INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 It's a pleasure to meet you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
It's a pleasure to meet you Empty
BerichtOnderwerp: It's a pleasure to meet you   It's a pleasure to meet you Emptyvr dec 27, 2013 11:42 pm

''Natuurlijk, meneer Ber'Gan. Ik zal er zijn. Geef me een tijd en plaats door en ik zal ervoor zorgen dat ik eigenhandig het pakketje aflever.'' Sprak ze met een zachte grijns. Gooide een paar haren, die voor haar gezicht waren gewaaid, terug naar achteren. Bij de rest van haar dieprode haren. Je zou zeggen dat ze na al die jaren hun glans en kleur verloren hadden, maar dat was niet het geval. Ze waren nog even mooi als ze altijd waren geweest, hoeveel jaren er ook voorbij waren gegaan. Met haar ogen op het bureau gericht legde ze de telefoon terug op de plek waar ze hem in eerste instantie vanaf had genomen zodra hij over was gegaan en draaide zich vervolgens om, om naar het eiland te kijken. Jean en Lillian's beide kantoren hadden uitzicht op de voorkant van de school, overzicht over het bos en verder. Het uitzichtloze water, waar in de verste verte niets te zien was behalve lucht en zee. Lucht dat haar zelden meer fascineerde, evenals de kleuren die het afstootte en reflecteerde in het water.

'Het water heeft me altijd gefascineerd.' Er klonk een stem net achter me, waardoor ik uit mijn eigen gedachten getrokken werd. Mijn gedachten die gingen over hoe het zou zijn aan de andere kant van het water. Hoe het met mijn ouders zou zijn, na die drie weken dat ik hier op dit stomme eiland zat.
Ik had nog geen vrienden gemaakt, zelfs m'n kamergenootje keek niet naar me om of zag me überhaupt zitten. Die meid vond zich te koel daarvoor. Man, ik wenste dat ik nooit met die vreemde mannen was meegegaan.
Ik vroeg me af wat Elaine, mijn moeder, nu aan het doen was. De zorgen hadden, door haar glimlach heen, op haar gezicht gestaan vanaf het moment dat zij door de deur waren gekomen en zelfs niet verdwenen wanneer ik met ze mee was gegaan. Misschien was ze alweer wat gekalmeerd. Er mochten dan inmiddels drie weken voorbij zijn gegaan, ik kende haar maar al te goed. Op mijn jonge tienerjaren wist ik wat haar karakter was en dat was dat ze zich enorm zorgen kon maken, al was het maar dat ik naar school ging. Nu ging ik ook naar school, alleen was ik honderden, misschien duizenden kilometers van haar vandaan.
Een hand werd op mijn onderarm geplaatst, waardoor ik m'n gezicht omdraaide en recht in die van Charles keek. Ik wist niet waarom, maar mijn serieuze blik werd gedempt door enkel zijn aanwezigheid. Een glimlach kon ik niet maken, alles op zijn tijd. Hierna keek ik terug naar het water, nadat ik een knikje had gegeven op zijn opmerking. De zon had zijn ondergang ingezet en aangezien er niet veel mensen op het balkon kwamen die vlak aan de kamers stonden, was ik hier heen gegaan.
''Waarom?'' Vroeg ik me af, blijkbaar niet alleen in m'n gedachten want voor ik het wist had ik het ook gesproken met mijn stem. Waarna ik hoorde dat Charles zachtjes gniffelde en ik daardoor mijn ogen terug naar hem draaide met lichtjes een wenkbrauw opgeheven. Een glimlach werd me gegeven en een blik die ik vertrouwde. Een blik die ik me voor altijd zou herinneren, eentje die me hoop gaf.

Hoofdschuddend draaide ze zich terug naar haar bureau, zette zichzelf neer in de stoel die erbij hoorde. Met een zucht trok ze een laatje open met weinig geluid, pakte de sleutelbos en nog wat andere spulletjes eruit. Haar oog viel op de ring die ze droeg zodra ze het eikenhout terug tegen de rest van het bureau aan duwde en de knop los liet. Met de sleutelbos tussen haar lippen richtte ze haar hand ietwat omhoog, bekeek hoe hij inmiddels wat doffer was geworden. Door alle drukte van de laatste paar dagen had ze weinig meer aan Scott gedacht, bedacht ze zich opeens. Nou ja, dat kwam later wel. Ze had nu andere dingen aan haar hoofd. Meteen stond ze alweer op, met een paar boeken tussen haar armen en borstkas geduwd en de sleutelbos nog altijd in haar mond. Ze liep naar de deur, legde haar hand op de klink en voordat ze die kon openen, werd er eenmalig op getikt. Verbazing kwam op haar gezicht te staan, wie klopte er rond dit tijdstip op haar deur?
''Lillian..'' Sprak ze rommelig, terwijl ze de sleutelbos simpelweg met haar telekinetie in de lucht liet zweven om zich verstaanbaar te maken. ''Wat kan ik voor- ah, Jadeline. Wat is er wat ik voor jullie kan doen?''

[Lillian&Jadeline]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
It's a pleasure to meet you Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a pleasure to meet you   It's a pleasure to meet you Emptyzo dec 29, 2013 7:52 pm



A drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
It's like wishing for rain as I stand in the desert


But I'm holding you closer than most 'cause you are my heaven




Jade haar heldere lichtblauwe ogen gleden nogmaals het lokaal rond. Het was vrij simpel ingericht, maar wel geheel naar eigen hand gezet, met eigen invullingen aan schilderijen en tekeningen aan de muur, evenals de kaart waar ze inmiddels weer naartoe was gelopen. Jade’s ogen gleden weer naar Lillian toen ze wederom een antwoord gaf op haar woorden. Vol goede moet sprak ze Jade toe, dat de lessen haar niet teleur zouden stellen. Nog altijd twijfelde Jade over de lessen, ze had immers erg veel moeite met het opgesloten zitten in een ruimte, ondanks de lesstof heel interessant zou zijn, was een onbehagelijk gevoel niet zomaar te negeren. Zodra Lillian aangaf dat het tijd was , liep de blondine weer rustig achter haar aan. Lillian sloot het lokaal achter hun af, en draaide het wederom terug in het slot. Misschien maar verstandig ook, waarschijnlijk was het niet de bedoeling dat iedereen zo maar elk lokaal binnen kon lopen. De gang waarin ze zich bevonden had aan weerszijde deuren die de weg wezen naar diverse lokalen, de zwakke herinnering die Jade nog had aan de lessen die ze vroeger had gehad op school hadden dezelfde ruimtes gehad, en zo ongeveer dezelfde indeling, waarschijnlijk was dat heel logisch voor een school. Jade luisterde aandachtig naar de uitleg die Lillian gaf over de lokalen en de lessen, en ondanks dat Lillian het niet kon zien knikte ze enkele malen begrijpend en instemmend.

Zodra Lillian weer stil stond bleef Jade achter haar staan, ze herkende deze deur en wist ook naar welke kamer die leidden omdat ze hier al eens eerder was geweest. “Naast de theorie lokalen op deze verdieping, zijn er ook enkele andere trainingsruimtes te vinden in de school. Die onder de school zijn erg interessant, omdat deze zijn beveiligd en versterkt zodat er praktisch niks kapot te krijgen is. Daarnaast is er de Danger Room, waar we met hologrammen en projecties gevaarlijke situaties na kunnen bootsen Even verbaast verwijdde de blondine haar ogen voor enkel secondes. Onder de school? En Danger room klonk wel heel erg apart, als in interessant.  Zodra Lillian op de deur tikte en het maar enkele secondes duurde voordat de deur open werd gedaan. Jean stond met haar handen vol en haar sleutelbos in de lucht in de deur opening. Jade haar helder blauwe ogen gleden van de stapel boeken naar de sleutels die in de lucht ‘zweefde’ weer naar Jean toe. Ze had zelf nog niet echt de tijd genomen om te achterhalen welke gave’s / mutatie de andere hier in deze school hadden, evenals de leraren en school ‘hoofden’. Misschien dat ze daardoor even stil viel, en niet echt wist wat ze moest zeggen, in de hoop dat Lillian gewoon weg makkelijk het woord weer overnam.








Jim! | words 299

template made by cupcakesss  of Caution 2.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
It's a pleasure to meet you Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a pleasure to meet you   It's a pleasure to meet you Emptydo jan 09, 2014 3:48 pm


Lillian leek haast op een klein kind toen Jean de deur open deed en duidelijk niet voorbereid was op bezoek. Met een sneaky grijns op haar gezicht en haar handen op haar rug had ze iets ondeugends wat ze niet vaak van zich liet zien. Bij andere mutanten zou ze geïrriteerd raken van dit soort rommeligheid, maar bij Jean kon Lillian haar glimlach niet voor zich houden. Als schoolhoofd werd er juist altijd van je verwacht dat je volledig voorbereid was, en om dan te zien dat niet altijd alles zo gesmeerd liep als het leek, bracht heel af en toe vreugde bij de blondine. Andere malen zou ze zich er zwaar aan ergeren, maar deze dag was Lillian in een goede bui en liet het haar alleen maar beter voelen.
Het mooiste van alles was dat Jean zich scheen te herstellen zodra ze zag dat Lillian niet alleen was, maar een leerlinge bij zich had. Veel mensen zouden in verlegenheid schieten als ze zagen dat ze nog meer bezoek hadden, maar voor een schoolhoofd zoals Jean en Lillian was het een natuurlijke reactie om juist wat losser te komen in de buurt van leerlingen. Lillian had dat in ieder geval wel. Ze hield al van spreken, en zeker als het betekende dat ze anderen iets bij kon brengen.

“Hey Jean,” sprak Lillian, op een relaxte toon die perfect geschikt was voor het begroeten van haar beste vriendin.
“Ik leid Jadeline rond door de school,” legde ze vervolgens uit, “aangezien jij hier al langer werkt, lijkt het me dat jij ook wel iets interessants te vertellen hebt.”
Ze wachtte een moment, zodat Jean de tijd had om haar woorden in haar door te laten dringen, en stapte toen nonchalant de deuropening door. Jean vond het vast niet erg dat Lillian langs kwam met een leerlinge.
Ondanks dat ze alle hoeken en gaten van deze kamer al kende als haar broekzak, liet Lillian haar blik geïnteresseerd de kamer rond gaan. Ze zocht altijd naar nieuwe dingen: papieren die anders lagen, misschien dat het bureau een centimeter verplaatst was, of gaten in de boekenkast waar eerder nog een boek had gestaan. Het maakte niet uit hoe klein de verandering was, Lillian zou geen moeite hebben het te zien. Daarom was het ook bijna onmogelijk om iets voor haar te verbergen.
De blondine wist echter dat ze respect moest hebben voor andermans privacy en als iemand iets van haar verstopte, was het waarschijnlijk met een reden. Tenzij ze vermoedde dat het echt iets ernstigs of interessants was, liet ze het daarom meestal maar los.

De kamer van Jean zag er, op een paar gewone veranderingen die anderen niet zouden opmerken na, gewoon uit. Als Jean al iets voor haar verborg was het een gedachte of emotie, maar geen fysiek voorwerp.
Lillian draaide zich met een soepele draai om, zodat haar grijze ogen Jadeline in zicht kregen.
“Jean word vaak als een wat serieuzer persoon gezien dan ik vanwege haar leeftijd, maar ik kan je verzekeren dat ze net zo lief – misschien zelfs wel liever – is, als men van mij denkt.” Ze wierp Jean kort een brede glimlach toe, hopend dat ze het compliment zou waarderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
It's a pleasure to meet you Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a pleasure to meet you   It's a pleasure to meet you Emptyzo jan 12, 2014 8:46 pm

De reden waarom ze nu zo onvoorbereid bij de in en uitgang van haar kantoor had gestaan was omdat ze geen bezoek had verwacht. Dit was in ieder geval niet van te voren afgesproken, Lillian had wel opgemerkt vanochtend in hun slaapkamer dat ze een afspraak met Jadeline had gemaakt om een rondleiding door de school te geven. Ze herinnerde het zich wel nu de twee dames voor haar kantoor stonden, Lillian had alleen niet opgemerkt dat ze ook bij haar langs gingen. Zodra haar blonde vriendin haar begroette gaf ze haar een lichte glimlach, opnieuw haar naam zeggen met een begroeting was overbodig. Jean hief een wenkbrauw op zodra ze vertelde dat ze Jadeline door de school heen leidde en zij vast ook wel wat te vertellen had. Keurig hing ze de sleutels aan een haakje naast de deur, waar ook een paar vestjes en jassen hingen. Dan kon ze die later gemakkelijk weer pakken, zonder ze kwijt te raken. Al viel er niet veel kwijt te raken in haar kantoor. Die was overigens, ook al verplaatsten er soms wat spullen van elkaars plek, netjes opgeruimd en ingedeeld. In de kasten stond geen map of boek schuin gekeerd tegen de ander aan, allemaal recht. Op haar mahonie houten bureau lag een stapel met papier, zo netjes dat het leek alsof ze bijna niet aangeraakt waren.
Er stond een inkt potje met een veer erbij, die ze alleen gebruikte om haar handtekening te zetten op perkament en soms normaal papier. Als ze iets na moest kijken van de mutanten of zelf een brief met de hand moest schrijven, deed ze dat echter wel met een normale pen. Met inkt en veer was veel te veel werk. Jean zag hoe er een vogel langs haar raam vloog, in een flits van een seconde, zo snel was die tevoorschijn gekomen en vertrokken. Ze had niet eens kunnen zien wat voor vogel het was. Dit deed haar terug omdraaien naar de twee blondines en kon nog maar net uitkijken voor Lillian die zonder waarschuwing of pardon haar kant op kwam. Ze kwam bij dichter bij de deur staan en wenkte naar Jadeline dat ze ook naar binnen kon komen. Voor de zekerheid, indien de jonge mutante misschien claustrofobisch was of de indruk kreeg ze dat ze nu gevangen zou zitten, liet ze de deur open staan en luisterde ze naar wat het andere schoolhoofd te zeggen had. Dat deed haar alleen maar breder glimlachen. Snel schraapte ze haar keel.
''Ik wil even duidelijk maken dat dat dus niet waar is. Lillian is hier de liefste. Probeer er maar niet overheen te praten, dat lukt je toch niet.'' Zei ze met een appreciërende lach waarbij er groefjes in haar wangen ontstonden. Waarna ze haar aandacht naar Jadeline richtte. ''Dit is mijn kantoor, Jadeline en je bent altijd welkom om aan te kloppen. Maakt niet uit waarvoor, vragen of problemen, ik maak tijd voor iedereen.'' Haar bruine ogen vielen op een foto die op een plank stond van één van de boekenkasten. Een foto van haar en Scott. Ze leken zo blij, zo dicht bij elkaar. Dat was het ook geweest, ze herinnerde die dag nog alsof het gisteren was. Vlak daarna vlogen haar gedachten naar iets anders. De dag dat ze hem vermoord had, dat haar andere persoonlijkheid haar lichaam overgenomen had zonder waarschuwing. Het terroriseerde haar nog vaak genoeg. Ze wou het nooit meer laten gebeuren. Toch creëerde die herinnering zoveel emotie bij haar, de pijn in haar hart nam over en haar mutatie glipte er doorheen. Uit het niets schoot de televisie aan, de oude televisie die in een hoek van haar kantoor aan de muur hing. Die tegenover haar bureau stond en zodoende aan dezelfde muur waar de deur geplaatst was. Het geluid wekte haar uit haar gedachten, waardoor ze snakte naar een hap adem en daarna naar de apparatuur liep om hem uit te schakelen. Enkel een keer knipperen had de televisie al aangezet, op een niet belangrijk nieuwszender. Tenminste, er gebeurde toch weinig in de mensenwereld dat haar echt interesseerde en de rest was voor haar dus onbelangrijk.
Jean haar ogen hadden heel even verwijd naar de grond gestaard, om zichzelf te herpakken en daarna met volle focus naar beide dames te kijken, met vooral haar focus op de jongste. ''Wat vind je van de school, tot nu toe?'' Alsof er net niets was gebeurd draaide ze haar hoofd lichtelijk schuin, aandachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
It's a pleasure to meet you Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a pleasure to meet you   It's a pleasure to meet you Emptyma jan 20, 2014 6:35 pm



A drop in the ocean
A change in the weather
I was praying that you and me might end up together
It's like wishing for rain as I stand in the desert
 

But I'm holding you closer than most 'cause you are my heaven



 
Bijzonder was het te noemen, de vriendschap tussen de twee schoolhoofden. Jade had nog nooit een vriendin gehad die tevens mutant was. De meeste vrienden die ze vroeger had zagen haar als een freak en zodra ze van haar gave af wisten wilde ze niets meer met haar te maken hebben. Jean en Lillian daarentegen leken elkaar door en door te kennen. De blikken die ze wisselde gingen niet onopgemerkt aan Jade voorbij, waardoor er heel even kort een glimlach haar lippen sierde. Jade liet ze rustig praten terwijl haar heldere lichtblauwe ogen door het lokaal gleden, vaak kon je aan de leefomgeving zien met wat voor een persoon je te maken hebt. Zodra Lillian plotseling het kantoor binnen liep wachtte Jade toch nog even af, was het normaal om zonder te vragen door te lopen? Maar Jean leek niet helemaal verrast door Lillian haar spontaniteit. Zodra Jade haar ogen weer op Jean richtte zag ze dat ze welkom was binnen omdat Jean dat aan gaf. Rustige en soepel zetten ze enkele passen het kantoor binnen. Haar licht blauwe ogen kruiste die van Lillian toen ze opkeek en ze luisterde aandachtig naar haar woorden, waardoor ze even kort glimlachte. Vrijwel direct reageerde Jean op haar woorden gevolgd door een korte geapprecieerde lach. ''Dit is mijn kantoor, Jadeline en je bent altijd welkom om aan te kloppen. Maakt niet uit waarvoor, vragen of problemen, ik maak tijd voor iedereen.'' Jade knikte kort, om aan te geven dat ze haar woorden had verstaan. Tot nu toe waren Jean en Lillian zo aardig voor haar geweest, in alle opzichten en ze hadden haar al zoveel hulp geboden.
 
Wanneer de televisie plotseling aanspringt kon Jade haar schrik reactie al niet meer tegenhouden, ze was immers gemakkelijk op de kast te jagen. Maar binnen enkele seconde sloeg de tv weer af, waarschijnlijk dankzij Jean haar toedoen. Jade richtte haar heldere blauwe ogen weer op Jean die heel even, al was het maar voor enkele secondes, met haar gedachte totaal ergens anders bleek te zijn. Zodra Jean zich weer herpakt had vroeg ze wat Jade van de school vond. Heel even was het stil voordat de blondine een antwoord gaf. Ik vind het heel bijzonder, dat er mutanten zijn die een veilige leef en leeromgeving bieden aan hun soortgenoten. En dat we de mogelijkheid krijgen om op te groeien in een vertrouwde omgeving. Ik vind dat iedere mutant die kans moet krijgen, helaas is de wereld daar nog niet aan toe sprak ze eerlijk, met haar zachte rustige stem terwijl ze kort haar heldere blauwe ogen van Jean naar Lillian liet glijden.
 
 

Jean & Lillian! | words4336


template made by cupcakesss  of Caution 2.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
It's a pleasure to meet you Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a pleasure to meet you   It's a pleasure to meet you Emptywo maa 19, 2014 7:53 am


Het kostte haar zeker niet meer dan drie tellen om de gehele kamer in zich op te hebben genomen. Elk hoekje, elk papiertje, zelfs de stofjes die voor haar te zien waren die plaats hadden genomen op het bureau, de kast, tegen de ramen – Lillian kon ze tellen als ze daar zin in had.
Wat Lillian ook kon, was luisteren, kijken en denken tegelijk. Ruiken was daar ook deel van, en ook voelen hoorde bij haar zintuigen, maar daar besteedde ze nu geen aandacht aan. Dat zou ze pas meekrijgen als ze terugdacht aan haar bezoek aan deze kamer, wat ze waarschijnlijk niet vaak zou doen. Lillian kon vaak niet anders dan zich dingen herinneren, hoe klein ze ook waren. Het was mogelijk dat dit gesprek in haar op kwam de volgende keer als ze Jadeline tegen kwam. Sterker nog – het was hoogstwaarschijnlijk.

Een herinnering werd al opgehaald door de simpele woorden van Jadeline. De woorden die Lillian mer haar gewisseld had in haar eigen klaslokaal echoden in haar hoofd. Was het verkeerd geweest van Lillian om de leerlinge te vertellen dat zij de enige mutantenschool waren waar ze van af wisten?
Nee. Lillian was iemand die eerlijk was. Dat zorgde inderdaad nog wel eens voor conflicten, maar dit – dit was geen conflict. Ze voelde zich misschien in conflict met zichzelf, maar haar antwoord bleef hetzelfde.

“Het is inspirerend,” besloot ze. Ze plaatste zich naast Jean en legde teder haar hand op de schouder van de redhead. “Zonder Jean en de school zou ik niet weten wat ik gedaan zou moeten hebben. Mijn 12-jarige ik was niet geïnteresseerd in lesgeven – ja, het verbaast mij eigenlijk ook - en hoewel ik de kennis van elk vak binnen een week volledig kan oppakken, mis ik nog wel eens wat in de richting van skills.”
Haar blik had voorheen op Jadeline gerust, maar wendde zich nu naar Jean.
“Jean – en alle voorgaande personeelsleden, moet ik toevoegen – hebben mij een doel gegeven. Een kans.” Ze liet een korte stilte vallen. Daarna draaide ze haar hoofd met een bescheiden grijns weer naar Jadeline. “We geven elke mutant die we kunnen vinden zo’n kans.”
Honderden gezichten flitsten door haar hoofd. Allemaal leerlingen, bij wie ze in de klas had gezeten en die ze les had gegeven, en ook een aantal die ze tussendoor in haar periode tussen leerlinge en lerares ontmoet had. Honderden gezichten die ze voor altijd zou onthouden. Ze mocht dan nog niet zo lang aan het hoofd van de school staan, ze wist er genoeg van af om er zeker van te zijn dat ze trots mocht zijn. Dus dat was ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
It's a pleasure to meet you Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's a pleasure to meet you   It's a pleasure to meet you Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's a pleasure to meet you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Let's come together! -- 1st muziekclub meet
» So we meet again? &Charlie
» Meet topic
» Nice To Meet You
» Finally we meet~ &Minaye

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Offices :: Jean's Office-
Ga naar: