INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 I'm No Superman

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aiden Freeman
Aiden Freeman
Class 2
Aantal berichten : 63

Character Profile
Alias: B-Positive
Age: 20 years
Occupation:
I'm No Superman  Empty
BerichtOnderwerp: I'm No Superman    I'm No Superman  Emptyzo jul 27, 2014 2:11 am

Tot zijn opluchting duwde Anna hem niet nog een keer weg. In tegendeel, ze draaide zich juist naar hem om en legde één van haar handen in zijn nek, waarna ze ook zijn hoofd aan de andere kant legde en hem zo terugknuffelde. Aiden kon het niet laten om zijn mondhoek lichtjes omhoog te trekken, want niet alleen betekende dit dat Anna een beetje aan het kalmeren was, maar ook dat ze hem vergaf. En dat idee deed hem goed. Hierdoor vergat hij het feit dat haar vorige actie als een bom bij hem had ingeslagen. En eigenlijk ook even dat hij naar de ziekenzaal toe moest. Dat besef kwam pas ietsje later en hoewel hij liever langer zo bleef zitten – omdat hij niet vaak knuffelde, maar het toch wel ontzettend fijn vond – was het toch belangrijk dat hij zijn rug na liet kijken. Anna scheen het met hem eens te zijn en hielp hem zelfs overeind door zijn hand vast te pakken en er aan te trekken. Aiden veerde mee en stond sneller recht dan hij zelf had kunnen doen, hoewel hij toch ietsje in elkaar kromp doordat het zo snel gegaan was. Nooit geweten dat pijn echt… zo’n pijn deed. Gelukkig had hij zich nooit zo erg bezeerd, want hier wilde hij echt niet aan moeten wennen. Alhoewel, als hij eraan gewend was geweest, had hij het misschien niet zo erg gevoeld. Het was dat hij toch echt snel naar de ziekenzaal moest, dus zette hij rustig voetje voor voetje neer om vooruit te kunnen komen.

Inmiddels waren ze bijna bij de ziekenpost aangekomen en had Aiden zijn arm om Anna’s nek gelegd, waarbij hij lichtjes naar haar toe leunde en door haar hulp iets sneller kon lopen. Hij klemde ondertussen zijn kaken ook op elkaar, zodat hij niet al teveel geluid zou maken dat aangaf dat hij pijn had. Dat wilde hij Anna sowieso niet aandoen. Gelukkig voor hem kwam de deurpost steeds dichterbij en stonden ze binnen de kortste keren in de ruimte. Aiden was hier nog niet echt geweest en had dat graag nog langer zo gehouden, maar hij wist van zichzelf al dat hij hier toch binnen de kortste keren zou eindigen. Daar kende hij zichzelf te goed voor. Meteen bij binnenkomst kwam er een vrouw hun kant op gelopen; dat was waarschijnlijk de verpleegster. De jongeman liet Anna toen langzaam los en bedankte haar voor haar hulp, waarop de dame aan hem vroeg wat er in godsnaam met hem gebeurd was. Nonchalant, voor zover zijn lichaam hem dat toe liet, wees hij met zijn duim over zijn schouder naar zijn rug. “Ik, euh…” begon hij, niet wetend hoe hij de situatie uit moest leggen. Als hij zou zeggen dat Anna hem gespietst had met haar kristal, zou ze dan nog wel bij hem mogen blijven van de zuster? Om de één of andere rede wilde hij niet dat ze weg moest. “Ik ben in glas gevallen met mijn rug. Mijn mutatie heeft het bloed wel gestelpt, maar ik kan mezelf niet helen. Zou u een kijkje kunnen nemen?” Hij glimlachte vriendelijk naar de dame en liet zich toen door haar naar een bed begeleiden. Hier moest hij rechtop op gaan zitten, zodat zij beter naar zijn rug kon kijken.

Aiden kreeg niet echt mee wat ze nou precies allemaal deed, aangezien hij met zijn rug naar haar toe zat, maar er werd al snel aan hem gevraagd of hij zijn shirt uit wilde doen. Beseffend dat zoiets inderdaad handig was voor de vrouw, gehoorzaamde hij zonder een kik te geven, vergetend dat Anna er ook nog steeds bij was. Niet dat hij er problemen mee had dat ze zijn blote bovenlichaam zag, maar misschien wel dat ze de wond zag. Zijn shirt hield hij opgepropt in zijn handen vast, afwachtend op wat komen ging. Toen hem verteld werd dat de wond nog ontsmet moest worden, kneep hij al zachtjes in het stuk stof in zijn handen. Hij wist al uit ervaring dat het ging prikken, maar gelukkig voor hem was hij daar inmiddels wel al aan gewend. Alleen was het dit keer toch wat intenser dan normaal – waarschijnlijk omdat de wond zo diep was. De zuster deelde daarna mee dat ze hem ging verbinden en dat hij het verband een paar daagjes moest dragen, zelfs al bloedde hij niet echt meer. Hij moest het verband ook elke dag verschonen; waarschijnlijk vanwege bacteriën of iets. Aiden knikte maar gewoon en was ongewoon stil tijdens de behandeling. Toen het eenmaal gebeurd was, sprong hij van het bed af, maar daar had hij al snel spijt van. Zelfs al was hij nu een beetje opgelapt, de pijn bleef nog wel. Door zijn verbeten gezicht leek de dame zich iets te herinneren, verdween voor een moment en kwam terug met pijnstillers. Aiden slikte eentje in nadat hij ook een bekertje water had gekregen en stopte het kleine busje pillen in zijn achterzak, waarop hij naar het shirt in zijn handen keek. Het bloed was inmiddels al opgedroogd en zou er waarschijnlijk niet zo gauw meer uitgaan. Ach, hij had nog wel andere shirts. Lichtjes grijnzend keek hij op naar Anna en opende niet veel later zijn mond. “Zo goed als nieuw.”

OOC: & Anna ofc~
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna van Houten
Anna van Houten
Class 4
Aantal berichten : 83

Character Profile
Alias: Crystal
Age: 18 years
Occupation:
I'm No Superman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm No Superman    I'm No Superman  Emptyzo jul 27, 2014 10:12 am


I'm no superman ☆
Ondanks dat ze al jaren op dans zat en flink wat trainingen achter de rug had, kon Anna niet zeggen dat ze bijzonder sterke spieren had. Ze kwam niet boven het gemiddelde uit en hoewel dat we betekende dat ze sterker was dan een hoop meisjes, was ze alsnog niet sterk te noemen. Toch was het geen moeite voor haar om Aiden op haar schouder mee te nemen. Niet vanwege haar kracht, maar omdat ze zo vastbesloten was om hem naar de ziekenzaal te krijgen dat ze zelfs door zou lopen als ze bijna flauw viel. Gelukkig was dat niet het geval – al voelde ze zich zo nu en dan nog wel wat wazig na haar flinke huilbui. Daarom, en omdat het voor haar bevestigde dat hij nog leefde, was ze dankbaar dat ze hem niet op haar rug hoefde te dragen, want of ze zo veel kracht had gehad was nog maar de vraag. In ieder geval had ze geluk dat de ziekenzaal op de begane grond was, want traplopen leek haar op het moment een slecht idee voor beide leerlingen.

“Cutie in nood!” Meteen bij het binnenkomen van de ruimte hief ze de arm op die ze niet om Aiden geslagen had en zwaaide ze er mee om aandacht te trekken. Het werkte, al kon het ook zijn dat de zusters gewoon oplettend waren, wat eerder het geval was. Anna was hier vaker geweest en wist dat de zusters altijd wel snel hulp kwamen bieden, maar ze kon het niet laten om net dat beetje extra aandacht te trekken. Al snel nadat de zuster er aan kwam liet Aiden haar los en dat vond ze toch wel een beetje jammer. Ze werd al snel weer in de war gebracht toen Aiden vertelde wat er gebeurd was, want wat hij vertelde was helemaal niet wat er gebeurd was. Waarom loog hij tegen het personeel dat hem probeerde te helpen? Anna besloot hem niet te verbeteren, maar in plaats daar van zo snel ze kon de zuster apart te spreken en haar te vertellen wat er echt gebeurt was. Het zat haar niet lekker als ze het verkeerde verhaal in haar hoofd had, zeker omdat ze misschien maatregelen wilde nemen om Anna’s mutatie meer onder controle te houden. Tot Anna’s verbazing was dat niet het geval, maar ze kreeg wel een klein potje met pillen die haar zouden helpen kalmeren als ze weer in paniek zou raken. Ze bedankte de zuster en nam plaats zo dicht bij Aiden als ze durfde: op het lege bed naast het bed waar Aiden behandeld werd.

Anna voelde zich ongemakkelijk. Niet omdat ze angst had voor dokters, of vanwege Aiden’s blote bovenlijf, maar omdat er zo veel dingen waren die ze had moeten zeggen waar ze zichzelf de kans nog niet voor had gegeven. Ze had de jongen bijna vermoord en ze had nog niet eens haar excuses aangeboden. Gelukkig had ze een pil geslikt, anders zou de gedachte aan bijna doden haar opnieuw in een waas van paniek slingeren. Nu kreeg ze alleen een brok in haar keel en een schuldgevoel wat zwaar op haar maag lag.
Ze lette pas echt weer op toen de zuster het verband om de wond wikkelde. Gezien het feit dat dit niet de eerste keer was dat ze de controle over haar kristal was verloren, leek het haar een goed idee om te weten hoe ze een wond moest verbinden. Misschien dat ze later nog een keer terug zou komen zonder Aiden om een lesje te vragen. Voor nu lette ze goed op zodat ze op zijn minst íets kon doen de volgende keer als ze iemand verwondde.

Wat haar betreft duurde alles veel te lang. Ze was dan ook blij toen het verband zat en Aiden zijn vrijheid terug kreeg, al schrok ze een beetje toen hij meteen van het bed af sprong. Ze wilde opstaan en hem weer op het bed zetten, maar besloot dat het beter was als ze even afstand van hem hield. Ondanks dat ze hem het hele eind gedragen had, vertrouwde ze zichzelf even niet meer in zijn buurt, hoe graag ze hem ook een knuffel wilde geven. Ze glimlachte toen hij naar haar keek en liet zelfs een echte grinnik horen om zijn opmerking, maar daarna verdween de vreugde al snel van haar gezicht en richtte ze haar ogen op de grond. “Ik…” begon ze, maar het klonk niet goed dus begon ze opnieuw. “Het spijt me heel erg. Voor alles, bedoel ik. Niemand verdient het om op zijn eerste dag gewond te raken, of om een meisje uit een paniekaanval te moeten halen. Op geen enkele dag, eigenlijk.” Ze zuchtte diep. Haar vingers wriemelden aan de vingertopjes van haar handschoenen. “Ik begrijp het heel goed als je nu liever afstand van me houdt voor de rest van je leven.” Haar bruine ogen wilden graag naar zijn grijze kijken, maar ze was bang dat hij dan de tranen zou zien die zich aan het vormen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Freeman
Aiden Freeman
Class 2
Aantal berichten : 63

Character Profile
Alias: B-Positive
Age: 20 years
Occupation:
I'm No Superman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm No Superman    I'm No Superman  Emptyzo jul 27, 2014 8:34 pm

Tot zijn genoegen glimlachte Anna terug en grinnikte zelfs om zijn vorige opmerking, wat betekende dat ze hem niet geheel haatte. Of zelfs maar een beetje haatte. Toch? Hij wist niet hoe het kwam, maar in tegenstelling tot bij de meeste mensen maakte het hem bij haar juist wel uit hoe ze over hem dacht. Natuurlijk vond hij het niet erg om de onvoorzichtige idioot in haar ogen te zijn, maar hij wilde haar niet nu al zo snel verliezen. Een klein grijnsje vormde zich rond Aidens lippen, maar toen Anna’s glimlach van haar gezicht viel, verdween ook zijn grijns als sneeuw voor de zon. En toen kwam het; een zee aan woorden die Anna’s onzekerheid van net verwoordde. De jongeman schudde zijn hoofd. “Dat zit wel goed hoor. Ik heb mezelf al ergere dingen aangedaan,” reageerde hij, waarop hij lichtjes fronste. ‘Geloof ik,’ dacht hij erachteraan, zich niet herinnerend wat er precies was gebeurd vroeger, maar zeker wetend dat zijn uitgesproken woorden wel waar waren. Wat dat betreft kende hij zichzelf wel goed genoeg om zoiets te zeggen en denken. Het was de volgende uitspraak die Aiden een beetje overrompelde. “Ik begrijp het heel goed als je nu liever afstand van me houdt voor de rest van je leven.” Anna durfde hem niet eens aan te kijken en het was nu pas dat hij besefte hoe onzeker ze eigenlijk was geworden door deze hele toestand. Anna had hem nooit gehaat; ze dacht juist dat het andersom zou zijn. Dacht ze nou werkelijk dat Aiden haar de schuld zou geven van dit alles? Dan kende ze hem nog niet goed genoeg. En als hij heel eerlijk moest zijn, dan wilde hij daar verandering in brengen.

“Afstand houden? Ik keek eigenlijk al uit naar de volgende dansles,” begon hij, terwijl hij met zijn ene hand naar zijn broekriem greep – hoewel hij het voorwerp niet kon vastpakken, omdat hij zijn shirt in die hand vasthield – en zijn andere hand ging nonchalant de lucht in. Hij draaide eens met zijn heupen voor extra effect en grijnsde weer lichtjes naar Anna. “Van wie moet ik anders leren dansen? ‘k Wil het alleen leren van de instructor-to-be,” vervolgde Aiden. Hij stopte met ‘dansen’ en legde vervolgens zijn vrije hand op haar friemelende, in handschoen gehulde handen. “Anna, luister,” sprak hij weer, ditmaal op een serieuze toon. Hij begreep dat niet alleen zijn grapjes har gerust zouden stellen en dat hij toch wel meer moest doen dan dat. Daarom ging hij terug op het bed zitten en klopte uitnodigend naast hem op het matras, geluidloos vragend of zij hetzelfde wilde doen. “Wat er gebeurde daarnet was niet alleen jouw schuld. Ik weet niet wat jouw mutatie verder precies inhoudt, maar die handschoenen hebben er iets mee te maken, of niet?” Aidens grijze ogen gleden even naar het voorwerp in kwestie. “Ik was degene die eentje uittrok en viel, dus het was ook mijn eigen stomme schuld, alright? Bovendien kom je niet zo gemakkelijk van mij af hoor. Had ik niet ook nog beloofd om een kijkje te nemen bij de muziekclub? Als jij dat niet erg vindt, wil ik dat wel samen met jou doen.” Zijn mondhoeken inmiddels weer tot een vriendelijke glimlach omhoog gekruld, knipoogde hij een keer naar het donkerharige meisje en wachtte haar reactie af. Ze moest het er namelijk eerst zelf mee eens zijn, want Aiden wilde haar natuurlijk niet gaan dwingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna van Houten
Anna van Houten
Class 4
Aantal berichten : 83

Character Profile
Alias: Crystal
Age: 18 years
Occupation:
I'm No Superman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm No Superman    I'm No Superman  Emptyzo jul 27, 2014 9:42 pm


I'm no superman ☆
Het verbaasde Anna eigenlijk dat ze na zo te hebben zitten janken nog steeds tranen kon produceren. Toch kwamen de tranen ongevraagd haar zicht vervagen, en ze moest uitkijken dat ze ze niet over haar wangen liet stromen. Dan zou Aiden het zeker zien. Van zichzelf wist ze allang hoe emotioneel ze kon zijn. Ze bouwde meestal een schild om zich heen van positieve energie om de negatieve emoties binnen te houden, maar zodra dat schild neergehaald was was het moeilijk om hem weer op te bouwen. Op het moment probeerde ze het weer op te bouwen, maar dat ging nogal moeilijk als de sluizen nog steeds open stonden en de tranen niet weg wilden blijven.

Ondanks het feit dat ze zich concentreerde op het tegenhouden van haar tranen, miste ze niks van wat Aiden zei of deed. Ze keek op met een verbaasde blik toen hij over de dansles begon. Dat was ze door het ongeluk helemaal vergeten. Vreemd, want het dansen was juist de reden geweest dat hij gevallen was. De beweging die hij maakte maakte haar aan het lachen, waarbij een traan uit haar oog ontsnapte. Zo snel mogelijk veegde ze de druppel van haar wang af met haar hand. Ze wilde helemaal niet huilen. Toen hij zei dat hij alleen van haar, de 'instructor-to-be', wilde leren dansen, verscheen er een dankbare glimlach op haar gezicht. Een tweede traan gleed bij haar andere wang naar beneden en ook deze werd opgevangen door de stof van haar handschoen, die ze vervolgens weer voor zich hield, bij de andere. Haar handen waren nauwelijks weer samengevoegd of Aiden legde zijn vrije hand op de hare. Zijn toon werd serieuzer. Haar nog steeds nat van de tranen ogen richtten zich op de zijne en waren niet van plan om binnenkort los te laten. Dat hij naast zich op het bed klopte was teken genoeg voor haar en ze nam zonder iets te zeggen plaats.

Anna luisterde naar wat Aiden vertelde en knikte wanneer ze dit gepast vond. Ze was bijzonder stil voor haar doen, maar dat was eigenlijk alleen omdat ze niet weer wilde dat haar stem oversloeg. De tranen waren gestopt, en ook de brok in haar keel was aan het krimpen. Nu ze naast hem op het bed zat voelde ze zich alweer beter. Voornamelijk omdat ze nu wist dat hij haar niet haatte en hij zelfs gezegd had dat ze niet zo makkelijk van hem af kwam, wat in andere context misschien als creepy had geklonken, maar voor haar alleen maar geruststellend was. Nu Aiden was uitgesproken, was het haar beurt weer om te praten, of niet? Anna haalde diep adem en probeerde de woorden in haar hoofd tot een logisch verhaal samen te stellen.

"Crystallokinesis," begon ze. "Dat is mijn mutatie. Ik kan kristal creëren waar ik maar ga of sta, in allerlei kleuren en vormen. Dit kan op mijn commando groeien en weer krimpen." Haar blik viel heel kort van Aiden af toen ze een flinke hap adem nam om verder te spreken. "Het enige nadeel is dat... Nou ja, dat het mijn emoties beïnvloed. Of mijn emoties beïnvloedden mijn mutatie. Of beide. Ik weet het niet. In ieder geval verlies ik snel de controle over mijn emoties en wanneer dat gebeurt, verlies ik ook de controle over het kristal. Oh, en mijn handen en voeten moeten ten alle tijden bedekt zijn, anders laat ik overal kristal achter." Waarom ze hem haar hele mutatie uitlegde wist ze niet. Misschien als waarschuwing, aangezien hij blijkbaar meer met haar om wilde gaan en zij eerlijk gezegd ook wel met hem, maar ze kon het zich niet veroorloven dat hij vaker op de ziekenzaal terecht kwam omdat zij roekeloos was met haar krachten. "Zolang ik me op mijn gemak voel is er niets aan de hand. Dan zou je zelfs mijn handschoenen uit kunnen doen zonder schade aan te richten, want dan kan ik het meteen weer weg halen. Als ik in paniek raak though... Dat hoef ik je denk ik niet meer uit te leggen." Een grijns verscheen op haar gezicht die duidelijk maakte dat ze zich best een beetje schaamde voor wat er gebeurd was. Ze besloot maar in te gaan op het andere onderwerp wat hij genoemd had. "Wat de muziekclub betreft - dat... lijkt me gezellig." De schaamte verdween uit haar grijns, en nu ook haar ogen helemaal traanloos waren, voelde ze zich weer helemaal op haar gemak. "Maar! Eerst moet jij rusten. Het kan me niet schelen dat je mutatie er voor zorgt dat je niet dood bloedt. Eigenlijk wel maar je snapt me wel. Laat eerst die wond een beetje genezen, daarna wil ik je wel meenemen naar de muziekclub."
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Freeman
Aiden Freeman
Class 2
Aantal berichten : 63

Character Profile
Alias: B-Positive
Age: 20 years
Occupation:
I'm No Superman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm No Superman    I'm No Superman  Emptyma jul 28, 2014 6:07 pm

Anna leek zijn woorden wel te waarderen en op zijn beurt waardeerde Aiden dat weer. Niet omdat hij het gezegd had, maar omdat zij erdoor kalmeerde. Of dat pikte hij in ieder geval op. Hij kon natuurlijk niet in haar hoofd kijken, maar lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen zeiden vaak al genoeg, zelfs al kon dat soms nogal misleidend zijn. Anna vertelde hem toen over haar mutatie; wat het precies inhield en wat het nou allemaal kon aanrichten. Plus een uitleg over hoe het in z’n werk ging. Als hij bij het prieeltje had opgelet, had hij waarschijnlijk gezien dat de gevormde kristallen inderdaad groeiden en dat ze uiteindelijk van kleur waren veranderd toen hij haar een knuffel gaf. Helaas had zijn wond het toen niet toegestaan, maar nu kreeg hij die duidelijkheid gelukkig van haar voorgelegd. Een beschamende grijns was rond Anna’s lippen verschenen, die Aiden beantwoordde met een warme glimlach. "Wat de muziekclub betreft - dat... lijkt me gezellig," hoorde hij haar toen zeggen. Zijn glimlach werd nu ook een scheve grijns en hij wilde zijn mond opentrekken om daar nog iets op te zeggen, maar Anna was hem voor door hem op z’n nummer te zetten. De jongeman gromde zacht en liet zich een beetje ineen zakken. Dit was niet wat hij in gedachten had. Zijn ouders waren nou niet bepaald zo streng tegen hem geweest – die hadden hem liever de deur uit dan binnen. Niet omdat ze hem haatten, maar omdat hij ADHD trekjes had en dat konden ze niet altijd verdragen.

Aiden keek met een speelse blik naar het meisje. “Wat als ik dat niet doe?” vroeg hij spontaan. “Ga je dan de politie bellen? Of wil jij me naar mijn kamer dragen?” Hij keek haar uitdagend aan, want eigenlijk wilde hij dat wel met z’n eigen ogen zien als ze zoiets wilde proberen. Voorheen hoefde hij dit niet te proberen bij zijn vrienden; die waren gek genoeg om hem daadwerkelijk over de schouder te gooien en hem weg te brengen. Alleen waren dat jongens, waarvan een paar toch wel minstens vier keer in de week naar de gym gingen ofzo. Vergeleken met hun was Aiden maar een slapjanus, dus verzetten had toentertijd ook geen zin. Dat betekende echter niet dat hij het niet probeerde, natuurlijk. Nee, verantwoordelijk was niet bepaald een woord dat je kon gebruiken om hem te omschrijven. Zelfs al was hij wel op momenten serieus en volwassen als dat nodig was. Maar dan ook alleen als het echt nodig was. “Rusten is trouwens ook niet mijn ding. Ik kan niet stilzitten,” gaf hij eerlijk toe. Hij grinnikte even bij de herinnering aan zijn moeder, die op een dag zo ontzettend gek van hem werd, dat ze hem letterlijk het huis uit had gegooid. Hij was toen ziek thuisgebleven van school en had zich maar moeten vermaken met andere dingen. Dat hield ook in dat hij zijn moeder steeds rare vragen stelde. “Dus, tenzij ik gezelschap heb, blijf ik echt niet op mijn kamer of hier.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna van Houten
Anna van Houten
Class 4
Aantal berichten : 83

Character Profile
Alias: Crystal
Age: 18 years
Occupation:
I'm No Superman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm No Superman    I'm No Superman  Emptydi jul 29, 2014 1:37 am


I'm no superman ☆
Als er iets was waar Anna naar streefde, dan was het dat haar vrienden lachten. Of het nou een simpele glimlach was of een luide kakellach, dat maakte niet uit. Vreugde was ontzettend belangrijk voor haar en het maakte haar dolgelukkig als de mensen om wie ze gaf het uitten. Dat maakte haar dag ook meteen een stuk beter. Om Aiden te zien glimlachen of grijnzen vulde haar dan ook met vreugde, zeker na wat er gebeurd was. Het bleef door haar hoofd spoken dat ze een gevaar voor hem was, voor iedereen eigenlijk, maar de blijheid die om de jongen naast haar hing joeg haar nare gevoelens gemakkelijk weg. De muren die haar negatieve emoties binnen hielden hadden langzaam weer de kans om op te bouwen, al was er nu niet echt veel om van beschermd te worden.

Aiden stribbelde tegen. Blijkbaar zag hij niet in hoe belangrijk het voor haar was dat hij rustte en zijn wond liet genezen. Ze blies gefrustreerd haar wangen op. "Pffff. Ik heb je al helemaal hier heen moeten dragen, is dat niet genoeg voor je?" Koppig legde ze haar armen over elkaar. Dat ze hem niet echt gedragen had maar slechts gesteund begon ze niet over. Dat was niet belangrijk, vond ze. "Hoe durf je zoiets te vragen aan iemand die zo veel kleiner is?" Ze kreeg het niet voor elkaar om haar gezicht grijns vrij te houden. Met haar hand probeerde ze het weg te vegen, maar de grijns werd alleen maar erger. "Je hoeft ook niet helemaal stil te zitten. Je kan je benen en armen nog wel bewegen." Ze liet haar eigen benen en armen wat bewegingen maken als voorbeeld. Het was het meest ongracieuze wat ze deze dag gedaan had.

Bij zijn laatste woorden, trok ze een wenkbrauw op en keek ze hem scheef aan. Het kon aan haar liggen, maar dit leek verdacht veel op een uitnodiging voor Anna om de gezelschap te zijn die hij vermeldde. Ze deed niet eens een poging om de grijns van haar gezicht te vegen. "Hè, wat vervelend nou dat ik me nog steeds verantwoordelijk voel voor wat er gebeurd is. Ik zou het zo vervelend vinden om jou gezelschap te moeten houden." Het sarcasme droop van haar stem af, al maakte de grijns op haar gezicht ook al duidelijk genoeg dat ze niet serieus was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Freeman
Aiden Freeman
Class 2
Aantal berichten : 63

Character Profile
Alias: B-Positive
Age: 20 years
Occupation:
I'm No Superman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm No Superman    I'm No Superman  Emptywo aug 20, 2014 12:34 am

Anna was niet bepaald vrolijk met zijn woorden, maar het was ook niet zo dat ze boos op hem werd. Nee, als hij uit moest leggen wat voor een feel haar reactie gaf, dan was het wel dat ze probeerde om boos of geïrriteerd over te komen. Iets wat totaal mislukte, vooral omdat ze haar wangen bol blies en als Aiden heel eerlijk moest zijn, liet het haar er alleen maar schattig uitzien. Een kleine, speelse grijns sierde al snel de jongen zijn lippen zodra ze de eerste vraag had gesteld. Een retorische vraag, gokte hij, maar nog steeds een vraag. Hij schudde langzaam zijn hoofd, nog steeds in een plagerige bui. Okay, hij had dan misschien zelf al door gehad dat Anna geen antwoord op die vraag had gewild, maar hij kon die kans niet laten liggen. Hij fronste lichtjes bij haar volgende woorden. “Nou, zoveel kleiner ben je nou ook weer niet,” reageerde hij. “En grootte heeft niks met kracht te maken hoor. ’t Zit hem in de spieren,” voegde hij er nog aan toe, terwijl hij zijn arm boog en zijn armspieren probeerde aan te spannen. Veel om te showen had hij natuurlijk niet, dat wist hij ook wel, maar het was dan ook niet anders dan grappig bedoeld. Hij wiebelde eens met z’n wenkbrauwen en liet met zijn ogen zien dat Anna naar zijn ‘spieren’  moest kijken. Pas toen viel hem nog iets in. “Trouwens, wil je nou beweren dat ik dik ben? Dat doet wel erg pijn, hoor,” mompelde hij, waarna hij met zijn hand naar zijn borstkast greep en gekwetst naar het meisje naast hem keek.

De bewegingen die Anna maakte, hoe klein dan ook, maakten hem wel aan het lachen. Ze had wel gelijk, dat moest hij toegeven. “Ik weet niet of dat genoeg voor mij is, maar daar zal ik het dan maar even mee moeten doen,” sprak hij. Moest hij het daadwerkelijk daarmee doen? Dat zag hij eigenlijk niet echt zitten. Er moesten toch genoeg activiteiten voor hem zijn waarbij hij niet hoefde te bewegen? Het meisje naast hem scheen zijn hint echter wel te begrijpen en vertelde, met heel wat sarcasme, dat ze het ontzettend vervelend zou vinden om hem gezelschap te moeten houden. Aiden zette dezelfde toon in zijn stem op. “Pfft, same here. Ontzettend vervelend,” stemde hij met haar in, terwijl hij haar grijns weerspiegelde. Vervolgens viel hij even stil, niet zeker wetend hoe dit verder moest. Op het moment was veel bewegen dus geen optie, maar om nu al op te staan en terug naar zijn kamer te gaan zag hij niet echt zitten. Zelfs al moest hij een nieuw shirt hebben. Ach, het was warm genoeg om er geen te dragen en Anna scheen er verder geen last van te hebben. Aiden speelde licht afwezig met het shirt in zijn handen en scheen toen met een idee te komen. “Hmm, honesty hour? Om elkaar een beetje te leren kennen?” stelde hij aan Anna voor. “Als je geen vragen wilt beantwoorden vind ik dat ook prima, maar ik ben net een open boek, dus mij mag je alles vragen,” voegde hij er nog aan toe. Zijn grijns veranderde in een vriendelijke glimlach, waarbij hij iets naar achteren leunde en één van zijn handen op het bed liet rusten. Belastend voor zijn rug was het niet echt. Bovendien zou hij in een paar minuten toch weer van positie veranderen.

OOC: here you go bae as promised~
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna van Houten
Anna van Houten
Class 4
Aantal berichten : 83

Character Profile
Alias: Crystal
Age: 18 years
Occupation:
I'm No Superman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm No Superman    I'm No Superman  Emptyza aug 23, 2014 1:22 pm


I'm no superman ☆
Voor sommige mensen kostte het maanden voor ze zich een beetje open gingen stellen voor de mensen met wie ze om gingen. Praten was dan moeilijk en gesprekken gingen vaak langzaam. De oorzaak verschilde per persoon, maar het kwam vaak neer op relaties die verkeerd waren geëindigd. Anna had ook mensen verloren in haar leven, maar het was voor haar juist een motivatie geworden om zich open te stellen en socialer te worden. Haar spraakzaamheid hielp hopelijk ook andere mensen uit hun schulp komen. Dat was haar doel immers. Van haar moest iedereen vrolijk zijn en zich op zijn gemak voelen. Ze zou er alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen. Het deed haar daarom goed om Aiden te zien grijnzen en te horen dat hij op haar grap in ging. Als hij niet in het verband zat had ze hem misschien in zijn zij gepord, maar nu leek het haar beter om van hem af te blijven.

Een stilte viel. Iets wat Anna eigenlijk niet had verwacht, aangezien zij en Aiden allebei wel spontaan waren en geen moeite hadden met het voorttrekken van een gesprek. Toch was het stil. Het was geen onaangename stilte, though. Op z'n tijd kon het fijn zijn om eventjes niks te zeggen.
Toch was Anna blij toen Aiden zijn mond weer open trok. Ze was zelf al aan het overwegen om de stilte te verbreken, maar dat was nu niet meer nodig. Ze had toch niet geweten wat ze had moeten zeggen en dan was er alleen maar onzin uit gekomen - niet dat dat iets nieuws was. Zijn voorstel om een soort honesty hour te houden beviel haar wel. Ze dacht er even over na, maar kon eigenlijk geen negatieve dingen er over bedenken. Zijzelf was wat dat betreft net als hij een open boek. Sure, er waren dingen waar ze minder graag over sprak, maar dat betekende niet dat ze het helemaal niet wilde doen. De kans dat hij de gevoelige onderwerpen aan zou snijden was toch zo klein dat het het niet waard was om daarom het aanbod af te wijzen.
"Sure," zei ze daarom, "ik heb geen geheimen, dus brand gerust los."

Een vraag voor Aiden. Wat wilde ze van hem weten? Alles eigenlijk. Klonk dat obsessief? Kinda, maar Anna was nou eenmaal iemand die veel van mensen wilde weten. Ze was ook zo iemand die zelf makkelijk te veel praatte, wat niet helemaal een goede combinatie was. Ze zou haar best doen om zich nu in te houden. Wat haar vraag betreft, besloot ze het eerst op safe te spelen. "Ik kan aan je accent horen dat je Brits bent, maar waar precies kom je vandaan?" Haar bruine ogen richtten zich met een nieuwsgierige fonkel op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Freeman
Aiden Freeman
Class 2
Aantal berichten : 63

Character Profile
Alias: B-Positive
Age: 20 years
Occupation:
I'm No Superman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm No Superman    I'm No Superman  Emptyma aug 25, 2014 5:04 pm

Anna scheen zijn voorstel helemaal niet erg te vinden. Ze gaf zelfs toe dat ze geen geheimen had en dat hij gewoon zijn gang mocht gaan met vragen stellen. Dit liet hem wat beter op zijn gemak voelen, vooral omdat hij niet was vergeten hoe het meisje naast hem had zitten huilen toen hij hulpeloos in het gras had gelegen. Ondanks dat ze had gezegd dat ze geen geheimen had, hield hij het toch in zijn achterhoofd om geen verdere vragen over haar mutatie te stellen. Misschien later, als hij er echt zeker van was dat het niet uitmaakte. Als ze er al niet zelf over begon, althans. Anna was hem voor met een vraag te stellen, waardoor zijn gedachten van een vraag bedenken naar een antwoord zoeken werd omgezet. Lang erover nadenken hoefde hij echter niet, want hij had al genoeg informatie over zijn eigen stad opgeslagen op zijn harde schijf. “Wolverhampton,” antwoordde hij. “Het ligt ten noordwesten van Birmingham, in het midwesten van Engeland. Mijn stad staat vooral bekend om de voetballers die er geboren zijn, maar een bekende zanger van ongeveer twintig jaar geleden komt er ook vandaan,” vertelde hij. “Ooit gehoord van One Direction? Daar een zanger van,” lachte hij vervolgens. Om heel eerlijk te zijn vond hij de band niet spectaculair, maar hun muziek was ook niet bepaald bagger te noemen. Tegenwoordig luisterde natuurlijk bijna niemand meer naar ze, maar hij had ze dan ook alleen ontdekt omdat hij toevallig tijdens zijn research bij hen terechtkwam. “Ik kan je nog wel meer vertellen over Wolves, maar dat is niet echt relevant.”

Nu hij Anna’s vraag uitgebreid beantwoord had, was het zijn beurt om haar een vraag te stellen. Waar moest hij beginnen? Hij was zo nieuwsgierig naar alles. Eigenlijk wilde hij ook weten waar zij was opgegroeid, maar om nu enkel ‘en jij’ te vragen vond hij niet genoeg. Daarom besloot hij dat maar iets later te vragen. Misschien zelfs een ander keertje. “Ik weet dat één van je hobby’s dansen is. Heb je buiten muziek nog meer hobby’s, though?” vroeg hij daarom maar in de plaats daarvan. En om het probleem dat hij net had bij Anna te voorkomen, gaf hij ook al antwoord op zijn eigen vraag. “Mijn hobby’s verschillen vaak. Ik heb er best veel, eigenlijk. Ik vind bijna alles wel leuk,” gaf hij grijnzend toe. Dansen kon hij in ieder geval ook al op het lijstje zetten, want hoewel het misschien minder leuk was geëindigd, had hij toch wel genoten van zijn dans met Anna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna van Houten
Anna van Houten
Class 4
Aantal berichten : 83

Character Profile
Alias: Crystal
Age: 18 years
Occupation:
I'm No Superman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm No Superman    I'm No Superman  Emptyvr aug 29, 2014 10:25 am


I'm no superman ☆
Aandachtig luisterde Anna naar wat Aiden te vertellen had over waar hij vandaan kwam. Om een of andere reden vond ze het altijd interessant om te horen over de plaats waar iemand was opgegroeid. Misschien omdat zijzelf in een ander land geboren was en twee keer was verhuisd. De eerste keer naar Amerika toen ze haar vader's werk had geruïneerd, de tweede keer naar het eiland hier omdat haar laatste gezinslid zich het leven had ontnomen. Ze dacht er eigenlijk nooit bij na dat ze nergens anders heen kon als ze van het eiland af wilde. Zo bleef die gedachte op dit moment ook uit haar hoofd. In plaats daar van probeerde ze zich voor te stellen hoe het was in Wolverhampton. Niet dat ze met de informatie die ze had echt een goed beeld kon vormen, maar ze mocht haar verbeelding de vrije loop laten gaan, toch?
“One Direction ken ik nog wel, ja. Die waren best populair toen ik klein was.” Goh, wat gaaf. Voor zo ver Anna wist, waren er geen bekende mensen die uit haar geboorteplaats, Haren, kwamen. Nederland had sowieso niet zo veel internationale beroemdheden. Wat dat betreft was ze liever ergens anders vandaan gekomen - al had ze nu wel de mogelijkheid om de eerste échte internationale ster van Haren te worden. Dat klonk op zich ook niet verkeerd.

Hmmh. Hobbies. Hier moest de brunette even over nadenken. “Nee, muziek is denk ik mijn enige echte hobby.” Haar twee talenten hadden allebei met muziek te maken. Zingen en dansen. Ze hield op zich ook wel van acteren, maar deed het nooit. “Misschien dat ik nog acteerlessen zou willen nemen, maar dat gaat hier op de school een beetje lastig.” Man, wat was ze eigenlijk saai. Aiden was wat dat betreft veel cooler. Anna deed gewoon het liefste dat waarvan ze wist dat ze er goed in was, al zou ze ook nooit iemand afwijzen als die vroeg om iets nieuws te doen. “Dat heb ik ook, denk ik. Als ik maar bezig ben vind ik het goed. Dans en zang houden me makkelijk bezig, en mensen zijn er altijd positief over als ik het doe, dus dat motiveert me.”
Ze voelde zich een beetje schuldig dat ze niet over haar thuisplaats had verteld, maar aan de andere kant vroeg ze zich af of dat wel veilig was. Er aan denken zorgde er al voor dat ze haar familie miste. Ze moest maar snel een ander onderwerp verzinnen waar de twee over konden praten.
“Favoriete genre muziek? Ik kan zonder te liegen zeggen dat ik alles wel leuk vind. Oké, op zware metal na – maar dat is alsnog bijna alles.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Freeman
Aiden Freeman
Class 2
Aantal berichten : 63

Character Profile
Alias: B-Positive
Age: 20 years
Occupation:
I'm No Superman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm No Superman    I'm No Superman  Emptyma sep 01, 2014 12:52 pm

Het donkerharige meisje antwoordde dat muziek haar enige echte hobby was. Aiden hield zijn hoofd een beetje schuin en bedacht zich dat ze waarschijnlijk daarom over de muziekclub begon. Het was dus echt haar passie en zo te horen zou dat ook niet snel gaan veranderen. Zou ze soms ook een hoge rang hebben in de muziekclub? Misschien zelfs oprichter? Anna had hem inderdaad verteld dat ze zichzelf leerde dansen op dit eiland. Het zou hem niks verbazen als ze daadwerkelijk een grote rol speelde in de club. "Nou, als je ooit een tegenspeler zoekt, dan weet je me te vinden," antwoordde hij op haar acteeropmerking. "Zoiets lijkt me eigenlijk ook wel gaaf. Ik neem nu even aan dat er geen dramadocent op de school zit?" Veel over Genosha wist hij eigenlijk nog niet. Dit was een vrij vreemde situatie voor hem, aangezien hij normaal gesproken zoveel mogelijk informatie opzocht. Over dit eiland was echter niet veel te vinden, behalve op de plaats delict zelve. Het voelde haast rebels aan. "Erg jammer," voegde Aiden er nog aan toe. Drama was één van zijn favoriete lessen geweest op z'n vorige school. Veel kids hadden er een hekel aan, inclusief de meeste van zijn klasgenoten, maar Aiden genoot er altijd met volle teugen van. Meestal was hij degene die iets idioots moest opvoeren en kon de rest er dan mee lachen. Dat was eigenlijk precies waarom hij het zo leuk vond. Hij mocht een keertje een echte idioot zijn zonder er vreemd op te worden nagekeken, want dat was hoe acteren nou eenmaal werkte.

"Favoriet genre? Hmm, da's een vrij moeilijke vraag," mompelde hij nadat Anna antwoord op haar eigen vraag had gegeven. Hij fronste even; probeerde na te denken over een geschikt antwoord, maar bleef uiteindelijk hangen op - "Ik ook. Ik heb niet echt een favoriet genre, om heel eerlijk te zijn. Het ene moment vind ik één nummer geweldig en het andere moment is het dat andere nummer. Het veranderd veel te vaak om een echt antwoord hierop te kunnen geven."
Wat wilde hij nu eigenlijk vragen? Er ging zoveel rond in zijn hoofd dat hij simpelweg niet kon kiezen. Haar persoonlijkheid kende hij haar zo'n beetje wel, maar wat maakte Anna nou verder nog meer Anna? "Hmm..." mompelde Aiden nadenkend, zijn blik even op het plafond gericht. "Waar kan ik je 's nachts voor wakker maken?" Slaappatronen zei vaak al veel over mensen. Velen wilden niet graag gewekt worden in hun slaap en dat kon de jongeman wel begrijpen. Zelf vond hij het niet erg of iets, maar hij begreep het van anderen wel. Sowieso was dit een makkelijke manier om achter Anna's favoriete dingen te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna van Houten
Anna van Houten
Class 4
Aantal berichten : 83

Character Profile
Alias: Crystal
Age: 18 years
Occupation:
I'm No Superman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm No Superman    I'm No Superman  Emptydo sep 04, 2014 10:00 am


I'm no superman ☆
Lag het aan Anna, of wilde Aiden wel heel graag tijd met haar doorbrengen? Oké, zij had op haar eerste dag ook maar één vriendin gemaakt en dat was haar kamergenootje. Het had haar een jaar, misschien zelfs anderhalf, gekost om minder verlegen te zijn en meer vrienden te maken in de school, naast de paar waar ze dagelijks mee om ging. Nu ging ze met bijna iedereen om. Nou ja, dat was natuurlijk onmogelijk, maar ze vond het wel belangrijk dat ze zo veel mogelijk mutanten kende en ze hoopte dat zij het ook fijn vonden om tijd met haar door te brengen. Dat Aiden probeerde vrienden te blijven met Anna was niks bijzonders.
Het was ook niet dat ze zijn aanbod niet waardeerde of zo. In tegendeel. Ze kende verder niemand op de school die aan acteren of iets deed en aangezien Aiden had gezegd dat hij er toch van hield om nieuwe dingen te proberen zou Anna daar waarschijnlijk wel gebruik van maken. Hij leek haar wel iemand die haar zou waarschuwen als ze echt te veel van hem vroeg, dus dat zat wel goed. “Er is geen dramales, nee. Wel zelfexpressie, waar soms een beetje drama bij in zit, maar echt vergelijkbaar is het niet.”

Op zijn antwoord op haar vraag, knikte ze. Hij had het precies uitgelegd zoals zij het ook had. Ze luisterde natuurlijk wel naar bepaalde genres voor haar dansen, en moest daar voor soms ook nummers vaak herhalen, maar over het algemeen stond haar mobiel vol met allerlei verschillende soorten muziek. Haar hand zocht automatisch naar het voorwerp toen ze tot de realisatie kwam dat ze geen zakken had en dat ze haar mobiel niet in haar hand had gehad toen ze Aiden bij het prieeltje weg droeg. Zijn vraag ging volledig over haar hoofd heen.
“Mijn mobiel!” riep ze uit. Ze sprong op van het bed, duidelijk zwaarder in paniek dan nodig was. Maar wat moest ze anders? Op haar mobiel stond al haar muziek, ze gebruikte het bij al haar danstrainingen en daar naast had ze hem nodig om in contact te blijven met de mensen op de school - ze kon haast niet zonder leven.
“Ik – ik heb hem vast laten liggen bij het prieel. Oh my god, Aiden, wat als iemand hem heeft gestolen?”
Het was niet haar bedoeling om in paniek te raken en al helemaal niet om te gaan huilen, maar de tranen stonden in haar ogen voor ze ze tegen kon houden. Ze wilde ze wegvegen voor Aiden ze zag, maar pas toen ze haar handen langs haar ogen had gehaald, besefte ze zich dat dat juist nadruk legde op haar tranen.
“Sorry, ik…” Zij. Zij wat? Ze huilde om haar mobiel, ja. Lekkere eerste indruk maakte ze op Aiden, door niet één maar twee keer in huilen uit te barsten, terwijl er helemaal niks met haar aan de hand was. Konden haar emoties niet één keer normaal doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Freeman
Aiden Freeman
Class 2
Aantal berichten : 63

Character Profile
Alias: B-Positive
Age: 20 years
Occupation:
I'm No Superman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm No Superman    I'm No Superman  Emptyma sep 15, 2014 3:57 pm


Teleurstelling. Dat was wat hij voelde toen hij de bevestiging hoorde. Er werd inderdaad nog geen drama gegeven op de school en dat zou waarschijnlijk ook niet snel veranderen. Wel zat er heel af en toe iets dat erop leek in de zelfexpressieles, maar iets vertelde Aiden dat het gewoon niet te vergelijken was. Jammer. Hij had altijd een geweldige tijd gehad in de dramalessen. Hij durfde zelfs te wedden dat hij dat ook met Anna zou hebben wanneer ze samen zouden acteren – misschien zelfs met de rest van de groep als er een les was, maar dat zou hij natuurlijk nooit te weten komen. Of in ieder geval niet zolang er geen dramadocent kwam. Iets erover zeggen deed hij echter niet. Klagen hielp nooit, naar zijn mening, en het zou de situatie ook niet veranderen. Het enige wat er bij hem gebeurde, was dat zijn glimlach even van zijn gezicht viel. Heel even maar; lang genoeg om het een reactie te mogen noemen, maar niet lang genoeg om het daadwerkelijk als ‘neerslachtigheid’ te omschrijven. Een antwoord op zijn volgende vraag kreeg hij niet. Anna maakte echter wel geluid. Het duurde even voor hij doorhad dat ze die woorden had geroepen omdat haar mobiel niet in haar zak zat, maar toen hij het zich realiseerde, sprong hij meteen op van het bed. Achteraf gezien was dat een heel slecht plan geweest, aangezien hij nog wel altijd pijn had, maar dat probeerde hij zo goed mogelijk te negeren. Zijn prioriteit lag immers bij het kalmeren van Anna, zeker nadat hij wist waar haar mobiel nu eigenlijk was. Het apparaat was gewoon bij het prieeltje vergeten en waarschijnlijk lag hij daar nog steeds. Uit automatisme reek hij met zijn armen naar het meisje toe en sloot die om haar heen. “Sorry waarvoor?” begon hij, net nadat ze haar verontschuldiging had gemaakt. “Ik kan wel een kijkje gaan nemen? ‘k Weet zeker dat je mobiel daar nog ligt.” Aiden pauzeerde even en dacht na over wat hij nog meer kon zeggen om haar te helpen met kalmeren. Toen realiseerde hij zich dat ze waarschijnlijk de muziek nog aan had laten staan op dat ding. “Maak jij je nou maar zorgen over de batterij van dat ding, oké?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
I'm No Superman  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm No Superman    I'm No Superman  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm No Superman
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [AC] I'm like superman
» I'm no superman || Kylie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Hospital Room-
Ga naar: