|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aëshma-Daëva Vontalis- Class 3
- Aantal berichten : 49
Character Profile Alias: Luxuria Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. di okt 25, 2016 1:27 pm | |
| Zelfde schoolverhalen als voorgangers :) Master neemt veel tijd in beslag, en begin nieuwe blok (13 nov) zal ik weer wat tijd krijgen Lots of love
Valicity, Aarón en Aëshma |
|
| |
William Ventura- Class 2
- Aantal berichten : 60
Character Profile Alias: Wisp Age: 18 jaar Occupation: Vrijwilliger Dierenasiel
| Onderwerp: Re: afwezigheid. di okt 25, 2016 7:13 pm | |
| (ziet nu pas dat er een afwezigheidstopic is)
Same as above /cries Ook druk met school, maar alle topics staan als tabbladen open so I won't forget!
Geldt voor Wren & William |
|
| |
Kylie Roberts- Class 4
- Aantal berichten : 250
Character Profile Alias: Aurora Age: 10 years Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. wo nov 02, 2016 9:56 pm | |
| vanwege mijn inactiviteit de afgelopen dagen (of is het al weken) zet ik mezelf even op afwezig op dit moment heb ik het een beetje te druk om op pof rond te snuffelen en hier en daar wat te posten
ik hoop dat ik binnenkort iets meer tijd heb
dit geld voor al mijn chars onderin het onderschrift.. wie weet komt er af en toe een postje, maar ik kan niks beloven |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. do nov 17, 2016 7:26 pm | |
| Bij deze wil ik ook even op het forum melden dat ik stop met PoF. Misschien kom ik ooit weer terug. Maar ik ben nu simpelweg gewoon te afwezig. Ik kan geen inspiratie vinden in het schrijven met m'n chars en wil me nu vooral richten op wat ik voorheen deed: verhalen schrijven. Misschien kom ik weer terug als ik thuis ben van London. Maar voor nu zeg ik goodbye ^^. Dank jullie wel voor alles though <3 Jullie zijn echt amazing people.
Xxjessss <3 |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. wo nov 23, 2016 8:40 pm | |
| Hi all,
Waarschijnlijk was het wel een beetje aan mijn algehele afwezigheid hier te merken, maar - en hier heb ik lang over na moeten denken - zoals ik gezegd heb in de appgroep, heb ik besloten om een tijdje helemaal met PoF te stoppen. Op dit moment kan ik er niet de inspiratie en motivatie er voor opbrengen die nodig is om in de site te steken - en jullie leden verdienen beter dan een inactieve administrator. Dit is dus tijdelijk, wanneer ik terugkom weet ik niet precies, maar ik gok ongeveer over een maand als alles wat rustiger is op de universiteit qua opdrachten en dat soort zaken. Adminzaken kunnen jullie dus nu het beste naar Lucas (Clyde Maddox) of Janne (Oliver Marron) sturen - anders ben ik ook via whatsapp bereikbaar. Als team proberen we alles zo goed mogelijk te overleggen op dit moment zodat jullie er geen last van ondervinden.
Geldt voor Jamie, Diana, Alice en Aislin. |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. ma dec 26, 2016 2:30 pm | |
| Ik heb van 09|01 tot 18|01 examens en zit momenteel dis midden in mijn blok. Ik ga daardoor een stuk minder actief zijn (wat jullie waarschijnlijk wel al gemerkt hebben). Maar ik probeer toch nog af en toe eens op PoF te komen om alles te lezen en eventuele moderator taken uit te voeren :)
Bij deze wens ik jullie allemaal ook een (late) fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!
Dit geldt voor Conor, Devon, Eloise, Oliver, Sebastian, Topaz en Torrance ♥ |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. di dec 27, 2016 10:56 am | |
| Eigenlijk had ik dit berichtje misschien al iets eerder moeten plaatsen en misschien was mijn afwezigheid jullie al wel opgevallen. Ik heb het de afgelopen tijd ontzettend druk met mijn studie, eind februari moet ik mijn master scriptie inleveren en in de tussentijd heb ik ook nog andere vakken, stage en werk waarvoor ik van alles moet doen. Daarbij komt dat ik een beetje overhoop lig met mijn huis, waardoor ik en niet zo lekker in mijn vel zit en opzoek ben naar een nieuw onderkomen.
Het komt er dus op neer dat ik denk dat mijn afwezigheid nog even gaat aanhouden, sorry daarvoor lieverds! Wel ga ik proberen deze vakantie in elk geval een paar postjes te plaatsen en ben ik natuurlijk altijd bereikbaar via Whatsapp ;)
Dit geld voor Nadya, Mia, Raven en Norah
|
|
| |
Killian Murphy- Class 4
- Aantal berichten : 21
Character Profile Alias: Magneto Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. di dec 27, 2016 11:19 am | |
| Van 11 januari tot 17 januari heb ik mijn tweede schoolexamens, dus ook de week daarvoor zal ik vrij weinig gaan posten hier. Ik moet namelijk echt eventjes goede cijfers gaan halen en omdat ik heel deze week al ziek ben heb ik tot nu toe vrij weinig kunnen doen.
Dit geld voor alle accountjes in mijn onderschrift <3 |
|
| |
Adara Ilieuscu- Class 3
- Aantal berichten : 14
Character Profile Alias: Enya Age: 18 years Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. ma jan 23, 2017 11:10 am | |
| Aahh ik vind het zo shit om hierin te moeten posten, maar ik zal het toch echt moeten doen. Vanaf morgen 24 januari tot en met 31 januari heb ik examenweek nummer 2 (van de 3), en kan ik dus niet tot nauwelijks posten. Ik ga proberen om wel een postje per dag te plaatsen als pauzemoment, maar ik kan niets beloven.
Dit geldt voor alle accounts in mijn onderschrift. |
|
| |
Kylie Roberts- Class 4
- Aantal berichten : 250
Character Profile Alias: Aurora Age: 10 years Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. za feb 11, 2017 2:05 pm | |
| Ik ben vanaf 13 februari t/m 17 februari in Berlijn met school. Ik ben nog wel altijd bereikbaar via whatsapp ;)
Dit geldt ofcourse voor al mijn chars in mijn onderschrift xD |
|
| |
Rune Norris- Class 3
- Aantal berichten : 43
Character Profile Alias: Ivar The Boneless Age: 18 years Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. ma feb 27, 2017 9:36 pm | |
| Een heel dik jaar en de eerste keer dat ik me op afwezig moet zetten. Voor hoelang weet ik niet, maar ik heb een beetje tijd nodig voor mezelf, mijn paard word deze week ingeslapen en door de lange aansleep daarvan ben ik zowat al mijn inspiratie en motivatie kwijt. Evengoed dat je me volgende maand hier al terug ziet (ik hoop het) maar bij deze stel ik me officieel eventjes afwezig. Je kan me wel altijd bereiken of Whatsapp. ;-) Geld voor; Storm - Allison - Faye - Jensen - Ethan - Rune - RosalieMijn hart breekt *krak* Love you all, hopefully see you soon!! |
|
| |
Aysa Dray- Class 3
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Dianro Age: 19 years Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. do maa 30, 2017 8:46 pm | |
| Heee babes, ik wil mezelf niet op afwezig zetten maar wel even laten weten dat ik de aankomende maand wss veel afwezig zal zijn. Zoals sommige misschien wel weten zit ik momenteel in een ontzettend drukke periode (ik haal ook altijd teveel hooi op mijn vork) en zit ik niet zo lekker in mijn vel. Een opsomming van allemaal dingen zorgt ervoor dat ik gewoon minder aandacht aan PoF kan besteden. Ik doe wel mijn best om elk moment dat ik me goed genoeg voel en tijd heb zeker ergens een postje te plaatsen en vooral met Aysa in het plot topic! Dus ik ben niet volledig afwezig, maar ook niet helemaal aanwezig. April en ik verwacht eigenlijk ook mei zijn gewoon heel druk. |
|
| |
Maxwell Pettigrew- Class 3
- Aantal berichten : 13
Character Profile Alias: Avaritia Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. vr maa 31, 2017 7:26 pm | |
| Ik vertrek deze nacht naar Oostenrijk om te gaan skiën en hoewel ik mijn laptop wel meenemen en waarschijnlijk wel wifi hebben, ga ik toch amper kunnen posten. We zijn namelijk altijd hele dagen weg en op de momenten dat we in het hotel zijn, moet ik wat sociaal zijn. De 8ste April ben ik normaal terug en dan ga ik al mijn posts proberen in te halen <3
|
|
| |
Levi Ethan Bast- Class 2
- Aantal berichten : 225
Character Profile Alias: Lucifer Age: 20yo Occupation: Student
| Onderwerp: Re: afwezigheid. za dec 02, 2017 11:47 pm | |
| Okee, ik ben veel te vroeg, maar mezelf kennende ga ik het anders gewoon vergeten. Ik kom regelmatig wel eens kijken natuurlijk.
Ik heb examens van 09/01 tot 25/01, dus dan ga ik waarschijnlijk heel weinig tot niet posten. Natuurlijk heb ik daarvoor blok, die plan ik ongeveer van 25/12 tot 07/01, hier ga ik wel nog een beetje actief zijn, maar niet zoals anders. Vanaf 11/12 zal ik ook wat minder actief zijn in verband met voorbereidingen en een pre-blok examen, maar dit zal niet echt opvallend zijn.
Dit geldt voor: Levi Ethan Bast, Brimstone Varlow, Wojtek Novák en Vanessa Biehl |
|
| |
Anthony Bastet- Class 2
- Aantal berichten : 49
Character Profile Alias: Rowy Rynna Age: 23 Occupation: Model & Drag Queen
| Onderwerp: Re: afwezigheid. do dec 07, 2017 12:57 pm | |
| Hoi makkers effe sorry ik was zo lekker bezig met goed posten maar nu is mijn studie ineens heel druk dus de komende twee weken zal ik denk ik niet tot weinig posten. In de kerstvakantie zal ik een mooie inhaalslag maken tho c:
Dit geldt voor Jezebel, Sareth en Anthony (en Vincent maar daar heb ik toch geen topics mee momenteel). |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: afwezigheid. | |
| |
|
| |
|