INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 LOOK AT THE VIEW! &Freya

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
LOOK AT THE VIEW! &Freya Empty
BerichtOnderwerp: LOOK AT THE VIEW! &Freya   LOOK AT THE VIEW! &Freya Emptyma maa 16, 2015 12:15 am



Iets doen. Right, het waren twee simpele woorden maar het antwoord er op was niet zo easy. Zeker niet als je niet helemaal helder kon denken. Ruby lag op haar bed, languit met haar handen achter haar hoofd. Op haar lag Freya te stuiteren. Ja, natuurlijk stuiteren. Want Freya zou Freya niet zijn als ze geen overload aan energie had. Misschien moest ze stoppen met het blondje zoveel monster te voeren. Maargoed, het was ergens ook wel cute en daarom bleef ze het doen. Ook wel omdat het kon en omdat zij zelf geen fuck gaf om de gevolgen, al zat ze er zelf meestal midden in.

Net zoals nu. Freya wou iets doen. Ze porde zachtjes in haar kaak terwijl ze met een smekende blik keek en wel duizend keer ‘please’ zei. "Okay okay, ik geef me over", Gaf ze uiteindelijk toe, waarna ze haar armen om het lichaam van Freya heen sloeg en haar genadeloos begon te kietelen. Voor ze echter wraak kon nemen was ze al onder haar uit gerold en stond ze bij het bed. "Kom mee dan", Zei ze met een mild uitdagende blik in haar ogen. Zou ze de deur halen voor Freya haar had getackled? Waarschijnlijk niet. Nee, zeker niet.

Uiteindelijk waren ze in de gamehall aangekomen. Een plek waar ze wel vaker gingen chillen. Deze keer ontweek ze de kant waar ze wel vaker in zaten. Ze had wel zin in iets nieuws. Geen Zombie Apoclypse meer en al helemaal geen fucking Flappy Bird. Ze trok Freya mee naar een rij vol simulators. Even keek ze naar de titels, die op bordjes digitaal werden weergegeven. Weeral zombies? Kom op zeg. Was er dan geen originaliteit meer? Als een persoon die creatieve integriteit respecteerde, was ze echt beschaamd om hier te staan, in de nabijheid van iets waarvan ze het bestaan niet eens wou erkennen. Echt, nog heel even en ze zag het al voor zich dat de simulator ineens een pak aan zou trekken en een pruik zou kopen om z'n haar achterover te leggen, want zweer.. z.w.e.e.r. Dan zou het pas af zijn, ècht af.

Dat even terzijde natuurlijk. Er waren gelukkig wel nog games met een ware identiteit aanwezig. "Omygod, een GTA simulator? Dat is het. Dat is het Freya", Grijnsde ze naar het bondje, waarna ze haar zonder pardon de ruimte binnen trok en de startknop bijna door het paneeltje ramde uit enthousiasme. De muren werden algauw vager en werden toen weer zichtbaar, maar nu stonden ze midden in een huis. Eerder een villa tbh. Want wie de fuck zou er in een gewoon huis zo’n gigantisch flatscreen zetten als TV? Nope, obviously was dit het huis van een rijk ventje. "Hophop Dora the Explorer, we hebben niet de hele dag hoor", Grijnsde ze plagend, waarna ze speels op het kontje van de blondine mepte en de keuken in liep.

Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
LOOK AT THE VIEW! &Freya Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOOK AT THE VIEW! &Freya   LOOK AT THE VIEW! &Freya Emptyma maa 16, 2015 2:37 am

''Come on, come on, come on! Je kan me niet voor eeuwig weg sturen uit je kamer en dan een rave party beginnen in de woonkamer. Je voert me zelf Monster dus please, please, please, ga iets met mij doen in plaats van met je sigaretten.'' Ze kon maar niet stoppen met te stuiteren bovenop Ruby, al giechelend. De monster had echt dikke werking op haar. Vooral de groene, for some reason. En dat was juist degene die ze nu op had. En dan zat Ruby haar nu even te judgen alsof ze dat echt daadwerkelijk mocht. Ja nee, niet dus. Ze had zich bijna omhoog gewerkt om van Ruby af te rollen en een potje nep te gaan liggen janken ofzo, want ze deed op het moment maar alles om haar vriendin te irriteren. Haar vriendin, ja, je las het goed.
In plaats van te nep-huilen had ze zich tot een andere methode gestort en was ze zachtjes in Ruby's wang en kaak gaan poken. ''Please, Ruubruub, please, please, please, laten we iets gaan doen. Please, please.'' Ging ze door, een ware puppy blik stond daarbij op haar gezicht en ze pruilde met haar onderlip. ''Mooi want ik trok bijna m'n jurkje uit hoor, die plannen had je vast wel leuk gevo-'' vanaf daar gilde ze het uit. Ruby's plotselinge kietelaanval had ze niet verwacht en ze kon zich op geen enkele manier verweren, behalve die hel te ondergaan. ''Stop, please!'' Gilde ze eens maar Ruby hield niet op en ze probeerde zich zo klein mogelijk te maken, al was dat ook niet mogelijk want damn, Ruby was veel sterker. En ze hapte naar adem wanneer ze eindelijk genade kreeg, al liet ze het daar niet bij zitten. Echt niet. Ze gromde zacht op haar dwingende 'kom mee dan' en voordat Ruby de kamer uit kon zijn was ze zelf al van het bed gerold en raasde op haar af, tackelde haar volledig tegen de deur aan van hun slaapkamer. Mooi niet dat ze er zomaar vanaf zou komen. Maar toch, omdat ze bang was dat ze hiermee misschien wat te overenthousiast was geweest, legde ze haar armen onder Ruby's armen op haar rug en kwam dichterbij om haar te zoenen. Met een halve smirk en een wenkbrauw die uitdagend omhoog was geschoten liet ze vervolgens haar oogleden dicht vallen. Zachtjes en passievol kuste ze haar, liet een hand vanaf Ruby's rug naar haar kont leiden om daar even in te knijpen en maar net genoeg door te gaan om haar vriendin nu ontevreden achter te laten. Dubbele wraak.

Ze waren in de game hall aangekomen. Uiteindelijk ja, ghehe. Omdat ze nu al zo vertrouwd was in de game hall hoefde ze niet eens meer om zich heen te kijken maar kon ze al die tijd Ruby in de gaten houden. Alleen niet bepaald op een normale manier. Om haar te pesten had ze haar ogen wijd open gesperd en staarde ze haar aan, al vanaf dat ze eigenlijk de game hall in waren gekomen. Ze wachtte op het moment dat Ruby haar zou gaan uit schelden ofzo of dat ze zou schreeuwen dat ze echt eens moest kappen met d'r hoofd. Maar dat moment kwam niet. In plaats daarvan werd ze als een wilde een kant opgetrokken waar ze niet vaak waren geweest. ''Spelbreker,'' hmpf'te ze alsof ze echt gekwetst was, wat alleen maar bij haar pesterij hoorde. Ze had door dat Ruby's ogen op iets interessants waren gevallen en ze volgde haar blik door haar hoofd opzij te draaien en naar een bordje te kijken waar drie letters op stonden. Well, de belangrijkste die haar aandacht trokken though. GTA. ''Hell yes,'' ontsnapte van haar lippen in haar adem. Voordat ze de kans had om het woord simulator met haar ogen te volgen werd ze al de ruimte ingetrokken en had ze in de gaten dat Ruby een polio-aanval kreeg door als een imbeciel op de knop te drukken die hen in het spel zou leiden.

Ze kon er niks aan doen dan hard te lachen, zelfs toen de ruimte inmiddels veranderd was tot het spel zelf. ''Tering.. dit is niet zoals ik me GTA herinner. Hoeveelste versie is dit? Achtentachtig? Ik zie al voor me hoe ze al die nummertjes in Griekse cijfers er achter hebben gezet. Ik zou er duizelig van worden zeg. En dat al die game designers daar echt zitten like: 'we can do this, y'all. Vandaag gaan we die cijfertjes nog af krijgen, we gaan ze állemaal één voor één painten. Jongens, het is half negen, over acht uur precies is alles af. Als dat niet gebeurd.. dan sja, geen geld en kunnen jullie ook geen puddingbroodje kopen.' Ik weet niet wat ik zeg, doei.'' Grinnikte ze, waarna ze ontdekte dat Ruby gewoon al weggetyfd was naar de keuken. ''Fucks sake, moet je nou echt m'n kontje aanraken bij al die mensen? Wacht, waar zijn ze eigenlijk?'' Fronste ze, waarna ze minimaal drie rondjes draaide voordat ze zich bij Freya voegde en tegen het aanrecht kwam te staan, met haar armen voor haar borstkas gekruist. ''Ben je van plan al die tijd naar de koude pizzabox te staren of gaan we nog op zoek naar een bazooka? Ik bedoel wat.''
tagged Xjam darling notes ayeee
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
LOOK AT THE VIEW! &Freya Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOOK AT THE VIEW! &Freya   LOOK AT THE VIEW! &Freya Emptyma maa 16, 2015 2:32 pm



Freya helemaal hyper zien was best wel grappig, maar zij deelde evengoed in de schade. Waarom liet hij haar ook los in hun kamer? Right, misschien was het niet zo doordacht als ze zelf eerst gedacht had. Maar haar loslaten op de school was ook weer iets wat ze niet elke keer kon doen, zoals ze zelf al mooi aangaf. Want dan werden er meerdere slachtoffers gemaakt. Zoals die ene avond met die karaoke in de freaking woonkamer. Niet haar fout tbh, niet judgen ff.

Al bij al kon ze niet anders dan toegeven en met Freya iets gaan doen. Ze had ergens wel gelijk tho, zij was hier verantwoordelijk voor dus nu moest ze er ook mee dealen. Maar eerst.. Eerst even wraak nemen voor haar gebounce van eerder. ''Stop, please!'' Gilde ze, maar Ruby toonde geen genade. Ze probeerde zich er nog onderuit te spartelen, maar dat liet ze niet toe.

Heel snel probeerde ze de gang te bereiken eenmaal ze Freya had losgelaten, want die zou ook weer wraak willen nemen op haar wraak. Wraakception? Zoiets. Niet oké tbh. Ze werd tegen de deur aan gegooid, maar voor ze er over kon protesteren, had Freya haar lippen al zachtjes en passievol op haar lippen gedrukt. Aaah, okay dit maakte al veel goed. Tot ze weer ging teasen en dan zonder nog iets te zeggen naar buiten liep. Mweh. Doej hoor.

Anyways, de gamehall was niet zo heel ver van de slaapkamers, en eenmaal daar was ze het alweer een beetje vergeten. Ze ving Freya’s starende blik, die best wel creepy was zo. Ze zei er maar niks van, wist dat ze daarmee het irritantst zou zijn. Alsof ze haar er om zou gaan haten tho. Nee, dat kon ze niet, en dat maakte dit plagen juist zo leuk. Ze nam het blondje mee naar de kant van de gamehall waar de simulators stonden, en die van GTA zag er toch het meest awesome uit. ''Hell yes,'' Stemde ze in, en binnen de 10 seconden stonden ze in de ruimte.

Gelukkig was die nogal stevig opgebouwd, want bijna had ze het start knopje kapot geramd. De simulator deed zijn werk en ze stonden in de woonkamer van een villa. Meteen begon Freya commentaar te geven, dat ze deze versie niet herkende en dat de designers heel veel tijd hadden verloren aan het painten van de nummertjes. "Misschien waren er gratis puddingbroodjes, you never know", Grijnsde ze, waarna ze zo snel mogelijk richting de keuken liep. Zou game eten net zo lekker zijn als real life eten?

''Fucks sake, moet je nou echt m'n kontje aanraken bij al die mensen? Wacht, waar zijn ze eigenlijk?'' Hoorde ze blondje nog roepen. "Ik moet je toch claimen voor al de computergestuurde maniacs in deze game?" Zei ze met een onschuldige blik in haar ogen. Haar blik gleed naar het aanrecht. WAS DAT PIZZA? Omfg. ''Ben je van plan al die tijd naar de koude pizzabox te staren of gaan we nog op zoek naar een bazooka? Ik bedoel wat.'' Merkte Freya op, en ze keek haar even met een ‘:c’-blik aan.

"Okay okaay, maar laat me dan op z'n minst van dit hier proeven, ik wil weten of het hetzelfde smaakt als in de echte wereld", Zei ze met een grijnsje, waarna ze een glas van het aanrecht nam dat gevuld was met een groen drankje. Smoothie? Coctail? Wat wàs dit. Ze nam een flinke slok en vertrok toen haar gezicht, alsof ze net in een citroen had gebeten. "What the fuck, waarom zou iemand.. waAROM ZOU IEMAND ZOVEEL KANEEL...", Ze zette het ding terug neer en keek Freya verward aan. "Ik heb zoveel vragen right now", Zei ze schouderophalend, waarna ze het zwembad in de tuin spotte. "Oeeh, kijk die view dan babe", Zei ze enthousiast. Ze liep naar het schuifraam toe en trok het open, stapte de buitenlucht in. Aah, wat mooi. "Fuck al je bazooka's, ik kan hier de hele dag blijven staan hoor", Gaf ze toe, terwijl ze haar arm rond Freya’s middel sloeg en haar hoofd op het hare liet leunen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
LOOK AT THE VIEW! &Freya Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOOK AT THE VIEW! &Freya   LOOK AT THE VIEW! &Freya Emptyvr maa 20, 2015 12:44 am

''Gratis puddingbroodjes? Geloof je het zelf? Zelfs in 2035 is dat niet mogelijk hoor. Tenzij ze over datum waren.. hmm.. nee, da's ranzig. Maar nu heb ik wel zin in een puddingbroodje, denk je dat ik even terug kan keren om naar Céline te rennen en een hele schaal te halen? Nee? Well, shit. Misschien hebben ze die wel ergens in deze versie, want het enige dat ik me kan herinneren is dat ze alleen een pizzatent en een aftreksel van een burgerpalace. Omg, nu wil ik op zoek naar een supermarkt. Of.. zullen ze die in de keuken ook hebben?'' Ze fronste haar wenkbrauwen even, waarna ze zich drie rondjes draaide en uiteindelijk omdraaide Ruby's kant op en ook de keuken in liep. Met haar armen voor haar borstkas gekruist en rustende keek ze toe hoe Ruby haar lipjes omlaag trok om in een ware sad emoji te veranderen. Hierdoor kon Freya het echt niet langer dan twee seconden uithouden voordat ze in lachen uitbarstte. ''Gek hoor.'' Reageerde ze op haar uitdrukking waarbij ze een hand naar d'r eigen wang verplaatste en met een opgetrokken wenkbrauw keek naar wat Ruby precies van plan was. ''Die groente smoothie? Of wat het ook mag zijn? Ja.. drink smakelijk.'' Haar eigen lippen vertrokken al naar een echte :[ bij de gedachte van waar het naar zou smaken.

Toch kon ze het niet laten om geamuseerd naar Ruby te kijken die het glas tegen haar onderlip zette en het glas om kieperde en de inhoud in haar mond liet glijden. Haar héle gezicht vertrok. En Freya kon het echt niet helpen om het uit te proesten van het lachen. Vooral toen ze het uitbarstte over kaneel en waarom er zoveel in zat en whoa, zoveel vragen. Like what the actual fuck. ''Ah ja? Stel ze dan, ik kan ze waarschijnlijk niet beantwoorden ofzo, mja vraag maar raak, sgatjuh.'' Legde ze de nadruk vooral op de G van het laatste woord dat ze gesproken had. Als Brit die altijd de letter G haast niet uitsprak in de woorden die ze zei had ze het nu redelijk onder controle. Ah, dat kwam vast omdat ze op het eiland zat en meerdere mutanten leerde kennen die natuurlijk allemaal voor zich een eigen dialect en taal hadden. Het was geweldig.

Ze zuchtte even nadat ze die lachbui had gehad en schudde met haar hoofd, draaide zich om naar de koelkast waar ze vlak bij stond wanneer Ruby haar aandacht had laten verdwijnen naar iets wat zich buiten bevond en trok de deur open. Daar in vond ze een aantal soda cans, waar onder ook een cola light en haalde die eruit. Bijna had ze hem open geklikt maar voordat ze daar de kans voor vond had Ruby haar al meegetrokken naar buiten en werd ze geforceerd om samen met haar naar het zwembad dat deze mensen hadden te kijken. ''Hmm hmm,'' antwoordde ze droogjes waarbij ze het blikje open klikte en de vloeistof tegen haar lippen aanzette om te genieten van de prik die door haar keel heen gleed. ''Ahhh,'' zei ze daarna met een korte boer. ''Ja sure. Maar wat ik ook kan doen is eh-'' ze zette het blikje neer op de tafel die vlak achter haar stond zodat ze Ruby niet van haar af hoefde te halen en legde voorzichtig een hand op Ruby's wang. Alsof ze nu echt zacht en teder ging doen keek ze liefdevol naar haar toe. Bijna zou ze hun lippen vestigen, like echt bijna, maar voordat ze daar de kans voor nam zette haar handen al op Ruby's heupen en duwde haar achterover het zwembad in. ''Hollaaaa!'' Schreeuwde ze in een lach, waarna ze het blikje pakte en naar de auto rende die ze al gespot had vanaf het moment dat ze naar buiten werd gesleurd. ''Deze is van mij!'' Gilde ze het uit van plezier en trok de autodeur open om vervolgens in de bestuurdersstoel te gaan zitten en de sleutel om te draaien die die domme mensen er in hadden laten zitten. ''Ayooo!'' De muziek was aangegaan en ze genoot meteen. Nu hoefde ze alleen nog maar voorzichtig de oprit te verlaten. Als ze enkel wist hóe ze moest auto rijden. Fuck.
tagged Xjam darling notes ayeee
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
LOOK AT THE VIEW! &Freya Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOOK AT THE VIEW! &Freya   LOOK AT THE VIEW! &Freya Emptyvr maa 20, 2015 11:49 am



Het begon tot haar door te dringen dat de zalmbroodjes van in de cafétaria verleden tijd waren. De nieuwe obsessie van het knappe blondje lag duidelijk bij puddingbroodjes. Zij was nog steeds obsessed over haar, al klonk dat eventjes te cheesy in haar hoofd om het ook daadwerkelijk uit te spreken. "Ik heb geen idee, maar we kunnen gerust een supermarkt overvallen", Grijnsde ze. Wow, dat klonk even raar, maar waarom zouden ze betalen als ze ook een overval konden doen? Dit was de enige plek waar ze zoiets konden flikken hoor. Anyways, de vraag was maar of het eten in deze simulatie net zo smaakte als erbuiten. Daarom besloot ze om het gewoon uit te testen. Iemand had zijn of haar glas laten staan met de inhoud er nog in. Dat zou ze drinken, nu meteen, geen uitstel meer. ''Die groente smoothie? Of wat het ook mag zijn? Ja.. drink smakelijk.'' Zei Freya nog, waarbij ze meteen al een vreemd gezicht trok. Ach ja, you only have one life of hoe ging het ook alweer yolo doei.

What the àctual fuck. Wie de fuck maakte zoiets? Met zoveel kaneel. Freya barstte in lachen uit, om haar gezicht of om haar woorden, het maakte niet veel uit. ''Ah ja? Stel ze dan, ik kan ze waarschijnlijk niet beantwoorden ofzo, mja vraag maar raak, sgatjuh.'' Zei ze tussen haar lach aanvallen door. "Ik heb gewoon teveel vragen dus never mind", Grijnsde ze, waarna ze het hier nu wel beu was en Freya ontvoerde naar buiten. Blijkbaar apprecieerde Freya de view veel minder, want het enige wat ze deed was van haar blikje cola slurpen. ''Ja sure. Maar wat ik ook kan doen is eh-'' Reageerde ze op haar woorden, waarna ze het blikje weg zette en haar hand zachtjes op haar kaak legde. Hmm, dit was ook goed hoor. Beter dan de view tbh.

Totdat ze haar plan helemaal had uitgevoerd en haar nu zonder genade achterover het zwembad in gooide. Omyfuckinggod. Er was echter geen plons, alleen iets dat haar landing zacht leek te maken. Geen water ofzo. Wat was deze illusie? Misschien beter dat ze niet nat was tho. Maar hoe gemeen van haar, haar eerst helemaal blij maken met de belofte op een kusje, en die dan niet geven :c Freya was ondertussen weg gerend, richting een auto. ''Deze is van mij!'' Had ze gegild, waarna ze het portier had open getrokken en in de auto was gaan zitten. Hem opstarten lukte blijkbaar wel, maar Ruby had geen idee of ze eigenlijk wel kon rijden. Ze klom uit het zwembad via de trapjes en liep op de auto af.

Achter de auto was een garage, en de poort stond half open. Was dat een crossmotor? Hell yeah het was een crossmotor. Met een grijnsje liep ze op het ding af en duwde hem naar buiten. Geen helm want fuck helmen anyways. Ze zwaaide haar been er over en trapte hem na de tweede poging in gang. Ze draaide het gashendel even open om de motor wat op te warmen en zette hem toen in eerste. Ze boog zich naar Freya toe en wees naar de pedalen. "Die rechtse is gas, die linkse is remmen. Het is een automatische versnelling dus daar moet je niet eens op letten", Legde ze uit, proberend boven de muziek en het geluid van de motor uit te komen. "So long, bae", Schreeuwde ze toen, waarna ze lachend de oprit af scheurde met de crossmotor en een random richting koos.

Fucking verkeer. Met haar motor slalomde ze tussen de trage auto’s door. Hmm, eerst maar eens wapens zien te vinden. Je kon geen winkel overvallen zonder wapens, right? Speurend liet ze haar blik over de straat glijden en daar had je ’t. Met een ruk aan het stuur reed ze op het ding af, dat er uit zag als een carbine rifle uit een van de vorige versies. Zolang het maar kogels afvuurde ofzo. Het ding stuiterde en draaide rondjes in een gek blauw-groen licht, en het zag er best grappig uit. Ze liet het nog maar even voor wat het was tho. Ruby liep de straat op en wachtte tot de auto van Freya in het vizier zou komen, hopend dat de blondine haar niet zomaar woosh omver zou rijden natuurlijk.

Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
LOOK AT THE VIEW! &Freya Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOOK AT THE VIEW! &Freya   LOOK AT THE VIEW! &Freya Emptyzo maa 22, 2015 5:51 pm

Oké, cola blikje. Check. Keigave super awesome sportwagen auto. Check. Blikje leegdrinken. Ook check. Auto starten en als een keiharde baas wegrijden. Geen check. Ze zette het blikje na haar laatste slok in het ronde vak waar blikjes en milkshakes in gezet konden worden zodat ze die later weg kon gooien, want als er iets was wat ze haatte was het natuurvervuiling. Al was het een videogame, het was nog altijd een levensechte simulatie. Omdat ze dus geen idee had hoe ze de auto moest starten keek ze ten eerste maar wat rond en zag Ruby al gauw uit het water komen, al was haar sexy girlfriend niet nat. Dat zou vast zo gecodeerd zijn ofzo. Misschien voelden ze ook geen echte pijn als ze door iets geraakt werden? Het was namelijk geen kindervriendelijk spel dit of iets. Ze grijnsde even wanneer ze Ruby op haar af zag komen, was geneigd om het kinderslot in te drukken zodat ze er niet kon komen, maar dat deed ze toch maar niet. Dat was toch wel iets te lullig en bovendien kon ze beter maar even lief doen en zelfs voor haar opschuiven.

Maar Ruby had blijkbaar andere plannen, maakte een schaarse hoek naar achter waardoor Freya een wenkbrauw optrok en zich omdraaide. Ah, ze ging de garage in. Daar stond vast ook wel een gave wagen. Ze had Ruby wel door, no way dat die natuurlijk nu nog een auto ging delen met het blondje. Om eerlijk te zijn zou ze hetzelfde gedaan hebben. Toch liet het Freya wat minder blij worden want ze wist niet hoe ze de auto moest starten en drukte ze haar lippen samen. Ze keek geduldig toe hoe Ruby een crossmotor had ontdekt en er ging een zachte steek van jaloezie door haar heen. Daar had ze ook wel op willen crossen.. dat was haar vast wel gelukt, in plaats van deze wagen. Haar hyperheid was hierdoor wat gedaald. Of nou ja.. het had ook makkelijk door de cola kunnen komen. Om een of andere reden werkte die altijd het tegenovergestelde bij haar. Monster daarentegen was wel weer echt om haar te laten stuiteren. Hmpf, had dit spel dat maar. Dan was ze zelf wel gaan rennen naast Ruby's crossmotor en had ze haar waarschijnlijk nog in kunnen halen ook. Alhoewel.. dan was ze vast roekeloos alleen maar op Ruby gaan letten en zou ze niet voor zich kijken en vast over een andere motorgast heen vallen of in een openstaande put vallen. Die gedachte liet haar weer grinniken, terwijl ze toekeek hoe Ruby al meteen op de crossmotor zichzelf leek te pronken en naar haar toe gereden kwam. Die ging haar nu verlaten natuurlijk, waardoor Freya een pruillipje trok.

'Die rechtse is gas, die linkse is remmen. Het is een automatische versnelling dus daar moet je niet eens op letten.' Whoa. WHOA. Daar was haar mega breedste grijns weer en ze legde een hand op het stuur met nog altijd haar ogen op Ruby gericht, ze hoorde haar prima boven de muziek uit die ze misschien iets te hard had gedraaid. Maar boeiend, pff, ze kon haar horen en Ruby had het vermogen om haar stembanden te gebruiken. ''OHNEE WACHT! BAE, BAE, BAE, BAE, BAE, BAE!'' Verdomme ze was al weg. Oké, dus, rechterpedaal was gas en de linker was remmen. Ze schoof zichzelf ietsje meer onderuit zodat ze makkelijker bij de pedalen kon en drukte op de rechter, die onmiddellijk de auto een stukje vooruit liet gaan en ze liet met een gil los. Jezus. Dit was spannend. Hoe deden normale mensen dit zo makkelijk? Ze voelde door de lichte paniek die ze had gehad haar hart een tikje sneller kloppen, maar overwin haar lichte angst meteen alweer door hem nog eens in te drukken en dit keer zachter. Het pedaal was blijkbaar enorm gevoelig, dat was wel duidelijk. Maar nog gelukkiger had ze niks geraakt. Well.. nog niet. De beat Break Your Heart van Ludacris was eigenlijk wel lekker, het liet haar terug kalmeren en haar rustig het pad afrijden. Alleen.. ze had even niet door dat ze moest remmen nadat ze de rechterpedaal had losgelaten en liet hem daardoor uitrijden tegen het hek aan, dat nog niet eens halverwege open was gerold. ''Well, dat was een schoonheidsfoutje.'' Mompelde ze tegen zichzelf, waarna ze de weg op reed nadat er twee auto's gepasseerd waren en rondkeek waar haar girlfriend vandoor was gegaan. Ze zag haar uitblinken tussen alle auto's en mixte zichzelf tussen het verkeer, dat eigenlijk harder ging dan ze had verwacht en haar wat onzeker maakte. Het liet haar nadenken waarom ze in de eerste plaats voor een auto had gekozen. Misschien had ze verwacht dat ze de wagen met een joystick had kunnen besturen in plaats van zoals een echte auto, zodat het waarschijnlijk veel makkelijker was gegaan. Een joystick, jahoor. Droom lekker verder F.

Fucking finally was ze dan bij haar bae aangekomen en parkeerde ze die een beetje onhandig naast haar, maar zorgde ervoor dat ze haar niet zou raken. Vandaar de scherpe bocht die ze gemaakt had en een paar mensen daardoor liet toeteren. ''Ja sorry hoor maar sommige hier hebben hun rijbewijs gewoon nog niet!'' Schreeuwde ze nadat ze de autodeur had dichtgegooid en naar de auto's haar vuist omhoog hield. Oh.. was ze wel zo handig geweest om dat te schreeuwen? Nou.. ja.. eh.. het was toch maar een videospel, bedacht ze zich. ''Whoa, is dat een gun? Je gaat me er toch niet mee afschieten hea.. het is ook nogal vreemd dat alleen wij ertoe geneigd zijn om dat ding te pakken, alle andere mensen kijken er geen enkele seconde naar, what the actual fuck. Maar eh, 'kheb nog wat goed te maken, denk ik zo,'' glimlachte ze uiteindelijk lief wanneer ze bij Ruby gekomen was en haar een kusje op haar lippen drukte. En nog één, en nog één. ''Sorry dat ik je in het water duwde?''
tagged Xjam darling notes ayeee
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
LOOK AT THE VIEW! &Freya Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOOK AT THE VIEW! &Freya   LOOK AT THE VIEW! &Freya Emptyzo maa 22, 2015 7:23 pm



Haa, dit was toch wel leven hoor. Misschien was het toch een slim idee geweest om hyperkonijn Freya mee te nemen naar de gamehall en in de simulator te stappen. Het was geweldig hoe haar plannetje om haar in het zwembad te duwen en haar doorweekt er uit te zien komen, mislukt was. Good guy gameprogrammer. Ze was nog helemaal droog, hah. 1-0 voor haar hoor. Nu maar eens zien of er nog iets interessants te doen was. Er was een hele wereld daarbuiten man, een hele wereld binnen het bereik van een crossmotor en een auto. Want jawel, ze had het ding al snel opgeëist. Dit had ze vaker gedaan in ‘Straya, op een dirtparcours dan wel, maar als het daar lukte dan zou het wel lukken op de straten ook? Tenzij er een of andere dronken kerel haar omver zou rijden met zijn auto, maar dat zou ze dan wel zien.

Eerst Freeja maar van de oprit af krijgen. Dat zou de blondine zelf moeten doen hoor, zij zat immers achter het stuur deze keer. Met een pruillipje keek ze haar aan toen ze zich gerealiseerd had dat zij hier het coole vervoersmiddel had geclaimed. Het zou wel zielig zijn als ze haar hier alleen liet staan, dus ze leunde voorover om haar te tonen hoe ze met het ding moest rijden. Een brede grijns kwam op haar gezicht toen ze het door kreeg, maar Ruby was niet van plan om nog lang te wachten. Ze had zin in een ritje, de wind langs haar lichaam voelen gieren en hopelijk niet sterven in een verkeersongeval. Yeah, precies dat.

Daarom scheurde ze weg, het gegil van haar chick negerend. Die zou wel komen, uiteindelijk. Zelf duurde het niet lang voor ze de volledige controle over de machine had. Ze slalomde tussen de auto’s door, ging zelfs even rechtop staan. Zweer, als ze nu een schans zag, zoals ze in de vorige versies van de game soms verwerkten, zou ze hem nemen hoor. En dik ownen ook, meteen in de charts komen te staan op nummer 1 door een spectaculaire double backflip te maken met de motor en netjes te landen op het dak van een vrachtwagen. Maar voordat ze een schans vond, zag ze iets wat interessanter was; een bouncende gun. Yeah, dat kon allemaal ofcourse.

Freya kwam aangereden, en met alle skills die ze bezat, parkeerde ze de auto slippend naast haar. Verschillende auto’s begonnen te toeteren, waardoor Freya uitstapte en even naar hen schreeuwde. Ruby grijnsde alleen maar met een geamuseerde blik in haar ogen. Monster bracht dus duidelijk ook een beetje het agressieve kantje van het blondje naar boven. ''Whoa, is dat een gun? Je gaat me er toch niet mee afschieten hea.. het is ook nogal vreemd dat alleen wij ertoe geneigd zijn om dat ding te pakken, alle andere mensen kijken er geen enkele seconde naar, what the actual fuck. Maar eh, 'kheb nog wat goed te maken, denk ik zo,'' Ratelde ze, en voor ze er nog een woord tussen kreeg, drukte ze een kusje op haar lippen.

Hmm, kijk, dit was veel beter. Ze sloeg haar armen om de middel van haar bby heen en tilde haar even op, zodat haar voeten een beetje boven de grond zweefden. ''Sorry dat ik je in het water duwde?'' Zei ze toen, maar Ruby zette haar nog niet meteen op de grond. "Tis okay darling", Zei ze vrolijk, waarna ze haar mee nam naar het voetpad en haar naast de gun op de grond zetten. "Ik ga jou er niet mee afknallen ofcourse, maar wat denk je er van om een winkel te beroven? Niet dat ik echt ga schieten maar sowieso geven ze lekker alles wat we willen zonder protest", Grijnsde ze. Ze nam de gun en gaf hem aan Freya. "Nu nog een winkel vinden, rij je met me mee deze keer of kruip je weer in je coole bak?" Vroeg ze, terwijl ze nieuwsgierig haar wenkbrauwen optrok en ondertussen al op de crossmotor ging zitten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
LOOK AT THE VIEW! &Freya Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOOK AT THE VIEW! &Freya   LOOK AT THE VIEW! &Freya Emptyzo maa 22, 2015 7:42 pm

Ze bleef met haar handen voor haar benen, een pruillipje en al rustig heen en weer wiegend staan, haar ogen strak op die van Ruby gericht. Ze was nu echt een ware puppy die alle aandacht eiste. En ze was terug door het dolle heen wanneer ze Ruby's armen om haar heen voelde en door haar zelfs de lucht in werd getild. ''Aww, you make me think of something.'' Giechelde ze zachtjes terug op haar woorden dat het oké was. En ze stak haar beide handen uit de lucht in alsof ze een zweefvliegtuig was en ermee speelde terwijl ze door Ruubruub een andere kant opgedragen werd. ''I'm like a bird, I only fly awaaay!'' Zong ze voor de grap waarbij ze Ruby terug aankeek om te zien hoe zij erop reageerde. ''Het is waar hoor, dat is m'n mutatie, mja jij gelooft me niet.'' Pruilde ze nog eens voordat ze terug op de grond werd gezet, dit keer naast de gun. Dat was een hele eer hoor. Al was ze ergens ook wel een beetje angstig voor het wapen. Het was tenslotte een echt wapen waarmee je mensen ernstig kon beschadigen of zelfs mee het leven kon beroven. Maar aan de andere kant.. het was Grand Theft Auto en dat spel leek altijd wel grappig te zijn. Alleen was dit een levensechte simulatie. Grrrr, decisions, decisions. Alsof er een good en een bad angel op ieder van haar schouders zat en tegen haar aan het praten waren in haar hoofd. Of eigenlijk tegen elkaar want zelf kreeg ze weinig te zeggen in haar hele gedachten.

''Wat wil je met het geld doen dan? We hebben toch al geld-...'' ze keek even bedenkelijk naar beneden, voelend over haar kleding. ''Wacht nee.. natuurlijk niet, wat dacht ik wel niet. Ik heb eigenlijk wel trek in een hamburger. Dus hebben we geld nodig.'' Jep, het was waar. Ruby had gelijk, ze moesten maar een winkel gaan zoeken. En dus knikte ze instemmend erbij, waarbij ze haar aandacht even afweek naar de straat waar ze in zaten. Geen winkel te bekennen, alleen maar huizen en voornamelijk lege panden. Toch was de straat behoorlijk druk en liepen er een heleboel hood mensen rond, die geen enkel probleem met hun leken te hebben. Ze waren het vast ook gewend dat er een random rode auto op de stoep geparkeerd stond, net zoals dat er een wapen in de lucht hing in een groengeel ronddraaiend cirkeltje. ''Oh gosh,'' mompelde ze tussen haar lippen vandaan wanneer ze het wapen overhandigd kreeg en het gewicht haar toch wel even tegen leek te vallen. Ze had het ding best wel lichter verwacht... van plastic, misschien? Zo leken ze er altijd uit in dit soort spellen. Maar ze wist toch echt wel dat hij levensecht was.

Freya keek terug op omhoog naar Ruby wanneer ze vroeg of ze met haar mee reed of terugging in de auto waarvan ze wist dat hij niet makkelijk meer op de weg te krijgen was met alle drukte die er rond hing. ''Hoewel we denk ik een snelle bak nodig hebben om te kunnen wegvluchten voor de politie.. ben ik niet goed in rijden en zal ik ons alleen maar meer in de problemen brengen en.. nu ik er over nadenk, is jou motorcross ding toch veel handiger om snel te crisscrossen tussen het verkeer. Dus.. yush, ik rijd op jou vehicle, babe,'' wiebelde ze met haar wenkbrauwen waarbij er ook een brede grijns op haar lippen speelde. Meteen sprong ze achterop bij Ruby, duwde het wapen voor nu even in Ruby's broekzak van achter en sloeg haar armen om haar liefje heen. Bemoedigend gaf ze haar een kusje op haar rug. ''Let's go, chick, de winkels blijven niet voor altijd open.'' Alhoewel.. voor hun wel als het aan hen lag. Ghehe.
tagged Xjam darling notes ayeee
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
LOOK AT THE VIEW! &Freya Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOOK AT THE VIEW! &Freya   LOOK AT THE VIEW! &Freya Emptyza maa 28, 2015 6:39 pm



Even wat quality time met Freya voor ze een winkel gingen overvallen. Yeah, standaard bezigheden dus. Soms was ze net een eendje dat op haar ingeprent was bij de geboorte, zocht ze constant aandacht, maar dat vond ze eigenlijk niet erg. Hoe meer aandacht, hoe meer cuddles en kusjes en alles. En dat was goed, heel goed. Ruby tilde haar blonde chick even op, trok haar heel dicht tegen zich aan. ''Aww, you make me think of something.'' Zei ze, waarna ze als een ware Nelly Furtado begon te kwelen. Right, stop daar. Ze giechelde even en zette Freya toen weer neer, maar hield haar babe wel dicht tegen zich aan. ''Het is waar hoor, dat is m'n mutatie, mja jij gelooft me niet.'' Zei ze toen met een pruillipje, wat zij snel verhielp door er een kusje op te drukken. "Niet fair tho, je kan het me niet bewijzen dus ik blijf erbij dat je gewoon onzichtbaar wordt", Zei ze,m et hetzelfde heufd als Freya.

Anygays, ze droeg de blondine naar de gun die ze eerder had ontdekt, en zette haar daar neer. ''Wat wil je met het geld doen dan? We hebben toch al geld-... Wacht nee.. natuurlijk niet, wat dacht ik wel niet. Ik heb eigenlijk wel trek in een hamburger. Dus hebben we geld nodig.'' Argumenteerde ze toen, en Ruby knikte even. "Als je buikje schreeuwt om hamburger dan hebben we inderdaad wat monaay nodig", Zei ze met een grijnsje. "En het is maar een simulator, right? Je strafblad blijft clean", Vervolgde ze scherp. Yeah, ze had d'r vast overtuigd nu. Freya nam de gun, liet hem toen bijna vallen. Met een opgetrokken wenkbrauw keek ze haar even aan. "U ok?" Vroeg ze toen een tikkeltje bezorgd. Misschien moest zij de gun maar dragen als ze een winkel gingen overvallen.

Al snel besloot Freya om bij haar op de crossmotor te gaan zitten. Ze had haar armen om haar heen geslagen en ze voelde haar lippen op even op haar rug. ''Let's go, chick, de winkels blijven niet voor altijd open.'' Zei ze, en Ruby grijnsde even. "Start private missie: get the bae a burger", Gilde ze terwijl ze de motor terug in eerste zette en de gashendel open trok. Ze cruisden door het verkeer, yolo op het voetpad. "AAN DE KANT COMING THRU IK REM VOOR NIKS OF NIEMAND THANKS SORRY VOOR JE VOET EXCUSEER HALLO JAAA WHOOO IK KOM ERAAN UIT DE WEG PAS OP", Schreeuwde ze non-stop tegen alle voetgangers, die natuurlijk pas op het àllerlaatste moment uit de weg gingen. Uiteindelijk stopte ze met een levensgevaarlijke maar ofcourse pro uitgevoerde drift-stop voor een winkel. "Okay, dit is het plan. We gaan naar binnen, niks aan de hand, lopen gewoon naar de kassa en doen die open. Als iemand ons probeert tegen te houden, dan richt je gewoon dat ding op hen aight?" Zei ze, enthousiaster dan ze eigenlijk van zichzelf verwacht had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
LOOK AT THE VIEW! &Freya Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOOK AT THE VIEW! &Freya   LOOK AT THE VIEW! &Freya Emptyma mei 11, 2015 10:45 pm

''DIT BUIKJE CRAVED DIE BURGER... als het maar geen plastic is tho, ah man ik hoop zo hard dat dit spel gewoon kwaliteit heeft hoor. Anders is er toch echt wat mis met 2035. Like twintig jaar geleden konden ze al waar eetbare snoep uitprinten dus dit moet wel goed zitten, right? Right.'' Ze had, zoals gewoonlijk, uiteindelijk geen idee waar ze het over had, maar op z'n minst bleef haar strafblad clean. Tenminste, dat was wat Ruby haar vertelde. Ze hoopte dat het maar zo was. Ze wou geen problemen met Jean of Jamie.. dan zou ze waarschijnlijk geen thuisverblijf meer hebben en damn, die gedachte maakte haar bang. Maar het was enkel maar een game.. en toch zo levensecht. En- holy fuck, Ruby zette de crossmotor in een hella snelheid en ze reden! Alleen niet op de weg, maar simpelweg op het voetpad waar ze zojuist even hadden staan chillen. Ze grinnikte luid wanneer Ruby hard schreeuwde om aan de kant te gaan, net zoals zij dat altijd hysterisch had gedaan als ze GTA op een computer gespeeld had. ''Sorry mevrouw, ze is nogal roekeloos vandaag! Het spijt me! Deze griet is niet te stoppen! Ze grit het noet! THE FORCE IS REAL! OH GOD JE VOET DE EXCUSES ZIJN ER MENEER, ECHT WAAR! OKÉ LAAT MAAR, IK GA NIET TEGEN IEDEREEN SORRY SCHREEUWEN. FUCK DIT. FUCK Y'AAAALL!'' Ze had geprobeerd wat manieren te tonen maar jaaa, fuck dit allemaal als ze toch niet uit de weg gingen en nu stak ze dus d'r middelvingers gewoon naar hun op als een boss ass bitch die er shit aan had. Totdat ze natuurlijk uiteindelijk stil stonden en ze haar ultieme puppy eyes weer terug opzette voor haar girlfriend en ze haar handjes in haar elkaar vouwde voor haar benen en wat liefjes heen en weer bewoog terwijl ze naar Ruubruub luisterde die haar het plan vertelde. Ze nam het wapen weer vast en knikte begrijpend naar haar. ''Oké, gewoon, chill.. alles is goed.. gewoon.. ja, got it.'' Bevestigde ze al pratend en wanneer ze zich naar de bank om draaide trok ze nog even Ruby tegen d'r aan en gaf ze haar een fijn heupkneepje. ''Well, als het mislukt.. meet me at the police station.'' Zuchtte ze nog even waarna ze de deur opende en gauw Ruby een kusje op haar wang drukte.

Ze hield het wapen wat schuil achter zich, voor het geval mensen al meteen in de paniek schoten en ze liep naar het klapbordje van de balie om die vervolgens open te klappen en naar achter te lopen waar de mensen achter de kassa's stonden. Pas toen realiseerde ze zich dat ze niet echt had nagedacht hoe ze dit ging meenemen.. ja. ''Mevrouw, kan ik een zakje krijgen? Of doe maar gewoon een grote zak, da's beter.'' De NPC draaide zich om en keek haar nogal neutraal aan maar volgde om één of andere wel haar verzoek op, want ja het was natuurlijk helemaal niet raar dat ze eerst naar achteren was gelopen en haar vervolgens om een zak vroeg. Alsof ze niet van plan was om het geld te stelen. Zodra ze terug kwam nam ze haar plek in achter de kassa, gaf ze de gast die achter de toonbank stond in de rij bij de andere mensen een lief maar ondeugend glimlachje waarna ze haar ogen op de kassa liet vallen. ''Ehm, hoe gaat ie open?'' Vroeg ze lief wanneer ze zich terug omdraaide naar de vrouw en die haar arm langs haar stak om op een knop te drukken zodat hij open schoot. Gemakkelijk als het was raakte ze het geld aan en stond ze op het punt om het eerste stapeltje in haar zak te steken. Vanaf toen hoorden ze meerdere mensen gaspen waardoor ze fronste en door had dat het nú pas een misdaad was dat ze pleegde. ''Oh, for real? Wat ga je doen, de politie bellen?'' Ze wierp haar blik opzij naar Ruby, maar niemand scheen nog echt in paniek te raken nog. Totdat ze het volgende stapeltje geld in haar zak stak gilde er iemand en trok ze haar wapen. ''Oké, iedereen fucking stilte en doe rustig. Ik pak enkel het fucking geld, er sterft niemand?!''
tagged Xjam darling notes ayeee
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
LOOK AT THE VIEW! &Freya Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOOK AT THE VIEW! &Freya   LOOK AT THE VIEW! &Freya Emptydi jun 02, 2015 6:59 pm



Niemand had verteld dat rijden op het voetpad verboden was, dus yeah, waarom ook niet? Dan zag ze tenminste sneller of ze voorbij een winkel kwamen of niet. Freya hielp haar al met het verontschuldigingen schreeuwen naar de random voetgangers, die ze bijna omver reed. Bijna, want hoewel ze pas op het laatste moment weg sprongen, deden ze het wel. Gelukkig maar, ze wou nu niet bepaald al meteen duizend moorden op haar geweten hebben. Haar rampage was ineens wel over, aangezien ze een kledingwinkel spotte en daar met een drift stopte. Ruub draaide zich om naar Freya en legde het plan uit, waarna ze de gun terug aan haar gaf. ''Oké, gewoon, chill.. alles is goed.. gewoon.. ja, got it.'' Bevestigde ze, waarna ze nog vertelde dat ze elkaar wel zagen bij het politie station, als het zou mis lopen.

Maar het zou niet mislopen. Ruby bleef bij de deur staan, klaar om in te grijpen als het nodig was. Maar Freya deed het eigenlijk wel goed tbh. Ze liep achter de kassa’s, vroeg een zakje en begon het geld weg te steken. Maar daar liep het mis. Vanaf ze het geld aan raakte, keek iedereen meteen naar haar. Whoops. Toen gilde er iemand en trok Freya haar gun. Op dat moment schoot zij ook in actie. Ze sprong heel elegant over de kassa’s heen en nam de zak van haar bae over, om het vullen van de zak voort te zetten. Ze kiepte gewoon het hele ding leeg en trok Freya toen mee. "Dat was het thaanks", Riep ze nog naar de kassabediende, waarna ze de winkel uit stormden.

Ineens hoorde ze iets piepen, en ze merkte voor het eerst op dat ze een of ander weird uurwerk om d’r pols had. En daar pinkte nu een ster. Uh-oh. "Shit just got real", Grijnsde ze naar Freya. Ze trok haar mee naar de motor en ging er op zitten. "Mag ik trouwens even bekennen dat je echt te sexy bent als je iemand berooft?", Lachte ze. Ze keek even om zich heen. Voor hen lag een bergketen, waarschijnlijk met allemaal villa's, maar belangrijker.. Bosgebied. Met bosjes. Waar ze zich in konden verstoppen. "Dit is het plan, we racen naar die heuvels daar, en voor je Sound of Music style gaat lopen zingen, we verstoppen ons", Ze keek even achterom. "In stilte", Benadrukte ze, maar ze gaf haar babe wel een plagend knipoogje. "En we wachten tot de cops weg zijn. Daarna halen we je burger", Vervolgde ze. Masterplan, al zei ze het zelf.

Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
LOOK AT THE VIEW! &Freya Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOOK AT THE VIEW! &Freya   LOOK AT THE VIEW! &Freya Emptyma nov 23, 2015 12:05 pm

To be honest dit was niet de eerste keer dat ze een gun vasthield en zeker niet in games, maar dit was een heel andere situatie. Ten eerste had ze nog nooit de stop eraf gehaald, bang dat ze per ongeluk de trekker over zou halen op een heel ongelukkig moment en gewonden zou veroorzaken. Zo chaotisch was ze, dat kon ze van zichzelf toegeven. Ten tweede, dit was haast een real life simulator en voelde het zo goddamn echt dat ze zelfs bang was om deze simulatie mensen neer te knallen. Het was vreemd. Call of Duty was ze helemaal gek op en gek in, maar dan zat ze er niet zelf for real in. Zou er zo'n Call of Duty simulator zijn though? Dan zou het legaal zijn om die mensen af te schieten... toch? Ze raakte in verwarring terwijl ze daar nog altijd stond met de gun op die mensen gericht, zo gefocust op d'r gedachten dat ze haast haar gun had laten zakken.

Ruubruub vanuit haar ooghoeken aangescheurd en kwam over de balie gehaast als een superchick, wat haar uit d'r gedachten verloste en meteen liet omdraaien als bescherming voor Ruby wanneer zij de zak vulde met geld. Zo snel als ze over de balie geslide was had ze ook die zak gevuld en werd ze mee naar buiten gesleurd. Bijna had ze d'r gun weer eens laten vallen maar had hem nog net op tijd kunnen redden en achter haar riem gestoken waarna er een laatste schaterlachje door de zaak volgde voordat ze buiten stond. Buiten leek er meer plots lawaai te ontstaan dan dat er in de bank was geweest. Mensen begonnen te gillen en weg te rennen van hen, alsof ze echt zo gevaarlijk waren, maar dat was niet het enigste dat haar aandacht trok.
Zoals Ruby naar d'r pols keek, deed zij hetzelfde en keek ze met gefronste wenkbrauwen naar het uurwerk dat ook om de hare zomaar verschenen was. Eerst verscheen er een ster, er volgde een twee en vervolgens nog een derde. ''Holy fucking shit, check, drie sterren. We moeten hier fucking weg!'' Ze keek Ruubruub snel met wijde ogen aan voordat ze op de motor getrokken werd en ze haar om d'r middel vasthield nadat ze de helm opgepoefd had gekregen net zoals Ruub. ''Go go goooo!'' Gilde ze na haar compliment, meer in paniek dan dat het echt tot haar doordrong wat Ruby zojuist over haar had gezegd. ''Oke, oke, ja ja ik houd me in, ga please!'' Zei ze met een jankstem wanneer ze het rommelende geluid van een helikopter hoorde naderen, bang dat ze elk moment vanuit de lucht beschoten konden worden. Ze had al niet eens die mensen willen beschieten, laat staan zelf beschoten worden.. wie weet hoe echt deze simulator was en ze for real uiterste pijn zou voelen. Zou ze het überhaupt voelen? Ze had geen idee en to be honest, ze wou er ook niet achter komen. Die burger was voor nu echt even verleden tijd, ze had meer een doodsangst dan dat ze honger had en zodra Ruubruub de gas erop zette kwam er al een auto vanuit de dichtstbijzijnde straat geslingerd, die ze netjes ontweek en voorbij vloog. Met een vlug blonkend hartje keek Freya achterom, zag de eerste agent al uit de auto stappen en zijn gun op hen richten. Uit een reflex trok ze haar eigen gun en richtte die automatisch op de man, terwijl alles in slowmotion leek te gaan voor een moment, keek ze door het richtgat en haalde ze de trekker over nadat ze de stop eraf had gehaald. Op wonderlijke wijze had ze hem in het hoofd geraakt en vloog de tijd weer vooruit wanneer ze hard gaspte en ze zich terug draaide naar Ruby. ''Holy.. deed ik dat? Wat.. ik.. HOLY SHIT RUBY IK HEB EEN COP NEERGEHAALD, HOE DE FUCK.'' Gilde ze met een emotie die ze zelf niet eens kon achterhalen. Was het.. excitement? Shit mate, zo hoorde ze zich niet te voelen over een moord die ze zelf gepleegd had.
Maar voordat ze verder daarover na kon denken werd het stemmetje in haar hoofd overstemd door de helikopter die al dichterbij naderde. Het eerste schot werd gelost en opnieuw ontwaakte er iets in haar waardoor ze haar gun omhoog richtte en op de open deuren van de helikopter begon te schieten met haar gevoelens uitgeschakeld. Ze zouden niet uit elkaar worden gehaald, nu niet, nooit niet. En met die motivatie had ze de eerste agent uit het vliegtuig neer weten te schieten, die met een lange val uit de open deur aan zijn kant viel en met een akelige smak op het asfalt van de weg terecht kwam. Hierdoor verloor de andere man zijn controle over het vliegen en wist ze hem ook te raken waardoor de helikopter in het wild rondjes vloog en tegen het eerste en het beste gebouw wist te crashen met een enorme explosie die de nodige politie auto's die verschenen waren achter hen met zich meenam.
tagged Xjam darling notes ayeee
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
LOOK AT THE VIEW! &Freya Empty
BerichtOnderwerp: Re: LOOK AT THE VIEW! &Freya   LOOK AT THE VIEW! &Freya Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
LOOK AT THE VIEW! &Freya
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Freya Rawlings
» Ruby & Freya's room

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Game Hall-
Ga naar: