Onderwerp: Re: Randomness talk zo feb 08, 2015 4:29 pm
Jadeline Clarck schreef:
aawh das lief dat je dat zegt!<3. Ik hang ook al best lang rond hier he ? hahah ondanks mijn afwezigheid af en toe. Ik ga gewoon een 'fresh' start maken en nieuwe topics openen. Want ik wil ook met Jade weer een stap voorruit maken dus dat is een mooi moment :).
En nee ik wist t niet van Sarah, jammer maar wel lief en fijn dat Veronica dat gat heeft willen opvullen om de site draaide te houden!!
Ik heb beloofd te koken vanavond voor mn vrienden dus vanavond ben ik er niet maar vanaf maandag ga ik weer topics maken, mag ik er dan ook eentje voor Eleanor en Jade openen? :D
Da's helemaal prima want ik had je topic lijst bekeken maar echt alles wat in de Bin staat kan daar ook blijven want het zijn voornamelijk topics waarvan de ander inactief is of dat de topics al uit zijn geschreven. En een fresh start klinkt perfect. Alhoewel, we hebben wel een topic in de music classroom waarin Jadeline piano speelt en Eleanor aan het dansen was maar een nieuw topic klinkt beter. Echt, ik wil niets liever haha. Toen je dat voorstelde, ik moet eerlijk bekennen, huilde ik maar een klein beetje van geluk. Klein beetje maar. Eventjes. Want het allereerste topic dat ik met Eleanor had, met Jadeline dus, is nog altijd één van m'n favorieten en hij is ook uit geschreven en ik heb even teveel feels. Graag dat je een nieuw topic opent! =D
@Ruby, die is echt heel leuk!
@Marlon, het spijt me van je ex.. ga leuke films kijken op Popcorn Time als je tijd hebt. Zoals The Other Woman (I know, I know, Veronica, Xjam en Caro, hij blijft m'n fave okay) of Tammy of The Heat! Vrolijk op want in die verdriet/boosheid blijven hangen is niet leuk. Please be safe, oké? <3
Jade Garcia
Class 3
Aantal berichten : 71
Onderwerp: Re: Randomness talk zo feb 08, 2015 4:41 pm
In the Other Woman zit ook Nicki toch? :c I need Nicki.
Delano Howland
Deceased
Aantal berichten : 57
Onderwerp: Re: Randomness talk zo feb 08, 2015 4:56 pm
Onderwerp: Re: Randomness talk zo feb 08, 2015 5:01 pm
@Delano: Jaaa ik zag het, mega leuk!! Ik zal kijken of ik vanavond kan reageren. over ene half uur komt bezoek duuusss ik neem ff de tijd om wat leuks te bedenken.^^ leuke post iig! ;D
Delano Howland
Deceased
Aantal berichten : 57
Onderwerp: Re: Randomness talk zo feb 08, 2015 5:03 pm
Onderwerp: Re: Randomness talk ma feb 09, 2015 1:23 pm
Hhm, dan ben je een post aan het schrijven voor een open topic en realiseer je je dat de genen die dat topic heft geschreven al heel lang niet meer online is geweest. What do?? Ik ga de post wel gewoon plaatsen, ben nu al zn end, maar toch O.o
Onderwerp: Re: Randomness talk ma feb 09, 2015 5:24 pm
@Ruby; dan is de kans dat hij/zij replied niet zo heel groot, tenzij hij/zij dubbelaccounts heeft en gewoon op dat ene account al een tijdje niet heeft ingelogd :')
Onderwerp: Re: Randomness talk ma feb 09, 2015 5:41 pm
Zeg maar Max hoor n.n Of Xam of Mjax of Xjam of maak er je eigen ding van hahaha :'D &ja veel te doen, half ziek zijn, en een lief dat je nog es mee sleurt naar de fitness huehuehue :'c
Onderwerp: Re: Randomness talk ma feb 09, 2015 5:42 pm
Charlie Garroway schreef:
Zeg maar Max hoor n.n Of Xam of Mjax of Xjam of maak er je eigen ding van hahaha :'D &ja veel te doen, half ziek zijn, en een lief dat je nog es mee sleurt naar de fitness huehuehue :'c
Je moet toch wel trainen voor die bench press wedstrijd aye