INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Ruby & Freya's room

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Emptydi sep 02, 2014 11:07 pm

Er schoof een zucht over Freya's lippen zodra ze de kantine uit stapte met een broodje ham en sla, dat bijna zo lang was als een stokbrood omdat de kantine vrouw er op gestaan had om haar zoveel te geven. Ze had natuurlijk nee geschud, maar haar maag had haar mooi in de weg gestaan. En in de tussentijd dat ze hier nu al een paar uur was was ze nieuwsgierig naar haar kamer geweest, dus had ze besloten om niet in de kantine te blijven hangen en haar kamer te gaan bekijken. Eleanor, als dat haar naam was?, had haar verteld dat ze niet alleen op een kamer zou zitten dus was ze maar al te nieuwsgierig wie en hoe haar kamergenote zou zijn. Of kamergenotes? Nee, de docente had het duidelijk over maar één gehad. Tenzij haar hoofd haar nu in de steek liet, vanwege de zeeziekte die ze geleid had.. en daarna was ze met haar hoofd in de wolken geweest toen ze haar mutatie met iemand samen had kunnen delen. Iemand die haar maar al te dierbaar lag en die haar begreep. Voor het eerst in jaren had ze zich begrepen gevoeld en ze wist nu bij wie ze terecht kon als iemand haar niet zou geloven, want zo'n ingewikkelde mutatie had ze namelijk.

Met het brood in haar mond liep ze relaxt de trap op met een misschien iets te hyper hupje als dat toonde en uitstraalde hoe goed ze zich voelde op het moment. Bovendien had ze eten in haar mond waarvan ze nu al een aantal happen naar binnen gewerkt had, dus gaf die haar haar energie weer terug. De blondine gooide haar haren over haar rechter schouder heen als ze dan ook de rechterkant op sloeg nadat ze de bordjes bovenaan de trap had gelezen en zich nog vaag haar kamer nummer had kunnen herinneren. Ze was dan ook meteen op de juiste verdieping beland, al wist ze niet of er eigenlijk nog meer verdiepingen waren omdat ze nog geen rondleiding gehad had. Daar had eigenlijk haar nichtje Diana voor moeten zorgen maar ach ze hadden het veel te leuk buiten gehad en hadden bovendien de tijd genomen om een beetje bij te kletsen van wat er de laatste jaren gebeurd was. Ze was blij haar weer te zien, vooral opgelucht en enthousiast dat zij dus óók een mutant was. Niet zomaar een mutant maar ook een shapeshifter in mythische wezens, alleen had Freya er maar één tot mogelijkheid en dat was een Terzieler. Ze haalde diep adem voordat ze het broodje uit haar mond vandaan nam en de gang in liep nadat ze in de gaten had gehad dat ze altijd nog eventjes gestaard had naar de borden in gedachten. Zodra ze haar aandacht terugkeerde naar de gang en naar de nummers keek, met het schampere licht dat van de lampen af kwam langs de muren, om en om net zoals dat de deuren geplaatst waren. Zo liep ze door totdat ze iets vanuit haar ooghoeken opmerkte en er een mutant haar weg versperde, een kleine jongen wel zo te zien. Ze wou doen alsof ze er niks van gezien had en doorlopen maar hij hield wijselijk zijn armen gespreid met de kracht die hij had. ''Eh, ik weet niet wat je hier doet maar dit is de meisjes afdeling. Tenzij je trans bent ofzo?'' Begon ze nadat ze de hap waar ze op had zitten kauwen door geslikt had en hij grijnsde enkel stom voordat hij zijn mond opende. 'Ik wil dat broodje en je gaat het aan me geven.' What the fuck, beneden was de kantine met onbeperkt eten, waar sloeg zijn opmerking nu weer op? Ze fronste.
tagged ruby bby notes kutjoch outfit klik
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Emptydi sep 02, 2014 11:33 pm




YOU'LL NEVER FLY IF YOU'RE TOO SCARED OF THE HEIGHT


Met haar voorhoofd tegen de spiegel gedrukt, en haar handen om de rand van de wastafel geklemd, stond het kortharig meisje in de badkamer. Ze had haar ogen gesloten, probeerde de realiteit even uit te sluiten. Ze droeg geen shirt, alleen maar een binder, waardoor haar lichaam de vorm kreeg van die van een jongen. Het was haar best goed gelukt om het redelijk plat te krijgen, en als ze straks een los shirt zou aantrekken, zou het haast niet te zien zijn dat ze eigenlijk een meisje was. Ruby opende haar blauwe ogen en keek naar zichzelf in de spiegel. "You're looking great today", Mompelde ze tegen zichzelf, vooral omdat niemand anders dat ooit in haar hele leven gedaan had, en ze dit alleen maar van zichzelf te horen zou krijgen. En het was misschien raar, maar ze had het harder nodig dan ze ooit zou bekennen.

Ruby liep weg van de spiegel en kleedde zich aan. Ze koos voor een wit tshirt van Famous en een short van underated. Ze zette een snapback achterwaarts op haar hoofd, en hing een zilveren dunne ketting rond haar nek. Ze checkte zichzelf keer op keer, niet omdat ze ijdel was, maar omdat ze er zeker van wou zijn dat ze zich straks op haar gemak zou voelen, als ze de kamer zou verlaten voor het avondeten. Stemmen op de gang trokken haar aandacht, aangezien ze best dicht bij de deur was en die ook op een kiertje stond. ''Eh, ik weet niet wat je hier doet maar dit is de meisjes afdeling. Tenzij je trans bent ofzo?'' Hoorde ze een meisjesstem zeggen. Even zonk haar hart letterlijk een meter naar beneden, tot ze besefte dat het niet over haar ging, aangezien die persoon haar natuurlijk niet kon zien.

Nieuwsgierig keek ze door de kier van de deur, maar ze zag natuurlijk niks. 'Ik wil dat broodje en je gaat het aan me geven.' Hoorde ze toen een jongensstem zeggen. Ruby zuchtte. Niet hij weer. Een joch van een jaar of 14 hing altijd rond op de meisjesafdeling, puur omdat het een aandachtskindje was en hij altijd wel iemand kon lastigvallen hier. Van de oudere jongens was hij te bang. Ruby zuchtte, niet wetend of ze zich wel zou mengen in het gesprek of niet, maar ze dacht niet dat ze het meisje herkende, dus misschien was ze nieuw. Dan zou dit wel heel stom zijn, zo op je eerste dag.

Ze nam al snel een besluit, en trok de deur open. Snel keek ze waar de twee zich bevonden, en ze zag hoe de irritante jongen de weg versperde aan een blondharig meisje. Ze stapte op het duo af en keek de jongen dreigend aan. "Laat haar met rust en fix zelf je eten", Zei ze, op een niet zo vriendelijke toon. "En ik zeg dit geen twee keer", Voegde ze er dreigend aan toe.



Laatst aangepast door Ruby Rose op di jan 27, 2015 12:03 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Emptywo sep 03, 2014 12:29 am

Serieus, ze was net zo opgelucht en vrolijk en voor het eerst in zo'n lange tijd stressvrij.. ging dit joch dat nu echt verpesten alsof het niets was? Ze zou hem graag een klap tegen zijn hoofd willen geven en hem zo aan de kant te krijgen maar ze realiseerde zich tegelijkertijd snel dat hij natuurlijk ook een mutant was en misschien kon hij haar wel enorme schade aan doen. Nu kon ze zichzelf ook groot en sterk maken door in een Terzieler te shiften of onzichtbaar, dat lag eraan of de jongen al eens iemand had zien sterven recht voor zijn ogen, maar dat was het punt nu juist; ze was moe na zo'n lange dag en had nu echt weinig meer zin in. Bovendien niet in een nutteloos gevecht. Freya slikte, niet vanwege angst of paniek of iets, maar uit moeheid en vroeg zich af of ze het broodje, waar ze nu door hem toch al weinig zin meer in had, gewoon aan hem moest geven zodat hij veel plezier kon beleven met haar kwijl of DNA of wat dan ook.

Maar op dat punt hoorde ze een deur opengaan en keek ze op naar waar er iemand uit kwam, bang dat ze dit keer wel iemand gestoord had door dit nutteloze gesprek aan te gaan met het joch, maar het lag anders; ze werd gered vanuit de situatie. Blijkbaar had hij, als ze het zo kon vormen vanuit haar.. zijn.. haar, het was verwarrend, woorden, hier al vaker rond gehangen om meisjes te plagen. Met een stomme kakel lach dook hij langs haar heen, waardoor ze lichtelijk haar voet verplaatste zodat ze kon blijven staan, en rende terug naar.. waar de hel hij ook heen mocht rennen. Wanneer hij uiteindelijk uit zicht was draaide ze haar hoofd en half haar lichaam om naar degene die tussen hen in gekomen was; haar redder en gaf ze haar een smal glimlachje. ''Bedankt, I guess'.'' Vertelde ze haar, niet uit arrogantie alsof ze het beter zelf had kunnen handelen maar eerlijk gezegd uit lichte verlegenheid omdat dit allemaal nieuw voor haar was. Ze wist het eiland en alles nog niet zo goed te plaatsen en de leerlingen hier konden gevaarlijk zijn, toch? ''Ik was op zoek naar m'n kamer met, als ik het goed heb, ehm, ene Ruby?'' Zei ze met vervolgens haar lippen ietsje op elkaar geperst terwijl ze dichterbij kwam met het broodje tussen haar beide geklemd. ''Ruby Rose? Ken je haar toevallig? Ik ben nieuw hier en ik heb niet echt een rondleiding of iets gehad nog. En één van die docenten, Eleanor, zei ook dat ze m'n spullen al op die kamer gezet hadden.. dus.. dat.'' Vervolgde ze, niet zo goed wetend wat te zeggen maar ze deed haar best om relaxt uitleggend een beetje goed over te komen. En ze krabde met een hand aan haar achterhoofd, een beetje schamper lachend als ze even niet wist wat ze verder moest zeggen, tot het haar te binnen schoot. ''Oh en dankje, ik weet niet wat hij echt van plan was.. maar thanks, I appreciate it.''
tagged ruby bby notes max aye outfit klik
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Emptywo sep 03, 2014 1:03 am




YOU'LL NEVER FLY IF YOU'RE TOO SCARED OF THE HEIGHT


Ruby hoopte dat de jongen niet teveel zou gaan tegenwerken nu. Daar had ze eerlijk gezegd echt geen zin in. Ze was net lekker aan het chillen, en dan gebeurde dit. Ook weer typisch dat zij moest opkomen voor het andere meisje. No way dat iemand anders hier ook maar een hand zou uitsteken, voor zover ze de meeste meisjes hier kende. Er waren er misschien enkele, maar zoveel moeite zouden ze nu ook weer niet doen. Pluspunt was dat ze nog altijd haar mutatie kon gebruiken, al zou het andere meisje daar dan ook last van ondervinden, en ze wou haar niet wegjagen. Nu toch nog niet, in ieder geval. Wie weet kwam dat straks wel.

Gelukkig was dit allemaal niet nodig. Met een kakelend lachje verdween het figuur uit beeld. Zoveel te beter. Ruby keek hem na, net zoals het blonde meisje. Daarna draaide ze zich richting haar, met een glimlachje op haar gezicht. ''Bedankt, I guess'.'' Zei ze, en een glimlachje kwam om haar eigen lippen. "No problem", Grijnsde ze terug. Ze wou zich net wegdraaien en terug richting haar kamer lopen, maar de stem van het meisje hield haar tegen. ''Ik was op zoek naar m'n kamer met, als ik het goed heb, ehm, ene Ruby?'' Zei ze, en ze kon een grinnikje nog net onderdrukken. Ze zou eens moeten weten dat ze die voor zich had.

''Ruby Rose? Ken je haar toevallig? Ik ben nieuw hier en ik heb niet echt een rondleiding of iets gehad nog. En één van die docenten, Eleanor, zei ook dat ze m'n spullen al op die kamer gezet hadden.. dus.. dat.'' Ze viel even stil, en haar gebrabbel was op de een of andere manier.. Schattig? Oh damn. Het was best gemeen van haar dat ze het nieuwe meisje door liet gaan, terwijl ze al lang uit haar lijden verlost kon zijn. ''Oh en dankje, ik weet niet wat hij echt van plan was.. maar thanks, I appreciate it.'' Ging ze toen weer verder, voor ze er een woord kon tussen krijgen.

Ietwat geamuseerd keek hij het meisje aan. Dit moest dus Freya zijn, het meisje dat inderdaad op haar kamer zou komen wonen. Gustavo had haar bagage op de kamer komen droppen, samen met Eleanor, die haar had verteld dat ze een kamergenote kreeg. "Waarschijnlijk had hij je nog wel een kwartiertje bezig gehouden met zijn geklier, maar zo is hij wel vaker", Zei Ruby, over het jongentje, dat nu waarschijnlijk al een ander slachtoffer had. "Maar voor zover ik weet is hij niet echt gevaarlijk?" Ging ze verder. Daarna gebaarde ze naar Freya dat ze moest volgen. Ze liep terug naar de deur waar ze net uit gekomen was. "Over Ruby, natuurlijk ken ik Ruby. Ik bèn Ruby", Grinnikte ze, lachend om haar eigen humor. Please. "Welcome in our crib", Zei ze, terwijl ze de deur uitnodigend opende.



Laatst aangepast door Ruby Rose op di jan 27, 2015 12:03 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Emptydo sep 04, 2014 8:57 am

‘’Ugh, waarom is het eigenlijk geboren.’’ Kreunde ze lichtelijk, was niet echt een voorstander van kinderen. Nu dat joch dus weg was voelde ze hoe haar honger zo’n beetje terug begon te keren, alsof het nooit weggeweest was, enkel gepauzeerd vanwege dat domme kind dat gedacht had echt te scoren bij haar. Mooi niet. Al had ze niet echt geweten wat zijn mutatie dan mocht zijn; ze ging niet zomaar haar eten aan een vervelende onbekende geven. Er was beneden een kantine verdomme waar hij gratis en voor niets eten kon halen? Tenzij hij daar verbannen was of iets, sja. Maar hij had er ook uit gezien alsof hij dat zelf voor elkaar gekregen had dan, dus dan was het mooi zijn eigen schuld geweest. Freya liet haar lippen tot een zachte glimlach staan voordat ze het broodje terug naar haar mond bracht en een klein hapje nam, wou zich natuurlijk niet onverstaanbaar maken indien degene tegen over haar iets ging zeggen waardoor ze moest antwoorden ook al was het een vraag of niet. ‘’Ah dus jij bent Ruby, awesome.’’ Zei ze knikkend met het hapje in haar wang gepropt en kwam toen richting de kamer afgestapt wanneer ze haar zonder woorden vertelde dat ze haar moest volgen, al was de afstand niet groot meer geweest vanwaar ze gestaan had. Dus als dat joch nu iets van drie kamers verder op had gestaan had ze dit niet mee hoeven te maken en had ze, als Ruby haar binnengelaten had dan, de deur abrupt in zijn gezicht kunnen slaan. Oh nu wenste ze dat ze dat had kunnen doen, dat had zoveel grappiger geweest.
Ze liet haar blik de kamer rondgaan zodra ze zich rustig tegen het deurframe gezet had, nog een hap nemend omdat ze door had dat ze vrijwel langzaam at. De posters van zoal Bring Me The Horizon was het eerste wat haar opviel, waar ze spontaan van moest grijnzen, puur omdat ze ook van zulke muziek hield. Vervolgens kwamen haar ogen op een Australische vlag te staan en hief ze een wenkbrauw op. Australië dus hea. Dat was cool. Tenminste, daar zou het vast cooler zijn geweest dan in het formele London stadje, of nouja zo werd er vaak over gesproken dan, mensen vergaten vaak ook het feit dat er ook duistere buurten waren en daar had zij zowel in geleefd. ‘’Chill,’’ bracht ze uit wanneer ze de Monster blikken in het vizier kreeg en haar gedachten schoten naar de gay support groep waar ze soms wel wat van opgevangen had, maar er niet duidelijk de naam van wist. Ze had in ieder geval die vlag gezien en het zou vast pure toeval zijn maar dat was dus het eerste waar ze aan moest denken, als ze al die kleuren zag van die blikken. Ze hield ook van Monster, daar was ze in ieder geval meer voorstander van dan Redbull, al kon ze dat ook makkelijk naar binnen gieten. Jup, ze was overduidelijk tevreden met waar ze geplaatst was, alsof er daadwerkelijk echt naar de indeling gekeken was. Misschien was dat ook wel zo geweest, ze had geen idee.
‘’Dus, ehr, Ruby, if you don’t mind, ik ben je nieuwe kamergenote nu dus. Tenminste, m’n stuff is hier geplaatst.. maar aye, als je liever hebt dat ik wegga of iets dan neem ik m’n koffers dus en ga ik wel op een bank slapen in de living room ofzo. ‘Kben niet zo moeilijk,’’ zei ze wanneer ze de kamer meer in liep wanneer ze zich van het frame van de deur afgestoten had en toen bij d’r nog duidelijk in gepakte koffers ging staan, die ze simpel genoeg bij het andere bed hadden neergezet. Ook al had Ruby ‘our crib’ gezegd, toch was ze er zeker van of ze haar echt op de kamer wou. En stuff. ‘’Ze noemen me Freya by the way.’’ Vertelde ze ter informatie, niet echt wetende wat ze nog meer moest vertellen omdat ze eerst wel wou weten of Ruby haar echt hier wou hebben.
tagged ruby bby notes max aye outfit klik
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Emptydo sep 04, 2014 1:47 pm




YOU'LL NEVER FLY IF YOU'RE TOO SCARED OF THE HEIGHT


Haar nieuwe kamergenote zag er best chill uit. At least had ze nog geen opmerking gemaakt over Ruby's uiterlijk. Waarschijnlijk zou ze ook wel snel doorhebben dat ze gay was. Als ze daar een probleem van ging maken, dan zou het niet lang duren of een van de twee zou de kamer wel moeten verlaten. Ze wou absoluut niet met een hater op de kamer slapen, stel je voor zeg. Maar tot nu toe leek alles goed te verlopen. Freya had best humor, naar haar mening dan.

‘’Ah dus jij bent Ruby, awesome.’’ Zei ze knikkend. Well, hopelijk bleef de blondine dat ook awesome vinden. Een eerste indruk was natuurlijk belangrijk, maar je leerde elkaar pas echt kennen na een week ofzo. Misschien konden ze nu wel goed opschieten, maar vonden ze een onderwerp waarover ze totaal anders denken, en dan was alles wel goed om zeep. Ach ja, eerst maar eens zien hoe ze reageerde op de kamer. Die was nogal persoonlijk in gericht, een beetje zoals haar kamer thuis. Een interieur vertelde veel over een mens, en zeker de posters enzo die zij had opgehangen.

''Chill,'' Zei ze simpel, nadat ze de kamer een korte tijd had bekeken vanuit de deuropening. Ruby begon er spontaan van te glimlachen. Het was dus goed gekeurd. Haar blik gleed even naar een poster die ze nog niet uit gehangen had. Die lag nu wat doelloos opgerold op het bureau. Het was een poster van Bob Marley. Ze had getwijfeld of ze 'm zou ophangen of niet. Stel je voor dat een leerkracht hem zag en dat alles wat met die cultuur te maken had streng verboden was? Dan zat ze in de problemen ofcourse. Daarom had ze het maar gelaten, al vond ze het best wel jammer.

De stem van het meisje trok haar aandacht weg van de opgerolde poster. ‘’Dus, ehr, Ruby, if you don’t mind, ik ben je nieuwe kamergenote nu dus. Tenminste, m’n stuff is hier geplaatst.. maar aye, als je liever hebt dat ik wegga of iets dan neem ik m’n koffers dus en ga ik wel op een bank slapen in de living room ofzo. ‘Kben niet zo moeilijk,’’ Ruby moest lachen bij het idee van een mutant die in de living room sliep, op de bank. "Geloof mij, als ik je hier niet had gewild, was je hier nooit binnen gekomen", Zei ze simpel. Nu mocht zij gaan uitvissen of dat te maken had met haar mutatie of haar contacten bij de leerkrachten.
‘’Ze noemen me Freya by the way.’’ Vertelde ze toen, iets wat Ruby al lang wist. "Well, it's nice to meet ya", Zei ze, oprecht eigenlijk. Ze was echt wel blij dat ze vanaf nu niet meer alleen zat hier, want daar werd ze soms gek van. "So, doe alsof je thuis bent enzo", Zei ze nog, voor ze neerplofte op de bank tegen de verste muur van de kamer.



Laatst aangepast door Ruby Rose op di jan 27, 2015 12:02 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Emptyza sep 06, 2014 8:49 pm

Freya plukte aan haar sjaaltje met haar vingers, voelde haar nagels door de stof heen prikken tegen de huid van haar duim aan. Het was één van de dingen die haar kalmeerde, al was ze niet echt opgestookt of druk of iets. Net zoals dat mensen een trekje hadden om op nagels te bijten, op hun onderlip of steeds aan de rand van hun shirt of top begonnen te frummelen had zij dat met het luchtige beige-zwarte sjaaltje dat ze om haar nek had. Eigenlijk omdat ze ook één van die frummelaars was die ook vaak aan haar shirt zou gaan zitten, maar daarvoor had ze nu een probleem; de witte tanktop zat namelijk in haar zwarte mini rokje geduwd dus kon ze daar niet echt  aan gaan zitten. En om nu aan haar rok te gaan zitten was echt een nee. Vooral niet omdat er een smal los riempje om haar heupen heen zat, want ook al was ze vrij lang een stoner geweest en alles, ze had zich nog altijd aan de mode gehouden. Al betekende dat soms ook stelen omdat, wie liet er nou een meisje zoals haar werken op zo'n jonge leeftijd en ze had wel een lichtelijke reputatie in de buurt dus ja.
Freya werd uit haar gedachten vandaan geplukt wanneer ze Ruby hoorde lachen, ja alles was zo snel door haar gedachten gegaan want zo waren gedachten; razendsnel. Ze luisterde met alle aandacht en haar ogen op de meid gericht terwijl ze stopte met frummelen aan haar sjaaltje maar het nog altijd vast hield bij de kraag, met het broodje vasthoudend in haar andere hand. ''Ah dus alleen speciale mensen komen hier dus binnen?'' Ging ze op haar reactie door met een sneaky blik voordat ze zichzelf neerzette op het bed dat vlak bij haar koffers stond zodra Ruby het teken gegeven had dat ze zich kon gedragen alsof ze thuis was. ''Dat zou ik wel willen, als ik me enkel nog kon herinneren hoe het voelde toen ik nog echt thuis woonde. In een huis met muren, ya know.'' Het was waar, de straat was haar thuis geworden en vanaf het moment dat haar zusje gruwelijk niet langer meer geleefd had was ze zelf ook verloren geraakt. Ze keek de kamer rond alsof ze dat net niet al gedaan had, met dat ze daarbij het laatste stukje van het brood in haar mond duwde en er op kauwde tot ze het weg kon slikken. ''Dusss- wat zijn zoal je regels, als je die hebt? Niet roken, geen kauwgom op random plekken plakken, overal anti-smetvrees middel op spuiten zodra ik ergens aan gezeten heb of helemaal nergens aan komen behalve mijn eigen stuff? I don't know, you tell me,'' zei ze met een brede glimlach en met een stem die vertelde dat ze het niet serieus bedoeld had. ''Nee maar echt, ik heb nergens problemen mee, als je dat dacht misschien ofzo, 'k heb een aantal jaar op straat geleefd en vaak bij mensen die ik vrienden kon noemen gecrasht dus ik ben wel wat gewend,'' hield ze haar schouders op en gaf haar een smirk, waarna ze de grijze hoodie op haar hoofd swingde en de koffer op haar bed sleepte. ''Is zien wat m'n ouders en die docenten voor me ingepakt hebben.'' Zuchtte ze en ritste het grote zwarte ding open, zag een heleboel kleding en zo onder andere ook haar peuken, mobiel en wat geld? Ze had geen idee waar haar ouders dachten waar de docenten haar naartoe namen maar voor zover ze dingen gehoord had van Eleanor en Lillian had ze niet echt geld nodig gehad. Freya zocht haar spullen nog meer door, begon wat sneller onder haar knuffels te graaien. ''M'n ouders denken vast dat ik nog een kind ben, die knuffels slaan nergens op. Maarja I don't blame them, ze kennen me niet meer of course.'' De blondine leunde wat meer voorover en doorzocht haar hele koffer, zelfs de zijvakjes waarvan het er op leek dat er toch niks in zou zitten. En ze had gelijk. Waardoor ze uit frustratie de klep terug liet vallen. ''Fuck. Ze hebben m'n shit dus afgenomen. Geen marihuana meer voor mij, fuck.'' Vloekte ze met rollende ogen en liet zich achterover op het bed vallen, met haar hoofd tegen de muur en haar handen op haar buik. ''Great first day.''
tagged ruby bby notes max aye outfit klik
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Emptyzo sep 07, 2014 10:46 pm




YOU'LL NEVER FLY IF YOU'RE TOO SCARED OF THE HEIGHT


Het samen slapen in een kamer was een ding, er samen in rond hangen een ander. Hopelijk zou Freya haar gedrag enzo niet afkeuren, of de muziek waar ze naar luisterde, of de dingen die ze dagelijks deed.. Daar maakte ze zich lichtelijk zorgen over. Haar hele leven lang werd Ruby al scheef bekeken en uiteindelijk beoordeeld. Nu ja, dan joeg ze de mensen gewoon weg met haar mutatie en lieten ze haar over het algemeen wel met rust. Maar een kamergenote wegjagen uit hun kamer, dat zou wel wat moeilijker gaan. Ze wou alleszins geen problemen met een van de volwassen mutanten. Plus, ze wist wel dat ze ooit op een dag wel eens een roommate zou krijgen.. Ze had namelijk een kamer alleen afgewezen. Nu maar eens zien of dat zo'n goed idee was geweest.

Het leek Freya niet echt te boeien wat ze precies bedoeld had met haar woorden. Ze reageerde er gevat op. ''Ah dus alleen speciale mensen komen hier dus binnen?'' Zei ze sneaky. Ruby trok kort een wenkbrauw op. Dit meisje schrok er alleszins niet voor terug om te zeggen wat ze dacht, blijkbaar. Dat mocht ze wel. Haar volgende opmerking bracht haar van de kaart. Dat gebeurde praktisch nooit, maar deze keer dus wel. ''Dat zou ik wel willen, als ik me enkel nog kon herinneren hoe het voelde toen ik nog echt thuis woonde. In een huis met muren, ya know.'' Zei ze. Het zou onbeleefd zijn om te vragen wat ze bedoelde, en ze was niet iemand die snel conclusies trok. "Euhm.. Dat komt wel, I guess?" Zei ze daarom wat twijfelend en verward. Sigh, good job Ruby.

''Dusss- wat zijn zoal je regels, als je die hebt? Niet roken, geen kauwgom op random plekken plakken, overal anti-smetvrees middel op spuiten zodra ik ergens aan gezeten heb of helemaal nergens aan komen behalve mijn eigen stuff? I don't know, you tell me,'' Zei ze. Well, een ding was zeker, deze chick praatte graag en veel. Zij was niet zo'n prater, maar Freya haalde die kant in haar wel naar boven met haar constante vragen. Niet dat ze eht erg vond. Ze bevestigde daarna haar eerdere gedachten door te vertellen dat ze op straat had geleefd, voor een redelijk lange tijd. Ruby besloot om er geen opmerking over te maken. Zo was ze wel. Het waren haar zaken niet, dus ze vroeg er ook niet op door.

"Well, voor mij hoef je niet echt ergens speciaal op te letten ofzo. Ik kan er nu niet echt op komen, misschien komt dat later wel nog. Je moet me gewoon beloven dat alles wat hier binnen de kamer gebeurd ook binnen de kamer blijft", Zei ze wat zenuwachtig. Veel mensen wisten bijvoorbeeld niet echt zeker welk geslacht ze nu had, en dat hield ze ook liever zo, al zou ze voor Freya niks kunnen verbergen als ze zich eenmaal omgekleed had. Plus, er waren nog wel wat dingen die ze hier op haar kamer deed die waarschijnlijk niet geweten mocht worden door de mensen buiten.

Nu dat gezegd was, gooide haar roommate haar koffer op het bed. ''Is zien wat m'n ouders en die docenten voor me ingepakt hebben.'' Meldde ze. Ruby liet zichzelf wat onderuit zakken op de bank. Het meisje opende haar koffer en begon er random wat in te rommelen. Er zaten zelfs knuffelberen in. Daar verontschuldigde ze zich voor, maar zij vond het alleen maar lichtjes grappig, ook al was de reden ervoor niet zo grappig.. Anyways, ze leek nog iets te zoeken, iets wat ze blijkbaar niet vond. ''Fuck. Ze hebben m'n shit dus afgenomen. Geen marihuana meer voor mij, fuck.'' Vloekte ze, voordat ze zichzelf op het bed gooide. ''Great first day.''

Die woorden hadden haar lichtelijk verbaasd maar opgewonden doen opkijken. Wat, een smoker? No way. Wat een toeval. Met een brede grijns stond Ruby op en liep naar de kast. Tussen de kast en het bureau, zat een gleuf van een handbreedte wijd. Als je daar je hand in stak en je voelde naar links, merkte je dat de kast ook wat van de muur stond. Ze ging op de grond liggen en stak haar hele arm in de gleuf. Ze voelde al snel de glazen vorm van een welbekende 'Mason jar'. Die had ze in Australia nog geweckt. Ze sleepte de pot vooruit en nam hem in haar handen.

Met een brede grijns draaide ze zich om. Ze gooide de pot even omhoog en ving hem toen handig weer op. "Toen ik zei dat je mocht doen alsof je thuis was, meende ik elk woord hoor", Zei ze luchtig, waarna ze naar Freya toe liep en de pot in haar handen duwde. Er zat 25 gram in, de buds had ze zelf thuis nog van de takken geplukt. "So yeah, great first day", Knipoogde ze, waarna ze zich op haar eigen bed neer plofte.



Laatst aangepast door Ruby Rose op di sep 30, 2014 10:02 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Emptydo sep 11, 2014 8:55 am

Haar oogleden vielen al gauw dicht nadat ze de warmte van haar handen door haar shirt heen op haar buik voelde. Het was vreemd, maar één van de dingen waar ze van genoot. Vooral als ze net gegeten had, het gaf haar zo'n vervullend gevoel. Ze zuchtte geluidloos wanneer ze dacht aan hoe de docenten haar ouders bezocht moesten hebben. Had ze toen al in een auto of iets gezeten of gelegen? Ze kon het zich niet voorstellen dat ze haar daadwerkelijk mee hadden genomen het huis in om haar ouders zo teleurgesteld te zien. Te weten komen dat hun lieve dochter aan de drugs zat zou vast en zeker hun hart breken dus ze had het idee dat de docenten het hen niet had verteld, met als gevolg wel dat ze haar spullen hadden weggegooid. Of waar ze het ook maar mochten bewaren. Wacht, was één van die twee niet een kind of hippie geweest? Wat als zij degene was die haar stuff.. nehh, vast niet. Daar zag ze haar, wat was haar naam ook alweer.. oh, Eleanor, niet voor aan. Ze was een docent after all. Maar ze kon het zich dus wel voorstellen dat haar ouders volledig toegestemd hadden om haar mee te nemen, vooral omdat ze zelf mutanten waren en hun band echt niet meer was zoals het was. Ze hadden hun dochter nauwelijks meer gezien en wisten dus ook niet in wat voor situatie ze zich in had gewerkt. Juist ja, aan de drugs, het op straat zwerven en vooral bijna elke nacht bij een andere vriend crashen. Iets waar ze ook nooit maar dan ook nooit op gehoopt hadden en het was dan ook maar beter dat ze het niet wisten. Voor zover de blondies haar verteld hadden dan. Misschien wisten ze het wel. Ugh.

Het maakte ook niet uit, ze zat hier nu en dat was veilig, right? Tenzij haar kamergenoot haar binnen nu en vanavond in elkaar zou slaan of iets. Ze zag er namelijk niet als de meest harmless persoon uit. Maar aan de andere kant had ze wel al een chille indruk op haar gemaakt, Ruby op haar dan. Ze had geen idee of het ook andersom zou was.
Voorzichtig spiekte ze met één oog toen ze wat beweging hoorde en kon nu de geluiden plaatsen die ze de meid had horen maken. Ze kon het niet helpen om zachtjes te gniffelen wanneer ze haar d'r hele arm in een gleuf zag steken en probeerde te bedenken wat ze precies aan het doen was. Lang kreeg ze daar de tijd niet voor, ze trok een Mason jar van achter de kast vandaan en zodra ze zich omdraaide had ze haar gniffel allang weggewerkt. Alsof ze al die tijd bloedserieus was geweest, natuurlijk. ''Hmm,'' humde ze tevreden wanneer Ruby naar haar toegelopen kwam en ze grijnsde, stak enkel haar handen uit om de pot wat beter aan te nemen, waarna ze hem vervolgens ook echt in haar handen geduwd kreeg. ''Already better,'' giechelde ze enkel met haar adem en keek naar de pot alsof ze in een hemel belandt was. Wacht, daar had ze natuurlijk spullen voor nodig. Net wanneer ze naar Ruby wou kijken om het te vragen kreeg ze haar nog ongemaakte vraag beantwoord. Freya zette de jar op haar bed neer en klom er vanaf met wat gekreun en gesteun, niet omdat ze op moest staan vanwege die stuff maar.. nouja na zo'n lange dag lag ze eigenlijk wel lekker. Ze kon alleen nog net niet in slaap vallen, enkel omdat ze met haar hoofd tegen de muur gelegen had en niet op het kussen. Anders had ze haar hoodie op kunnen trekken en bam, dan was ze zo in slaap gevallen. Want zo makkelijk was het voor de blondie om dat te doen en te kunnen.

Freya trok net de lade open om de stamper eruit te halen en zonder te kloppen werd ineens de deur open gemaakt, met alle zicht op wat de blonde nu aan het doen was en op de jar op het bed voor degene die nu binnen zou komen. Ze bleef vastgenageld aan de grond staan, zeker toen ze zag dat het Eleanor was, een docent. Of eigenlijk; dé docente die haar opgehaald had samen met een andere blonde. Het liefste wou ze nu iets zeggen, maar wát? Ze had het al gezien en er was niks aan te doen. Tenzij Ruby een mutatie had die het haar kon laten vergeten of zoiets. Freya spreidde haar lippen van elkaar, wou iets zeggen maar Eleanor kwam de kamer al binnen, hoofdschuddend. Ze dacht eerst dat het uit teleurstelling was maar toen de docent op blote voeten eenmaal bij haar stond zag ze een heel andere blik in haar ogen. Schuld? Spijt? Ze wist het niet precies.. bovendien kende ze haar niet echt lang nog. 'Ik denk dat je al weet dat je geen sigaretten meer had, dus.. hier is het. We hadden het van je genomen toen we je gevonden hadden maar ik was het volledig vergeten op de boot om terug te geven. Alleen deze had je bij je,' Eleanor gaf de sigaretten over die Freya herkende als haar eigen. Alleen de tabak soort.. niet degene die ze had om beter te voelen. Ze nam ze wat twijfel-achtig aan, snapte niet wat haar overkwam. Terwijl ze naar de pakjes keek draaide Eleanor zich terug om en gaf Ruby nog een knikje. 'Fijne avond, dames,' zei ze met op de nadruk van de jar, sigaretten en de andere spullen die in de lade lagen, die ze dus overduidelijk gezien had, waarna de deur weer normaal dicht werd getrokken. Freya draaide haar hoofd om naar Ruby, kon geen woorden opmaken en bleef enkel naar haar kijken alsof ze van haar een uitleg verwachtte. ''???'' Was het enige wat ze kon uitbrengen met haar nog altijd van elkaar gespreide lippen. Het leek even te duren voordat ze de sigaretten pakjes op het bureau neerlegde, ze zich weer terug keerde naar haar kamergenote en ze hoofdschuddend een hand door haar blonde haren haalde nadat ze de hoodie eraf gegooid had.
tagged ruby bby notes max aye outfit klik
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Emptydo sep 11, 2014 1:33 pm




YOU'LL NEVER FLY IF YOU'RE TOO SCARED OF THE HEIGHT


Ruby wist niet echt wat ze van dit alles moest verwachten. Het was dat Eleanor haar persoonlijk was komen vertellen dat ze een roommate kreeg, dat ze haar schild die dag maar gelaten had voor wat het was. Niemand zette hier een voet binnen zonder zich na twee seconden alweer te bedenken en zich om te draaien om weer weg te gaan. Daar zorgde ze persoonlijk voor. Ze hoefde niet de reputatie te krijgen dat iedereen zomaar welkom was in haar kamer. Privacy was voor haar heel belangrijk, net zoals imago. Ze hield zeker niet van nieuwsgierige mutantjes, die zo nodig alle details van anderen wilden weten om dan lekker te gaan roddelen. No way. Daarom hield ze haar reputatie hoog door iedereen aan de volledige kracht van haar mutatie bloot te stellen als ze in de buurt kwamen. Dus het feit dat Freya hier in de kamer was, was op zich een groter wonder dan ze zich ooit zou realiseren.

De vraag was alleen of ze betrouwbaar was. Ruby gokte maar op ja, omdat ze in deze situatie echt wel het beste wou maken van de hele boel. Op zich kon ze ook een bondgenoot winnen na vandaag. Dus daarom deed ze wat nodig was om haar tevreden te houden voor nu. Het was niet de bedoeling dat ze nu al bang was van haar of wat dan ook. Mocht dat nodig blijken, dan kon ze dat zeker nog laten gebeuren later. Als dat betekende dat ze haar stash moest delen, dan deed ze dit graag. Het was zo'n beetje haar offer voor de goede vrede en vriendschap. ''Hmm, already better,'' Grijnsde Freya tevreden, en ze keek naar de jar alsof ze een kostbare schat in haar handen had.

Voorspellend op wat er nu zou komen, speelde Ruby al op haar vooruit. "Alles wat je nodig hebt, ligt in de bovenste lade van het bureau", Grijnsde ze behulpzaam. Freya hees zichzelf uit het bed en sleepte zichzelf naar het bureau. Net toen ze het schof open deed, ging de deur ineens met een zwaai en zonder waarschuwing open. Eleanor stormde binnen en had meteen vol zicht op alles wat de twee aan het doen waren. Ruby's ogen vlogen open en ze keek als een schaap naar de docent. Eerst wou ze haar bestoken met haar mutatie, maar dat liet ze meteen weer voor wat het was. Toen wou ze iets gaan zeggen om alles te verklaren, maar niks deftigs kwam in haar op. Oh shit, ze zaten in de problemen nu.

Eleanor kwam hoofdschuddend de kamer binnen en liep rechtstreeks op Freya af. Zou ze meteen de schuld op de nieuwe leerling steken? Nee toch.. Dit was wel haar stuff, niet die van Freya. Maar voor ze iets kon zeggen ter verdediging van haar roommate, sprak Eleanor Freya al aan. 'Ik denk dat je al weet dat je geen sigaretten meer had, dus.. hier is het. We hadden het van je genomen toen we je gevonden hadden maar ik was het volledig vergeten op de boot om terug te geven. Alleen deze had je bij je,' Zei ze. Oké, nu wist ze zeker niet meer wat te zeggen. De docente draaide zich om, keek nog eens overduidelijk naar alle spullen in de kamer, inclusief de jar, en verliet de kamer met een droge ''Fijne avond, dames''.

Totaal uit het lood geslagen keek Ruby haar na, terwijl ze de kamer uit liep en de deur achter zich dicht trok. Ze zocht om uitleg bij Freya, maar die keek haar met dezelfde blik terug aan. Ze waren allebei stil en het duurde even voor ze zich herpakten. "Ik weet dat hier rare dingen gebeuren, maar dit sloeg echt alles", Grinnikte ze, een tikkeltje meer ontspannen en zelfs geamuseerd door de situatie. "Maar goed, first things first. Haal jij de tabak uit een van je peuken, dan crush ik de buds wel", Stelde ze voor.

Ze liep naar het bureau en nam de grinder er uit. Met een plof ging ze op Freya's bed zitten, nam de jar en trok hem met een korte inspanning open. Damn dat spande hard. Stom vacuum. Uiteindelijk haalde ze er twee buds uit en sloot zorgvuldig de jar terug af. Ze deed de buds in de grinder en begon met duidelijke routine de dingen fijn te malen.



Laatst aangepast door Ruby Rose op di sep 30, 2014 10:01 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Emptydi sep 30, 2014 2:02 pm

Was dat nu echt Eleanor geweest die zojuist hun kamer binnen gekomen was, haar écht die sigarettenpakjes terug gegeven had en ECHT gedaan had alsof ze de overduidelijke wiet niet opgemerkt had. Nog altijd verbijsterd keek ze naar Ruby, die overduidelijk zelf ook niet wist wat er zojuist gebeurd was. In plaats van te vragen of dit echt gebeurd was bracht ze haar vingers naar haar rechterarm en kneep in haar huid, met haar nagels en al. ''Auw, fuck, dit dus was.. reality, wow.'' Reageerde ze op Ruby's woorden met een frons wanneer ze naar haar arm keek en vervolgens nog eens naar de deur. Haar groengrijze ogen vielen op het slot en ze twijfelde geen seconde om erheen te lopen en haar vingers op het draaiknopje te leggen en eraan te draaien totdat het slot een klik gaf ter teken dat niemand langer hun kamer meer kon binnenkomen. Ze hadden er ook sleutels voor, maar dit was makkelijker. Het was toch van de binnenkant. ''Goed, ehm, da's dat.'' Freya griste een van de pakjes van de kast af waar ze het eerder neergelegd had en gaf Ruby plagerig een heupstootje zodra ze er samen stonden omdat zij de grinder nodig had. Zonder twijfel volgde ze haar naar haar eigen bed en plofte naar d'r neer. ''So, tell me, zijn de andere teachers ook zo chill?'' Vroeg ze nieuwsgierig terwijl ze de eerste sigaret uit het pakje trok en eraan begon te pulken. Het vloei wat ze kapot trok legde ze op haar buik neer, het witte shirt dat ze aan had kon ze toch makkelijk schoon vegen, alleen moest ze uitkijken dat ze niet te dicht bij haar zwarte mini skirt in de buurt kwam en het er in zou vallen. Dat zou raar zijn en vooral vreemd voelen. Waarom dacht ze daar aan? What the fuck Freya, focus.

Op één of andere manier werd ze nu afgeleid door de manier waarop Ruby rook. Okay, ze wist het wel makkelijk te verklaren waarom. De wind die door het mini kiertje kwam van buiten door het raam was de oorzaak ervan. De boosdoener. Maar ook de verleider want ze keek even haar kant op en oeps, daar schoten haar ogen naar haar lippen. ''Hoeveel..'' begon ze, wist haar ogen snel naar Ruby's handelingen te rollen, aangezien haar vraag daar ook over ging. ''..heb je nodig van dit?'' Zei Freya terwijl ze één van de nog hele sigaretten omhoog stak zodat het duidelijk was dat ze het over de tabak had.
tagged ruby bby notes max aye outfit klik
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Emptydi sep 30, 2014 6:11 pm




YOU'LL NEVER FLY IF YOU'RE TOO SCARED OF THE HEIGHT


Nog steeds totaal verbijsterd staarden de twee kamergenotes naar de deur, die nu weer dicht was, alsof er niks was gebeurd. Alsof ze een geest hadden gezien, en het pakje sigaretten daar al die tijd gewoon al random had gelegen. Mindfuck much. Freya kneep zichzelf in haar arm, waarna ze lichtjes op schrok van de sensatie. ''Auw, fuck, dit dus was.. reality, wow.'' Reageerde ze met een fronsje. Opnieuw keek ze naar de deur, waarna ze op stond en die ging sluiten. Misschien hadden ze daar dus eerder aan moeten denken, dammit. ”Ik heb werkelijk geen idee wat dat moest voorstellen hoor”, Zei ze nog eens voor de zekerheid, bang dat Freya zou denken dat dit een of andere samenspanning was tegen haar ofzo. Wow Ruubz, je bent nog niet eens beginnen smoken en je tript nu al? Way to go. ”Volgende keer sluiten we die deur beter meteen al”, Grinnikte ze een tikkeltje schuldbewust. Voor hetzelfde geld was er een docent binnen gehuppeld die niet zo onverschillig was geweest als Eleanor. Maargoed, de fucks die de docente Creative Class gaf was dan ook -100.

Terwijl ze de grinder zocht, gaf Freya haar speels een heupstootje. Ruby grinnikte kort en duwde haar terug door haar schouder tegen haar arm te duwen. Niet veel later zaten de twee naast elkaar op het bed, elk druk bezig met hun eigen taak. ''So, tell me, zijn de andere teachers ook zo chill?'' Vroeg ze toen. Ruby staakte haar bezigheid kort en dacht na over alle docenten die er op de campus rond liepen. ”Geen een is zo chill als Damian Youth”, Grijnsde ze breed. Oké dat antwoord was logisch omdat Damdam haar maatje was. ”Hij’s soort van al een paar jaar m’n beste maatje, maar hij is chill tegen iedereen hoor”, Verdedigde ze hem al, voor Freya er iets over kon zeggen. ”Voor de rest is Jamie Nicholls ook wel een sweetheart. Jean Grey, het schoolhoofd, is wat strenger, maar wel heel aardig”, Ging ze het rijtje in haar hoofd af. ”Verder zou ik alle volwassenen een beetje ontlopen als je sneaky dingen wil doen”, Waarschuwde ze. ”Ofja, beter ontwijk je ze allemaal”, Grijnsde ze breed.

Ruby ging geconcentreerd verder, waardoor het haar volledig ontging dat Freya al lang klaar was met haar werk. De grinder ging ook steeds soepeler, waardoor ze wist dat ze algauw een mooi resultaat zou hebben. ''Hoeveel..'' Zei de blondine plots, waardoor ze opkeek en haar met een vragende blik in haar blauwe ogen aan keek. ''..heb je nodig van dit?'' Vervolgde ze, terwijl ze een van de nog hele peuken op stak. Schattend keek ze naar de grof gecrunchte buds en de tabak. ”Da’s wel genoeg.. Geef maar hier”, Zei ze denkend, terwijl ze voorzichtig de tabak opschepte en voor nu in de grinder deed. Snel plukte ze een lang vloeitje uit het pakje, en verdeelde het mengsel van tabak en plantjes over het papiertje. Met een handige beweging rolde ze het ding dicht, nadat ze er ook nog een tipje had in gestoken. ”Zeuw, dat doet het wel”, Grijnsde ze, waarna ze in een snelle beweging alle prulletjes op de grond zwiepte. Dat zouden ze later wel kunnen opstofzuigen ofzo. ”Wil je de badkamer hotboxen?” Vroeg ze toen aan haar roommate. Dat zou de geur in het slaapkamergedeelte wel beperken plus dan konden ze nog wat extra uit hun eerste jointje samen halen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Emptyma okt 20, 2014 3:11 pm

Damian, hm. Freya kende eigenlijk de namen nog niet zo goed, ook al had ze hier en daar wel een glimp opgevangen van wat Jean haar verteld had. Er was een gym docent, twee zelfs, één voor binnen en de ander voor buiten. Biologie, creatief en meertalig vielen daar ook bij, samen met de trainingslessen die Jean zelf gaf. Oh en dan waren er natuurlijk ook nog de staffleden zoals een conciërge en schoonmakers en tuinmensen en de chefs in de keuken! Ze grijnsde lichtjes, probeerde het te verbergen voor Ruby toen ze aan iets dacht, al lukte het haar niet echt. ''Damian, hea.. da's toch de hoofd chef in de keuken?'' Ze probeerde haar kamergenote weer aan te kijken met een serious face, al scheen er toch na een paar seconden een geniepig grijnsje door dat ze niet kon laten om volledig door te laten komen als de zon die door de onschuldige witte wolken brak. ''Ik heb geen idee wie Jamie is.. maar hij klinkt als een tuinman, die altijd graag in zo'n Ierse rok rondloopt en als het écht even kan dan draagt hij zijn favoriete maillot erbij. Am I right? Of zit ik er volledig naast?'' Proestte de blondine met een hand tegen haar gezicht aan, een beetje beschaamd om haar eigen gedachten. Maar ze was blij, dat wel. Langzaam begon ze in haar flow te komen, al was het enkel nog maar met Ruby. Ja, ze vond het wel oké met haar.
''Oh, ehm, ja, hier.'' Freya bracht de tabak terug bij de rest en liet haar kamergenote het vanaf daar van haar overnemen. Ze klopte haar vingers nog snel schoon voordat ze haar aandacht focuste op hoe ze de tabak en gemaalde plantjes bij elkaar mengde en het in een vloeitje rolde. Er was één ding dat ze wel wist, Ruby had het vaker gedaan. ''Mooi,'' reageerde ze met een terugkerende grijns en ze klopte een beetje mee, de stof dingetjes lagen beter op de grond dan op haar schoot en op haar bed. Ze slikte en legde haar handen relaxt op haar maag, ze genoot er eigenlijk wel van hoe ze erbij lag. ''Sure, da's beter dan hier. Straks komt Jamie de jodelende tuinman binnen ofzo, da's een nee.'' Maakte ze af met een lichte giechel waarna ze op stond en in de gaten had hoe ze haar lage bruine cowboylaarsjes nog aan had, waardoor ze die uittrok en ze nu op witte sokjes liep. Dat was beter. ''Hoe lang was je hier ook alweer? Ik weet niet zeker of ik dat al gevraagd had..''
tagged ruby bby notes max aye outfit klik
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Emptyma okt 20, 2014 8:26 pm




AWOOH-OOH-OOH, NA-NA-NA-NA-NA


Een beetje chillen en roddelen over leerkrachten met een coole roommate? Oké, momenteel kon haar leven hier op Genosha echt wel niet beter worden. Eerlijk gaf ze haar mening over de verschillende leerkrachten, maar ofwel deed ze het niet goed, ofwel was Freya ook al onder invloed van het een of het andere toen ze antwoordde. ''Damian, hea.. da's toch de hoofd chef in de keuken?' Vroeg ze met een doodserieuze blik in haar ogen, al brak er een klein glimlachje door. Zo eentje waarbij je niet eens zeker wist of het er was of niet. ''Ik heb geen idee wie Jamie is.. maar hij klinkt als een tuinman, die altijd graag in zo'n Ierse rok rondloopt en als het écht even kan dan draagt hij zijn favoriete maillot erbij. Am I right? Of zit ik er volledig naast?'' Ging ze verder, en uiteindelijk proestte ze van het lachen. Omfg, ze was er zowaar in getrapt. Ruby lachte hartelijk mee om de beelden die Freya geschetst had. ”Jean tho, die staat stiekem mee in de keuken en bakt de meest héérlijke taartjes ooit. Men zegt ook dat ze altijd een pocket-size mixer in haar zakken heeft zitten.. God weet wat ze daarmee doet”, Zei Ruby toen plechtig, alsof ze miss Grey de hemel in prees om haar acties. Ok, misschien moesten ze die joint niet aanraken vandaag.

Maargoed, voor ze ‘m konden oproken, moest dat ding eerst gerold worden. En dat ging niet vanzelf gebeuren ofcourse. Ruby nam de tabak over van Freya, voegde the green toe en rolde een perfecte joint. Dun in het begin, dikker in de top, met een leuke twist in het papiertje op het einde. Snel pikte ze haar zippo en stak hem in zijn zakken. Geen rook zonder vuur natuurlijk. Eerst nog de locatie bepalen tho. ’’Sure, da's beter dan hier. Straks komt Jamie de jodelende tuinman binnen ofzo, da's een nee.'' Stemde Freya in met haar idee. Een giechel schoof over haar lippen. Wow, mannelijk Ruubz. ”Of Eleanor weer. Geen idee of’k dat nog aan kan hoor”, Merkte ze droogjes op. Nee, genoeg hallucinaties voor nu.

''Hoe lang was je hier ook alweer? Ik weet niet zeker of ik dat al gevraagd had..'' Vroeg haar roommate ineens. ”Bijna twee weken denk ik”, Antwoordde ze nadenkend. Niet dat ze het bij hield ofzo. Met een snelle beweging nam ze haar dekbed en enkele kussens vast. Ruby opende de deur naar de badkamer en dropte de kussens in het bad, zodat ze daar in konden gaan chillen. Daarna zocht ze een schone handdoek. ”Kom dan”, Zei ze grijnzend, een tikkeltje ongeduldig. Ah, ze had er echt zin in. Met iemand als Freya kon het niet anders dan leuk zijn. Ze sloot de deur achter de blondine en legde de handdoek voor de kier van de grond. Hoe minder rook er naar buiten ging hoe beter. Met haar zippo stak ze eerst een kaarsje aan. Ze konden het net zo goed gezellig maken. Het kaarsje zat in een glazen bokaal, zodat er geen ongelukken mee konden gebeuren. Daarna zette ze zachte muziek op. De beats van ‘na na’ van Trey Songz klonken door de badkamer.

Ruby ging in het bad zitten, terwijl ze haar het zich makkelijk maakte. Ze liet haar benen over de rand hangen, zodat er plaats genoeg was voor Freya. Uitnodigend klopte ze op het kussen naast haar. ”Ready, dear?” Vroeg ze, terwijl ze even met haar wenkbrauwen wiebelde. Wow. Ze nam de joint en nam de verantwoordelijkheid maar op zich om hem goed te doen branden. Met weinig moeite trok ze de vuurbal door de dikkere top, waardoor de tabak met gemak begon te branden. ”Omg”, Zuchtte ze voldaan toen ze een eerste diepe trek had genomen. Daarna stak ze de peuk tussen haar duim en wijsvinger en stak hem richting Freya, zodat ze er ook van kon genieten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Age: 19
Occupation:
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Emptyma dec 15, 2014 5:15 pm

''Haha Eleanor.. ik weet niet eens of ze het überhaupt erg zou vinden. Ze lijkt zelf wel een stoner, maar that ain't my business.'' Grijnsde ze, liet haar aandacht afdwalen richting het plafond en legde haar hoofd wat comfortabeler aan tegen de rand van de tub. De kussens waren zacht en lieten haar kalm worden. Of het was de rook al die ze lichtelijk inhaleerde wanneer Ruby hem aanstak. ''Twee weken, 'kdenk dat ze me daarom hier gezet hebben. Of nouja, ik heb geen idee van het schoolsysteem, het zal wel. Ik vind je koel en jij mij hopelijk ook want ik ben superfan van je Monsterblikken gaykleurtjes- oh yeah sure.'' Ze nam de sigaret aan en zette die tussen haar natuurlijk gekleurde roze lippen en nam er een stevige trek van net zoals Ruby gedaan had. ''Oh, dat is goed.'' Viel ze meteen wat kalmer. Ze was hier nog geen uur en hier was ze dan, terug naar het smoken. Nu nog een fles alcohol erbij en het zou helemaal goed zijn. ''Dit is goed spul.'' Sprak ze met de rook tussen haar lippen vandaan ontsnappend en overhandigde hem weer terug aan Ruby. ''Zoveel herinneringen hieraan en allemaal goede. Ik snap niet waarom mensen deze shit willen verbieden.'' Freya legde haar hoofd naar de zijkant, samen met haar linkerhand vlak voor haar wang tegen de rand van de tub aan en draaide haar lichaam een kwartslag om zo beter naar Ruby te kunnen kijken met haar oogleden half gesloten. Gewoon omdat ze zich zo relaxt voelde en er waren geen zorgen dat er iemand hun kamer binnen zou komen? Toch? Nee, ze herinnerde zich dat Jean haar gezegd had dat ze enkel hierheen had moeten gaan en Eleanor zou vast ook niet meer terugkomen nadat ze haar spullen teruggegeven had. Ahaha, ja, Eleanor mocht ze wel. Hippie docente die vast ook rookte in het geheim. ''Die Damian, vertel me over hem?'' Vroeg ze met één van haar mondhoeken omhoog gekruld waardoor er een licht kuiltje in haar wang ontstond.
tagged ruby bby notes max aye outfit klik
coded by marv at atf, caution & shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Ruby & Freya's room Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ruby & Freya's room
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room]
» Why is our room so far from the kitchen? Room 83 (avec Samantha)
» Room 24 [Grace, Jackie and Auréia's room]
» Room 17 [Esther & Serena's room]
» Room 69

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: