INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 afwezigheid.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Kate Mitchell
Kate Mitchell
Class 3
Aantal berichten : 105
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Emptyma feb 23, 2015 5:28 pm

Wel, yeah ook ik ben weer is *poof*.
Dinsdagnacht vertrek ik tot 6 Maart naar Estland. Waarschijnlijk heb ik internet, maar van posten gaat er niet veel in huis komen sinds ik mijn laptop niet mee neem en zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felix Telour
Felix Telour
Class 2
Aantal berichten : 73

Character Profile
Alias: Aoba
Age: 17
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Emptydo maa 12, 2015 8:55 am

Vergeten te melden en shizzle hier.

Maar ik heb het op moment heel druk nu, kan amper online zijn sinds dat ik een laptop nu gebruik uit de prehistory (lijkt het wel)
Kan nog een week duren >< sowwy =(
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Emptyzo maa 15, 2015 10:14 pm

Hey, ik plaats dit even namens Iris (Jynn, Felix, Izzy & Alex): haar laptop is namelijk kapot en het kan nog lang duren voordat ze hem terugkrijgt, daarom kan ze ook nu niet posten en online komen jammer genoeg. ):
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Emptyma maa 23, 2015 9:35 pm

Deze keer een melding van mezelf: ik heb toetsweek komende week en ik zal een heel stuk minder aanwezig zijn op de site. De awards gaan wel door, maar voor dringende zaken verwijs ik je door naar Dianta.
Geldt voor Jamie, Diana & Alice.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
William Lee
William Lee
Class 2
Aantal berichten : 109

Character Profile
Alias: malw4re
Age: 20
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Emptywo maa 25, 2015 12:06 am

Yeah, ik heb ook tentamens volgende week. Dus mijn activiteit zal niet denderend zijn helaas. Sorry! ;c
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Malone
Raven Malone
Class 3
Aantal berichten : 211

Character Profile
Alias: Dreamer
Age: 21
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Emptywo maa 25, 2015 3:39 pm

Waarschijnlijk hadden jullie het al wel door maar de laatste tijd ben ik niet echt actief, ik heb het ontzettend druk met me studie en m'n vereniging en ik heb dan ook nauwelijks tijd om online te komen. Ook heb ik volgende week en de week daarna tentamens en in combinaties met twee volledig geplande weekenden gaat dat er voor zorgen dat ik de komende tijd niet kan posten, sorry :(

Als je iets wil vragen of iets kwijt wil kun je wel altijd naar Raven pm'en, want die zit aan m'n eigen mail vast ;) Dit geldt dus voor: Raven, Wyot en Norah
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Emptyma maa 30, 2015 12:12 pm

Well ik had gehoopt dit topic niet echt te gebruiken, voor mezelf dan bedoel ik, maar deze week moet ik mezelf toch echt afwezig melden. M'n game artist portfolio gaat voor, maar als het goed is ben ik aan het einde van deze schoolweek weer terug na de presentaties donderdag!

Tot die tijd is het beter om vragen te stellen of klachten te melden aan Veronica/Jamie Nicholls! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Emptyvr apr 10, 2015 8:42 pm

Ik ben dit weekend en een deel van volgende week afwezig omdat ik het heel druk heb met school en sport, ik zal wel proberen te posten, maar verwacht niet te veel
Dit geld voor al mijn accounts

Edit: Ik ga vanaf vandaag tot en met volgende week woensdag naar Parijs, dus dan kan ik ook niet posten.
Dit geld voor al mijn accounts
Terug naar boven Ga naar beneden
James Turner
James Turner
Deceased
Aantal berichten : 82
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Emptyzo apr 19, 2015 11:58 am

ik ben vandaag even weg naar mijn oma, dus dan kom ik niet online om te posten of om topics te lezen...
dit geldt voor al mijn accounts.

misschien kan ik nog vanavond kijken wat er is gebeurd, maar uiterlijk morgen kan ik posten :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Emptyzo apr 26, 2015 8:16 pm

Yess, hier ben ik weer :c
Vanwege de eindexamens zal ik tot en met 26 mei heel erg afwezig zijn. De awards gaan gewoon door en ik zal soms wel een berichtje plaatsen in het chattopic om te weten dat ik nog leef (a), maar verwacht niet al te veel topics en postjes van me.
Dringende vragen heel graag aan Dianta (Jean) of anders via e-mail/Whatsapp!
Geldt voor Jamie, Diana, Céline, Alice en Aislin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Walsh Cadwaller
Walsh Cadwaller
Class 4
Aantal berichten : 166

Character Profile
Alias: Pyric
Age: 10
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Emptydo apr 30, 2015 7:52 pm

Ik vertrek morgen naar de camping van een festival dat twee weken gaat duren. Als ik terug thuis kom van dat festival is het alleen een kwestie van douchen, rugzak maken en vertrekken om 3 uur 's morgens, dit gaat pijn doen naar de plaats waar een bus op mijn klas staat te wachten. Met die bus rijden we naar het vliegveld en vliegen we naar Polen waar we een week blijven. Vanaf morgen tot 8 mei ben ik dus afwezig en kan ik niet posten.

Dit geldt voor Walsh en Wayne
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurélia Nyitrai
Aurélia Nyitrai
Class 3
Aantal berichten : 301

Character Profile
Alias: Aurélia
Age: 19
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Emptywo mei 13, 2015 10:23 am

Hee, ik zal de komende weken wat minder online zijn en posten vanwege examens. Ik zal hier en daar misschien wat posten maar verwacht niet teveel.

Dit geldt voor Minaye, Valerie, Lorise en Aurélia
Terug naar boven Ga naar beneden
Raphael Immobile
Raphael Immobile
Class 2
Aantal berichten : 205

Character Profile
Alias: Hideaway
Age: 18
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Emptywo mei 13, 2015 10:44 pm

Romereis met school van 14 t/m 24 mei ^^
Waarschijnlijk geen wifi en ook nauwelijks tijd :I
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikita Alves
Nikita Alves
Deceased
Aantal berichten : 135
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Emptyvr mei 15, 2015 2:21 pm

ik zal ook wat minder online zijn vanwege examens,
dit geldt voor Kelsey, Lydia, Delano, James, Nikita, Alec en Amethyst

als je nog wat wilt zeggen tegen mij dan heb ik altijd nog What's app, of stuur een pm naar Kelsey; zij zit dan nog aan mijn mail vast dus dan zie ik wanneer iemand haar een pm stuurt :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jynn Collins
Jynn Collins
Class 2
Aantal berichten : 187

Character Profile
Alias: Hit Girl
Age: 18
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Emptyvr mei 15, 2015 4:09 pm

Ik had dit eigenlijk al eerder moet plaatsen maar ik dacht dat ik wel actief zou kunnen blijven. Niet dus.
Door de examens ben ik tot eind mei nogal afwezig en kan ik niet posten.
Dit geldt voor Jynn, Felix, Izzy, Pandora, Alex en Frankie.
Frankie's sheet zal ook na de examens worden geplaatst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
afwezigheid. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
afwezigheid.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: