INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 • room 8 ;; Ice & Fire •

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sverrir Björnsson
Sverrir Björnsson
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Brynjar
Age: 16
Occupation:
• room 8 ;; Ice & Fire • Empty
BerichtOnderwerp: • room 8 ;; Ice & Fire •   • room 8 ;; Ice & Fire • Emptyza apr 16, 2016 2:41 pm


De eerste weken zouden de moeilijkste zijn, hadden ze hem altijd verteld. En die uitspraak leek wel te kloppen. Een beetje verloren stond hij in de inkomhal van het gigantische gebouw. Dit was echt de eerste keer dat hij een gebouw zag dat zo groot was. Als plattelandsjongen was hij dit niet gewend. Hij keek dan ook letterlijk zijn ogen uit. Het werd hem allemaal wel een beetje veel. Eerst de luchthaven, die ook wel groot was geweest, dan de vliegreis.. En hoewel hij best een aangename vlucht had gehad, was het toch wel iets heel nieuws voor hem geweest. Toen was hij er dus achter gekomen dat hij niet echt zo’n fan was van grote veranderingen.

"Dat wordt dan kamer 8 voor jou", Zei een stem heel dicht bij hem plots. Sverrir schrok op uit zijn gedachten en liet zich gedwee de sleutel in zijn hand drukken. "Er zit al een jongen op die kamer, Wyatt, maar ik ben zeker dat jullie het wel met elkaar zullen vinden", Vervolgde de vrouw, waarop de jongen kort knikte. "De jongenskamers zijn die kant op, tweede verdiep", Wees ze nog even. "Dank u", Mompelde hij beleefd, nam vervolgens zijn sporttas op en liep de trap op naar boven.

Eenmaal voor de kamer aangekomen, waar de gouden letter 8 op vast gemaakt was, bleef hij staan. Een beetje aarzelend keek hij naar de sleutel in zijn hand. Er was al een dude toegewezen hier, dus misschien zat die wel binnen. Dan kon hij moeilijk binnen komen stormen, right? Right. Sverrir liet de sleutel in zijn zak glijden en zette de sporttas even naast zich op de grond. Kort maar ferm liet hij zijn vuist tegen de deur aan komen, klopte drie keer en bleef vervolgens wachten tot er iets zou gebeuren of niet.

&Wyatt

Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt Lockhart
Wyatt Lockhart
Class 3
Aantal berichten : 68

Character Profile
Alias: Simba
Age: 19
Occupation:
• room 8 ;; Ice & Fire • Empty
BerichtOnderwerp: Re: • room 8 ;; Ice & Fire •   • room 8 ;; Ice & Fire • Emptyza apr 16, 2016 3:44 pm


This ain't no pity party
Dat hij moest wennen aan alles hier was even een understatement. Back home had hij niet echt luxueze zaken gehad, iets wat ook niet nodig was daar. Het enige wat hij daar nodig had was een phone, en een motor om zich te verplaatsen iets wat hij dus ook had gehad. Natuurlijk kon hij maar een van die twee zaken mee nemen naar het eiland. En zaken met zijn kleren zouden wel geregeld worden door Jamie. Wyatt was gelukkig genoeg geweest in Afrika, alleen waren ze daar niet meer zo gelukkig met hem. Maar goed hier was hij dan op het eiland, net aangekomen. Zijn kamer werd hem vrijwel meteen toegwezen, en al heel snel kreeg hij ook de melding dat zijn spullen enkele dagen later zouden aan komen. Heel erg vond hij het niet tho, met een korte pitstop op de luchthaven had hij kledij gekocht voor enkele dagen dus dat kwam ook wel in orde.

Wyatt staarde uit het raam. Deze plek was zo groen. I mean, veel zand was er niet te bespeuren iets wat in zijn leefomgeving van de voorbije 19 jaar toch echt wel in overvloed aanwezig was. Maar goed, de temperatuur hier viel momenteel wel mee en dat was altijd een pluspunt. Met een zuchtje liet hij zich neerploffen op een bureaustoel om even zijn phone boven te halen. Hier zou hij zijn tijd gaan slijten. Tot nu toe beviel het hem hier wel tho, iets te klagen had hij nog niet. Maar dat zou misschien nog wel komen.

Een kort klopje zorgde ervoor dat hij uit zijn dutje wakker schoot. Oh damn. Wie the hell kon dat nu weer zijn? Er was hem niet gemeld dat hij op een of andere rondleiding moest dus dat kon het niet zijn, iemand die hem dus heel random kwam storen. Altijd fijn. Oh well, ze waren hier tenminste beleefd. Wyatt liep naar de deur om die vervolgens open te doen. Een duidelijk jonger ogende knul, een sporttas. Overduidelijk, hij kreeg dus een kamergenoot? ‘Kan ik je ergens mee helpen?’ Kwam er op een chille, haast vriendelijke manier uit. Misschien werd het even tijd om zijn normale gedrag wat aan te passen of iets.


Terug naar boven Ga naar beneden
Sverrir Björnsson
Sverrir Björnsson
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Brynjar
Age: 16
Occupation:
• room 8 ;; Ice & Fire • Empty
BerichtOnderwerp: Re: • room 8 ;; Ice & Fire •   • room 8 ;; Ice & Fire • Emptyzo apr 17, 2016 11:28 pm


Van zijn normaal vlotte en zelfzekere houding in elke sociale omstandigheden was er nu niet veel meer over. Om de een of andere reden was hij hier best zenuwachtig om. Het was ook wel deels omdat hij het Engels nog niet zo goed beheerste. Hij sprak het wel, maar niet vlot. Verstaan ging zeker wel beter, maar antwoorden geven? Na-ah. Dan glipten er soms wel wat IJslandse woorden tussen. Daarom twijfelde hij dus ook even of hij er wel goed aan gedaan had om te kloppen. Diep vanbinnen hoopte hij dat er nu nog niemand was, zodat hij de kamer zelf kon binnen gaan en er even in kon wennen voor zijn roommate uiteindelijk zou komen op dagen.

Maar zijn stille gebeden werden niet verhoord. De deur ging na een kort moment open en er verscheen een jongen in het deurgat. Hij bekeek hem even van kop tot teen, inschattend. Hij was obviously een stukje ouder dan hem. ‘Kan ik je ergens mee helpen?’ Vroeg hij op een rustige, vriendelijke manier. Sverrir knikte voor hij antwoordde. "Ehm, hi", Zei hij met een heel zwaar accent. "Ik ben Sverrir, ik werd in deze kamer geplaatst", Legde hij uit, waarna hij toch even een oprechte glimlach liet zien, blij met het feit dat hij zichzelf toch wel beter had kunnen uitdrukken dan hij verwacht had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt Lockhart
Wyatt Lockhart
Class 3
Aantal berichten : 68

Character Profile
Alias: Simba
Age: 19
Occupation:
• room 8 ;; Ice & Fire • Empty
BerichtOnderwerp: Re: • room 8 ;; Ice & Fire •   • room 8 ;; Ice & Fire • Emptyma apr 18, 2016 2:31 pm


This ain't no pity party
Wyatt had niet bepaald verwacht dat hij een kamergenoot kreeg. Maar aye, het zou wel verklaren waarom er hier nog een leeg bed stond. En uiteindelijk met twee was beter dan alleen so dat was dan ook weer positief. Op het eerste zicht zag de knul er ook wel vrij chill uit, dus daarmee verwachtte hij niet al te veel problemen. En als het wel het geval was, dan zou hij wem even op zijn strepen staan. Maar dat zou alleen maar gebeuren in uiterste nood en stelde hij liever zo snel mogelijk uit. Van zodra de knul begon te spreken stak zijn accent er erg boven uit, en als dat al niet het geval was dan sprak die naam wel voor boekdelen. Deze knul was duidelijk niet van the States, maar aye hij ook niet dus veel boeide het ook niet.

‘Alright, ik heb nog geen bed gekozen dus feel free. En je kledij kan je droppen waar je wilt, de mijne komt pas aan over enkele dagen.’ Kort haalde hij zijn schouders op. ‘Maar kom er in, mi casa es su casa. Of iets in die aard.’ Sprak hij al lachend. Spaans, nope het was niet zijn taaltje. Met een grijnsje liep hij terug naar de buraeustoel en plofte er in neer. ‘Van waar ben je? Je naam klinkt niet echt Amerikaans of Engels.’ Probably kwam hij ergens van uit het noorden, maar daarmee wist hij nog niet veel uiteindelijk. ‘Oh, ja ik ben Wyatt trouwens.’ Alright, spraakwaterval mocht wel eventjes worden uitgeschakeld hoor. Zo meteen schrikte hij de kerel nog af. Iets wat momenteel nog niet zijn bedoeling was. Al had hij daarvoor wel andere tactieken hoor.


Terug naar boven Ga naar beneden
Sverrir Björnsson
Sverrir Björnsson
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Brynjar
Age: 16
Occupation:
• room 8 ;; Ice & Fire • Empty
BerichtOnderwerp: Re: • room 8 ;; Ice & Fire •   • room 8 ;; Ice & Fire • Emptyma apr 18, 2016 4:40 pm


De geduldige en afwachtende houding van zijn nieuwe roommate hielp hem ook wel om ergens minder zenuwachtig te zijn. Hij zou sowieso moeite hebben om zich uit te drukken, maar zolang de jongen er geen nare opmerking over zou gaan maken, zou hij wel zijn best blijven doen. Oefenen was sowieso nodig, had zijn pa hem nog op het hart gedrukt toen hij hem naar de luchthaven had gebracht. De vlucht hierheen had hem er alleszins wel al aan doen wennen. Het was een lange vlucht geweest, en de docent die hem had opgehaald, Dean, had hem er al even op voorbereid. En de knul leek er ook geen problemen mee te hebben dat hij wat moeizamer sprak. Integendeel.

De reactie was heel hartelijk. En lang. ‘Alright, ik heb nog geen bed gekozen dus feel free. En je kledij kan je droppen waar je wilt, de mijne komt pas aan over enkele dagen.’ Hij haalde zijn schouders even op. Sverrir probeerde zo goed mogelijk te volgen wat hij allemaal vertelde. ‘Maar kom er in, mi casa es su casa. Of iets in die aard.’ Vervolgde hij toen, waardoor de jongen heel even wat verschrikt keek. Dat was geen Engels? Eh? Maar goed, dat eerste had hij wel verstaan. Hij nam zijn sporttas wat beter vast en liep toen de kamer binnen. Bij het eerste bed zette hij hem neer op het voeteinde. "Ok, ik neem deze wel", Zei hij met een glimlachje. Niet te dicht bij het raam. Warmte was niet zijn ding, en zon achter glas, tja..

‘Van waar ben je? Je naam klinkt niet echt Amerikaans of Engels.’ Vroeg zijn roommate toen. "IJsland", Grijnsde hij. Stiekem miste hij het nu al, maar ja. De eerste weken zouden het moeilijkst zijn.. ‘Oh, ja ik ben Wyatt trouwens.’ Stelde de jongen zich toen voor. Wyatt. Die naam zou hij zeker wel onthouden. "Wyatt?" Probeerde hij, een beetje twijfelachtig. Het was vreemd om uit te spreken, met zijn accent dan. En hij wou het echt wel goed doen. "Jij bent hier dus ook pas toegekomen?" Vroeg hij nieuwsgierig. "Kan het dat ik je dan op de boot heb gezien?" Vroeg hij even na. Niet dat hij toen veel had rondgekeken tho.. Hij had het iets te druk met proberen niet zeeziek te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt Lockhart
Wyatt Lockhart
Class 3
Aantal berichten : 68

Character Profile
Alias: Simba
Age: 19
Occupation:
• room 8 ;; Ice & Fire • Empty
BerichtOnderwerp: Re: • room 8 ;; Ice & Fire •   • room 8 ;; Ice & Fire • Emptyma apr 18, 2016 5:14 pm


This ain't no pity party
Het was dus al duidelijk dat hij niet van hier kwam. Misschien had hij dan ook enkele problemen met de taal? Niet dat hij judgend was tegenover zoiets, maar aye dan wist hij dat hij misschien wel een beetje trager moest praten. En dat hij ook niet moest gaan mixen met vreemde talen, zoals hij net dus al wel gedaan had. Iets wat ook wel merkbaar was toen hij het verwarde gezicht van de jongen zag. Onbewust trokken zijn mondhoeken even omhoog, al was het niet uitlachend bedoelt. Meer een lachje van dat hij het nog wel schattig vond of iets. ‘Is goed hoor. Ik neem het bed bij het raam wel.’ Glimlachte hij kort. Veel problemen had hij er niet mee, dan kon hij nog een beetje naar buiten kijken als hij zich verveelde of zo. Al hoopte hij dat zoiets niet snel zou gebeuren, maar dat had hij dus mooi zelf allemaal in de hand.

Ijsland. Dat was een heel eindje hier vandaan, misschien zelf verder dan Afrika? Who knows. Aarderijkskunde was niet een van zijn sterkste kanten. ‘Is het daar niet extreem koud?’ Ijsland, ijs you know. De naam zei het zelf al. Kort knikte hij toen Sverrir zijn naam uitsprak. Het klonk niet zoals het bij hem thuis had geklonken, maar aye heel erg vond hij het ook niet. Wyatt was al lang blij dat de dude het werkelijk probeerde. ‘Je doet het al goed. En als je vragen hebt of zo over de taal, ik wil gerust helpen. Ik bijt niet, nog niet.’ Sprak hij met een brede grijns. Hopelijk pakte hij dat niet al te serieus op. Maar hij zou een grapje vast wel begrijpen.

‘Ja, ik denk dat ik misschien net een paar minuten eerder dan jou in de kamer was.’ Glimlachte hij even. Van het vliegtuig overgezet op een boot. Nog zoiets wat hij nog nooit had gedaan, al was hij er niet zo heel ziek van geworden eigenliljk. Blijkbaar had hij toch iets van een zee benen gehad of wat dan ook. ‘Dat kan altijd. Ik heb iedereen gedag gezegd tho, misschien had je me niet gehoord of zo?’ Even haalde hij zijn schouders op. Alles kon. Wyatt was op dat moment nogal druk bezig geweest met rondkijken eigenlijk, zo veel had hij niet op de mensen gelet. ‘Dus, wat voor mutaties heb je?’ Natuurlijk was hij nieuwsgierig, hallo een eiland vol mutanten. Hij had er amper ooit eentje gezien, of hij had het niet gemerkt dat kon ook.


Terug naar boven Ga naar beneden
Sverrir Björnsson
Sverrir Björnsson
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Brynjar
Age: 16
Occupation:
• room 8 ;; Ice & Fire • Empty
BerichtOnderwerp: Re: • room 8 ;; Ice & Fire •   • room 8 ;; Ice & Fire • Emptyma apr 18, 2016 7:32 pm


Het zat gewoon in zijn aard dat hij niet echt tegen warmte kon. Hij was een freaking ijsbeer, wat wou je hebben? Plus, hij had zijn hele leven in het koude IJsland gewoond. De zon scheen daar nu ook niet zo heel fel. Het was wel een hele verandering met het warmere klimaat hier. En het werd dan ook alweer snel zomer, waardoor hij nog minder zin had om aan de kant van het raam te slapen. Nope, hij was blij met zijn bed in de schaduw. Omgekeerd leek de andere ook wel tevreden met zijn bed. ‘Is goed hoor. Ik neem het bed bij het raam wel.’ Glimlachte die kort, waardoor Sverrir toch ongemerkt opgelucht was.

Al snel gaf de jongen weg dat hij wel een nieuwsgierige aard had. Al die vragen. ‘Is het daar niet extreem koud?’ Vroeg hij, waardoor Sverrir even in de lach schoot. "Ja, tuurlijk, maar dat is net het leuke", Grinnikte hij. Niet dat hij de knul wou beledigen ofzo. ‘Je doet het al goed. En als je vragen hebt of zo over de taal, ik wil gerust helpen. Ik bijt niet, nog niet.’ Stelde hij hem gerust, met een brede grijns. "Oh mooi, want ehm, ik bijt terug hoor", Zei hij met eenzelfde grijns terug. Ok, hij mocht Wyatt wel, tot nu toe. Hij had wel humor.

Maar nu was het eventjes zijn beurt om hem een beetje te ondervragen hoor. ‘Ja, ik denk dat ik misschien net een paar minuten eerder dan jou in de kamer was.’ Klonk het antwoord, waarop de jongen even knikte. Het was wel een feit dat er meerdere mutanten voor hem hadden gestaan toen ze van het strand naar hier waren gebracht. ‘Dat kan altijd. Ik heb iedereen gedag gezegd tho, misschien had je me niet gehoord of zo?’ Merkte hij er over op. Sverrir keek even wat beschaamd naar de grond. "Ik heb ehm de hele trip naar hier op de achterboeg gestaan want.. Tja", Hij keek op en glimlachte wat verontschuldigend. "Misschien is het beter dat je me toen niet zag", Grinnikte hij geamuseerd.

Nieuwsgierig begon hij de kamer een beetje te verkennen, het keukentje met de koelkast en de badkamer die ze zouden moeten sharen. ‘Dus, wat voor mutaties heb je?’ Hoorde hij van achter hem. Hij draaide zich om en sloot de deur van de badkamer weer. "Het is heel obvious", Grijnsde hij. "Ik kan ijs manipuleren en het gebruiken om mee te vechten", Vertelde hij. Maar hij had nog een trucje achter de hand. "En ik ben een ijsbeer", Vervolgde hij. Ja, een heel indrukwekkend beest hoor.. Als hij bedreigd werd. Anders was hij een mini ijsbeertje, maar dat vertelde hij er voor nu maar even niet bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt Lockhart
Wyatt Lockhart
Class 3
Aantal berichten : 68

Character Profile
Alias: Simba
Age: 19
Occupation:
• room 8 ;; Ice & Fire • Empty
BerichtOnderwerp: Re: • room 8 ;; Ice & Fire •   • room 8 ;; Ice & Fire • Emptyma apr 18, 2016 8:17 pm


This ain't no pity party
Blijkbaar was zijn opmerking grappig. Hem leek het wel een vrij logische vraag tho, maar goed. Voor hem zou het wel overkomen als een domme vraag of zo. Onbegrijpelijk schudde hij zijn hoofd. Meende hij dat nu? Zowiezo was hij maar aan het dollen met hoor. ‘Ik zie er het positieve niet van in hoor. Vertel me minstens 5 positieve kanten dan, misschien weet je me nog wel in te praten op een tripje naar Ijsland.’ Grijnsde hij breed. Geen idee of dat hem werkelijk zou lukken tho. Nah, geboren en getogen in Afrika. Hij ademde letterlijk warmte uit, een plek als Ijsland was niets voor hem. Lachend schudde hij even zijn hoofd. ‘Dan gaat het hier nog gevaarlijk worden.’ Hij moest het zich toch even niet voorstellen hoor, dat was nogal vreemd noh?

Blijkbaar had hij dus met Sverrir op de boot gezeten. Damn, en hij had de arme knul niet eens goed opgemerkt. Vreemd tho, de boot was niet zo super groot en ze waren uiteindelijk allemaal samen afgestapt. Oh well, waarschijnlijk gewoon overgekeken of zo. Een moment fronste hij toen de knul weg keek. Eh, hij had toch niets verkeerd gezegd right? Maar nee hoor al snel kwam het eruit. Blijkbaar had Sverrir zich verstopt op de boot, omdat hij er niet tegen kon of zo. ‘Ah mate, maakt helemaal niets uit hoor. Ik had ook niet verwacht dat ik de boot zou overleven. Het was een eerste keer voor me.’ Wyatt haalde zijn schouders op. In Afrika deden ze alles in de jeep tbh, bootjes waren niet zo zijn ding daar. Merendeels omdat hij ook niet als een debiel in een boot op een meer ging varen tho. Maar aye, ieder zijn ding of zo.

De kamer had hij al zo’n beetje ontdekt dus liet hij de knul maar dude toen hij op pad ging. Dat ze de keet zouden moeten sharen maakte hem niet al te veel uit. Zolang je alles maar een beetje clean hield vond hij het meer dan goed hoor. Afwachtend keek hij Sverrir aan toen deze reageerde op zijn vraag. Snel genoeg werd het hem duidelijk dat ze qua mutaties letterlijk elkaars tegenpolen waren. Geen idee hoe dat zou aflopen, maar het feit dat de dude dus letterlijk een ijsbeer was vond hij wel cool tho. ‘Wel, dan is het inderdaad vrij obvious waarom je zo van de kou houdt.’ Glimlachte hij kort. Geen idee of hij trouwens wat moest vertellen van de zijne tho. De kerel had er niet achter gevraagd tho, dus misschien moest hij maar beter even zwijgen. Hij praatte al veel te veel ffs.


Terug naar boven Ga naar beneden
Sverrir Björnsson
Sverrir Björnsson
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Brynjar
Age: 16
Occupation:
• room 8 ;; Ice & Fire • Empty
BerichtOnderwerp: Re: • room 8 ;; Ice & Fire •   • room 8 ;; Ice & Fire • Emptywo apr 20, 2016 7:56 pm


De kou zou hij zeker wel gaan missen. Nu goed, hij kon altijd zijn mutatie gebruiken om de kamer om te toveren in een grote ijskast, maar hij kon zich wel voorstellen dat Wyatt het daar niet echt mee akkoord zou zijn. Vooral niet toen hij heel onbegrijpelijk zijn hoofd schudde toen hij vertelde dat de koude net het leuke was aan IJsland. ‘Ik zie er het positieve niet van in hoor. Vertel me minstens 5 positieve kanten dan, misschien weet je me nog wel in te praten op een tripje naar Ijsland.’ Grijnsde de jongen, waarop Sverrir even geamuseerd grinnikte. "Vijf maar? Please. Ik kan er de hele nacht over door gaan.. Maar dan doe ik IJsland geen recht aan. Je moet gewoon eens gaan en het zelf zien", Zei hij met een opgetrokken wenkbrauw.

Vervolgens moest hij toch toegeven dat hij zich een beetje betrapt voelde. Nu goed, niet betrapt, maar hij schaamde zich toch wel een kort moment voor zijn misselijkheid op de boot. En dat hij zich had lopen verstoppen. ‘Ah mate, maakt helemaal niets uit hoor. Ik had ook niet verwacht dat ik de boot zou overleven. Het was een eerste keer voor me.’ Stelde zijn roommie hem gerust, waardoor Sverrir even glimlachte. "Ik heb wel al eens met een bootje gevaren, maar niet op zee", Grijnsde hij, iets opgewekter. "Die golven maken het.. Niet leuk?" Vervolgde hij schouderophalend. Ah well, hij was nu terug veilig aan land dus.

Sverrir ging heel even op verkenning in zijn nieuwe leefomgeving. Hij had het er best wel moeilijk mee dat alles hier zo anders was dan thuis, maar dat zou wel wennen.. Right? Nu goed, ondertussen vroeg Wyatt naar zijn mutatie, iets wat hem wel ergens verbaasde. Hij was nu niet bepaald iemand die zo op de man af zoiets zou durven vragen. Maar antwoorden was geen probleem. ‘Wel, dan is het inderdaad vrij obvious waarom je zo van de kou houdt.’ Was de reactie op zijn uitleg, waarop Sverrir even moest lachen. "Ik ben nog niet zo heel lang een ijsbeer tho. Ik ben pas een maand geleden voor het eerst veranderd, en dat kwam geheel onverwacht. Mijn vader is namelijk geen ijsbeer, dus ik hoor het ook niet te zijn, maar toch ben ik het", Grinnikte hij. "Niet veel spectaculairs nog hoor. Ik ben nog niet verder geraakt dan een berenjong", Zei hij schouderophalend. Straks verwachtte Wyatt zo'n gigantische ijsbeer zoals zijn soort kon worden als ze boos of bedreigd waren, maar helaas. "En jij dan?" Vroeg hij geïnteresseerd, terwijl hij op het bed ging zitten en tegen de muur aan leunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt Lockhart
Wyatt Lockhart
Class 3
Aantal berichten : 68

Character Profile
Alias: Simba
Age: 19
Occupation:
• room 8 ;; Ice & Fire • Empty
BerichtOnderwerp: Re: • room 8 ;; Ice & Fire •   • room 8 ;; Ice & Fire • Emptyma apr 25, 2016 4:44 pm


This ain't no pity party
Wyatt keek de knul met een grijnsje aan. ‘Geef me dan tenminste een beetje info over het land man. Btw, je kan er like geen babes spotten of toch niet in bikini, met die kou. Nah, ik moet er niets van weten hoor.’ Sprak hij lachend. Natuurlijk kon hij andere landen wel appreciëren. Maar gewoon de kou stak hem echt wel tegen als het op ijsland neer kwam tho. ‘Maar aye, misschien ooit als ik wat blijer ben met koud weer, dan trek ik er wel naar toe.’ Yeah, dat moest Sverrir maar heel eventjes gerust stellen hoor. Misschien moest hij het tegenovergestelde maar doen van zijn ouders, in plaats van een dierenkliniek te openen in Afrika, eentje in Ijsland. Even tho, ineens een ijsbeer of zo op je operatietafel hebben leek hem ook niet meteen het handigste van al.

Daar moest hij de dude echt wel gelijk in geven. Die golven, het was ook niet weg gelegd voor hem hoor. Nah, Wyatt had liever het vaste land als het daarop neer kwam. Maar goed, hij was er wel bestand tegen al was dat niet echt een skill die hij ooit zou gaan gebruiken maar details. Lachend schudde hij even zijn hoofd. ‘Ik was blij genoeg toen de boot aanmeerde.’ Echt hoor. Langer had je hem ook niet op het heen en weer wiegende ding moeten steken hoor. Nah, dan was hij wel gezwommen of zo. Niet dat hij ver zou komen, met al die golven en alles. Zowiezo lag hij eerder op de bodem van de zee dan dat hij het eiland zou bereiken of iets in die aard.

Een beetje moe van alles was hij terug gaan neerzitten op de stoel terwijl Sverrir op verkenning ging. Dat had hij mooi al eerder gedaan. De kamer was nog wel cool. Keukentje, badkamer en slaapplek genoeg. Wat meer had je nodig right? Plus, het gezelschap nu zat ook wel goed hoor nu de jongere dude mee op de kamer sliep. Thank god dat ze het met elkaar konden vinden jow, want anders zou het nog wel moeilijk gaan worden. Aha, dus zijn mutatie had iets te maken met zijn familie? ‘Dus je bent echt serieus in een keer random veranderd in een mini ijsbeer?’ Grijnsde hij breed. Beetje zoals hem dan, alleen was hij in een keer een giant sized leeuw geworden. Geen tussen fases, gewoon woppa. De vraag kwam niet geheel onverwacht tho. ‘Wel, ik ben kinda het tegenovergestelde van jou. Wat jij kan met ijs, kan ik met vuur.’ Niet meteen de beste combo die ze hier gemaakt hadden maar aye, hij kon er wel mee leven. ‘Dat is hopelijk niet erg? Geen stress, ik zet de boel hier niet ineens in de fik als ik er zin in heb hoor.’ Sprak hij met een klein grijnsje. Nah, dat zou rude zijn en dan kon hij nog voor de schade en alles op draaien. Plus, misschien smolt Sverrir ook, nah beter niet dus. ‘Oh, en ik kan net als jou shiften. Alleen ben ik een leeuw, als in giga leeuw.’ Oh yeah, hij was er trots op hoor dat hij een leeuw was. Eventjes koning spelen van alle beestjes waarom niet?

Terug naar boven Ga naar beneden
Sverrir Björnsson
Sverrir Björnsson
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Brynjar
Age: 16
Occupation:
• room 8 ;; Ice & Fire • Empty
BerichtOnderwerp: Re: • room 8 ;; Ice & Fire •   • room 8 ;; Ice & Fire • Emptyma mei 02, 2016 8:25 pm


Ja, zijn liefde voor IJsland was gewoon eventjes te groot voor woorden. Hoe kon het ook anders, hij had er tot nu toe zijn hele leven gewoond, en er gewoon de beste tijd van zijn leven gehad. Er waren zoveel dingen in IJsland die je elders niet had, dingen die hij voor geen geld in de wereld zou willen missen. Sverrir vond het eeuwig spijtig dat hij naar dit eiland was gestuurd, al had hij de beslissing natuurlijk wel begrepen. Uiteindelijk was het niet alleen beter voor hem, maar ook voor zijn familie. En die was hem nu eenmaal heel dierbaar. Nog meer dan IJsland, wat hij dan ook had moeten achterlaten, uiteindelijk. ‘Geef me dan tenminste een beetje info over het land man. Btw, je kan er like geen babes spotten of toch niet in bikini, met die kou. Nah, ik moet er niets van weten hoor.’ Sprak Wyatt, waarop de jongen even moest lachen. "Wat kan ik er over zeggen, het is er koud maar de natuur is prachtig en de mensen zijn er super vriendelijk?" Zei hij schouderophalend. Nah, de oudere jongen moest gewoon eens een bezoekje brengen, dan zou hij het wel snappen.

Al zouden ze daarvoor weer de boot op moeten. En dat stelde hij voor nu liever nog een beetje uit. ‘Ik was blij genoeg toen de boot aanmeerde.’ Stemde zijn roommate in, waarop hij even geamuseerd zijn mondhoek op trok. "Snap je? Het eiland is groot genoeg, ze zouden er gerust een helikopter voor kunnen gebruiken om mutanten op te halen", Grinnikte hij. Nu goed, hij wist niet of een helikopter zoveel beter was als een boot. Die vlogen ook redelijk wild, in vergelijking met een vliegtuig. Nu goed, uiteindelijk was hij op zijn bestemming geraakt, levend en wel. Dat was het belangrijkste, toch? En de bestemming beviel hem wel. Net zoals het hem wel beviel dat hij Wyatt als roommate had.

Dat de jongen een prater was, was nu al geen geheim meer. En hoewel Sverrir soms moeite had met het uitspreken van sommige woorden, hij gaf maar al te graag antwoord. Hij was best trots op zijn mutaties. ‘Dus je bent echt serieus in een keer random veranderd in een mini ijsbeer?’ Vroeg Wyatt met een brede grijns, en hij knikte grinnikend. "Yeah, echt, totaal onverwacht. Het gen zit heel sterk in mijn familie, en we krijgen het allemaal via de mannelijke geslachtslijn. Maar mijn vader was geen ijsbeer, alleen maar een mutant, dus daarom had niemand het van mij verwacht dat ik naast mijn ijsmanipulatie ook nog eens zou veranderen in een ijsbeer", Verduidelijkte hij. "Nu wachten we allemaal in spanning of mijn jongere broer het ook nog gaat doen, op een dag", Grijnsde hij. Zo, dat was dan ook weer uitgehelderd.

Nu was hij vooral nieuwsgierig naar wat Wyatt kon. ‘Wel, ik ben kinda het tegenovergestelde van jou. Wat jij kan met ijs, kan ik met vuur.’ Vertelde hij, en eventjes trok Sverrir toch wel bleek weg. Alsof de jongen het had gezien, probeerde hij hem al gerust te stellen. ‘Dat is hopelijk niet erg? Geen stress, ik zet de boel hier niet ineens in de fik als ik er zin in heb hoor.’ Vervolgde hij. "Vuur?" Herhaalde hij, toch wel een beetje angstig. Hij was dus van niet veel dingen bang, maar van vuur.. Daar was hij als de dood voor. "Eerlijk gezegd ben ik doodsbang voor vuur", Zei hij zachtjes, schaamde zich ook een beetje. "Maar ik veronderstel dat je het onder controle hebt?" Vroeg hij, een beetje zenuwachtig voor het antwoord.

Gelukkig was er ook nog een positieve kant aan Wyatt zijn mutaties. ‘Oh, en ik kan net als jou shiften. Alleen ben ik een leeuw, als in giga leeuw.’ Vertelde hij. Sverrir's gezicht klaarde een beetje op, kreeg een beetje meer kleur. "Hoe giga is giga?" Vroeg hij nieuwsgierig. "Sterk team zijn we wel, mini ijsbeer en giga leeuw", Grinnikte hij geamuseerd. Hij liep van uit de keuken terug naar zijn bed en ging er relax op zitten, met zijn hoofd naar Wyatt gedraaid. "Dan moet je me wel een keer op je rug laten rondrijden hoor", Lachte hij, nu al enthousiast over het idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt Lockhart
Wyatt Lockhart
Class 3
Aantal berichten : 68

Character Profile
Alias: Simba
Age: 19
Occupation:
• room 8 ;; Ice & Fire • Empty
BerichtOnderwerp: Re: • room 8 ;; Ice & Fire •   • room 8 ;; Ice & Fire • Emptydi mei 10, 2016 1:50 pm


This ain't no pity party
Misschien zou Ijsland ergens nog wel een klein beetje te vergelijken zijn met Afrika. Althans de natuur dan toch, die was zowiezo op plekken als die twee het meest prachtig van al. Blijkbaar moest de knul toch lachen met zijn opmerking. Al was het niet grappig bedoelt, nee die dingen waren stiekem wel een klein beetje cruciaal hoor. Anders had hij er echt niets aan. Met een grijnsje knikte hij. ‘Wel, van zodra we van het eiland mogen moet je me maar eens een keertje mee nemen.’ Dat leek hem wel een aardige deal. Plus, dan zat hij ook meteen met het juiste gezelschap en alles. Niet dat hij niet snel vrienden maakte hoor, maar toch iemand die de omgeving een beetje zou kennen was altijd wel beter.

Met een grijns beaamde hij de woorden van de knul. Kijk, nu was hij aan het praten! Helikopters was hij toch een beetje meer gewend dan boten, al had dat voornamelijk te maken met sommige reddingen die ze hadden moeten doen in andere reservaten. ‘Weetje, ik denk dat hier echt nog wel genoeg ruimte is voor een mini landingsbaan hoor. Gewoon eventjes een vliegtuigje en dan heb je al dat ongemak niet.’ Al was dat ook niet het slimste idee. Dan zouden ze aan de structuur van het eiland moeten sleutelen en wie weet ging deze plek dan nog wel tegenvallen of zo. Niet dat hij zich daar zo veel zorgen om moest maken. Nah, hij was op het eiland geraakt zonder gewond te raken. Dus die niet zo comfortabele trip viel uiteindelijk nog best mee.

Wyatt en praten. Soms kon je beter gewoon een stuk tape op zijn mond plakken. Iets wat waarschijnlijk ooit nog wel zou gebeuren hier. Zeker als hij zo door bleef ratelen over van alles. Al deed hij het hier stiekem wel een beetje expres. Zo kon Sverrir de uitspraak van de meeste woorden al horen en zelf uitproberen en alles. Dus eigenlijk diende zijn geratel nog voor iets goed. En anders maakte hij zichzelf wel wat anders wijs hoor. Maar voor nu leek zijn roommate het niet zo heel erg te vinden, vooral niet toen het over zijn mutaties ging. Dat was misschien wel zo handig om uiteindelijk te weten. Ook merendeels omdat Wyatt niet bepaald dol was op ijs, maar goed het hele vuur en ijs gebeuren zou dit alles niet verpesten hoor. In stilte luisterde hij. Eigenlijk was het hele verhaal er rond ook nog wel cool. Iets wat hij dus niet had. Nah, bij Wyatt was het er gewoon opeens. Of zijn ouders wisten het goed te verbergen, maar alsnog dat zag hij nu niet meteen gebeuren tho. ‘Wel, ergens hoop ik voor je broer van wel. Anders gaat hij zich misschien uitgesloten voelen.’ Klonk het bedenkelijk. Niet dat hij de knul ooit zou gaan ontmoeten, maar aye een beetje interesse tonen was altijd oke.

Het effect dat zijn woorden hadden op Sverrir kwam niet geheel onverwachts. Al verbaasde het hem toch wel lichtjes tho. Met een kort knikje bevestigde hij wat de jongen zei. Natuurlijk kon hij er wel in komen dat hij het waarschijnlijk niet had verwacht dat hij met iemand op de kamer zou zitten die het compleet tegenovergestelde kon als wat Sverrir kon. ‘Je moet echt niet bang zijn. De vuur mutatie heb ik al heel lang en heb ik goed genoeg onder controle om te zeggen dat het veilig is om in mijn buurt te zijn. Ik snap je hoor mate, ik ben ook niet zo dol op het hele ijsgebeuren.’ Gaf hij eerlijk toe. Als Sverrir kon toegeven dat hij bang had voor wat hij kon, dan moest hij maar even groot doen en het zelf ook maar toegeven. Dat was wel het minste.

Gelukkig bracht het nieuws dat hij ook kon shiften wat meer kleur in het gezicht van Sverrir. Alright, hij wilde echt niet dat de knul doodsangsten uit stond hoor dat was gewoon sad. Wyatt’s mondhoeken trokken vrolijk omhoog bij de vraag van de knul. ‘Ik ben groter dan een gemiddelde volwassen mannetjes beer.’ Iets wat hij helemaal geweldig vond hoor. Misschien was de leeuwensoort die hij was wel uitgestorven of althans dat was wat ze zeiden, maar ze waren aardig groot. Het idee van een ijsbeertje op zijn rug deed hem lachen. ‘Wel, als ik het shiften onder controle heb mag je wel eens.’ Het idee alleen al zorgde ervoor dat Wyatt zich bijna dood lachte. Ja, ze zouden mooi bekend gaan staan hoor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sverrir Björnsson
Sverrir Björnsson
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Brynjar
Age: 16
Occupation:
• room 8 ;; Ice & Fire • Empty
BerichtOnderwerp: Re: • room 8 ;; Ice & Fire •   • room 8 ;; Ice & Fire • Emptyma mei 30, 2016 6:43 pm


Boot, vliegtuig of helikopter. Hij zou wel weten wat hij zou kiezen. Auto, ja, dat sowieso. Nee maar daar raakte je dus het water niet mee over, dat was dan weer het irritante. De conclusie was gewoon dat water niet chill was. Zei de knul die op bevroren water leefde de helft van de tijd. Nee, bevroren water was cool. Ijs was cool. Letterlijk ook?? Nee oké geen tijd voor grapjes. ‘Weetje, ik denk dat hier echt nog wel genoeg ruimte is voor een mini landingsbaan hoor. Gewoon eventjes een vliegtuigje en dan heb je al dat ongemak niet.’ Merkte Wyatt op. "Ik zou 'm zo helpen bouwen", Grinnikte hij. Dat was ook geen grapje. Niet dat hij echt skills had in het bouwen van landingsbanen, maar dat even terzijde.

Ergens hoopte hij dat Wyatt niet in zijn slaap lag te praten. Hij zag er de jongen wel nog voor aan tho. Dan zou hij ergens oordopjes moeten fixen ofzo. Alhoewel, zijn broer sliep samen met hem op een kamer, en die maakte ’s nachts ook vaak lawaai. Slaapwandelen enzo, voor je gekke dingen denkt. Door over familie te praten, moest hij er automatisch weer aan denken natuurlijk. ‘Wel, ergens hoop ik voor je broer van wel. Anders gaat hij zich misschien uitgesloten voelen.’ Zei hij op het verhaal, maar Sverrir schudde geamuseerd zijn hoofd. "Nee hoor, onze familie is sowieso hecht, en de beren beschermen de niet-shifters gewoon. Iedereen is gewoon gelijk bij ons", Grijnsde hij. Ja, ze waren een hechte clan, dat stond vast.

Het nieuws over het vuur was misschien minder, maar het shiften-gedeelte was dan weer veel interessanter. Daar had hij zijn nieuwsgierigheid natuurlijk mee gewekt hoor. ‘Ik ben groter dan een gemiddelde volwassen mannetjes beer.’ Vertelde Wyatt, waardoor hij toch even grote ogen trok. "Echt? Wauw, dan ben je zelfs groter dan mij in mijn grootste vorm", Zei hij best onder de indruk. Want ja, het mini-ijsbeertje was niet alles wat hij achter de hand had hoor. ‘Wel, als ik het shiften onder controle heb mag je wel eens.’ Beloofde zijn roommie, waardoor Sverrir opgewekt keek. "Aight. Als er een moment komt waarop ik jou kan dragen, be my guest hoor, maar ga dan maar niet shiften of je plet me", Grinnikte hij geamuseerd. Hij zag het al helemaal voor zich, een ijsbeer geplet onder een reuzenleeuw..
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt Lockhart
Wyatt Lockhart
Class 3
Aantal berichten : 68

Character Profile
Alias: Simba
Age: 19
Occupation:
• room 8 ;; Ice & Fire • Empty
BerichtOnderwerp: Re: • room 8 ;; Ice & Fire •   • room 8 ;; Ice & Fire • Emptydo jun 02, 2016 1:36 pm


This ain't no pity party
Wyatt grijnsde even breed. Dat zou een mooi zicht zijn een ijsbeer die mee wop een hele landingsbaan ging bouwen. Vooral als hij dan in zijn kleine vorm bleef. Dat beeld zou echt te kostbaar zijn voor woorden hoor. Al was hij ook first in line om mee te bouwen hoor. Alles was beter dan een boot. You know, een stevige golf en hij lag omver. No thanks hoor! ‘We gaan het voorstellen aan Jamie.’ Sprak hij al lachend. De man zou hun waarschijnlijk dik uit lachen, of misschien had hij ook wel genoeg op die boot gezeten om het idee te laten inzinken. Al moesten ze dan eerst nog op zoek naar het kantoor van die kerel, en voor heel even had hij niet al te veel zin in het zoeken er naar.

Ergens was het wel legit cool om zo’n grote familie te hebben. Voor hem was het enkel zijn ouders, en zijn zusje. Al leefde zijn broertje nog verder in zijn gedachten hoor. Er was geen moment van de dag dat voorbij ging dat hij niet aan kleine Pete dacht. Zeker nu hij zo ver weg was van Afrika. ‘Dat geloof ik graag. Al hoop ik toch nog steeds dat hij het ook heeft. Dan kan jij hem alles leren als je het onder controle hebt en zo.’ Sprak hij op een afwezige toon. Ergens wilde hij dat ook, dat Pete het gen ook had gehad om te kunnen shiften maar die hoop rustte nu vooral op de schouders van zijn jongere zusje. Maar dat was iets wat hij al heel snel uit zijn gedachte haalde. Wyatt had even geen zin in vragen over zijn eigen familie, dat was wellicht het enige waar Sverrir hem weinig tot niet zou over horen praten.

Het hele ijs en vuur gebeuren ging hij maar gewoon zo laten. Ze moesten gewoon even zorgen dat ze elkaar niet zouden dood vriezen of branden of wat dan ook en dan was alles oké. Maar blijkbaar had hij de interesse van de jongen toch gewekt toen hij over zijn leeuw was begonnen. Wyatt’s grijns werd breder toen hij de uitdrukking op Sverrir’s gezicht zag veranderen. ‘Misschien moeten we dat ooit eens uittesten, in vredige omstandigheden tho. Ik heb geen zin om met een ijsbeer te gaan vechten, zeker niet als ze erop getraind zijn.’ Nah, dat ging hij even serieus niet doen. Zonder twijfel zou zijn kamergenoot dan echt wel winnen hoor dat stond vast. Lachend schudde hij zijn hoofd. Dat zou wel heel mooi zijn. ‘Wie weet kan je me wel dragen hoor. Als ik niet te hard tegen stribbel. Maar first things first ik zal jou wel eens op men rug nemen om het eiland te showen als ik het zelf ken.’ Jup, dat stond vast. Maar dat zou nog wel eventjes gaan duren, eerst dat shiften en alles maar onder de knie krijgen en zo.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
• room 8 ;; Ice & Fire • Empty
BerichtOnderwerp: Re: • room 8 ;; Ice & Fire •   • room 8 ;; Ice & Fire • Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
• room 8 ;; Ice & Fire •
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Room 48 [Kim & Nadya's room]
» Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room]
» Room 24 [Grace, Jackie and Auréia's room]
» Why is our room so far from the kitchen? Room 83 (avec Samantha)
» Room 17 [Esther & Serena's room]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Boys-
Ga naar: