INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Through hell & back

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kyrylo Wasylyk
Kyrylo Wasylyk
Class 3
Aantal berichten : 179
Through hell & back Empty
BerichtOnderwerp: Through hell & back   Through hell & back Emptywo jul 08, 2015 11:06 pm

Alright, ik zoek een oudere zus voor een char dat nog aangemaakt moet worden; Marshall. Ik heb hem nog niet echt volledig uitgedacht, de geschiedenis ook niet, juist omdat ik dat wil plannen met de persoon die zijn zus gaat spelen c:

De zus in kwestie is volledig aanpasbaar naar jouw eigen keuzes, al moet ze wel minstens 2 jaar ouder zijn dan Marshall, die 17 jaar oud is. Hun vibe naar elkaar is liefdevol, speels. Ze kunnen gerust vrienden maken enzo buiten hen twee, zo hard plakken ze ook niet aan elkaar, maar ze denken wel vaak genoeg aan elkaar en wel om deze reden: ze kunnen elkaars gedachten lezen. Dat is de enige ‘verplichte’ mutatie. Of ze ook gedachten van anderen kunnen lezen, laat ik voor nu nog even open, dus dat is bespreekbaar.

Het plotje in het kort uitgelegd is dit:

Marshall en naam zijn op heel jonge leeftijd hun moeder kwijt geraakt aan een of andere ziekte, waar niet veel over bekend was. Hun vader raakte verslaafd aan drank en gokken, waardoor ze het financieel nooit echt gemakkelijk hadden aangezien hun vader hun geld bij wijze van spreken door het open raam gooide. Hoe naam daar op reageerde, is ook weer geheel jouw beslissing.

Het liep mis toen hij in troubles raakte met een lokale bende, die hen het leven nog moeilijker maakte door hen constant op te jagen door de straten, tot het in brand steken van hun huis toe. Marshall en naam probeerden al jaren om de stad te verlaten, maar dat lukte nooit wegens geen geld en geen hoop op een vaste job in de toekomst, aangezien ze beide nooit hun school hebben af gemaakt.

Marshall heeft door alle gebeurtenissen een torenhoge muur op geworpen. Hij probeerde er net zo uit te zien als de thugs in de bende die hen lastig viel, puur in de hoop dat ze hem zouden accepteren en hem en naam met rust zouden laten. De enige die zijn softe kantje kent, is dan ook zijn zus. Die blijft hem ook altijd gewoon Marshmellow noemen, haar bijnaam voor haar kleine, kwetsbare broertje.

Uiteindelijk, nadat hun huis in brand was gezet door de bende, werden ze door de politie even in een tehuis geplaatst, ter afwachting van een betere plek. Voor dat kon gefixt worden, werden ze opgepikt door de directie van Genosha, die meteen iemand stuurde om de twee op te halen en een nieuwe kans te geven op het eiland, waar ze veilig zouden zijn en een goeie educatie kunnen krijgen.


Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Naam van het character:[/b]
[b]Evt. faceclaim:[/b]
[b]Evt. mutaties:[/b]
[b]Korte karakteromschrijving:[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
James Turner
James Turner
Deceased
Aantal berichten : 82
Through hell & back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Through hell & back   Through hell & back Emptywo jul 08, 2015 11:39 pm

Naam: Cynthia / Piet
Naam van het character: Octavia
Evt. faceclaim: Marie Avgeropoulos
Evt. mutaties: die gedachten lezen wat jij in je hoofd had & .....
ik heb nog niet echt een naam voor deze mutatie, maar het is gebaseerd op de microbots van Big Hero 6. Ik hoop dat je de film kent anders is hier een trailer van de film.
De microbots worden in de film gemanipuleerd door een neurotransmitter, maar Octavia kan ze via haar gedachte gewoon manipuleren. Dat komt dan doordat ze ook gedachten kan lezen. De microbots zijn kleine mini robotjes die in allerlei verschillende vormen kunnen veranderen. Ze zijn te gebruiken als vervoermiddel, bouwwerk of wapen. Het maakt niet uit wat je op noemt, ze kunnen letterlijk alles maken. Hoe meer microbots bij elkaar zijn, hoe sterker ze worden.
Wat Octavia en eventueel Marshall nog meer kan doen met deze mutatie of hoe de microbots verschijnen kunnen we samen wel bespreken, I think.

Korte karakteromschrijving:
Ik heb het karakter ook even aangepast, omdat ik nu inspiratie heb voor karakter en mutatie xD
Octavia is een stoere meid die gemakkelijk voor zich zelf opkomt. Ze lijkt er onschuldig en stil, maar ze heeft er geen probleem mee om even een klap uit te geven aan iemand. Zoals zij haar broertje dan Marshmellow noemt, noemt hij haar Octopus.
Octavia en hij zijn door een moeilijke tijd heen geweest, en doordat ze graag wilde dat haar broertje ondanks alles gelukkig was; kon ze nog al moederlijk over komen bij hem. Soms was ze dan ook meer moeder dan zijn zus. Ze heeft alles over voor zijn broertje, en wil er dan ook altijd voor hem zijn. Octavia kan eigenlijk alleen echt lol hebben met zijn broertje, maar is ook wel erg snel gestrest; gewoon omdat ze wil dat haar broertje niks over komt.


Laatst aangepast door James Turner op do jul 09, 2015 3:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Max Jaeger
Max Jaeger
Class 3
Aantal berichten : 113

Character Profile
Alias: The Grim, Reaper, Death
Age: 19
Occupation:
Through hell & back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Through hell & back   Through hell & back Emptywo jul 08, 2015 11:57 pm

Naam: Caro :D
Naam van het character: Peyton (of Shay)
Evt. faceclaim: Lights
Evt. mutaties:
Dat gedachtendinges en  Razor Wind
Ja dat eerste bespreken we samen wel :D Maar Razor Wind houd dus in naja wat er staat dus. Heel scherpe windvlagen die zo door dingen heen kunnen nyoomen. Dus ja, stiekem als een ware pokémon en zo.
Korte karakteromschrijving:
Peyton (of Shay yk) is haar eigen persoon. Ze heeft al vroeg geleerd om op haar eigen benen te staan en is zeker niet bang om haar handen vuil te maken. Simpelweg ze is niet op haar mondje gevallen al zou je haar ook niet meteen harteloos kunnen noemen. Nah, ze geeft wel om enkele dingen en staat zeker ook open voor verscheidene zaken, maar als je in haar buurt bent moet je gewoon uitkijken. Een grapje kan ze ook wel verdragen, al steekt ze graag genoeg ook wel wat uit. Voor haar baby bro zou ze door vuur gaan, nog steeds. Hij is de enige persoon met wie ze ooit zo’n sterke band heeft gehad, en ze zou hem niets laten gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina De Zaragoza
Valentina De Zaragoza
Class 3
Aantal berichten : 141
Through hell & back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Through hell & back   Through hell & back Emptydo jul 09, 2015 3:36 pm

Je dwint me ertoe :'D

Naam: Emma!
Naam van het character: Brooklyn (Brooks)
Evt. faceclaim: frederikke Winther of Sofie Rovenstine(Ik kan niet kiezen :'D& Ik heb ze ook niet nagekeken, woeps :'D) Stiekem is Perrie Edwards ook echt bae, maar ze is blond so :'D Al denk ik dat het Frederikke wordt :'D
Evt. mutaties: Gedachten enzo en Umbrakinesis&Erebokinesis

Erebokinesis betekent de macht om de duisternis te manipuleren en te creëren. Zo kan ze bijvoorbeeld een soort mist uit haar handen laten komen die al het licht in zijn buurt opzuigt. Als zo'n mist iemand omringt, worden al zijn zintuigen afgesloten. (Zoals Alec van Twilight :'D) Hiermee kan ze ook de energie van haar slachtoffer 'opzuigen' en zelf gebruiken. Ook kan ze zichzelf hierdoor camoufleren doordat ze met de duisternis het licht kan veranderen. Door de duisternis zou ze ook in staat moeten kunnen zijn om te genezen, maar dat kan ze nog niet.

Umbrakinesis betekent de macht om de schaduwen te manipuleren en te creëren. Zo kan ze door schaduwen teleporteren. Waardoor ze van de ene schaduw naar de andere gaat. Doordat ze schaduwen kan manipuleren kan ze ook de schaduw van een persoon manipuleren en zo deze pijnigen. Ook kan ze dingen 'vormen', of toch schaduwdingen. Zo kan ze bijvoorbeeld schaduwdieren maken, die helaas wel echte wonde kunnen aanbrengen, maar veel moeite kosten om te blijven controleren.

Hopelijk is het een beetje duidelijk wat ik in mijn hoofd had :'D
Spoiler:
Korte karakteromschrijving: Beschermend - Martellarencomplex (wat betekent dat ze zichzelf liever opoffert dan dat andere pijn gedaan worden) - temperamentvol- denk ontzettend zwart-wit ( als ze je eenmaal niet mag, moet je heel heel heel erg je best doen om dat om te draaien) - Cynisch - Komt soms wat harteloos over - bezorgt om de mensen om wie ze geeft (ik wil haar eigenlijk nog een beetje laten ontwikkelen :'D)


Laatst aangepast door Valentina De Zaragoza op zo jul 12, 2015 5:22 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aislin O'Donaghue
Aislin O'Donaghue
Class 4
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Cinder
Age: 18
Occupation:
Through hell & back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Through hell & back   Through hell & back Emptyvr jul 10, 2015 4:23 pm

OKÉ IK HEB AL EEN FACECLAIM GERESERVEERD EN DEZE BAE WERK IK AL TE LANG UIT dus why the frick ook niet

TAMSIN. 19 YEARS. MIND READING & EQUILIBRIUM DISTORTION.
Naam: Veronica

Naam van het character: Tamsin

Evt. faceclaim: Antonina Vasylchenko

Alias: Vertigo - a sensation of whirling and loss of balance, associated particularly with looking down from a great height, or caused by disease affecting the inner ear or the vestibular nerve

Evt. mutaties:
MIND READING - Spreekt voor zich, toch? Gedachtenlezen.

EQUILIBRIUM DISTORTION - Het klinkt zwak misschien, het manipuleren van je evenwicht en je evenwichtsorgaan. Maar wat nou als je precies op dat moment op een wankelende brug staat en je je bewustzijn verliest? Als je al dronken over straat wandelt en iemand er nog een schepje bovenop doet? Als je zo hevig wordt gemanipuleerd dat je niet eens meer weet wat boven en wat onder is en je elk moment flauw kan vallen? Precies, dat is wat Tamsin kan: je evenwicht zo ver bewerken dat je zeer ernstig verward raakt, tot de dood er toe volgt.

Korte karakteromschrijving:
Engeltje met een rauw randje, dat is precies hoe je Tamsin kunt omschrijven. Ze is gehard door de omgeving waar ze in is opgegroeid, gelooft niet in idyllische en utopische voorstellingen als vrede op aarde, liefde op het eerste gezicht en 'na regen schijnt de zon' - daar is ze veel te cynisch voor. Zelfs het vertrek naar Genosha Island bekeek ze met wantrouwen: mensen die haar zomaar een goede toekomst en scholing konden geven, voor niets? Complete onzin, er zat vast een addertje onder het gras - wonderen bestaan nou eenmaal niet.
Waarschijnlijk zal ze haar lessen wel volgen en haar huiswerk maken - maar dan wel minimaal werk doen om er zo'n maximaal mogelijk cijfer uit te halen - al zal ze haar broertje soms wel pushen om zijn best wél te doen op school.
De enige voor wie haar oorspronkelijke engeltjespersoonlijkheid naar boven komt is haar broertje Marshall, die ze liefkozend Marshmellow noemt. Haar lieve 'baby'broertje, al is Tamsin slechts twee jaar ouder dan hij. Tamsin is zorgzaam - alleen voor hem. Ze probeert soms als een soort moeder voor hem te zijn, het gat op te vullen van een moeder die zij en Marshall nooit hebben gehad. Bij het ontdekken van hun gezamenlijke mutatie - het gedachten lezen - werd hun band alleen maar sterker.
'I guess you're just like me now, Marshie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyrylo Wasylyk
Kyrylo Wasylyk
Class 3
Aantal berichten : 179
Through hell & back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Through hell & back   Through hell & back Emptyzo jul 12, 2015 7:44 pm

Okaay ik heb dus besloten maar de meeste mensen waren al op de hoogte :')
Om het even officieel te maken: Caro&Emma zullen de tweelingzussen, Shay&Brooke, van Marshall spelen!
Bedankt voor de aanmeldingen en congratz babes n.n

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Through hell & back Empty
BerichtOnderwerp: Re: Through hell & back   Through hell & back Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Through hell & back
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Closed - To hell and back.
» If you go though hell ... just keep going.
» If you go though hell .. just keep going. [Kat]
» Hell of 22
» We're the ones closest to hell

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Plotlines-
Ga naar: