INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Boys like you [&Devon]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Boys like you [&Devon] Empty
BerichtOnderwerp: Boys like you [&Devon]   Boys like you [&Devon] Emptyzo nov 29, 2015 11:10 pm


Girls are crossing every line
to get to boys like you
Hoe moest ze toch iets combineren met Aly kleren zonder te twijfelen of dat haar wel stond. Het waren superleuke kleren en superleuk op Aly maar Lorise moest er nog even aan wennen. Ze deed om het wat makkelijker te maken wel een combinatie van haar eigen dingen en iets van Aly. Ze kon wel iets met de stapel tennis skirts van Aly en haar eigen truien. Eenmaal in zón rokje twijfelde ze alweer. Maar minder dan bij de vorige optie. Ze vond het wel iets leuks hebben maar het zag er ook best sexy uit. Maar wilde ze dat wel? Aly zou zeggen dat dat juist de bedoeling is maar dat snapte Lorise nog niet echt. Het regende keihard buiten dus daar ging ze sowieso niet heen, en dat betekende dat ze niet per sé warme kleren aan moest. Misschien was dit dan een goede gelegenheid om met de outfit rond te gaan lopen, en met wat mensen te gaan praten. Kijken of dat iets uit maakte. Of ze dan zoals Aly dat had beschreven ‘een magneet zijn die jongens aantrekt’..?

En zien of dat klopte. Ze trok wel een zacht roze trui aan om dan och wat meer Lorise te blijven. Ze trok haar witte all stars erbij aan en ging toen haar kamer uit. Op de gangen merkte niet veel want daar waren amper mensen dus ze besloot om naar de lounge te gaan. Daar kon ze lekker iets drinken en gezellig met iemand praten toch? Prima plan. Eenmaal daar aangekomen zag ze dat er wel wat ogen op haar gericht waren. Ze wist alleen niet of dat was omdat ze er goed uit zag of omdat ze er al een tijdje niet was geweest en dat ze haar niet meer herkenden. Ze zat er eerder best vaak met Roméo namelijk.. Maar ze kon de plek toch niet ontwijken omdat ze hem miste toch? Nee precies, ze moest hem uit haar hoofd. Lorise luisterde een beetje rond terwijl ze een blikje cola uit een machine pakte. Haar aandacht werd getrokken door een gesprek tussen twee jongens ergens in een hoekje op wat lounge banken. Naja, niet het gesprek maar een naam die werd genoemd. Dus dat was Devon, de colorado beer van instagram? Ze had wel een goede timing want ze zag dat de andere jongen net weg ging en Devon achter liet. Lorise greep haar kans en ging op bank zitten naast de bruinharige jongen. “Dus dit is de beer uit Colorado?” sprak ze met een glimlach naar hem. “Devon toch?” vroeg ze voor de zekerheid. Stel nou dat ze het verkeerd had gezien. dat zou een blunder zijn.

outfit - schoenen
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2
Aantal berichten : 831

Character Profile
Alias: Ursus
Age: 20 years
Occupation:
Boys like you [&Devon] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boys like you [&Devon]   Boys like you [&Devon] Emptyma nov 30, 2015 5:43 pm

Boys like you
Devon schudde zacht lachend zijn hoofd en trok zijn wenkbrauwen oprecht onder de indruk omhoog. ”Zíj is inderdaad wel een streepje waard..” In zijn ogen stond een veelbetekenende blik en nadat hij dubbeltikte op het scherm scrolde hij verder over zijn Instagram-feed. Nadat ze samen nog enkele Instagram-profielen uitgeplozen hadden kondigde Hal aan dat hij weg moest en Devon knikte met een plagend grijnsje op zijn gezicht. ”Ga je je streepje innen of ga je je weer achter je bureau verstoppen?” Storm gaf geen antwoord, maar de blik die hij Devon toewierp bracht hem aan het lachen. ”Tot traks maat.” riep hij hem nog achterna toen hij de lounge uit liep. Devon bleef in zijn eentje -nog steeds een beetje nalachend- achter in de veel te comfortabele zetel en liet zich wat dieper onderuit zakken. Met zijn hand grabbelde hij in de zak die naast hem in de zetel stond en haalde er een handjevol groene reeds gepelde pistachenoten uit. Een voor een verdwenen ze in zijn mond wat voor een -voor sommigen- vervelend gekraak zorgde. Maar Devon trok er zich niet veel van aan, degenen die hier zaten te studeren en zich niet konden concentreren moesten maar in de bib gaan zitten als ze volledige stilte wilden. Het noemde niet voor niets een ‘lounge’.

Hij had net zijn ogen gesloten toen er iemand langs hem in de zeten kwam zitten. Langzaam opende hij een oog en keek haar aan, waarbij haar schoonheid hem onmiddellijk tegemoet gevlogen kwam. Wel had je ooit… ”Dus dit is de beer uit Colorado?” Het duurde niet lang voordat hij zijn beide ogen geopend had en er verrast mee knipperde. Hij zette zich wat rechter in de zetel en zette een aantrekkelijk scheef glimlachje op zijn lippen. De geur die ze met zich meedroeg was om bij weg te zwijmen. Kort liet hij zijn ogen -niet al te subtiel- over haar lichaam glijden en kwamen zijn tanden tevoorschijn doordat zijn lach nog breder werd. Damn. ”Je zit aan het juiste adres.” knipoogde hij haar toe en draaide zijn bovenlichaam haar richting uit en liet zijn arm op de rugleuning steunen. ”Colorado, Arizona, Albuquerque, Utah… Er zijn weinig plaatsen waar ik niet geweest ben.” Devon liet zijn groen getinte ogen doordringend in haar prachtige blauwe kijkers hangen voordat hij verder ging. ”Laten we het houden op ‘de beer uit de United States’.” Kort liet hij zijn tong over zijn onderlip gaan en schoof wat heen en weer op zijn plaats. ”Jij bent Lorise.” sprak hij haar vervolgens rustig toe en trok zijn wenkbrauwen goedkeurend omhoog. Zo iemand vergat hij niet zomaar. Als Devon later op de avond aan Storm zou vertellen op wie hij was gestoten, dan zou hij nogal balen dat hij op het foute moment vertrokken was. ”Jij bent ook van Colorado?” vroeg hij haar een tikkeltje nieuwsgierig en nam de zak met nootjes om hem vervolgens voor haar te houden. ”Nootje?” Hij wiebelde een aantal keren met zijn wenkbrauwen, benieuwd of ze er een paar zou nemen of niet.
Clothes & Shoes
Oh cherie amour, pretty little one that I adore ♦
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Boys like you [&Devon] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boys like you [&Devon]   Boys like you [&Devon] Emptydi dec 01, 2015 7:08 pm


Girls are crossing every line
to get to boys like you
Lorise merkte wel dat er ogen op haar gericht waren het moment dat ze de lounge binnen kwam lopen maar ze wist niet zeker of dat was door haar kleding. Waarbij ze dan vooral dacht aan het rokje, wat schattig was maar ook sexy. Ze liep eerst rustig naar de hoek waar de bar stond om iets te drinken te halen. Ze pikte al snel wat woorden op uit gesprekken die hier en daar werden gevoerd en besliste daaruit wel waar ze ging zitten. Lorise had een blikje cola gehaald en besloot om daarna de kant op te gaan waar ze een bekende naam gehoord had. Devon, waarvan ze de naam herkende van instagram. Hij zag er wel leuk uit, en wat ze van zijn instagram en wat verhalen had begrepen was dat hij kon shiften in een beer, hoe schattig was dat? Ze zag de andere jongen weg gaan dus ze kon er best bij zitten toch?

Hij lag met zijn ogen dicht en leek nogal verrast toen hij haar zag omdat ze hem aan sprak. ”Je zit aan het juiste adres.” zei hij met een knip oog. Oh wauw euhm, Lorise haalde als een soort impuls op die actie een hand door haar haren. “Oh gelukkig, het zou een beetje awkward zijn als ik de verkeerde persoon had.” zei ze en lachte er even om. ”Colorado, Arizona, Albuquerque, Utah… Er zijn weinig plaatsen waar ik niet geweest ben.” zei hij en ze keek hem met bewondering aan terwijl ze net als hem oogcontact zocht. ”Laten we het houden op ‘de beer uit de United States’.” merkte hij daarna op en ze trok even een wenkbrauw op. “En wat moet ik me daarbij voorstellen? Een grote sterke beer of een knuffelbeer?” vroeg ze nieuwsgierig en draaide haarzelf net als hem meer zijn richting op.

”Jij bent Lorise.” zei hij en ze glimlachte verrast waarna ze even knikte. Leuk dat hij dat zo herkende! “Yup, de enige echte cupid van Genosha” zei ze trots en grijnsde breed en tilde haar voeten naar haar toe op de bank. ”Jij bent ook van Colorado?” vroeg hij waarop ze ook meteen knikt. “Ja, geboren en opgegroeid in Denver” zei ze vrolijk en nam een slokje van haar cola. Devon zat van nootjes te even waar hij haar ook van aanbood. “Sure” zei ze en pakte eentje en stopte het in haar mond. Terwijl ze aan het kauwen was bekeek ze Devon even goed, charmant hoor.

outfit - schoenen
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2
Aantal berichten : 831

Character Profile
Alias: Ursus
Age: 20 years
Occupation:
Boys like you [&Devon] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boys like you [&Devon]   Boys like you [&Devon] Emptydo dec 03, 2015 6:12 pm

Boys like you
En of hij haar opgemerkt had toen ze binnenkwam. Van de lichtroze trui tot het witte plooirokje en bijpassende all-stars. Niets, maar dan ook niéts was Devon ontgaan. Hij had het schattig gevonden, de manier waarop ze had staan ronddraaien en uiteindelijk toch maar besliste om een blikje cola uit de automaat te draaien. Alsof je haar hardop kon zien nadenken. En dat alles heel subtiel natuurlijk, zowel Devon als Storm waren daar enorm getraind in. ‘Geoefende ogen moet je getraind houden’, of hoe zei Hal dat toch ook weer?

Het veranderde niets aan het feit dat hij verrast was om het feit dat ze opeens langs hem in de zetel opgedoken was. Integendeel, het versterkte net the element of surprise. Van dichterbij was ze nog knapper dan dat ze vanop een afstandje, of zelfs op haar Instagramfoto’s geweest was. Hij moest lachen om haar opluchting en liet zijn ogen over haar haren glijden toen ze haar hand erdoor haalde. Toen hij begon te praten over de plaatsen waar hij geweest was leken haar ogen haast te fonkelen. ”Alles wat je maar wil, van een enge beer tot een ware knuffelbeer.” lachte hij haar toe nadat ze hem die vraag gesteld had en opende zijn armen om te doen alsof hij een knuffel verwachtte. Niet heus uiteraard. Het duurde niet lang voor hij zijn hoofd van ‘neen’ schudde en er verder op in ging. ”Ik ben vooral enorm groot.” Zijn stem klonk enthousiast, maar toch bleef hij iets of wat bescheiden. Hij hield van zijn mutatie, zag het echt als een geschenk van bovenaf. Maar hij was niet de persoon die er arrogant of opschepperig over ging doen. ”En dan heb je de daarbij horende kracht en versterkte zintuigen…” hij ratelde het lijstje af alsof het iets alledaags was. ”Het is leuker om te tonen dan om erover te praten.” hij trok lachend zijn wenkbrauwen op. ”Maar ik denk niet dat Jamie en Jean er zo blij mee gaan zijn als ik hier shift.” Kort liet hij zijn blik door de lounge gaan. Oh god nee, de schade die hij zou aanrichten alleen al door te transformeren zou enorm zijn. De vloer en het plafond zouden er sowieso aan moeten geloven dan, aangezien hij stukkén groter was dan een gewone beer. Een doorsnee grizzly was niets in vergelijking met hem.

Het was leuk, de ontspannen manier waarop ze tegenover elkaar in de zetel zaten. Devon voelde zich enorm op zijn gemak – zoals hij altijd wel deed in het bijzijn van meisjes -, maar Lorise leek haar ook wel goed te voelen. Ze had zich in ieder geval al meer zijn kant op gedraaid en haar voet opgetrokken tot op de bank. ”Wat mag ik me dáár bij voorstellen?” vroeg hij op zijn beurt en keek haar uitdagend aan. ”Een aureooltje boven je hoofd, vleugels op je rug en pijl en boog in je handen?” Devon zag het he-le-maal voor zich. ”Pijlen met zo’n hartje als punt welliswaar!” Duidelijk geamuseerd liet hij zijn ogen in die van haar zinken. ”Ik ben zelf nog nooit in Denver geweest, is er veel natuur daar?” Hij ondersteunde zijn hals met zijn vuist en leunde nonchalant tegen de rugleuning van de zetel. Dit was wel leuk zo. Nadat ze een nootje genomen had, nam hij er zelf ook nog een. ”Neem maar af, what’s mine, is yours.” wierp hij haar plagerig toe en zette het zakje tussen hen in.
Clothes & Shoes
Oh cherie amour, pretty little one that I adore ♦
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Boys like you [&Devon] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boys like you [&Devon]   Boys like you [&Devon] Emptydo dec 03, 2015 9:41 pm


Girls are crossing every line
to get to boys like you
Lorise was nadat ze een blikje cola had gepakt naast Devon gaan zitten, want ze had toevallig zijn naam gehoord. En hij leek het niet erg te vinden dus dat was mooi. ”Alles wat je maar wil, van een enge beer tot een ware knuffelbeer.” zei hij en deed even schattig zijn armen open om een knuffel te verwachten. Als grapje, ja sure. Hij vroeg zo echt wel om een knuffel en Lorise was haarzelf niet geweest als ze die niet ging geven. ”Ik ben vooral enorm groot.” zei hij waarbij ze even grinnikte. ”En dan heb je de daarbij horende kracht en versterkte zintuigen…” zei hij en ze trok even haar wenkbrauwen op. Zozo, ook nog sterk en oh.. Zou hij dan ook haar ruiken? Ze had een nieuwe parfum gekocht die heerlijk rook. Het was van Victoria Secret wat kon je ook verwachten? “Nou ik hou wel van knuffels, grote beer” zei ze en en schoof expres wat dichterbij. Mooi hoor Lorise, very flirty. ”Het is leuker om te tonen dan om erover te praten.” zei hij en ze knikte begrijpend. “Ja dat geloof ik” zei ze en lachte even. ”Maar ik denk niet dat Jamie en Jean er zo blij mee gaan zijn als ik hier shift.” zei hij waarom ze weer moest lachen. “Dan moet je me beloven dat je me ooit laat zien oke?” vroeg ze met een glimlachje.

Even later ging het niet over Devon maar over haar, want Lorise had ook even trots haar bijnaam genoemd. ”Wat mag ik me dáár bij voorstellen?” vroeg hij, wauw de vragen gingen wel heen en weer. Wat ze wel erg grappig vond tho. ”Een aureooltje boven je hoofd, vleugels op je rug en pijl en boog in je handen?” begon hij met de ware cliché cupido dingen, met de pijlen in de vorm van hartjes erbij ook nog! Ze lachte om zijn woorden maar schudde haar hoofd. “Neeee jammergenoeg niet” zei ze met een pruilipje. Maar die veranderde snel weer in de glimlach. “Ik kan gewoon mensen koppelen met aanraking. Maar ik kan ook mensen verliefd laten worden op mezelf, of alleen iemands zintuigen versterken waardoor ze me leuker vinden” Legde ze uit en grijnsde daarna even uitdagend. “Maar het is leuker om te tonen dan om erover te praten” zei ze daarna met datzelfde grijnsje. Dat was wel een grapje tho, ze ging niemand verliefd maken. En anders maakte ze zijn zintuigen dubbel zo sterk.

”Ik ben zelf nog nooit in Denver geweest, is er veel natuur daar?” vroeg hij toen ze vertelde dat ze in Denver woonde. “In de stad zelf niet nee, maar er om heen wel” zei ze en lachte even en nam daarna een nootje van Devon. ”Neem maar af, what’s mine, is yours.” zei hij en zette het zakje in wat er van de ruimte tussen hun in over was gebleven. “Dan is mijn cola ook jou cola” zei ze vriendelijk om het dan gelijk te maken.

outfit - schoenen
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2
Aantal berichten : 831

Character Profile
Alias: Ursus
Age: 20 years
Occupation:
Boys like you [&Devon] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boys like you [&Devon]   Boys like you [&Devon] Emptyvr dec 04, 2015 8:24 pm

Boys like you
Haar reacties op de dingen die hij zij waren gewoon geweldig. Van de fonkeling in haar expressieve ogen tot de schattige glimlach die haar gezicht elke keer dat tikkeltje feller liet stralen. Het leek wel alsof alleen al de aanwezigheid van Lorise de hele Lounge deed leven. Devon wierp kort zijn hoofd naar achteren en een zachte lach weerklonk door de ruimte. ”Wel da’s leuk om te weten.” bracht hij erachterna uit en keek haar weer diep in haar ogen aan. ”Als je ooit nood hebt aan een warme knuffel, dan weet je me vast wel te vinden.” Hij haalde nonchalant zijn hand door zijn haren en ademde enthousiast in waardoor zijn borstkas wat feller oprees. Haar lachje klonk als muziek in zijn oren. ”Beloofd.” Hij bracht zijn hand naar die van haar en haakte zijn warme pink in die van haar. Haar huid voelde koud aan tegen die van hem, maar voor hem voelde het aangenaam, het was eens iets anders dan die constante hitte die rond hem hing. Pinky promise.” voegde hij er nog aan toe. Dat was toch altijd dat tikkeltje échter, niet?

Lorise schoot in de lach door de opsomming die hij maakte van de meest bekende clichés over Cupido, die jammer genoeg niet waar waren. Hij had haar best wel met een aureooltje boven haar hoofd door de ruimte zien vliegen, maar tooo bad. Devon luisterde naar haar aangename stem alsof hij er aan vast gekluisterd was. Niet alleen omdat hij zo leuk klonk, maar ook omdat hij het een enorm behaaglijk gesprek vond. ”Mensen aan elkaar koppelen? Verliefd laten worden?” herhaalde hij haar woorden diep onder de indruk en liet kort zijn mond open hangen. ”Volgens mij bezit jij de engste mutatie van heel Genosha.” gaf hij met opeengeklemde kaken toe waarna hij even gespeeld een bange uitdrukking op zijn gezicht zette. Gespeeld uiteraard. (Al bevatte het ook wel een klein beetje waarheid.) De uitdagende blik op haar gezicht voorspelde niet veel goeds. Toen het bruinharige meisje dezelfde woorden in haar mond nam als dat Devon gedaan had, sloeg hij kort zijn armen over elkaar en trok grijnzend een wenkbrauw op. ”Wel, dan hoop ik uit de grond van mijn hart dat je pijlen mij niet raken als je het toont.” Oh god, als hij wérkelijk verliefd zou worden op iemand, eender wie.. Hij wilde er niet over nadenken, het zou een ware hel zijn voor hem.

”In de stad zelf niet nee, maar er om heen wel.” Hij knikte als teken dat hij het begrepen had. ”Waar zat je het liefste? In de stad zelf, of in de natuur?” Devon was oprecht nieuwsgierig, nieuwsgierig naar de dingen waarmee ze zich bezighield toen ze nog in Denver woonde, maar zeker ook naar wat voor ‘vlees hij in de kuip had’. Ze zag er een beetje uit als een lief poppetje, maar Devon wist maar al te goed dat je aan het uiterlijk of de kleren niet altijd kon zien wat voor persoon erachter schuil ging. Toen ze hem op de meest schattige manier haar cola aanbood fronste hij zijn wenkbrauwen vertederd terwijl er op zijn lippen een scheve glimlach kwam te staan. ”Drink hem maar lekker zelf op.” knipoogde hij haar toen liefjes toe en liet zijn schouders kort schokken doordat hij een lachje inhield. Ze was gewoon te schattig, te onschuldig, Devon zou zich schuldig voelen als hij van haar cola zou drinken. Nee, het blikje zat goed daar, in haar handjes. Hij verplaatste zich wat in de zetel en kruiste zijn benen waardoor er een voet op zijn knie te rusten kwam. Met de hand waarmee hij niet zijn hoofd ondersteunde begon hij wat aan het wol van zijn schoenen te prutsen.
Clothes & Shoes
Oh cherie amour, pretty little one that I adore ♦
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Boys like you [&Devon] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boys like you [&Devon]   Boys like you [&Devon] Emptyza dec 05, 2015 2:07 pm


Girls are crossing every line
to get to boys like you
Oh daar zat ze dan hoor, met de populaire Devon. Ze had hem natuurlijk herkend van de instagram foto’s maar ze had ook wel dingen gehoord. En met ‘dingen’ bedoelde ze eigenlijk alleen het feit dat hij best leuk is. Als in ‘very hot and charming’. Lorise had nu haar een beetje aangepaste look en nog twee grote blauwe ogen met lange wimpers waarmee ze heel lief kon kijken. Maar daar ging het niet om, ze moest niet ‘lief’ zijn maar onweerstaanbaar sexy. Oké dat waren Aly’s woorden en daar moest ze nog aan werken. ”Wel da’s leuk om te weten.” zei hij en pfiew ze wist wel wat andere meisjes bedoelden, zijn ogen hadden toch een bepaald effect op haar. Soms wou ze echt dat ze net iets minder snel zo onder de indruk van iemand werd. ”Als je ooit nood hebt aan een warme knuffel, dan weet je me vast wel te vinden.” zei hij en ze glimlachte waarbij haar kaken lichtjes rood kleurden. “Alleen als ik er nood aan heb of..?” zei ze plagend met een grijnsje. Wauw wat deed ze moeilijk, zo was ze nooit. Maar nu kwam het ”Pinky promise.” zei hij waarop ze hetzelfde wat hij zei herhaalde. Met pinkjes om elkaar gewikkeld.

Devon had verteld wat hij allemaal had met zijn mutatie waarvan hij bij Lorise ook benieuwd was wat dat allemaal inhield. Nou jammergenoeg niet vleugeltjes met pijl en boog en alles erop en eraan. Maar ze kon natuurlijk wel mensen verliefd laten worden. ”Mensen aan elkaar koppelen? Verliefd laten worden?” herhaalde hij van haar en keek nogal.. onder de indruk? Jaa dat was best wel een big deal. ”Volgens mij bezit jij de engste mutatie van heel Genosha.” zei hij waarom ze moest lachen. “Jaa! En ik had eerst nog een vriendje die ervoor zorgde dat ik mijn handen thuis hield.. Maar ik ben weer op vrij voeten dus kijk maar uit” zei ze en wees even met kwaadaardige grijns die ze niet heel lang volhield en begon te lachen. Dat kon ze gewoon niet, teveel liefde om kwaadaardig te zijn. Toch deed ze er nog een schepje bovenop door te zeggen dat haar mutaties leuker waren om te tonen dan om erover te praten. ”Wel, dan hoop ik uit de grond van mijn hart dat je pijlen mij niet raken als je het toont.” zei hij en ze grinnikte even maar legde even geruststellend haar hand op zijn schouder. “Nee dat doe ik niet, want geloof me. Dat wil je niet” zei ze eerlijk. Liefde klonk wel heel aantrekkelijk maar zoals zij dat kon gebruiken deed het ook veel pijn.

”Waar zat je het liefste? In de stad zelf, of in de natuur?” vroeg hij toen ze het hadden over Denver. “In de natuur ofcourse, ik bedoel het is Colorado. Je zou gek zijn als je de stad leuker vind daar.” zei ze alsof dat absolute logica was. “En mijn ouders waren echte bomen knuffelaars dus ik was ook wel echt vaker in het bos en in de bergen te vinden” zei ze en kreeg wel heimwee omdat ze eraan terug dacht. Devon zei dat ze zelf de cola op kon drinken, dus dat deed ze dan ook maar waarbij ze nog wat nootjes op at.

outfit - schoenen
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2
Aantal berichten : 831

Character Profile
Alias: Ursus
Age: 20 years
Occupation:
Boys like you [&Devon] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boys like you [&Devon]   Boys like you [&Devon] Emptyzo dec 06, 2015 9:53 pm

Boys like you
Devon liet zijn ogen regelmatig over de blote benen van het Lorise glijden. Alleen al op het zicht kon je zien dat ze gladder dan glas waren. Hij was een expert in de subtiliteit en misschien maar goed ook. Vroeger – toen hij nog niet zoveel ‘ervaring’ had – hadden de pittige types in het uitgangleven hem vaak genoeg op zijn plaats gezet als hij hen op een beetje te onsubtiele manier een vleeskeuring gaf. Al had het nooit echt veel effect gehad. Devon zou Devon niet zijn als hij zijn ogen niet de nodige kost zou geven. Het had hem wel geleerd op het op een minder opvallende manier te doen, dat wel. Hij trok zijn lippen tot een charmant grijnsje toen ze zag dat ze een aardige blos op haar wangen kreeg. ”Als je kamergenoot er ook nood aan heeft… Voel je vrij om haar mee te brengen!” Hij trok zijn lippen tot een scheve grijns waarbij zijn witte tanden een beetje zichtbaar werden. Devon wist verdraaid goed wat Lorise bedoelde, maar kon het niet laten om zijn antwoord toch te vervormen. Hij haalde opnieuw een hand door zijn haar en liet een zachte lach weerklinken, haar vraag had hem op een positieve manier verbaasd. Het duidde erop dat er toch pit verscholen ging achter dat engelengezichtje.

Ze moest lachen om zijn opmerking en het bleek dat ze dezelfde mening deelden. Haar mutatie was in zijn ogen werkelijk de gevaarlijkste hier op Genosha en ze dacht er net hetzelfde over. Aandachtig en oprecht geïnteresseerd luisterde hij naar haar verhaal en knikte toen ze gedaan had met spreken. ”Niemand meer om je in te tomen, dat is hoe het hoort!” Hij haalde geamuseerd zijn wenkbrauwen op en snoof instemmend. Het licht kwaadaardige grijnsje op haar gezicht bracht hem aan het lachen. ”Wees er maar zeker van dat ik mijn ogen voor je open hou, Cupido.” Lorise legde haar hand op zijn brede schouder en Devon liet zijn blik kort over haar vingers glijden voordat hij haar weer in haar ogen aankeek, ja, Lorise was iemand die hij niet snel over het hoofd zou zien. Geen enkele jongen op Genosha, als je het hem vroeg. De manier waarop hij oogcontact maakte, zo direct en zonder twijfel, het was iets wat velen niet konden, maar Lorise leek hem aardig te kunnen volgen in het spelletje dat hij speelde. Ze had nog geen moment verlegen haar blik afgewend, iets wat hem zeer aanstond. ”Nee dat doe ik niet, want geloof me. Dat wil je niet.” Hij knikte begrijpelijk met een uitdagende grijns op zijn gezicht. ”Ik geloof je.” Hij haalde nonchalant zijn schouders op voordat hij verder ging. ”Waarom jezelf binden als je vrij kan zijn? Kan doen en laten wat je wil zonder dat je rekening moet houden met iemand anders. Da’s toch het mooiste wat er is?” Hij liet zijn blik kort door de zaal gaan voordat hij weer naar het bruinharige meisje keek met een enorme glimlach op zijn lippen. ”Zeker zo iemand als jij..” De uitdagende grijns in zijn ogen was nog geen moment verdwenen.

Devon sprak over liefde alsof het hem weinig tot niets kon schelen, voor hem draaide alles rond vriendschap en de leuke extra’s die erbij kwamen kijken. Maar het zat dieper dan dat, hij kende de werkelijke betekenis van liefde niet, laat staan of hij wist wat geborgen- en genegenheid was. En dat allemaal te danken aan zijn periode als kind. Maar Devon wist niet beter, dus het kon hem ook niet deren, toch? Het gesprek over de plaats waar ze vandaag kwamen deed hem denken aan de talloze gezinnen waar hij bij had geleefd, maar hij probeerde gedachten naast hem te zetten. Het was hier en nu, hier en Lorise. Er verscheen een tevreden grijns op zijn gezicht toen hij haar zijn vraag hoorde beantwoorden. ”Een vrouw naar mijn hart.” antwoorde hij haar en knikte goedkeurend. Wat was er nu leuker als dagen doorbrengen in de natuur? Wild, onbezonnen, vrij. Het stukje over haar ouders deed hem hardop lachen waardoor er enkele studenten hun richting op keken. ”Bomenknuffelaars?” vroeg hij haar met een veel te grote lach op zijn gezicht waardoor zijn ogen tot kleine spleetjes samenknepen. ”Daar moet je me de definitie toch eens van geven hoor, want ik stel me nu letterlijk twee mensen voor die elk met een boom staan te knuffelen.” Hij haalde nog steeds nalachend zijn schouders op en legde zijn hand op zijn onderbuik. Misschien hadden haar ouders wel een beroep waarbij ze vaak in de natuur moesten vertoeven, boswachters ofzo. Voor Devon was het een groot vraagteken, daarom dat hij met een geamuseerde blik in zijn ogen wachtte op haar antwoord. Het was leuk om te horen over hoe het leven van andere mutanten was voordat ze naar Genosha kwamen.
Clothes & Shoes
Oh cherie amour, pretty little one that I adore ♦
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Boys like you [&Devon] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boys like you [&Devon]   Boys like you [&Devon] Emptyma dec 07, 2015 1:32 pm


Girls are crossing every line
to get to boys like you
Als Lorise nood had aan een knuffel dan kon ze dus bij Devon terrecht, de grote sterke beer. Hmm dan had ze op één op andere manier super vaak nood aan een knuffel. ”Als je kamergenoot er ook nood aan heeft… Voel je vrij om haar mee te brengen!” zei hij waarbij ze grinnikte. Nahh hij had niet veel aan haar roommates. Arianna zou nog wel kunnen? dat wist ze niet zo goed. Maar Adelyn ging niet door. Een jongen zoals Devon kon maar beter uit de buurt blijven van haar. Charlie zou gehakt van hem maken, ja zelfs zo’n grote beer als Devon. Dus ja, dan bleef Lorise over. Alle knuffels naar haar! Maar daar rekende ze maar niet op. Ze had hem al wel een beetje door, en hij was niet iemand die het liet bij één meisje om te knuffelen.

Toch.. Met Lorise erbij kon hij maar beter doen wat ze zei. Want Loriso had de engste mutatie van heel Genosha. Liefde, zo super scary voor een boel mutanten. En terrecht tho, ze wist wat het had gedaan met Charlie en dat wenste niemand toe. Ze had ook geen behoefte aan haar mutatie gebruiken, het was ook niet nodig geweest bij Roméo. maar die was nu wel weg tho.. ”Niemand meer om je in te tomen, dat is hoe het hoort!” merkte hij op waarbij ze even grinnikte. Cupid op vrije voeten. ”Wees er maar zeker van dat ik mijn ogen voor je open hou, Cupido.” zei hij en ze lachte om die opmerking. “Dat zou ik dan maar niet doen” zei ze en grijnsde breed. Ze wees even naar haar ogen en keek hem even onheilspellend aan. “Hiermee laat ik de magie gebeuren” zei ze en knipoogde daarna even. Jep, als ze iemand smoorverliefd liet worden, dan gebeurde dat met haar ogen. Maar ze verzekerde hem ervan dat ze dat niet deed. Want dat wilde hij niet. ”Ik geloof je.” zei hij en dat was maar beter ook.

”Waarom jezelf binden als je vrij kan zijn? Kan doen en laten wat je wil zonder dat je rekening moet houden met iemand anders. Da’s toch het mooiste wat er is?” sprak hij daarna en ze deed haar best om niet ineens met een geschrokken gezicht aan te kijken. What did he just say? Serieus, hij wist niet was liefde was hoor, of hij wist in ieder geval niet om verliefd te zijn en een relatie te hebben. Lorise had het geweldig gevonden, samen zijn met iemand. Voor haar bestond er niets beters dan al je liefde in één persoon te stoppen en alleen maar te bestaan voor elkaar en niet voor anderen. Ze kon natuurlijk nu een hele uitleg geven over hoe erg hij ongelijk had hierin, maar ze wilde geen discussie aan met hem. Ze wilde niet de gezelligheid bederven door haar liefdes gepraat. Ze knikte even en haalde haar schouders ook even op. “Dat is voor iedereen weer anders” zei ze maar gewoon, om hem dan geen gelijk te geven maar het gewoon daarbij te laten. ”Zeker zo iemand als jij..” zei hij en ze grijnsde ook even. "Owh maar ik ga me niet storten op elke jongen die ik kan krijgen, daarvoor zou iemand toch een goede indruk op mij moeten maken" zei ze uitdagend en trok haar wenkbrauw op

Hij vond het blijkbaar erg leuk dat ze ook zo van de natuur kon genieten. ”Een vrouw naar mijn hart.” zei hij waardoor ze weer even moest blozen, maar niet verlegen werd. Het volgende onderwerp waren haar ouders. Die ze bomenknuffelaars noemde, zoals altijd. Alleen leek hij dus niet te begrijpen wat ze daarmee bedoelde. Het was in ieder geval heel grappig, dat was ze wel vaker als ze het niet door had. ”Daar moet je me de definitie toch eens van geven hoor, want ik stel me nu letterlijk twee mensen voor die elk met een boom staan te knuffelen.” zei hij en ze schoot in de lach om die beschrijving. Het kwam wel in de buurt tho. “Nou net weer niet dat” zei ze lachend. “Nee, ze zijn gewoon geobsedeerd door de natuur, ik noem ze altijd bomenknuffelaars” zei ze en lachte nog een keertje om haar woord voor haar ouders.

outfit - schoenen
code by *anna.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Boys like you [&Devon] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boys like you [&Devon]   Boys like you [&Devon] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boys like you [&Devon]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Storm in the Hall of Devon [Devon]
» [GZ] Maybe I am just one of the boys ~
» Boys don't cry, but men do. &Aly
» When you get the girls from the boys together.
» My milkshake brings all the boys to the yard ~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Lounge-
Ga naar: