INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Ruby & Freya's room

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Occupation:
Ruby & Freya's room - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room - Pagina 2 Emptydi jan 27, 2015 12:01 am

AWOOH-OOH-OOH, NA-NA-NA-NA-NA

Het leven gaf je vaak verrassingen. Citroenen ofzo, waar je limonade van moest maken. Of zoiets. Dat had ze wel eens gelezen online. Geen idee of het dan toegestaan was om nog suiker en water er bij te gieten, want als je van citroenen pure limonade moest maken dan ja, kreeg je een heel zuur drankje en eerlijk, wie dronk dat nu graag? Nee, het leven mocht die citroenen lekker zelf houden, zij dronk wel Monster. Of Redbull. Eigenlijk gelijk welke energy drink, al was dat ook niet zo gezond. Niet voor haar en niet voor haar omgeving, dat stond gewoon vast. Ruby op energydrink was als een roze olifant in een huis vol glazen dingen: een probleem, kort samengevat.

''Haha Eleanor.. ik weet niet eens of ze het überhaupt erg zou vinden. Ze lijkt zelf wel een stoner, maar that ain't my business.'' Reageerde Freya grijnzend op haar woorden van daarnet. Ruby knikte even, dat had ze soms ook wel lopen denken. Over Damian wist ze wel dat hij het heel af en toe deed, maar of hij dat hier op het eiland al had gedaan, was voor haar een vraagteken. Ze stak de jay aan en bij de eerste hit wist ze dat het goed spul was. Eigen kweek, holla.

'Twee weken, 'kdenk dat ze me daarom hier gezet hebben. Of nouja, ik heb geen idee van het schoolsysteem, het zal wel. Ik vind je koel en jij mij hopelijk ook want ik ben superfan van je Monsterblikken gaykleurtjes- oh yeah sure.'' Zei ze, nadat Ruby op haar vraag had geantwoord. Opnieuw lachte ze. Ze werd nu al wat.. Meer lacherig. Allemaal de schuld van de smoke natuurlijk. "Oh, dat was je dus op gevallen?" Vroeg ze met een stonersmile, terwijl ze toe keek hoe ook Freya haar eerste hit nam en er even veel van genoot als zij.

''Dit is goed spul.'' Zei ze, waarna ze het ding terug door gaf. "Ik had thuis zelf drie plantjes, en dit was de laatste oogst", Grijnsde ze, waarna ze de joint tussen haar mondhoek stak en diep inhaleerde. ''Zoveel herinneringen hieraan en allemaal goede. Ik snap niet waarom mensen deze shit willen verbieden.' Zuchtte Freya, en instemmend knikte ze. "Wat is er beter dan om 4:20 's nachts te smoken, een pizza eten en cartoons kijken? Helemaal niks", Ze grinnikte even. Jaa, dat was leven. "Ze weten gewoon niet wat ze missen, da's alles", Merkte ze nog even op, waarna ze nog een trek nam.

Voorzichtig gaf ze hem terug, en net zoals haar roommate maakte ze het zich gemakkelijk. Ze nam een kussen en stak het tussen de muur en haar nek, waarna ze zich wat onderuit liet zakken en haar armen over haar buik kruiste. ''Die Damian, vertel me over hem?'' Vroeg ze toen nieuwsgierig. Ruby lachte al bij de gedachte aan de dude alleen al. "Well, Damian is de coolste dude ever. Hij is ook een Aussie en degene die mij hierheen heeft gehaald. Ik ken hem al een paar jaar, en dankzij hem ben ik echt een sterker persoon geworden", Vertelde ze dromerig. Niet dat ze op hem verliefd was, hell no, maar hij was haar beste maatje en gewoon de grote broer die ze altijd had gewenst als het haar niet mee zat vroeger.

"Damian heeft me echt uit een diepe put gehaald, we hadden uiteindelijk ook dezelfde vrienden en ik kan me er geen betere voorstellen. Uiteindelijk.. Ja, hij heeft zo'n beetje mijn leven gered", Eindigde ze. Een beetje geschrokken keek ze Freya toen aan. Whoops, misschien had ze toch wel teveel gezegd nu. Like, nu had ze sowieso vragen over wat er dan zo erg was aan haar leven, en op dit punt wist ze niet of ze daar al over kon praten al dan niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2
Aantal berichten : 102

Character Profile
Alias: Pegasus
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room - Pagina 2 Emptyvr maa 20, 2015 12:10 am

Hmm, waar had ze wel niet aan gedacht toen ze dit had zien hangen in een winkel in London, aangetrokken en al showend door een mannequin. Ze had het superleuk gevonden maar het was zo ongelofelijk bloot en haar moeder had het nooit goed gekeurd dat ze het gekocht had, maar weggooien was ook geen optie want het kostuum had heel wat gekost. Spelen met het waaiertje dat ze erbij had gekregen mocht dan weer wel. Hmpf, wat een ouders. Nu, na twee jaar, had ze eindelijk kans om het kostuum terug leven in te blazen. Niet omdat ze hiermee door de school willekeurig ging lopen, maar omdat het een speciale dag was. Een hele speciale als het aan haar lag.

Ghehe en nu had ze het aan. Het stond haar echt whoa. Maar dan ook echt whoa. Niemand ging dit even beter doen dan haar hoor, echt niet. Helemaal niemand, dat zwoer ze volledig. De beat I Heart You van Bad Paris speelde door de kamer terwijl ze zelf in de badkamer stond, haar haren te stylen nadat ze natuurlijk eerst een douche had genomen. Ze had eerst een doodnormale dag gehad, waarbij ze geen enkel vermoeden had laten doorschijnen, een gymles waarbij ze een record had gevestigd van zichzelf stil te houden tijdens het maken van salto's. Oké, op 'oeh's' en 'ah's' na dan, want dat soort geluiden maakte ze gewoon als ze eenmaal op de mat terecht kwam. Ze had zich zo in haar focus geleefd dat ze echt minstens tien minuten stil was geweest voordat ze terug in de realiteit gekomen was door Clyde die dacht grappig te zijn door op een fluitje te blazen dat de les over was. Echt heel grappig.

Subtiele lipstick, een dun streepje eyeliner met ieder een speciale wing, mascara, haar wenkbrauwen nog in vorm brengen en ze was klaar. Ze tuitte haar lippen en smakte ze tegen elkaar in een goedgekeurde bui. Ze sloeg het licht uit door met haar hand tegen het knopje aan te slaan en trok de deur achter haar dicht met haar voet. Freya keek de kamer rond en haalde een hand door haar haren, speelde er wat mee terwijl ze nadacht over wat ze nog meer kon doen. Rozenblaadjes lagen al her en der over de kamer en vooral over het opgemaakte bed verspreid. De muziek kon ze nu wel wat zachter zetten en wat sensueler, wat ze dus ook deed. En vervolgens bedacht ze zich nog één ding. Het licht kon gedempt worden en bovendien naar lichte rode kleur zodat het allemaal nog wat meer sensueler werd. En ze haalde haar waaiertje tevoorschijn. Nu moest ze nog bedenken wat ze ging doen.. waar ze tevoorschijn moest komen, want wat ze precies ging doen dat wist ze wel. Ze kon zich in de gang verstoppen.. want de badkamer was zo.. turned off. Maar hoe zou ze Ruby dan aan zien komen? Wacht.. ze kon alsnog in de gang staan maar dan in haar mutatie vorm? Ze wist dat Ruby haar toch niet zag en het dan zou gaan blamen op haar onzichtbaarheid. Terwijl zij wel beter wist. Maar ho nee, wat als iemand haar dan wél zag. Met de kleding die ze droeg. En bovendien dat ene nummer.. er staat een paard in de gang. Nee, nee, nee, dat ging even niet gebeuren. Ze giechelde en liet haar ogen toen rusten op de inloopkast die makkelijk opengeschoven kon worden. Ja, dat was het perfecte plan. Snel trippelde ze op haar voetjes erheen en liet haar halfblote lichaam tussen de kleding door glijden om daarna de deurtjes voorzichtig op een kiertje te zetten. Het zou vast niet lang meer duren voordat Ruby naar haar kamer kwam. Daar had ze Damian wel voor gesms't wanneer ze in de badkamer stond, dat hij haar even moest informeren dat ze zo snel mogelijk met d'r ass hierheen moest komen. Die bitch had natuurlijk zelf d'r mobiel hier in de kamer laten liggen, pretverpester. Damian hoefde haar eigenlijk alleen maar naar het begin van de meisjes slaapkamers te leiden en vanaf daar zouden de roze knipperende neon pijltjes vanzelf wel wijzen dat Ruubruub maar even moest gaan rennen naar d'r kamer. Het was tenslotte haar verjaardag en Freya zou maar al te graag haar cadeau willen geven.. :]
tagged Xjam darling notes ayeee
coded by marv at atf, caution & shine
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room - Pagina 2 Emptyvr maa 20, 2015 12:09 pm

Verjaardagen, het was best een vreemd iets. Like, gefeliciteerd dat je zoveel jaar geleden ineens op de wereld was nadat je moeder je 9 maanden in d’r buik heeft gedragen nadat ze seks heeft gehad, yaaay. Hier, een taart en een balon, wat eigenlijk ook niet meer was dan een stuk rubber met lucht in. Gelukkig wist niemand behalve Damian dat het vandaag haar verjaardag was. De dude had haar tijdens de lunchpauze opgezocht en haar een gelukkige verjaardag gewenst, al had ze hem snel de mond gesnoerd. Hoe minder mensen het wisten, hoe beter het was voor haar. Gelukkig had niemand in de buurt de woorden van de man gehoord, waar ze wel blij om was. Het was wel een vrijdag tho, dus daar had ze geluk. Ze hoefde in de namiddag niet naar de les, dus had Damian haar mee gesleept naar het strand om daar wat te gaan chillen, net als vroeger. Het weer viel ook wel mee, al miste ze Bondi Beach natuurlijk. En haar moeder, die precies had geweten hoe ver ze kon gaan met verjaardagen vieren en wat dan ook.

Voor haar part waren ze hier blijven zitten tot het nacht was, maar blijkbaar had Damian betere dingen te doen. Ruby wist goed genoeg wat die betere dingen waren, ghehe. Maargoed, ze waren dus samen teruggelopen naar het schoolgebouw, pratend over van alles en nog wat. Over vroeger, maar ook over het eiland, en over later. Sowieso gingen ze naast elkaar gaan wonen later, dat stond wel ff vast hoor. Zij met Freeja en hij met Klei. Uiteindelijk stonden ze op de meisjesafdeling, hij moest nog 2 trappen doen naar de gang waar alle leerkrachten sliepen. Hij was niet voor niks sportleraar hoor. Maar voor hij ging, nam hij haar zonder woorden vast bij haar schouders en draaide haar om, waarbij haar aandacht werd getrokken door flikkerende neonlampjes.

Wat.. Wàt. "Damian wat is-?" Maar de man rende de trappen op, lachend en met twee treden tegelijk. Was ze aan het hallucineren dan? Dat moest ze maar gaan uitzoeken. Ze liep door de gang, haar gezicht verlicht door de roze lampjes. Het spoor leidde hen naar haar kamer, of ja, de kamer van haar en Freya. Ze kreeg al een vermoeden wie er dus achter zat. Maar waarom? Okay dat was ook wel duidelijk, maar.. HOE. Damian had het zeker verteld, omygod. Met een zuchtje opende ze de deur, stapte naar binnen en merkte meteen alle rozenblaadjes op. Wow, okay, dat kwam wel onverwachts. Ze had ergens gedacht dat het blondje haar met alle geweld zou bespringen of wat dan ook, maar ze stond nog overeind en er was geen spoor van Freya. Ze opende de deur met de badkamer, maar die was ook verlaten. "Freya babe, waar the fuck hang je uit?" Zei ze met een beetje zenuwen. Verrassingen waren niet goed voor haar hart hoor.

Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room - Pagina 2 Emptyma apr 06, 2015 4:23 pm

Had ze die macarons wel moeten eten als toetje eerder? Céline had haar zelfs nog een paar extra gegeven omdat ze wist wat voor een fan Freya was van de cola smaak, eigenlijk alles wat met suiker te maken had. Net zoals dat ze leefde voor vis. Maar omg, ze had het idee dat ze door die snoepkoekjes nu minstens vijf kilo aangekomen was. In lichte schaamte keek ze naar beneden en begon ze over haar blote buik te voelen, alsof er een waar kindje in verborgen zat. Een kind van snoepgoed en suiker ja, daar zat een grote bom aan in. Ze voelde geen grotere bobbel van vet dat ze al had. Dus dat was een goed teken. Toch wist ze dat er wel degelijk iets in haar buik speelde. Een grote bom aan zenuwen, die nu tot haar door begonnen te drongen des te langer Ruby er over deed om boven te komen. Zou Damian het haar wel doorgeven? Dat begon ze zich nu af te vragen.. straks besloot hij om Ruby gewoon haar gang te laten gaan omdat ze het niet zo had op surprises en alles en zat zij voor drie uur lang in de kast. Niet dat ze het erg vond, dan kon ze hier op de grond wel sip gaan zitten en doen alsof ze niet bestond ofzo.

WOMP. Daar ging de deur plots open en whoa, haar babe liep binnen. Surprise, surprise. Meteen was ze weer zo scherp als een hyperactief vosje en gluurde ze sneaky door de kier van de kast heen. Ruubruub die helemaal in verwarring naar de rozenblaadjes keek. Heerlijk. At least she noticed that something was up. Ghehe. Ze had het idee om haar te bespringen of iets maar al te graag in haar hoofd, maar dat ging een beetje moeilijk nu ze in een kast zat. Well, het zou een leuke verrassing zijn geweest though als ze nog niet uitgekomen was naar Ruby en ze nog geen relatie hadden. Dat ze nu uit de kast zou komen als een ware gay. Of nou ja, bi eigenlijk. Pan? Het maakte ook niet uit, ze was met Ruby nu en ze hoefde niemand anders. Helemaal niemand.
'Freya babe, waar the fuck hang je uit?' Het liet haar zachtjes grijnzen en ze klemde haar hand wat steviger om de sierwaaier heen en duwde de kastdeuren subtiel open waarna ze eruit kwam. ''Hier ben ik, surprise!'' Zei ze met een grijns, al school er wel een heleboel zenuwen achter. Straks zou Ruby haar outfit niet waarderen of iets en zou ze voor paal staan. Haar voorgevel was nu wel een heleboel opgetild like whoa. Dat mocht ook wel, nu ze minder lucht kreeg. Maar aye, het maakte haar niet uit. Alles voor Ruby.

De blondine sloot de kastdeuren door middel van haar voet en liep toen op Ruby af. Zonder te wachten op goedkeuring of een begroeting of wat dan ook legde ze een hand in haar nek en trok ze haar dichter naar haar toe om haar holla hot damn te zoenen. Ondertussen begeleidde ze haar naar de rand van het bed en duwde ze haar op haar schouder om haar op het zachte dekbed neer te zetten. Snel zette ze zichzelf neer op haar schoot en legde ze de waaier op het bed neer zodat ze twee handen ter beschikking had terwijl ze met de hand die nog op haar schouder had gelegen naar beneden ging. Voorzichtig brak ze de kus. ''Happy birthday,'' fluisterde ze vrolijk. ''What do you think of your present?'' Vervolgde ze terwijl ze met haar linkerhand in haar nek cirkeltjes draaide en met haar voorhoofd tegen die van Ruby aanleunde om op die manier zo dicht mogelijk bij haar te zijn. Bijna, echt bijna, had ze zin om haar heupen te grinden maar dat deed ze nog maar even niet.
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room - Pagina 2 Emptyzo apr 12, 2015 6:44 pm

Dit hele ding was zo verwarrend. Ten eerste, waarom? Ten tweede, waar was Freya in godsnaam naartoe? En ten derde, aan wat had ze dit verdiend. Damdam wist goed genoeg dat ze niet wilde dat haar verjaardag uitbundig gevierd werd, en dit hier was nu wel heel even de definitie van uitbundig. Want echt, rozenblaadjes, knipperende lichtjes.. Het maakte haar zenuwachtig. Wat had Freya allemaal gedaan? Wou ze haar een hartaanval geven op haar verjaardag ofzo? Want daar zou ze in slagen hoor als ze niet heel snel tevoorschijn kwam. Daarom vroeg ze het maar gewoon, wie weet kwam ze dan gewoon tevoorschijn als een konijntje uit een hoed van een goochelaar. En ja hoor, alsof ze de magische woorden had gesproken, stond Freya ineens in de kamer met de breedste grijns ooit.

''Hier ben ik, surprise!'' Grijnsde ze, waarbij Ruby zich omdraaide en de chick eindelijk spotte. En damn, over een surprise gesproken. Voor ze echter wauw had kunnen zeggen, of omg, of holy smokes, had Freya haar hand al in haar nek gelegd om haar te zoenen.. En hoe. Eerst een beetje verbaasd kuste ze haar terug, maar toen ze naar de rand van het bed geduwd werd en Freya haar er toen op neer drukte, begon ze langzaam te grijnzen. De blonde chick kwam op haar schoot te zitten, zodat ze nergens heen kon. Niet dat ze dat wou tbh.

Met iets meer overtuiging zoende ze haar babe nu terug, genoot zichtbaar van haar aanwezigheid en aandacht. Ghehehe. ''Happy birthday,'' Zei ze uiteindelijk nadat ze de kus langzaam had verbroken. Ruby had bijna gezucht, maar kon het niet over haar hart krijgen om haar kamergenote teleur te stellen. Daarom glimlachte ze vrolijk. ''What do you think of your present?'' Ze trok even haar wenkbrauw op en lachte toen even. Ze liet plagend haar vingers over Freya’s ontblootte onderrug glijden. "Normaal gezien haat ik verjaardagen en verrassingen, maar als jij de verrassing regelt, dan wil ik wel elke dag jarig zijn", Zei ze zachtjes, waarna ze even speels op de onderlip van de blondine beet en haar toen opnieuw holla hot damn zoende.

Freya Rawlings
Freya Rawlings
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room - Pagina 2 Emptyvr jul 17, 2015 4:20 am

Freya beet in haar lip terwijl ze Ruby zo goed mogelijk probeerde te observeren. Ze had het in de gaten dat Ruby niet het type was voor verjaardagen.. of niet zoals zij in ieder geval. Zij zou uit d'r dak gaan en alleen maar breakdancen van elk cadeau dat ze kreeg. Oké, dat was ook weer niet waar, maar zo voelde ze zich wel altijd als ze een cadeau kreeg, hoe klein of groot dan ook. Maar Ruby's glimlach liet haar gauw uit haar kleine onzekerheidsmomentje vertrekken en ze glimlachte terug, liet een zachte adem erbij ontsnappen. De manier waarop Ruby's vingers subtiel maar vooral plagend over haar blote rug liet glijden zorgde voor kippenvel op haar huid over haar hele lichaam.

'Normaal gezien haat ik verjaardagen en verrassingen, maar als jij de verrassing regelt, dan wil ik wel elke dag jarig zijn,' het liet Freya kort glimlachen, echt heel kort, aangezien Ruby haar meteen al claimde waardoor ze zacht humde. ''Hmm,'' ze was maar al te blij om het cadeau te zijn. Ze zou niet willen weten of ze ook zo aan het inpakpapier had zitten sabbelen zoals ze nu deed op haar lippen als ze haar iets van een pet had gegeven van Black Tiger Machine. Eigenlijk wou ze daar ook niet aan denken, maar gewoon opgaan in het moment. Het feit dat Ruby haar dit keer in beslag nam met zoenen deed haar zacht grinniken maar daarna eenmalig kreunen. Nu werd ze pas serieus in haar handelingen en bracht ze beide handen naar haar wangen om die voorzichtig te cuppen. Na een hard kusje liet ze die afzakken naar beneden tot ze haar nek gestreeld had en ze haar handen nu op haar schouders liet rusten en ze haar naar achteren duwde zodat ze half op het bed lagen.

''Ik vraag me af of je ooit zo'n cadeautje hebt gehad die de macht over je nam.. maar aan de andere kant, vertel dat maar later.. ik wil je.. hier en nu.'' Beet ze kort weer op haar lip waarna ze haar volledig in haar opnam terwijl ze haar handen van haar schouders afhaalde en die naar de rits net onder haar borsten aan de voorkant bewoog, haar ogen op die van Ruby gericht, en langzaam en plagend, net zoals Ruby haar geplaagd had met de vingers op haar rug, de rits naar beneden trok met lust in haar ogen.
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room - Pagina 2 Emptyza jul 18, 2015 6:41 pm

Dat Freya in haar leven was, was op zich al genoeg cadeautje voor haar. Een geschenkje van het universum of iets dergelijks, ja. Ze had het echt wel getroffen met haar. Ze kon met haar chillen, maar ook hyper doen, en bovenal gewoon zichzelf zijn. Dat was best wel belangrijk, aangezien ze nooit eerder echt geaccepteerd werd door mensen, behalve dan door Damian. En hier op het eiland viel het ook wel mee, al waren er natuurlijk altijd mensen die het niet snapten of het niet wilden snappen. Dat zij anders was, en dat ze er niks aan kon doen. Het was gewoon wel een feit dat mutanten haar sneller begrepen, aangezien ze zelf soms iets mee droegen met zichzelf waardoor ze niet echt geaccepteerd werden. Ook iets waar ze gewoon mee geboren waren, net zoals zij ook met haar mutatie en haar ‘anders’ zijn was geboren.

Maar blijkbaar was Freya vandaag van plan om haar een keer extra te verwennen. Niet dat ze daar echt problemen mee had, nah. ''Ik vraag me af of je ooit zo'n cadeautje hebt gehad die de macht over je nam.. maar aan de andere kant, vertel dat maar later.. ik wil je.. hier en nu.'' Zei ze plagend, waardoor Ruub toch even in de lach schoot. Dat was snel weer over tho, aangezien ze helemaal in de ban was van haar blik en de actie die ze uitvoerde. Maar bijna meteen legde ze haar hand op die van Freya, om haar te doen stoppen. "Is het niet zeg maar.. Traditie dat de jarige de cadeautjes uit pakt?" Vroeg ze, met een opgetrokken wenkbrauw en een vragende blik in haar ogen. Yeah, zij wou gerust haar cadeautje uitpakken deze keer..

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Ruby & Freya's room   Ruby & Freya's room - Pagina 2 Empty

Ruby & Freya's room
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room]
» Room 24 [Grace, Jackie and Auréia's room]
» Why is our room so far from the kitchen? Room 83 (avec Samantha)
» Room 17 [Esther & Serena's room]
» ROOM 10

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: