INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 afwezigheid.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Gast
avatar
Gast
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: afwezigheid.   afwezigheid. Emptyvr nov 01, 2013 6:30 pm

Wist niet waar ik het moest gaan plaatsen... maar zal even afwezig zijn. Dit heeft meerdere redenen. Puur omdat ik het nu niet meer aankan zet ik het maar neer.
Mijn thuis situatie is nou niet bepaald lekker om het zo maar te noemen en word dan lastig om dan tijd te vinden i.v.m. School en werk. Nu heb ik dus laatst nog slecht nieuws bovenop gekregen en hierdoor zal ik dus misschien voorlopig niet posten.
Deze reden zet ik hier nu niet neer, misschien later of als je me mailtje stuurt.

Spijt me voor de mensen die met mij in een topic zitten en hopenlijk voor wat begrip.

- Smurfs.

Ps: dit is puur om jullie op de hoogte te stellen van mn inactiviteit. Meerdere mogen deze afwezigheids topic gebruiken en wist niet waar anders te plaatsen... sorry allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. Emptydi jun 10, 2014 8:57 pm

Ik kon ook niet echt een afwezigheidstopic vinden, dus doe ik het hier maar even. :]
In ieder geval ga ik over ongeveer drie weken pas weer posten. Ik heb deze week een week dat ik hard aan mijn studie moet werken, volgende week heb ik toetsweek, de week daarna hertoetsweek en dan heb ik pas weer een weekje rust. Ik moet deze periode echt even knallen om de herkansingen van vorige periode goed te maken. Normaal gesproken maakte ik wel tijd om te posten, maar ik zet het nu even op een laag pitje. Ik kom nog wel online om met jullie te kletsen natuurlijk! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Vasilisa Dragomir
Vasilisa Dragomir
Class 3
Aantal berichten : 140

Character Profile
Alias: Moroi
Age: 18
Occupation:
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. Emptyza jun 14, 2014 1:11 pm

Ik hoop dat dit hier goed staat~
Mijn laptop is kapot, dus ik kan de komende drie tot vier weken weinig tot niet posten.
Ik probeer mezelf zo actief mogelijk te houden, maar ik kan geen beloftes maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenna Devereux
Ravenna Devereux
Class 2
Aantal berichten : 178

Character Profile
Alias: Nimue
Age: 18
Occupation:
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. Emptydo jul 17, 2014 8:45 pm

Ik zet het maar even hier neer,
Ik ben vanaf zaterdag drie weken weg, en ik weet niet of ik wifi heb.
Lissa en Bella staan dus op afwezig vanaf zaterdag :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. Emptyza jul 19, 2014 4:44 pm

Vanaf dinsdag ben ik een aantal dagen afwezig vanwege vakantie. Ik ga er van uit dat ik geen of hele slechte wifi is, dus jullie zullen me even moeten missen~ Adminzaken worden door Dianta overgenomen of course.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Freeman
Aiden Freeman
Class 2
Aantal berichten : 63

Character Profile
Alias: B-Positive
Age: 20 years
Occupation:
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. Emptydo jul 31, 2014 3:56 pm

Ik denk dat ik vanaf vandaag tot een onbepaalde tijd niet meer online kan komen. Mijn keyboard is naar de klote en fatsoenlijk typen is onmogelijk. Het kan gefixt worden, maar dat zal nog wel even gaan duren, dus tot dan ben ik offline op RPG's en Skype :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Kat Pierce
Kat Pierce
Class 1
Aantal berichten : 99

Character Profile
Alias: » Pae
Age: » 19 years
Occupation:
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. Emptydo jul 31, 2014 5:32 pm

Van 11 t/m 17 augustus ben ik op vakantie naar Frankrijk ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Davis
Mason Davis
Deceased
Aantal berichten : 48

Character Profile
Alias: Axis
Age: 17
Occupation:
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. Emptyzo aug 03, 2014 2:40 pm

Aankomende week zal ik wat minder actief zijn aangezien ik veel moet werken en daarnaast druk bezig ben met de laatste voorbereidingen voor de Keiweek. De week daarna is de keiweek en aangezien ik in de commissie zit die verantwoordelijk is voor de Keiweek vanuit onze vereniging, zal ik praktisch de hele week op de vereniging zijn en de uurtjes dat ik dat niet ben zal ik hard nodig hebben om tenminste een beetje slaap te krijgen. Dus posten zal er dan niet van komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. Emptyzo aug 03, 2014 3:57 pm

De komende week ga ik er niet zijn, ik ga een weekje naar de camping en het internet is daar niet echt al te best. Dus voor de mensen waarmee ik in een topic zit het spijt me dat ik jullie laat wachten (a)

Dit geldt voor Sierra, Adrian en Damian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaimie de Ravin
Jaimie de Ravin
Class 2
Aantal berichten : 13

Character Profile
Alias: Jaimie
Age: 17 years
Occupation:
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. Emptyzo aug 03, 2014 5:08 pm

Va 11 augustus tot 27 augustus ben ik ook op vakantie :3 (dit geldt ook voor jara -Kat-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Diana Lebedeva
Diana Lebedeva
Class 3
Aantal berichten : 271

Character Profile
Alias: Lore
Age: 18 jaar
Occupation:
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. Emptydo aug 07, 2014 10:38 pm

Van 8 t/m 18 augustus ben ik op vakantie c:
Geldt voor Diana & Jamie~
Terug naar boven Ga naar beneden
Mick Baines
Mick Baines
Aantal berichten : 49

Character Profile
Alias: Genesis
Age: 28
Occupation:
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. Emptyvr aug 15, 2014 8:31 pm

Okay dus; vanaf dit weekend zal ik helaas maar weinig online zijn :c Komend weekend heb ik dingen gepland i.v.m de trouwdag van mijn folks en de week erna ben ik vaak weg op uitstapjes etc; en helaas begint op 25 augustus mijn schooljaar weer en aangezien ik dit jaar stage heb, verwacht ik niet dat ik veel tijd/energie over ga houden voor postjes. Ik zal wel zo actief mogelijk proberen te blijven en iedere dag wel even komen kijken, maar kan niet beloven dat postjes frequent zullen zijn :c

Geldt voor Clementine Scott en Mick~
Terug naar boven Ga naar beneden
Jadeline Clarck
Jadeline Clarck
Class 4
Aantal berichten : 294

Character Profile
Alias: Khaleesi
Age: 19
Occupation:
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. Emptyvr aug 22, 2014 12:08 pm

Where did she go?

Eigenlijk niet heel ver weg, maar zoals jullie weten ben ik nog maar heel weinig online. gelukkig komt daar verandering in,.. ik had vier enorm drukke weken door mijn werken dik 52u gedraaid per week, maar nu heb ik vakantie! ik ga as weekend nog een weekendje weg, maar daarna kom ik weer terug ik zie al dat ik veel te veel gemist heb :). Ik ga kijken of ik vandaag nog tijd vind om wat topics te updaten of nieuwe te openen, komt wel goed. Ik ben niet van de aardbodem verdwenen :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian Youth
Damian Youth
Class 2
Aantal berichten : 257

Character Profile
Alias: Mr. Youth, DJ, Ink
Age: 26
Occupation:
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. Emptywo sep 03, 2014 5:21 pm

Alright, ik ben zowel morgen als overmorgen weg met school en ik verwacht niet echt dat ik er wifi ga hebben, nou ja en als ik het heb dan heb ik waarschijnlijk geen tijd om te posten so c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin
HTML & CSS Editor
Aantal berichten : 327

Character Profile
Alias:
Age:
Occupation:
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. Emptyzo sep 21, 2014 9:59 pm

Alright, dus ik heb het besluit genomen om op zijn minst tijdelijk wat meer afstand te nemen van Prophecy. Ik ben heel trots op wat de site nu is maar om persoonlijke redenen vind ik dat ik beter wat minder tijd hier kan door brengen.
Voor mensen die er nieuwsgierig naar zijn, kan ik zeggen dat het conflict wat zich de afgelopen dagen heeft plaatsgevonden heeft meegespeeld in mijn keuze, maar niet doorslaggevend is geweest. Ik heb sowieso wat moeite met actief zijn hier en moet mezelf vaak echt aanzetten om te posten. Dit is op zich geen ramp, maar in combinatie met dat ik stage serieuzer ga nemen door niet meer op RPGs te zitten tijdens werkuren, en mijn persoonlijke gevoelens, lijkt het mij beter om het rustiger aan te doen.

Ik zal niet volledig weg zijn. Er zijn een aantal topics die ik liever nog even afsluit, en ik blijf admin, hoewel ik niet weet of ik aan mijn taken kan voldoen. Mijn precieze activiteit kan ik niet zeggen, maar kijk niet verbaasd op als ik een week of langer niet in de onlinelijst sta.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
afwezigheid. Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
afwezigheid.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 11Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: