INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 'Sup? {open}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kat Pierce
Kat Pierce
Class 1
Aantal berichten : 99

Character Profile
Alias: » Pae
Age: » 19 years
Occupation:
'Sup? {open} Empty
BerichtOnderwerp: 'Sup? {open}   'Sup? {open} Emptyvr jul 25, 2014 8:14 pm

Kat Pierce
Bring it on

Klik, klak, klik, klak. In een normaal ritme kwamen de hakken van de brunette op de harde ondergrond neer. Kat was totaal niet groot, droeg dus altijd hakken om het lengte verschil enigsinds te combineren. Vele, vooral jongens, waren zelfs met hakken nog een stuk groter. Niet dat ze er heel erg mee zat, totaal niet zelfs. Ze wist dat ze de looks had, kreeg aandacht zat en klein zijn had zo zijn voordelen. Rustig plaatste ze haar achterwerk op de rand van de fontijn terwijl haar bruine kijkers over de mensen gleden. Echt conecties had ze nog niet gelegd, ze was dan ook nog niet zo heel lang op de school te vinden. Haar zusje, Morgan, zat hier al een tijd en zij was ook één van de redenen waarom Kat hier gekomen was. Haar mutatie was niet zo vreselijk bedreigend, aangezien ze hier pas class 1 gekregen had -wat in haar ogen echt geen goeie beoordeeling was, ze verdiende minimaal dezelfde class als haar zusje- en was pas een paar weken geleden tot de beslissing gekomen om naar deze school te gaan. Ze had net haar 'normale' studie afgesloten en wilde haar mutatie ontwikkelen, hopend er sterker in te worden. Want ze had het vrijwel goed in de hand, kon er mensen vreselijk veel pijn mee doen en zag deze school dan ook eigenlijk alleen maar als een kans om dichterbij haar zusje te zijn. Met een zucht graaide de brunette in haar tasje, waar ze een pakje Camel sigaretten uit haalde. Rustig stak ze er eentje op, waarna haar blik weer over de mensen gleden. Ze had momenteel eigenlijk les, het was dan ook vrij rustig op het plein. Maar zin om naar de les te gaan had ze niet en wie weet wie ze hier tegen zou komen.

{Open voor 3 anderen}

Bitches


made by ashleigh825 of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhaenys Elwyn
Rhaenys Elwyn
Class 3
Aantal berichten : 38

Character Profile
Alias: Azza.
Age: Twenty.
Occupation:
'Sup? {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Sup? {open}   'Sup? {open} Emptyza jul 26, 2014 7:08 pm

tagged:
KITKAT

words:
41O
Haar hoofd ging tekeer als een gek en bonkte op een manier zoals ze het nog nooit gevoel had. Te weinig slaap? Nee, dat was zeer onwaarschijnlijk aangezien ze vannacht hetzelfde aantal uren had geslapen als normaal. Misschien kwam het doordat ze gisteren wat extra had getraind met haar mutatie, maar sinds dat ze dat wel vaker moest doen, leek dat haar ook zeer waarschijnlijk. De enige optie was dus een pijnstiller, die ze ook snel innam en zich toen maar aan begon te kleden; er zat een schooldag aan te komen. En Morgan wilde niet te laat komen. Nja, deftig te laat komen kon wel door de beugel, maar de eerste paar lessen missen was geen optie.
Een outfit die haar haast aangemeten stond sierde haar lichaam met daarbij een tas voor de uren die ze moest maken. Niet dat er veel in zat, maar om alles te dragen wat erin zat was geen beginnen aan, dan zou alles in een mum van tijd verdwenen zijn, kwijt.
Haar bruine ogen vlogen kriskras in de rondte op het schoolplein en bij het zien van een wel heel bekend silhouet werden haar wenkbrauwen voorzichtig opgetrokken. O m g. Uit natuurlijke reactie bewogen haar benen zich behoorlijk sneller onder haar lichaam en liet ze zich met een plof neerkomen naast de persoon. ”Jij was precies de persoon waar ik behoefte aan heb.” Sprak ze, een glimlach van oor tot oor die haar gelaat sierde. Ook al was Kat ‘maar’ een halfzusje van haar, Morgan had haar hele leven met Kat gedeeld, ze wist niet anders dan dat zij in haar buurt was. ”Ik had al zo gehoord dat je ook hierheen kwam ja..” Het waren dingen die tegen haar gezegd waren, want het was vrij duidelijk familie van haar geweest, aangezien ze dezelfde achternaam hadden. ”Maar eh, hoe gaat het?” Aangezien ze daar nog helemaal niet aan toe was gekomen. Het was inmiddels wel een tijdje geleden dat ze haar had gezien. Niet dat het in feite heel lang was geweest, maar het voelde als een eeuw.
Er kwam in Morgan om wat water van de fontein op haar zus te spetteren, maar al snel verdween dat idee uit haar hoofd. Kat kennende, vond ze dat niet echt.. Nou ja laten we maar zeggen dat ze het waarschijnlijk niet leuk vond. Misschien moest ze dat idee maar bij iemand anders uitvoeren, deze keer liet ze het namelijk maar voor wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kat Pierce
Kat Pierce
Class 1
Aantal berichten : 99

Character Profile
Alias: » Pae
Age: » 19 years
Occupation:
'Sup? {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Sup? {open}   'Sup? {open} Emptyza jul 26, 2014 10:52 pm

Kat Pierce
Bring it on

Een zucht onstnapte uit de keel van de brunette. Haar bruine kijkers gleden rustig rond en bleven kort hangen op de mensen die zich op het plein bevonden. Kat wist nog niet zo goed wat ze van deze school mocht denken. Ze had net haar studie als kinderarts behaald en nu zat ze hier, kijkend of ze haar mutatie kon uitbreidden. Want hoe ze er mee om moest gaan wist ze redelijk goed, had soms nog een foutje, maar had het zo goed als handelbaar. En dat ze class 1 gekregen had kon ze eigenlijk totaal niet accepteren. Ze was mintens zo goed als haar zusje, die class 3 gekregen had. En ze wist wel dat het qua goedheid ging maar hoe sterk de mutatie was, al voelde het voor haar wel zo. Arrogant trok ze haar wenkbrauw op, het zij zo. Kat bracht de sigaret naar haar mond waarna ze en lange trek nam, voelde hoe de rook door haar luchtpijp haar longen in ging om vervolgens weer uitgeblazen te worden. ”Jij was precies de persoon waar ik behoefte aan heb.” De bekende stem was uit duizende te herkennen en zodra Kat omkeek keek ze recht in het glimlachende gezicht van Morgan. De brunette had niet zo heel vreschrikkelijk veel met haar familie, maar haar zusje was één van de belangrijkste dingen in haar leven. Ze scheelde maar een jaar en Morgan was misschien maar half familie, het voelde als een echte zus. Kat wist dan ook niet beter dan dat Morgan haar zus was. Kat glimlachde lief terwijl Morgan verder praatte. ”Ik had al zo gehoord dat je ook hierheen kwam ja..” "Ook goed jou weer te zien," Lachte ze waarna ze haar as aftikte. "Het was op aanrader van het hoofd hier, maar ik weet nog niet echt wat ik van deze school moet vinden. Met die verschillende klassen enzo, heb net het gevoel alsof ik bij de laagste orde hoor." Teleurstelling was duidelijk in haar stem te horen en het klonk haast een tikkeltje kleinnerend. Alsof de lagere klassen minder waren, terwijl dat helemaal niet waar was. Maar Kat was altijd gewend om bij de populaire mensen te horen -mede dankzij haar uiterlijk- en nam dan ook geen genoegen met minder. ”Maar eh, hoe gaat het?” Nog steeds glimlachte de brunette, oprecht blij Morgan te zien. "Z'n gangentje. Kan niet echt zeggen dat ik me hier vermaak, maar héy. Ik red me wel, helemaal nu ik jou heb." Ze gaf een schouderduwtje waarna ze zacht lachtte. Ze had al wat knappe jongens zien ronddwarelen, dus dat moest goed komen. En qua vrienden ging ze het toch wel redden, ze was toch nooit echt een vrienden persoon geweest.

-Hahaha, dat laatste stukje xd
Kat is gonna be angry if Morgan does that.. ;p
-En sorry dat hij zo poep is >.<

Bitches


made by ashleigh825 of ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhaenys Elwyn
Rhaenys Elwyn
Class 3
Aantal berichten : 38

Character Profile
Alias: Azza.
Age: Twenty.
Occupation:
'Sup? {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Sup? {open}   'Sup? {open} Emptydo aug 07, 2014 5:53 pm

tagged:
KITKAT

notes:
ikr, daarom deed ze het
maar niet haaha. :3
Natuurlijk had ze haar zus meteen herkend, dat was echt niet moeilijk na zoveel jaar bij elkaar zijn. Vandaar dat ze er ook niet eens een seconde over hoefde te twijfelen of ze was naar haar toegegaan en had naast haar plaatsgenomen. Haar mondhoeken krulden wat omhoog toen Kat als reactie op haar woorden omdraaide. Bij het zien van de sigaret in haar hand schudde Morgan even haar hoofd voor kort; ze had altijd zo aangedrongen om te zorgen dat ze ermee zou stoppen, maar dat bleef altijd maar een tevergeefse actie. Maar goed, dat nam de liefde die ze voor haar zus koesterde niet weg. Al zou niks dat wegnemen, overigens.
"Ook goed jou weer te zien," Nog kort wierp Morgan een glimlach naar Kat toe waarna ze even vooruit staarde om te kijken wie er allemaal op het plein liepen. Niet dat er veel andere leerlingen nu aanwezig waren; er waren lesuren bezig dus de kans was groot dat velen nu al een les hadden.
Toen ze Kat’s stem hoorde kantelde Morgan haar hoofd zodat ze haar weer aankeek, anders was het vrij onbeleefd. Daarbij, ze was nieuwsgierig wat haar zus allemaal te vertellen had. "Het was op aanrader van het hoofd hier, maar ik weet nog niet echt wat ik van deze school moet vinden. Met die verschillende klassen enzo, heb net het gevoel alsof ik bij de laagste orde hoor." Tsja. Morgan had het overigens wel gehoord, maar goed, daar wilde ze zelf maar niet over beginnen. ”Sinds wanneer maak jij je druk over zulke onzinnige dingen?” Waarna ze haar zus plagend een schouder duwtje gaf. Enkel had ze er niet over nagedacht dat dat ervoor zou zorgen dat ze haar een soort stroomschokje zou geven, waardoor ze onmiddellijk terugdeinsde. ”Sorry, ik had er even niet over nagedacht.” De verontschuldiging kwam snel al verwachtte ze niet dat ze er boos om ging worden maar goed, over zulke dingen moest ze gewoon nadenken en nog altijd lukte dat niet. Soms was het best wel vervelend overigens, nooit kon ze iemand gewoon aanraken. Om nou bescherming te zoeken door middel van handschoenen of iets was ook weer zoiets.. ”Maar wat ik bedoelde te zeggen was dat jij er altijd wel een feestje van maakt. Of je nu bij de lage of hoge hoort.” Al snapte Morgan wel dat, Kat kennende dan, ze waarschijnlijk hoger ingedeeld wilde zijn aangezien Morgan dat wel was in tegenstelling tot haar. En stiekem vond ze het wel leuk, dat Kat eens jaloers op haar was, in plaats van – negen van de tien keer – andersom.
"Z'n gangentje. Kan niet echt zeggen dat ik me hier vermaak, maar héy. Ik red me wel, helemaal nu ik jou heb." Het zorgde ervoor dat er een mals lachje rondom haar lippen verscheen. ”Nja de eerste paar dagen is dat meestal, maar dat waait snel over. En je weet me altijd te vinden ofcourse.” Want, Morgan was voor vrijwel alles wel in dus als Kat haarzelf eens verveelde wist ze bij wie ze moest zijn. Het was ook gewoon al fijn om hier zo samen met haar te zitten. Ze werd nu immers door een veilig gevoel gerust gesteld en Kat deed haar ook wel wat denken aan thuis, iets waar ze eigenlijk wel weer naar uitkeek maar ze niet wist of het nog wel kort ging duren. Morgan ging er namelijk niet van uit dat ze weer snel terug zou zijn. Niet zozeer dat er veel werk aan de winkel was maar ze wist gewoonweg niet hoe snel de school mutanten weer ‘vrij’ liet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
'Sup? {open} Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Sup? {open}   'Sup? {open} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
'Sup? {open}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» D-A-N-G-E-R-O-U-S [OPEN]
» [AC] Who's this again? [open]
» We'll take it all / open
» [AC] Hi? {Open.}
» [Open] Not just a name

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Schoolyard-
Ga naar: