wat?" Allen kon zijn gelach niet inhouden bij het beeld dat de woorden opriep. Een man die per ongeluk iemand neerstak, wat dacht je ervan als de ander hop, meermaals je mes in liep? Per ongeluk! "Beeetje vergezocht~" Hij kwam weer een beetje bij van het lachen en probeerde weer serieus te kijken. Als hij iemand neer zou steken zou dat helemaal expres zijn,  bedacht hij zich dan. Iets wat hem terug deed denken aan de manier waarop hij Lydia zonder enige twijfel had aangevallen. Dat was dan wel geen mes, maar zijn intentie was hetzelfde geweest, om haar neer te steken. Allen schudde die gedachten van zich af, zowel letterlijk als figuurlijk, door zijn schouders lichtjes te bewegen. "Nee, meneer agent, en ik zal ook niet per ongeluk een bank beroven, beloofd." Pinky promise?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sepp Kovic
Sepp Kovic
Human
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Donut
Age: 26
Occupation: Agent
If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]   If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Emptydi dec 12, 2017 11:28 pm


sk

sepp kovic

live with it
or fix it
Misschien nam hij zijn job momenteel net iets te serieus. Misschien had hij beter gewoon kunnen zeggen tegen de jongeman dat zijn gedrag niet echt gewaardeerd werd, om zich vervolgens om te draaien en zich terug met zijn eigen zaken te bemoeien. Maar dat kon hij langs de andere kant ook niet maken. Het waren vreemde tijden. Het feit dat hij deze jongen nog nooit gezien had, kon maar één iets betekenen. En het was niet dat hij een discriminerende geest had, maar hij was gewoon extra op zijn hoede. Dit was bijna honderd procent zeker een mutant. En hij wist niet hoe hij om zou moeten gaan met een boze mutant. Hij kon de gevolgen niet inschatten, dus was hij voorzichtiger dan anders. Om hem nu meteen in de boeien te slaan, was dan ook weer overdreven en dat wist hij ook. Maar hij kon niet anders dan hem een preek te geven. Want straks beging hij grotere misdaden en dan zou hij het mogen horen.

Zijn woorden leken echter een beetje zijn doel te missen. In plaats van dat hij de jongeman een les bij bracht, leek het wel alsof hij net een goeie grap had verteld. Hij lachte namelijk hartelijk om zijn woorden. ”Beeetje vergezocht~" Zei hij vervolgens. Sepp haalde diep adem. ”Je wilt niet weten wat voor situaties ik al heb meegemaakt. Ik spreek uit ervaring, helaas”, Merkte hij op. De roodharige schudde vervolgens zijn hoofd. "Nee, meneer agent, en ik zal ook niet per ongeluk een bank beroven, beloofd." Zei hij plechtig. Sarcasme, natuurlijk. ”Mooi”, Reageerde hij alleen maar. ”Maar wat nu met dit bankje dan? Wie gaat dat betalen?” Vroeg hij vervolgens, knikkend richting de mooie A, die hen beide toe lachte.
BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]   If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Emptyma dec 18, 2017 11:14 pm

Allen kon het nauwelijks geloven, was dit dan toch zijn pech dag? Nadat hij met korting een flinke doos gebak had kunnen scoren in de bakkerij van de supermarkt was hij van het tegenovergestelde overtuigd geweest, maar dat woog niet echt op tegen een vent in uniform die je betrapte tijdens een suffe vandalistische actie. Zo onéérlijk ook, Wren stal de hele boel bij elkaar en die werd nooit gepakt. Alleen omdat ze klein was keken mensen over haar heen, pff. Allen vroeg zich even af of hij de agent af zou kunnen leiden met een aanwijzing naar de nieuwe winkeldief – geheel hypothetisch natuurlijk, hij zou Wren oprecht nooit verraden. Daarom was die interessante gedachte ook algauw verworpen.

Allen kon het niet laten, hij moest gewoon lachen. En juist als je zoiets probeerde tegen te houden werd het geproest nog erger. Dus vocht Allen er niet tegen, hij liet het gelach gewoon door het park schallen. Weer een dag goed geleefd, zeggen we dan maar. En hij had ook weer een spannend avontuur om te vertellen. Misschien dat Wren dan de volgende keer wel mee wilde met boodschappen doen, als ze zag hoe spannend zijn leven zonder haar was. Genoeg gelachen – nee toch niet. Zo ver gezocht was het. Al leek de politie meneer het daar niet mee eens te zijn. Even keek hij de blonde agent ongelovig aan – en zeker ook geïntrigeerd. Gekke verhalen, dat klonk echt om van te smullen. “Echt?” Ergens vermoedde Allen dat dit niet het juiste moment was om om coole anekdotes te vragen.. Dus hield hij maar gauw op over de vreemde situaties. Maar nam zich wel voor dat hij deze sappige verhalen ooit moest achterhalen.

Op de financiële vraag kantelde Allen zijn hoofd een tikje schuin en keek mee naar zijn kunstwerkje. Zo nodig was het toch niet om dat te fixen? Waarom kon zijn houtsnijwerkje niet gewoon blijven staan? Kunst was een kwestie van smaak hé. “De gemeente?” opperde Allen hoopvol. Daarvoor betaalden mensen belasting toch. “En zó ernstig is t toch niet? Een likje verf en t is goed als nieuw,” sprak hij dan optimistisch. Goeie tip, toch? Gratis en voor niets, zo kon de gemeente het makkelijk oplossen. Zijn vingers gleden schattend over de krassen, om te bevestigen dat het mes zo diep nog niet had gesneden. Opgelost. No stress, no problems.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sepp Kovic
Sepp Kovic
Human
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Donut
Age: 26
Occupation: Agent
If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]   If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Emptyzo dec 24, 2017 12:17 pm


sk

sepp kovic

live with it
or fix it
Het gelach van de jongen had de aandacht van Rover getrokken, die aan kwam snellen om te kijken wat er gaande was. Al snuffelend liep hij om de redhead heen, inspecteerde ook de boodschappentas die onder het bankje stond en besloot toen dat er geen direct gevaar dreigde. Daarop ging hij prompt naast Sepp op de grond zitten, zijn blik op beide mannen gericht. Afwachtend of zijn diensten nog nodig zouden zijn of niet. Voor nu hield hij de hond maar bij zich. Hij verwachtte namelijk niet dat hij hier nog lang zou blijven, dus dan konden ze evengoed terug richting de straten om hun patrouille verder te zetten. Het gelach was bij zijn reactie ook gestopt. “Echt?” Vroeg hij, duidelijk nieuwsgierig. Maar Sepp deelde die verhalen ook niet zomaar met iedereen. Er was nog zoiets als professionaliteit. ”Ja, echt”, Zei hij daarom alleen maar, waarbij hij enkele keren knikte, alsof hij het nog moest bevestigen voor zichzelf. Door de jaren heen had hij inderdaad wel het een en ander gezien, al dan niet gehoord van andere collega’s.

Nu was het alleen nog een kwestie van een oplossing vinden voor het vandalisme die jongeman A had aangebracht. Iemand moest dit namelijk betalen, de verf en de werkuren die een gemeentewerker hier in zou moeten steken. En het was bijna Kerst ook, waarbij de meesten enkele dagen vrij hadden. “De gemeente?” Stelde de jongen voor. “En zó ernstig is t toch niet? Een likje verf en t is goed als nieuw,” Vervolgde hij nog, waarbij hij inspecterend naar de krassen keek. ”Klopt, maar ik vind dat jij evengoed je steentje mag bijdragen. Dus we doen het zo, we gaan samen verf halen en jij mag je nog eens uitleven op dit bankje, maar nu om de schade te fixen”, Zei hij. Een goeie oplossing, een ware win-win situatie. Hij vermoedde ook niet dat de jongen zou weigeren, al bereidde hij zich al voor op een heel protest. Want het was wel duidelijk dat hij niet op zijn mondje gevallen was.
BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]   If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Emptyza dec 30, 2017 6:47 pm

Zodra Allen de hond zag naderen werden zijn ogen wat groter. Doggo! Maar hij weerstond de verleiding om de pup eens lekker achter de oren te kroelen toen hij herkende dat de hond niet zomaar een rond dwalende viervoeter was. Vlug trok Allen zijn hand terug, gelukkig voor hij vingers verloor of zich nog meer onvrede van meneer agent op de hals haalde. Toch hield Allen nauwlettend in de gaten dat zijn boodschapjes niet gestolen werden – dat zou nog eens wat zijn! Zouden ze een politiehond arresteren als er een lekker malse steak ontvreemd werd? Of zou de eigenaar in de problemen komen.. Allen wenste dat hij wat lekkere worst in zijn tas had zitten, maar helaas waren zijn aankopen voornamelijk zoetigheden en voorverpakte snacks.  

Wat er na zijn opmerking kwam had hij kunnen voorzien – als hij van nature niet zo kortzichtig was aangelegd. Nadenken voor hij sprak zou Allen al een hele hoop problemen schelen. Tja. Misschien was dat een wijsheid die met de jaren kwam, voor deze roodharige. Het voorstel was volkomen redelijk, maar tóch had hij de neiging om te klagen. Gewoon omdat het niet zijn ding was met gezagshebbers in te stemmen. Tot er zich een klein ideetje ontspruitte in zijn hoofd. “Vooruit dan maar,” antwoordde hij, alsof hij de agent een enorme gunst verleende. “Terug naar de supermarkt dus?” Dat was de enige winkel die hij hier echt kende, dus of er ook een bouwmarkt in de buurt zat zou hij werkelijk niet weten. “De A is van Allen trouwens,” gaf hij dan aan met een handbeweging naar zijn kraswerk. Nu hij niet in de diepe problemen zat kon hij de agent ook wel zijn naam zeggen, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sepp Kovic
Sepp Kovic
Human
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Donut
Age: 26
Occupation: Agent
If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]   If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Emptyzo dec 31, 2017 4:28 pm


sk

sepp kovic

live with it
or fix it
Nadat Rover zijn inspectie had voltooid, en niet aangaf dat er verdachte zaken in de boodschappentassen aanwezig waren, ging hij braaf zitten. Hij was slim genoeg om te weten dat het weer ‘werktijd’ was en dat de ‘speeltijd’ over was. Sepp focuste daarom weer op de jongeman, gezien hij de hond genoeg vertrouwde om zich koest te houden tot hij hem opdracht gaf actie te ondernemen. Maar dat zou vast niet nodig zijn. Hij had het gevoel dat ze dit gewoon konden oplossen op een civiele manier. Hij zou bijna vergeten dat deze jongen waarschijnlijk beschikte over een of andere superkracht. Nu maar even kijken wat die oplossing dan kon zijn. Eigenlijk had de jongen hem er zelf op gewezen dat een likje verf het zo goed als weg kon krijgen. Maar dan moest hij daar eerst papieren voor opstellen, die opsturen naar het stadsbestuur, die moesten dan weer de groendienst contacteren en die werkten ook minder uren in dit koude weer. En dat allemaal voor een beschadigd bankje.

Dit moest toch beter kunnen. Dus Sepp bedacht iets anders. De vandaal was waarschijnlijk wel in staat om een verfborstel vast te houden, of niet dan? Hij deelde het plan met de redhead, en verbazingwekkend genoeg klonk er geen protest. “Vooruit dan maar,” Gaf hij toe. “Terug naar de supermarkt dus?” Vroeg hij. De agent keek even rond, oriënteerde zich en schudde vervolgens zijn hoofd. ”Er is een doe-het-zelf zaak dichterbij”, Zei hij. Hij knipte met zijn vingers en Rover stond op om hem te volgen. “De A is van Allen trouwens,” Stelde de jongen zich toen voor. Sepp knikte kort. Allen. ”Agent Kovic”, Stelde hij zichzelf toen voor. ”Laten we maar gaan dan”, Greens hij vervolgens, toch best geamuseerd over hoe deze dag uit was gelopen.
BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]   If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Emptydi jan 02, 2018 6:45 pm

Allen stond op, klaar om op pad te gaan. Het voelde bijna als een gezellig tripje. Alleen was het moeilijk het uniform te negeren. Hij wilde al koers zetten voor de supermarkt, maar er was een betere optie. "Oh, ok!" antwoordde hij monter. Tegen minder ver lopen had hij zeker geen bezwaar. En daar hadden ze vast ook meer kleuren verf, het was perfect. "Weer wat geleerd vandaag~" zei-zong Allen opgewekt, met een hogere toon voor de vandaag. Hij bedoelde het niet ironisch, dacht er nauwelijks over na. Dit was gewoon een van de catchphrases die hij vaak gebruikte, omdat ze grappig klonken. Het jammere was enkel dat Allen geen moreel lesje had geleerd over andermans eigendom, enkel de locatie van de doe-t-zelf zaak als handig weetje. Voor wanneer er iets in huis stuk ging door hun stommiteiten - of wanneer ze gereedschap nodig hadden voor wat ongein. Allen wilde al gaan lopen - zonder dat hij de weg naar de zaak wist, maar waarom zou je daar bij stil staan als je ook al lopend kon ontdekken waar je heen moest - maar moest zichzelf toch weer stoppen. "Spullen!" mompelde hij. Woepsie. Bijna alle boodschapjes vergeten. Dat zou Wren hem nooit vergeven, of Charlie.. Stelletje veelvraten. Zelf kreeg hij al een beetje lekkere trek, vanavond pizza.

De agent stelde zich voor, met iets waarvan Allen vermoedde dat het een achternaam was. Zeker wist hij het niet, maar hij vond de blonde man wel het type op alles lekker formeel te houden. Saaie Kovic. Gelukkig was Mr. Misschief er nu om wat vreugde in zijn leven te brengen. "Aangenaam.'' Soortvan dan, Allen had ook zonder het gedoe kunnen leven, maar nu ze dan toch in deze situatie zaten maakte hij er maar het beste van. "En zijn naam?'' vroeg hij dan nieuwsgierig met een liefhebbende blik op de brave pupper, die netjes naast Kovic mee liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sepp Kovic
Sepp Kovic
Human
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Donut
Age: 26
Occupation: Agent
If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]   If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Emptyvr jan 05, 2018 12:28 am


sk

sepp kovic

live with it
or fix it
Het alternatief dat hij de jongen had aangeboden, werd enthousiast onthaald. Wat op zich niet zo vreemd was. Het viel op dat de ander eeuwig vrolijk leek te zijn. Hij vroeg zich af in hoeverre dit gedrag fake was of niet. Had hij niet zonet een oorlog overleefd? Of hij was er goed van af gekomen. Geen extreme wonden, geen vrienden verloren.. Al was het onmogelijk dat iemand volledig hetzelfde uit zo’n ervaring kwam. Het was nog steeds oorlog, een gruwelijke daad van het Amerikaanse leger tegenover een school. Een school vol kinderen en jongeren, die toevallig bovennatuurlijke krachten hadden. Op zich deden ze niemand iets mis. Ze hadden op een eiland gezeten, ver van de bewoonde wereld af. Net om te leren hoe ze moesten omgaan met hun krachten. Hij snapte absoluut niet waarom ze dan ineens gevaarlijk waren voor de mensheid, dat de enige oplossing was om ze te bombarderen en er een heleboel om zeep te helpen. Sepp schudde de gedachte maar snel van zich af.

Nadat de redhead zijn boodschappentassen had gepakt, volgde hij hem richting de doe-het-zelf zaak. Er werden namen gewisseld, al stelde hij zich formeel voor. "Aangenaam.'' Reageerde Allen, en Sepp keek hem een beetje verbaasd aan. Dit werd wel heel vreemd nu. Hij besloot het te negeren. "En zijn naam?'' Vroeg hij vervolgens. De hond voelde zich al aangesproken, en stak zijn oren spits vooruit. ”Rover”, Antwoordde Sepp, waarop de hond prompt een blaf liet horen. ”Hij mag jou wel”, Grinnikte de agent, niet immuun voor de charmes van de hond. ”Waarschijnlijk omdat hij niks van vandalisme snapt”, Kon hij niet laten om nog even door te steken, waarna hij richting de volgende straat wees. ”Die kant op”, Liet hij weten. Zo gaf hij nog enkele instructies, waarna ze uiteindelijk bij het winkeltje aan kwamen.
BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]   If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Emptyma maa 05, 2018 10:14 pm

Pff, Allen kon niet zeggen dat hij de regeltjes-politie op Genosha gemist had. Daar was vandalisme zó veel makkelijker geweest, dat de lol van willekeurige snorretjes op posters tekenen er bijna van af was. Al wist Allen zeker dat hij over een paar weken wel weer klaar was om zijn artistieke vaardigheden op te halen met een markeerstift. Het grappige was dat het deze keer eigenlijk grotendeels per ongeluk gegaan was. Natuurlijk wist de jongen dondersgoed dat het verkeerd was om je houtsnij kunsten op een openbaar bankje uit te proberen. Bewust dan. Maar zijn gedachten waren even afgedwaald naar dingen.. waar hij liever niet aan dacht, even had hij zijn normale luchtige gedachten losgelaten en had hij echt nagedacht.. En toen was dit gebeurd. Nou, zo zag je maar weer dat diep nadenken bracht je ook nergens - behalve misschien in de bak, als agent Kovic een slechtere dag had gehad. Gelukkig had hij een beschermend engeltje op zijn schouder en was zijn persoonlijke duiveltje gewoon zijn bestie Wren.

De pupper was een prachtig beest, Allen zou hem graag een flinke kroelbeurt geven. Maar Rover was een politiehond, dus straks rook hij nog een miniscuul spoortje van wiet en dan kreeg hij daar weer gezeik mee, dus lieten ze dat maar even achterwege. Rover keek hem met een opgewekte blik en licht hangende hijg tong aan. Liev. De hond leek het gesprek nog te volgen ook. Zou dat de speciale politie training zijn, die honden mensentalen leerde? Hoe dan ook, Rover was de grootste held van Sundbergs blauw, als je het hem vroeg. ''Same,'' reageerde Allen, voordat hij goed na had gedacht. ''Dat ik hem mag - niet dat ik vandalisme niet snap,'' legde hij dan ook vliegensvlug uit, voordat ze het hele riedeltje van sorry-zeggen weer af moesten gaan.

Bij de winkel stonden de reclames voor speciale boren en windblazers groot op de ramen geplakt, maar zij kwamen natuurlijk enkel voor verf. Allen knikte, al wist hij niet zo goed waarom. Om aan te geven dat hij braaf mee zou werken? Who knows. ''Ben zo terug,'' gaf hij aan, om zich dan te bedenken. De boodschappentas was aardig gevuld, dus die zette hij tegen de lantaarnpaal aan met een vragende blik aan de agent. ''Zorg jij dat er niets gestolen wordt?'' vroeg hij met lichte spot in zijn stem, alvorens naar binnen te gaan. In de winkel liep hij zo ongeveer tegen een medewerker aan, wat handig was, want zo kon hij meteen vragen waar de goedkoopste verf stond. De vrouw hielp hem ontzettend vriendelijk op weg, en vertelde hem zelfs over de acties die ze momenteel hadden lopen. Tweede voor de halve prijs?! Daar kon hij geen nee tegen zeggen natuurlijk, zowel de koopjesjager in hem als de grappenmaker die altijd wel een pot verf kon gebruiken. Allen begon met een pot gebroken wit, saai ja, maar wel de kleur van de bankjes. En hij moest toch onder toeziend oog van Rover en co de verf aan gaan brengen straks, vermoedelijk. Voor de tweede pot was de keuze ruimer, en daarmee ook lastiger. Felroze of magenta? Twee kleuren met belangrijke verschillen, en hij moest alles goed afwegen. Magenta dan maar, omdat het een leukere kleur naam had. Magic magenta, toepasselijk. Uiteindelijk maakte hij zijn keuze en liep alweer vrolijk naar de kassa, dat was lekker snel gegaan. Zo nog eventjes verven en dan was hij er weer van af. De twee blikken verf werden in een stevige plastic zak gedaan, met het bonnetje er netjes naast, en hij kon op weg. De deuren van de winkel schoven open en met lichtelijk triomfantelijke stappen kwam Allen tevoorschijn. ''Tadah!'' riep hij de agent toe terwijl hij zijn armen - en daarmee de tas - optilde. Gaan met die banaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]   If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
If having fun is a crime, then lock me up for life[&Sepp]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sepp Kovic
» Life will find a way.
» Strange happenings [Sepp]
» Don't be a drag, just be a queen | & Sepp
» Shoplift 'till you drop | Sepp

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: The Suburbs :: Park-
Ga naar: