Onderwerp: Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room] zo dec 28, 2014 12:43 am
You can count on me♥
Oke, groot nieuws! Lorise had vanochtend te horen gekregen dat ze niet met 1..en ook niet 2.. Maar met maarliefst 3 meisjes op een kamer ging. Jaaaasss, enthousiasme niet tekort. Ze had het kamernummer als eerst gekregen dus dit werd like een grote welkomsparty voor de meisjes waarmee ze op de kamer ging slapen. Oke Lorise liep samen met haar koffers en stuff door de gang en het was kamernummer..4! Niet te geloven! Ze waren ook nog met 4 personen! Dit was geweldig. Lorise opende de deur en er was inderdaad nog niemand. Het was een grote kamer met vier bedden. Ze rende snel naar het bed rechts in de hoek. Jaa dat werd haar hoekje. Lorise ging hier wat moois van maken, no doubts. Ze pakte de doos met lichtjes, dekentjes en kussentjes. Ze had het idee om de harvormige lampjes op te hangen. Daar was ze op voorbereid, ze had de concierge gewoon even lief aangekeken voor een boormachine. Maar ze kon dit niet doen zonder muziek. Snel sloot ze haar IPhone aan op wat boksjes en zette wat leuke muziek op. Zo ging ze aan de slag met het versieren van aar hoekje met lampjes, dekentjes en kussentjes. Ook plakte ze wat foto'op de muur. Het zag er heel gezellig uit. Het was wel een beetje roze en hartjes achtig maar ach, dat zouden ze wel begrijpen zodra ze haar mutatie wisten. Lorise trok ook even wat leukers aan voor de gelegenheid. Dit was huge, ze ging een lange tijd doorbrengen met de meisjes dus vond ze het belangrijk dat ze haar vanaf moment één al leuk vonden. Het enige wat ze nog nodig had was een drankje. So, off to the cafeteria she goes.
Aangekomen in de cafeteria ging ze regelrecht naar de keuken. En toevallig had Céline net koekjes gebakken. Heel veel ook nog dus ze kon vast wel wat missen right? "Ohh Céline mag ik please please please wat koekjes decoreren en meenemen? Ik ontmoet vandaag mijn kamergenoten en dit is soort van een 'big thing' voor me." zei ze smekend tegen de vrouw die natuurlijk geen nee kon zeggen tegen die puppyface. En dat deed ze ook niet, ze vertelde zelfs dat er achter wel een fles kinderchampagne stond en dat ze die en een paar glazen ook wel mee mog nemen. Lorise maakte een soort vreugde sprongetje en begon met koekjes decoreren. Ze maakte de koekjes mooi met streepjes en hartjes. Want hartjes waren echt haar ding. Het zag er super schattig uit. Lorise nam de koekjes en de kinderchampagne plus vier feestelijke glazen mee terug nar kamer 4. Toen ze daar aankwam was ze even bang dat er al iemand was maar dat was gelukkig niet zo. Ze zette de glazen en het brodje koekjes op de vensterbank en ze liet de fles er naast staan. Als ze het zou inschenken dan waren als ze binnenkwamen de bubbels er al uit. Afwachtend op de anderen ging ze op haar bed liggen. Ze zette een geur kaarsje aan waardoor de kamer naar vanille ging ruiken, het wa niet heel sterk maar je rook het wel. Afwachtend ging ze op haar bed liggen. De andere bedden zagen er nog kaal uit maar ze ging hun wel helpen om dat ook gezellig te maken. Na een klein kwartier ging de deur open en kwam het eerste meisje binnen. Vrolijk ging Lorise staan. "Welkom in kamer 4!" zei ze enthousiast, bijna stuiterend. "Ik ben Lorise en ik heb.." Jaa wat had je? Ach, ze had het net nog in haar hoofd geoefend. Oh ja, plots schoot het haar te binnen. "Koekjes versierd!" vervolgde ze. Ja dat ging wel.
Onderwerp: Re: Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room] zo dec 28, 2014 4:42 pm
Shield Mutant & Proud
Opvouwen, neerleggen, iets nieuws pakken, herhalen. Het was een eenvoudige klus, maar saai genoeg om Bella een kwartier bezig te houden. Met vier op een kamer was leuk, maar je moest je zaakjes opgeruimd houden, en je had niet veel rust. Toen ze klaar was met de jurkjes, broeken en shirts, legde ze haar schoenen er zo op dat ze zo min mogelijk ruimte in beslag namen. Het paste net. Ze ritste de koffer dicht en stopte haar toilettas in het zijvak, net als haar make-up tasje. Annabel keek de kamer rond. Het bed was opgemaakt, de kast was leeg, de gordijnen stonden open... Op de vensterbank stond het lijstje nog. Ze keek naar de foto. Versteend in een klik op de knop. Precies dat juiste moment dat Figaro zijn voorpoten op mijn schoot zette om erop te springen. Ik droeg een wit jurkje en een donkergroen jasje, het duurt even voor ik besef dat dat precies is wat ik nu draag. Op de foto zit mijn vader rechts, dan mijn moeder en links ik, op de achtergrond een tuinfeest en wij voor een tuintafeltje en een grote crèmekleurige parasol. Alle drie zielsgelukkig. Alle drie normaal. Alle drie in leven. Ik doe mijn tas open, leg de foto erin en doe de tas weer dicht. Het briefje leg ik op het kussen. 'Hey, veel plezier op deze kamer, ik hoop dat ik hier niks vergeten ben, maar mocht je toevallig iets vinden, zou je me dan even kunnen opzoeken in kamer 4? Xx Annabel.' Klaar voor vertrek. De deur viel met een zachte klik achter haar dicht. Dag 21. Anna zette haar koffer schuin zodat hij op de wieltjes stond en begon te lopen. 23? Oke, verkeerde kant. Ze draaide zich om en lachte naar een begripvol kijkend meisje met lang rood haar, twee donkere hoorntjes en een gepunte staart.
Ze deed de klink omlaag en duwde de deur zacht open, er zat een meisje in de kamer dat gelijk ging staan. "Welkom in kamer 4!" ze klonk enthousiast en haar vrolijkheid was aanstekelijk. "Ik ben Lorise en ik heb.." De ene seconde dat het meisje nadacht deed Annabel lachen. "Koekjes versierd!" vervolgde ze. "Annabel, ik heb mijn kamer net leeggehaald." Ze ging de kamer wat verder in, zette haar koffer op het bed bij het raam en stak haar hand uit.
Onderwerp: Re: Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room] di dec 30, 2014 3:12 am
THERE'S NOTHING LEFT ANYMORE
Adelyn vertrok haar mond terwijl ze midden in een kamer stond. Haar kamer, zoals Jean het gezegd had. Maar nu was het weer een doodgewone kamer na de twee eenzame dagen dat ze hier gezeten had. Enkel en alleen voor het slapen. En het was ook nog eens een kamer geweest niet ver van die van Jean af, tenminste dat had het schoolhoofd haar verteld, omdat zij tenslotte een oogje op haar moest houden. Grappig. Adelyn had weinig geprotesteerd maar ook weinig gesproken in de afgelopen dagen. Ze vond het nut er niet van in om iets van haar leven te maken. Het was net alsof iemand anders haar lichaam bestuurde, als een kip zonder kop want ze kende deze omgeving niet, ze kende niks en niemand hier. En bovenal kon ze helemaal niks zien. Ze had niks meer te verliezen behalve andere lichaamsdelen en haar leven. En als iemand iets met haar zou doen zou ze dan ook niet protesteren, net zoals dat ze niet geprotesteerd had tegen het feit dat Jean degene was geweest die haar vanaf dat ze haar 'gered' had onder haar protectie genomen had. Die haar aan en uitkleedde, eten gaf en wanneer ze tijd had, tussen haar andere schoolhoofd bezigheden door, ook de school rond leidde om haar kennis te laten maken met haar omgeving. Maar Adelyn was er niet bij geweest met haar gedachten, nog steeds niet, en had dan ook weinig opgeslagen. Zoals ze bleef denken; ze zag het nut er niet van in om te leven.
Nu werd ze door het schoolhoofd, zoals ze verteld had, naar een andere kamer geleid die op de meisjes afdeling zat in plaats van bij de docenten zodat ze kennis kon maken met andere leerlingen. Er was plek voor haar gemaakt en de meisjes zouden het liefste tegen haar zijn en haar helpen. Tenminste, dat vertelde het schoolhoofd haar wel maar daar moest ze maar op vertrouwen. En het vertrouwen lag niet hoog bij haar. Dat kwam door haarzelf, ze vertrouwde niemand meer. Adelyn hoorde een meisje iets over koekjes schreeuwen terwijl ze met haar rechterhand langs de muur ging en zo eens een deur tegen kwam of een mutant die hen passeerde waardoor ze haar hand te laat terug trok. 'Adelyn, je hoeft je geen zorgen te maken, als je hulp nodig hebt kan je het aan ze vragen en anders ben ik er voor je. Speciaal voor jou zit er een knop aan de muur bij het linkerbed zodat ik altijd zal weten als je in de problemen zit.' Vertelde Jean haar wanneer ze bij de kamer stonden, maar nog altijd in de hal en ze haar een kneepje in haar schouders gaf. 'Meiden, dit is Adelyn, ze is jullie nieuwe kamergenote, ik verwacht van jullie dat jullie respect tonen en haar helpen als ze dat nodig heeft. Ze is nieuw hier en ze is blind, spijtig genoeg.' Ondertussen voelde Adelyn naar de beide kanten van de deur opening en zette voorzichtig een paar stapjes naar voren om te voelen of er geen drempel zou zitten die haar zou laten struikelen en tot haar opluchting zat die er niet. Dus voelde ze verder toen ze eenmaal binnen was en Jean begeleidde haar naar het bed dat ze bedoeld had, had haar hand voorzichtig gepakt en naar de knop geleid zodat ze wist waar die zat. Waarna het schoolhoofd hen allen een goede dag wenste en de kamer verliet, wat erop bracht dat ze nu alleen was met.. haar kamergenoten? Ze had geen idee hoeveel er nu in de ruimte waren. ''Hallo?'' Vroeg ze toen maar twijfelachtig en zachtjes wanneer ze zichzelf onzeker op haar bed neerzette en haar hoofd naar haar schoot draaide, wat ervoor zorgde dat haar blonde korte haren naar voren vielen.
Onderwerp: Re: Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room] di dec 30, 2014 9:07 pm
You can count on me♥
Aan vreugde niet te kort. Zelfs als haar roommates zouden vinden dat ze een soort huppelkont was die deed alsof ze in een wereld leefde met regenbogen en fantasie maakte haar dat niet uit. Dat was Lorie en dat veranderde niet. Het eerste meisje was binnen gekomen en Lorise stelde zich voor en zei dat ze koekjes had versierd. het meisje had mooie blonde haren en blauwe ogen. De koffer die ze bij zich zag er echt cool uit. Wouw dat is wat haar dan weer opvalt, haar koffer. "Annabel, ik heb mijn kamer net leeggehaald." zei het meisje dat Annabel als naam had. Ze stak har hand uit en Lorie schudde die vrolijk. "Aangenaam" zei ze met een glimlach. De deur ging alweer open. Het tweede meisje kwam binnen. Maar dan met Mevrouw Grey? 'Meiden, dit is Adelyn, ze is jullie nieuwe kamergenote, ik verwacht van jullie dat jullie respect tonen en haar helpen als ze dat nodig heeft. Ze is nieuw hier en ze is blind, spijtig genoeg.' zei het schoolhoofd en ze begeleidde Adelyn naar haar bed. Er zat ook een knop aan de muur, dat was haar nog niet opgevallen. het schoolhoofd ging weer weg en Adelyn zat nu op het bed. Lorise was even sprakeloos van het feit dat ze bind is. "Hallo?" vroeg het meisje en Lorise herkende de onzekerheid in haar stem. Ze wou niet laten overkomen dat ze dacht dat ze een rare ziekte had dus ging ze maar naast Adelyn op het bed zitten. Niet te dichtbij anders zou het misschien creepy zijn ofzo. "Hey Adelyn, ik ben Lorise" zei ze lief. Ze zei het niet anders dan dat ze tegen anderen praatte, ze kon zich best voorstellen dat ze niet als een kind behandeld wilde worden. Toch wilde ze wel behulpzaam voor haar zijn. "Als je ooit iets nodig hebt kun je mij vragen, ik sta overal open voor" zei ze behulpzaam. Lorise stond weer op en pakte de schaal met koekjes. "Wie wil een koekje?" vroeg ze enthousiast, de decoratie was echt heel leuk. Dat had ze zelf echt prima gedaan. Tevreden keek Lorise naar de twee meisjes, ze zagen er allebei aardig uit en ze wist zeker dat ze wel vriendinne ging worden met ze. Nu was het wachten op de derde.
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
Onderwerp: Re: Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room] wo dec 31, 2014 12:26 am
Langzaam ging har hand over de foto. Op de foto stond haar landgoed in de Yorkshire. Het was zo ver weg, en de foto bracht alleen het idee aan de plaats dichterbij. Ze wou er graag heen, maar dat kon niet. Ze had een wens voor kerst gehad, dat was dat ze naar haar huis kon. Het was niet dat ze behalve de sterrenlucht iemand dit had verteld, maar meer had ze niet gewild. Ook al had ze al vaker meegemaakt dat haar wensen voor kerstmis niet uitkwamen, dit voelde toch erger. Ze keek uit het raam, ze zou deze kamer verlaten en naar een andere kamer worden geplaatst waar ze met drie anderen zou zitten. Ze vond het op zich wel leuk maar ergens was er een angst dat er iets mis zou gaan. Alles had ze al ingepakt, het was nauwelijks uitgepakt geweest. Ze droeg een jurk en bruine laarzen, een panty had ze niet nodig. Ze stopte de foto in de harde koffer, waar wat meer van dat soort spullen in zaten. In de grotetrolly zaten kleren en schoenen. Ook had ze nog een soort beautycase, daarin zaten sieraden en makeup. Het leek misschien veel maar dit was niks voor haar doen. Wat kon ze er aan doen? Ze had een heel landgoed. Toch kon ze ook prima met drie anderen op een kamer slapen, ze had dat al wel eens vaker moeten doen. Ze sloot de deur achter zich nadat ze nog eens gecheckt had of ze alles had. Ze moest bij kamer 4 zijn. Ze waren met zijn vieren, wauw. Arianna reageerde nooit heel uitbundig op dit soort dingen, ze kwam vaak ook wat koud over. Terwijl kamer vier in zicht kwam zag ze twee mensen in de deuropening staan. Arianna liep wat langzamer dichterbij en kon nog verstaan wat de vrouw zei. 'Meiden, dit is Adelyn, ze is jullie nieuwe kamergenote, ik verwacht van jullie dat jullie respect tonen en haar helpen als ze dat nodig heeft. Ze is nieuw hier en ze is blind, spijtig genoeg.' Arianna was inmiddels in de deuropening gaan staan en had gezien hoe het meisje op het bed was gaan zitten. Er waren ook nog twee andere meisjes. Nog eentje met blond haar en eentje met roodachtig haar. "Hallo?" Zei Adelyn twijfelachtig. Een meisje met roodachtige haren ging bij Adelyn op het bed zitten en zei:"Hey Adelyn, ik ben Lorise" Arianna was inmiddels wat verder de kamer zachtjes ingelopen en wachtte geduldig af. "Als je ooit iets nodig hebt kun je mij vragen, ik sta overal open voor." Vervolgde Lorise. Lorise stond op en vroeg of er iemand een koekje wou. "Hey iedereen. Ik ben Arianna." stelde Arianna zich voor. Ze klonk rustig en ze keek even rond. "Ik hoef geen koekje maar wel bedankt." Zei ze met een klein glimlachje tegen Lorise. Ze liep naar het laatste bed en zette daar haar trolly naast en legde de koffer op het bed zelf. Ze ging op het bed zitten en wachtte geduldig af wat er zou gebeuren.
Suitcase X Suitcase X Outfit X Belt
Annabelle Jones
Class 2
Aantal berichten : 37
Onderwerp: Re: Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room] wo dec 31, 2014 12:42 pm
Belle
I will be alive
"Welkom in kamer 4!" ze klonk enthousiast en haar vrolijkheid was aanstekelijk. "Ik ben Lorise en ik heb.." De ene seconde dat het meisje nadacht deed Annabel lachen. "Koekjes versierd!" vervolgde ze. "Annabel, ik heb mijn kamer net leeggehaald." Ze ging de kamer wat verder in, zette haar koffer op het bed bij het raam en stak haar hand uit. "Aangenaam" zei Lorise met een glimlach. "Aangenaam" antwoordde Annabelle met een glimlach. Ze ging terug naar het bed om haar koffer uit te pakken toen de deur open ging. In de opening stonden twee mensen; een niet al te verzorgd ogend meisje, en Jean Grey. Heel even dacht ze dat het meisje een niet goed handelbare mutant was, maar toen zag ze haar zenuwachtige blik en de manier waarop ze mevrouw Grey vast hield, alsof ze die haar volledige vertrouwen gaf. 'Meiden, dit is Adelyn, ze is jullie nieuwe kamergenote, ik verwacht van jullie dat jullie respect tonen en haar helpen als ze dat nodig heeft. Ze is nieuw hier en ze is blind, spijtig genoeg.' Lorise ging er direct goed mee om, iets waar Anna best bewondering voor had. Ze ging op het bed van Adelyn zitten, maar een ruime, doch niet afstandelijke afstand tussen hen bewarend en zei behulpzaam "Hey Adelyn, ik ben Lorise. Als je ooit iets nodig hebt kun je mij vragen, ik sta overal open voor" Toch klonk het niet betuttelend. "Ik ben Annabel, voor mij geldt hetzelfde." Ze glimlachte naar Adelyn en besefte toen dat die haar niet kon zien, maar Lorise stond op en verbrak de stilte. "Wie wil een koekje?" vroeg ze enthousiast. Op dat moment kwam het laatste meisje binnen. Ze zag er leuk uit, maar best koel, heel anders dan Lorise, maar ook heel aardig. "Hey iedereen. Ik ben Arianna." zei het meisje kalm, "Ik hoef geen koekje maar wel bedankt." "Ik wel graag, ze zien er fantastisch uit!" zei Anna met een glimlach. "Ik ben Annabel trouwens." Dat laatste was bedoeld voor Arianna.
Onderwerp: Re: Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room] zo feb 15, 2015 7:23 pm
THERE'S NOTHING LEFT ANYMORE
Adelyn wist niet zo goed hoe ze zich moest gedragen en hoe de meisjes bovendien waren. Ze zat nu met anderen op een kamer in plaats van alleen, wat ergens wel voordelig was.. maar veel zou ze niet praten. Ze was er te stil voor en bovendien voelde ze zich toch alleen maar overbodig. De meisjes zouden haar niet nodig hebben. En al helemaal niks aan haar hebben. Ze snapte niks van de school, niks van deze omgeving. Het enige waar ze aan dacht was het circus. Aan Marilyn. En al helemaal aan Clarence. Haar Clarence. Zenuwachtig en vooral stil in haar gedachten begon ze met haar vingers te spelen, klemde ze de vingers van haar rechterhand om de wijsvinger van haar linker heen en linkte ze haar ringvinger en pink van haar linkerhand op de rug van haar rechterhand en nog eens de ringvinger en pink van haar rechterhand bovenop die van de linker kwamen te liggen waardoor het één verstrengeling werd. Zo speelde ze verder terwijl ze ook haar aandacht op de meisjes probeerde te houden die ook in de kamer waren. Ze had in de gaten hoe één van hen op haar bed kwam zitten en Adelyn spande zich aan, bang dat nu Jean weg was ze ernstige dingen met haar gingen doen. Haar als mikpunt zouden gebruiken en ze geslagen zou worden totdat ze het diepste van haar breekpunt zou bereiken. Maar als ze dat zouden doen, zouden ze het mis hebben. Haar breekpunt had ze al bereikt, een paar dagen terug. Wanneer ze alles en iedereen verloren was die haar het diepste dierbaar was. En wanneer ze ook de diepste haat voor mensen gecreëerd had. Normale mensen die niks van mutanten af wisten, die mutanten als een gruwel beschouwden. Dat had ze inmiddels, na al die waarschuwingen die ze van Marilyn gekregen had, echt ondervonden en er was niets minder waar. Zelfs de opbeurende woorden van Clarence over hoe ze met mensen geleefd had hadden nu niets meer te betekenen. Mensen waren echt afschuwelijk.
Adelyn slikte wanneer het meisje wat op haar bed was gaan zitten haar niets gruwelijks aan deed maar haar vertelde wat haar naam was. Lorise. En dat als ze ooit iets nodig had dat ze het aan haar kon vragen. En dat maakte haar emotioneel. Niet vanwege de woorden, maar ook de manier waarop ze het gezegd had. Het was tegen al haar verwachtingen in geweest. Iedereen op dit eiland was alleen nog maar aardig tegen haar geweest. En dit meisje was echt lief. Ze wist niet hoe het kwam, maar ze bracht één van haar handen naar haar gezicht terwijl ze knikte en zachtjes begon te snikken. Het tweede meisje stelde zichzelf voor als Arianna, waardoor ze haar kin ietsje omhoog bracht in haar richting maar haar natuurlijk niet aan kon kijken. Alles was zwart, zoals ze al jaren gewend was. Maar als het meisje naar haar keek zou ze vast zien dat ze haar gehoord had. Dat was op z'n minst een ding, terwijl ze de tranen die uit haar ogen waren gerold wegveegde. En het derde meisje, zoveel meisjes wauw, stelde zichzelf voor als Annabel waarop ze haar hand uiteindelijk van haar gezicht weghaalde en terug op haar schoot rustte. ''Het- het spijt me. Jullie hebben allemaal mooie namen. En.. als het geen last is.. graag, ik zou graag een koekje willen.'' Daar, haar stem had al meteen wat minder breekbaar geklonken nu ze wist dat de meisjes aardig waren en klonken alsof ze geen kwaad in zich hadden. Ook al kon schijn natuurlijk bedriegen, zoals haar tante haar geleerd had vanwege haar eigen mutatie, kreeg ze toch de lichtste vertrouwen in ze. Ze moest toch ergens beginnen om haar leven op te pakken? Waarom dan niet hier.. waarom dan niet.. hier.
Onderwerp: Re: Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room] vr feb 20, 2015 10:21 pm
You can count on me♥
Jean had een meisje naar binnengebracht. Adelyn, ze was blind. Toen ze naar haar keek brak Lorise haar hart een beetje. Ze wist niet waarom maar ze wilde dit meisje gewoon een troostende knuffel geven. Omdat dat natuurlijk een beetje raar zou overkomen en ze zich dan waarschijnlijk rot zou schrikken..deed Lorise rustig aan. Ze hing bij het meisje op het bed zitten en stelde zichzelf voor, en ze zei dat als ze ergens hulp bij nodig had dat ze er dan zou zijn. De reactie Adelyn ontroerde haar echt. Hoe ze hand naar haar gezicht uitstak en snikte. Lorise wreef even met haar hand over Adelyn’s schouder. “Het komt goed” zei ze sussend. Ze vond het best sneu om het meisje te zien huilen. Nu wou ze echt alles doen om haar weer vrolijk te maken. Lorise wist zeker dat ze een goede vriendin voor dit meisje wilde zijn. Voor alledrie haar roommates natuurlijk maar Adelyn.. het leek erop dat ze wel een goede vriendin kon gebruiken.
Het vierde meisje kwam binnen en ze stelde zichzelf voor als Arianna. Wauw, wat Lorise meteen opviel was dat alle namen van haar roommates begonnen met een A. “Jullie namen beginnen allemaal met de A!, maar aangenaam Arianna, mijn naam is Lorise” zei ze en grinnikte. Ze bood de koekjes aan. Arianna wilde niet en Annabel wel. "Ik wel graag, ze zien er fantastisch uit!" zei Annabel. Lorise glimlachte vrolijk. “Dankje! ze zijn ook heel lekker hoor” zei ze blij en gaf haar een koekje. ''Het- het spijt me. Jullie hebben allemaal mooie namen. En.. als het geen last is.. graag, ik zou graag een koekje willen.'' zei Adelyn. Lorise liep naar Adelyn en legde een koekje in haar hand. “Ik heb ze voor jullie versierd, Céline heeft ze gebakken.” zei ze met een glimlach. Ze wees ook even naar de kinderchampagne. “Er is ook champagne voor wie wil.” zei ze blij. “het is kinderchampagne dus geen alchol hoor” fluisterde ze er met een grijnsje bij. Ze keek ven naar haar drie roommates en gimlachte. Ze zagen er aardig uit dus daar was Lorise wel heel erg blij om. Ze had het echt erg gevonden om op een kamer te moeten met een bitch ofzo.
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
Onderwerp: Re: Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room] za feb 21, 2015 12:23 am
Arianna wist niet waarom, maar bij het aanzien van Adelyn en het horen dat ze blind was deed Arianna toch iets. Zelf moest ze er niet aan denken om blind te zijn, alhoewel, dat had Adelyn vast ook niet gewild. Maar het idee alleen al... En dat Adelyn waarschijnlijk heel haar leven niks meer zou zien. Als dat bij Arianna zo was geweest dat ze ergens halverwege blind was geworden zou ze iets van 250 jaar al blind zijn. "Hey Adelyn, ik ben Lorise. Als je ooit iets nodig hebt kun je mij vragen, ik sta overal open voor," zei het meisje met de roodachtige haren die bij Adelyn op bed was gaan zitten. Arianna besloot dat ze Adelyn altijd zou helpen als ze er om vroeg. Dit was niet iets wat Arianna normaal deed, ze was vaak nogal afstandelijk naar mensen. Nogal koud. Of ze dat nou zelf wou of niet, het was gewoon zo. Deze reactie ontroerde Adelyn. Ze begon te snikken en de tranen kwamen. Lorise suste het meisje en zei dat het wel goed kwam. "Hey iedereen. Ik ben Arianna." stelde Arianna zich voor. Ze had rustig gewacht tot het weer wat beter was met Adelyn. Adelyn keek op naar haar wat aan gaf dat ze het had gehoord. Ze klonk rustig en Arianna keek even rond. Het vierde meisje kwam binnen en ze stelde zichzelf voor als Arianna. “Jullie namen beginnen allemaal met de A!, maar aangenaam Arianna, mijn naam is Lorise” zei Lorise grinnekend en het meisje bood de koekjes aan. "Ik hoef geen koekje maar wel bedankt." Zei ze met een klein glimlachje tegen Lorise. Het meisje met de blonde haren genaamd Annabel wilde wel een koekje. Het was niet dat Arianna koekjes niet lekker vond, ze had er nu gewoon geen zin in. Wel had Arianna beleefd bedankt, want dat deed ze altijd. “Dankje! ze zijn ook heel lekker hoor,” zei Lorise blij en ze gaf Annabel een koekje. Arianna liep naar Adelyn toe en ging naast haar zitten. Net zoals Lorise niet te dicht bij. Waarschijnlijk zou Adelyn wel het parfum wat Arianna vrijwel altijd droeg kunnen ruiken. Het rook naar rozenwater, iets wat ze had gebruikt toen ze nog echt jong was geweest. Zo ongeveer de leeftijd van de meisjes hier. Later was dit parfum geworden. Ze legde even een hand op Adelyn's schouder. "Net zoals Lorise en Annabel kun je mij ook vragen wat je wilt." Zei Arianna rustig. Ze deed zonder er bij na te denken een van haar handschoenen uit en kneep even zachtjes in Adelyns hand. "Sorry als mijn handen koud zijn." Verontschuldigde Arianna zich. Ze had de hand van Adelyn ook al weer rustig losgelaten. Zonder dat Arianna het wist was net een van de weinige momenten geweest dat ze zich echt opende naar iemand. En een moment dat ze met weinig angst haar een van haar handschoenen had uitgedaan en iemand aan had geraakt. Toen ze net beseft had dat ze Adelyns hand net zonder er echt bij na te denken had aangeraakt had ze ook snel haar handschoen weer aangedaan, bang dat er iets zou gebeuren. ''Het- het spijt me. Jullie hebben allemaal mooie namen. En.. als het geen last is.. graag, ik zou graag een koekje willen.'' zei Adelyn. Lorise liep naar Adelyn en legde een koekje in haar hand. “Ik heb ze voor jullie versierd, Céline heeft ze gebakken.” Zei het meisje met een glimlach, daarna wees ze even naar de champange. “Er is ook champagne voor wie wil,” vervolgde Lorise blij. Champange? Daar was Arianna meestal wel voor, en nu ook. Haar gezicht betrok alleen een klein beetje toen Lorise zei dat het kinderchampange was. Arianna mocht alcohol drinken, ze was sowieso de oudste hier in deze kamer. Maar Lorise mocht duidelijk niet, anders had ze geen kinderchampamge gehaald. Adelyn mocht waarschijnlijk ook niet en Annabel misschien wel. Dat laatste wist Arianna niet zeker. Toch stond Arianna op en liep naar de champange toe, gelukkig was dit kinderchampange, anders hadden ze een kurkentrekker moeten halen. Arianna draaide de dop open en goot toen in een soepele beweging de champange in het glas. Hoe ze het deed gaf aan dat ze al veel ervaring hiermee had. Ze was natuurlijk best lang ober geweest. Ze schonk ook niet te veel in, dat was de truc. Net zoals met wijn was er een hoeveelheid die je in een glas moest doen. Nooit teveel, maar ook niet te weinig. "Wil er iemand anders ook?" Vroeg ze, terwijl ze de fles nog vast had en iedereen even aankeek.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room]
Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room]