|
|
| |
Auteur | Bericht |
---|
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] zo jul 12, 2015 10:15 pm | |
| Emma&Jara: Alsjeblieft <3 Fijn om te horen dat ze goed waren ^^
Alle drie de slotjes zijn weer open! |
| | | Valentina De Zaragoza- Class 3
- Aantal berichten : 141
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] zo jul 12, 2015 10:19 pm | |
| Naam char: Valentina de Zaragoza Faceclaim: Zendaya Coleman Mutatie: Raven transformation, Bird communication & Aerokinesis Persoonlijkheid: Iets wat stiller meisje, maar als je haar eenmaal beter kent een echte vrolijke losbol die veel van mode kent. Hobby's/interesses: hacken, programmeren, aan haar blog werken, vliegen Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): aaahhhm, doe maar goud (tenzij ik te laat ben met m'n edit :'D) Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: / Optioneel: quote /
Naam char: Brooke (Brooklyn) Eriksen Faceclaim: Frederikke Winther Mutatie: Telepathy, Umbrakinesis & Erebokinesis Persoonlijkheid: Martelarencomplex (offert zichzelf altijd op) - bezorgd - cynisch - erg zwart-wit Hobby's/interesses: Ballet, haar mutatie uittesten en haar broer & zus pesten :'D Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Zwart-wit Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: / Optioneel: quote /
Mwahaha, ik ga direct twee aanvragen plaatsen :'D
Echt toevallig, tho, was net nog alle picspams aan het bekijken :'D
Laatst aangepast door Valentina De Zaragoza op zo jul 12, 2015 10:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] zo jul 12, 2015 10:27 pm | |
| Naam char: Waverly di Fontana Faceclaim: Behati Prinsloo Mutatie: Mermaid physiology, hydrokinesis, aerokinesis Persoonlijkheid: Lief, onschuldig en vriendelijk. Ook erg nieuwsgierig en mysterieus door haar mutatie. Verder is ze bet slim, maar ook deels op haar eigen manier en ze doet geen vlieg kwaad. Hobby's/interesses: Zwemmen, de zee, reizen, Griekse mythologie, dansen Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Uhm misschien wat oceaanachtige kleuren? Blauw/aqua achtig? Maar dat laat ik verder helemaal aan jou over ;) Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Dat kan jij beter dan ik denk ik x3 Optioneel: quote Als je nog iets vindt is het helemaal prima, maar ik heb er zo snel geen cx |
| | | Frankie Osborne- Class 3
- Aantal berichten : 82
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] zo jul 12, 2015 10:34 pm | |
| Naam char: Frankie Osborne Faceclaim: Halsey/Ashley Frangipane Mutatie: Communication with the dead, bringing the dead back to life, life-force/energie absorption (and manipulating own age with said force/energie), death sense. Persoonlijkheid: Controlfreak, diva, wildchild, heartbreaker, overconfident/arrogant, manipulatief, egoïstisch, is meer op haar gemak ’s nachts dan overdag Hobby's/interesses: schijven, roken, tekenen, glitter, one night stands, blauw, niet de regels volgen, sterren kijken, ripped jeans, denim jackets, rooie/zwarte/blauwe lippenstift & make up in general, bubblegum en snoep dat je tong blauw maakt Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Vooral blauwige en donkere/zwarte kleuren en contrast donker donker-felle kleur is misschien leuk? Als je daar genoeg foto's van kan vinden. Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Ik weet niet zeker of het de goede afmeting is maar in ieder geval geeft t een idee. nr. 1 Optioneel: quote There is something dangerous about the boredom of teenage girls |
| | | Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] vr jul 17, 2015 9:57 pm | |
| De picspam van Waverly is alvast af ^^ Sorry dat de andere zo lang duren girls, ze komen er asap aan :C - Waverly:
Slotjes blijven gesloten totdat ik de andere 3 afheb! |
| | | Waverly di Fontana- Class 2
- Aantal berichten : 103
Character Profile Alias: Naia Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] vr jul 17, 2015 10:08 pm | |
| Omg V hij is perf <333 Thank you so much!! <333 |
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] di jul 21, 2015 10:19 pm | |
| En deze zijn klaar Iris, ik hoop echt dat hij is zoals je wilde want ik vond hem in ieder geval heel erg leuk om te maken (a) Als er iets is waar je niet helemaal tevreden over bent - lettertype van de quote, kleuren, wat dan ook - please tell me! En Emma, voor die Valentina heb ik niet echt bruikbare plaatjes met veel goud gevonden dus heb ik meer een goud/geel/wit/blauw kleurenschema gebruikt, hope you like ^^ (a) - Valentina:
- Brooke:
- Frankie:
Slotjes zijn open! Hou er wel rekening mee dat het iets langer kan duren omdat ik een paar dagen weg ben. |
| | | Mirajane Evergreen- Class 3
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Mira Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] di jul 21, 2015 10:37 pm | |
| Naam char: Mirajane (Emilia) Evergreen Faceclaim: Nicola Peltz Mutatie: Take Over Persoonlijkheid: Lief, vriendelijk en wil altijd het beste voor iedereen om haar heen. Hobby's/interesses: Koken, series kijken, slapen, winkelen, geschiedenis, nachtelijke wandelingen etc. etc. Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Maakt me echt niet uit, verras me! Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: nope Optioneel: quote nope
Mirajane is gebaseerd op Mirajane Strauss van de anime Fairy Tail, mischien heb je daar iets aan? :) klik |
| | | Brooke Eriksen- Deceased
- Aantal berichten : 45
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] ma jul 27, 2015 10:46 am | |
| ZE ZIJN PERFECT! DANK U DANK U DANK U DANK U! |
| | | Shay Eriksen- Class 3
- Aantal berichten : 119
Character Profile Alias: Zephyr Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] wo jul 29, 2015 10:23 pm | |
| Naam char: Shay Eriksen :D Faceclaim: Lights Poxleitner Mutatie: Mind Reading, Razor Wind, Air Walking, Internal Rupturing Persoonlijkheid: Tis een kleine springbal die van pokémon houdt, soms eens dik kan uitvliegen en alles doet voor der siblings woppa Hobby's/interesses: Pokémon, enneuh ja rond wandelen in de lucht c: Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Kies maar matey
|
| | | Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] do jul 30, 2015 2:13 am | |
| Naam char: Je weet wie wat ik bedoel ;] Faceclaim: Moet ik dat echt zeggen? Mutatie: Kgeloof dat je dat wel weet honey (; Persoonlijkheid: Ja Hobby's/interesses: Nee Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Nouja dat wil ik wel zeggen maar je weet het zelf denk ik ook wel wat voor kleuren erbij horen Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Als ik moet Photoshoppen dan schreeuw je gewoon 'HEE LESBIAN, HEB JE IETS TE DOEN?' 'ja eigenlijk we-' 'NEE DUS OKAY MAAK DIT:' en dan doe ik het anyway Optioneel: quote idk man idk misschien ik doe ofzo |
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] do aug 06, 2015 9:49 pm | |
| Zoo deze zijn af, sorry voor de laatheid girls :c Die van D is zo mysterieus dat ik hem nog even niet ga posten Pleaaase tell me als er iets niet helemaal juist is of niet helemaal klopt <3 - Mirajane:
- Shay:
Slotjes zijn open! |
| | | Dahlia Leto- Class 4
- Aantal berichten : 321
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] za aug 08, 2015 3:02 pm | |
| Naam char: Dahlia Leto Faceclaim: Kendall Jenner Mutatie: Immortality & Artemis (Zij is de 'levende godin Artemis') :'D Persoonlijkheid: Een feestbeest dat uitkijkt naar de nacht, van eten houdt en een echt ochtendhumeur heeft :'D Hobby's/interesses: Pijl en boog dinges, bezig zijn met haar twin (Kylie Jenner als fc) Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Aaahmm, doe maar iets donker, donkerblauw of donkerpaars ofzo :'D Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: / Optioneel: quote / Naam char: Zachary Anderson Faceclaim: Hunter Parrish Mutatie: Biokinesis Persoonlijkheid: Een iets wat verlegen stuudje met een passie voor biologie en die niet tegen onrecht kan. Ook houdt hij niet van vreemde en sluit hij het liefst iedereen buiten Hobby's/interesses: Met planten & dieren bezig zijn, hangen met zijn bro... Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Groenig Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: / Optioneel: quote / Nog eens twee aanvraagjes :'D Thank uuuuu •3• |
| | | Aysa Dray- Class 3
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Dianro Age: 19 years Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] za aug 08, 2015 7:12 pm | |
| Naam char: Kim Bannel Faceclaim: Avan Jogia Mutatie: Power augmentation, healing factor, invulnerability Persoonlijkheid: Relaxte, creatieve, rustige jongen die een simpele skater outfit heeft. Hobby's/interesses: Muziek, gitaar spelen, schilderen, feesten Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Maakt niet heel veel uit, wat mooi bij de plaatjes past. Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Be my guest ^^ Optioneel: quote - |
| | | Alexis Maywood- Class 3
- Aantal berichten : 15
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] zo aug 09, 2015 2:06 pm | |
| Naam char: Alexis Maywood Faceclaim: Emily Didonato Mutatie: Hate Cupid, Obedience Force & Disobedience Force, Reader ( klik) Persoonlijkheid: Groot Ego, Wraakzuchtig, Sadistisch Hobby's/interesses: mensen tegen elkaar opzetten, feesten, de regels breken, fotograferen Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Rood vooral het liefst veel donkergebruik Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: nope Optioneel: quote Good girls are bad girls that haven't been caught |
| | | Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|