INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Kitty Wilde

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kitty Wilde
Kitty Wilde
Class 2
Aantal berichten : 61

Character Profile
Alias: Cheshire
Age: 17
Occupation:
Kitty Wilde Empty
BerichtOnderwerp: Kitty Wilde   Kitty Wilde Emptyma feb 02, 2015 11:12 pm

❥ Naam: Kitty Taylor Wilde

❥ Bijnaam: Kitty-Cat ;; Taylor ;; Chessy ;; Cheshire Cat

❥ Leeftijd: 17

❥ Geboorteplaats: Parijs

❥ Geboortedatum: 18 Januari

❥ Karakter: Mischievious ;; Mysterious ;; Curious ;; Bitchy ;; Loyal ;; Caring ;; Helpful ;; Flirty ;;

Kitty heeft een erg ondeugende persoonlijkheid. Ze houdt er erg van om grappen met mensen uit te halen en ze gebruikt daar ook graag haar mutatie bij. Het zijn niet alleen grappen, ze houdt er ook van om mensen in problemen te krijgen en zelf uit de problemen te blijven. Ze is erg mysterieus en probeert dat ook altijd te blijven. Ze heeft een standaard glimlach die op haar gezicht ligt als ze iemand in problemen heeft gekregen, of alleen al als ze een nieuw iemand ontmoet. Dit is een trekje wat door haar mutatie van Cheshire cat komt. Ze is erg nieuwschierig, wat haar vaak in problemen brengt. Ze is naar vreemden vaak neutraal, en een beetje bitchy. Maar naar haar vrienden is ze extreem loyaal. Als ze zich zorgen maakt om mensen zal ze ze ook helpen. Hoewel je zou zeggen dat Kitty een nogal slecht karakter heeft kan je haar toch moeilijk slecht noemen. Soms helpt ze vreemdelingen wel. Ze ziet soms dat mensen het moeilijk hebben ergens mee, en iets in haar zegt ze dan te helpen. Meestal door ze eerst in problemen te krijgen, of ze laat diegene achter met vragen wat ze later toch weer helpt. Kitty is wel eens vergeleken met de Cheshire Cat, en daar is ze best trots op. Hier komt ook een van haar bijnamen -Chessy- vandaan. Kitty kan erg intimiderend zijn, en heeft geen moeite met anderen intimideren. Ze heeft nooit problemen met jongens gehad, en als head-cheerleader had ze ook altijd genoeg aandacht. Ze heeft nooit echt een serieuze relatie gehad, omdat ze meestal dichtklapte als het daarop aankwam. Kitty houdt erg van zingen en dansen, performen alleen al, en doet dit ook graag. Ze speelt geen instrument, maar ze kan wel een beetje overweg met de piano.

❥ Likes:  Smiling ;; Pranks ;; Fooling people ;; Getting people in trouble ;; Singing ;; Dancing ;; Cheerleading ;; Adventures ;; Riddles ;; Travelling ;;

❥ Dislikes: Rain ;; Getting in trouble ;; Ordinary people ;; Dogs ;;

❥ Fears: Loosing her friends and family ;;

❥ Uiterlijk: Kitty heeft blond haar tot iets over haar schouders. Ze heeft groene ogen, en dit is een van de dingen die meteen opvallen als je haar ziet. In haar cheerleader outfit had ze haar haar vrijwel altijd in een staart, wat ook moest. Zoals alle cheerleaders liep ze bijna altijd met haar cheerleader outfit door de school. Als ze geen cheerleaderkleding aanhad, dit was vaak in haar vrije tijd, droeg ze een combinatie van vrijwel alles. Haar kledingstijl kun je zowel beschrijven als sweet, maar ook de wat stoerdere kant. Ze draagt niet echt vaak merkkleding, maar ze heeft het wel. Kitty had haar haar bijna altijd in een staart omdat dat moest, maar het liefst zou ze het los over haar schouders laten.

❥ Alias: Cheshire

❥ Mutatie: Cheshire Cat

Kitty kan transformeren naar een Cheshire Cat. Dit is een soort vage vorm van een kat. Omdat het een Cheshire Cat is hangt haar grootte er dan vanaf. Of ze is gewoon de grootte van een huiskat, maar vaak is ze wat groter. Ook kan ze, zonder in de Cheshire Cat te veranderen, de andere delen van een mutatie gebruiken.

Air walking

Kitty is in staat om in de lucht te lopen alsof het vaste vorm is. Ze kan ook door de lucht rennen. Als ze gewoon aan het lopen is ziet het eruit alsof ze de trap neemt naar het plafond van een kamer. Ze is ook in staat om op het plafond van een ruimte te lopen. Soms laat ze het eruit zien alsof ze aan het zwemmen is in de lucht en houdt er ook van om rondjes te tuimelen in de lucht. Als ze niet echt specifiek aan het lopen is in de lucht ziet het eruit alsof ze gewoon aan het zweven is. Ze heeft in een gestreste situatie wel veel concentratie hiervoor nodig. Ze kan de zwaartekracht negeren, en gewoon simpelweg in de lucht gaan lopen.

Intangibility

Dit houdt in dat Kitty zich door objecten kan bewegen. Ze kan door muren, stoelen, kasten, steen, hout, alles heen. Ze kan dus ook door deuren en ramen heen zonder ze te openen. Dit doet ze ook meestal omdat ze weet dat ze de deur niet hoeft te openen om naar de volgende ruimte te gaan. Dit is handig in gevechten of andere situaties omdat ze zo makkelijk kan ontkomen aan een aanval, en voor de meesten is het een verassing dat ze dat kan. Ze heeft dit nog niet optimaal ontwikkeld en moet hier ook nog op oefenen. Intangibility houd ook in dat ze de meeste temperaturen kan negeren. Kitty is echter wel vatbaar voor extreme hitte en kou, omdat ze dit nog niet onder controle heeft.

Invisibility

Kitty kan onzichtbaar worden wanneer ze dit wil. Ze kan niet alleen helemaal onzichtbaar worden, maar ook dat je bijvoorbeeld alleen maar een lichaamsdeel ziet. Ze kan er ook voor kiezen dat alleen één specifiek persoon haar maar kan zien. De kleren die ze aan heeft zijn niet zichtbaar, behalve als ze ervoor kiest om haar kleren zichtbaar te houden. Als Kitty haar mutatie niet onder controle heeft kan ze soms per ongelijk onzichtbaar worden, ook is Kitty sneller vatbaar voor stelen omdat dat makkelijker gaat als ze onzichtbaar is.

Luck

Kitty heeft een soort natuurlijk geluk. Ze zal altijd nèt iets meer geluk hebben dan andere mensen. Dit is het normale level van het geluk. Er bestaat ook een master level, wat betekent dat het geluk echt háár kant op buigt.Het master level komt haast nooit voor.  Kitty zal soms ook wat geluk als het ware 'opzuigen' van andere mensen, zonder dat ze het zelf doorheeft. Kitty heeft hier absoluut geen controle hierover. Het natuurlijk geluk zal ze altijd hebben, maar alles wat daarboven op komt gebeurt vaak op random momenten, en ze kan hier dus niet voor kiezen. Dit geluk zorgt ervoor dat Kitty vaak minder snel in problemen komt dan anderen.

Teleportation

Net zoals de Cheshire Cat kan Kitty zich teleporteren. Zo kan ze gemakkelijk verre afstanden reizen. Kitty houdt er ook erg van om te reizen, en ze heeft al veel plekken op de wereld gezien doordat ze gewoon 'poef' teleporteerde. Kitty heeft dit al wel verder ontwikkeld, omdat ze hier al sinds haar jeugd achter kwam. Alleen zijn lange afstanden nog steeds best moeilijk, en Kitty kan alleen teleporteren als ze eenmaal weet waar iets ligt. Ook gebeurt het nog wel eens dat ze tijdens het slapen per ongeluk teleporteert en dan ergens anders wakker wordt.

Feline Physiology

Kitty is in staat om te veranderen in elke katachtige. Van een gewone huiskat tot een een leeuwin of een tijger. De katachtige waarin ze veranderd is wel altijd een van het vrouwelijk geslacht, omdat Kitty zelf ook een vrouw is. Ze kan niet alleen veranderen in een katachtige, ook in haar mensenvorm heeft ze veel voordelen van deze mutatie. Ze is behendiger, sneller en meer flexibel dan anderen. Ze kan makkelijk de meest moeilijke turnoefeningen doen, omdat ze beter haar evenwicht kan houden dan anderen en omdat ze een betere balans heeft. Ze is een uitstekende klimmer, en kan makkelijk over hoge hekken en in bomen klimmen. Ze is ook heel goed in het besluipen van mensen, en kan zich voortbewegen terwijl ze bijna of helemaal geen geluid maakt.

Enhanced scenses

Ook zijn haar zintuigen beter ontwikkeld dan anderen, en haar nachtvisie is veel beter dan bij normale mensen. Haar nagels en haar tanden zullen altijd scherp zijn door haar mutatie, wat een voordeel kan vormen, maar ook een nadeel. Ze verwond mensen zo makkelijker, terwijl dit misschien niet haar bedoeling is. Haar gehoor en zicht zijn veel beter dan bij mensen, maar haar reuk is niet veel beter.

❥ Geschiedenis:

Dus, mijn verhaal begint waar ik ben geboren, obviously. Ik ben de dochter van Logan Wilde en Claire de Lovique. Ik heb geen broers of zussen, dat was blijkbaar teveel moeite. Maarja, wat kan ik zeggen? Ik ben ieman die voor problemen zorgt. En dan bedoel ik ook zórgt, het waren niet mijn problemen, maar die van andere mensen. Maar daar later meer over, nu terug naar Parijs .

De bevalling verliep uitstekend, en ik was een best makkelijk kind. Ik had alleen wel de gewoonte om overal op te klimmen en altijd op avondtuur uit te gaan. Toen ik vijf was overleed mijn moeder. Ik begreep wat er was gebeurd, maar nu ik er naderhand naar kijk heb ik het, als het jonge kind dat ik was, goed opgevat. Minder goed dan mijn vader, helaas. Hij ging niet aan de drank of drugs ofzo, waar zie je hem voor aan? Nee, hij was gewoon erg verdrietig. Hij heeft een half jaar niet gewerkt, maar toen is hij toch weer begonnen.

Mijn ouders merkten in het begin niet veel van mijn mutatie, dat kwam pas toen ik zes of zeven jaar was. Al die tijd woonden we in Parijs. Ik spreek dus naast vloeiend engels, ook perfect frans. Mijn ouders werkten in een duur, luxeus hotel midden in Parijs. En nee ze waren geen schoonmakers. Mijn vader is was de manager van het hotel, samen met iemand anders. Aan het hoofd van de hotelketen (het was een keten van 3 hotels over de wereld) stond de baas, die er eigenlijk niet vaak was. Daaronder stond het hoofd van het hotel in Parijs. Daaronder stonden mijn vader en een goede vriend van hem. Mijn moeder was het hoofd van de marketing. Mijn vader en ik woonden in het hotel in twee suites die als het ware aan elkaar verbomden waren. Gezamelijke eetkamer en woonkamer, eigen bad- en slaapkamer. Doordat we in het hotel woonden kende ik na een tijdje heel het hotel uit mijn hoofd. Ik vond het ook erg leuk om die kennis te gebruiken en daarmee grappen uit te halen. Mijn nieuwsgierigheid kreeg me alleen wel in de problemen. Bijvoorbeeld als ik weer eens een of andere vergadering was binnengeslopen.

Op school ging het eigenlijk altijd goed. Ja ook hier zorgde ik voor vele grappen, of erger. Mijn bitchy attitude heeft zich hier ontwikkelt. Wat kan ik zeggen? Als je op een internationale school zit met allemaal "prinsjes en prinsesjes" moet je toch jezelf goed presenteren. Mijn mutatie was vrij goed geheim te houden, en er is eigenlijk nooit iets op school gebeurd. Wel in het hotel, waar er "opeens een meisje uit het niets verscheen". Gelukkig is er nooit echt iets heel ergs gebeurd ofzo.

Op mijn 13e kwam mijn vader met het nieuws dat we zouden verhuizen. Hier had ik geen problemen mee. Ik had wel vrienden, obviously, maar er waren ook andere bitches waar ik steeds mee in conflict kwam. En zeg nou zelf, New York, wie wil dat nou niet? Zo gezegd zo gedaan, we gingen verhuizen. Mijn vader was Amerikaans, en mijn moeder Frans, dus ik was tweetalig opgevoed. Engels was dus geen probleem. We gingen naar hetzelfde hotel, maar dan in NY. We woonden tegenover Central Park. Ook hier woonden we weer in het hotel zelf in twee luxueuze suites. Geld is overigens nooit een issue geweest voor mijn vader en mij.

In New York ging ik naar een high school. Al snel hadden ze het over de 'New Chick', ik dus. Ik deed mee aan de cheerleader try-outs. Natuurlijk kwam ik bij het team, ik kan gemakkelijk een paar flikflaks achter elkaar doen. Ik werd al snel heel populair op school. Thuis had ik ondertussen ook de vaardigheid ontwikkeld om me te teleporteren. In mijn vrije tijd heb ik dus veel landen gezien. Ook ging ik graag de stad verkennen met mijn nieuwe vriendinnen. Times square, Manhatten, Soho, lucky me. Ik zat ook bij een gleeclub. Dat is een club voor zingen, en ook dansen. Voornamelijk zingen. Dit was naast cheerleaden mijn grote hobby. Toen ik 16 was werd ik head-cheerleader, dat is een eer. Ik was populairder dan ooit, en ik had de andere cheerleaders tot mijn 'macht'. Ik bleef alleen liever buiten het hele populaire gedoe, ik hield wel van mijn mysterieuze kant. Ik hou ook erg van raadsels en zo.
Ook was ik erachter gekomen dat ik naar  elke katachtige kon shiften. Dit deed ik alleen niet buiten mijn kamer.

Toen ik 17 was, en ik een keer over straat liep ben ik zomaar een keer onzichtbaar geworden. Ik dacht dat ik achterna gezeten werd door een of andere enge gozer dus ik werd onzichtbaar zonder het te weten. Tussen mijn vader en mij ging het overigens nog steeds prima. Hij had een nieuwe vriendin en ze waren al verloofd. Ook was de vriendin, Rachel, in verwachting. Rachel leefde nu ook bij ons in huis wat ik fijn vond, ze was het moederfiguur wat ik had gemist na mijn vijfde. Alleen het onzichtbaar worden op straat was natuurlijk niet zo goed. Ongeveer 2 maanden na het onzichtbaar worden, net na de bruiloft van mijn vader en Rachel, kwam er toen een mevrouw genaamd Jean Grey en nog een genaamd Eleanor Birdy. Dit was op school. Waarom ze nou net die plek hadden uitgekozen weet ik niet. Het was gelukkig al wel net na schooltijd du s er waren niet veel mensen meer. Jean en Eleanor legden me alles uit wat ik moest weten. Mijn reactie daarop was geweldig, al zeg ik het zelf. Ik vond het prima om naar een mutantenschool te gaan. Ik wist dat zoiets toch ooit moest gebeuren. Maar goed, mijn reactie. Ik werd simpelweg onzichtbaar en ik ben weg gelopen. Zo heb ik nog een of twee dagen dit soort dingen met de twee dames uit kunnen halen. Uiteindelijk ben ik toch meegegaan. Ik zou nooit megegaan zijn als mijn vader alleen achter was gebleven, maar die heeft Rachel en zijn toekomstige kind. We hebben afgesproken contacct te houden en voor mij begint er een nieuw avondtuur.

Made by Kíli @ Kickstart
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
Kitty Wilde Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kitty Wilde   Kitty Wilde Emptydi feb 03, 2015 5:08 pm

Kitty Wilde Accepted1_by_wooschie-d7o3s53
Hierbij ben je Class 2.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
 
Kitty Wilde
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eva, Kitty & Melody's room
» @KittyCat - Kitty's twitter
» @KittyCat - Kitty's Instagram
» I don't sweat, I sparkle {{Kitty}}
» I'm kind of a big deal {+Kitty}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Characters :: Accepted-
Ga naar: