|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mattheüs Morlock- Class 3
- Aantal berichten : 55
Character Profile Alias: Guardian Angel Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. zo jul 26, 2015 11:36 pm | |
| Vanaf dinsdag tot en met zes augustus ga ik niet kunnen posten aangezien ik dan op kamp ben. Ik heb mijn mobiel mee en ik heb 4G, maar de kans is erg klein dat ik echt online ga kunnen komen. Iedereen daar heeft vierentwintig op vierentwintig mijn aandacht nodig en ik heb heel weinig tijd voor mezelf.
Geldt voor Wayne, Camden, Walsh en Marcial |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. wo jul 29, 2015 10:56 pm | |
| IK ben vanaf zondag 2 augustus 15:00 t/m zaterdag 8 augustus 12:00 *of maybe ietsie later ligt eraan hoe dood ik ben* afwezig. Ik zal misschien online kunnen komen, maar niet kunnen posten. Geldt alleen voor Aiden. |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. do jul 30, 2015 11:26 am | |
| Vanaf morgenmiddag tot volgende week vrijdag (7 augustus) ben ik afwezig, ik ga namelijk een weekje zeilen. Ik kom misschien nog wel een paar keer online, maar denk niet dat ik ga kunnen posten want op m'n mobiel posten is echt een ramp en om m'n laptop nou mee aan boord te nemen... (a)
Geldt voor: Raven, Norah, Wyot & Nadya |
|
| |
Raphael Immobile- Class 2
- Aantal berichten : 205
Character Profile Alias: Hideaway Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. do jul 30, 2015 7:33 pm | |
| Vanaf 3 augustus t/m 13 augustus ben ik op vakantie naar Canada en er is waarschijnlijk wel wifi in dat hotel, maar het tijdsverschil zorgt waarschijnlijk voor messed up tijden wanneer ik online kan komen hehe.
Geldt voor Raphael & Joachim c: |
|
| |
Aysa Dray- Class 3
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Dianro Age: 19 years Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. ma aug 03, 2015 11:41 am | |
| Ik ben de komende week samen met mijn vriend op vakantie, zal dus denk ik niet online zijnn |
|
| |
Dahlia Leto- Class 4
- Aantal berichten : 321
| Onderwerp: Re: afwezigheid. za aug 08, 2015 3:08 pm | |
| Ik ben vanaf morgenmiddag ( 9 augustus) naar Spanje voor 10 dagen! Ik ben wel bereikbaar via Whatsapp normaal, maar online komen zal er helaas niet in zitten denk ik :'D
Dit geldt voor al mijn accounts: Samantha, Valentina, Brooke, Zachary & Dahlia (Dat zijn er echt veel :affraid: ) |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
| Onderwerp: Re: afwezigheid. za aug 08, 2015 4:50 pm | |
| Komende week is de Keiweek (introductie voor de nieuwe studenten in Groningen) en ik ben dan veel op m'n vereniging en waarschijnlijk ook vaak brak, dus ik zal niet heel actief zijn maar ik ben er wel en zal proberen in elk geval een paar topic'jes bij te houden |
|
| |
Mirajane Evergreen- Class 3
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Mira Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. za aug 08, 2015 11:52 pm | |
| Ik heb volgende week geen wifi ivm kamp, dus ik kan dan ook nergens posten :) |
|
| |
Kellin Goodwin- Class 2
- Aantal berichten : 287
Character Profile Alias: Pisces/Fishstick Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. do aug 13, 2015 10:16 pm | |
| Ik ben vanaf morgen op vakantie tot volgende week vrijdag, vermoedelijk geen wifi dus ga niet kunnen posten ^^ |
|
| |
Serena Vegara- Class 3
- Aantal berichten : 103
Character Profile Alias: Femme Fatale Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. vr aug 14, 2015 10:11 pm | |
| Ik moet mezelf helaas alweer afmelden, alleen nu maar voor een weekje. Ik heb wel wifi, dus ik kan waarschijnlijk wel posten, maar niet heel snel. En misschien ben ik er te moe voor, dus reken er niet op. Dit geldt voor al mijn accounts. |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. za aug 15, 2015 5:57 pm | |
| Vanaf morgen 16 augustus tot en met donderdag 20 augustus heb ik de introductieweek van mijn universiteit. Ik zal denk ik tussendoor wel thuis zijn en ik ben via Whatsapp bereikbaar, maar ik zal niet heel actief kunnen zijn.
Geldt voor Jamie, Diana, Céline, Alice en Aislin. |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
| Onderwerp: Re: afwezigheid. vr sep 11, 2015 5:32 pm | |
| En daar ben ik weer...
Dit weekend ga ik als tapper mee op introkamp, wat betekend dat ik het hele weekend niet online kan komen. Aangezien ik meestal alleen in het weekend tijd heb om te posten, zullen m'n postjes daarna nog een weekje op zich laten wachten (a)
Dit geldt voor: Nadya, Raven, Wyot en Norah |
|
| |
Aysa Dray- Class 3
- Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Dianro Age: 19 years Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. wo sep 16, 2015 2:51 pm | |
| Ik zal vandaag, morgen en vrijdag niet veel online zijn. Een oud klasgenoot en tevens vriend van mij is vorige week woensdag door een auto ongeluk overleden.. Vanavond heb ik avondwake en vrijdag ochtend de begrafenis.. Well, ben niet echt in de stemming om te posten dus zal deze drie daagjes weinig te zien zijn.
Dit geld voor Kim Bannel en Rhaegys Maclou |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. do sep 17, 2015 11:36 am | |
| Helaas moet ik me ook afmelden voor een tijdje, geen idee hoe lang, aangezien ik er de laatste tijd geen energie meer voor vind om te posten of wat dan ook. School neemt veel energie in, met Kess gaat het niet bepaald lekker sinds z'n operatie en ik kreeg gisteravond te horen dat er een vriend van me is overleden aan een hartaanval. Dus het spijt me zeer maar ik heb even een pauze nodig zonder de stress van alle adminzaken aan m'n hoofd.
Ik zal wel eens regelmatig online komen dus pb's kan je altijd sturen maar voor echte belangrijke zaken stuur je die beter naar Veronica aka Jamie Nicholls. Voor de rest ben ik altijd bereikbaar op whatsapp en Skype. |
|
| |
Devon Garnet- Class 2
- Aantal berichten : 831
Character Profile Alias: Ursus Age: 20 years Occupation:
| Onderwerp: Re: afwezigheid. vr okt 09, 2015 7:42 pm | |
| Ik ga het hier nu al even melden voor ik het vergeet :D
Volgende week (van 12/10 tot 16/10) zal ik niet online zijn. Ik ga namelijk met school een week naar de Ardennen en daar is geen wifi :P Aangezien mijn iPhone stuk is zal ik dus ook niet via WhatsApp bereikbaar zijn..
*Huiltstiekemeenbeetje*
Dus dan weten jullie dat :D
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: afwezigheid. | |
| |
|
| |
|