INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

PoF Picspams [gesloten]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Emptyzo aug 09, 2015 3:40 pm

Ik ben in een picspam ~flow~ vandaag, deze zijn klaar :]  Zoals altijd, als er iets niet helemaal klopt: zeg het me!

Dahlia:

En ik heb er ook eentje voor een zeker tweelingzusje gemaakt... Ik heb wel door wat jullie van plan zijn girls :]
Daphne:

Zachary:

Kim:

@Alexis: Officieel waren de aanvragen vol (1 karakter per slotje), maar je staat op de eerste plaats bij de nieuwe aanvragen! ^^

2 slotjes zijn open!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Daphne Leto
Daphne Leto
Class 4
Aantal berichten : 121
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Emptyzo aug 09, 2015 3:50 pm

Ook al had ik het nog niet gevraagd maar omg het is zo geweldig <333
Super bedankt!!!
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Emptyzo aug 09, 2015 10:58 pm

Alweer heel gaaf V! Super bedankt! ;3
Aurélia Nyitrai
Aurélia Nyitrai
Class 3
Aantal berichten : 301

Character Profile
Alias: Aurélia
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Emptyma aug 10, 2015 2:30 pm

Naam char: Minaye Evans
Faceclaim: Jasmine Villegas
Mutatie: Invisibility & Force field
Persoonlijkheid: Gezellig, engergiek, gek en een feestbeest
Hobby's/interesses: Dansen, zingen en leuke dingen doen met vrienden
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Vrolijke kleurtje's
Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Zolang ze maar zwart haar heeft is het goed
Optioneel: quote /
Marshall Eriksen
Marshall Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 198

Character Profile
Alias: Joker
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Emptydi aug 11, 2015 10:32 pm

Naam char: Marshall Eriksen
Faceclaim: Ash Stymest
Mutatie: Chi Manipulation - Telepathic
Persoonlijkheid: family first, snel geïrriteerd, over-all chill
Hobby's/interesses: het universum, sterretjes en stuff c:
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): laat je gaan m'n kind
Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: link (nee ik heb geen tag op tumblr hoor) je moet ze ofcourse niet allemaal gebruiken, maar er staan een heleboel coole op en dan moet je niet intensief lopen zoeken c:
Optioneel: quote
There is a fire inside of this heart
And a riot about to explode into flames
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Emptyza aug 15, 2015 4:57 pm

Hier zijn ze: Alexis, ik hoop dat je hem leuk vindt; veel plaatjes waren niet in goede kwaliteit te vinden maar ik hoop dat hij desondanks toch goed is ^^
En Xam, ik heb andere plaatjes van Marshall gepakt omdat die in je tag niet helemaal pasten bij het kleurenpalet dat ik in mijn hoofd had, hopelijk zijn deze ook goed :]
Ik hoop dat jullie ze allemaal leuk vinden, zoals altijd: als er iets mis is, tell me!

Alexis:

Minaye:

Marshall:

Alle slotjes zijn weer open! Hou er wel rekening mee dat het iets langer kan duren omdat ik één week introductie heb.
Lotus Brooks
Lotus Brooks
Class 2
Aantal berichten : 24
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Emptydi aug 18, 2015 3:07 am

Naam char: Lotus Brooks.
Faceclaim: Maddie Ziegler. [Sia clips tho]
Mutatie: Rainbow creation.
Persoonlijkheid: Ze houd zich voornamelijk enorm stil, bestudeert anderen van een afstand en probeert emoties te begrijpen, ze is nieuwsgierig maar als ze het gevoel heeft dat er al licht gevaar dreigt of er iets fout kan gaan dan maakt ze zich zo snel mogelijk uit de voeten en omdat ze niet kan praten en maar weinig van de wereld begrijpt is ze voornamelijk in zichzelf bezig en gesloten.
Hobby's/interesses: Wegdromen en het eiland en mutatie exploren is het enige dat haar op het moment echt bezighoudt.
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Ik denk ergens wel aan zachte kleuren, maar dat is volledig aan jou. c:
Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Deze & deze zijn fave, maar alleen met uitsnede van Maddie. :3
Optioneel: quote I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry.
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Emptydi aug 18, 2015 3:45 pm

(Lekker laat)

Thank you V! Ze zijn prachtig, zoals altijd :]
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Emptydi aug 18, 2015 8:55 pm

@Emma: Alsjeblieft darlin <3

En deze voor Lotus is klaar, I hope you like it D <3

Lotus:

Alle slotjes zijn weer open!
En een kleine wijziging: ik maak nu ook picspams voor twee chars samen (zie de picspam van spy Jeanmie in Jean's onderschrift als voorbeeld (a) en ook voor Mini-RPG chars (zie die van Arianna en Elissa in de beginpost als voorbeeld), dus als je een picspam wil voor je GoT RP karakter of warlock/shapeshifter, vraag hem gerust aan! =D (dan hoef je bij mutatie natuurlijk niks in te vullen)
Dahlia Leto
Dahlia Leto
Class 4
Aantal berichten : 321
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Emptydi aug 18, 2015 9:02 pm

Zou je er eentje voor Daphne & Dahlia willen maken? En Brooke & Shay & Marshall? ^-^

Moet ik opnieuw zo'n lijstje invullen of? :'D

Naam char(s): Daphne & Dahlia
Faceclaim: Kylie & Kendall Jenner
Mutatie: Apollo & Artemis
Persoonlijkheid: Dahlia: Een feestbeest dat uitkijkt naar de nacht, van eten houdt en een echt ochtendhumeur heeft :'D
Daphne:  Kind :: Sunny :: Protective :: Mysterious :: Feminist :: Romantic ::
Hobby's/interesses: Dahlia: Pijl en boog dinges, feesten, zonsondergangen en volle manen
Daphne:  Her sister, Dahlia :: Music :: Lyre/Harp :: Singing :: Art :: Romance :: Mornings :: Sun :: Summer :: Archery
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Goud & Zilver als het mogelijk is of Ochtendgeel en nachtblauw :'D (Eigenlijk die twee picspams van hen samengevoegd qua kleur :'D)
Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: x
Optioneel: quote x

Naam char(s): De Eriksen gang
Faceclaim: Frederikke Winther, Lights Poxleitner, Ash Stymest
Mutatie: Telepathy, Umbrakinesis & Erebokinesis // Mind Reading, Razor Wind, Air Walking, Internal Rupturing // Chi Manipulation - Telepathic
Persoonlijkheid: Martelarencomplex (offert zichzelf altijd op) - bezorgd - cynisch - erg zwart-wit //  Tis een kleine springbal die van pokémon houdt, soms eens dik kan uitvliegen en alles doet voor der siblings woppa // family first, snel geïrriteerd, over-all chill
Hobby's/interesses: Ballet, haar mutatie uittesten en haar broer & zus pesten :'D // Pokémon, enneuh ja rond wandelen in de lucht c: // het universum, sterretjes en stuff c:
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Laat je gaan :'D
Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: x
Optioneel: quote x

THANK UUUUUU

ps; die van de Eriksen gang gaat constant van oud naar jong dus: Brooke // Shay // Marsh :'D

Laatst aangepast door Dahlia Leto op di aug 18, 2015 9:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Occupation: Drugdealer
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Emptydi aug 18, 2015 9:28 pm

Naam char(s): Eros & Imogen  :]
Faceclaim: Die ene knul en hella hot damn chick c: (Don Benjamin & Natalie Dormer)
Mutatie: jwz
Persoonlijkheid: beschermend, idealist, humorist, speels &Imogen ken jij ofc beter dan ik xD
Hobby's/interesses: clubbing, right?  wbw
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): laat je gaan
Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: jij bent de pro hier
Optioneel: quote als je er zelf een wil :]
Jace Griffiths
Jace Griffiths
Class 3
Aantal berichten : 229

Character Profile
Alias: Quash.
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Emptydi aug 18, 2015 10:03 pm

Naam char(s): Rosie Edwards
Faceclaim: Rosie McClelland
Mutatie: Cyrokinesis
Persoonlijkheid: Druk, vrolijk, geïnteresseerd, nieuwsgierig etc
Hobby's/interesses: Roze, tutu's en eigenlijk wel alle meisjesdingen die jonge meisjes doen :')
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Wat leuk is c:
Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Heb ik niet, maar als je niks kunt vinden kan je me wel pmen.
Optioneel: quote
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Emptydi aug 18, 2015 11:00 pm

Naam char: Belinda Crowe & Laura Clayton
Faceclaim: Victoria Smurfit & Lena Headey.
Mutatie: Belinda: Blood Manipulation & Mental Control.
Laura: Projection Magic & Finder's Magic.
Persoonlijkheid: Belinda: Gesloten, mysterieus, duister, manipulerend, flirtend, fel, zinkrijgend.
Laura: ja.
Hobby's/interesses: ja.
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Dat is volledig aan jou.
Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Deze & deze van Lena zijn fave & deze & deze van Victoria aangezien er van Victoria niet veel pics te vinden zijn hebk deze maar gekozen. c:
Optioneel: quote It's my life and it's now or never.
https://prophecy.forumactie.com
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Emptyvr aug 21, 2015 8:41 pm

En deze vijf zijn ook klaar: zoals altijd, zeg me als er iets veranderd moet worden of iets niet helemaal klopt!

Eros & Imogen:

Eriksen tribe:

Dahlia & Daphne:

Rosie:

Belinda & Laura:

Slotjes zijn weer open! Nu ik uitgevogeld heb hoe ik lettertypes op mijn computer kan zetten heb ik een nieuwe optie toegevoegd: je kan nu precies aangeven in welk lettertype je je quote op je picspam wilt.
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Emptydi aug 25, 2015 11:08 pm

Jamie Nicholls schreef:
Zoo deze zijn af, sorry voor de laatheid girls :c Die van D is zo mysterieus dat ik hem nog even niet ga posten wbw wbw
Pleaaase tell me als er iets niet helemaal juist is of niet helemaal klopt  <3

Mirajane:

Shay:

Slotjes zijn open!

wauww, dankje <3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 6 Empty

PoF Picspams [gesloten]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Art-
Ga naar: