INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 afwezigheid.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Emptydi mei 26, 2015 6:19 pm

Jep, nu zijn de examens voorbij en is er post tijd! Uhm nee, eerst ga ik nog 3 dagen weg met school so yeah geen postjes morgen, overmorgen en die dag daarna.

Geld voor Minaye, Valerie, Lorise en Aurélia
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Emptywo mei 27, 2015 2:16 pm

'Maar je bent net terug!'

Yess, maar van 1 t/m 5 juni ben ik afwezig want dan ben ik op klippertocht met de hele examenklas. Ik verwacht niet dat er wifi zal zijn, behalve als er ergens een wifi-zeemeeuw of wifi-boom is, dus dat jullie het alvast weten c:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Age: It's complicated
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Emptywo mei 27, 2015 5:34 pm

En nog meer afwezigheid...

Ik zal de komende vier weken weinig online komen. Ik moet een onderzoek afronden en heb daarna al weer direct tentamens. Ook heb ik zoals altijd van alles te doen voor mijn commissies en heb ik een nieuw bijbaantje, dus de komende vier weken zijn al bijna helemaal volgepland D:

Dit geld voor: Raven, Wyot, Nadya en Norah
Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Emptywo jun 03, 2015 2:12 pm

Jullie hebben vast wel gemerkt dat ik de laatste tijd niet veel online ben. Dit komt omdat ik het heel druk heb met school en we thuis alles aan het voorbereiden zijn voor het verhuizen. Hierdoor ben ik weinig tot niet online, ik weet niet precies hoelang dit zal duren. Waarschijnlijk de hele maand juni, als het goed is kan ik rond juli weer gewoon lekker online komen ;3

Dit geld voor: Rhaegys, Chayenne en Kim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Rosen
Cecilia Rosen
Class 3
Aantal berichten : 173

Character Profile
Alias: Trickster
Age: 134
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Emptydo jul 09, 2015 11:42 pm

Haii
Ik ben de komende 9 dagen op een festival. Het is vlakbij mijn huis dus ik zal tussendoor wel eens naar huis gaan enzo maar ik zal het grootste deel van de tijd op het festival terrein zijn. Dus ja minder postjes de komende week van mij

Geld voor: Minaye, Valerie, Lorise, Aurélia en Cecilia
Terug naar boven Ga naar beneden
Camille Strike
Camille Strike
Class 2
Aantal berichten : 11

Character Profile
Alias: Intruder
Age: 19
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Emptyvr jul 10, 2015 4:57 pm

Ik ga voor 14 dagen op kamp naar de Ardennen. Jammer genoeg moet ik daar zonder internet verbinding zien te overleven dus tot dan kan ik niet reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Emptyza jul 11, 2015 10:48 am

Zelfde als voor Nelleke geld voor mij, ben ook op dat festival maar tussendoor als ik thuis ben zal ik wel proberen te posten :)

Geld voor mijn karakters: Aly, Grace, Jackie, Avery, June, Salina, Valentina, Jay en Daniek
Terug naar boven Ga naar beneden
Valentina De Zaragoza
Valentina De Zaragoza
Class 3
Aantal berichten : 141
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Emptyza jul 11, 2015 11:51 am

Vanaf maandag ga ik twee weken niet kunnen posten :/

Geldt voor iedereen :'D: Valentina, Sam & Juliette
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley Morris
Ashley Morris
Class 3
Aantal berichten : 51

Character Profile
Alias: Ice
Age: 16
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Emptyma jul 13, 2015 3:36 pm

Het is niet echt een volledige afwezigheid, maar door privé omstandigheden kan ik vanaf vandaag twee weken lang redelijk inactief zijn.

Geld voor Ashley en Penelope
Terug naar boven Ga naar beneden
Frankie Osborne
Frankie Osborne
Class 3
Aantal berichten : 82
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Emptyma jul 13, 2015 11:10 pm

Vanaf maandag ben ik op vakantie. Ik weet niet precies hoe lang we weg blijven, maar reken maar op 4 weken.

Dit geld voor Jynn, Felix, Izzy, Pandora, Frankie en Quinn
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitty Wilde
Kitty Wilde
Class 2
Aantal berichten : 61

Character Profile
Alias: Cheshire
Age: 17
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Emptyvr jul 17, 2015 6:42 pm

Vanaf morgen ben ik er 3 weken niet, ik weet niet of ik wifi heb, laat staan of ik kan posten

Dit geldt voor: Arianna, Bella, Kitty, Serena, Vasilisa en Waverly
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirajane Evergreen
Mirajane Evergreen
Class 3
Aantal berichten : 176

Character Profile
Alias: Mira
Age: 19
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Emptyza jul 18, 2015 11:16 am

Vanavond na het werk slaap ik bij een vriendin en morgen ben ik de hele dag in walibi. Dat wil dus zeggen dat ik 2 dagen niet kan posten :)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexis Maywood
Alexis Maywood
Class 3
Aantal berichten : 15
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Emptyzo jul 19, 2015 10:26 am

3 weekjes frankrijk, geen idee of ik daar wifi heb, maar geen pc
Terug naar boven Ga naar beneden
James Turner
James Turner
Deceased
Aantal berichten : 82
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Emptyzo jul 19, 2015 1:16 pm

zoals iedereen wel heeft gemerkt post ik niet meer zoveel en zeg ik amper tot niets in de pof groep op whats app. Ik zit niet in een dipje of zo, maar ik heb gewoon even 0.0% inspiratie.
Ik zal wel gewoon af en toe online komen om topics te lezen, maar zelf een postje typen zit er de komende tijd niet in.
Ik weet niet hoelang dit nog gaat duren, maar anders zie je misschien af en toe een postje verschijnen als het lukt.

Dit geldt voor James, Alec, Amethyst, Lydia, Kelsey, Delano & Nikita
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Emptywo jul 22, 2015 2:58 pm

Misschien hebben jullie het gelezen in het chattopic maar om het even officieel te maken: ik ben vanaf morgen 23 juli tot en met maandag 27 juli afwezig. Picspams worden nog gemaakt en de awards gaan zeker door, maar iets later. Waarschijnlijk ben ik nog wel beschikbaar via Whatsapp maar heel dringende zaken het liefst naar Dianta/Jean Grey.

Geldt voor Jamie, Diana, Céline, Alice & Aislin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Gesponsorde inhoud
afwezigheid. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid.   afwezigheid. - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
afwezigheid.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: