INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Tell me about it [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Valerie Monette
Valerie Monette
Deceased
Aantal berichten : 182

Character Profile
Alias: Alae
Age: 18
Occupation:
Tell me about it [open] Empty
BerichtOnderwerp: Tell me about it [open]   Tell me about it [open] Emptyvr okt 24, 2014 3:05 pm


~Valerie Monette~


I like the summer rain
I like the sounds you make
We put the world away
We get so disconnected
You are my getaway
You are my favorite place
We put the world away
Yeah we're so disconnected



»

Eindelijk, ze was klaar. Het was aardig wat werk om koffer uit te pakken en een plekje te geven. Ze had er de hele middag over gedaan. Haar kamer zag er nu wel gezellig uit. Ze plofte op haar bed en een zucht verliet haar lippen.Ze pakte haar telefoon en keek of ze nog berichtjes had gekregen. Mama: Hee lieverd! Hoe is het daar? Ik mis je nu al x. Valerie rolde haar ogen. Yeah right mam. Dagenlang werken en haar moeder niet zien was oke maar nu ze weg was werd ze gemist? Van haar vriendinnen geloofde ze het nog wel. Maar dat was ook het enige dat ze zelf zou gaan missen. Maar dat is nu achter de rug, nu is nu en nu is een nieuw begin. Tijd om deze plek te gaan verkennen.

Het was laat in de middag en het was droog weer buiten. Perfect om over het eiland te gaan vliegen en te kijken waar de kids van haar leeftijd zaten. Ze deed haar zwarte lage all stars aan en deed haar veters goed vast. Ze was wel eens een schoen verloren tijdens het vliegen. Niet meer terug gevonden. Ze droeg een zwarte skinny jeans en een grijs shirtje met lange mouwen en een open rug. Dat was handiger voor haar vleugels. Haar haar liet ze gewoon los en ze verliet haar kamer.

Voordat ze vliegen liep ze nog even langs de cafeteria voor een flesje mineraal water. Voor het geval ze dorst kreeg, en aangezien ze dat bijna altijd nodig had na het vliegen. Toen valerie naar buiten liep sprijde ze haar vleugels en vloog de lucht in. Toen ze hoog genoeg kwam om alles te zien keek ze rond. Een tuin, schoolplein, in de verte het bos en het strand, een speeltuin en..Hey cool! een skatepark. Als haar leeftijd genoten daar niet zaten wist ze het niet hoor. Ze vloog vooruit en toen ze boven het skatepark zat maakte ze een snoekduik naar beneden. Drie meter boven de grond remde ze af en landde. Ze zwaaide nog even om ze te showen en trok ze daarna in. Glimlachend keek Valerie naar de reacties van de mensen die er zaten. Het was zo leuk om het mensen te laten zien.
Nadat ze haar vleugels keek ze een beetje zoekend rond. Overal zaten groepjes en jongens die aan het skaten waren. Skateboards, skeelers en bmx fietsjes alles zat erbij. valerie haalde een hand door haar haar. 'Kom op, je was één van de popi jopies op je vorige school je gaat toch nu niet verlegen doen?' zei ze tegen haarzelf. Terwijl ze rond keek en rondliep lette ze niet op waar ze haar voeten neer zette en ze strompelde over een drempeltje. Het flesje water gleed uit haar hand en..shit, hij rolde een skategat in. Geschrokken keek Valerie hoe het flesje over de skatebaan rolde en er iemand op af reed. "Kijk uit!" riep Valerie en kneep een oog dicht toen de persoon het flesje raakte.

Shirt

tag: ????? » words: 499 » notes: Open for everyone!



thanks!

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me about it [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» D-A-N-G-E-R-O-U-S [OPEN]
» [AC] Who's this again? [open]
» We'll take it all / open
» [AC] Hi? {Open.}
» [Open] Not just a name

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Skatepark-
Ga naar: