INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 54 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Occupation:
Randomness talk - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyza feb 07, 2015 5:26 pm

Haaaii Selma welcome back!!

Gefeliciteerd winnaars en
thank you so much iedereen!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade Garcia
Class 3
Aantal berichten : 71
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyza feb 07, 2015 11:44 pm

Ik ben een beetje tipsy en daarom ga ik zometeen nog een char maken want het boeit me niets. <3
She is gonna be P E R F en ik hoop dat ik daarmee mijn stroom aan inspiratie kan sluiten, want pff..
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo feb 08, 2015 11:27 am

Goedemorgen! Mijne was alleen niet zo goed.. Het is zondag, de dag waarop ik verwacht dat ik ergens in de middags wakker hoor te worden. Dat was allemaal verpest door één van de buren die besloot om te gaan drummen -,-

Maar hallootjes
Ruby Blue
Ruby Blue
Class 1
Aantal berichten : 63

Character Profile
Alias: RedCat
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo feb 08, 2015 11:54 am

Goeie morgen mede mensen!
Ik ben echt benieuwd wat Ruby word van class mutant. Kan nie wachten tot ik met dr kan poosten.
YAY voor fluffige lange staart en pluimpjes op de oren!! x3
Het is jammer dat ik geen tekening mag gebruiken als face claim, anders tekende ik dr zelf x3

OHOH en ik heb banane pannekoekjes gegeten, zo makkelijk om te maken en je hoeft geen eens suiker toe te voegen! ;D
http://adurnaa.deviantart.com/
Delano Howland
Delano Howland
Deceased
Aantal berichten : 57
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo feb 08, 2015 11:55 am

good morning!!

@Nelleke: dat is inderdaad niet leuk wakker worden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo feb 08, 2015 12:24 pm

Goede...middag iedereen! :3

@Ruby: Van die banana-egg pancakes? Die zijn geweldig <3
https://prophecy.forumactie.com/
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo feb 08, 2015 1:21 pm

Goodmorning

Okay tell me , waar moet ik beginnen met lezen.
Is de uitleg etc ook allemaal veranderd? Want als
het nodig is dan lees ik gewoon alle paginas weer door hoor :D
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo feb 08, 2015 1:27 pm

De uitleg en regels zijn niet superveel veranderd, het handigste wat je kan doen is de updates lezen want er zijn wat staff members weggegaan en bijgekomen, net zoals dat er ook wat gebieden bij gekomen zijn. En zo zijn er nog wat dingen die aangepast zijn. =D

En Ruby, ik wil je niet tot last zijn maar de avatar/faceclaim die je hebt is al door een andere gebruiker in beslag genomen.. dus ik zou je willen vragen om die te veranderen. Ik kan je helpen als je dat wilt? Ik maak graag setjes. c:

En goedemiddag y'all, wat doen jullie vandaag? Ik ga proberen zoveel mogelijk topics up te daten.
https://prophecy.forumactie.com
Kelsey Pierce
Kelsey Pierce
Deceased
Aantal berichten : 284

Character Profile
Alias: Kelsey
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo feb 08, 2015 1:31 pm

Hoi D, ik ga een beetje de drop off van mijn chars updaten :)
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo feb 08, 2015 1:37 pm

OOOOh ik lees het net.. Sarah weg! :( wel jammer hoor!. Ik heb alles weer doorgelezen :D
ik ga eens even kijken of ik nog tevreden ben met mijn post sheetjes haha en dan eens even wat off topic bijwerken. Zijn mijn oude postjes verdwenen (als in naar on actief verplaatst)? Want dat zou ik wel begrijpen haha :D.

Feels good to be back! Ik ga mn best doen om actief te blijven!

Ruby Blue
Ruby Blue
Class 1

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo feb 08, 2015 1:52 pm

@jamie: JAAA egg pancakes!

@Jean: ooh okay, dan ga ik even verder zoeken binnen een uur staat er een nieuwe ;D
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo feb 08, 2015 2:00 pm

@Selma, ja.. dat is al een tijdje zo. Ik wist alleen niet meer of je daarvoor of daarna niet meer online kon komen. En ehm, ik zal is checken. Van mij mag je er gewoon nog in posten als je dat graag wilt! En we zijn superblij dat je er weer bent, voor mij ben je nog altijd één van de meest gewaardeerde leden haha <3
https://prophecy.forumactie.com
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo feb 08, 2015 2:17 pm

aawh das lief dat je dat zegt!<3. Ik hang ook al best lang rond hier he ? hahah ondanks mijn afwezigheid af en toe. Ik ga gewoon een 'fresh' start maken en nieuwe topics openen.
Want ik wil ook met Jade weer een stap voorruit maken dus dat is een mooi moment :).

En nee ik wist t niet van Sarah, jammer maar wel lief en fijn dat Veronica dat gat heeft willen opvullen om de site draaide te houden!!

Ik heb beloofd te koken vanavond voor mn vrienden dus vanavond ben ik er niet maar vanaf maandag ga ik weer topics maken, mag ik er dan ook eentje voor Eleanor en Jade openen? :D
Ruby Blue
Ruby Blue
Class 1

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo feb 08, 2015 2:43 pm

hhe ik kom weer spammen =3
Wohooo char helemaal geupdate van een nieuwe faceclaim! Deze is een stuk schattiger x3
Amber Brown
Class 3
Aantal berichten : 208
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Emptyzo feb 08, 2015 3:06 pm

Hoi Selma. <3 Omg super dat je er weer bent! <3 <3 <3 I missed your Jadey. ;( 

Sorry voor de mensen die nog steeds geen post hebben. Vind het super lullig enzo maar ik heb net ruzie gehad met mijn ex en dat word me een beetje teveel. Morgen, misschien vanavond, post ik.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 41 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 41 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 54 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: