INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Exit Wounds vs.Open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sierra Montgomery
Sierra Montgomery
Class 3
Aantal berichten : 129

Character Profile
Alias: Fire Starter, Ember
Age: 16
Occupation:
Exit Wounds vs.Open - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Exit Wounds vs.Open   Exit Wounds vs.Open - Pagina 2 Emptywo jan 07, 2015 4:42 pm

tag: Charlie
notes: -

Eigenlijk was de dude voor haar toch best nog speciaal. En nee, dan duidde ze helemaal niet op zijn mutatie want ze had totaal geen idee wat die was en moest het eigenlijk ook niet weten. Niet omdat ze bang had voor wat het mogelijk kon zijn, maar puur voor het feit dat ze zelf meestal ook niets loste over haar eigen mutatie buiten dan destijds tegen Jace maar dat lag anders. Die had een demonstratie gegeven van de zijne, dus kon ze niets anders doen dan het terug doen.

Hoewel het verstopt had gezeten, wist Sierra toch ergens wel dat het een complimentje was. En normaal zou ze hem bedanken hoor, al zou hij het misschien zelf ook wel weten dat ze best dankbaar was en zo. Charlie had zich voorgesteld, dat terwijl ze wel al zo duidelijk genoeg was geweest dat ze hem al bij naam kende en alles. Maar ze vond het nog steeds ergens wel aardig van hem, het toonde toch een zekere vorm van respect. En respect was nu net iets wat heel hoog stond bij haar.

Uiteindelijk was ze begonnen met spelen, en ze genoot zichtbaar van de klanken die zij liet weerklinken. Op haar gezicht was een kleine glimlach te zien terwijl ze met al het plezier van de wereld leek door te spelen. Zo nu en dan schoten haar ogen even naar de jongen, maar ze kon niet aflezen van zijn gezicht wat hij er van vond. Al maakte het haar niets uit. Dit was een van de weinige momenten dat Sierra echt zeker was van zichzelf en ze wist dat ze gewoon een pro was. Niet veel mensen kenden de Fur Elise op de gitaar, logisch want de piano versie was veel bekender en het was niet bedoeld voor een snaarinstrument. Maar toch, op gehoor was ze vroeger afgegaan toen ze dit aan haar zelf had geleerd door altijd naar de piano versie te luisteren. Dus dit was misschien wel nog een van haar beste prestaties als het op gitaarspelen neer kwam.

Wanneer ze uiteindelijk het laatste akkoord had gespeeld en ze Charlie’s compliment hoorde trok ze haar mondhoeken even op. ‘Wel, bedankt.’ Sprak ze op een blij toontje. Een plan hm? Wou hij haar overtreffen door een meesterlijke versie van het nummer te spelen op de piano of zo? Of ging hij haar nog eens met hem laten jammen op een random nummer? Nieuwsgierig keek ze hem aan toen hij zijn mobiel bovenhaalde en heel even kort zijn oortjes in stak. Huh? Sierra wandelde uiteindelijk naar de vleugel toe en zette de gitaar neer op de grond leunend tegen de zwarte piano. Aangezien ze er helemaal niets van snapte wuifde ze zijn excuses even gemakkelijk weg als hij ze had laten klinken.

‘Probeer dat maar eens.’ Sprak ze al lachend. Really, nee hoor dat ging hem niet lukken. Desnoods bombardeerde ze hem gewoon met muziek of zo dat hij zelf geen tijd had om haar op te sluiten. Trouwens, sinds wanneer lachte zij iemand uit? Ze bleef Sierra, zij was altijd degene die uitgelachen werd vroeger, dus nah daar deed ze niet aan. En evengoed paste ze niet eens in de piano, oké ze was klein maar zo klein nu ook weer niet. Snel genoeg herkende ze het liedje. Let her go. Niet meteen een van de meest positiefste nummers, maar wel een mooi. Charlie had blijkbaar niet echt iets met positief gedoe at the moment of zo.  Impressed keek ze hem uiteindelijk aan. ‘Wel, het klonk al aardig goed hoor.’ Sprak ze eerlijk. Even legde het meisje haar armen op de vleugel en keek even rond. Nadenkend over het feit dat ze toch ergens misschien wel lichtjes het idee kreeg dat hij haar wilde duidelijk maken wat er aan de hand was doormiddel van muziek. Sierra vond het geweldig als mensen dat deden, maar even goed hoorde ze liever het verhaal zelf. Niet dat ze dat nu zou krijgen, maar dat maakte haar niet heel veel uit.

‘Waarom ben je hier? Echt? En kom niet af met een smoes want daar kijk ik doorheen.’ Oké, uiteindelijk kon ze het toch niet laten. Stom kind dat ze was. Sierra wilde gewoon helpen, of althans proberen. Charlie zou het waarschijnlijk niet zeggen, maar toch ze had het op zijn minst gevraagd en tja het was uiteindelijk het idee dat telde right?


Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Exit Wounds vs.Open - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Exit Wounds vs.Open   Exit Wounds vs.Open - Pagina 2 Emptydo jan 08, 2015 12:03 am



Marks Of Battle, They Still Feel Raw



Ergens had ze hem wel te pakken met haar gitaarspel. Het klonk best wel goed, al had hij dat ene liedje nog nooit op een snaarinstrument gehoord. Hij verkoos de pianoversie natuurlijk wel nog boven de gitaarversie, maar dat lag dan weer aan hem. Nee, hij kreeg wel iets van respect voor haar, daar was vast veel tijd in gekropen. Niet dat hij het zo aan haar neus zou hangen, maar hij bracht het wel subtiel over, blame it op het uur ofzo.

‘Wel, bedankt.’ Reageerde ze er op, maar hij was in zijn hoofd al bezig met een plan om haar terug te pakken. Niet op een gemene manier ofcourse. Hij zou haar tonen dat hij wel meer kon dan alleen het liedje dat hij daarnet had gespeeld, al wist hij niet zeker hoe clean hij het zou kunnen spelen. Het was maar een gokje, maar proberen was niet erg, toch?

Normaal zou hij flippen als hij iets niet perfect kon, maar deze keer kon het hem maar weinig boeien. Ondertussen kwam ze bij de piano staan, leunde op het zwarte, gladde materiaal. Hij was toch wel een beetje nerveus, maar dat onderdrukte hij al snel en vanaf hij begon te spelen, leek het vanzelf te komen. Hij speelde gewoon door, zelfs al maakte hij hier en daar een foutje.

‘Wel, het klonk al aardig goed hoor.’ Zei ze toen hij klaar was, en hij grijnsde half. Niet dat hij zich er echt goed bij voelde. Er was ergens wel een reden dat het beter had geklonken, en dat was omdat hij de emotie in het liedje voelde. Hij speelde het niet zo emotieloos als de andere, hij speelde het met het gevoel dat hij het ook meende, het ding waar het liedje voor stond.

En dat had ze ook door, uiteindelijk. ‘Waarom ben je hier? Echt? En kom niet af met een smoes want daar kijk ik doorheen.’ O. Een beetje geschrokken keek hij haar aan, wendde meteen zijn blik weer af naar zijn handen, die hij opnieuw in zijn schoot had gelegd en waar hij nu zenuwachtig in wreef. Waarom zou hij het zeggen? Waarom zou hij zijn zwakte met haar delen?

Niet dat het zijn schuld was geweest. Hij beet kort op zijn lip en zuchtte. Nog steeds naar zijn handen starend, begon hij te vertellen. "Een paar dagen geleden was ik in de bibliotheek. Een meisje gebruikte haar mutatie op me, wat dus in houd dat ik verliefd werd op haar. Niet zomaar haar leuk vinden, maar echt wel intense gevoelens en alles", Zei hij, zijn stem zo vlak mogelijk, al was de emotie wel duidelijk in zijn stem aanwezig.

"Je kent mijn reputatie. Ik voel niks, ik voel nooit iets. Geen vriendschap, vertrouwen, dat alles is niet voor mij weggelegd", Ging hij verder, terwijl hij random een toets van de piano indrukte. Toen de klank was uitgegalmd, sloot hij zijn ogen even. Niet dat hij tegen de tranen vocht ofzo.

"En nu is het weg, en het komt niet meer terug, het mag niet meer terug komen", Hij opende zijn ogen weer en keek haar toen met een half glimlachje aan, helemaal fake natuurlijk. De waarheid onder ogen komen was best hard. "En ik weet niet wat erger is, dit gebroken hart of het feit dat ik zoiets geweldig heb gevoeld wat ik nooit meer terug zal voelen", Het was even stil, waarna hij toch wel even serieus keek. "Als je dit aan iemand verteld, dit hele gedoe trouwens, dan kom ik je vermoorden”, Zei hij, even weer helemaal de oude, kille Charlie die ze waarschijnlijk wel kende.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sierra Montgomery
Sierra Montgomery
Class 3
Aantal berichten : 129

Character Profile
Alias: Fire Starter, Ember
Age: 16
Occupation:
Exit Wounds vs.Open - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Exit Wounds vs.Open   Exit Wounds vs.Open - Pagina 2 Emptydo jan 08, 2015 6:41 pm

tag: Charlie
notes: -

Charlie’s tonen zaten niet helemaal juist, maar veel maakte het niet uit hoor. Nee, dat zou uiteindelijk wel beteren als hij het meer ging spelen. Maar ze vond het nog steeds erg sterk dat hij het zo maar kon hoor. Het kwam ook echt bij haar binnen. Iets wat nog niet heel veel mensen ooit bij haar konden. Verassingen. Daar was Charlie wel de juiste persoon voor, al wist ze zelf ook wel dat de jongen zich normaal nooit zo zou gedragen. Toch niet in het publiek, dus het was voor haar misschien ergens toch nog wel een goed iets dat ze hem zo had gezien. Iedereen had een emotioneel kantje, iets anders kon je haar gewoon niet wijsmaken hoor. Of die mensen het toonde of niet was hun zaak, maar even goed bewees ze haar eigen theorie maar weer. De noten leken er heel vlotjes uit de komen en heel, maar dan ook heel zachtjes zong ze zachtjes de woorden mee die bij het nummer hoorde.

Toch had het lief vragen opgeroepen in haar hoofd. In haar eigen ervaring was het zo dat als ze echt een lied vol gevoel speelde dat ze het zelf ook had meegemaakt. Misschien zou dat bij hem ook wel het geval zijn? You never know right? Plus, het was iets wat ze niet van de jongen zou verwachten. Er naar vragen was niet Sierra’s stijl, maar ze wist dat ze het niet veel langer meer zou kunnen volhouden om in die onwetendheid te blijven. Iets wat ze ook weer niet had bij veel personen, misschien was het gewoon het feit dat haar medelijden voor hem echt wel groter was geworden. Dat, of het uur hoor.

Wanneer hij zijn blik van haar af wende voelde ze zich meteen al ultra rot dat ze het gevraagd had. In andere gevallen had ze gewoon blijven wachten tot mensen hun problemen aan haar vertelde, maar hij zou het haar nooit vertellen. Niet zonder aansporing, en waarschijnlijk ook wel niet met aansporing maar dat viel nog te bezien. Misschien ging hij zo meteen wel gewoon weg gaan of zo en liet hij haar zitten met har onwetendheid.

Toen zijn stem echter klonk was ze verbaasd, en niet zo’n klein beetje. Dit had ze niet zien aankomen hoor. Maar ze luisterde, zoals ze altijd deed. Verliefd geworden door middel van mutatie? Serieus, ze moesten even een hold zetten op mutaties hoor want damn. Sierra had niet het idee dat ze dit meteen zo erg moest vinden, verliefdheid was iets speciaals. Dat had ze de laatste dagen wel ontdekt, maar waarschijnlijk lag het helemaal anders bij hem of iets. Wist zij veel hoe Charlie in elkaar stak.

Een tijd lang staarde ze gewoon naar de piano terwijl ze zijn woorden door haar hoofd liet gaan. Oké, een leven zonder vrienden? Dat kon zij zich echt niet voorstellen. Zonder haar vrienden back in Brooklyn, had ze hier nu niet meer geweest hoor. Kort wreef ze door haar haren, wilde zich van het instrument weg duwen waar ze nog steeds op leunde en hem gewoon een knuffel geven. Maar in plaats van het ook werkelijk doen bleef ze staan. ‘Ieder zijn ding I guess.’ Nee, dit vond ze serieus echt wel erg. Het leven zonder dat alles leek haar maar saai, niet dat zij snel mensen vertrouwde of toeliet, maar ze probeerde het wel..

Het medelijden groeide. Waarom hij dit leven voor zichzelf had gekozen wist ze niet, ze wist zelfs niet eens of het zijn keuze was geweest. Maar het was volgens haar echt wel helemaal fout. Dan nog het feit dat het meisje er was geweest die hem uiteindelijk van iets had laten proeven wat hij nog nooit echt had ervaren. Zo meteen ging ze huilend in een hoekje zitten. Als ze alleen was toch. Kort beet ze op haar onderlip en keek hem uiteindelijk weer aan waarop ze tot naast hem wandelde en daar bleef staan. ‘Het spijt me dat je zoiets moest meemaken.’ Fluisterde ze zachtjes. ‘Ik kan het me niet voorstellen hoe mijn leven zou zijn in jou plaats. Maar het ergste is het tweede. Want nu weet je wat het is, en Charlie het is zo erg.’ Meteen wilde ze weer terug achteruit deinzen toen hij haar praktisch bedreigde. Damnit, waarom deed hij dat nu weer? ‘Geen stress ik zeg niets.’ Nee, Sierra was echt wel een pro in dingen achterhouden voor mensen. Plus, dit was iets serieus dan ging ze het al zeker niet als een complete bimbo doorvertellen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Exit Wounds vs.Open - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Exit Wounds vs.Open   Exit Wounds vs.Open - Pagina 2 Emptyvr jan 09, 2015 12:09 am



Marks Of Battle, They Still Feel Raw



Dat hij ooit zo zwak zou zijn tegenover iemand, hij had het zelfs niet voor mogelijk gehouden. Ze wist nu best wel veel over hem, niet persé de dingen die hem konden kwetsen, maar wel dat hij ondanks alles nog steeds een mens was met gevoelens. Het enige dat hem zo anders maakte, was het feit dat hij normaal werd afgeschermd van die gevoelens en emoties. Dat maakte hem tot Charlie, zonder die hulp zou hij nooit de harde, emotieloze dude zijn die hij anders was.

Hopelijk hield ze het voor zich. Anders zou hij niet echt meer weten wat te doen hoor. Hij zou waarschijnlijk per direct de zee in springen en wegzwemmen, waarschijnlijk zijn dood tegemoet. Alles beter dan door iedereen uitgelachen te worden. Hij had zonet zijn verhaal tegen haar gedaan, en ergens was hij wel opgelucht dat hij het kwijt had gekund. Hij vertrouwde er ergens wel op dat zij hem niet zou uitlachen..

En dat deed ze uiteindelijk gewoon niet. Ze was stil, en hij gebruikte die tijd om even weer op adem te komen. Want het was alsof zijn keel helemaal dicht zat. Echt, fuckedup hoor. Als hij nu weer ging huilen zou hij zijn hoofd tegen de piano slaan tot hij bewusteloos was. Kort beet hij op zijn lip en hij ademde langzaam in en uit, om zijn ademhaling weer onder controle te krijgen.

‘Het spijt me dat je zoiets moest meemaken.’ Hoorde hij haar fluisteren, en hij schrok best dat ze nu achter hem stond. Damn, dat was al de tweede keer. ‘Ik kan het me niet voorstellen hoe mijn leven zou zijn in jou plaats. Maar het ergste is het tweede. Want nu weet je wat het is, en Charlie het is zo erg.’ Zei ze, en hij sloot zijn ogen weer. Daarna keek hij haar even serieus aan en kwam er zowaar een bedreiging uit.

‘Geen stress ik zeg niets.’ Verzekerde ze hem, maar hij zag wel dat ze wat gekwetst was door zijn plotse ruwe woorden. "Dat bedoelde ik dus ook niet", Zei hij, haar woorden van even geleden herhalend. Dat moest ze maar zien als een excuus hoor. Charlie wreef opnieuw in zijn ogen. Dit hele ding had hem echt uitgeput. "Het is gewoon, ik haat het om me kwetsbaar te voelen, dat snap je waarschijnlijk wel", Vervolgde hij toen, terwijl hij haar opnieuw aan keek maar deze keer zonder bedreiging of kilte in zijn ogen.

"Ik ben dit leven gewend. Je denkt misschien dat het fuckedup is en eerlijk, ik ben ook wel fuckedup ja. Maar wat ik nu doormaak is voor mij erger, even erg als het voor jou zou zijn als je moest zijn zoals ik", Hij glimlachte even om zijn eigen woorden. Ja, hij had ze wel goed uit gekozen. Vooral dat 'moest zijn zoals ik'. Daar zou ze vast haar hoofd op breken. "Does that make any sense to you?" Vroeg hij toen, terwijl zijn ogen terug naar zijn handen gleden, die hij in elkaar gevouwen had om te voorkomen dat hij ze helemaal kapot zou prutsen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sierra Montgomery
Sierra Montgomery
Class 3
Aantal berichten : 129

Character Profile
Alias: Fire Starter, Ember
Age: 16
Occupation:
Exit Wounds vs.Open - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Exit Wounds vs.Open   Exit Wounds vs.Open - Pagina 2 Emptyvr jan 09, 2015 11:20 pm

tag: Charlie
notes: -

Sierra zag hem wel wankelen. Charlie was van zijn verhoog afgevallen en zij aanschouwde wat het deed met hem wanneer hij zich bloot stelde aan alles en ze vond het erg voor hem. Ze kende hem niet eens, maar toch brak het haar van binnen. Damn haar en haar overgevoeligheid soms hoor. Ze mocht blij zijn dat ze hier nog niet lag te huilen of zo hoor, want daar voor was ze nu wel tot in staat als ze echt heel eerlijk moest zijn.

Zijn verhaal had haar allesbehalve goed gedaan, en ze was er dankbaar dat hij het vertelt had. Maar ze voelde zich machteloos tegenover hem. Hij voelde zich nu net zoals zij zich al die jaren had gevoeld. Het was zo oneerlijk voor hem, als ze kon helpen deed ze het. Maar Sierra kende hem niet en het enige wat zij zou kunnen doen was hem mogelijk opvrolijken al zou ze daar nu niet eens meer in slagen.

Sierra haalde haar schouders op. Die bedreiging deed haar meer dan ze wilde toegeven, ook al was het wel aan haar te zien dat ze er best van schrok. Maar ze was het even goed gewend dat iemand haar bedreigde, haar moeder had het immers zo vaak gedaan.. Charlie leek moe te worden. Iets wat bij haar ook aan het gebeuren was. Maar ze weigerde te vertrekken, toch voor ze hem had duidelijk gemaakt dat ze ondanks het feit dat ze onbekende waren die een kort moment hadden gedeeld, dat ze er voor hem was. Kwetsbaar voelen hm? Daar raakte hij toch een gevoelige snaar. Jarenlang had ze zich kwetsbaar gevoeld en nog steeds waren er nu momenten waarop ze zichzelf liever weg stopte in plaats van met dingen te dealen. Heel zachtjes knikte ze maar. Niet in staat een verdere reactie te geven, want dit keer was ze niet heel ver meer van de tranen hoor.

Zijn zoals hem? Gevaarlijk, een vecht graag type, een emotieloos geval? Sierra haalde haar schouders op. Ze was het geweest, emotieloos. Ten zijde van haar moeder had ze haar muren zodanig hoog opgebouwd dat er niemand door heen kon. Zelfs niet haar twee beste vrienden. Sierra zou zich nooit echt gedragen als de jongen voor haar, maar zij had haar eigen manier om toch een beetje zoals hem te zijn. En nu, nu probeerde zij juist datgene achter te laten waar hij zo hard naar snakte? De terugkeer naar die emotieloosheid.. ‘A lot.’ Sprak ze terwijl ze hem uiteindelijk weer aan keek. Zij kende zijn verhaal, maar zij was nog niet klaar om het hare te delen met hem of laat staan iemand anders. Lauren en Jace, dat waren de personen die het moesten weten. ‘Ik weet hoe erg het is, deels dan.’ Als steun legde ze een hand op zijn schouder, er geen rekening mee houdend dat ze zo haar warmte schild dat ze voor zichzelf had gemaakt hiermee hem ook nu beschermde tegen het steeds kouder wordende lokaal. De dude moest gewoon even op staan en dan kon ze hem een knuffel geven, want echt dit gebaar was gewoon te klein.






Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
Exit Wounds vs.Open - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Exit Wounds vs.Open   Exit Wounds vs.Open - Pagina 2 Emptyza jan 10, 2015 10:05 pm



Marks Of Battle, They Still Feel Raw



Misschien had hij te snel gesproken. Als Sierra hem had willen kwetsen met hetgeen hij zonet had verteld, had ze dat al lang gedaan. Dus ergens wist hij ook wel dat ze het aan niemand zou doorvertellen. Het was eerder uit reflex, uit gewoonte, dat hij het gezegd had. Het was de oude, normale Charlie diep in hem die die woorden had gesproken.

En de Charlie die nu voor haar zat, voelde zich er rot over. Ja, hij voelde zich er fucking slecht bij, iets wat nog nooit eerder was gebeurd. Normaal had hij geen spijt, van niks. Echt hoor, al deze rotzooi mocht snel stoppen voor hem, hij wou terug zichzelf zijn en niet de emotionele sukkel die hij nu was.

Toch was er wel een verklaring voor, hij vond het gewoon niet cool om zich zo kwetsbaar op te stellen tegenover wie dan ook. Hij had ergens gehoopt dat hij die nacht alleen zou zijn, en dat ze hem een soort van betrapt had, maakte hem ergens prikkelbaar. Hij probeerde het uit te leggen, hopend dat ze toch niet te hard gekwetst was.

Hoe zwaar het ook niet zijn stijl was, hij wou haar niet afkraken of wat dan ook. Gelukkig leek ze het niet zo zwaar op te vatten. Charlie vertelde verder, keek uiteindelijk naar zijn in elkaar gevouwen handen. Zou ze hem begrijpen, zijn gevoel? Hetgeen hij zo naar verlangde, de emotieloze toestand waarin hij zich sinds zijn 6de al bevond.

‘A lot.’ Zei ze, wat hem toch een beetje verbaasde. ‘Ik weet hoe erg het is, deels dan.’ Zei ze toen, waarna ze haar hand op zijn schouder legde. Een warm gevoel trok door hem heen, waar hij ook weer van schrok. Wow, dat was vreemd. Niet dat hij het erg vond, het was best wel koud hier en de warmte deed wel deugd.

Maar het was goed geweest. Charlie stond op en draaide zich nog even naar haar om. Hij haalde even zijn hand door zijn haren en sloot even zijn ogen. Dit was.. Moeilijk. Maar toch, moeilijk kon ook, was dat niet iets wat hij zijn hele leven al probeerde te bewijzen? Dat, hoe moeilijk iets ook was, hij het wel kon doen of oplossen?

Zonder er nog langer over na te denken, stapte hij wat dichter naar haar toe en sloeg hij haar armen kort om haar heen. "Thanks, Sierra", Mompelde hij zachtjes. Holy smokes. Dit was zo zo vreemd. Om maar snel van het awkward gevoel af te zijn, liet hij haar weer los en liep hij zonder zich nog om te draaien het muzieklokaal uit, om zich naar zijn kamer te begeven.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Exit Wounds vs.Open - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Exit Wounds vs.Open   Exit Wounds vs.Open - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Exit Wounds vs.Open
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» D-A-N-G-E-R-O-U-S [OPEN]
» [AC] Who's this again? [open]
» We'll take it all / open
» [AC] Hi? {Open.}
» [Open] Not just a name

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Classrooms :: Music Class-
Ga naar: