|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] zo aug 09, 2015 3:40 pm | |
| Ik ben in een picspam ~flow~ vandaag, deze zijn klaar Zoals altijd, als er iets niet helemaal klopt: zeg het me! - Dahlia:
En ik heb er ook eentje voor een zeker tweelingzusje gemaakt... Ik heb wel door wat jullie van plan zijn girls - Daphne:
- Zachary:
- Kim:
@Alexis: Officieel waren de aanvragen vol (1 karakter per slotje), maar je staat op de eerste plaats bij de nieuwe aanvragen! ^^ 2 slotjes zijn open! |
|
| |
Daphne Leto- Class 4
- Aantal berichten : 121
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] zo aug 09, 2015 3:50 pm | |
| Ook al had ik het nog niet gevraagd maar omg het is zo geweldig <333 Super bedankt!!! |
|
| |
Aysa Dray- Class 3
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Dianro Age: 19 years Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] zo aug 09, 2015 10:58 pm | |
| Alweer heel gaaf V! Super bedankt! ;3 |
|
| |
Aurélia Nyitrai- Class 3
- Aantal berichten : 301
Character Profile Alias: Aurélia Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] ma aug 10, 2015 2:30 pm | |
| Naam char: Minaye Evans Faceclaim: Jasmine Villegas Mutatie: Invisibility & Force field Persoonlijkheid: Gezellig, engergiek, gek en een feestbeest Hobby's/interesses: Dansen, zingen en leuke dingen doen met vrienden Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Vrolijke kleurtje's Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Zolang ze maar zwart haar heeft is het goed Optioneel: quote / |
|
| |
Marshall Eriksen- Class 3
- Aantal berichten : 198
Character Profile Alias: Joker Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] di aug 11, 2015 10:32 pm | |
| Naam char: Marshall Eriksen Faceclaim: Ash Stymest Mutatie: Chi Manipulation - Telepathic Persoonlijkheid: family first, snel geïrriteerd, over-all chill Hobby's/interesses: het universum, sterretjes en stuff c: Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): laat je gaan m'n kind Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: link (nee ik heb geen tag op tumblr hoor) je moet ze ofcourse niet allemaal gebruiken, maar er staan een heleboel coole op en dan moet je niet intensief lopen zoeken c: Optioneel: quote There is a fire inside of this heart And a riot about to explode into flames |
|
| |
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] za aug 15, 2015 4:57 pm | |
| Hier zijn ze: Alexis, ik hoop dat je hem leuk vindt; veel plaatjes waren niet in goede kwaliteit te vinden maar ik hoop dat hij desondanks toch goed is ^^ En Xam, ik heb andere plaatjes van Marshall gepakt omdat die in je tag niet helemaal pasten bij het kleurenpalet dat ik in mijn hoofd had, hopelijk zijn deze ook goed Ik hoop dat jullie ze allemaal leuk vinden, zoals altijd: als er iets mis is, tell me! - Alexis:
- Minaye:
- Marshall:
Alle slotjes zijn weer open! Hou er wel rekening mee dat het iets langer kan duren omdat ik één week introductie heb. |
|
| |
Lotus Brooks- Class 2
- Aantal berichten : 24
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] di aug 18, 2015 3:07 am | |
| Naam char: Lotus Brooks. Faceclaim: Maddie Ziegler. [Sia clips tho] Mutatie: Rainbow creation. Persoonlijkheid: Ze houd zich voornamelijk enorm stil, bestudeert anderen van een afstand en probeert emoties te begrijpen, ze is nieuwsgierig maar als ze het gevoel heeft dat er al licht gevaar dreigt of er iets fout kan gaan dan maakt ze zich zo snel mogelijk uit de voeten en omdat ze niet kan praten en maar weinig van de wereld begrijpt is ze voornamelijk in zichzelf bezig en gesloten. Hobby's/interesses: Wegdromen en het eiland en mutatie exploren is het enige dat haar op het moment echt bezighoudt. Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Ik denk ergens wel aan zachte kleuren, maar dat is volledig aan jou. c: Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Deze & deze zijn fave, maar alleen met uitsnede van Maddie. Optioneel: quote I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry. |
|
| |
Samantha Holt- Deceased
- Aantal berichten : 515
Character Profile Alias: Bolt Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] di aug 18, 2015 3:45 pm | |
| (Lekker laat) Thank you V! Ze zijn prachtig, zoals altijd |
|
| |
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] di aug 18, 2015 8:55 pm | |
| @Emma: Alsjeblieft darlin <3 En deze voor Lotus is klaar, I hope you like it D <3 - Lotus:
Alle slotjes zijn weer open!En een kleine wijziging: ik maak nu ook picspams voor twee chars samen (zie de picspam van spy Jeanmie in Jean's onderschrift als voorbeeld (a) en ook voor Mini-RPG chars (zie die van Arianna en Elissa in de beginpost als voorbeeld), dus als je een picspam wil voor je GoT RP karakter of warlock/shapeshifter, vraag hem gerust aan! =D (dan hoef je bij mutatie natuurlijk niks in te vullen) |
|
| |
Dahlia Leto- Class 4
- Aantal berichten : 321
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] di aug 18, 2015 9:02 pm | |
| Zou je er eentje voor Daphne & Dahlia willen maken? En Brooke & Shay & Marshall? ^-^
Moet ik opnieuw zo'n lijstje invullen of? :'D
Naam char(s): Daphne & Dahlia Faceclaim: Kylie & Kendall Jenner Mutatie: Apollo & Artemis Persoonlijkheid: Dahlia: Een feestbeest dat uitkijkt naar de nacht, van eten houdt en een echt ochtendhumeur heeft :'D Daphne: Kind :: Sunny :: Protective :: Mysterious :: Feminist :: Romantic :: Hobby's/interesses: Dahlia: Pijl en boog dinges, feesten, zonsondergangen en volle manen Daphne: Her sister, Dahlia :: Music :: Lyre/Harp :: Singing :: Art :: Romance :: Mornings :: Sun :: Summer :: Archery Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Goud & Zilver als het mogelijk is of Ochtendgeel en nachtblauw :'D (Eigenlijk die twee picspams van hen samengevoegd qua kleur :'D) Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: x Optioneel: quote x
Naam char(s): De Eriksen gang Faceclaim: Frederikke Winther, Lights Poxleitner, Ash Stymest Mutatie: Telepathy, Umbrakinesis & Erebokinesis // Mind Reading, Razor Wind, Air Walking, Internal Rupturing // Chi Manipulation - Telepathic Persoonlijkheid: Martelarencomplex (offert zichzelf altijd op) - bezorgd - cynisch - erg zwart-wit // Tis een kleine springbal die van pokémon houdt, soms eens dik kan uitvliegen en alles doet voor der siblings woppa // family first, snel geïrriteerd, over-all chill Hobby's/interesses: Ballet, haar mutatie uittesten en haar broer & zus pesten :'D // Pokémon, enneuh ja rond wandelen in de lucht c: // het universum, sterretjes en stuff c: Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Laat je gaan :'D Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: x Optioneel: quote x
THANK UUUUUU
ps; die van de Eriksen gang gaat constant van oud naar jong dus: Brooke // Shay // Marsh :'D
Laatst aangepast door Dahlia Leto op di aug 18, 2015 9:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Dante Rivera- Class 3
- Aantal berichten : 812
Character Profile Alias: Morbid Age: 17 Occupation: Drugdealer
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] di aug 18, 2015 9:28 pm | |
| Naam char(s): Eros & Imogen Faceclaim: Die ene knul en hella hot damn chick c: (Don Benjamin & Natalie Dormer) Mutatie: jwz Persoonlijkheid: beschermend, idealist, humorist, speels &Imogen ken jij ofc beter dan ik xD Hobby's/interesses: clubbing, right? Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): laat je gaan Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: jij bent de pro hier Optioneel: quote als je er zelf een wil |
|
| |
Jace Griffiths- Class 3
- Aantal berichten : 229
Character Profile Alias: Quash. Age: Eighteen. Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] di aug 18, 2015 10:03 pm | |
| Naam char(s): Rosie Edwards Faceclaim: Rosie McClelland Mutatie: Cyrokinesis Persoonlijkheid: Druk, vrolijk, geïnteresseerd, nieuwsgierig etc Hobby's/interesses: Roze, tutu's en eigenlijk wel alle meisjesdingen die jonge meisjes doen :') Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Wat leuk is c: Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Heb ik niet, maar als je niks kunt vinden kan je me wel pmen. Optioneel: quote
|
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] di aug 18, 2015 11:00 pm | |
| Naam char: Belinda Crowe & Laura Clayton Faceclaim: Victoria Smurfit & Lena Headey. Mutatie: Belinda: Blood Manipulation & Mental Control. Laura: Projection Magic & Finder's Magic. Persoonlijkheid: Belinda: Gesloten, mysterieus, duister, manipulerend, flirtend, fel, zinkrijgend. Laura: ja. Hobby's/interesses: ja. Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Dat is volledig aan jou. Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Deze & deze van Lena zijn fave & deze & deze van Victoria aangezien er van Victoria niet veel pics te vinden zijn hebk deze maar gekozen. c: Optioneel: quote It's my life and it's now or never. |
|
| |
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] vr aug 21, 2015 8:41 pm | |
| En deze vijf zijn ook klaar: zoals altijd, zeg me als er iets veranderd moet worden of iets niet helemaal klopt! - Eros & Imogen:
- Eriksen tribe:
- Dahlia & Daphne:
- Rosie:
- Belinda & Laura:
Slotjes zijn weer open! Nu ik uitgevogeld heb hoe ik lettertypes op mijn computer kan zetten heb ik een nieuwe optie toegevoegd: je kan nu precies aangeven in welk lettertype je je quote op je picspam wilt. |
|
| |
Mirajane Evergreen- Class 3
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Mira Age: 19 Occupation:
| |
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] | |
| |
|
| |