INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 I'm in love with my sadness [& Kyrylo}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Cecilia Rosen
Cecilia Rosen
Class 3
Aantal berichten : 173

Character Profile
Alias: Trickster
Age: 134
Occupation:
I'm in love with my sadness [& Kyrylo} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm in love with my sadness [& Kyrylo}   I'm in love with my sadness [& Kyrylo} - Pagina 3 Emptyza jan 02, 2016 1:52 am





"I guess some people are just born with tragedy in their blood"



Jammer genoeg betekende haar onsterfelijkheid niet dat ze een super conditie had. Nope, maar misschien was dat ook wat anders geweest als ze niet kon teleporteren. Lol, nee dan had ze al heel lang in een doodskist gelegen. Dus liever wat minder conditie dan gedoemd in een kist liggen. Ze wilde ook in de toekomst haar best doen om niet in een kist te belanden. Haar ervaringen ermee achtervolgden haar nog steeds in nachtmerries waarvan ze blij was dat ze de laatste tijd niet meer had gehad. Dus ze was ook niet bang om te gaan slapen. "Veel is er hier ook niet echt te doen tbh, maar anders gaan we morgenavond samen iets doen?" stelde Ky voor toen ze had gezegd dat ze niet veel deed met haar leven. Terwijl ze bezig was om goed te liggen glimlachte ze even naar hem. “Ja, dat lijkt me leuk” zei ze gelukkig en was nog steeds bezig met hoe ze comfortabel tegen Ky aan kon liggen en lekker kon slapen.

Maar terwijl ze dat deed besefte ze ineens dat ze niet eens wist of hij wilde blijven slapen, dat ze misschien wel dat verwachtte terwijl ze hem niet eens een keuze had gegeven..? "Ik weet niet hoor, ik ga mijn teddybeer zo missen.." zei hij en ze grinnikte even. "Nee, grapje, tuurlijk blijf ik" zei hij. Ze wist nog steeds niet of ze goed lag om te slapen maar Ky hielp al. Hij sloeg zijn armen om haar heen en ze zuchtte tevreden, perfect. Zo lag ze goed. En het voelde goed, om zo te liggen. Ze merkte door deze avond wel dat ze de laatste tijd eigenlijk veel te alleen was geweest. "Hoe lang is dit al geleden voor jou?" vroeg hij zachtjes. Ze wist wat hij bedoelde maar ze moest goed nadenken. Maar kwam niks in haar op. “Ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren” zei ze zachtjes terug. Best triest maar ja. De laatste keer dat ze echt in iemands armen had gelegen en ze in slaap was gevallen, ze wist het niet meer. “En voor jou?” vroeg ze daarna, ook nieuwsgierig. Maar ze kon niet geloven dat voor iemand zoals hem het lang geleden was geweest dat hij knuffelig en knus tegen een meisje had gelegen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kyrylo Wasylyk
Kyrylo Wasylyk
Class 3
Aantal berichten : 179
I'm in love with my sadness [& Kyrylo} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm in love with my sadness [& Kyrylo}   I'm in love with my sadness [& Kyrylo} - Pagina 3 Emptywo jan 06, 2016 1:23 am



Yeah nu had hij er wel mooi officieel een date van gemaakt. Ze hadden wel al meerdere keren relax rondgehangen, maar nu had hij haar mooi mee uit gevraagd. Alsof ze nog tieners waren en het om zo’n super cliché relatie ging van uit de films van vroeger.. Toen ze nog echt goeie films maakten. Een romantische wandeling, zoiets. Wat hij er mee wou bereiken, wist hij niet echt. Hij wist gewoon dat hij zich goed voelde bij Cecilia. “Ja, dat lijkt me leuk” Zei ze met een glimlachje. Ze klonk tevreden, en zo voelde hij zich zelf ook. De blondine begon zich toen spontaan tegen hem aan te nestelen, waarschijnlijk om te slapen. Tot ze zichzelf tegenhield. Ze vroeg of hij wel wou blijven, iets wat hij natuurlijk wel wou. Hij kon het alleen niet laten om haar eerst even te plagen.

Uiteindelijk lagen ze allebei comfortabel, en het voelde ook wel goed om zo te liggen. Kyrylo vroeg zich af hoe lang het geleden was dat ze ooit nog zo had gelegen bij iemand. Iets wat hij dan ook gewoon rechtuit vroeg. Het was een tijdje stil. “Ik kan me de laatste keer niet eens meer herinneren” Klonk het antwoord. Awh, dat was best sad. Ky knuffelde haar eventjes wat harder. “En voor jou?” Kaatste ze toen terug. "Oprecht met iemand die ik leuk vind? Dit is de eerste keer, dus nog nooit”, Zei hij schouderophalend. Het was wel de waarheid tho.. En daarmee gaf hij ook wel toe dat hij haar leuk vond, en eerlijk deze keer. Niet alleen omdat ze er hella fine uit zag, maar ook omdat haar karakter leuk was, iets wat hij ook nog nooit over iemand had kunnen zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Rosen
Cecilia Rosen
Class 3
Aantal berichten : 173

Character Profile
Alias: Trickster
Age: 134
Occupation:
I'm in love with my sadness [& Kyrylo} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm in love with my sadness [& Kyrylo}   I'm in love with my sadness [& Kyrylo} - Pagina 3 Emptydo jan 07, 2016 12:08 am





"I guess some people are just born with tragedy in their blood"



Het was voor het eerst in een lange tijd dat ze realiseerde dat ze best alleen was geweest. Ze wist niet hoe ze geen behoefte had gehad aan dit. Zo met iemand naast haar, iemand die over haar rug aaide en haar liet lachen. En het betekende ook heel wat dat hij bleef slapen. Ook al was het misschien raar geweest als hij nee had gezegd en weg was gegaan. Alsnog, ze wist zeker dat ze dan beter zou slapen. Maar beter zelfs nog was dat hij had voorgesteld om iets te gaan doen samen, de volgende avond. Dus het was wel vrij duidelijk dat hij het ook leuk vond om tijd met haar door te brengen. Ze had er even over gedaan om goed te liggen maar toen eenmaal met zijn armen om haar heen zat het goed. Ze kon elk moment in slaap vallen.

Maar dat was nog niet van sprake want Ky had haar nog iets gevraagd. Hoelang het geleden was voor haar. Knus en knuffelig tegen iemand aan, tegen iemand waarvan je verlangde om bij je te blijven. Hij had niet eens die woorden gebruikt en ze precies wist wat hij bedoelde. Misschien was dat ook om hun leeftijd, zo liggen en die vraag kunnen stellen zonder uit te hoeven leggen waar het om ging. Best wel bijzonder. Cecilia moest jammer genoeg toegeven dat ze de laatste keer niet eens meer kon herinneren. Triest, maar wel de waarheid. Dat maakte het toch wel lief dat hij haar nog even iets harder knuffelde na haar antwoord. Ze vroeg hem hetzelfde, alleen was zijn antwoord niet zoals ze had verwacht. "Oprecht met iemand die ik leuk vind? Dit is de eerste keer, dus nog nooit” had hij gezegd. Wat net als dat van haar ook best een sneu antwoord was. Maar ook wel heel lief, hij had waarschijnlijk al heel veel meisjes gekend en toch was dit was de eerste keer. Dat betekende toch dat hij ook best alleen was geweest. “Ik vind jou ook leuk Ky” zei ze, maar ze lag nu toch zo dicht tegen hem aan dat hij haar toch niet zou zien glimlachen. “Je geeft me het gevoel dat ik niet alleen ben” zei ze eerlijk, weer iets wat hij wel zou begrijpen vanwege zijn leeftijd. “En dat voelt fijn” zei er zachtjes achteraan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kyrylo Wasylyk
Kyrylo Wasylyk
Class 3
Aantal berichten : 179
I'm in love with my sadness [& Kyrylo} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm in love with my sadness [& Kyrylo}   I'm in love with my sadness [& Kyrylo} - Pagina 3 Emptydo jan 07, 2016 9:59 pm



Als iemand hem had verteld dat hij op dit eiland een persoon als Ce zou leren kennen, dan had hij die persoon waarschijnlijk staan uitlachen. Remmington was er ook altijd van overtuigd geweest dat Ky ooit wel de liefde van zijn leven zou vinden, iets waar de relatief jonge Strigoi nooit in had kunnen geloven. Hij leefde simpelweg nog niet lang genoeg, al waren er veel van zijn soort die nu wel al getrouwd waren en hun eerste zoon hadden gekregen. Maar dat kwam door de oorlogen, had hij zichzelf wijs gemaakt. Iedereen voelde de druk om zo snel mogelijk te beginnen aan de voortplanting, aangezien de kans er dik in zat dat ze zouden sterven in de gevechten die voor de deur stonden. En zonder een zoon kwam er geen nieuwe Seventh. Maar of zijn vrienden dan getrouwd waren uit liefde, was de grootste vraag, een waar hij het antwoord wel op wist.

Net zoals hij meteen ook het antwoord wist op haar vraag, waar zij eerst had moeten nadenken. Maar hij was eerlijk, zoals hij altijd was. En voor een keer had hij geen moeite om het uit te spreken ook. “Ik vind jou ook leuk Ky” Zei ze, waardoor hij licht moest glimlachen. “Je geeft me het gevoel dat ik niet alleen ben” Zei ze, iets wat hij maar al te goed snapte. Zeker nadat Remmington terug was gegaan naar Ierland. “En dat voelt fijn” Vervolgde ze heel zacht, waardoor hij spontaan een kusje op haar voorhoofd drukte met een grijnsje om zijn lippen. "Ik ben blij dat we om de een of andere reden vanavond bij elkaar zijn terecht gekomen", Grinnikte hij, waarna hij zijn blauwe ogen eventjes sloot en nog wat na lag te genieten van alles wat gebeurd was. Nog eventjes en hij zou ook in slaap kunnen vallen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Rosen
Cecilia Rosen
Class 3
Aantal berichten : 173

Character Profile
Alias: Trickster
Age: 134
Occupation:
I'm in love with my sadness [& Kyrylo} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm in love with my sadness [& Kyrylo}   I'm in love with my sadness [& Kyrylo} - Pagina 3 Emptyma jan 11, 2016 12:01 am





"I guess some people are just born with tragedy in their blood"



Wat was haar avond toch saai geweest als Ky niet toevallig langs was gelopen nadat er op haar deur was geklopt. Tja eigenlijk zou ze de onbekende mutant of klopgeest moeten bedanken voor het kloppen want anders had ze haar deur niet opengemaakt. Nah..ze hoefde niet meer sociale contacten. Helemaal niet nadat Ky voorstelde om de avond daarop iets samen te doen. Hij kon het gelukkig niet zien maar keek haar nou. Glimlachen als een tiener die op een eerste date was gevraagd. Seriously Ce, get yourself together. Alsof ze een echte highschool crush had gekregen op een ongelooflijk knappe vampier. Gekker moest het niet worden. Maar ze vond het wel leuk, en ergens was ze daarom best blij dat ze op het gekke eiland was beland. Niet dat ze dat anders niet was tho, ze kon hier haar eigen gang gaan en vond het geweldig. En ondanks alle gevaarlijke mutanten en gevechten die hier en daar wel eens plaats vonden, kon ze wel haar draai vinden.

Cecilia kon de laatste keer niet meer herinneren en voor Ky was het de eerste keer. Stelletje loners dat ze waren. Whatever, dat gevoel had ze dus niet meer. Ze voelde zich alles behalve eenzaam met zijn armen om haar heen. Hij zei dat hij haar leuk vond en Cecilia gaf hetzelfde aan hem toe. Best schattig he? ja best wel. Ze zei er ook bij waarom. Bij hem voelde ze zich niet meer alleen. Iets wat hij wel begreep, dat wist ze zeker. "Ik ben blij dat we om de een of andere reden vanavond bij elkaar zijn terecht gekomen" grinnikte hij en ze kreeg nog een kusje op haar voorhoofd. “Ik ook” zei ze nog terug en voelde hoe ze daarna echt wel kon slapen. Ze viel bijna in slaap. “Slaap lekker Ky” zei ze nog wat slaperig. Ze zuchtte nog een keer gelukkig en niet lang daarna viel ze in slaap.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kyrylo Wasylyk
Kyrylo Wasylyk
Class 3
Aantal berichten : 179
I'm in love with my sadness [& Kyrylo} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm in love with my sadness [& Kyrylo}   I'm in love with my sadness [& Kyrylo} - Pagina 3 Emptyma jan 11, 2016 1:18 pm



Mooi, morgen gingen ze dus op date. Stiekem werd hij er best zenuwachtig door. How even. Het was nu niet alsof hij niet wist wat hij moest doen, hij had al honderden meisjes meegenomen op dates. Maar ja, dat was omdat hij ook bloed nodig had, eigenlijk alleen maar daarom. Hoe dan ook waren dat maar zorgen voor morgenavond. Plus, bij Ce liep hij nu eenmaal sneller los. Daar was vanavond wel een bewijs van. “Ik ook” Zei ze zacht, slaperig. Hij werd er alleen maar meer doe door. Wat een leven. Hadden ze de onsterfelijkheid en alle tijd van de wereld, gingen ze alleen maar slapen. “Slaap lekker Ky” Zei ze, en hij trok even een mondhoek op. Het was best schattig, hoe ze klonk. "Slaap goed Ce", Zei hij nog, waarna hij ook zijn ogen sloot en voelde hoe hij dromenland weer binnen ging, voor de tweede keer die dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
I'm in love with my sadness [& Kyrylo} - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm in love with my sadness [& Kyrylo}   I'm in love with my sadness [& Kyrylo} - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm in love with my sadness [& Kyrylo}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Everything and nothing always hauntes me [&Kyrylo]
» Kyrylo Valentyn Wasylyk
» The daily diet & Kyrylo
» (UIT) When you say you love me, know I love you more. [+James]
» Love Will Take You There...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: