|
|
Auteur | Bericht |
---|
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] vr aug 28, 2015 7:08 pm | |
| Hyaaaaa, ik heb zelf al iets voor Ollie in elkaar gestoken, maar ik ben eigenlijk ook heel benieuwd naar jouw resultaat Naam char(s): Oliver Marron Faceclaim: Ian Somerhalder Mutatie: Defying gravity + Touch of pain Persoonlijkheid: Stil, afzijdig, mysterieus, leeft in zijn eigen wereld omdat hij 'niet anders kan'. Hobby's/interesses: Alcohol, fitness, melkwegstelsel ... Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Blauw, zwart, donkere tinten Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Ga je gang :D Optioneel: quote en lettertype / |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] vr aug 28, 2015 8:08 pm | |
| Naam char(s): Allison Argent Faceclaim: Crystal Reed Mutatie: Clairvoyance | Ability replication |Targeting Persoonlijkheid: Loyaal, meegand, sociaal, opmerkzaam, intelligent, altijd gevechtsklaar, vriendelijk Hobby's/interesses: Sporten - Wapens - Natuur - Avondturen Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Maakt niet zoveel uit, geen veel te lichte kleuren, laat je gaan zou ik zeggen. ;-) Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Verras me, zou ik zeggen. =D Optioneel: quote en lettertype - |
|
| |
Damian Carter- Class 2
- Aantal berichten : 122
Character Profile Alias: Damian Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] vr aug 28, 2015 9:19 pm | |
| Naam char(s): Damian Carter Faceclaim: Alexander Ludwig Mutatie: Mind reading/manipulating - katana master Persoonlijkheid: Eenzaat, vaak ingetogen, ruig, voelt zich vaak bedreigd Hobby's/interesses: Katana, vechten/overleven, tot rust komen in de natuur/contact leggen met de geest van dieren of planten Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Liefst donkere kleuren aub ^^ Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: / Optioneel: quote en lettertype /
Thank you :D |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] za aug 29, 2015 1:41 pm | |
| En deze drie zijn klaar! Hope you like them, als er iets is, laat het me weten ^^ Amy, ik hoop dat die van Damian donker genoeg is, ik vond het zwart-wit tegenover de gekleurde plaatjes persoonlijk wel een mooi effect geven ^^ De foto rechtsboven komt trouwens van deze foto: http://www.celebitchy.com/wp-content/uploads/2013/10/tom2.jpg dus stiekem staat Jamie ook in je picspam (a) - Oliver:
- Allison:
- Damian:
Slotjes zijn open!
Laatst aangepast door Jamie Nicholls op za aug 29, 2015 2:09 pm; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] za aug 29, 2015 1:45 pm | |
| Geweldig! Vind hem zo prachtig! <3 Thanks Veronica, love you a lott! |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] za aug 29, 2015 9:54 pm | |
| Ohhhhh my god, W A U W! Niets op aan te merken, echt prachtig! Heel, heel, heel erg bedankt |
|
| |
Damian Carter- Class 2
- Aantal berichten : 122
Character Profile Alias: Damian Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] zo aug 30, 2015 10:22 pm | |
| Veronica je hebt een talent, van zo weinig informatie zoiets cools maken :D dank je <3 |
|
| |
Eloise Poundrick- Class 2
- Aantal berichten : 232
Character Profile Alias: Spark Age: 17 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] vr sep 04, 2015 3:43 pm | |
| Naam char(s): Eloise Poundrick Faceclaim: Emily Rudd Mutatie: Electric manipulation Persoonlijkheid: Ze is enorm vriendelijk en lief, een persoon waar het aangenaam is om in de aanwezigheid van te zijn. Maar toch kan ze aardig haar mannetje staan. Hobby's/interesses: Electriciteit hehehe, free running, natuur, storm, vrienden ... Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Wat voor jou het beste uitkomt, zowel donkere als felle kleuren, maakt niet uit (: Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Optioneel: quote en lettertypeNu al heel erg bedankt |
|
| |
Robb Jones- Class 4
- Aantal berichten : 63
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] za sep 05, 2015 1:32 pm | |
| Naam char(s): Aleksey & Diana <3 Faceclaim: Vladimir Ivanov & Katie McGrath Mutatie: Diana: Mythical shapeshifting Aleksey: Silvertongue, Electricity Manipulation Persoonlijkheid: Ultieme bae's <3 Hobby's/interesses: Onze boekenwurmpjes <3 Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Wel, jij weet het (a) Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: / Optioneel: quote en lettertype / |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] za sep 05, 2015 4:45 pm | |
| Naam char(s): Taylor Cadwell Faceclaim: Queen Taylor Swift Mutatie: Noble metal manipulation & Clairvoyance Persoonlijkheid: Romantisch ~ Naïef ~ Positief ~ gewoon awesome. Hobby's/interesses: Zingen, haar kat, Ballet Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Goud? Like gouden rozen? Anders maakt het niet zo heel veel uit :'D Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: x Optioneel: quote en lettertype x |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] za sep 05, 2015 7:06 pm | |
| Deze drie zijn klaar, here you go girls, hope you like them <3 - Eloise:
- Aleksey & Diana:
- Taylor:
Slotjes zijn weer open! |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] za sep 05, 2015 7:21 pm | |
| Thank u! Ze zijn zo pretty! Zoals gewoonlijk :'D |
|
| |
Salina Dietrich- Class 3
- Aantal berichten : 211
Character Profile Alias: Black dog Age: 147 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] zo sep 06, 2015 3:12 pm | |
| Naam char(s): Jackie, Aurélia & Grace Faceclaim: Giza Lagarce, Barbara Palvin & Stella Maxwell Mutatie: [Black Mare Transformation, Telepathic, Dream/Fear Manipulation], [Enhanced Speed & Telekinesis] & [Insect communication & Insect Transformation] Persoonlijkheid: Freaking Badass trio (en dan niet op de verkeerde manier XD) although Grace nu wel een beetje te lief aan het worden is, maar als ze echt niets van iemand moet hebben (wat nog wel goed kan voorkomen) kan ze nog steeds heel eigenwijs en koppig zijn, en een beetje gemeen. Hobby's/interesses: Jackie&Aurélia: Drama, paniek en chaos creëren en mensen pesten, Grace houd gewoon van insecten. Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Beetje donker misschien? of anders gewoon wat het beste past, ik vertrouw wel op jou dat je iets moois ervan maakt :D Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: - Optioneel: quote en lettertype - |
|
| |
Alex Sutter- Class 3
- Aantal berichten : 93
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] ma sep 07, 2015 2:13 pm | |
| Naam char(s): Alex Sutter Faceclaim: Katie Findlay als Rebecca Sutter Mutatie: Energy Manipulation Persoonlijkheid: Dead honest op het botte af, maar wel zo’n iemand die het met basically iedereen kan vinden. Chill en easy going, maar wel heel eigenwijs en als ze iets wil dan regelt ze het. Soms een beetje plagerig. Een nerd, vooral voor dingen die met de ruimte te maken hebben. Ze houd van grappen maken en neemt niet te snel dingen serieus (kan vrij irritant worden na een tijdje) Hobby's/interesses: Piercings, punkrock aesthetic/muziek, veel eyeliner, skaten, sociaal zijn, SPACE, dr. martens, pizza, flannel. Kleurenpalet:donkere en warme kleuren Optioneel:plaatjes die je zelf gevonden hebt: KLIK. En voor mutatie kan je foto's van Scarlet Witch's mutatie van the Avengers gebruiken. Optioneel: ook niet
Laatst aangepast door Alex Sutter op za sep 19, 2015 12:16 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Eleanor Birdy- Aantal berichten : 115
Character Profile Alias: Spirit Age: 35 Occupation:
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] di sep 08, 2015 9:45 pm | |
| Naam char(s): Céline & Eleanor kga de moeite niet doen om ook de achternamen erbij te zetten, er zijn er toch van ieder maar 1 van op dit vieze forum Faceclaim: Nigella Lawson & Lily Rabe r u fucking Mutatie: Thermal Manipulation & Resurgence je zoekt zelf maar uit van wie welke mutatie is Persoonlijkheid: ja Hobby's/interesses: ja Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): ja Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: nee Optioneel: quote en lettertype like holy shit bon bon omlette du fromage me against the wall baby |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten] | |
| |
|
| |
|