INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

afwezigheid.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Chiyo Matsushita
Chiyo Matsushita
Class 2
Aantal berichten : 137

Character Profile
Alias: Happy Bear
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Emptydo sep 25, 2014 9:13 am

Geen idee of ik het hier moet zetten, maar je zal merken dat ik minder actief hier zal zijn. Simpel weg omdat mensen gewoon even geen tijd hebben om op topic's te reageren en ik geen zin heb om achter hun aan te hollen. Wat ik ook niet netjes vind van mezelf. Daar langs heb ik ook geen inspiratie om even een open topic open te gooien. Wel zal je me iedere dag online zien op de site waarschijnlijk, maar dat doe ik gewoon uit het feit om te kijken of ik wat mis ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://litlecreative.wordpress.com/
Mason Davis
Mason Davis
Deceased
Aantal berichten : 48

Character Profile
Alias: Axis
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Emptyvr okt 10, 2014 8:57 pm

Op het moment heb ik het ongelooflijk druk met mijn studie, mijn werk en mijn vereniging. Vaak kom ik pas s'avonds laat of s'nachts een keer thuis en ben ik s'ochtends al weer vroeg het huis uit. De tijd die ik over heb breng ik het liefst gewoon met vrienden door of ben ik echt te moe om iets te doen. Binnenkort heb ik tentamenweken dus ik vermoed dat ik de komende weken alleen maar minder tijd zal hebben. Ik zal proberen te posten wanneer ik tijd heb! ;)
Jeff Tye
Jeff Tye
Class 3
Aantal berichten : 19

Character Profile
Alias: Broke
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Emptyzo nov 02, 2014 4:36 pm

Ik zal de aankomende 2 weken minder tot niet online zijn aangezien ik aankomende week al mijn porto's moet inleveren met verslagen en volgende week pww heb. Ofja, pw'w'. Eigenlijk alleen maandag en dinsdag, maar wel erg belangrijke proefwerken en als ik de porto's niet af heb word ik van mijn opleiding afgekickt, best belangrijk dus haha ;p

Sorry voor de mensen die wachten op mijn posten ^^
Lauren Montgomery
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Emptyzo nov 02, 2014 10:45 pm

Ik zal niet echt afwezig zijn, maar meer...even niet posten. Lees het 'Lucht je hartje' voor een explanation.
Diana Lebedeva
Diana Lebedeva
Class 3
Aantal berichten : 271

Character Profile
Alias: Lore
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Emptywo dec 10, 2014 12:32 pm

Heey guys, even een berichtje om te laten weten dat ik de komende weken wat minder online zal komen, sowieso niet posten. Zowel privé als school slokken enorm veel tijd en energie van me op, dus ik moet me echt even focussen om goede resultaten te halen en rond de kerstvakantie zal ik waarschijnlijk weer actiever kunnen zijn.
No worries, Secret Santa gaat gewoon door, maar voor hele dringende adminzaken kun je het beste naar Jean aka Dianta PB'en of me een berichtje op Skype sturen. c:
Geldt voor Jamie, Diana, Céline & Alice.
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Emptyma dec 29, 2014 6:59 pm

Ik ben er vandaag en morgen niet want ik ben bij vrienden logeren ^^
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Emptyma dec 29, 2014 7:43 pm

Heb je vakantie en verwacht je lekker veel tijd te hebben om te posten, eist vriendlief al je aandacht ;p

Maaarr, ik denk of vanavond en anders morgen avond dat ik overal ga posten ^^

Sorry guys als je lang wacht ;o

Missed it here though
Raven Malone
Raven Malone
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Dreamer
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Emptydi jan 06, 2015 4:59 pm

De komende weken zal ik wat minder actief zijn, want ik heb tentamens en daarnaast moet ik ook nog ontzettend veel doen voor twee van mijn commissies. Ik zal mijn best doen zo nu en dan te posten, maar ik kan niks beloven (a)
Dit geld voor Raven en Norah! Oh en als je om de één of andere rede iets aan me wil vragen/vertellen, moet je een pb'tje naar Raven sturen want dat account zit namelijk aan mijn eigen mail! ;)
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Emptydo jan 08, 2015 9:22 pm

Yeess... Ben ik weer. Alweer om te zeggen dat ik in de komende weken niet veel tijd krijg om online te zijn of überhaupt te posten. Schoolexamens, privéleven, profielwerkstuk - you name it. Geldt voor de komende twee tot drie weken of misschien zelfs langer. Zeer dringende vragen graag naar Jamie sturen of Whatsappen/Skypen/etc.

Voor Jamie, Diana, Céline & Alice.
https://prophecy.forumactie.com/
Theodore Remmington
Theodore Remmington
Class 4
Aantal berichten : 99
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Emptyza jan 10, 2015 12:55 pm

Afwezig van 11 Januari tot 31 Januari wegens buitenlandse stage, heb daar wel internet maar posten zal er niet van komen. Ben wel altijd bereikbaar op Whatsapp <3

Geldt voor Caleb, Damian, Max, Sierra, Aleksey, Adrian en Christian.
Lauren Montgomery
Class 3
Aantal berichten : 95

Character Profile
Alias:
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Emptyzo jan 11, 2015 4:55 pm

Ik ben niet echt helemaal weg hier, alleen iets minder actief. :) Deze week heb ik stageweek en daarna meteen twee weken toetsweek en ik moet nog heel veel opdrachten maken. Ik zal sowieso elke dag wel 1 á 2 posts droppen. HEEL erg sorry voor de mensen die lang moeten wachten, maar ik hoop voor jullie begrip. <3

Dit geldt voor Liv, Amber, Lauren, Anna en Victoria en dit gaat morgen in, dus vanavond kunnen jullie nog overal posts verwachten. <3
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Emptywo feb 04, 2015 9:30 pm

Ik ben afwezig tot en met vrijdag, omdat ik het echt heel druk heb met school. Posts komen zo snel mogelijk! Dit geldt voor Bella, Arianna en Kitty
Ruby Blue
Ruby Blue
Class 1
Aantal berichten : 63

Character Profile
Alias: RedCat
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Emptywo feb 11, 2015 5:02 pm

Woesh, waarschijnlijk zal ik op woensdagen, donderdagen en misschien ook vrijdagen niet zo veel posten. Dan heb ik vaak last van inspiloosheid enzo, yaaaaaay -.-
http://adurnaa.deviantart.com/
Olivia Del Ney
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Emptywo feb 18, 2015 11:55 pm

Ik zal een tijdje afwezig zijn, in de tijd van niet posten. Ik heb besloten een tijdelijke break te nemen van het schrijven, omdat ik geen motivatie en inspiratie kan vinden om nog langer posts te maken. Ik blijf af en toe nog wel online komen, om al deze geweldige ontwikkelingen nog af en toe te volgen. Ik weet ook niet voor hoe lang dit gaat duren, dit kan een week zijn, twee weken, maar ook een maand. Uiteraard zal ik wel gewoon bereikbaar op Facebook & WhatsApp zijn, al heb ik wel een vaag vermoeden wie er contact gaan houden en wie niet.

Dus, tot ziens. c: Tot snel is misschien beter. En ik weet dat dit een dubbelpost is, maar omdat ik toch een tijdje niet tot weinig aanwezig ben: I couldn't care less.

;)
Raven Malone
Raven Malone
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Dreamer
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Emptyma feb 23, 2015 3:28 pm

En daar ben ik weer hoor. De komende tijd zal ik wat minder actief zijn, normaal heb ik meestal alleen in het weekend tijd om te posten maar de weekenden die komen zitten allemaal al vol geplant. Ook kosten studie, commissies en dispuut allemaal heel veel tijd, dus heb ik niet echt tijd om te posten. Ik ga proberen zo nu een postje te plaatsen, maar ik kan niets garanderen (a) Dit geld voor Wyot, Norah en Raven.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 2 Empty

afwezigheid.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: