|
|
| You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~ | |
| |
Auteur | Bericht |
---|
Minaye Evans- Deceased
- Aantal berichten : 415
Character Profile Alias: Mina Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~ di sep 16, 2014 4:49 pm | |
| Minaye Evans
Olivia was echt een schat van een meid, ze pakte Minaye hand even. Ze vroeg aan Liv hoe het met haar zat toen ze vertrok. “Het vertrekken was op zich niet zo moedig. Ik was alleen niet op weg hierheen. Ik ging naar Amerika, maar werd in de steek gelaten op het einde”. antwoordde ze en Minaye keek even verbaasd, wie zou Olivia nou in de steek laten? “Maar net voordat het vliegtuig kon vertrekken, vond Jean mij. Het hier zijn was in het begin verschrikkelijk moeilijk en heb ook zeker wel een paar tranen gelaten. Maar ik denk dat het uiteindelijk wel beter is…” vetelde Liv erbij en Minaye knikte begrijpend. “Ik bedoel, als je al die tijd niet je krachten mag gebruiken, niet mag laten zien dat je speciaal bent…ik denk niet dat dit heel erg lang goed zou gaan.” dat gevoel herkende Minaye wel. Ze mocht nooit iemand vertellen over haar mutatie. "Ik ben ook blij dat ik hier ben" zei Minaye over tuigend, ze vond het hier leuk en gezellig en mooi. “Maar het is hier echt geweldig. Je kan jezelf zijn…wat maakt jou eigenlijk zo speciaal dat je hier mag zijn?” vroeg Liv en Minaye glimlachte, ze had het nog nooit zo gezegd 'speciaal'. Ze had hier al wat mensen ontmoet met echt coole mutaties. "Umm ik kan ontzichtbaar worden.."zei Minaye en pakte een handje uit de zak. Ze liet haar hand ontzichtbaar worden zodat het leek alsof ze zweefden. "Ik wil er graag beter in worden, je weet wel dat mijn kleren ook ontzichtbaar kunnen worden ofzo." zei Minaye hopend dat dat zou kunnen. "En wat is jou gave Liv?" vroeg Minaye nieuwsgierig en stopte de popcorn in haar hand in haar mond. Minaye dacht even na over wat Olivia zou kunnen hebben als mutatie. Vrolijke magie? zoiets moest haast wel. Ze was wel benieuwd want je wist echt niet wat iemand voor cools zou kunnen hebben.
TAG: Olivia Del Rey SHIP: ship name; NOTES:
coded by RESCUE RANGER ! of ATF
|
| | | Olivia Del Ney- Class 2
- Aantal berichten : 987
Character Profile Alias: - Age: - Occupation:
| Onderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~ za okt 11, 2014 8:58 pm | |
| My baby is a 10, we dressing to the nines, he pick me up in eight, make me feel so lucky 7, he kiss me in his 6 We be making love in 5, still the one I go to 4, I'm tryna make us 3, from that 2, he still the 1OOC: SORRY BABE DAT HET ZO LANG DUURDE ik voel me echt schuldig.[/b] Awh, Mina was echt een schatje. De manier waarop ze met elkaar praatten, was heel prettig. Misschien konden ze wel vriendinnen worden? Olivia had echt wel behoefte aan een vriendin om zich heen, iemand met wie ze lekker kon kletsen. Mina liet haar mutatie zien: onzichtbaar worden. Dit deed ze door een handje uit haar enorme zak te pakken en haar hand onzichtbaar te laten worden, waardoor het leek alsof het lekkers in de lucht zweef. Enthousiast klapte Olivia in haar handen. “Wauw, dat is echt gaaf!” zei ze enthousiast en raakte eventjes de schouder van Mina aan “Echt super leuk! Gaaf dat je jezelf wilt ontwikkelen, mooi streven is dat.” Mina vroeg ook naar Olivia’s mutatie. Eventjes haalde ze diep adem. “Ik kan aura’s laten zien, ik kan ze aflezen en ook zo manipuleren dat ik mensen kan laten stikken…” zei Olivia even twijfelend maar schudde toen haar hoofd “…maar dat doe ik liever niet. Maar ik kan het je wel laten zien.” Eventjes sloot ze haar ogen en al vrij snel was het aura rond Olivia te zien, zoals altijd weer knalroze. Ze opende haar ogen weer en keek enthousiast naar Mina. “Dit is dus mijn aura, en daaruit kan ik aflezen hoe mensen zijn, wat hun verleden en toekomst enzo is. Heel erg gaaf, alleen had ik in het begin wel een beetje moeite ermee dat ik anders was dan de rest…maar ach, je kan het ook als een gave zien en niet als een zogenaamde mutatie.” Olivia haalde haar schouders op en gaf Mina snel een knuffel. “Je bent echt lief! Ik ben blij dat ik je heb leren kennen, je bent een van de aardigste gezichten die ik hier ben tegengekomen” |
| | | Minaye Evans- Deceased
| Onderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~ zo okt 19, 2014 8:57 pm | |
| Minaye Evans
"Wauw, dat is echt gaaf!" Zei Liv toen Minaye liet ziet dat ze ontzichtbaar kon worden. Minaye vond Olivia's echt leuk, ze was de complimentjes over haar mutatie nog niet gewend. Of überhaupt iets zeggen over haar mutatie. Het was fijn om dat niet geheim te hoeven houden. Liv zei dat ze gaaf vond hoe Minaye haar mutatie wilde ontwikkelen, mooi streven. "Ja, dankje" zei Minaye en vroeg daarna nieuwsgierig naar Olivia's mutatie. Ze vertelde dat ze aura's kan laten zien, aflezen, manipuleren en...mensen laten stikken? Wow, daar zag ze Liv niet voor aan. "...maar dat doe ik liever niet. Maar ik kan het je wel laten zien." Vervolgde Olivia en Minaye grinnikte even. Wacht, wat laten zien? Een aura, nam Minaye aan. Ze zag hoe Liv haar ogen sloot en er een aura tevoorschijn kwam om haar heen. Roze, heel mooi en bijpassend bij Olivia. "Dit is dus mijn aura, en daaruit kan aflezen hoe mensen zijn, wat hun verleden en toekomst enzo is. Heel gaaf, alleen had ik het begin wel een beetje moeite ermee dat ik anders was dan de rest...maar ach, je kan het ook als gave zien en niet als een zogenaamde mutatie" legde Oliva uit en haalde haar schouders op. "Je aura ziet er echt prachtig uit" zei ze gemeend en Minaye was het wel met haar eens. Haar vader noemde het ook altijd een gave en was de week voor het vertrek naar hier verward door het woord mutatie. "Ja, ik zie het ook als een gave, het klink ook leuker." Zei Minaye eerlijk. Ze voelde zich toch wat meer speciaal als iemand het over een 'gave' sprak in haar geval. Want er zouden vast wel leerlingen zijn hier op school die het het liefst een mutatie noemen. Liv gaf Minaye een knuffel en vertelde dat ze blij was dat ze haar had ontmoet enzo. Echt superlief vond Minaye. "Aawh wat lief van je! Weetje van al de mensen die ik tot nu toe heb ontmoet ben jij het leukste persoon die ik heb ontmoet." Zei Minaye als feedback, Mina had nog niet echt veel mensen ontmoet. En ze had zich tot nu toe het meest vermaakt met Olivia.
|
| Onderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~ za okt 25, 2014 12:53 pm | |
| Olivia Del Rey Instemmend knikte Olivia. Aura’s waren prachtige dingen, maar je moest er wel voorzichtig mee zijn. Zo wilde ze eigenlijk het aura van Mina laten zien, maar sinds de vorige keer dat niet zo goed uitpakte, was ze daar een stuk voorzichtiger mee geworden. Dat was ook logisch, het was een schending in je privacy als iemand zomaar in je karaktereigenschappen en verleden/toekomst begon te roeren. Daar had Olivia alles van moeten weten, maar ach. “Precies! Mutatie klinkt zo agressief. Je kent toch ook bijvoorbeeld albino konijnen, albino noemen ze ook een mutatie…” zei Olivia met een pruillipje “Maar er was zo’n heel lief klein wit konijntje met rode oogjes en het was zóó schattig! Dus dan zie ik het liever als een gave, in plaats van een mutatie…” JA, hoe konden konijntjes nou eigenlijk een mutant zijn? Konijntjes waren lief en schattig en knuffelbaar en awh, heartbreaking als iemand een konijntje pijn zou doen. Sadface.
Haar ogen begonnen te stralen toen ze de woorden van Mina woorden. Wasn’t she the cutest? “Awh, dat is echt heel erg lief van je” straalde Olivia en ze glimlachte “Ik hoop dat je nog meer leuke mensen hier ontmoet, want die zijn er vast wel…maar dankje, dat is echt lief van je. Ik vind jou ook leuk! Je komt super lief over en toch heb je een eigen mening en alles en dat kan ik echt super erg waarderen…” Bevestigend knikte Olivia en haalde een big ass handje uit haar enorme zak en legde het op haar schoot, zodat ze het rustig op kon eten. “You know, je houdt van dansen, misschien zouden we samen eens kunnen dansen? Het is ook een passie van mij, en hoewel jij in een crew hebt gezeten en het dus vast en zeker veel beter kan, wil ik ook graag laten zien aan je wat ik in Italië geleerd heb!”
|
|
| | | Minaye Evans- Deceased
| Onderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~ do nov 20, 2014 2:57 pm | |
| Minaye Evans
Praten met Olivia was echt gezellig. Ze was zo vrolijk en schattig en Minay had het idee dat ze nog goede vriendinnen zouden worden. “Ik hoop dat je nog meer leuke mensen hier ontmoet, want die zijn er vast wel…maar dankje, dat is echt lief van je. Ik vind jou ook leuk! Je komt super lief over en toch heb je een eigen mening en alles en dat kan ik echt super erg waarderen…” zei Olivia lief. Aawh, Minaye glimlachte naar Liv. "Weetje, ik denk dat wij nog goede vriendinnen gaan worden. " zei Minaye eerlijk, want ja, dat wou ze wel graag. Ze had wel een goed gevoel bij LIv. Een betrouwbaar iemand. “You know, je houdt van dansen, misschien zouden we samen eens kunnen dansen? Het is ook een passie van mij, en hoewel jij in een crew hebt gezeten en het dus vast en zeker veel beter kan, wil ik ook graag laten zien aan je wat ik in Italië geleerd heb!” vertelde Liv en Minaye knikte enthousiast. "Super idee!, Ik geef je mijn nummer wel even en dan app ik je wel." Zei Minaye en pakte haar telefoon uit haar broekzak. Toen ze haar telefoon ontgrendelde schrok ze even, zo laat alweer? Ze moest eigenlijk nog wel huiswerk maken. Ugh, daar had ze echt geen zin in, maar ze had ook geen zin om morgen alles te moeten doen. "Ah, nee! ik moet er zo vandoor. Stom huiswerk." zei Minaye teleleurgesteld. Ze ging naar haar contacten en zocht haar eiegen nummer op. "Hier, dit is mijn nummer" zei Minaye en draaide haar telefoon naar Olivia.
|
| Onderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~ di nov 25, 2014 8:16 pm | |
| Olivia Del Rey Olivia knikte instemmend, dat zag zij ook wel zitten, een vriendschap met Mina! De meisjes hadden veel gemeen met elkaar en konden leuk met elkaar kletsen. Voor Olivia was dat een goed begin van een goede vriendschap. En Mina dacht er duidelijk ook zo over, zeker toen ze haar telefoon tevoorschijn haalde om nummers uit te wisselen. Eventjes was Olivia in paniek. OMG, waar was haar telefoon? Maar toen haalde ze opgelucht adem, toen ze hem in haar broekzak voelde. Ze haalde haar telefoon tevoorschijn en keek bezorgd naar Mina toen ze in paniek raakte. “O!” zei Olivia en keek het meisje aan “Ik snap wat je bedoeld, ik ben zo snel afgeleid, gisteren raakte ik zelfs afgeleid van het patroon van mijn behang op mijn kamer….” Giechelend keek Olivia naar het nummer van Mina en sloeg het op in haar telefoon. “Nou, dan ga ik maar” zei ze met een glimlach en sloeg haar arm eventjes om die van Mina, als teken van een knuffel “Ik stuur je snel een berichtje en we moeten echt snel iets leuks gaan doen!” zei Olivia enthousiast en stond op. Ze pakte het hengsel van haar karretje en gaf Mina nog een paar handjes uit het karretje. “Doei doei en succes met je huiswerk, girl!” zei ze enthousiast en wreef eventjes over de schouder van Mina. Toen huppelde ze vrolijk weg met haar karretje.
|
|
| | | Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: You thought all of this time that I never missed you // open 4 everbody ~ | |
| |
| | | |
Soortgelijke onderwerpen | |
|
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|