INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 The other side of the pond

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
The other side of the pond Empty
BerichtOnderwerp: The other side of the pond   The other side of the pond Emptyvr jul 04, 2014 9:24 pm


The other side of the pond
Damian Youth


Damian haalde kort zijn hand door zijn haren en keek met een grijns op zijn gezicht even rond. It’s been a while, maar de plek was nog niet zo veel veranderd in zijn herinneringen. Luchtig wandelde hij door de gang in de richting van zijn kamer. Die had hij zodra hij was aangekomen hier aangewezen gekregen. Off course had hij die al ingericht. Naja, meer zijn spullen gedropt en terug naar buiten vetrokken om een kijkje te gaan nemen in de sportzaal en het muziek lokaal. Die laatste was nieuw hier, of had toen hij hier zat dienst gedaan als iets anders. Anyhow hij was blij dat er nu een plek was voor de leerlingen om muziek te maken, het was zowiezo iets wat bij die jonge kinders nodig was. Anders was er geen houden meer aan na een tijd. Jup, hij sprak uit ervaring. De man duwde de deur open en greep een rugzak die nog leeg was. Uit een van zijn koffers haalde hij een handdoek en verkleedde hij zich ook meteen. Zijn jeans wisselde hij voor een donkerblauwe zwemshort. Wel that was that. Twijfelend keek hij naar de surfplank die tegen de muur aan stond. Hm, ach waarom ook niet. Kort moest hij lachen. Als leerlingen hem zo door de gangen zagen lopen dan werd hij meteen het gespreksonderwerp. Veel maakte het hem niet uit, het was snikheet hier en hij had nood aan wat afkoeling.

Na een klein kwartier verscheen de man op het strand met zijn plank tegen zijn zij geklemd. Damian had geen idee of de golven hier surfbaar waren, maar hem kennende was dat geen idee. Zowel, wel dan had hij de plank voor niets mee genomen. Tevergeefs was hij op zoek naar een plekje met schaduw, maar die hoop vervloog al heel snel. Dan was het maar in de zon. De man legde de plank gewoon naast hem in het zand en legde daar heel gewoontjes zijn handdoek naast. Het strand zat niet zo vol als hij het had verwacht. Maar al snel bedacht hij zich dat het midden op de dag was en dat ze dus waarschijnlijk in een of andere les hoorde te zitten. Misschien waren ze tegenwoordig niet meer zo laks als toen. Niet dat hij de lessen niet bijwoonde of zo, maar als het hem te warm was dan ging hij dus liever naar buiten. Ergens was hij best benieuwd naar de reactie van de leerlingen morgen. Morgen was officieel zijn eerste echte lesdag, en aangezien hij nu niet het standaard uiterlijk had van een leerkracht zou het nog tot grappige situaties leiden.

xNotes: Shitty post maar shh :: xTags: Dianta & Marlon
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucia Morales
avatar
Aantal berichten : 32

Character Profile
Alias: La Chameleón
Age: 26
Occupation:
The other side of the pond Empty
BerichtOnderwerp: Re: The other side of the pond   The other side of the pond Emptyma jul 07, 2014 7:44 pm

The other side of the pond Tumblr_n117k15qZD1spxc36o1_500
I wonder if this could be love ~
Outfit: Without gloves, with blonde hair.

Lucia sloeg haar beautycase dicht en glimlachte in haar kaptafel. Ondanks dat ze elke vorm, elk gezicht, elk lichaam kon aannemen wat ze maar wilde, maakte ze zichzelf nog steeds op de oude manier op: met de hand. Ze vond het heerlijk om lekker in de weer te zijn met de spulletjes. Was het onzekerheid? Nah, ze vond het gewoon leuk om met de spulletjes bezig te zijn. Lucia kon iedereen zijn die ze maar wilde, waarom zou ze dan onzeker zijn? Lucia. Het meisje met de 1000 gezichten. De kameleon, La Chameléon in haar eigen taal. Maar nooit werd ze Lucia genoemd. Niemand wist namelijk hoe ze er in het begin had uitgezien, alleen zijzelf. Daarom vonden de mensen in Mexico dat ze geen naam mocht hebben en hadden ze haar altijd zo genoemd. Het was wennen voor Lucia om nu bij haar eigen naam aangesproken te worden en niet zichzelf voor te stellen als ‘de kameleon’. Nee, dat zou erg vreemd zijn. Mensen zouden haar dan vreemd aankijken, zelfs misschien nog wel als ze haar mutatie zou uitleggen. Nee, ze wilde de leerlingen niet de stuipen op het lijf jagen. Maar om echt een goede lerares te zijn, moest ze het terrein en de school wel goed leren kennen.

Dat was dus ook de reden dat ze nu van plan was om naar buiten te gaan. Lucia was al bijna bij de uitgang, totdat ze daar een vrouw zag lopen. Ze leek ouder dan Lucia, maar dat maakte niet uit. Dat betekende dat ze sowieso een lerares moest zijn. Nice, want Lucia wilde graag optrekken met mensen, kijken of de mensen hier anders waren dan in Mexico. Bovendien, zag de vrouw er zeker niet slecht uit. Ja, Lucia viel op vrouwen. Ook op mannen, maar ze wist dat ze nooit een serieuze relatie met een man aan zou kunnen gaan. Volgens haar grootmoeder zou ze naar de kerk moeten gaan om zichzelf te laten genezen, want de duivel zat in haar. Lucia had toen een gebaar naar haar oma gestuurd en iets in het Spaans gezet wat beter niet herhaald kon worden, maar het was niet heel erg beleefd. Maar ach, haar familie had ze al jaren niet meer gesproken. Het drugskartel was haar familie toen geworden.

“Hey” zei Lucia als een slappe introductie tegen de vrouw. En Lucia was stil. Ze wist namelijk eventjes niet wat ze moest zeggen. In haar hoofd overweeg ze opties, maar geen leek er goed genoeg. Toch moest ze nu echt wat gaan zeggen, anders zou het heel erg awkward worden. “Geef jij hier toevallig ook les?” vroeg Lucia toen en glimlachte naar de vrouw. O shit, dadelijk dat ze dat ze vond dat ze er oud uitzag! O neeeeee. “Ik bedoel, ik dacht dat ik je een keertje voor de klas had gezien en daarom dacht ik dat en uhm ja…” O shit. Lucia voelde hoe haar hoofd een beetje rood werd. Toen schudde ze haar hoofd. “Ik weet dat ik je pas een paar seconden ken, maar ik was op weg om naar buiten te gaan. Ik vroeg me af of je zin had om mee te gaan, ik ben hier pas net en het lijkt me leuk om mijn collega’s wat beter te leren kennen.” Vragend keek Lucia haar aan en in haar lichaam was een gevoel van opluchting toen de vrouw ermee instemde.

Op de weg naar….ja, waar naar toe eigenlijk? Lucia’s bruine ogen schoten over het terrein en in de verte kon ze een strand ontdekken. Misschien zouden ze daar naar toe kunnen gaan? Het strand was een bekende plek voor haar, daar ging ze altijd heen, ook in Mexico. Als ze zich slecht voelde, maar ook als ze zich goed voelde. Daarom liep ze met de vrouw richting het strand, wat gelukkig niet te ver lopen was. “Wat een prachtige plek is het hier, ik had dit echt niet verwacht toen ik hier net aankwam” zei Lucia bewonderend. Haar aandacht ging weer naar de vrouw die naast haar liep. “Ben jij hier allang? En wat voor vak geef je eigenlijk?” vroeg ze nieuwsgierig.

Eenmaal bij het strand aangekomen, schopte Lucia haar hoge hakken uit en stapte met haar blote voeten in het zand. Het zand was warm, maar niet te warm en het voelde prettig aan Lucia’s voeten. Verderop zag ze een man zitten, klaar om te surfen. “Oeps, we zijn hier niet alleen” zei ze grinnikend en bekeek hem van een afstandje. Was hij ook niet een leraar? Was hij niet ongeveer tegelijk met haar aangekomen? Damn, hij zou zeker een veel harten van de vrouwelijke leerlingen breken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The other side of the pond
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A pond is for swimming right? (& Samantha)
» Hello from the other side! [OPEN]
» Dark Side Tea Party
» West Side Highway |&Sam
» The power of the dark side [Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Beach-
Ga naar: