INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Russian Gang FTW! +Diana&Anna

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty
BerichtOnderwerp: Russian Gang FTW! +Diana&Anna   Russian Gang FTW! +Diana&Anna Emptywo okt 22, 2014 10:48 pm


Eenzaamheid. Een gevoel dat hem niet echt bekend was. Oké, hij was best vaak alleen op pad gegaan in zijn hele leven, maar er was altijd die ene vaste plek met die ene belangrijke persoon die op hem wachtte als hij het nodig had. Die veilige haven ging echt nooit weg, en dat zou hij ook nooit doen. Het was iets wat zijn opa hem beloofd had.. En toch. Hier zat hij dan, op een kamer op een of ander eiland, een beetje naar de muur te staren. Maurim vroeg zich af hoe het allemaal zo had kunnen lopen, of hij niet de verkeerde beslissing had genomen. Nu was er geen weg meer terug, en hij twijfelde momenteel gewoon aan alles.

Om zichzelf een beetje te ontspannen, was hij geshift naar zijn favoriete vorm. Husky! Omfg. Nu voelde hij zich stukken beter. Kwispelend liep hij door zijn kamer heen en weer. Toen vond hij dat hij toch wel eens goed moest gaan rennen ofzo. Zonder een fuck te geven om wat anderen op de gang zouden denken van een kwispelende husky, duwde hij zichzelf op op zijn achterpoten en haalde de klink naar beneden met zijn neus. Hoppa, naar buiten it is.

Wat een geluk dat er verder geen deuren meer voor zijn neus waren. In no time had hij zijn neus gevolgd naar de frisse buitenlucht. Hèhè, handig, zo'n vachtje. Niet dat het extreem koud was, maar kom, warmte kon nooit kwaad, right? Er waren nog genoeg mensen op het plein waar hij plots stond om aan te tonen dat het weer best nog te doen was. Wat doelloos begon hij wat heen en weer te draven, tot ineens een bekende klank zijn supersonische oren bereikte. Was dat freaking Russisch? Hier? Omfg. Zonder twee seconden na te denken, volgde hij zijn oren en stoof op twee meisjes af. Een brunette en een blondine zaten op de rand van een muurtje wat te praten. Wild ademend van zijn korte sprint remde hij af voor de twee en begon enthousiast heen en weer te springen. 'omg omg omg' dacht hij, terwijl hij de twee met een blije bakkes bleef aankijken, totaal onbewust van het feit dat hij nu een hond was en dus geen mens. Good job Maurim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Solovjova
avatar
Class 3
Aantal berichten : 57
Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Gang FTW! +Diana&Anna   Russian Gang FTW! +Diana&Anna Emptydo okt 23, 2014 9:57 pm



sweet as sugar



Angstig tuurde Anna naar haar handen. Het meisje was buiten, op een soort plek met allemaal stenen. Ze wist niet hoe het heette en het maakte haar op dit moment even niet meer uit. Rusland was het meeste wat ze van alles miste. Veel mensen vond het land verschrikkelijk, en hoewel Anna het niet eens was met sommige wetten, was het wel haar thuis. Toen ze kind was, had ze een heerlijke tijd gehad in Rusland. De experimenten hadden haar die periode niet doen vergeten, dat stond vast geschreven in haar geheugen. Haar ogen schoten naar haar bovenarmen. Blauwe plekken, van buizen en spuiten die er hadden gezeten. Wat Anna hier deed, wist ze niet, maar ze durfde deze plek nu wel een beetje meer te vertrouwen. Ze vertrouwde plek zo erg, dat ze nu veilig kon zeggen dat ze hier geen pijn zou hebben. Tenminste, niet de pijn in het laboratorium. En toch, miste ze het. Heel veel mensen hier, zeg maar iedereen, spraken haar taal hier niet en konden dus niet met haar communiceren, wat haar een buitenbeentje maakte.

Maar toch kwam er iemand naar haar toe gelopen. Anna keek op, gespannen. Ging dat meisje haar ook uitlachen? Ze keek weer naar beneden. Anna had vroeger geleerd dat als je er niet naar keek, het ook niet naar je toe zou komen. Maar dat was niet zo, stelde ze vast toen het meisje naast haar ging zitten. Het meisje begroette haar en Anna knikte. “Ik Anna” brabbelde ze in haar Engels. Maar het meisje sprak geen Engels tegen haar. Nee, sterker nog, Anna voelde een last van haar schouders vallen. Het meisje begon in het RUSSISCH tegen haar te praten. Ze legde uit dat ze haar zou helpen op school en dat ze Diana heet. “Dankjewel, Diana, ik ben Anna zoals ik net al zei” zei Anna wat zelfverzekerder en glimlachte “Zou je eerst uit kunnen leggen waar ik ben? Ik ben al een paar dagen hier maar iedereen schijnt opgegeven te hebben waarom ik hier ben en WAAR ik überhaupt ben…” Anna zuchtte en keek weer naar haar handen. Dit was vreselijk. Ze had twaalf jaar in quarantaine gezeten, ze wist niets van de wereld.

Hun gesprek werd eventjes onderbroken. Haar oog viel op een dier. Wat voor dier was het? “Een…een hond, right?” Onzeker keek ze Diana aan. Maar ze glimlachte toen ze de lieve lach van het dier zag. Awh, het was schattig. Voor dat ze het wist zat ze op haar knieën voor het dier en sloeg ze haar armen om hem heen. Haar hoofd drukte ze op de kop van het dier, het was zoooo zacht en lief. Anna vond dieren prettiger dan mensen. Dieren veroordeelden haar niet, ze was zelf ook voor een deel een dier. Diana was lief tot nu toe, maar ze wist niet wie ze kon vertrouwen.



### , tagged , notes
, ♥ lauz
Terug naar boven Ga naar beneden
Diana Lebedeva
Diana Lebedeva
Class 3
Aantal berichten : 271

Character Profile
Alias: Lore
Age: 18 jaar
Occupation:
Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Gang FTW! +Diana&Anna   Russian Gang FTW! +Diana&Anna Emptydo okt 23, 2014 10:33 pm



Russian Gang FTW!






Na een lesuur dat jarenlang leek te duren in plaats van vijftig minuten, ging de bel. Haastig pakte Diana haar boeken bij elkaar en liep het klaslokaal uit. Haar laatste les van de dag... wat zou ze nog gaan doen vandaag? Misschien zou ze in de bibliotheek kunnen gaan zitten, met een van de boeken over Aziatische mythologie die ze de vorige dag nog opgemerkt had. Wat voor wezens zouden daarin voorkomen? En als ze erin zou kunnen shapeshiften... wauw.
'Diana?'
Ruw uit haar gedachten verstoord, draaide ze zich om. Jean Grey, het schoolhoofd, stond achter haar. Meteen begonnen allerlei doemscenario's zich in haar hoofd af te spelen. Ik heb al mijn huiswerk af, ik kom op alle trainingslessen, alles komt goed. Toch? Toch?? Ze durfde weer adem te halen voordat een andere gedachte plotseling in haar hoofd verscheen en haar adem stokte. Vliegen. Met Freya. Over de zee. Wat ze elke vrije middag samen deden. Dat mocht vast niet. Ze gaat me in de kelder opsluiten tussen die stoffige flessen wijn en-
'Ken je Anna? Anna Solovjova?' Het schoolhoofd keek haar vriendelijk aan en het meisje blies opgelucht haar adem uit. Geen kelderopsluitscenario's.
Diana schudde haar hoofd. 'Nee mevrouw...' Solovjova? Dat klonk Russisch.
'Ze is een nieuwe studente. Uit Rusland, zoals je waarschijnlijk al geraden had... Ze heeft een slechte geschiedenis achter de rug en ze kan niet zo goed Engels. Zou je haar misschien willen helpen, met huiswerk en andere algemene dingen?'
Het meisje knikte. 'Natuurlijk, mevrouw.'
'Ik heb haar voor het laatst gezien op het schoolplein. Een lief meisje, met blonde haren.'
Diana knikte opnieuw. 'Ik ga meteen naar haar toe. Dit was toch mijn laatste les voor vandaag.'
'Dank je, Diana.' Het schoolhoofd lachte vriendelijk naar haar voordat ze zich omdraaide en verder de gang inliep.



Zoals Jean haar al verteld had, zat er een blond meisje op het schoolplein. Dat moest Anna wel zijn. Diana liep naar haar toe, en nadat het blonde meisje had opgemerkt dat er iemand aankwam, keek ze weg. Diana slikte. Hopelijk was ze niet bang voor haar. Ze ging naast haar zitten en keek haar vriendelijk aan. 'Ik Anna,' zei het blonde meisje. Oké, het was dus zeker Anna.
'Привет Анна,*' begon ze. 'Меня зовут Диана.**' Nadat ze dat zinnetje had uitgesproken, merkte ze bijna meteen dat Anna een stuk zekerder overkwam nu ze in haar eigen taal kon praten. Gelukkig. Met een net zo brede glimlach als Anna haar had aangekeken, keek Diana het blonde meisje ook aan. Met grote ogen keek ze Anna aan toen ze vertelde dat ze niet wist waar ze waren. Had niemand haar dat uitgelegd? Geen wonder dat het zo verschrikkelijk verwarrend voor haar was. 'We zitten hier op Genosha Island,' vervolgde ze. 'Op de school van Jean Grey, zij is het schoolhoofd. Je hebt haar vast wel eens gezien, ze heeft hele mooie rode haren.' Hmm... wat zou ze Anna nog meer kunnen vertellen? 'Het eiland ligt echt aan de oostkust van Amerika en het is echt heel klein! Het hele eiland is van de school zelf en dit is ook een school voor mutanten, mensen met een speciale gave zoals jij en ik. Daarom ben je hier. Je bent hier veilig.' Diana pauzeerde even en liet Anna haar verhaal verwerken.



Plotseling hoorde ze het geblaf van een hond en een zwart-witte husky kwam naar de twee meisjes toegerend. Diana smolt. Ze had thuis altijd katten gehad, maar honden vond ze ook geweldig, vooral die mooie Siberische husky's waar haar buren een tweetal van hadden. Anna vroeg of het een hond was en Diana knikte. 'Ja, dat is een hond,' zei ze glimlachend. Ze wist dus echt niet veel van de wereld... Diana fronste even haar wenkbrauwen toen ze over de hele situatie nadacht. Je mocht geen huisdieren hebben op Genosha, toch? Was dit dan wel een echte hond?


636 words | maurim & anna

thanks melissa




*Hey Anna!
*Ik heet Diana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Gang FTW! +Diana&Anna   Russian Gang FTW! +Diana&Anna Emptydo okt 23, 2014 10:48 pm


Eigenlijk, als hij eerlijk moest zijn, was hij wel freaking moe momenteel. Hij zou zich zo kunnen oprollen tot een bolletje vacht en ter plekke in slaap vallen. Misschien was dat niet zijn slimste idee ooit. Straks viel iemand over hem ofzo. Dan zou hij mogen gaan uitleggen wat hij daar deed, op de grond, in de vorm van een pluizige husky. Daar had hij nu niet echt zin in, tbh. Plus, nu hij in de buitenlucht was, leek hij weer frisser en alerter te zijn. Je zou wel voor minder moe worden als je een lange vlucht achter de rug had. Jamie had hem wel wat bezig gehouden met de meest interessante gesprekken ooit. Nee, maar echt hoor. Hij had al die jaren op een klein onbeduidend plekje gewoond, en hij had de man letterlijk alles gevraagd wat in hem opgekomen was. Die zou vast ook blij zijn dat hij zijn bed terug zag momenteel.

Juist omdat hij veel alerter was, en omdat hij eigenlijk een zesde zintuig voor awesomeheid had, hoorde hij de Russisch sprekende meisjes al vanaf het moment dat ze begonnen praten. Nadenken was soms ook al zijn sterkste punt niet. Op een eiland vol onbekende mutanten, met elk z'n eigen kracht, en hij stormde als een leeghoofd op de twee af. In zijn hondenvorm dan nog. Misschien hadden ze wel een haat aan honden ofzo. Maar nee, blijkbaar niet. Hij werd toch nog niet meteen aangevallen, dus hij dacht er verder al niet meer over na.

Het blonde meisje stond op van het muurtje, en sloeg haar armen om hem heen. Haar hoofd rustte op zijn kop. Hyperenthousiast begon hij te kwispelen en zette zelfs zijn ene poot op haar knie. Aaaw yeah, cuddles! Dit maakte zijn dag echt goed. Happy wreef hij met zijn kop langs haar hoofd en sloot zijn donkerbruine ogen even. Toen drong het tot hem door dat het meisje zich vast rot zou schrikken als hij ineens zou veranderen in een 16-jarige jongen. Zou ze hem gaan meppen dan? Sowieso wel.. Dammit. Kon hij hen maar waarschuwen op voorhand, maar dat ging moeilijk. Ze zouden zijn geblaf toch niet begrijpen. Daarom ging hij maar voor de voeten van de twee meisjes liggen, wachtend op het goeie moment om ineens poef te shiften naar zijn menselijke vorm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Solovjova
avatar
Class 3
Aantal berichten : 57
Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Gang FTW! +Diana&Anna   Russian Gang FTW! +Diana&Anna Emptydo okt 23, 2014 11:22 pm



sweet as sugar



Nieuwsgierig had Anna naar het verhaal van Diana geluisterd. Ah-ha. Als iemand dit haar gewoon aan het begin uitgelegd had, dan was dit allemaal veel makkelijker geweest. Dan wist ze in ieder geval waar ze geweest was. Zuchtend keek ze naar haar handen. “Dankjewel, Diana, dit wist ik allemaal niet” fluisterde ze “Maar nu ik het weet, begint alles op zijn plek te vallen. Ik dacht alleen dat ik de enige in mijn soort was, maar gelukkig is dat niet zo…” Het was zo verschrikkelijk fijn om EINDELIJK met iemand te kunnen communiceren die niet raar naar haar ging kijken. Ze keek Diana dankbaar aan.

De hond had haar eventjes afgeleid van het gesprek met Diana. Was het een afleiding, of wilde ze er niet over praten? Dat wist Anna niet. De hond was lief, hij had haar teruggeknuffeld. Anna liet hem los en ging weer naast Diana zitten. Het dier nam voor hen plaats en zachtjes streken haar vingertoppen over zijn warme vacht. Ze durfde Diana niet aan te kijken. “Maar mutatie…” herhaalde ze zachtjes “Is dat niet iets ergs? Ik bedoel, ik weet wat ik ben, ik weet wat ik kan en ik weet ook dat het echt verschrikkelijk is…” Haar ademhaling ging wat sneller en in paniek keek ze naar Diana. Wat moest ze doen, wat was dit gevoel? Dit gevoel herkende ze niet, dit had ze in het laboratorium niet gevoeld.

“Ik ben een monster” flapte ze eruit “Er komt helemaal niets goed met mijn zogenaamde mutatie, het is alleen maar vernietiging…” Ze wou dat ze wat duidelijker kon zijn, maar dat kon ze niet. Ze kon het niet uitleggen. Hoe verschrikkelijk Anna zich voelde als ze in het monster veranderd was dat ze was, dat kon ze niet beschrijven. Dat kon je alleen maar voelen. Met een frons tussen haar wenkbrauwen en een verwarde blik in haar ogen staarde ze Diana aan. “Ze hebben me zo gemaakt, in dat laboratorium, in het Kremlin…ik wilde dit niet, ik wil hier niet zijn, ik wil naar huis…”



### , tagged , notes
, ♥ lauz
Terug naar boven Ga naar beneden
Diana Lebedeva
Diana Lebedeva
Class 3
Aantal berichten : 271

Character Profile
Alias: Lore
Age: 18 jaar
Occupation:
Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Gang FTW! +Diana&Anna   Russian Gang FTW! +Diana&Anna Emptyvr okt 24, 2014 9:58 pm



Russian Gang FTW!






De lieve zwart-witte husky ging voor hun voeten liggen en Diana gaf de hond nog een paar aaien over zijn rug. Het gedrag van de hond leek wel heel... hond-achtig. Was hij misschien toch wel een echte hond? Een huisdier van één van de docenten misschien? Ze zag Damian er wel voor aan om een hond als deze te hebben, die op het strand zou rondrennen terwijl hij aan het surfen was. Of misschien Eleanor, die leek haar wel een diervriendelijk type.



Haar ogen gleden weer naar Anna, die haar bedankt voor alles wat ze zei. Nog steeds vond Diana het ontzettend raar dat niemand haar verteld had waar ze waren. Alsof ze gewoon - poef - op school was gedropt, zonder enige begeleiding. Gelukkig had Jean haar gevraagd om Anna op weg te helpen. 'Er zijn honderden, misschien duizenden van ons, over de hele wereld,' zei ze, iets dat ze een paar lessen terug bij biologie had geleerd. 'Maar een klein gedeelte van alle mutanten is hier op het eiland.' Plotseling wendde Anna haar ogen van haar af en Diana hield even haar adem in. Wat wilde ze vertellen?



Wat ze vertelde, deed Diana's hart in duizenden stukken breken. Voorzichtig pakte ze Anna's beide handen vast en probeerde haar blik te vangen. 'Een mutatie is niks ergs, oké? We zijn allemaal hetzelfde hier op het eiland, maar ook allemaal anders. Er is hier zelfs een meisje dat zichzelf als een bom kan laten ontploffen.' Ze slikte toen Anna haar verhaal vervolgde. Een monster. Zo had ze zichzelf ook gevoeld, nadat ze meerdere keren had geprobeerd om in een chimaera te veranderen en dat al die keren helemaal niet goed afgelopen was. 'Je bent geen monster, oké?' Zei ze zachtjes tegen haar, terwijl ze ook aan haar eigen mutatie dacht. 'Je bent veilig, daarom ben je hier.' Diana kneep zachtjes in Anna's handen, een klein gebaar om te laten weten dat ze er voor haar was.


342 words | maurim & anna

thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Gang FTW! +Diana&Anna   Russian Gang FTW! +Diana&Anna Emptyza okt 25, 2014 2:15 pm


Hmm, niets fijner dan geaaid worden. Plus, deze keer was het niet zijn opa ofzo die zijn vacht door elkaar wreef, maar twee vriendelijke en lieve Russische meisjes. Omg. Zijn dag kon niet meer kapot hoor. Genietend sloot hij even zijn ogen, waarna hij zijn neus op zijn poten legde en het gesprek volgde. Nu, het was misschien raar dat een hond zoveel interesse toonde in een gesprek. Normaal hoorde een husky dat niet te verstaan.. Maar hij was niet echt een husky. Nog steeds was hij er niet echt uit hoe hij het moest gaan aanpakken om ineens in zijn menselijke vorm te verschijnen, al zou hij zo graag duizend-en-één dingen aan de meisjes vragen. Wie ze waren, waar ze vandaan kwamen, wat ze hier deden..

Het was echter gewoon nog niet het goeie moment. Het blonde meisje, hij had ergens gehoord dat ze Anna heette, begon allemaal onzin te praten over dat ze een monster was. Awwh, nee. Met een korte jank legde hij zijn oren in zijn nek. Hij voelde gewoon haar verdriet aan, al had hij daar geen bepaalde mutatie voor ofzo. Dat was gewoon een hondending. Het andere meisje, Diana, als hij het zich goed herinnerde, probeerde Anna te troosten. Maurim wou ook zo graag iets doen..

Zijn bruine ogen gleden even over het schoolplein, waarna hij iets gigantisch geweldig mega cool zag. De wind had een heleboel blaadjes die van de bomen waren gevallen, op een berg geblazen, waar de muur een scherpe bocht maakte. Omfg. Hij had een plan. Hij blafte kort en duwde met zijn neus zachtjes maar dwingend tegen de handen van de twee meisjes. Toen begon hij kwispelend heen en weer te springen, in de hoop dat ze hem zouden volgen. Hij blafte nog twee keer voordat hij richting de berg met blaadjes begon te bouncen.

Eenmaal daar aangekomen, aarzelde hij niet en sprong hij midden in de berg. Wild begon hij te spartelen, en blaadjes vlogen in het rond. Kijk, dit was leuk. Hier vrolijkte Anna sowieso wel van op. Ineens staart. OMG STAART. Met een speelse grom probeerde hij het pluizige zwart-witte ding te pakken, maar beet in plaats van in zijn target in een paar blaadjes. Bah. Met een zure uitdrukking op zijn snuit spoog hij ze weer uit. Daarna stak hij zijn kop boven de blaadjes uit (damn die berg was hoog, alleen zijn kop en staart bleven nog zichtbaar) en keek waar de twee meisjes gebleven waren. Die moesten komen meespelen hoor!


inspiratie n.n
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Solovjova
avatar
Class 3
Aantal berichten : 57
Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Gang FTW! +Diana&Anna   Russian Gang FTW! +Diana&Anna Emptyzo okt 26, 2014 2:52 am



sweet as sugar



Verbaasd had Anna even naar de handen van Diana gekeken. Hé, dat was anders. Dat was ze niet gewend. Maar het leek…niet alsof ze het verkeerd bedoelde. Het was lief van Diana om haar zo proberen op te vrolijken, maar ze begreep het niet. Natuurlijk begreep ze het niet. Anna kon niet van iemand verwachten dat diegene het zou begrijpen als ze het zelf niet eens begreep. Het enige dat ze wist, was dat ze geen controle over zichzelf had als ze zo verschrikkelijk veel pijn had. Fysieke pijn dan wel te verstaan. Maar soms waren emoties ook genoeg. En dan kwam het monster in haar naar boven. Maar de eerste fase van haar mutatie was zo opgeroepen. Dan leek het gewoon alsof ze niet zichzelf was. Voorzichtig keek ze Diana aan en haar mondhoeken schoten eventjes omhoog. “Misschien is het hier wel veilig, maar ik vind het hier niet leuk” bekende Anna aan Diana “Niemand, buiten jij, spreekt mijn taal en twaalf jaar lang heb ik niemand anders gezien dan de mensen die dingen met mij deden. Ik weet niet wat goed of slecht is, wie ik kan vertrouwen en wie niet. Ik weet de meeste dingen die hier zijn niet eens te benoemen.”

Haar verhaal scheen de hond in beweging te brengen, want opeens hoorde ze hem piepen. Maar enkele ogenblikken later was hij opgesprongen en had hij zijn neus tegen de hand van Diana en haar gedrukt. Nieuwsgierig volgde haar ogen het dier naar een enorme stapel bladeren. “Hij gaat toch niet…?” vroeg Anna aan Diana, terwijl ze opstond. En jawel hoor, daar ging de hond. De blaadjes vlogen in het rond, het leek wel een regen van blaadjes. Het was aandoenlijk om te zien hoe veel plezier de hond had met het spelen in de blaadjes en met zijn eigen staart. En voor het eerst sinds twaalf jaar ontstond er een glimlach van plezier op het gezicht van Anna. Een hele kleine enthousiaste glinstering was zichtbaar in haar ogen en haar hand sloot zich in die van Diana. Heel zachtjes trok ze het meisje achter zich aan. Ondertussen dacht ze na: misschien moest ze een risico nemen. Gewoon eens een keertje proberen. Diana leek haar een aardig meisje, ze was Russisch en niet van het laboratorium. Misschien moest ze een keertje iemand vertrouwen?

Terwijl ze aan de rand van de enorme berg stond, keek ze eventjes Diana aan. Natuurlijk kende ze dit wel, dit waren bladeren van een boom. Daar kon vrij weinig mis aan gaan. En het leek stevig genoeg om zichzelf er in te laten vallen. Daarom spreidde ze haar armen en liet haar gewicht los van de grond. Binnen een paar seconden was ze in de bladeren belandt en hoorde ze de hond om zich heen spelen. Lachend kwam Anna weer ‘boven water’ en begon ze ook met de bladeren te gooien. Hier zou iemand vast niet blij mee zijn, maar ach.



### , tagged , notes
, ♥ lauz
Terug naar boven Ga naar beneden
Diana Lebedeva
Diana Lebedeva
Class 3
Aantal berichten : 271

Character Profile
Alias: Lore
Age: 18 jaar
Occupation:
Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Gang FTW! +Diana&Anna   Russian Gang FTW! +Diana&Anna Emptyza nov 29, 2014 8:17 pm



Russian Gang FTW!






Diana had nog steeds haar handen op die van Anna gelegd, hopend dat ze hiermee toch een klein stukje van haar vertrouwen zou weten te winnen. Het blonde meisje leek verward door de aanraking van haar handen, en Diana had haar ogen iets opengesperd. Wat zou er gebeurd zijn, dat ze zo schuw en bijna afstandelijk leek te zijn van menselijk contact? Anna had net nog iets over het laboratorium in het Kremlin verteld, maar of Diana wel wílde weten wat er gebeurd was, wist ze niet. Ze had ontzettend veel verhalen gehoord over mutanten die gebruikt waren als een soort menselijke proefdieren, om maar gewoon te onderzoeken en te mishandelen als je er zin in had. Ze had zichzelf een monster genoemd. Ze hadden haar zo gemaakt in het laboratorium. Diana kreeg al visioenen voor zich van spuiten, een steriel witte operatiekamer en een tafel vol met tangen en andere apparaten, maar wist snel genoeg aan iets anders te denken voordat ze rillingen over haar hele lijf kreeg. Aandachtig luisterde ze naar Anna, die vertelde dat ze het hier helemaal niet leuk vond, en kon niet anders dan medelijden te krijgen met het meisje. 'Maar ik kan je helpen, toch?' zei ze opgewekt tegen haar. 'Met Engels leren en... er zijn vast andere mutanten die je met alle plezier willen helpen! Er is hier een lerares die écht alle talen kan spreken...' Ze zweeg even en keek weer naar Anna. 'Of heb je misschien nog familie in Rusland?' Dat zou het wel mede kunnen verklaren, waarom ze het helemaal niet leuk vond hier op Genosha. Studenten kwamen normaal gesproken niet van het eiland af voordat ze hun diploma hadden, maar er waren vast uitzonderingen mogelijk. Als Anna aan Jean zou vertellen dat ze écht heimwee had en écht terug naar Rusland wilde, zou ze vast teruggestuurd kunnen worden, toch?



Ze schrok bijna toen ze ineens een blaf hoorde en de natte neus van de husky tegen haar handen aan voelde. Ze was bijna vergeten dat hij hier ook was, zo geconcentreerd had ze naar Anna geluisterd. Glimlachend keek Diana naar de hond die blaffend naar een grote stapel bladeren liep, alsof hij wilde dat de twee meisjes hem zouden volgen. De husky sprong midden in de berg van bladeren en speelde met de oranjebruine blaadjes, die nu bijna over het hele schoolplein verspreid lagen. Ze voelde hoe Anna haar hand pakte en haar ook meetrok naar de bladerberg, en lachend volgde Diana haar. Het blonde meisje liet zich in de bladeren vallen en Diana volgde haar voorbeeld. Giechelend gooide ze een paar blaadjes omhoog, hopend dat de husky de blaadjes misschien wel uit de lucht zou pakken. 'Je bent echt een schatje,' zei ze tegen de husky, die kwispelend door de bladeren rende. Mutant of niet, de lieve hond had Anna en Diana behoorlijk opgevrolijkt.






475 words | maurim & anna

thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Gang FTW! +Diana&Anna   Russian Gang FTW! +Diana&Anna Emptyzo nov 30, 2014 6:22 pm


Met zijn oren plat in zijn nek luisterde hij naar het verhaal van de blondine. Ze zei dat ze het eng vond dat er hier niemand was die Russisch sprak. Hah, ze moest eens weten. Momenteel kon hij alleen maar blaffen, maar eenmaal hij terug een jongen zou zijn, zou hij ook perfect Russisch met haar kunnen praten. Hopelijk zou dat haar dan nog meer opvrolijken. Maar momenteel zat het er niet echt in dat hij zomaar kon shiften zonder het meisje een trauma voor de rest van haar leven te bezorgen. Hij wou niemand doen schrikken, eerlijk waar. Daarna vertelde ze over mensen in een laboratorium, die dingen met haar deden. Maurim kon zich wel inbeelden dat het geen fijne dingen waren, die ze uitvoerden op haar. Even gingen zijn gedachten naar de organisatie die zijn ouders had vermoord. Zou het dezelfde organisatie zijn die Anna te pakken had gekregen? Hij mocht er niet aan denken.. Het arme ding.

En toen kreeg hij een super mega geniaal idee. Niks was toch fijner dan jezelf laten gaan in een gigantische berg blaadjes die van de bomen gevallen waren? Voor hem dan toch. Het was beter dan sneeuw, want sneeuw was koud en plakkerig. Maar blaadjes, die waren perfect. En ze knisperden zo leuk. In no-time had het plan zich gevormd. Good, nu moesten de twee nog mee werken. Hij gaf het goede voorbeeld en belandde met een sprong in de berg blaadjes. Zijn pluizige staart was ook weer van de partij. Maar omg, zat er nu echt een blaadje op zijn neus? Verwoed schudde hij met zijn kop, en de aanvaller dwarrelde ongevaarlijk terug naar beneden.

Yay, de twee meisjes kwamen hem joinen in al het plezier! Tot zijn verbazing liep het blonde meisje voorop, terwijl ze Anna meesleurde. Ze lieten zich allebei achterover in de berg vallen, en meteen begon hij als een gek rond hen heen te springen, terwijl hij vrolijk piepte en hyper met zijn staart heen en weer sloeg. Diana gooide een paar blaadjes in de lucht, en met een geconcentreerde blik volgde hij er eentje. Toen hij binnen het bereik van zijn sprong was, duwde hij zichzelf af en beet hij in zijn vlucht simpelweg het ding uit de lucht. Dat waren nog eens skills, right? Enthousiast zette hij zijn poten op Diana's schouders (hij kon er maar net bij hoor), en legde het gevangen blaadje als een kroontje op haar hoofd. Daarna liet hij zich weer zakken en keek haar met een geamuseerde blik aan.

'Je bent echt een schatje,' Zei de brunette toen, en Maurim blafte instemmend. Jazeker was hij dat. Maar misschien voor de communicatie was het beter dat hij eens deftig met hen kon praten. Daarom verstopte hij zich in de berg blaadjes, shifte naar zijn jongensvorm en stond toen op, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Maar voor hem was dat het ook, dus ja. "Hallo", Zei hij met een glimlachje, de moedertaal van de drie aanhoudend. "Sorry voor de verwarring maar ja ik was al even rond aan het huppelen in mijn husky vorm en toen hoorde ik jullie praten en voor ik het goed en wel besefte stond ik al voor jullie en toen dacht ik wow straks schrikken ze zich kapot als ik shift vlak voor hun neus, dus deed ik dat maar in de blaadjes, dus ik hoop dat jullie nu niet tè hard schrikken, want dan is mijn missie dus mislukt", Zei hij, en toen pas had hij door hoeveel hij wel niet aan het praten was. "Euhm.. Ik ben Maurim, trouwens", Zei hij toen met een grijnsje. Terwijl hij wachtte op de reactie van de meisjes, begon hij een paar blaadjes uit zijn verwarde haren te plukken. Dammit, hij zag er nu waarschijnlijk zelf uit als een boom ofzo. Ghehe. Maurimboom ftw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Solovjova
avatar
Class 3
Aantal berichten : 57
Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Gang FTW! +Diana&Anna   Russian Gang FTW! +Diana&Anna Emptyma dec 01, 2014 12:09 am



sweet as sugar



Diana, het meisje dat bij haar was komen zitten, was lief. Heel lief voor haar. Maar Anna voelde zich zo vervelend, ze kon het niet helpen. “Dat is heel lief van je, om me te helpen, Diana” zei ze met een klein glimlachje “En ik heb niemand thuis, in Rusland. Maar ik mis het gewoon zo, de sneeuw, de kou en de mooie naaldbommen in het bos. Hoewel ik daar maar kort heb van kunnen genieten, heb ik altijd nog dat beeld van Rusland en ik hoop dat ik daar ooit nog weer eens keertje naar toe zou kunnen. Maar in plaats van daar naar toe te kunnen, zit ik nu hier op dit eiland. En je bent echt heel aardig voor me, maar ik voel me hier niet prettig en ik kan moeilijk van je verlangen dat je altijd er voor me bent, zeker omdat ik je nog maar 5 minuten ken en dat gewoon gestoord zou zijn.” Dat was wat er op dit moment in Anna’s gedachten speelde. Haar ogen wenden zich af, maar toen ze Diana’s handen op de hare voelde was het een apart gevoel dat haar lichaam betrad. Een gevoel dat…het meisje haar begreep? Maar hoe kon het meisje haar begrijpen als ze zichzelf niet eens begreep?

Het vrolijke moment van die dag was geweest toen ze met het hondje in de bladeren gingen spelen. De bladeren dwarrelden als sterren om hen heen en het was zo leuk. De hond sprong om hen heen en blafte. Lachend keek ze toe hoe de hond een blaadje op het hoofd van Diana legde en deze zei dat de hond een schatje was. Schatje. Wat een lief woord. Ze moest maar eens vragen aan haar wat het betekende, dan kon zij het ook eens gebruiken. Schatje. Schatje. Dat klonk zo lief. Ze wist wel wat een schat was. Een schat was iets waar piraten naar op zoek gingen en dat had heel veel gouden juwelen. Maar wat een schatje was, dat wist Anna niet.

Maar de hond bleek helemaal geen hond te zijn! Anna, die op de grond zat, keek verbaasd naar de jongen die was opgestaan op de plek waar de hond was verdwenen. Ze slikte. Wat gebeurde er? Een angstige frons verscheen op haar wenkbrauwen, terwijl ze van Diana naar de jongen keek. De jongen begon een shitload aan woorden op hen af te vuren en stelde zichzelf uiteindelijk voor als Maurim. Anna stond op en frunnikte wat aan haar handen. Op het moment dat de hond en Diana wat vertrouwen van haar hadden gewonnen, trok ze zich wat meer terug. Het was voor haar een bevestiging dat niets was zoals het leek. De laatste bladeren vielen uit de lucht en landden op de grond. Een blaadje viel nog op haar schouder en bleef daar liggen. Ze veegde het blaadje van haar schouder en staarde naar de grond, naar de bladeren, terwijl ze een stapje richting Diana deed. Zij vond dit waarschijnlijk wat normaler dan haar, maar Anna wist niet hoe ze met dit soort situaties om moet gaan. “H…h…hoi” stotterde Anna in het Russisch, wat de jongen ook scheen te praten. “Anna” fluisterde ze zachtjes.



530 words , Diana & Maurim, ♥
, ♥ lauz
Terug naar boven Ga naar beneden
Diana Lebedeva
Diana Lebedeva
Class 3
Aantal berichten : 271

Character Profile
Alias: Lore
Age: 18 jaar
Occupation:
Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Gang FTW! +Diana&Anna   Russian Gang FTW! +Diana&Anna Emptywo dec 24, 2014 9:13 pm



Russian Gang FTW!






Anna had dus geen familie over in Rusland, maar ze wilde terug. Diana knikte begrijpend. Ze miste het land zelf ook en dan met name Sint-Petersburg, de stad waar ze geboren was. De musea, de parken, Peterhof waar ze 's zomers altijd met Aleksey en haar familie had gewandeld... En Moskou, ook al was ze er maar een paar keer geweest. De gebouwen die er stonden waren voor Diana veel te grauw en veel te modern in tegenstelling met Sint-Petersburg, maar de metro's... Het waren net kleine musea, zo onder de grond, met hun kroonluchters en schilderijen en mozaïeken over allerlei gebeurtenissen in de geschiedenis. Waarschijnlijk klonk het raar voor een buitenstaander, maar Diana had uren door kunnen brengen in de metro, onder de grond, reizend door heel Moskou.



Haar aandacht ging naar de husky en enthousiast en breed glimlachend gaf Diana de hond een klein applausje toen hij met een grote sprong het blaadje uit de lucht had gevangen dat het zwartharige meisje enkele seconden geleden nog omhoog had gegooid. 'Goed gedaan!' prees ze hem.
Giechelend keek Diana hoe de hond een blaadje van de grote stapel pakte en op haar hoofd legde. Zo voorzichtig mogelijk, om haar pas gekregen kroontje niet van haar hoofd af te laten glijden, liet ze zich op haar knieën weer terug in de hoop van bladeren vallen, waarvan het grootste gedeelte inmiddels kriskras over het schoolplein verspreid was. 'Oohhh.' Diana krabbelde de hond over zijn hoofd toen hij blafte nadat ze hem een schatje genoemd had. Het leek inderdaad wel alsof hij haar begreep. Of had Damian - ze ging er immers nog steeds van uit dat de hond, mocht het een echte hond zijn, van de muziek- en gymleraar was - zijn hond zó goed afgericht dat hij sommige woorden verstond?



Nieuwsgierig hield het meisje haar hoofd scheef toen de hond zich weer terug in de berg bladeren verstopte. Ging hij er weer doorheen springen, zoals hij net nog gedaan had? Of had hij al genoeg van al dat geren en gespring? Het silhouet onder de bladeren veranderde, en Diana wilde al bijna van haar knieën opstaan om te kijken wat er aan de hand was, maar het moment daarna zorgde ervoor dat ze vastgenageld op de grond bleef zitten.
Het. Was. Een. Jongen.
Ja, Diana had inderdaad wel ergens verwacht dat de husky geen echte hond zou zijn (want wat wil je op een eiland vol met mutanten waarvan sommigen kunnen vliegen en anderen weer met insecten kunnen communiceren), maar het kwam toch als een schok voor haar. En hij was ook nog Russisch. En ze had zojuist de hond/jongen een schatje genoemd. Eh... Interessant.
Een soort storm van woorden en klinkers en lettergrepen werd op de beide meisjes afgevuurd en Diana bleef even met wijd opengesperde ogen tussen de bladeren zitten, af en toe knikkend zodat het leek alsof ze aandachtig luisterde (al verstond ze de helft niet van wat hij zei omdat hij zo verschrikkelijk snel praatte) en knipperde om de paar seconden met haar ogen zodat het leek alsof ze niet compleet versteend was.
Ze hoorde hoe Anna dichterbij kwam en Diana schuifelde ook iets dichter naar haar toe, zoekend naar de juiste woorden die ze voor deze hele situatie kon gebruiken. 'En eh... Ik ben Diana.' Met een klein glimlachje stak ze haar hand uit naar de jongen slash hond.


558 words | maurim & anna

thanks melissa


Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Gang FTW! +Diana&Anna   Russian Gang FTW! +Diana&Anna Emptyvr jan 02, 2015 6:19 pm


Misschien was hij echt wel stom geweest, maar een andere oplossing kon hij nu eenmaal niet zo snel bedenken. Hij was een impulsieve knul, dat stond zeker vast. Impulsief en hyper, zeker als hij nog maar net uit zijn huskyvorm kwam. Dat hij zonet nog vrolijk had lopen spelen met twee supercoole Russische meisjes, hielp ook niet echt. De vrolijkheid en de adrenaline van het spelen, rushte nog steeds door hem heen. Like, hij kon zichzelf niet tegenhouden om stil te staan. Hij was echt onrustig, zelfs zijn hoofd leek helemaal wazig door de activiteit die door hem heen stroomde. Dit was niet meer normaal hoor. Was dit wat er gebeurde als je teveel redbull dronk? Hij had enkele mutanten er over horen praten. Zelf had hij het nog nooit gehad.. Beter hield hij dat ook zo, wou hij dat er nog iets overbleef van de school en het hele eiland.

Wat hij ook niet kon tegenhouden, was een stroom aan woorden. Letterlijk een stroom. Of een lawine. Lawine paste beter bij het seizoen tho. Hij had zelfs nog nooit een stroom gezien. Wel al stilstaande meren en vijvers, maar dat bewoog niet. Anna en Diana leken nogal onder de indruk van zijn plotse verandering, en dat hij er dan ook nog een reeks onverstaanbare woorden achteraan hoorde, was ook niet al te best voor de situatie. Anna leek zelfs bang, iets wat hij nooit had willen veroorzaken hoor. Moest hij nu nog een husky zijn, dan had hij even zijn oren laten hangen. In plaats daarvan vertrok zijn mond een beetje, de brede grijns die hij eerder had zwakte af naar een miniem glimlachje.

“H…h…hoi” Stotterde ze, en wow wat brak dat zijn hart. Ze was ècht bang van hem. Hij zou haar nooit kwaad doen ofzo? Ze stelde zichzelf nog een keer voor, al wist hij al lang hoe ze heette. Ook Diana deed hetzelfde. Maurim's glimlachje werd weer wat breder. "Dat wist ik al van daarnet hoor", Zei hij onschuldig, terwijl hij kort zijn schouders ophaalde. Hij veegde even wat blaadjes van zijn schouders. Oh damn, de persoon die dit moest gaan opruimen, zou niet zo blij zijn met zijn actie. "Even onder ons, als iemand het vraagt: het was de wind die de blaadjes naar overal heeft geblazen", Grinnikte hij, waarna hij even samenzweerderig naar hen keek. Was dat zelfs een woord? Waarschijnlijk niet. Jammer dan, dan had hij het net uitgevonden. Take that.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anna Solovjova
avatar
Class 3
Aantal berichten : 57
Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Gang FTW! +Diana&Anna   Russian Gang FTW! +Diana&Anna Emptyma jan 05, 2015 10:35 pm



sweet as sugar



Anna slikte een beetje. Uhm. Dit vond ze gewoon een beetje griezelig. Ze wist wel dat hier meer mensen waren met speciale krachten, maar dit had ze toch niet echt verwacht. Anna aaide eventjes over haar arm en keek Diana aan, die het duidelijk ook niet echt verwacht had dat er opeens een jongen voor hen stond. Ook Diana staarde de Maurim aan en stelde zich opnieuw voor. Dus ze kwam niet echt dom over gelukkig. “Dat wist ik al van daarnet hoor” zei hij en Anna deed een stapje naar achteren. De drang om zich te verontschuldigen kwam in haar op. Eigenlijk wilde ze gewoon wegrennen naar haar kamer en in bed gaan liggen, om zich daar onder de dekens te verstoppen, maar dat leek haar ook niet zo netjes tegenover Diana, die net wel naar haar verhaal had zitten luisteren. Anna fronste haar wenkbrauwen.

“Maar het is gewoon verwarrend dat je net een hond was....” piepte Anna toen zachtjes. Als het nog net zo druk was geweest als net, had de jongen het waarschijnlijk niet eens gehoord. Het was best bijdehand van haar om dat te zeggen, maar Anna had er geen idee van. Ze was gewoon heel erg geschrokken. Maar Anna werd afgeleid door de blaadjes die op de grond lagen. Ze hadden allemaal verschillende kleurtjes! Rood, geel, sommige ook nog groen, maar bruin was vooral een overheersende kleur die in de kleurenzee aanwezig was. Anna liep naar een blad vlakbij de voet van de jongen en bukte. Een groot rood blad lag in haar handen en ze staarde er eventjes gebiologeerd naar.

Een klein glimlachje stond op haar gezicht en ze draaide zich om naar Diana. “Dit vind ik een mooie…” Anna liet hem aan Diana zien en glimlachte. Haar vingers gingen over de nerven van het blad en volgden de verschillende richtingen. Toen draaide ze zich terug naar Maurim en liet hem ook het blad maar zien.



530 words , Diana & Maurim, ♥
, ♥ lauz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Gang FTW! +Diana&Anna   Russian Gang FTW! +Diana&Anna Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Russian Gang FTW! +Diana&Anna
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's all written here &Anna
» Anna Solovjova
» learning a new language & Diana
» Anna van Houten
» In de wei staat een koe [&Diana<3]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Schoolyard-
Ga naar: