INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 You'll regret losing me [Rhaegys]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
You'll regret losing me [Rhaegys] Empty
BerichtOnderwerp: You'll regret losing me [Rhaegys]   You'll regret losing me [Rhaegys] Emptywo dec 16, 2015 8:06 pm

You don't deserve me here anymore
There's no looking back
You chose to walk the path
Of tearing up my heart, Oh boy I loved you
Look at the mess you made
You threw a hand grande
And blew up everything, oh boy I'll put you out-
OUTFIT

Na een heel concert te hebben gedaan in de douche hoorde Minaye zoals normaal gesproken Daniek weer eens overdrijven over hoe Minaye echt meer moest zingen en optreden want ze was heel goed ofzo. Yeah right? En wat dan nog? Ze durfde waarschijnlijk toch niet te zingen voor publiek. Never gonna happen. Dansen was meer haar ding dus dat bleef ze wel doen. Ze zette de muziek wat harder en danste vrolijk mee. Het duurde echt een uur voordat ze haar volledig had aangekleed. Met al dat dansen duurde het erg lang om een kledingstuk aan te trekken. En als ze dan al helemaal was aangekleed duurde het nog een extra uur om uit haar kamer te komen vanwege haar dansen. Tot dat Daniek haar daar aansprak op de tijd en dan was overal altijd maar te laat. Als ze met iemand had afgesproken, of eigenlijk van plan was om naar de gymzaal te gaan om daar verder te dansen.

Maar daar ging ze niet heen. Neee ze ging natuurlijk eerst even naar Rhae toe. Ze had de avond ervoor al bij hem geslapen, eigenlijk sliep ze vaker bij hem dan op haar eigen kamer. Ze sliep echt tien keer beter met hem als kacheltje naast haar. Hij was wel heel vreemd s’ochtends vroeg opgestaan om te gaan trainen, op een zaterdag. Ze was zelf terug gegaan naar haar kamer en ze had hem de rest van de dag niet meer gezien. Dus het werd al langzaam weer donker, dat had je met deze winterse donkere dagen. Ze had geen idee waar ze hem kon vinden dus ze liep maar gewoon wat door de school heen. Ze kwam in de living room waar het gek genoeg best rustig was en ze hem op merkte op een bank in een hoekje. Ze lipe er naar toe en plofte naast hem neer. “Hey handsome” zei ze met een glimlachje en drukte een kusje op zijn lippen. “Ik kon je niet vinden, waarom zit je hier?” vroeg ze omdat het niet heel gewoonlijk was dat ze zo naar hem moest zoeken.

You'll never find another me

Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
You'll regret losing me [Rhaegys] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You'll regret losing me [Rhaegys]   You'll regret losing me [Rhaegys] Emptydo dec 17, 2015 1:18 am



Rhaegys Maclou

MUTANT • 18 • DRAGON TRANSFORMATION


De dag was heel raar begonnen. Rhaegys was opgestaan met ogelofelijke buikpijn, vresenlijk opzient tegen het geen wat hij Minaye moest vertellen. Het was dan ook niks voor hem om 's ochtends vroeg te gaan sporten als Min was blijven slapen. Normaal gesproken zou hij in de middag sporten zodat ze de ochtend ook nog samen hadden. Maar vandaag was hij al vroeg vertrokken en niet geheel zonder reden. Wat er gebeurd was, de nacht voordat Minaye bij hem kwam slapen was iets dat totaal niet door de beugel kon. Rhae wist dat hij het tegen Min moest vertellen, maar wist gewoon niet hoe. Hij wilde haar geen pijn doen, al kon hij daar helaas niet omheen. Hij was dom geweest, ontzettend dom geweest en had met zijn hart moeten denken in plaats van zijn mannelijke onderdelen. Een zucht verliet zijn keel terwijl hij de deur van zijn kamer opende. Zijn lichte kijkers vielen meteen op het bed, waar enkele kledingstukken van Minaye lagen. Met een vreselijke brok in zijn keel wandelde hij sloom naar het bed toe, om de zachte stof van haar pjyama door zijn vingers te laten glijden. Hij sloot zijn vingers om het stofje heen en bracht het naar zijn neus, om met zijn ogen gesloten de geur van Minaye's parfum op te snuiven. Een misselijk gevoel kwam bij Rhae naar boven, hij zou het hart van dit geweldige meisje moeten breken. Onbewust had hij het al gebroken, door die nacht een mega fout te begaan. Want het was een fout, de ergste die hij ooit gemaakt had. Minaye is zijn alles, zijn prinsesje. Hij hield meer van haar dan van wie dan ook. Meer dan van zichzelf, zijn familie of vrienden. Minaye was zijn familie geworden en zijn hart klopt enkel voor haar. Maar de hare zou niet meer voor hem kloppen, niet nadat hij haar zou vertellen wat hij gedaan had.
Eigenlijk had hij het haar al verteld moeten hebben. Gisteren, toen ze bij hem kwam slapen. Maar ze was zo gelukkig geweest met hem aan haar zijde, hij wilde dat niet verpesten. Maar hij had het al verpest. Het was misschien ook niet het beste geweest om haar vandaag te ontlopen, want dat was wat hij gedaan had. Rhaegys had haar na het sporten niet gezien en de avond begon al te vallen. Min zou vast al iets vermoeden, dit was totaal niks voor hem. Voorzichtig legde Rhae de pjayma terug, alsof hij bang was het te breken. Netjes vouwde hij het op, waarna hij ook de rest van haar kleding begon op te vouwen. Zijn lichte ogen bekeken de kamer en het viel hem nu pas op hoeveel spullentjes hier van Minaye stonden. Parfum, make up, douche spullen en een tandenborstel. Ze woonde zowat bij hem in en het maakte hem kapot om te denken dat dit niet meer zo zou zijn. Rhae kon haar niet verliezen, hij kon het gewoon niet. Hoe moest hij het haar in godsnaam vertellen?
En toen knapte er iets in zijn hoofd. Hij voelde hoe zijn bloed begon te koken en zijn lichaam ontzettend warm werd. Zijn pupillen vernouwden zich tot spleetjes, wat hij altijd heeft bij zijn mutatie. Zijn houd begon wat grouwig te worden en Rhae wist dat de schubben elk moment konden verschijnen. De jongen was boos, razend op zichzelf. Hoe kon hij zo iets geweldigs, wat Minaye en hij hebben verpesten? En waarvoor? Een nachtje plezier met een random chick? Rhaegys draaide zich om, raaste naar de muur om vervolgens met enorm veel kracht tegen de muur te slaan. Een gat van zijn vuist werd zichbaar en de stoom kwam van zijn arm af. Zijn knokkels waren opengehaald door de klap en zijn hand trilde door de adrenaline. Rhae slaagde een kreet, waarna hij zich naar zijn bureau omdraaide en met een simpele, maar krachtige beweging van zijn arm alles van de tafel afsloeg. De kopjes die er op stonden braken in scherven op de grond en de boeken plofte met een doffe klap neer. Zijn ademhaling ging snel, veel te snel en de jongen probeerde zichzelf tot orde te roepen. Bij het aanzien van zijn bebloede hand en het gat in de muur, kwam hij langzaam weer tot inkeer. Zijn tempratuur daalde en zijn huid nam hun normale kleur weer aan, evenals zijn ogen hun normale vorm. Nog steeds ging Rhae's borstkast als een gek op en neer en trilde zijn lichaam. Hij was zo ontzettend kwaad op zichzelf, Min zou hem dit nooit vergeven. En gelijk gaf hij haar, hij is een ontzettende klootzak geweest haar dit te flikken.

Met een rustige pas wandelde hij door de gangen heen. De jongens was weer kalm en had zichzelf weer perfect herpakt. Het misselijke gevoel was echter gebleven, hij moest het Minaye nog steeds vertellen. Bij de ziekenboeg, waar hij langs was geweest, hadden ze zijn hand in verband gewikkeld. Morgen zou hij zich wel moeten melden bij Jean, vanwege de muur. Ook zou hij het zijn kamergenoot moeten verklaren. Maar dat waren Rhae's minste zorgen, hoe ging hij alles aan Minaye vertellen?
Zodra de woonkamer in beeld kwam, besloot hij daar te gaan zitten. De kans dat hij weer een woede aanval in zijn slaapkamer zou krijgen was groot, in de woonkamer was die kans zeer klein. Wat hem als eerste opviel was dat het erg rustig was. Er zaten twee andere studenten die een filmpje aan het kijken waren op een tablet. Rhaegys zocht een rustig plekje op de bank in de hoek, waar hij het zichzelf confortabel maakte. Maar zodra de deur van de woonkamer geopend werd, was zelfs dat kleine beetje ontspanning weg.
Minaye kwam zijn kant op gewandeld en wist nog steeds van niets. Met een ongelovelijke brok in zijn keel en een ontzettend misselijk gevoel, perste hij een glimlachje op zijn lippen. "Hey handsome." Sprak Min met een glimlachje en ze drukte een kusje op zijn lippen. Rhae wilde haar terug kussen, maar kreeg het niet over zijn hart. "Hey beautiful." Begroette hij haar terug, al klonk zijn stem zacht en schor. "Ik kon je niet vinden, waarom zit je hier?" De lichte ogen van de jongen spraken meer emotie dan zijn gezicht en stem toelieten. Een wat gemaakt, scheef glimlachje verscheen rond zijn lippen terwijl hij liefjes een donkere pluk haar achter haar oor schoof. "Ik werd gek in mijn kamer." Zei hij uiteindelijk, maar het was erg moeizaam. In zijn ooghoeken zag hij de twee studenten opstaan en zijn blik werd dor hun getrokken. Ze verlieten de woonkamer en Rhae en Min waren alleen. De jongen voelde zijn hart in zijn keel bonken en wist dat het nu de tijd was om het te zeggen, iets dat hij al veel eerder had moeten doen. Maar hij kon het niet, hij kon haar geen pijn doen.




Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
You'll regret losing me [Rhaegys] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You'll regret losing me [Rhaegys]   You'll regret losing me [Rhaegys] Emptyzo dec 20, 2015 1:54 am

You don't deserve me here anymore
There's no looking back
You chose to walk the path
Of tearing up my heart, Oh boy I loved you
Look at the mess you made
You threw a hand grande
And blew up everything, oh boy I'll put you out-
OUTFIT

Dat Rhaegys zo vroeg was gaan sporten had haar helemaal uit haar doen gehaald. Alsof er een ritme was verstoord in haar dag. Dat ze zijn knuffels s’ochtends had gemist en enkel een simpele kus op haar voorhoofd had gehad met de zin dat hij ging sporten, dat was voor haar niet genoeg. Ze was gewoon naar haar kamer gegaan om te douchen en te klooien met Daniek maar ze kon niet de hele dag door zonder tijd met hem door te brengen. Dansen maakte haar gelukkig maar dat kon haar dag niet perfect maken. Ze had Rhae nodig want anders was haar dag niet compleet. En dat ze hem de rest van de dag niet had gezien vond ze vreemd. Heel vreemd. Dus ze ging gauw naar hem op zoek. Ze vond hem in de livingroom. Wat heel raar was want daar zaten ze dus nauwelijks. In een hoekje zo verstopt, dat was niks voor hem.

Ze kwam bij hem zitten en vroeg maar meteen waarom hij daar zat. Want er was dus duidelijk iets aan de hand. "Hey beautiful." zei hij en klonk ook al zo anders, raar. Bij het zien van zijn gezicht zag ze meteen dat er iets aan de hand was. "Ik werd gek in mijn kamer." zei hij en ze fronste bezorgd en bracht haar hand naar zijn kaak. “Rhae, wat is er?” vroeg ze bezorgd en legde haar hand op de zijne. Ze werd gek van alle gedachten door haar hoofd. het eerste wat in haar opschoot was dat hij weer weg moest. Dat er iets was met zijn familie waardoor hij weer van het eiland ging. Ze kon niet nog een keer achterblijven zonder hem, dat kon ze echt niet. Maar hij verdiende ook echt geen shit meer met zijn familie want dat had hij al genoeg gehad. Hij moest haar vertellen wat er aan de hand was want anders raakte ze in paniek. Hij zag er uit alsof hij elk moment ging uitbarsten in tranen en Minaye had hem nog nooit zo gezien. Niet met zoveel verdriet in zijn ogen.

You'll never find another me

Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
You'll regret losing me [Rhaegys] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You'll regret losing me [Rhaegys]   You'll regret losing me [Rhaegys] Emptywo jan 06, 2016 2:05 pm



Rhaegys Maclou

MUTANT • 18 • DRAGON TRANSFORMATION


Wat had hij er een zooitje van gemaakt. De jongen zou het hart van zijn grootste liefde en beste vriend moeten breken. Onbewust had hij die al gebroken, Minaye zou er aan kapot gaan. Rhaegys zelf was er al helemaal kapot van, wat hij dan ook uitstraalde. Maar had hij het recht? Nee, waarschijnlijk niet. Hij had dit zelf veroorzaakt en moest de gevolgen er van inzien, al was het nare dat Min er ook voor moest boeten. Iets dat hij never nooit gewild had. Hoe had hij het zo ver kunnen laten komen? Rhae was nog redelijk van de oude stempel en vreemdgaan kwam niet in zijn woordenboek voor. Tenminste, niet voordat hij het zelf gedaan had..
Hij voelde zich schuldig. Zo schuldig, al was het niet helemaal terrecht. Schuldgevoel kwam vanuit kwade bedoelingen. Iemand voelt zich pas schuldig als zijn acties met opzet kwaad bedoelt waren. Rhae had Minaye nooit kwaad willen doen, haar dit nooit aan willen doen. Het was zijn verplichtingen en verantwoordelijkheden die hij niet was na gekomen en dat knaagde aan hem. Het feit dat hij mijn zijn onderdelen had gedacht in plaats van met zijn verstand. Zijn hart lag bij Minaye, klopte elke seconde voor haar en niet voor deze domme fout.

Minaye kwam naar hem toe gelopen en Rhae voelde zich nog misselijker dan dat hij al was. Ze zag er, als altijd, geweldig mooi uit. Het lange donkere haar dat perfect bij haar ogen pastte -stiekem vond hij dit ook mooier staan dan het lichtere- en een outfit die zijn hart een sprongentje liet maken. Maar vandaag niet. Zijn hart leek gestopt te zijn en de jongen was onwijs gespannen. Een waterig lachje was het enige dat hij haar kon laten zien, maar Minaye zou meteen weten dat er iets aan de hand was. De relaxte, opgewekte jongen was totaal verdwenen. Zijn stem klonk zacht, schor. Niet de charmante stem die ze van hem gewend was. Rhae vertelde dat hij gek werd in zijn kamer, wat niet onwaar was. Alleen het was niet het geen wat hij wilde zeggen. Maar hoe kon hij dit ooit aan haar uitleggen? Minaye fronste haar voorhoofd en legde haar hand op zijn kaak. Rhae drukte zijn kaken op elkaar en keek Min recht aan, zijn lichte ogen vol onbeschrijvelijke emoties. “Rhae, wat is er?” De bezorgdheid in haar stem gaf hem een steek in zijn hart. Ze was zo lief, zo zorgzaam. En wat gaf hij haar er voor terug? "Ik.." Zijn stem haperde en meer woorden kreeg hij niet over zijn lippen gesproken. De jongen zocht duidelijk naar de goeie woorden, maar er waren geen goeie woorden om dit te vertellen. "Het spijt me zo, Min." De jongen nam een diepe hap adem, waarna hij iets ging verzitten. Met trillende handen pakte hij haar hand vast, waarbij zijn blik naar het verband om de zijne ging. Voor een moment sloot hij zijn ogen, proberend om sterk te blijven. Hij moest het haar vertellen. "Het is nooit mijn bedoeling geweest om je pijn te doen, maar dat heb ik helaas wel gedaan." Sprak hij zacht terwijl hij haar weer aankeek. Zijn stem klonk enorm kwetsbaar, alsof hij elk moment kon breken. En dat was ook zo, al moest hij sterk blijven. Voor hun beide. "Ik hou van je, dat weet je. Maar er is vorige nacht iets gebeurd waar ik enorm veel spijt van hem. En eigenlijk weet ik niet zo goed hoe ik het je moet vertellen.." En weer stierf zijn stem weg. Hij draaide er om heen, zoals hij altijd deed als hij iemand iets pijnlijks moest vertellen. Hij kon het niet. Hij kon het haar niet zeggen, hij wilde haar niet verliezen om zo'n domme fout.




Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
You'll regret losing me [Rhaegys] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You'll regret losing me [Rhaegys]   You'll regret losing me [Rhaegys] Emptyzo jan 10, 2016 5:14 pm

You don't deserve me here anymore
There's no looking back
You chose to walk the path
Of tearing up my heart, Oh boy I loved you
Look at the mess you made
You threw a hand grande
And blew up everything, oh boy I'll put you out-
OUTFIT

Haar dag was al raar begonnen toen Rhae zo vroeg was weg gegaan om te sporten. En dat was heel raar want waarom zou hij een ochtend met haar overslaan om te sporten? Ze had de hele rest van de dag niks van hem gehoord, helemaal niks. Plus, ze vond hem op de meest onwaarschijnlijke plek ever. Al dat bij elkaar, en hoe hij eruit zag zei vanzelfsprekend dat er iets aan de hand was. Hij leek zo verdrietig, ze zag het in zijn ogen. Ze vroeg hem wat er was en begon zelf al erge ideeën in haar hoofd te krijgen. "Ik.." begon hij en hij stamelde zo dat het overduidelijk was dus er iets flink mis was. Minaye bleef hem met een bezorgde blik aankijken en wachtte tot hij tot zijn woorden kon komen. Terwijl ze toch wel heel ongeduldig werd, ze werd er zenuwachtig van. "Het spijt me zo, Min." begon hij en ze keek hem met nog meer verwarring aan dan eerst. Wtf, waar ging dit over? Voor wat zou hij sorry moeten zeggen?

"Het is nooit mijn bedoeling geweest om je pijn te doen, maar dat heb ik helaas wel gedaan." zei hij en ze kreeg al tranen in haar ogen bij zijn blik. Hij hoefde het niet te vertellen, niet als het hem pijn deed. Want hem zo zien was al erg genoeg. Ze wist nog steeds niet wat er was. “Wat is er dan?” vroeg ze nerveus, bang voor wat ze te horen kreeg. "Ik hou van je, dat weet je. Maar er is vorige nacht iets gebeurd waar ik enorm veel spijt van hem. En eigenlijk weet ik niet zo goed hoe ik het je moet vertellen.." vertelde hij. Minaye werd sprakeloos en herinnerde de momenten waarop ze dat eerder had gehoord. Het was al wel gebeurd vorige vriendjes van haar waren vreemd gegaan. Rhaegys wist dit, vanaf het begin. Dat kon het gewoon niet zijn, dat kon niet. Rhae was anders. Toch was dat waar ze het meest bang voor was. Ze zat eerst nog tegen hem aan maar bewoog bij zijn woorden naar achteren. “Wat is er gebeurd?” vroeg ze dwingend maar onzeker. Ze werd gek als ze het niet snel te horen kreeg. En ze hoopte dat het niet was wat ze dacht dat er was gebeurd. Want dan ging hij haar zien op een manier waarop hij haar nog nooit had gezien.

You'll never find another me

Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
You'll regret losing me [Rhaegys] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You'll regret losing me [Rhaegys]   You'll regret losing me [Rhaegys] Emptyma jan 25, 2016 5:07 pm



Rhaegys Maclou

MUTANT • 18 • DRAGON TRANSFORMATION


Het was zo moeilijk voor de jongen om gewoon de waarheid te spreken. Hij wist wat andere jongens met Minaye hadden gedaan, iets dat hij gezworen had haar nooit aan te doen. En toch had hij het gedaan. Wat hem die avond bezielde wist hij ook niet, hij had met Min nooit iets te klagen gehad. Het zat altijd goed tussen hun twee en hij hield ontzettend veel van haar. Zijn prinsesje, zijn meisje. Hetzelfde meisje die hij mocht gaan vertellen wat voor een ongelovelijke eikel hij was.
En als Rhae ergens goed in was, dan was het om dingen heen draaien. Normaal gesproken was hij tegen Minaye heel eerlijk en vertelde hij dingen meestal meteen wel. Behalve toen hij naar zijn familie moest tho en toen hij daarvan terug kwam. Minaye zag er, als altijd, ontzettend mooi uit. Hij had het zo getroffen met haar, en dan vreet hij zulke streken uit. Een trillende zucht liet hij horen, waarbij zijn ogen meer emotie sproken dan hij uit zijn mond kon krijgen. “Wat is er dan?” Vroeg ze, duidelijk nerveus. Rhaegys wilde naar haar glimlachen, haar over haar wang strelen en zeggen dat er niks aan de hand was. Dat ze zich nergens zorgen over hoefde te maken en haar vervolgens in zijn armen te nemen. Het kon niet, hij kon niet langer liegen. Doen alsof er niks aan de hand was. Langzaam bewoog Minaye van hem weg en op dat moment liet Rhae zijn hoofd hangen, bijtend op zijn onderlip om de tranen tegen te houden. Ze wist het, natuurlijk wist ze het. Ze had dit eerder mee gemaakt en terwijl hij de gene hoorde te zijn die liet zien dat er wel goeie jongens bestaan, mensen wel trouw kunnen blijven, had hij hetzelfde gedaan. Hij had het verpest en hij kon niemand anders dan zichzelf de schuld geven. “Wat is er gebeurd?” Vroeg ze, haar stem dwingend maar ook onzeker. Rhae keek op, zijn lichte ogen gevuld met tranen. "Het spijt me zo, Min." Klonk er ietwat schor, zacht uit zijn mond. "Gisternacht," Begon hij, maar hij kreeg de rest niet over zijn lippen. Kort schokte zijn schouders, waarbij hij zijn handen in zijn haren stak. Een diepe zucht liet hij horen, waarbij hij zichzelf vermande. "Is er iets gebeurd tussen mij en een ander meisje." Sprak hij zacht, bijna ferluisterend. Vol kwetsbaarheid keek Rhae naar Min, wachtend op de woedeaanval die hij over zich heen zou krijgen. Wachtend op het moment dat hij haar hart in duizend stukken kon horen breken, zoals de zijne al gedaan had. Rhae maakte zich bewust kwetsbaar, hij was niet zo'n jongen die zich stoer moest houden. Het deed hem ontzettend veel pijn en hij ging er aan kapot, dat hoefde hij niet te verbergen. "Ik hou echt heel veel van je." Sprak hij hees, waarbij de eerste traan zijn ooglid verliet.




Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
You'll regret losing me [Rhaegys] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You'll regret losing me [Rhaegys]   You'll regret losing me [Rhaegys] Emptywo aug 10, 2016 11:13 pm

You don't deserve me here anymore
There's no looking back
You chose to walk the path
Of tearing up my heart, Oh boy I loved you
Look at the mess you made
You threw a hand grande
And blew up everything, oh boy I'll put you out-
OUTFIT

Minaye had hem nog nooit zo verdrietig gezien. Zelf niet toen hij de eerste keer weg ging. Er was iets aan de hand en ze was dood nerveus om erachter te komen wat. Haar eerste gedachten gingen naar zijn familie en ze was zichzelf mentaal alweer aan het voorbereiden op het nieuws dat hij weer weg moest. Ze wilde hem niet nog een tijd kwijt. Ze bleef focussen op zijn woorden maar de echte reden van zijn verdriet kwam maar niet. Hoe verder hoe hij ging hoe meer ze al vreesde voor het ergste. Iets wat ze al vaker had meegemaakt. Ze wilde dat niet geloven. Dat kon gewoon niet. Maar alles wat hij zei sloeg daarop. Ze trok al van hem terug en het voelde alsof er een bom in haar hoofd op ontploffen stond. Het kon niet waar zijn.

Maar daar was het. Ineens een uitleg over wat er die nacht was gebeurd. Ze kon het al raden en op de manier waarop ze fel en streng vroeg wat er was gebeurd hoefde hij enkel alleen maar toe te geven. Tenzij het iets anders was. Nog op afstand van hem op de bank moest ze al tegen haar tranen vechten terwijl ze kneep het flannel vestje wat ze om haar middel had geknoopt. "Het spijt me zo, Min." klonk wat schor en zijn ogen vol tranen.. Diep van binnen brak het haar hart maar de woede overspoelde alles. Als hij ging zeggen wat ze dacht.. "Gisternacht,” begon hij en ze werd ze wild hem bijna slaan om het los te krijgen van hem. Maargoed als hij bang was? Wat hij zeker mocht zijn. "Is er iets gebeurd tussen mij en een ander meisje." waren zijn woorden. Minaye keek weg van hem en stond op, haar hart bonkte in haar maag en ze kneep haar handen al tot vuisten. Klaar om hem te slaan want dat was wat hij verdiende. Ze was zo boos, zo boos. Dit was wat er elke keer was gebeurd was en Rhaegys was de eerste geweest die haar weer hoop had gegeven. Normaal gesproken stond ze nu al met iets te gooien en stond ze al de wereld overhoop te schelden.

Maar dat was het niet. Niet deze keer. Ze ademde een aantal keer diep in en uit en ontspande haar handen weer, ze liet haar hoofd wat zakken en de tranen rolden over haar tranen waarbij ze zacht begon te snikken. Ze wilde hem niet meer aankijken. “Waarom Rhae? Zeg het me. Ben ik niet goed genoeg voor je?” sprak ze schor en brak nog meer bij het uitspreken van haar woorden. Ze keek weer terug naar hem en keek dit keer niet meer weg. Als hij het dan zo erg vond dan mocht hij zien wat hij aangericht had. “Hou je van haar? Ik hoop het maar voor je Rhae. Ik hoop dat ze het fucking waard was” zei ze en haar stem klonk al meteen een stuk bozer dan eerst. Ze had nog net niet het bijzettafeltje met de vaas om gegooid.

You'll never find another me

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
You'll regret losing me [Rhaegys] Empty
BerichtOnderwerp: Re: You'll regret losing me [Rhaegys]   You'll regret losing me [Rhaegys] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You'll regret losing me [Rhaegys]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» We're not used to losing
» Don't look at me! [Rhaegys & Kellin]
» [AC] Swedish take over [+Rhaegys]
» ~Do you want to swim?~ {Rhaegys}
» You're so gorgeous [Rhaegys]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Living Room-
Ga naar: