|
|
Auteur | Bericht |
---|
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo mei 27, 2015 5:53 pm | |
| - Jayson Mayers schreef:
- Yes pls hug me ;__;
*hugs Xammie to almost death* |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo mei 27, 2015 5:55 pm | |
| Aw balen Max! Alvast succes met je her's!
@Rootje: Arianna's nieuwe setje is echt mooi! <3 |
|
| |
Jayson Mayers- Class 3
- Aantal berichten : 190
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo mei 27, 2015 6:17 pm | |
| @Daphne; als ik ze nog doe :') ik ga volgend jaar naar een andere school, dus ik ga wss maar een paar herexamens doen, puur voor de studiepunten n.n maar toch bedankt :D Dit is trouwens m'n concept ghehe - Spoiler:
BUILD YOUR OWN KINGDOM - Royalty is in your blood
Droom je al langer van je eigen land, waar jij degene bent die het voor het zeggen heeft? Dan ben je bij [naam] op de juiste plek. Geen eindeloos geknoei met papieren of problemen met onduidelijke richtlijnen. Wij fixen al deze dingen voor u. Onze DIY pakketten bieden de mogelijkheid om het perfecte koninkrijk op poten te zetten, zodat u zorgeloos kunt regeren over uw onderdanen.
PAKKET 1 - €300 Grondgebied: Een stukje onafhankelijk verklaarde grond Naam: Een naam naar keuze Wetboek: Want een regelloos bestaan is gevaarlijk Onderdanen: 5 onderdanen om rond te commanderen
PAKKET 2 - €380 Grondgebied: Een stukje onafhankelijk verklaarde grond Naam: Een naam naar keuze Wetboek: Want een regelloos bestaan is gevaarlijk Regering: Een paar slimme raadgevers die u bijstaan in het bestuur van uw koninkrijk Munt: Een gepersonaliseerde munt voor uw eigen economie Onderdanen: 10 onderdanen om rond te commanderen
PAKKET 3 - €430 Grondgebied: Een stukje onafhankelijk verklaarde grond Naam: Een naam naar keuze Wetboek: Want een regelloos bestaan is gevaarlijk Regering: Een paar slimme raadgevers die u bijstaan in het bestuur van uw koninkrijk Munt: Een gepersonaliseerde munt voor uw eigen economie Motto: Niks klinkt beter dan een persoonlijke slagzin, in het Latijns vertaald natuurlijk Vlag: Een unieke vlag Onderdanen: 15 onderdanen om rond te commanderen
PAKKET 4 - €550 Grondgebied: Een stukje onafhankelijk verklaarde grond Naam: Een naam naar keuze Wetboek: Want een regelloos bestaan is gevaarlijk Regering: Een paar slimme raadgevers die u bijstaan in het bestuur van uw koninkrijk Munt: Een gepersonaliseerde munt voor uw eigen economie Motto: Niks klinkt beter dan een persoonlijke slagzin, in het Latijns vertaald natuurlijk Vlag: Een unieke vlag Volkslied: Om te spelen op belangrijke evenementen Kroon: Een hoofddeksel dat macht uitstraalt Onderdanen: 20 onderdanen om rond te commanderen
PAKKET 5 - €600 Grondgebied: Een stukje onafhankelijk verklaarde grond Naam: Een naam naar keuze Wetboek: Want een regelloos bestaan is gevaarlijk Regering: Een paar slimme raadgevers die u bijstaan in het bestuur van uw koninkrijk Munt: Een gepersonaliseerde munt voor uw eigen economie Motto: Niks klinkt beter dan een persoonlijke slagzin, in het Latijns vertaald natuurlijk Vlag: Een unieke vlag Volkslied: Om te spelen op belangrijke evenementen Kroon: Een hoofddeksel dat macht uitstraalt Troon: Voor uw royale achterwerk Ronde tafel: Exclusief ridders Onderdanen: 25 onderdanen om rond te commanderen
PAKKET 6 - €850 Grondgebied: Een stukje onafhankelijk verklaarde grond Naam: Een naam naar keuze Wetboek: Want een regelloos bestaan is gevaarlijk Regering: Een paar slimme raadgevers die u bijstaan in het bestuur van uw koninkrijk Munt: Een gepersonaliseerde munt voor uw eigen economie Motto: Niks klinkt beter dan een persoonlijke slagzin, in het Latijns vertaald natuurlijk Vlag: Een unieke vlag Volkslied: Om te spelen op belangrijke evenementen Kroon: Een hoofddeksel dat macht uitstraalt Troon: Voor uw royale achterwerk Ronde tafel: Exclusief ridders Kasteel: Een upgrade voor uw doorsnee woning Gracht: Ter verdediging van uw woning Onderdanen: 30 onderdanen om rond te commanderen
PAKKET 7 - €1000 Grondgebied: Een stukje onafhankelijk verklaarde grond Naam: Een naam naar keuze Wetboek: Want een regelloos bestaan is gevaarlijk Regering: Een paar slimme raadgevers die u bijstaan in het bestuur van uw koninkrijk Munt: Een gepersonaliseerde munt voor uw eigen economie Motto: Niks klinkt beter dan een persoonlijke slagzin, in het Latijns vertaald natuurlijk Vlag: Een unieke vlag Volkslied: Om te spelen op belangrijke evenementen Kroon: Een hoofddeksel dat macht uitstraalt Troon: Voor uw royale achterwerk Ronde tafel: Exclusief ridders Kasteel: Een upgrade voor uw doorsnee woning Gracht: Ter verdediging van uw woning Draak: De standaard grachtbewoner Onderdanen: 35 onderdanen om rond te commanderen
WORKSHOP 1 - €30 Volkslied componeren Elke maand een nieuw volkslied? Dat kan! In deze workshop leert u binnen een tijdslimiet van 4 uren een compleet nieuw volkslied te componeren, met een diepgaande tekst en een catchy tune. 2 drankjes inbegrepen
WORKSHOP 2 - €35 Toespraken houden Een koning is geen koning als hij niet af en toe een toespraak geeft voor zijn onderdanen. Leer hoe je een pakkende toespraak kan schrijven en hem vol vuur en zelfvertrouwen voor te dragen aan uw volk. 2 drankjes inbegrepen
WORKSHOP 3 - €35 Iemand ridderen Een koning is niks zonder een trouwe groep ridders. Maar hoe sla je nu iemand precies tot ridder? Leer er alles over in deze workshop. 2 drankjes inbegrepen
Laatst aangepast door Jayson Mayers op wo mei 27, 2015 7:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Alice Fairfax- Class 3
- Aantal berichten : 107
Character Profile Alias: Aisa Age: 19 when she became immortal Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo mei 27, 2015 7:06 pm | |
| Awh jammer Xam :c Al wil ik wel meteen een eigen koninkrijk bij je bedrijf bestellen tbh |
|
| |
Jayson Mayers- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo mei 27, 2015 7:11 pm | |
| Ik voegde ff nog 2 pakketjes toe Ik raad je pakket 7 aan V Je eigen slraak in je gracht <3 Je krijgt nog een vriendenkorting als je wil |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo mei 27, 2015 7:14 pm | |
| Omg ik bestel een koninkrijk bij je, nummer 7, en dan doe ik ook meteen workshop 1, 2 &3 (Maar het is vgm wel Latijn ipv Latijns x3)
@V, zullen onze koninkrijken vriendjes worden? |
|
| |
Jayson Mayers- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo mei 27, 2015 7:17 pm | |
| Omg je hebt totally gelijk, Latijns is een bijvoegelijk naamwoord o.o thanks R wat was ik zonder jou Also ik weet nu al dat ik ga falen voor die opdracht tho, maar ik leef me helemaal uit met het design en ik geef ook geen fuck meer om hun stomme commentaar :D Edit; er is ook een pakket 8, volledig zelf samen te stellen ik ga gewoon een draak kopen bij mezelf tbh, en misschien ook wel de gracht om 'm in te steken xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo mei 27, 2015 7:20 pm | |
| Graag gedaan hoor ;) Ik vind het nu al geweldig, en omg er komt nog een design, ik ben verkocht. En gwn niks aan trekken van hun commentaar want dit is een ziek goed concept alleen al! |
|
| |
Alice Fairfax- Class 3
- Aantal berichten : 107
Character Profile Alias: Aisa Age: 19 when she became immortal Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo mei 27, 2015 7:22 pm | |
| @R: Jajajajaja dat wordt hem hoor Als twee echte Arianna's en Elissa's ons eigen koninkrijk beginnen |
|
| |
Jayson Mayers- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo mei 27, 2015 7:24 pm | |
| Ja de opdracht is een website maken aye :D so ik moet die website ook designen en online zetten enzo, maar het ding is dat die webshop om die pakketten te bestellen en je in te schrijven op een workshop ook moet werken.. En dat kan ik niet. Dat is PHP en ik faal gigantisch hard in dat vak. Dus de kans dat ik meer dan de helft haal voor het project is echt gewoon onbestaand. Ik maak mijn site dus gewoon volledig in html/css n.n |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo mei 27, 2015 7:29 pm | |
| @V, omg jaaa :D :D :D En dan allemaal feesten organiseren en en een gemaskerd bal omg @Xam, ik snap de helft van de technologische woorden in je zin niet, maar ik weet zeker dat het heel mooi wordt c: |
|
| |
Adrian Harper- Class 3
- Aantal berichten : 362
Character Profile Alias: Lucifer Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo mei 27, 2015 7:35 pm | |
| Stiekem rave ik gewoon om je hele concept bruh xd |
|
| |
Diana Lebedeva- Class 3
- Aantal berichten : 271
Character Profile Alias: Lore Age: 18 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo mei 27, 2015 8:57 pm | |
| @R: Jajajaaja let's do it. Screw school, we worden gewoon twee koninginnen. Love it.
Eindelijk weer eens gepost met Diana, ik heb haar gemist :c |
|
| |
Jackie Morrison- Class 3
- Aantal berichten : 193
Character Profile Alias: Nightmare Age: 17 Occupation: Troublemaker
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo mei 27, 2015 9:06 pm | |
| Gelukkig heb ik dit jaar geen examens :) Wel genoeg opdrachten -.- en ik ben jaloers op Nelleke en iedereen die gewoon al geen school meer hebben xd
Ben nu ook weer begonnen met lezen, een boek die ik al een hele lange tijd wil lezen en waar ik in de zomervakantie eigenlijk al een begin in had gemaakt maar het toen al snel had laten liggen omdat ik niet meer de tijd nam om te lezen Wel grappig, de hoofdpersoon heet dus Grace ^^ (Het is btw The Horse Whisperer)
Laatst aangepast door Jackie Morrison op wo mei 27, 2015 10:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Dante Rivera- Class 3
- Aantal berichten : 812
Character Profile Alias: Morbid Age: 17 Occupation: Drugdealer
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo mei 27, 2015 10:29 pm | |
| Baeana tbh Also ik ben addicted to L$D en dan hebk het niet over de drugs maar over A$AP zn track |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|