INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 avond wandeling [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Chiyo Matsushita
Chiyo Matsushita
Class 2
Aantal berichten : 137

Character Profile
Alias: Happy Bear
Age: 18
Occupation:
avond wandeling [open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: avond wandeling [open]   avond wandeling [open] - Pagina 2 Emptydi sep 16, 2014 9:09 pm

Chiyo was blij dat Diana vroeg of ze maar naar binnen zullen gaan en dat Minaye er ook mee eens was. “Ja is goed,” reageerde Chiyo er nog op. Langs het feit dat Chiyo al moe was, begon ze nu ook inderdaad de kou te merken. Ze lachte zachtjes toen Diana zei dat haar vleugels niet genoeg warmte zal afstaan om hun alle drie warm te houden. Ze merkte hoe Minaye haar slippers aan deed, om waarschijnlijk te zorgen dat ze geen koude voeten meer kreeg.

Ze keek naar het water je zag de maan en de sterren een beetje in het water reflecteren, wat ze echt een mooi beeld vond. Helaas kon ze er geen foto mee maken met haar telefoon, dus ze probeerde er zo lang mogelijk naar te kijken. Zodat deze herinnering bij haar bleef.
Ze merkte een gedacht van Minaye die over haar ging, ze dacht er aan of ze kon horen als mensen een liedje in hun hoofd hadden. En als dat zo was, of ze het dan in de stem van de persoon hoorde of gewoon van de artiesten zelf. Ze wou er op reageren, maar ze weet niet hoe het meisje er op zal reageren “Nou, ehm als mensen een liedje in hun hoofd hebben. Ligt er aan welke stem ik hoor. Als ze echt mee zingen hoor ik hun eigen stem en anders gewoon de stem van de artiest,” zei ze nonchalant toen ze nog even verder keek naar de reflecties in het water. Ze wist niet echt zeker of ze alvast van het strand af moest lopen en al afscheid van de meiden moest nemen, of vragen waar iedereen heen ging. Zodat ze nog samen konden lopen. Ze dacht nog even na, maar niet te lang want daar begon het toch echt te koud voor te worden “Ehm, waar gaan jullie heen? Mis kunnen we namelijk nog samen lopen,” vroeg Chiyo aan de meiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://litlecreative.wordpress.com/
Diana Lebedeva
Diana Lebedeva
Class 3
Aantal berichten : 271

Character Profile
Alias: Lore
Age: 18 jaar
Occupation:
avond wandeling [open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: avond wandeling [open]   avond wandeling [open] - Pagina 2 Emptyvr sep 26, 2014 9:40 pm



avondwandeling






Een paar rillingen gingen als schokken over Diana's lichaam en ze verstopte haar handen nog verder in de zakken van haar zwarte high waisted shorts. Je zou denken dat ze het meisje het altijd warm had als ze haar vleugels in firebird-modus had staan, maar niets was minder waar: als ze het koud had, werden de vlammen van haar vleugels vanzelf minder en begonnen ze raar te wapperen, als een kaarsvlam die blootgesteld werd aan wind. Ze liet haar vleugels daarom verdwijnen, zodat alleen de lantaarns aan het strand, de sterren en de maan die op de zee scheen het strand verlichtten. Diana zag dat Minaye omhoog keek en ze deed hetzelfde. Wauw, dat was het enige wat ze nog kon denken. De sterren blonken in de nachtelijke hemel als kristallen op een baljurk van zwart chiffon.



De pracht van de sterren had haar iets afgeleid en ze werd pas weer 'wakker' toen ze Chiyo hoorde praten. “Nou, ehm als mensen een liedje in hun hoofd hebben. Ligt er aan welke stem ik hoor. Als ze echt mee zingen hoor ik hun eigen stem en anders gewoon de stem van de artiest,” zei ze. Diana hield even niet-begrijpend haar hoofd scheef, maar begreep daarna dat Chiyo Minaye waarschijnlijk in gedachten een vraag had gesteld en glimlachte even. “Ehm, waar gaan jullie heen? Mis kunnen we namelijk nog samen lopen,” 'Hmm... ik wilde nog naar mijn kamer gaan...' begon Diana, 'maar heel laat is het volgens mij niet. Misschien kunnen we nog samen gaan zitten in de woonkamer?' Ze keek naar Chiyo en vervolgens naar Minaye en wachtte op een reactie van de twee meisjes.






273 words | chiyo matsuhita & minaye evans |  

thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
avond wandeling [open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: avond wandeling [open]   avond wandeling [open] - Pagina 2 Emptydo okt 02, 2014 7:46 pm

Minaye
You can call me Mina


“Nou, ehm als mensen een liedje in hun hoofd hebben. Ligt er aan welke stem ik hoor. Als ze echt mee zingen hoor ik hun eigen stem en anders gewoon de stem van de artiest,” zei Chiyo en Minaye lachte. Ze had haar dus gehoord. "Aha, dus je hoorde me. Cool" Minaye vond het wel cool om iemand iets te kunnen vragen zonder je stem te gebruiken. Ze zag dat Chiyo ook opstond en vroeg waar ze heen gingen. 'Hmm... ik wilde nog naar mijn kamer gaan...' begon Diana. 'maar heel laat is het volgens mij niet. Misschien kunnen we nog samen gaan zitten in de woonkamer?' stelde ze voor. Minaye vond het goed, het leek haar wel gezellig. "Ik stem voor" zei Minaye en knikte. Ze keek nog eens omhoog naar de sterren. "Hebben jullie de lucht al gezien? Echt adembenemend" zei Minaye en keek nog steeds omhoog. Ze zag wat sterrenbeelden maar kon ze niet zo opnoemen. Ze wist een paar zoals de grote beer en nog wat die wel bekend waren maar verder had ze zich er nooit in verdiept. Het werd steeds kouder en Minaye stond te popelen om naar binnen te gaan zo koud. Vooral haar armen, ze had helemaal kippenvel. Ze draaide zich om en liep die kant op, ze kwamen wel mee toch? Ze had het al wel gezien binnen maar het zag er waarschijnlijk s'avonds nog gezelliger uit. "Is het s'avonds een beetje gezellig binnen of is het vrij rustig?" vroeg Minaye nieuwsgierig. Ze hoopte dat het gezellig was want ze hield wel van wat gezelligheid. De lucht bracht haar op een idee om een keer te kamperen in het bos ofzo gewoon onder de sterren slapen. Maar dat ging beter als ze wat meer mensen leerde kennen hier. Als ze wat hier wat langer zou zijn en een vriendengroepje zal hebben zou het wel iets leuks zijn om te doen. Natuurlijk wel met toestemming maar dat zal wel lukken toch?

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
avond wandeling [open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: avond wandeling [open]   avond wandeling [open] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
avond wandeling [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ochtend wandeling
» hi! ~Open
» I wish.... [open for everybody]
» Yow // Open
» 'Sup? {open}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Beach-
Ga naar: