INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Out of the Woods

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Emptyma maa 28, 2016 12:19 pm

never trust the

Wolf

for Ivy

Ze had het doek nog niet weggetrokken toen Storm haar vroeg of ze niet bang was. Maar wat voor vraag was het … aan een vampier dan nog wel. Ze leefde waarschijnlijk al lang genoeg om een beetje alles gezien te hebben. Daarnaast, ze was ondood, technisch gezien kon ze niet echt meer sterven dus waar hoefde ze dan nog bang voor te zijn in een schuurtje als deze? Haar grapje immers, hij begon te lachen en schudde uiterst geamuseerd zijn hoofd. Wauw, een meid met humor en good looks wat moest hij nog meer hebben om de nacht mee door te brengen? Zijn lach bleef nog na hangen tot ze het doek eraf trok en hij genoodzaakt een stapje achteruit deed voor hij al het stof in zijn gezicht zou krijgen zoals zij dat kreeg. In ieder geval had hij de frisse lucht gehad dus begon hij niet te hoesten zoals Ivy deed.

Storm was wel de eerste, typisch, om de bank uit te testen. Het had misschien zelf iets hoffelijks want hij wilde natuurlijk niet dat Ivy zou gaan zitten en eronderdoor zou zakken omdat het niet sterk genoeg meer was. Dus ja, hij ging er languit op gaan liggen alsof hij niets anders te doen had dan liggen voor de komende nacht. Hij keek naar haar en zag haar zoete glimlach na zijn woorden. Bij haar woorden immers moest hij eventjes denken. ‘Hmm, wat moet ik met die informatie doen.’ Vroeg hij zichzelf gespeeld luidop af. Hij kon gewoon zijn benen weg halen en haar de helft geven maar ze kon ook gewoon op zijn benen gaan zitten aangezien ze geen andere keuze had. Maar hij speelde voor de gentlemen en haalde zijn benen van de bank en ging wat rechter zitten. Het ding kraakte een beetje maar voor de rest leek het hem wel safe, ze zouden beide wel snel genoeg zijn, Ivy vooral. ‘Like you wish.’ Hij glimlachte charmant en klopte naast zich of de stoffige bank. Toen ze ging zitten keek hij naar de afstand. ‘Is dit één meter, of minder?’ Vroeg hij met een wijzende vinger tussen zichzelf en Ivy. Hij keek op en greens kort. ‘Hoelang loop jij al rond op deze wereld mevrouw de vampier?’ Vroeg hij haar nieuwsgierig. ‘Nu we hier toch zo gezellig in een oude stoffige schuur zitten midden in de nacht kan ik je maar beter een beetje,’ hij zweeg en liet zijn ogen langs haar lichaam glijden. ‘Leren kennen.’ Maakte hij beleefd zijn zin af …
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Emptyma maa 28, 2016 4:30 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
Met haar armen over elkaar geslagen wachtte ze tot hij een beslissing zou gaan maken. Maar ze had wel door dat hij het typische figuurtje was wat zijn gezelschap een beetje uit bleef dagen. Het leek erop dat hij even tijd had om na te denken. ‘Hmm, wat moet ik met die informatie doen.’ Ivy haalde een keer haalbaar adem en liet bij het uitademen een lange zucht horen. De zwarte schoudertas die ze mee had liet ze daarom maar op de stoffige grond vallen terwijl ze een relaxte pose aannam, iets meer leunend op haar rechterbeen. Maar zoals ze eigenlijk al verwacht had zwaaide hij zijn benen toch maar weer van de bank af zodat ze er zelf plaats kon nemen. ‘Like you wish.’ De ander klopte een keertje op de bank en niet lang daarna liet de brunette zich naast hem neerploffen. Een paar stofwolkjes vlogen op, maar die wapperde ze simpel weg met haar hand. Vanuit haar ooghoek keek ze naar Hal, die naar de afstand keek die tussen hen in zat. ‘Is dit één meter, of minder?’ vroeg hij al grijnzend. "Ik denk wel minder," zei ze terwijl ze een stukje dichterbij schoof, "zeker weten, minder." Een onschuldige glimlach verscheen weer rond haar lippen terwijl ze hem aankeek. ‘Hoelang loop jij al rond op deze wereld mevrouw de vampier?’ Hij was overduidelijk nieuwsgierig, evenals zijzelf om eerlijk te zijn. "Ik heb de eeuwige leeftijd van achttien, maar ik ben honderdvierendertig." Het klonk nog altijd zo raar, om zo'n onmenselijke leeftijd op te geven. ‘Nu we hier toch zo gezellig in een oude stoffige schuur zitten midden in de nacht kan ik je maar beter een beetje,’ hij zweeg en Ivy kon voelen hoe zijn ogen opnieuw over haar lichaam heen gingen. ‘Leren kennen.’ Meneer de grote boze wolf kende dus duidelijk geen schaamte. Een zacht lachje ontsnapte uit haar mond terwijl ze hem met een geamuseerde blik in haar ogen aankeek. "En wat versta jij onder 'leren kennen'?" vroeg ze met een uitdagende glinstering in haar ogen. Ondertussen schoof ze weer een klein stukje dichterbij. "Voelt je innerlijke wolf nog geen walging voor mij?" vroeg ze hem vervolgens nog.
tag, outfit & notes Outfit for Storm | x
♥ maya
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Emptyma maa 28, 2016 6:59 pm

never trust the

Wolf

for Ivy

Het liet extra indruk na om de beleefde persoon te zijn en haar de plaats aan te bieden in plaats van gewoon te blijven liggen. En als het één ding was dat Storm was dan was het wel de beleefde Brit waarin hij was uitgegroeid. Je zou het hem niet altijd nageven maar hij was en zou altijd een zekere gentlemen zijn. Niemand kon hem daarop tegen spreken of daarover klagen en Ivy zou dat ook niet doen want hij nam simpelweg zijn benen weg en ging terug wat rechter zitten. Het stof kwam in wolkjes naar boven, dit was geen plek voor van die mensen met smetvrees en toestanden. Hij wilde niet weten hoeveel stof hier aanwezig was, maar het deerde hem niet en het deerde haar ook duidelijk niet anders was ze nooit gebleven. De afstand tussen hen in was moeilijk in te schatten, bij haar opmerking keek hij haar geamuseerd aan en volgde nauwkeurig de beweging waarbij ze wat dichter kwam. ‘Veel minder.’ Zei hij quasi serieus, instemmend op haar woorden. Dat onschuldige glimlachje herkende het wel want als het iets was wat dames konden dan was het de onschuld zelf spelen.

Hij floot kort tussen zijn tanden toen ze zei hoe oud ze daadwerkelijk was. De achttien jaar zou je haar zeker kunnen nageven in dat lichaam maar honderdvierendertig, wauw. ‘Dat is,’ hij zweeg en knikte langzaam onder de indruk. ‘lang.’ Maakte hij de zin af. Hij wilde het niet weten, hij wilde er zelf niet aan denken of hij onsterfelijk was. Nadya had het ooit eens aangekaart en het had hem daadwerkelijk ergens bang gemaakt, heel zijn leven opgescheept zitten met Lupos was al erg, laat staan als je onsterfelijk was. ‘Weet jij je nog bezig te houden in al die jaren?’ Vroeg hij met een kleine glimlach. Ze moest toch al ongelofelijk veel gezien hebben, werd het niet saai na verloop van tijd? Bij haar vraag kwam de onschuld in zijn ogen zoals het eerder bij haar had gedaan. ‘Wat het inhoud, leren kennen, ik wil namelijk alles van je weten.’ Knipoogde hij alvorens hij een quasi streng gezicht trok. ‘Wat is jouw definitie onder leren kennen?’ Vroeg hij gelijk maar het lukte hem niet lang serieus te blijven. Toen ze nog wat dichter schoof en er zat echt niet veel afstand meer tussen keek hij met een kleine glimlach van de afstand op naar haar. ‘Ik zou het niet weten, ik heb hem gezegd dat hij zich niet mag moeien.’ Grapte Storm. Het was de eerste keer dat hij daadwerkelijk een grapje maakte over Lupos, in het bijzijn van een vampier dan nog wel. ‘Maar, even kijken,’ hij zweeg, bracht zijn vinger naar boven en streek het kort onder haar kin terwijl hij zogezegd geconcentreerd leek te zijn. ‘Nee, ik voel niets, jij?’ Vroeg hij terwijl hij zijn vinger weg trok. ‘Misschien klopt die legende niet, misschien kunnen we samen in één kamer zijn zonder elkaar naar de keel te vliegen. Heeft hopen aan voordelen.’ Ging hij nonchalant verder. Buiten begon het plots te regenen … verdomde weermutanten …
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Emptyma maa 28, 2016 9:03 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
De ander floot zacht tussen zijn tanden door toen ze haar exacte leeftijd vertelde. Logisch, want deze reactie had ze al zo vaak gehad als men achter dat onmenselijke getal kwam. ‘Dat is,’ begon hij en was een moment stil terwijl hij langzaam knikte, ‘lang.’ De brunette knikte een keertje daarop. Het was inderdaad al heel lang dat ze rondliep op deze aarde, maar tot nu toe had ze altijd wel weer wat anders gevonden om zich mee te vermaken. Zoals nu, nu ze naar Genosha was gehaald omdat het bestuur haar had opgezocht. Er waren wel jaren geweest waarin ze zich kapot had verveeld, jaren waarin ze moordlustiger was en mensen aan had gevallen. Want ja, ze had in het verre verleden wel doden op haar naam staan. Maar nu was het een nieuw tijdperk en zou ze zich op andere dingen richten. Ze mocht geen mensen meer bijten, alleen maar dieren. ‘Weet jij je nog bezig te houden in al die jaren?’ vroeg hij nu met een kleine glimlach. "Oh ja hoor, heel goed zelfs." Kort hief ze haar hand en ging door haar donkere haren heen. "Je wil niet weten hoeveel interessante individuen er rondlopen op deze aarde." Ivy bleef nooit hangen bij de saaie mensen, alleen de mensen die haar interesse trokken. Iemand zoals.. iemand zoals de persoon die nu naast haar zat.

Nu was het zijn beurt om eens onschuldig te kijken. ‘Wat het inhoud, leren kennen, ik wil namelijk alles van je weten.’ Zo, hij wilde dus alles van haar weten? Alles was heel veel. Hij knipoogde een keer en trok daarna een quasi streng gezicht naar haar. ‘Wat is jouw definitie onder leren kennen?’ Ivy haalde haar schouders een keer onwetend op en schoof daarna wat dichter naar hem toe. "Ik denk dat onze definities niet zoveel van elkaar verschillen." Ze vroeg hem naar zijn innerlijke wolf en keek hem toen afwachtend aan. ‘Ik zou het niet weten, ik heb hem gezegd dat hij zich niet mag moeien.’ Voor een kort moment trok haar mondhoek een beetje omhoog, hij was grappig, moest ze hem nageven. ‘Maar, even kijken,’ ging hij verder. Voordat ze het wist had hij zijn vinger omhoog gebracht en streek hij deze kort onder haar kin door. Uit reactie bewoog ze haar kin lichtjes mee naar boven en keek hem zonder te knipperen aan. ‘Nee, ik voel niets, jij?’ vroeg hij toen zijn vinger weer verdwenen was. "Ik voelde niks behalve warmte," zei ze toen. Hij moest vast wel gevoeld hebben dat haar huid ijskoud was. ‘Misschien klopt die legende niet, misschien kunnen we samen in één kamer zijn zonder elkaar naar de keel te vliegen. Heeft hopen aan voordelen.’ De ander ging nonchalant verder met zijn praat terwijl het buiten begon te regenen. Ivy richtte kort haar blik naar het kapotte raampje, het regende best hard nu. "I don't feel like leaving this cabin now.. you?" vroeg ze hem toen rustig terwijl ze haar rode sjaal over haar hoofd trok en het ding naast haar op de bank dropte. Eigenlijk had ze er niks aan, want koud had ze het toch wel, en het klemde alleen maar een beetje om haar nek heen. "And by the way," sprak ze met haar typische Britse accent, "it's not fair that you're the only one touching everybody." Ze kon het daarom dus niet laten om zelf haar hand nu ook op te tillen en haar vingers zacht langs zijn strakke kaaklijn te laten gaan. Just checking of haar oervampier nu niet ging protesteren.
tag, outfit & notes Outfit for Storm | x
♥ maya
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Emptyma maa 28, 2016 9:38 pm

never trust the

Wolf

for Ivy

Ivy was echt niet bang om te zeggen wat ze wilde zeggen, of te doen wat ze wilde doen. Het was best komisch om bij haar in de buurt te zijn, gewoon al om de hele ironie dat ze een vampier was en hij een weerwolf en ze er beide grapjes om konden maken terwijl hij eigenlijk echt wel moest opletten met wat hij deed. Maar Lupos … die was nog steeds stil, zat precies te wachten tot hij een geheime verrassingsaanval kon uitvoeren eens hij genoeg informatie had. Storm onderdrukte het gevoel ondanks dat hij volkomen ontspannen was. ‘Jij bent vast meester in het vinden van interessante individuen.’ Hij trok zijn mondhoek naar boven en glimlachte scheef. ‘Ik kan me niet voorstellen, ik heb me altijd aardig weten te redden zonder verveling maar meer dan honderd jaar …’ Hij schudde zijn hoofd. Hij had het er met Nadya ookal over gehad maar haar leven was totaal anders dan dat van Ivy. ‘Maar ik kan me best voorstellen dat er veel interessants rond loopt op de wereld.’ Hij keek haar kort aan en glimlachte. Hijzelf was nooit uit Londen geweest, een heel klein stukje Frankrijk in zijn weg naar hier maar naast dat, nooit veel gezien. Dus hij kon het enkel maar aannemen, maar ze moest gelijk hebben, er moet wel genoeg interessants op de wereld rondlopen, zelfs voor Storm.

Haar definitie onder leren kennen was dezelfde als de zijne, goed, je wist immers maar nooit wat zij eronder verstond. Niet dat je het echt kon mis interpreteren. Maar het was ideaal, nu kon hij pas alles over haar te weten komen en als ze het zelf wilde kon ze hier en daar wel iets van hem te weten komen. Alles behalve de moeilijke stukken van zijn weerwolfbestaan eigenlijk, dat hield hij liever voor zichzelf. Toen hij zijn vinger onder haar kin bracht voelde hij enkel haar koude bleke huid onder de hitte van zijn vinger, ze bewoog haar hoofd mee zonder haar blik van hem los te laten. Storm kon het niet laten om haar een charmante glimlach te schenken. Maar nee, het deed niets met Lupos, die bleef koest op de achtergrond, vreemd. Bij haar woorden strekte hij zijn hand voor zich. ‘Wat wij hebben en jullie niet, een hoge lichaamstemperatuur.’ Hij zweeg en keek haar weer zijdelings aan. ‘Al dat vergelijken is intrigerend om eerlijk te zijn.’ Gaf hij toe. Hij vond het oprecht interessant, gewoon omdat ze de eerste vampier was die hij tegen kwam. Zijn broertje zou hiervan smullen, twee legendes in één schuur samen. Buiten helaas … het begon te regenen en niet zachtjes, het begon te gieten. Storm keek naar het plafond dat gelukkig wel stabiel genoeg was om geen water binnen te laten. ‘In dat weer kom ik niet buiten, echt hondenweer, of wolvenweer, maakt niet uit.’ Hij keek opzij en grinnikte kort. Hij zakte een klein beetje door en maakte het zichzelf gemakkelijk aangezien ze hier wel nog even zouden zitten. Het viel hem eigenlijk nu pas op dat ze een Brits accent had, net als hem en dat maakte het allemaal nog beter. Maar hij kon er niet over beginnen want hij voelde haar vinger langs zijn kaaklijn gaan, hij bewoog zijn hoofd mee onder de druk en keek haar met zijn ontmantelende blik afwachtend aan. ‘En? Wat denk je, zijn we veilig voor elkaar of moeten we daar eerst nog verdere testen voor doen?’ Ach Storm, altijd vooruit denkend. ‘Trouwens, van waar uit Engeland kon jij ergens? Of is je Brits accent iets dat je onderweg hebt opgeraapt?’ Vroeg hij nieuwsgierig. Hij moest het nu toch wel weten, Brits was al sexy op zich, om het van over haar lippen te horen, welja …
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Emptyma maa 28, 2016 10:22 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
‘Wat wij hebben en jullie niet, een hoge lichaamstemperatuur.’ Om het nog makkelijker te maken, zij vampieren hadden helemaal geen lichaamstemperatuur. Hun blikken kruisten elkaar weer voor eventjes. ‘Al dat vergelijken is intrigerend om eerlijk te zijn.’ Ivy knikte een keertje en dacht na over wat ze hem nog meer zou kunnen vragen om wat meer over hem te weten te komen. ‘In dat weer kom ik niet buiten, echt hondenweer, of wolvenweer, maakt niet uit.’ Bij die opmerking kon ze het niet laten om zacht met hem mee te grinniken. "Wolvenweer is inderdaad een zeer toepasselijke benaming voor dit fenomeen." De ander maakte het zich gemakkelijk en Ivy deed er dan ook niet moeilijk over om haar benen op te trekken, dat zat altijd wat confortabeler.

Haar hand ging langzaam over zijn kaaklijn heen. De brunette kantelde haar hoofd lichtjes waardoor haar glanzende lokken een beetje aan de kant vielen. Toen ze bij zijn kin was liet ze haar hand weer zakken en legde ze deze op haar eigen been neer, zijn afwachtende blik nu pas opmerkend. ‘En? Wat denk je, zijn we veilig voor elkaar of moeten we daar eerst nog verdere testen voor doen?’ Ivy maakte een nadekend geluidje en keek hem toen met licht samengeknepen ogen aan. "Ik denk van wel," zei ze terwijl ze de nadruk op denk legde, "Maar een ander testje om het honderd procent zeker te weten kan geen kwaad. Enige voorstellen?" vroeg ze toen met een licht uitdagende blik in haar ogen.

Het was haar inderdaad opgevallen dat hij met een duidelijk Brits accent sprak, wat betekende dat ze beide wel een beetje dezelfde roots moesten hebben. ‘Trouwens, van waar uit Engeland kon jij ergens? Of is je Brits accent iets dat je onderweg hebt opgeraapt?’ vroeg hij haar nieuwsgierig. "Ik kom inderdaad uit Engeland, Londen om precies te zijn. Jij?" Ze was er vrijwel zeker van of hij kwam eveneens uit Engeland, anders moest hij wel heel goed opgelet hebben bij iemand om diens manier van praten over te nemen.
tag, outfit & notes Outfit for Storm | x
♥ maya
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Emptyma maa 28, 2016 11:01 pm

never trust the

Wolf

for Ivy

Haar huid voelde voor hem niet overdreven koud aan maar dat kwam gewoon door het feit dat zijn lichaamstemperatuur zo hoog lag, het bracht een beetje naar hetzelfde niveau. Hij voelde koeler aan, net als zijn huid warmer aanvoelde voor haar maar het was niet zo dramatisch. Daarnaast kon Storm nooit echt koud hebben, dat bewees hij door het feit om in een T-shirt en niets extra van jas midden in de nacht het bos in te gaan terwijl de temperaturen wel langs de lage kant lagen. Plus het begon te regenen, nee, te watergieten en hij voelde daar zelf de kilte niet van. Dus haar huid, het had iets aangenaams koel, hij zou er wel aan kunnen wennen. Wolvenweer … dat was het wel. ‘Wij zitten alvast beschut, voor hoelang dit nog zal duren.’ Hij draaide zijn hoofd en keek haar aan. ‘Slapen jullie of is dat een fabeltje over vampieren?’ Vroeg hij prompt. Sommige verhalen werd er gezegd dat vampieren niet sliepen, omdat ze ondood waren. De beste persoon om dat te vragen was aan een vampier zelf, toevallig zat er eentje naast haar. Het kwam gewoon in hem op en aangezien ze geen erg had de vragen te beantwoorden vroeg hij ze ook maar gewoon.

Haar vinger tegen zijn huid joeg iets door zijn lichaam, positief welgezegd. Lupos reageerde erop maar niet in de heftige vorm. Storm voelde enkel een kleine druk, iets dat hij meteen weer wist te onderdrukken door zijn wilskracht. Maar Lupos had gereageerd bij de aanraking, dus het was misschien toch waar wat ze zeiden? ‘Je denkt van wel.’ Herhaalde hij traag haar woorden. Hij draaide zich half in de zetel zodat hij haar recht kon aankijken. Hij liet zijn elleboog achter op de bank rusten en liet zijn hoofd op zijn arm rusten. De uitdagende blik in haar ogen na haar woorden deden hem glimlachen. ‘Voorstellen genoeg.’ Meer zei hij niet, ze kon er vast zelf wel op uit komen. Ze waren een beetje uit hetzelfde hout gesneden, althans, zo zag hij het. Toen ze immers vertelde van waar ze kwam vergat hij algauw het ding rond voorstellen. ‘Dat meen je niet, ik ook.’ Hij leunde achteruit en greens opgelaten, helemaal in zijn element. ‘Ik zou nog moeten denken dat we voorbestemd zijn.’ Greens hij breed. ‘Dat betekend dat jij het dichtste bent wat ik heb aan thuis en je weet wat ze zeggen over dingen die je nauw aan het hart liggen,’ hij zweeg en glimlachte verleidelijk. ‘Die moet je koesteren.’ Dat was de eerste persoon hier op het eiland die hij had leren kennen die uit Londen kwam. Uitgerekend een vampier, nu moest hij op zen minst testen hoezeer veilig ze waren voor elkaar. ‘Uitgerekend jij.’ Hij schudde ongelovig zijn hoofd. ‘Ik mocht je al, nu mag ik je enkel nog meer.’ Knipoogde hij …
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Emptyma maa 28, 2016 11:30 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
Het geluid van zware regendruppels die op het oude schuurtje neerkwamen was overduidelijk te horen, zeker omdat het kapotte raampje ervoor zorgde dat het geluid rechtstreeks naar binnen kon komen. Toch overstemde het hun stemmen nog niet, wel zo fijn omdat ze niet bepaald in de mood was om te gaan zitten gillen tegen elkaar. ‘Wij zitten alvast beschut, voor hoelang dit nog zal duren.’ De brunette knikte een keertje, maar bedacht zich toen. "Zolang het maar voor zonsopgang is," zei ze en wierp een snelle blik uit het raam, maar het enige licht was nog dat van de maan die naar binnen scheen. ‘Slapen jullie of is dat een fabeltje over vampieren?’ vroeg hij toen plotseling. "Ja, we slapen." Ivy wist ook wel dat er genoeg fabeltjes over vampieren rondgingen, maar zijzelf had in elk geval wel haar slaap nodig. En daarbij, het was een perfect moment om je hoofd leeg te maken en eventjes niet meer aan de moeilijke dingen van het leven te moeten denken. Daarbij waren het ook weer een aantal uren per dag waarbij ze zich geen zorgen hoefde te maken om het vinden van bloed. Hier op Genosha waren de regels wel duidelijk. Andere mutanten zijn vrienden, geen voer. Dus moest ze zich maar voldoen met dierenbloed.

‘Je denkt van wel.’ Nadat ze haar hand had neergelegd herhaalde hij haar woorden en draaide hij zich wat beter naar haar toe. Hij moest glimlachen nadat ze hem een uitdagende blik had geschonken. ‘Voorstellen genoeg.’ Ivy haalde kort haar schouders op, fair enough. Het feit dat ze uit dezelfde streek kwamen viel hem duidelijk ook goed, want hij leunde achteruit en kon het blijkbaar niet laten om wat opgelaten te grijnzen. ‘Dat meen je niet, ik ook.’ Nou, dat was ook weer toevallig. ‘Ik zou nog moeten denken dat we voorbestemd zijn.’ Een weerwolf en een vampier die ook nog eens uit dezelfde streek kwamen. "Je zou het inderdaad bijna denken." Ze kon het niet laten. ‘Dat betekend dat jij het dichtste bent wat ik heb aan thuis en je weet wat ze zeggen over dingen die je nauw aan het hart liggen,’ begon hij waarna hij voor een kort moment zweeg. Op dat moment hief ze haar wenkbrauw op en keek hem afwachtend aan, nieuwsgierig naar wat hij zou gaan zeggen nu. ‘Die moet je koesteren.’ Oh jeetje, hij was wel heel erg charmant zeg. En dat nog van een weerwolf, een soort die ze tot nu toe had beschouwd als een stelletje doorgedraaide haarballen. Blijkbaar bezaten sommige dan toch nog een soort van charme. Deze in het speciaal. ‘Uitgerekend jij.’ De ander schudde zijn hoofd. ‘Ik mocht je al, nu mag ik je enkel nog meer.’ Ivy maakte een quasi verbaasd 'o' gebaar met haar mond en grinnikte daarna kort. "Is dat zo?" zei ze met de nadruk op het eerste woord van dat zinnetje. "Wie weet worden we nog wel het eerste voorbeeld van een weerwolf en vampier die elkaar zo veel mogen." Ze haalde haar hand door haar haren heen en sloeg deze wat naar achter, haar blik nog altijd op hem gericht houdend.
tag, outfit & notes Outfit for Storm | x
♥ maya
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Emptydi maa 29, 2016 11:48 am

never trust the

Wolf

for Ivy

De zware regen buiten ontnam hem een deel zijn zintuigen en dat was voor een keer een goed ding. Storm kon zich er mateloos aan ergeren dat hij alles kon horen zelf op een afstand van twee kilometer en dat hij alles kon ruiken dat dagen tot weken oud was. Dus de regen waste die geur eigenlijk een beetje weg, het vervaagde tot er enkel de muffe geur van de schuur en Ivy was, niet dat zei echt een specifieke geur had … geen eigenlijk. En het geluid van de regen ontnam hem de geluiden vanuit het bos dus voor hem was het een zekere rust en dat zag je duidelijk aan zijn houding. Bij haar woorden keek hij haar voor een moment fronsend aan. ‘Dus dat klopt wel.’ Hij staarde terug naar de regen. ‘Dan moeten we er gewoon door. Het is nog exact zes uur en veertig minuten tot de zon officieel opkomt.’ Ja, zijn extra gevoel voor tijd was in sommige momenten heel erg handig. Hij keek haar aan en glimlachte kort. ‘Tijd zat.’ Knipoogde hij. Blijkbaar was het niet slapen een echt fabeltje want zij deed het dus wel. ‘Maar overdag dan neem ik aan. Wat met je lessen?’ Vroeg hij gelijk nieuwsgierig. Hij wou haar vragen of het bloed klopte maar dat leek hem net iets te persoonlijk misschien. Moest je hem nou zien, normaal was hij nooit echt zo nieuwsgierig. Maar hij meende wat hij eerder zei, het intrigeerde hem.

Maar het weetje, dat ze uit Londen kwam, spande toch wel de kroon. Hij kon het nooit verbergen, hij was trots op zijn afkomst en hij mistte het verschrikkelijk dus dit … hij was gewoon opgelaten om iemand te ontmoeten die hopelijk dezelfde liefde voor het land bezat als hij deed. Dus hij kon het niet onder stoelen en banken wegsteken dat ze een extra puntje had gekregen, enkel omdat ze al uit Londen kwam. Plus dat lichaam van haar, dat uiterlijk, puntjes genoeg. Het enige min punt was daadwerkelijk dat ze vampier was maar hij zag geen protest van weerskanten dus een echt min punt kon je het niet noemen. ‘Ik neem aan dat je ver voor mijn tijd in Londen zat anders zou ik je zeker al eens ontmoet hebben.’ Zei hij. Ja, Storm kende ieder meisje in Londen, hij stond erom bekend net als hij er hier om bekend stond. Haar woorden deden hem charmant glimlachen. ‘Wel, ik heb er geen bezwaar tegen om dat uit te testen. Geschiedenis schrijven is zowat mijn ding,’ grapte hij zachtjes. ‘Vampier en weerwolf voor het eerst samen.’ Las hij op een autoriteit toontje een zogezegd krantenkop voor. Hij keek opzij naar Ivy en glimlachte zijn scheve glimlach. ‘Het zou goed staan, met ons foto enzo.’ Hij knikte quasi goedkeurend. Ja, de fantasie …
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Emptydi maa 29, 2016 7:29 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
‘Dus dat klopt wel.’ De brunette knikte een keer langzaam met haar hoofd, het hele zonlicht verhaal klopte inderdaad. En hoe. ‘Dan moeten we er gewoon door. Het is nog exact zes uur en veertig minuten tot de zon officieel opkomt.’ Nou, blijkbaar had meneer de grote boze wolf een goed gevoel voor tijd, zo precies wist hij het namelijk wel te vertellen. ‘Tijd zat.’ En dan te bedenken dat ze als ze wilde in een paar secondes terug in haar kamer kon zijn als ze wilde. Maar dan zou ze alsnog nat worden plus dit gesprek was aardig interessant aan het worden. ‘Maar overdag dan neem ik aan. Wat met je lessen?’ vroeg hij toen weer nieuwsgierig. "Het donkere hoekje van de klas," zei ze met een kleine schouderophaal en grijnsde scheef. Ja, je kon wel zeggen dat ze een meisje was wat echt in de schaduwen leefde. Daarbij zat er toch niet vaak iemand bij haar, iedereen kon namelijk wel redelijk snel raden wat ze was en daarom bleven de meeste weg.

‘Ik neem aan dat je ver voor mijn tijd in Londen zat anders zou ik je zeker al eens ontmoet hebben.’ Opnieuw knikte het bleke meisje, want dat sprak wel voor zich toch? "Al heb ik de laatste paar jaar wel in Londen doorgebracht." Maar het was ook weer niet zo dat ze zich dan overdag buiten vertoonde, ofcourse. Het geheimzinnige leven in de stad waarbij ze enkel 's nachts tot leven kwam. En daarbij, in zo'n drukke stad viel het niet snel op als er zo hier en daar een persoon levenloos neerviel. Heel af en toe was zij de oorzaak van zo'n incident, maar daar kwam toch niemand achter. ‘Wel, ik heb er geen bezwaar tegen om dat uit te testen. Geschiedenis schrijven is zowat mijn ding,’ grapte hij toen. ‘Vampier en weerwolf voor het eerst samen.’ Ivy kon het niet laten om kort te grinniken en haar hoofd opnieuw te schudden. ‘Het zou goed staan, met ons foto enzo.’ Nu keek ze hem met een ondeugende blik in haar ogen aan. "Alleen voor op een foto?" vroeg ze hem toen, schaamteloos.
tag, outfit & notes Outfit for Storm | x
♥ maya
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Emptydi maa 29, 2016 7:49 pm

never trust the

Wolf

for Ivy

Tijd was tegenwoordig iets waar Storm zoveel tijd in stak dat hij het haast tot op de seconde nauwkeurig kon zeggen. Want iedere seconde, iedere minuut, ieder uur die verstreek was er eentje dichter bij de volle maan dus ja … hij had redens om de tijd in de gaten te houden. En aangezien wolven meer nachtdieren waren was het voor hem heel gemakkelijk om zonsondergang en zonsopgang aan te voelen. Dus hij was wel een precisie op dat vlak, ze hoefde niet te klagen. Toen ze hem een antwoord gaf op zijn vraag, dat ze het donkere hoekje in de klas opzocht keek hij haar voor een tel lang bedenkelijk aan. Eigenlijk verschilden ze zo hard niet … Storm had geen bezwaar tegen zonlicht of de dag maar toch verkoos Lupos altijd de nachten en de duistere plekken. Het lag misschien aan Lupos zijn ingesteldheid om meer de donkere plaatsen te kiezen, het was ook een donker wezen dus het was logisch. ‘Op zich verschillen we niet zo heel veel van elkaar.’ Zei hij bedenkelijk. ‘We zijn beide nachtwezens, jij omdat het je overlevingsinstinct is en ik omdat het mijn jachtinstinct is. Ik functioneer op weinig slaap, jij blijkbaar ook want anders zou je hier niet zijn.’ Hij liet zijn vinger kort op haar onderarm rusten. Hij glimlachte voor een moment en haalde zijn vinger weer weg.

Ze had de laatste paar jaar wel in Londen doorgebracht en hij had haar nooit ontmoet en dat terwijl hij, nog geen weerwolf zijnde, wel van het nachtleven hield. Maar Londen was groot, gigantisch dus het was toeval dat ze elkaar nog niet eerder waren tegen het lijf gelopen. ‘En ik maar zoeken naar mijn prinses op het witte paard maar je kwam nooit opdagen.’ Grapte hij met een geamuseerde grijns. Hij staarde voor een moment lang naar de houten muur van het schuurtje terwijl de regen bleef naar beneden kletteren. Londen … hij miste het veel te hard. ‘Ik was nog geen weerwolf toen dus je zou een andere versie van mij gehad hebben.’ Hij keek haar aan en haalde zijn wenkbrauwen kort op. Zoveel anders was die versie niet, nu moest hij gewoon veel meer opletten en kon hij niet met iedereen doen wat hij wilde. Was het Storm niet die uitdaagde dan was het Ivy wel. “Alleen voor op de foto?” Vroeg ze meteen uitdagend. Storm keek haar aan en glimlachte traag. ‘God nee, al weet ik niet hoever die weerwolf van me het zou uithouden om met je opgescheept te zitten.’ Knipoogde hij. ‘Maar,’ hij zweeg en boog zijn hoofd wat dichter naar haar toe. ‘Mijn menselijke kant zou dat wel zien zitten en niet enkel voor op de foto.’ Hij trok zijn hoofd terug en glimlachte weer zijn charmante glimlach …
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Emptydi maa 29, 2016 8:07 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
‘Op zich verschillen we niet zo heel veel van elkaar.’ Ivy keek op en keek hem wat afwachtend aan, benieuwd naar wat voor reden hij daarvoor zou hebben. Immers trok je niet heel snel zo'n conclusie. ‘We zijn beide nachtwezens, jij omdat het je overlevingsinstinct is en ik omdat het mijn jachtinstinct is. Ik functioneer op weinig slaap, jij blijkbaar ook want anders zou je hier niet zijn.’ Daar had hij inderdaad een punt, maar toch kon ze hem niet helemaal zien als het figuur wat liever in de schaduwen leefde. Hij leek juist graag aandacht te krijgen, maar dat kon ook natuurlijk een foute interpretatie van haar zijn, of het was zijn menselijke kant die dat graag wilde. In elk geval was het lastig om een stempel op iemand te drukken. Iets wat in haar geval daarin tegen niet zo moeilijk was. Kort keek ze naar de vinger die tegen haar onderarm aan kwam, maar die niet heel lang daarna alweer terug werd getrokken.

‘En ik maar zoeken naar mijn prinses op het witte paard maar je kwam nooit opdagen.’ Daar had hij haar weer, want ze kon het niet laten om weer kort te grinniken bij deze woorden. Ivy luisterde naar de regen die op het dak van het schuurtje neer kletterde, ergens gaf het haar het gevoel van thuis. Want in Londen kon het soms ook zo enorm gieten, heel vervelend vond ze dit achtergrond geluid dus niet. ‘Ik was nog geen weerwolf toen dus je zou een andere versie van mij gehad hebben.’ Nu begon ze wat meer interesse te krijgen in zijn weerwolf kant, dus kantelde ze haar hoofd weer lichtjes en leunde met haar wang op haar hand. "Hoe is het eigenlijk allemaal begonnen. Ik bedoel, ik neem aan dat je bent veranderd door een beet?" Zelf was ze ook door een beet veranderd, al waren er natuurlijk mensen die twee vampier ouders hadden en dus geboren bloedzuigers waren. Al was dat fenomeen iets wat niet vaak voorkwam.

‘God nee, al weet ik niet hoever die weerwolf van me het zou uithouden om met je opgescheept te zitten.’ Hij knipoogde weer naar haar en als ze nog menselijk was geweest had ze nu zeker gebloosd, maar dat was eveneens iets wat niet meer echt bij haar gebeurde. ‘Maar,’ nu was hij even stil en boog hij zijn hoofd wat naar haar toe. ‘Mijn menselijke kant zou dat wel zien zitten en niet enkel voor op de foto.’ Lang over een reactie hoefde de brunette niet na te denken, want ook zijzelf boog haar hoofd lichtjes naar voren, alsof ze op het punt stonden om elkaar een staatsgeheim te vertellen waar niemand iets van mocht weten. "Ik mag die menselijke kant van je wel," zei ze op een gedempte toon terug en rechtte haar rug weer, iet wat zelfvoldaan duidelijk.
tag, outfit & notes Outfit for Storm | x
♥ maya
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Emptydi maa 29, 2016 8:36 pm

never trust the

Wolf

for Ivy

Ze vroeg hem hoe het allemaal was begonnen, of hij was gebeten en hoe het daarna allemaal verliep. Storm keek haar kort aan, er veranderde iets in zijn blik, hij werd iets serieus en er was misschien ergens iets van gemis en schuld te zien. ‘Ik ben gebeten.’ Antwoordde hij de gemakkelijkste vraag. Storm had het nooit gemakkelijk gehad om te vertellen hoe hij weerwolf was geworden. Zeker niet omdat hij drie van zijn beste vrienden erbij verloor en daarna een hele rij aan doden achter liet waar hij helemaal niet trots op was. Maar Lupos was niet onder controle te houden en dat was nu nog steeds het geval. Buiten volle maan had hij soms grip op de wolf maar het zeldzaam, zelf hier op het eiland kostte het hem alle moeite soms. ‘Blijkbaar werkt het echt zo dat als je gebeten word door een andere weerwolf je er zelf ook eentje word. Ik ben,’ hij zweeg en keek haar lange tijd in stilte aan. ‘acht maanden weerwolf nu. Toen ik die nacht gebeten werd stelde ik mezelf er niet veel bij voor. Ja, ik had nog nooit zo’n grote wolf gezien, de snelheid, de ogen, de lengte …’ zijn stem stierf weg en zijn blik werd een beetje dromerig terwijl hij het beeld in zich naar voor bracht van die gigantische wolf. ‘Het was pas de week erna dat ik de veranderingen merkte, mijn wond, de beet verdween geheel.’ Hij zweeg en tikte kort tegen zijn eigen onderarm, op exact de plaats waar de beet had gezeten. ‘En dan werd in de loop van die week mijn gehoor beter, mijn smaak en reukzin beter. Ik had zelf geen bril meer nodig om te lezen. Ik was sneller, efficiënter, alles functioneerde beter. En dan de derde week begon mijn lichaam zich klaar te maken voor de transformatie.’ Hij zweeg opnieuw en staarde voor zich uit, niet naar Ivy, niet naar de regen, gewoon voor zich uit. ‘Een week voor volle maan ben ik altijd lastig,’ hij keek haar aan en glimlachte zwak. ‘kortaf, gehumeurd, mijn hartslag gaat sneller over de grens. De weerwolf die me gebeten had is me toen komen opzoeken om te zeggen wat ik ben en wat ik moet doen. En dan verdween hij weer, liet me achter. Na die eerste volle maan ben ik direct vertrokken uit Londen.’ Sloot hij af. Er was zoveel meer maar dit was de korte richtlijn van hoe Lupos eigenlijk was geboren. ‘Lupos, dat is hoe sommigen hem noemen.’ Prevelde hij er nog achter.

Hij zuchtte eens dramatisch en haalde dan zijn vrolijke blik weer op. Hij wilde nooit te lang stil staan bij hoe het allemaal was begonnen. Het deed al pijn genoeg op zich. Dus het was ergens gemakkelijk, als een knopje indrukken en Storm werd weer zijn charmante eerlijke zelf. Zijn menselijke kant werd door iedereen wel apprecieert, hij was een sociaal persoon en hij had alle charmes die hij hoorde te hebben. Dat hij Ivy zag zetten wel … wat zag Storm nou niet zitten? Het was al duidelijk geweest vanaf het moment dat hij haar had gezien in het bos tot nu. En hij loog er ook niet over. En blijkbaar zij ook niet want ze bracht haar hoofd ook wat dichter en fluisterde hetzelfde terug. ‘Helaas voor jou kan ik mijn slechte kant niet onderdrukken.’ Hij trok een vies gezicht al klaarde dat bijna gelijk weer op. ‘Maar dat valt eigenlijk enkel maar te ondervinden op het moment zelf.’ Hij bracht zijn pols naar omhoog en keek naar zijn hartslagmeter alvorens hij terug naar Ivy keek. ‘Als je het aandurft met een weerwolf, het schijnt dat we behoorlijk vinnig kunnen zijn.’ Knipoogde hij. Er kon niets gebeuren, hij zou zijn lippen als het ware tegen de hare kunnen drukken zonder effect maar het kon ook een hele andere kant op gaan. Hij was er zelf niet zeker van, eigenlijk zou hij dit spelletje zelf niet mogen spelen. Storm onderdrukte Lupos maar was hij sterk genoeg om dat onderdrukt te houden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Emptywo maa 30, 2016 8:36 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
‘Ik ben gebeten.’ Met dat vermoeden had ze dus gelijk gehad. ‘Blijkbaar werkt het echt zo dat als je gebeten word door een andere weerwolf je er zelf ook eentje word. Ik ben,’ maar zijn zin maakte hij nog niet af en keek haar een aardig tijdje zwijgend aan, ‘acht maanden weerwolf nu. Toen ik die nacht gebeten werd stelde ik mezelf er niet veel bij voor. Ja, ik had nog nooit zo’n grote wolf gezien, de snelheid, de ogen, de lengte …’ Ivy kantelde haar hoofd een beetje toen hij nogal dromerig voor zich uit staarde. ‘Het was pas de week erna dat ik de veranderingen merkte, mijn wond, de beet verdween geheel.’ Haar blik volgde zijn beweging naar zijn onderarm, waarna deze al snel weer omhoog kroop naar zijn gezicht. ‘En dan werd in de loop van die week mijn gehoor beter, mijn smaak en reukzin beter. Ik had zelf geen bril meer nodig om te lezen. Ik was sneller, efficiënter, alles functioneerde beter. En dan de derde week begon mijn lichaam zich klaar te maken voor de transformatie.’ Het was interessant en tegelijk ook wel vreemd om dit verhaal zo te horen. Immers was het voor een vampier niet gebruikelijk om een gesprek te hebben met een weerwolf over zijn transformatie. Hun soorten praatte eigenlijk nooit met elkaar. ‘Een week voor volle maan ben ik altijd lastig,’ hij leek weer te kunnen glimlachen. ‘Kortaf, gehumeurd, mijn hartslag gaat sneller over de grens. De weerwolf die me gebeten had is me toen komen opzoeken om te zeggen wat ik ben en wat ik moet doen. En dan verdween hij weer, liet me achter. Na die eerste volle maan ben ik direct vertrokken uit Londen.’ Ivy knikte een keer langzaam na zijn woorden. ‘Lupos, dat is hoe sommigen hem noemen.’ Lupos. Dat was hoe de beestachtige kant van hem genoemd werd. Ze had er geen woorden voor, en daarom besloot ze niet door te vragen naar dit onderwerp. Wie weet was het wel iets te pijnlijk voor hem, en ze zat niet te wachten op een boze weerwolf.

‘Helaas voor jou kan ik mijn slechte kant niet onderdrukken.’ Hij trok een wat vies gezicht en Ivy grinnikte kort. ‘Maar dat valt eigenlijk enkel maar te ondervinden op het moment zelf.’ Dan moesten ze maar hopen dat ze elkaar niet tijdens een volle maan troffen, want wat veel mensen niet wisten was dat de vampieren dan ook aardig onrustig hadden. Bij het kleinste druppeltje bloed werden haar zintuigen al geactiveerd en had ze er nog steeds moeite mee zich dan in bedwang te houden. En evenals hij zij, ze was snel geprikkeld. Zoveel verscheelden hun soorten dus ook niet eens van elkaar. ‘Als je het aandurft met een weerwolf, het schijnt dat we behoorlijk vinnig kunnen zijn.’ De zoete glimlach verscheen nu weer rond haar lippen. "Je wil niet weten hoe dapper wij vampieren zijn," zei ze en keek hem recht aan, een ondeugende schittering die weer in haar ogen verscheen. "And also quite charming, al zeg ik het zelf." Flirterig was zeker één van haar eigenschappen ja.
tag, outfit & notes Outfit for Storm | x
♥ maya
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Emptydo maa 31, 2016 3:50 pm

never trust the

Wolf

for Ivy

Vertellen over hoe het was om een weerwolf te worden was het gemakkelijkste, hij had het veel moeilijker met alles tussen die eerste beet en nu. De slachtoffers die hij had gemaakt, de gewonden, de ravage die hij had aangericht, het verdriet dat hij had gezaaid. Voor niet iedereen was het zo moeilijk, sommigen konden daadwerkelijk gemakkelijk omgaan met dood maar het was niet Storm. Storm was niet egoïstisch en dat zorgde ervoor dat hij het allemaal veel persoonlijker nam dan het was. Tenslotte was het niet zijn keuze, het was ook niet zijn schuld, Lupos zat hier allemaal achter en Lupos was schuldig voor al de doden. Maar het was Storm die er geen controle over kreeg en ook geen verantwoordelijkheid over had dus ja … hij had het er stukken zwaarder mee dan de anderen. Hij liet het wel niet merken, al zeker niet tegenover iemand als Ivy. Het enige wat ze zou merken was dat hij vaker in gedachten verzonken was maar meer dan dat zou ze niet merken. De enige die zoveel te zien kreeg van hem waren Nadya, Devon en Kat.

Ze had in stilte geluisterd en ze was er niet verder op door gegaan, goed, precies wat hij wilde. Omdat het voor hem lastig was om erover te praten was één van de redenen waarom hij er tegen haar niet over begon. Hoe was zij vampier geworden? Ook gebeten? Geboren? Wat had je allemaal tegenwoordig van vampierenlegendes om op af te gaan. Maar hij vroeg er niet achter ondanks dat hij het stiekem wel heel graag eens wilde vragen. Gewoon om het te weten, gewoon om zijn broertje ooit eens de waarheid erover te vertellen. Veel tijd om daar verder op door te gaan had hij niet want die glimlach van haar en die knipperende ogen, het was voldoende voor Storm om weer helemaal bij de les te komen. Hij daagde haar uit, hij daagde haar uit … maar wat zou het geven, een weerwolf en een vampier? Storm draaide zijn pols op de rand van de zetel zodat ze beide de knipperende cijfertjes konden zien, zijn hartslag. ‘Dat wil ik best geloven.’ Glimlachte hij op het feit dat ze zei dat ze lekker dapper waren. ‘Charming?’ Vroeg hij met een langzaam bedenkelijk knikje. ‘Eens zien hoe charming je bent voor hem.’ Hij tikte tegen zijn borst om daarmee de weerwolf aan te duiden. Hij wilde het heel graag weten, hij was bloednieuwsgierig naar hoe Lupos erop zou reageren. Niet dat het echt gezond was om dat uit te testen maar wat kon het kwaad. ‘Dat meet mijn hartslag,’ wees hij naar de hartslagmeter. ‘Als hij te hoog gaat dan neemt de weerwolf het waarschijnlijk over.’ Hij boog wat dichter naar haar toe, keek kort in zijn ooghoeken naar de hartslagmeter die een beetje verhoogde. ‘in het beste geval kan ik hem de baas blijven.’ Hij boog nog wat dichter, keek haar verleidelijk aan, zijn hoofd amper nog van het hare verwijderd. Zijn ogen gleden kort naar haar lippen voor hij haar weer aan keek. ‘In het slechtste geval transformeer ik en moet jij maken dat je hier weg bent en hulp halen.’ Hij boog nog wat dichter, zijn neus raakte bijna de hare. ‘Do you want it our not?’ Prevelde hij traag …
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Out of the Woods - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Out of the Woods   Out of the Woods - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Out of the Woods
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {=} Into the woods. (with Max)
» Into the woods [Enzo Parrish]
» [AC] Closed - Lost in the woods.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Forest-
Ga naar: