INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Dead but rising

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Max Jaeger
Max Jaeger
Class 3
Aantal berichten : 113

Character Profile
Alias: The Grim, Reaper, Death
Occupation:
Dead but rising Empty
BerichtOnderwerp: Dead but rising   Dead but rising Emptyza dec 27, 2014 3:40 pm

I'm the best worst thing that hasn't happened to you yet

Met een lege blik staarde hij voor zich uit. Zijn lip was vervormd tot een strakke lijn en dit was nog maar zijn standaard manier van doen. Zijn ogen gleden even over het besneeuwde skatepark. Super geweldig hoor. Kort snoof hij. Hij zat op een eiland. Gebracht door niemand minder dan zijn geliefde tante. Met zijn handen in zijn broekzakken wandelde hij naar een halfpipe en zonder ook maar enig vertoon van moeite kroop hij er op en zette zich er vervolgens op neer. Kort staarde hij naar het bord dat naast hem lag. Voor niets meegebracht. ”Waarom heb je me niets verteld over haar?” Klonk een diepe stem in zijn hoofd. Kort wreef Max door zijn haren. ’Omdat ze niet belangrijk was. Luidde zijn simpele antwoord en daarmee was het korte gesprek dan ook meteen afgesloten. Verveeld keek hij nog een keer rond, maar deze plek was verlaten. Met deze koude vrij normaal. Maar de koude deerde Max niet. Nee, hij voelde er niets van. Dat was dan ook de reden dat hij hier maar gewoon zat in een dunne trui. Dit eiland zat vol. Vol met mensen die hij ooit al wel eens had zien voorbijkomen in zijn gedachte. Amusant hoeveel hij over de meeste wist zonder dat ze het gewoon door hadden.

Max was uiteindelijk weer op de begane grond beland. Een geluid had zijn aandacht getrokken. Niet dat hij ook maar nieuwsgierig was naar wie zich hier durfde te vertonen. Neuwp. Snel genoeg vonden zijn helder blauwe ogen een meisje. Niet zo’n geheel onbekend persoon voor hem. Dus hier was ze uiteindelijk beland? Fijn voor haar of zo.. Dat was dus de reden waarom ze haar tegenwoordig zo weinig was tegen gekomen als hij een tripje maakte om te kijken wie er binnen kort zou sterven. De dude wandelde naar haar toe aangezien ze had halt gehouden bij de pit. Moest het enig ander persoon zijn had hij de moeite nog niet genomen om er heen te gaan. Maar Amber, wel ja dat was Amber. ‘Geniet je een beetje van het eiland?’ Klonk het toonloos. Dit was gevaarlijk. Mensen op zoeken uit zijn verleden. Hoewel hij toen hij haar had ontmoet al net hetzelfde was geweest als nu. Maar toch, het bleef gevaarlijk en daar werd hij ook voor gewaarschuwd in zijn hoofd.

Words: ### ||Tag: Amber || Note: -  
© Max

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
Class 3
Aantal berichten : 208
Dead but rising Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead but rising   Dead but rising Emptyzo dec 28, 2014 1:43 am

Dead but rising 2mdvsy
Yo, I ain't a businesswoman, I'm a business, woman!
And I'm known for giving bitches the business, woman

Het boeide haar allemaal niet meer. Geen enkele fuck was nog in haar lichaam aanwezig. Haar hart was opgesloten, opgesloten in een kistje dat Gabriel mee had genomen van het eiland. Vanaf nu zou ze alleen nog maar voor zichzelf leven, zou ze alles alleen nog maar doen om er zelf beter van te worden en zou ze iedereen die op haar pad zou verschijnen, positief of negatief, uit de weg ruimen, goedschiks of kwaadschiks. Amber was gewoon zo razend, zo kwaad dat ze zich door iemand zo had laten beïnvloeden. Ze walgde van zichzelf en daarom had ze besloten helemaal niets meer te gaan voelen. Zo koud als ijs te worden, zo hard als steen en haar gevoelens alleen nog te laten zien in de paar vierkante meter dat ze als haar kamer zou moeten beschouwen. Nou ja, ‘kamer’, voor Amber was het meer een gevangeniscel, omdat ze nooit de keuze had gehad om in die kamer te gaan slapen. Als ze dit allemaal van tevoren had geweten, had ze nooit er mee in gestemd om mee te gaan naar Genosha Island.

En wat deed ze hier? Precies niets. De ruzies die ze met het meisje uit de cafetaria en Charlie had gehad waren wel geinig, maar wat stelden hun nou helemaal voor? Helemaal niets. Ze hadden geen belangrijke, interessante toevoeging aan haar leven gehad. Buiten dat ze hun had vernederd op haar manier, had ze helemaal niets anders te doen. En dat was iets dat haar wel frustreerde, ook al was het vanaf nu haar codewoord om dat niet meer te laten zien. Daarom slenterde ze op dit moment maar over het terrein van het eiland. Het sneeuwde, maar de sneeuw was al voor een deeltje een bruinachtige drab geworden. Die bruinachtige drab zou heus wel weer verdwijnen als het opnieuw zou gaan sneeuwen. Toch werden de andere mutanten blij van de sneeuw, maar Amber niet. Amber werd helemaal nergens blij van op dit moment. Ja, van een groot glas Jack Daniels en een dikke joint in de hoek van haar mond zou ze pas echt vrolijk worden.

Het skatepark. Het mees lamlendige plekje van het eiland. Wat deden mensen hier ook alweer, skaten toch? Amber had daar nooit het nut van begrepen, van geen enkele sport overigens. Helaas had niet iedereen de gave om zoveel als haar te kunnen eten en geen gram aan te komen, maar van sporten werd je vies. Als het regende, werd je nog nat ook en de mensen die langs de zijlijn stonden verheerlijkten je alleen maar, terwijl je in principe gewoon een pion in een of ander belachelijk spel was. En dat kon Amber niet zo waarderen. Ze bleef staan bij de rand van de pit en haar ogen schoten spottend over het tafereel. Ze porde met haar naaldhak in wat sneeuw, dat smolt en naar beneden zakte. Amber grinnikte toen ze aan het moment dacht dat iemand hier wel eens verschrikkelijk op zijn gezicht zou kunnen gaan hier.

“Geniet je een beetje van het eiland?” hoorde Amber opeens naast zich. Met een opgetrokken wenkbrauw draaide Amber zich om, om te kijken wie het lef had gehad om haar te durven aanspreken, maar toen ze uiteindelijk oog in oog stond met die persoon, krulden er een speels, sarcastisch glimlachje rond haar mond. “Well, well, well, look who came out of the slumbs of Dubai” zei Amber en sloeg haar armen over elkaar. Ze leunde een beetje op haar ene been en gleed met brutale ogen over zijn gestalte. O, Max, je was in geen jaren veranderd. “Je kent me goed genoeg om te weten dat ik nergens van geniet. Ik haat dingen, standaard. En als ik er van zou moeten genieten, dan haat ik ze minder eg. En als ik ze afschuwelijk vind, dan haat ik het heel erg. Dit eiland haat ik heel erg.” Amber rolde met haar ogen en vond zijn ogen, leeg en kil zoals altijd. Menig mens zou hij de stuipen op het lijf jagen, zeker als ze bekend waren met zijn mutatie, maar Amber niet. Amber was niet bang.

“Nou, Maxie, óf ik sta op het punt om te sterven en jij komt me daarom opzoeken, of je bent hier om een voor mij onbekende reden. Vijftig procent kans, welke wordt het?”
Max Jaeger
Max Jaeger
Class 3

Character Profile
Occupation:
Dead but rising Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead but rising   Dead but rising Emptyzo dec 28, 2014 3:14 pm

Het eiland. Het feit dat hij hier was liet hem geheel ongeroerd. Veel kon het hem niet boeien dat hij hier nu vast gezet werd. Als hij een weg naar buiten zocht dan vond hij die meestal wel. Met of zonder hulp van degene die hem in zijn hoofd bijstonden. Toch had hij hier nog niets gevonden wat hem had kunnen boeien. Zelfs zijn lieftallige tante niet. Wat kon het hem nu eenmaal boeien dat zij hem naar hier had gehaald? Als ze het al geweten had van hem, wat waarschijnlijk het geval wel was dan zou ze hem al eerder zijn komen halen. Maar nope, meer dan tien jaar later was ze pas verschenen. Niet dat het ook maar iets had veranderd. Max bleef Max. Steenhard aan de binnen kant en steenhard aan de buitenkant.

Het feit dat hij naar het skatepark was afgezakt was puur omdat hij geen zin had om zich tussen andere te mengen. Stel je voor, hij tussen allemaal vreemde? Dat was gewoon vragen om problemen. Als er geen sneeuw had gelegen was hij misschien nog beginnen skaten maar dat plan werd dus ook al verpest. Niet dat het hem zo veel uit maakte, dan ging hij wel trainen of zo. Ruimte en doelwitten genoeg. Maar ook zijn plannen om te trainen werden al heel snel afgebroken door een welbekend meisje dat plots was komen op dagen. Kleine Amber Brown met wie hij de slums van Londen ooit had geterroriseerd.

Max had het niet kunnen laten om die opmerking te maken. ”Beperk dit gesprek tot het minimum. Beet een harde stem hem toe. Dit keer verkoos Max echter om die stem even volledig te negeren. Iets waar hij straks het einde niet meer van zou horen. Maar het boeide hem niet. Amber was helemaal uitgedraaid zoals hij het ooit gezien had. Maar toch nam hij haar even in haar op. De jaren hadden haar goed gedaan, voor zover het dan mogelijk was. Hij merkte geen enkel verschil op met wat hij ooit had voorzien. Nee, nog altijd even koel als vroeger. ‘We both know who came out of the slumbs.’ Sprak hij op een licht geamuseerde toon. Al maakte die snel genoeg weer plaats voor zijn oh zo geweldige echte karakter. Dubai, to be fair miste hij enkel zijn wagen hoor. Meer kon hem niet meer interesseren. Niet dat die auto hem wat kon schelen, het was gewoon een hebbedingetjes dat hij heel toevallig een beetje leuk vond. Merendeels omdat hij er onrechtstreeks had voor gezorgd dat het nog de enige in zijn soort was. Whoops. ‘Waarom ben je dan hierheen gekomen? En zeg nu niet dat ze je gedwongen hebben, want ik ben meer weerstand gewend van je.’

‘Welke wil je dat het wordt?’ Klonk het koeltjes. ”Ga hier weg. Keer haar de rug toe, laat haar voor wat ze is.” Klonk dezelfde stem als eerst. Al was het nu op een ijskoude manier. Enig ander mens zou gewoon weg rennen van zichzelf met zijn staart tussen de benen. Max echter bleef weerstand bieden tegen wat hem opgedragen werd. Eerst eens kijken wat Amber nog te zeggen had.

© Max

Amber Brown
Class 3
Dead but rising Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead but rising   Dead but rising Emptyzo dec 28, 2014 7:42 pm

Dead but rising 2mdvsy
Yo, I ain't a businesswoman, I'm a business, woman!
And I'm known for giving bitches the business, woman

Amber grijnsde haar tanden bloot. Het was altijd een grapje van haar om zijn woonplaats belachelijk te maken, zeker omdat Dubai enorm was en ontzettend schoon en rijk. De plek waar Amber was opgegroeid was verschrikkelijk, vies en de ghetto van London. “We both know who came out of the slumbs.” Met een vrolijke spot schoten haar wenkbrauwen omhoog. “I have no idea what you’re talking about, you know I grew up in a big house and I bought my clothes at Harrods.” Een spottende grinnik ontsnapte uit haar mond. Nah, Max zou beter weten. Toen ze klein waren had ze hem verteld over haar thuissituatie. Haar vader, een drugsverslaafde die de hele dag geen reet uitvoerde. Haar moeder, een alcoholverslaafde prostituee en haar zusje, Grace, een verschrikkelijk mens dat zojuist het leven had verlaten. Waarschijnlijk was The Reaper daar wel van op de hoogte, maar het kon geen kwaad om het aan hem uit te leggen.

Toen Max begon over waarom ze hier was en dat hij wel wat meer tegengas van haar was gewend, sloeg zijzelf eventjes haar ogen neer. Eigenlijk wilde Amber het liefste niet praten over Gabriel, maar Max wist heus wel wie Gabriel was. Ze had hem al een paar keer over hem verteld, ze kenden elkaar namelijk al zo lang. Gabriel was in het begin als haar broertje geweest. “Gabriel” was het enige woord dat ze uitbracht en sloeg haar armen over elkaar “De zwakkeling haalde me over dat het hier beter zou zijn, zeker omdat ik een….ongelukje zal ik het maar noemen, met Grace heb gehad. Helaas is hij al twintig en mocht hij dus zomaar weg. Ik daarentegen heb de heerlijke leeftijd van negentien nog, dus moet ik hier blijven.” Dat was het verhaal eigenlijk. Amber had het hier niet naar haar zin en dat mocht hij best weten.

Dus toen ze zijn vraag hoorde, kon Amber ook alleen maar eerlijk antwoord geven. “Nou, to be honest, soms wens ik de eerste vraag, maar dat zal het vast niet zijn.” Amber haalde haar schouders op. Eigenlijk was het best fijn om hem te zien, eindelijk een beetje een friendly face. Nou ja, friendly face, iemand die haar niet meteen wilde vermoorden bij het aanzien van haar gezicht. Dus daarom besloot Amber om voor één keertje haar grote mond te houden en Max niet meteen helemaal uit te kafferen. Maar dat was dan ook de enige reden. “Serieus, hoe ben je hier terecht gekomen? Ik kan me niet voorstellen dat hier iemand vrijwillig naar toe zou komen…of ligt er iemand op sterven?”
Max Jaeger
Max Jaeger
Class 3

Character Profile
Occupation:
Dead but rising Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead but rising   Dead but rising Emptyzo dec 28, 2014 9:11 pm

Max hoorde haar aan en haalde even kort zijn schouders op. Oh well, dit was hun manier van omgaan met elkaar dus hij ging er zich niet over op boeien. Sterker nog, het was Amber als er nu iets was wat hij deed in haar buurt dan was het zich opboeien om een of andere nutteloze reden. Het meisje had de aard om andere mensen gek te maken met haar gedrag. Voor hem was het normaal. Hij merkte het zelfs al niet meer op als ze weer eens zo deed. Daarom had het al die jaren zo goed tussen hun geklikt. Toch beter als met al die andere domme kinderen die er toen bij waren. Nog steeds was hij van enkele niet zeker of het aangeboren was dat ze zo de baby uithingen of dat ze gewoon ronduit irritant waren. Ach, met zijn tweetjes hadden ze de boel daar mooi op stelten gezet als de jonge kindertjes die ze waren. Ook al stonden ze beide al een stuk of 10 fases verder dan de meeste van die nutteloze wezens.

Voor slechts een seconde vormde zich een fronsje op zijn voorhoofd toen het meisje haar ogen neer sloeg. Om daarna zijn voorhoofd weer te laten veranderen in het staalharde oppervlak. Wanneer de naam van de dude viel moest hij even de moeite doen om haar niet met een geamuseerde blik aan te kijken. Waar hij natuurlijk in slaagde want tja hij was Max en hij kon gewoon alles. Hij herinnerde zich de jongen nog wel vaagjes. Niet om je zorgen over te maken of om ook nog maar een beetje impressed van te zijn. ‘Grace right.’ Hij kon het zich nog wel herinneren toen ze bij hem aan de poorten had gestaan. Zwakkeling die ze was. ‘En jij liet hem vertrekken?’ Oh well, dat was haar zaak dan maar weer.

Dit keer verscheen de geamuseerde blik toch. Amber toch, sinds wanneer was ze zo.. zwak? ‘Het spijt me dat ik je moet teleurstellen.’ Maar niet heus. Max deed zijn werk, en hij deed het zonder enige vorm van berouw. Daarom was hij ook uitverkoren om dit te doen. ‘Er ligt elke dag wel iemand op sterven.’ Besloot hij koeltjes te zeggen. Waarom zou hij de waarheid voor zich houden? Buiten het feit dat dit Amber was en ze het tegen hem kon gebruiken, hoewel het was Amber. De kleine band die ze al hadden daar maakte ze heus geen misbruik van. Zowel, dan eindigde zij maar op de plek waar ze thuishoorde en hij bleef gewoon rondlopen. ‘Mijn tante heeft me komen halen.’ Meer moest ze ook niet weten. Amber was slim, die kon de eindjes wel aan elkaar vast knopen.

© Max

Amber Brown
Class 3
Dead but rising Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead but rising   Dead but rising Emptyzo dec 28, 2014 10:19 pm

Dead but rising Tumblr_n6wuo7Vm651scf568o2_500
You can't have my heart and you won't use my mind, but do what you want with my body.
You can't stop my voice, 'cause you don't own my life, but do what you want with my body.

Het was fijn om eindelijk een gezicht te zien dat haar niet tot op het bot haatte. To be honest, het kon haar niet schelen of iemand haar op dit eiland mocht, maar wat bitchen met iemand die ze meer mocht dan de rest was eigenlijk best wel prettig. “Grace, inderdaad. Grace was het meest lastige in mijn leven, you remember? Maar ik heb haar opgeruimd en ik weet zeker dat je trots op me bent.” Een grijns op haar gezicht. Grace was verschrikkelijk. Amber was altijd het meisje geweest dat alles fout had gedaan in de ogen van iedereen en Grace deed altijd alles goed, terwijl Grace in werkelijkheid het kwade genie achter alles was. O, wat was ze blij geweest. “En jij liet hem vertrekken?” was zijn reactie op Gabriel. De ogen van Amber verschoten naar de zijne. “Wat denk je dan, dat ik aan zijn arm ga hangen om te smeken of hij alsjeblieft wil blijven? Absoluut niet. Die gast wilde gaan, dan gaat hij maar. De klootzak verraadt mij, dan kan hij wat mij betreft van een gebouw afvallen.”

Maar haar geïrriteerde houding veranderde al snel. Max legde uit dat zijn tante hem was komen halen. Amber knikte, ze begreep het. Hij hoefde niets meer uit te leggen. “Nou, ik ben blij dat er eindelijk iemand op het eiland is die ik niet meteen instantly wil vermoorden…” Bij Amber stond dat gelijk aan ‘Ik hou van je’. Oké, niet letterlijk natuurlijk, maar hij zou vast wel begrijpen wat ze daarmee bedoelde. Nee, ze hield niet van Max. Op dit moment was de enige van wie ze kon houden zichzelf, omdat ze duidelijk alleen op zichzelf kon bouwen. De rest van de mensen om haar heen lieten haar toch vallen. Misschien was Max dat ook niet van plan, maar uiteindelijk was hij toch altijd in Dubai geweest, of op een of andere plek. En Amber had hem natuurlijk gezelschap gehouden als hij in Londen was, maar dat was dan ook het enige.

Toch was ze blij dat hij er was. Iemand van haar niveau, iemand die begreep hoe zij in elkaar zat en wat hij moest doen en zeggen om haar niet een van haar zoveelste uitbarstingen te geven. Een glimlach verscheen op haar gezicht. “So, how have you been, Reaper?” vroeg ze toen nieuwsgierig.
Max Jaeger
Max Jaeger
Class 3

Character Profile
Occupation:
Dead but rising Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead but rising   Dead but rising Emptyma dec 29, 2014 12:01 am

Amber, het was weer te lang geleden dat hij haar had gezien. Al kwam dat meer door het feit dat hij zo druk was. Dagelijks was er wel iemand geweest die hij moest oppikken en transporteren naar beneden. Het merendeel van de tijd was hij zelf niet in Dubai geweest maar gewoon op doel. Al maakte hij er heel soms nog eens de tijd voor om naar huis te gaan. Of om gewoon uitjes te maken met de jet van zijn ouders, want ja dat privilege had hij. Vaak genoeg bevond hij zich dan oftewel in Cape Town, of in Londen en dat waren dan de momenten waar ze elkaar troffen maar die vrije tijd was hem de laatste tijd niet echt gegund. Neuwp, kerstperiode bracht altijd meer dode met zich mee en heel die shit. Al kon het hem eigenlijk niet zo heel veel schelen. ‘Ik had het al voorzien.’ Sprak hij kalm tegen haar waarop hij zijn hand even door zijn haren liet glijden. ‘Maar goed dat je eindelijk met dat wicht hebt afgerekend.’ Al vond hij de reden absoluut onnozel, maar ja hij ging nu even niet publiek oordelen want met haar wilde hij nu is even geen ruzie. First time ever of zo. ‘Hm, misschien liet je hem wel van dat gebouw “afvallen” das meer jou stijl.’ Sprak hij met een minimalistische grijns. Natuurlijk wist hij wat die Gabriel dude voor haar betekende. Het zou hem een worst wezen of zo. Max was het gewend om de waarheid op zijn eigen manier te vertellen. Iets waar zij onder de jaren wel tegen was gaan kunnen.

‘Al zo veel mensen op hun hart getrapt?’ Vroeg hij echt geïnteresseerd. Ergens was hij benieuwd. Misschien kon hij die personen eens een bezoekje brengen, je weet wel om wat olie op het vuurtje te gooien of zo. Nah, hij snapte wel wat ze wilde zeggen. Ergens was hij ook nog best blij dat ze hier was, al liet hij dat niet zien maar ja dat was dan weer zijn manier.

‘Busy. You know I’ve got a job. Paar weken terug was ik in Londen, maar ik kon je nergens vinden.’ Sprak hij koeltjes. Hij nam haar niets kwalijk hoor. Echt gezocht had hij namelijk ook weer niet. Meestal vond hij haar in een spoor van dood en verderf maar dat was naast de normale shit die happende in haar buurt nu eens uitgebleven. ‘Maar I guess dat je hier al was.’ ”Je moet gaan, er zijn dingen die je moet doen.” ’Ik ben bezig.’ Kaatste hij bot terug naar de duivel. Buh, het kon wel even wachten. ’T was niet alsof die doden nog tot leven gingen komen hoor!  
© Max

Amber Brown
Class 3
Dead but rising Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead but rising   Dead but rising Emptyvr jan 02, 2015 12:32 pm

Dead but rising Tumblr_n6wuo7Vm651scf568o2_500
You can't have my heart and you won't use my mind, but do what you want with my body.
You can't stop my voice, 'cause you don't own my life, but do what you want with my body.

Amber glimlachte. Dit was praten. Eindelijk iemand met wie ze haar frustraties kon delen, die haar begreep op de manier die ze was. Dat eindelijk iemand begreep hoe ze in elkaar zat, was niet gek. In hun jeugd hadden Max en zij regelmatig met elkaar opgetrokken. Het fijne was, was dat hij haar op dit moment niet veroordeelde, dat hij gewoon wist hoe ze was. Want Amber was niet zomaar iemand, ze was Amber Brown. Zij maakte fouten, zij kuste een jongen als ze dronken was, maar dat betekende niets, het betekende nog minder dan de jongen zelf. Het enige wat iets voor haar betekend had was nu weg, dus had ze nu vrijspel. “Ik hoop dat je haar de groeten deed bij de poorten, en dat ik over een paar jaar volg, dat we het dan afmaken” zei ze met een grijns en sloeg haar haren uit haar gezicht.

Ze luisterde naar het verhaal van The Reaper en ze knikte. Een gemeen glimlachje verscheen op haar gezicht. “Ik hoop dat je hier bent om ook wat zielen op te halen, want ik kan je een lijstje geven van mensen op dit eiland die heel erg graag naar de hel zouden willen.” Haar stem was ijskoud en hard als steen. Ze zou de mensen die haar hier geteisterd hadden met plezier sturen naar waar ze thuis hoorden. “The stupidity of the people here would surprise you. It even makes ME wanna die.” Ze schudde haar hoofd en kwam wat dichter op Max af. Niet omdat ze hem wilde aanvallen, of omdat ze een mes tussen zijn ribben wilde planten, maar gewoon…omdat het ze het wel apprecieerde dat hij er was. Ze wist dat het hem ook waarschijnlijk geen reet kon schelen, maar het was fijn om eindelijk iemand te hebben die net als haar was.

Hij had haar willen opzoeken, maar ze was er niet. Amber knikte. “Ik ben hier al een tijdje inderdaad…ze kwamen meteen nadat Grace….afwezig was, zullen we het maar even noemen. Gabriel zei dat het voor hem beter was voor hem om op één plek te blijven en vroeg of ik mee wilde. Ik ging mee, maar alleen om daarna te vertrekken. Maar daar was geen mogelijkheid meer voor, en nu is die motherfucker weg.” Ze haalde haar schouders op. “Well, welkom op Genosha Island dan maar.”
Max Jaeger
Max Jaeger
Class 3

Character Profile
Occupation:
Dead but rising Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead but rising   Dead but rising Emptyma jan 05, 2015 10:11 pm

Max keek haar met een blik aan die de leegte zelve was. Grace bij de poorten. Dat was een hele opschudding geweest hoor. Nou ja, hij had het toen eerder lachwekkend gevonden om haar wat te teisteren, maar even goed had het meisje de oversteek toch gemaakt wat er daarna met haar gebeurde of ze naar boven ging of naar beneden lag niet in zijn handen. En hoe graag hij haar ook in de Styx had willen werpen, mocht de emotionele kant van alles niet spelen. Max was goed in zijn werk en zou het nooit laten gebeuren dat een van de mensen de oversteek niet kon maken, puur omdat hij die persoon gewoon haatte. Maar ja, wie haatte hij nu niet? ‘Laat die jaren nog maar even zitten.’ Sprak hij rustig. Amber was wellicht de enige persoon die hem toch beter scheen te kennen dan de andere. Of nou ja, zij wist gewoon van hem dat het normaal was dat hij zich zo gedroeg. Kennen, nee dat was een veel te groot woord.

Max haalde even kort zijn schouders op. ‘Give me that list. I’ll see what I can do.’ Wie weet kon hij hier op het eiland ook nog wel jacht maken op mensen die binnen dit en vier jaar toch zouden sterven en alles gewoon even versnellen. Het idee alleen al deed hem even geamuseerd op kijken. Oh well, hij keek wel. Wanneer Amber dichter bij kwam verharde zijn blik weer. Dat was dicht genoeg. Enig ander persoon had hij al onthoofd als die het nog maar waagde om zo dicht in zijn buurt te komen. Maar zij had momenteel geen kwaad opzet in haar hoofd en anders maakte hij haar even goed nog even koelbloedig af moest het wel het geval zijn.

Ongeïnteresseerd luisterde hij naar het verhaal. Of nou ja, gewoon het feit die die gast Amber hier had laten zitten met alle shit van dien. ‘Ze kunnen je hier niet houden tegen je zin lijkt me?’ Wist hij veel. Jean en hij, familie waren ze, maar praten deden ze niet meer. Niet meer sinds die laatste verjaardag van hem waar ze nog geweest was. ‘Thanks I guess?’ Sprak hij terwijl hij kort een wenkbrauw op trok. Het stond vast, hij ging het hier allesbehalve naar zijn zin hebben. Maar het feit dat zij hier was, wel dat was misschien nog het enige interessante.

© Max

Gesponsorde inhoud
Dead but rising Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead but rising   Dead but rising Empty

Dead but rising
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-