INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Out of gravity |&Conor

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shay Eriksen
Shay Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 119

Character Profile
Alias: Zephyr
Age: 19
Occupation:
Out of gravity  |&Conor Empty
BerichtOnderwerp: Out of gravity |&Conor   Out of gravity  |&Conor Emptyma feb 15, 2016 5:07 pm


“Lucky Strike”


Met een brede grimas was Shay eerder die ochtend naar buiten geschoten en ze was nog lang niet van plan om terug naar binnen te gaan. Het was winter ten eerste, en dat betekende sneeuw! Misschien kon ze nog wel wat coole pokémon vangen of zo, want yeah dat was echt wel een ding waar ze zich nu constant mee bezig hield. Ondanks het feit dat haar zus het massas irritant vond, merendeels omdat ze er ook geen moment over ophield. Hoe kon het ook right? Pokémon vangen in real life, het was een droom die werkelijkheid werd ofzo! Het was wel sad dat ze nog geen legendary had gevangen, maar dat kwam nog wel. Of ze de eerste was die er eentje zou vangen was nog maar de vraag. Want broertjelief en zijn vriendinnetje, de cuties, hielden zich er ook mee bezig. Serieus tho, als Marshall er eerder een ging vangen dan haar. Dan ging je het horen donderen hoor!

Wanneer ze uiteindelijk uitgezocht was ontdekte ze een van de meest geweldige dingen ooit. Een speeltuin. Moest ze enkele dagen geleden Finn niet hebben ontmoet zou ze het maar al te raar hebben gevonden dat er eentje was, maar snapte ze het wel. In plaats van verder te gaan, terug naar binnen of zo want het was stiekem kou, bleef ze even staan. Er was een jongen, een dude van haar leeftijd en niet van Finn. Dat raisde een aantal vragen bij haar. Maar hey, zij zou zich hier even goed kunnen amuseren hoor. Boeide het haar even dat dit eigenlijk gemaakt was voor wat kleinere kiddo’s. Kind zijn in je hoofd zijn telde ook nog hoor. En truth be told een groter kind als haar bestond er eventjes niet hoor. Haar mondhoeken trokken kort omhoog. Misschien moest ze die knul maar gewoon laten?

Maar natuurlijk ging dat niet gebeuren. Nope, haar speelse kantje was daarvoor veel te hard aanwezig momenteel. Met een zacht plofje op de grond zette ze zich uiteindelijk af, en begon zich in de lucht richting de jongen te bewegen. Wat verrast door de kou hierboven, trok ze haar knalgele muts wat verder over haar oren. Beter niet gedaan tho, want door die paar seconden dat ze niet aandachtig was werd ze vast gegrepen door de wind en ging ze in een mooie duikvlucht naar beneden. Recht op de dude af. Natuurlijk echt niet gepland hoor, yeah right. Feitelijk was het gewoon haar plannetje all along. Als eerste reactie klampte ze zich vast aan de jongen toen ze tegen hem aan knalde, waardoor ze nu eventjes koala mocht spelen. Lekker cute zijn en alles, en hij was een ware eucalyptusboom. Dat mocht ze dan toch hopen. ‘Incoming!’ Bracht ze wat lacherig uit. Timing was echt wel 10/10.

Terug naar boven Ga naar beneden
Conor Falk
Conor Falk
Class 3
Aantal berichten : 196

Character Profile
Alias: Mozart
Age: 18 years
Occupation:
Out of gravity  |&Conor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of gravity |&Conor   Out of gravity  |&Conor Emptydo feb 18, 2016 9:17 pm

Out of gravity
Shay Eriksen

Zijn voet tikte ritmisch mee op de maat van de muziek die doorheen zijn koptelefoon recht in zijn oren brulde. Your body rocking’, keep  me up al night. One in a million, my lucky strike. ’My lucky strike.’ zong hij -zoals gewoonlijk- luidkeels mee, met de gedachten dat hij alleen was in de speeltuin. Het was fris buiten, zo fris dat zijn adem kleine wolkjes in de lucht achterliet. Niet dat Conor dat zag want hij had zijn ogen gesloten waardoor hij extra in de muziek kon opgaan. Hij had al regelmatig opmerkingen gekregen, dat zijn bijna instant gezang voor ‘overlast’ zorgde binnen de schoolmuren en hij misschien best een plaatsje buiten het schoolgebouw zocht. ’De studerende leerlingen kunnen zich niet concentreren Conor..’ hoorde hij de lieve mevrouw zo opnieuw zeggen. Dus hij was elders een plaatsje gaan zoeken om zijn stembanden de vrije loop te geven en zo was hij uiteindelijk op het speeltuintje uitgekomen. Op zijn lippen stond een kinderlijke grijns van plezier en hij duwde zich met zijn voet af waardoor de schommel heen en weer ging. Als een ware Miley Cyrus zweefde hij door de lucht. ’Got me so high, and then she dropped me.’ Op het moment dat de schommel naar voor zweefde liet hij zich eraf glijden waardoor hij voor een kort moment door de lucht zweefde alvorens hij landde en een ware superstar pose deed en zijn hand voor zijn mond hield alsof het een microfoon was. ’But she got me, she got me, she got me baaaaaaaaaaaaaaad…’ Het laatste woord klonk meer als een krijs.

Het leek haast alsof er iets vanuit de lucht op hem was gevallen. Zijn koptelefoon werd half van zijn hoofd geslingerd en op dat moment hoorde hij pas het einde van het woord ‘incoming’. Conor zakte half door zijn knieën onder het gewicht van..van de persóon die op hem was gesprongen? ’Wat is diiiit?’ riep hij half verschrokken, half lachend uit en moest een hand op de grond zetten om niet helemaal om te vallen. Een van de sterksten was hij helaas niet, daarvoor sportte hij niet graag genoeg en at daarintegen wel redelijk veel. Conor bracht zijn hand naar achteren, greep de pols van de persoon vast en draaide zichzelf uit de greep van zijn aanvaller. Toen hij recht in de ogen van de persoon keek moest hij slikken en trok hij een wenkbrauw op. Onmiddellijk liet hij de pols los. ’Ola..’ mompelde hij en voelde hoe zijn wangen rood kleurden. ’Ik denk dat je iemand anders voorhebt.’ mompelde hij verlegen en zette de pet die ook wat verschoven was weer recht op zijn hoofd, zijn koptelefoon had hij ondertussen rond zijn hals gehangen en de muziek op pauze gezet. ’Anyway, ik ben Conor.’ zei hij toen met een stralende glimlach en stak zijn verkleumde hand naar haar uit. Ze zag er in ieder geval niet gemeen of boos uit, dus het was vast gewoon een vergissing, right?


Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Eriksen
Shay Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 119

Character Profile
Alias: Zephyr
Age: 19
Occupation:
Out of gravity  |&Conor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of gravity |&Conor   Out of gravity  |&Conor Emptyvr feb 19, 2016 2:38 pm


“Lucky Strike”


Shay bleef gewoon al te vrolijk hangen aan haar boom. Serieus tho, waar is de eucalyptus als je hem nodig hebt? Misschien was ze een beetje te diep in haar rol van koala of zo. Haar siblings waren haar heel waarschijnlijk nu gewoon terug aan het uitlachen, als ze zich momenteel bezighielden met in haar hoofd te zitten dan toch. En anders zou dat nog wel komen, straks of zo. Maar de boom was blijkbaar niet zo stevig als ze had gedacht. Neuwp, heel plots was er de dreiging van dat de boom zo maar zou omvallen. Kijk, dat haatte ze dus aan die stomme houthakkers. Zo maar haar bomen pijn doen, en dan gebeurde dit natuurlijk. Met een :c-hoofd bereidde ze zich voor op de klap met de grond. Maar die bleef haar heel mooi bespaard. Gelukkig maar. De knul op wie ze zo geweldig was gevallen had zijn hand op de grond gezet ter ondersteuning. Maar best ook, anders ging het nog wel grappig worden met haar woppa op zijn rug en de knul die face first op de grond was beland. Ach ja, het was weer een andere manier van iemand ontmoeten. ‘Ben je geen boom dan?’  Sprak ze beteuterd tegen de knul. Die zou heel waarschijnlijk denken dat ze een of andere gek was of zo. Stiekem zou ze dat ook nog wel denken van zichzelf hoor. Hoe zij zich soms gedroeg was echt niet normaal.

Ineens woppa was hij zo maar ontsnapt uit haar houding, en thank god dat de dude haar vast had anders zat ze nu heel mooi op de grond of zo. Meteen stond ze oog in oog met de dude, misschien werd het is tijd dat ze mensen op een normale manier begroette? Weet je, dan zag ze tenminste als eerste hun gezicht en niet hun rug. Op haar gezicht vormde er een brede grijns. De knul ging echter blozen, waardoor zij voor een klein moment een verlegen indruk maakte. Al verdween die al vrij snel weer. Shay verlegen, naah misschien even van haar stuk gebracht door de vreemde reactie van de dude maar aye. ‘Nee hoor, ik denk dat ik wel juist ben.’ Sprak ze vrolijk terwijl ze zelf even de muts terug wat rechter trok. Shay moest echt eventjes werken aan haar impact op mensen hoor. Volgende keer moest ze wat zachter landen of zo. Dat oefende ze wel eventjes op Marshall of zo.

Conor, die naam ging ze for sure proberen te onthouden. Het werd maar eventjes tijd dat ze hier vriendjes ging maken. De beleefdheid van de knul, het had wel iets schattig stiekem. Vrolijk schudde ze hem de hand, die vrij koud aanvoelde. ‘Dude, je moet echt even handschoenen aandoen of zo. Zulke koude handen.’ Sprak ze met een ;o-hoofd. Arm ding. Thank god dat zij het van nature standaard warmer had dan de meeste mensen. ‘Ik ben Shay, en sorry voor de plotse landing.’ Yeah, daar moest ze zich echt wel voor verontschuldigen hoor. Het was niet haar mooiste staaltje vliegwerk. ‘Je hebt toch nergens pijn right?’

Terug naar boven Ga naar beneden
Conor Falk
Conor Falk
Class 3
Aantal berichten : 196

Character Profile
Alias: Mozart
Age: 18 years
Occupation:
Out of gravity  |&Conor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of gravity |&Conor   Out of gravity  |&Conor Emptydi maa 15, 2016 8:51 pm

Out of gravity
Shay Eriksen

‘Ben je geen boom dan?’ Een soort van proestende lach schoot uit zijn keel en Conor trok verbaasd een van zijn wenkbrauwen omhoog. ’Een boom?’ herhaalde hij haar woorden en probeerde ondertussen tevergeefs zijn lach in te houden. ’Ik ben een beetje klein voor een boom, niet?’ Hij bracht zijn vingers naar zijn wangen en voelde eraan. ’Schors heb ik ook niet.’ Met een pruillip haalde hij zijn schouders op en liet ze vervolgens weer naar beneden hangen. ’Nope, geen boom.’ Voorzichtig haalde hij zijn koptelefoon rond zijn hals uit en rolde het kabeltje er rond. ’Jij ziet er ook niet bepaald uit als een eekhoorntje ofzo..’ De koptelefoon kwam op de schommel te liggen waar hij zojuist nog op had gezeten, voordat het zwartharige meisje hem verward had met een boom. Conor hield haar even met het feit dat ze de foute persoon voor had, maar blijkbaar was dat niet het geval. ’Nee hoor, ik denk dat ik wel juist ben.’ Opnieuw die verbaasde/verdwaasde blik op zijn gezicht. ’Huh.’ voor een moment schudde hij met zijn hoofd. ’Was je naar mij op zoek dan?’ Hij opende zijn mond en een bezorgde blik verscheen op zijn gezicht. ’Of is er iemand op zoek naar mij? Ben ik huiswerk vergeten te maken? Heb ik de douche laten lopen?!’ Naarmate zijn zin vorderde werd zijn stem alsmaar paniekeriger en klonk er een melodieuze zweem doorheen, alsof er heel stilletjes een viool op de achtergrond speelde.

In ieder geval moest hij zich wel voorstellen, zo beleefd was Conor wel. Uitnodigend stak hij zijn hand naar haar uit en zij schudde die op haar beurt. Maar ook daar leek iets mis mee te zijn. ’..zulke koude handen.’ Een kleine grijns verscheen op zijn lippen en weer haalde hij zijn schouders op. ’Daar ga ik niet dood van.’ zei hij toen met een aanstekelijk lachje en ‘waaide’ het letterlijk weg met zijn hand. ’Shay..’ Zei hij bedenkelijk. ’Ik denk dat ik je Shayizard ga noemen, die trekt zich er ook niets van aan waar hij tegenaan ploft.’ Een kort knikje en een vriendelijke glimlach liet hij erachter volgen. Zijn handen liet hij een beetje verlegen in de zakken van zijn jas zakken, als poging om ze op te warmen. ’Jaaaa, die landing was niet wat hij moest zijn.’ grapte hij erachterna. Toen ze vroeg of hij pijn had toverde hij zijn handen weer uit zijn zakken tevoorschijn en klopte zachtjes met vlakke hand over zijn armen, schouders, borstkas, bovenbenen.. Alsof hij zichzelf aan het fouilleren was. ’Nope, ik denk het niet.’ zei hij toen met een brede glimlach en zette zijn pet opnieuw wat beter op zijn hoofd. ’En anders stuur ik je de rekening wel op.’ Zijn handen zaten weer opnieuw in zijn zakken en een beetje verlegen wiegde hij heen en weer, van het ene been op het andere.




Laatst aangepast door Conor Falk op do jun 02, 2016 2:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Eriksen
Shay Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 119

Character Profile
Alias: Zephyr
Age: 19
Occupation:
Out of gravity  |&Conor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of gravity |&Conor   Out of gravity  |&Conor Emptydi maa 15, 2016 11:05 pm


“Lucky Strike”

De jongen begon zo maar opeens te lachen. Zo grappig was ze like echt niet, right? Gretig knikte het meisje toen de jongen even herhaalde wat ze net zij. Je kon haar niet foolen hoor, like ze herkende heus wel een boom. Ze was een getrainde koala beer. Kort schudde Shay haar hoofd. ‘Kleine bomen bestaan ook hoor.’ Begon ze aan haar kleine uitleg. Dat van die schors tho, dat was nog wel een beetje een vraagteken. Wanneer hij vermelde dat hij dus echt geen boom was schudde ze haar hoofd. ‘Stiekem ben je een nieuwe boomsoort, helemaal zeldzaam en zo. Zo zeldzaam dat je het zelf niet weet!’ Grijnsde ze vrolijk. Dit gesprek draaide uit op iets wat ze echt niet had verwacht, maar aye ze vond het wel helemaal cool dat de jongen er zo maar in mee ging. Gekwetst keek ze hem aan toen ze een eekhoorn werd genoemd. Dat was gemeen. ‘Je hebt een punt ja, maar ik ben dan ook geen eekhoorntje maar eender een koala.’ Yeah, Shay en haar humor was soms nog wel lachwekkend, soms maar hoor. Het merendeel van de tijd was het gewoon irritant stiekem.

De juiste persoon had ze echt wel voor, anders was ze niet op hem geland tbh. Even bij de les blijven hoor! Toen er een hele hoop aan vragen kwam trok shay haar wenkbrauw even op. Zo, dat was wel een mooi watervalletje aan woorden. Zijn stem werd paniekerig met de seconde, al pikte ze die paniek vooral op via zijn gedachtengang. Want zijn stem werd overheerst door iets van muziek? Stiekem werd ze gewoon helemaal gek, maar het leek wel of ze een viool hoorde of iets in die aard. ‘Ik heb je uitgekozen dus ik heb de juiste persoon voor, maar calm down er is niets aan de hand hoor.’ Klonk het op een geruststellende toon. Arme knul, helemaal overdonderd door haar acties.

Hij had zich voorgesteld als Conor. Daar kwam even de beleefdheid dan, al had ze die stiekem al lang achterwegen gelaten toen ze op hem was geland hoor. Maar details. ‘Gelukkig niet, anders zou ik sad zijn.’ Voor even trok ze een pruillipje. Ja, stiekem zou ze dat echt wel worden hoor. Like, hij was wel cool. Of nou ja, hij ging goed om met haar manier van hallo zeggen. Maar toen kwam het. Die bijnaam. Pretlichtjes danste vrolijk in haar ogen. Daar kon ze serieus wel mee leven, maar serieus tho pokémon kenner? Hoe cool was dat! Als een waar whatsapp-aapje hield ze even haar handen voor haar mond. Dit was te cool, for real. Door de coole opmerking van de dude, begon ze zelfs nog een gezellig vreugdedansje te doen. ‘Ik hou je niet tegen hoor.’ Ze pikte die verlegen vibes wel op, misschien moest ze even tryen om hem op zijn gemak te stellen of iets?

‘Ik moet nog wat aan mijn landingen werken, hoewel misschien was het stiekem wel opzettelijk. Daarom hoop ik dat je geen pijn hebt.’
Nah, dan zou ze zich veel te schuldig voelen. Maar gelukkig stelde de dude haar gerust dat hij niets had. Er leek ook niets van pijn gevoelens door zijn gedachte te gaan, dus ze zat wel goed right? ‘Thank god dat de hulpverlening hier gratis is.’ Sprak ze al lachend, haar plan in werking stellend om hem op zijn gemak te stellen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Conor Falk
Conor Falk
Class 3
Aantal berichten : 196

Character Profile
Alias: Mozart
Age: 18 years
Occupation:
Out of gravity  |&Conor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of gravity |&Conor   Out of gravity  |&Conor Emptydo jun 02, 2016 3:16 pm

Out of gravity
Shay Eriksen

’Kleine bomen bestaan ook hoor.’ Conor kon het gewoon niét begrijpen dat het meisje maar bleef doorgaan over het feit dat hij een boom was. Iets vinden om er tegenin te brengen? Nee, dat lukte niet meer. Het enige wat hij kon was onbegrijpelijk lachen en haar aankijken met een blik van whut? Niet dat het negatief was, integendeel! Dat stond ook wel op zijn blije hoofd te lezen dat hij geen kwaad van zins was. Vaak kwam hij ook op anderen over als een vreemde jongen met nog vreemdere gewoonten, maar dít.. Nee, dat overtrof zelfs zijn vreemdste dromen. ’Zeldzaam, zeg je.’ Conor deed alsof hij na dacht en plaatste twee vingers tegen zijn kin, wreef daarbij over zijn baard die er helemaal niet was en waarschijnlijk ook nog jaren op zich zou laten wachten. En toen kwam het idee waarbij hij toch nog kon verder kon meespelen in haar vreemde, verzonnen verhaaltje. Hij trok zijn vest half over zijn schouder en probeerde het etiketje in zijn hals te pakken te krijgen. Als een ware giraf draaide hij zijn hals zo ver totdat hij zogezegd het ding kon lezen. ’Ah ja!’ riep hij toen enthousiast uit en klapte in zijn handen. ’Nu zie ik het ook, ik ben een euhhh..’ Shit Conor, denk… ’Conorpinus!’ Hij perste zijn lippen bedenkelijk op elkaar en keek even vanuit zijn ooghoeken naar de lucht. Conorpinus, really? Shay daarintegen moest ook eventjes duidelijk maken dat ze geen eekhoorn was, maar wel een levensechte koala. Conor schudde met zijn hoofd en plaatste zijn hand even tegen zijn voorhoofd, net zoals mensen deden op een midzomerdag als je de zon wilde afweren. ’Oke oke, een koala.’ gaf hij haar toen haar zin en liet een lachende zucht tussen zijn lippen door fluisteren. Ze was 100% zeker een van de bijzonder waardigste personen die hij hier al tegen gekomen was.

Toen hij haar een bijnaam gaf leek er iets in haar houding te veranderen. In eerste instantie was Conor niet zeker of het positief of negatief was, aangezien het voor een moment leek alsof ze zou flauwvallen van extase. ’You okay?’ vroeg hij toen ze haar handen voor haar ogen sloeg. Maar dat alles okay was -of op een ‘Shay’ manier dan- bleek wel toen ze opeens een wel heel vreemd dansje begon te doen. ’Ik hou je niet tegen hoor.’ Conor trok zijn voorhoofd glad en begon zachtjes te lachen, niet wetende wat hij in deze situatie moest doen, bezorgd zijn om haar mentale toestand, of gewoon opgaan in het moment? Hij besloot voor het laatste te kiezen. ’Oke, Shayrizard it is!’ Hij liet grinnikend zijn hand achter zijn hals glijden. ’Conorpinus en Shayrizard, damn, dat klinkt echt als een psycho duo!’ Hij deed alsof hij een enorm geweer in zijn handen had en poseerde als een ware criminal. Zijn pet liet hij half tot over zijn ogen zinken en keek er uitdagend onder vandaag. ’Bonnie and Clyde 2.0’

Dat ze op haar landingen moest trainen was wel meer dan duidelijk en dat stond op Conors exentrieke gezicht af te lezen. ’Mocht het een troost zijn, mijn landingen zijn ook niet wat het moet zijn hoor!’ Oh nee, en misschien nog wel stukken erger als die van haar. Dat de hulpverlening hier gratis was, leek ze verdomd goed te weten, en Conor keek haar lichtelijk bezorgd aan. ’Wat heb jij wel niet allemaal uitgespookt hier dat je daar zo goed van op de hoogte bent?’ Hij wreef plagerig door haar haren en zette zijn eigen pet daarna weer wat beter op zijn hoofd. ’Toch geen problemen in het hoofd?’ vulde hij er toen al lachend op aan en bereidde zich al voor op een klap of een tackle, aangezien Shay hem wel iemand leek die daartoe in staat was.


Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Eriksen
Shay Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 119

Character Profile
Alias: Zephyr
Age: 19
Occupation:
Out of gravity  |&Conor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of gravity |&Conor   Out of gravity  |&Conor Emptyza jul 30, 2016 3:32 pm


“Lucky Strike”

Shay en haar raar gedoe ook altijd. Al vond ze het gewoon stiekem geweldig dat ze eindelijk ook eventjes iemand had die er gewoon helemaal in mee leek te gaan. Ze had natuurlijk altijd haar siblings gehad die er zo nu en dan in mee te leken gaan maar van een volkomen vreemde knul had ze dat niet verwacht. Misschien had ze hem per ongeluk wat te hard geraakt waardoor er in zijn hoofd wat los was gekomen? Dat zou sneu zijn tho. Dan zou ze zich gelijk schuldig voelen en hem meteen mee nemen naar de ziekenboeg hoor. De manier waarop hij haar aankeek zorgde ervoor dat ze even moest grijnzen. Natuurlijk was hij een zeldzaam boompje, en ze ging hem ooit nog wel vernoemen want zij had hem ontdekt en wel ja elke uitvinder vernoemde de zaken die hij vond, dus zij mocht dat ook! ‘Super zeldzaam zelfs.’ Glimlachte ze breed. Ah man, hij moest het zelf ook wel geloven hoor. Al zou de knul waarschijnlijk als persoon ook wel enkele zeldzame eigenschappen hebben tho, eentje had ze al ontdekt en dat was dat hij makkelijk meeging in andere hun fantasie. Best trait ever! Toen hij naar zijn eigen kraag greep trok ze even haar wenkbrauw op. Zo meteen verrekte hij nog iets of zo, dat was niet goed. Blijkbaar moest ze hem geen naam meer geven tho, de jongen deed het gewoon zelf. Oké, hij mocht ook wel een beetje credits. Klein beetje. ‘Zo gaat het de boeken in hoor. Conorpinus ontdekt door Shay!’ Klonk het een tikje te vrolijk. Stiekem zou dat nog eens wat worden hoor als het echt in de boeken kwam te staan. Weetje, ze scgreef het er stiekem gewoon zelf in. Yas, dat was een plan.

Bij het krijgen van de bijnaam wist ze even niet hoe ze zich moest gedragen. Ze kende deze jongen echt helemaal niet, maar toch ging hij haar zo maar koppelen aan een van haar favoriete pokémon? Daar scoorde hij echt wel veel punten mee hoor! De vraag van de jongen ging helemaal aan haar voorbij toen ze uiteindelijk in een vreugdedans was uitgebroken. Nou ja, iets wat op een vreugdedans moest lijken dan toch. Het was algemeen geweten dat haar moves niet op en top waren, maar ze gaf er eigenlijk helemaal niets op. Conorpinus leek het helemaal af te maken toen hij helemaal stoer ging poseren met een denkbeeldig wapen in zijn hand. Shay zelf, deed hem bijna na al ging ze net een beetje meer tegen hem aan staan. ‘We gaan toch niet zo gevaarlijk doen right? Ik ben al gevaarlijk genoeg met mijn landingen, ik zie het niet meteen zitten om een bank te overvallen en dan random te landen op een bewakingsagent of zo. Al zou dat wel even de perfecte afleiding zijn. Ik die val en het hulpeloze meisje speel, en dan kan jij stiekem al het geld gana verzamelen.’ Ah, daar ging haar fantasie weer op de vrije loop. Natuurlijk moest ze het nu ook wel delen met hem tho, want tja hij hoorde bij het complot.

Voor een kort moment keek ze hem vragend aan. ‘Kan je ook door de lucht lopen dan?’ Het zou wel zo sick zijn dat hij dat kon, dan had ze een maatje waarmee ze het luchtruim onveilig kon maken. Misschien had ze even niet moeten prijsgeven dat ze al wat tijd had doorgebracht in de ziekenboeg. Maar aye, waarschijnlijk zou hij het zelf ook wel hebben geraden. Met moeite probeerde ze nog onder zijn arm weg te duiken maar dat was mooi te laat, en voor heel even leek het wel alsof het Marsh was die zo door haar haren ging. Dat betekende dus wel dat ze het kon verdragen, al zat haar haar nu wel heel geweldig vast en zeker. Shay verdoezelde het een beetje door haar muts wat verder over haar oren te trekken. ‘Niet meer dan enig ander student hier.’ Grijnsde ze even, waarna haar hand vlug naar zijn pet schoot en zodra ze die had bemachtigd schoot ze door naar het klimparcours. ‘Ik val gewoon nogal vaak, en meestal heb ik geen zacht kussentje waar ik op land!’ Schreeuwde ze op een uitdagende toon naar de knul.


Terug naar boven Ga naar beneden
Conor Falk
Conor Falk
Class 3
Aantal berichten : 196

Character Profile
Alias: Mozart
Age: 18 years
Occupation:
Out of gravity  |&Conor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of gravity |&Conor   Out of gravity  |&Conor Emptyma nov 07, 2016 1:53 pm

Out of gravity
Shay Eriksen

Dat ze een komisch duo zouden zijn, daar bestond simpelweg geen twijfel over. Bonnie en Clyde 2.0, zoals Conor het omschreef. Hij moest grijnzen toen ook Shay een ganster-achtige positie aan nam en zich keerde zodat ze bijna met hun ruggen tegen elkaar stonden. Even hield Conor de pose aan, alsof hij wachtte tot er ergens uit de struiken een of andere paparazzi zou opduiken die dit moment op beeld zou vastleggen. Toen Shay begon te spreken viel hij uit zijn rol, luisterde naar het volgende verhaal dat ze uit haar mouw schudde. ’Banken overvallen, Shay je loopt wel op de feiten vooruit hoor.’ zei Conor, trok terwijl een wenkbrauw op. ’Ik dacht dat we zouden beginnen met het stelen van donuts uit de keuken?’ Hij moest kort grinniken, kon het zich inderdaad levendig voorstellen hoe die bewaker zou reageren, hij had enkele minuten geleden namelijk hetzelfde meegemaakt. ’Maar erg hulpeloos en onschuldig zie jij er niet uit, of je moet een verborgen acteertalent hebben.’ greens hij, terwijl hij keek naar de ogen van Shay die bijna leken op te lichten van enthousiasme. Hij dacht dat hij soms enthousiast kon zijn over iets, maar zij overtrof hem toch wel.

Toen Conor vertelde dat hij ook wat bakte van slechte landingen maken, keek ze hem vragend aan. ’Kan je ook door de lucht lopen dan?’ Conor wilde een hand door zijn haren halen, vergat dat hij zijn pet op had waardoor het er redelijk klunzig uit zag. ’Joa, zo iets.’ zei hij bescheiden, zeker omdat dit een deel was van zijn mutatie die hij nog niet onder de knie had. Of niet onder de knie wílde hebben. Hoogtevrees was nu niet iets dat stimulerend werkte om dat deel te trainen. Omdat hij toch bezig was met zijn eigen haar te fixen -door zijn onhandige stoot van net- ging hij ook door die van haar. Shay wilde hem ontwijken, maar voor een keer leken zijn reflexen sneller te zijn. Hij greens toen het deel van haar haren waar hij was doorgegaan redelijk warrig stond. Shay trok als reactie haar muts wat feller over haar hoofd en keek hem grijnzend aan. ’Niet meer dan enig ander student hier.’ was haar antwoord op zijn vraag en Conor trok een wenkbrauw op. Hij wilde zijn mond openen om iets te zeggen toen hij opeens voelde hoe zijn pet van zijn hoofd werd gevist. ’Heeey!’ riep hij op een verassend melodieuze manier en keek hoe Shay er als een konijn vandoor stoof. Richting het klimparcours. Een vermoeide zucht rolde over zijn lippen, maar zijn ogen fonkelden net zoals die van haar. Conor was gewoon allesbehalve lenig of sportief, dus als hij haar moest ‘vangen’ op het klimparcours om zijn pet terug te krijgen, dan was het al een verloren zaak. ’Ik val gewoon nogal vaak, en meestal heb ik geen zacht kussentje waar ik op land!’ Conor schudde breed grijnzend zijn hoofd terwijl hij naar het klimparcours jogde. ’Wat een geluk dat ik hier was vandaag.’ zei hij, als poging om haar aandacht wat van het klimmen zelf af te krijgen. Hij liep onder het klimparcours in plaats van er ook op te kruipen, sprong hier en daar wat in de lucht als poging om haar bij haar enkel vast te grijpen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Shay Eriksen
Shay Eriksen
Class 3
Aantal berichten : 119

Character Profile
Alias: Zephyr
Age: 19
Occupation:
Out of gravity  |&Conor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of gravity |&Conor   Out of gravity  |&Conor Emptydi dec 20, 2016 2:50 pm


“Lucky Strike”

Oké, stiekem moest ze Conor echt al veel langer zijn tegen gekomen hoor. Die knul was gewoon helemaal geweldig. Iemand die meeging in haar grapjes en haar fantasie, dat was gewoon keeping material hoor. Natuurlijk deed Marshall dat ook wel, maar dat was omdat die knul zijn arme zus toch nog iets of wat in toom probeerde te houden. Plus het was haar broer, die moest ze houden ongeacht wat. Al vond ze dat niet erg hoor. Nee, Marshall was haar maatje al moest die haar nog altijd even voorstellen aan Eloise hoor. Kort trok ze een pruillip. Natuurlijk liep ze niet op de feiten vooruit. ‘Wel, dat was mijn plan voor na de donuts. Je moet me wel kunnen volgen hoor, anders mislukt het.’ Sprak ze al lachend. Al klonk dat idee nog wel goed tho, want haar buikje begon al aardig te rommelen. En nee, er was geen onweer opkomst of iets in die aard. Geschokt keek ze Conor aan. ‘Hulpeloos misschien niet. Maar ik ben echt wel onschuldig hoor, het kwetst mezelf dat je dat durft te denken.’ Sprak ze hoofdschuddend waarop ze even naar de grond staarde. De eerste die haar ging geloven dat ze claimde dat ze onschuldig was, die zou ze kronen tot president of zo. ‘Nee, oké je hebt wel een punt. Ik ben klein, maar zeker niet onschadelijk.’ Lachte ze breed.

Als hij ook nog eens door de lucht kon lopen, hell dan mocht deze jongen echt wel met haar trouwen hoor! De actie die hij vervolgens deed, deed het meisje zachtjes lachen. Die pet zou ze maar eens moeten overnemen, dan kon hij tenminste door zijn haren gaan zonder er veel te schattig uit te zien. ‘Dat moet je me toch wel eens een keertje laten zien. Misschien kunnen we dan samen aan onze landingen werken.’ Glimlachte ze een tikje verlegen. Oké, man up. Shay schudde dat verlegen gevoel weer van zich af, iets waar Conor haar echt wel bij hielp. Ze was echt een seconde te laat geweest om hem te ontwijken en daardoor zaten haar haren dus nu lekker warrig. Maar gelukkig had ze haar muts tho, dan kon ze de meeste schade toch nog verstoppen. Niet cool! Maar ze had er de perfecte pay back voor. Het meisje had zijn pet afgepakt en was er als een haas vandoor gegaan in de richting van het klimparcour, als hij ze echt terug wilde dan mocht hij ze komen halen ook! Toch had ze nog heel even omgekeken toen hij op een nogal zangerige manier wat naar haar riep. Vreemd, maar ze ging zich er niet door laten afleiden. Behendig kroop ze erin, hopend dat de knul toch achter haar aan kwam. Anders zat ze hier mooi, kon ze de nieuwe boom van het eiland worden. Echt hoog zat ze gelukkig wel niet, niet dat ze last had van hoogtevrees of iets in die aard maar anders zou het ook weer zo sneu zijn voor hem. Net wanneer ze hogere en misschien ook veiligere oorden wou bezoeken hoorde ze hem wat zeggen waar ze om moest lachen. ‘Zeker wel, een tripje bespaard naar de ziekenboeg.’ Lachte ze vrolijk. Net op het moment dat ze naar beneden keek sprong de jongen omhoog en greep haar vast bij haar voet. Oh damn. Shay begon met haar voet te schudden, maar Conor leek niet meteen los te laten. ‘Zolang je mijn voet vast hebt, kan ik ook niet naar beneden komen zonder te vallen.’ Schreeuwde ze al lachend uit.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Out of gravity  |&Conor Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of gravity |&Conor   Out of gravity  |&Conor Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Out of gravity |&Conor
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Spinning around in zero gravity
» Music controls the gravity...
» Conor Falk
» Dropped from above (&Conor)
» Birthday Gift &Conor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Playground-
Ga naar: