Onderwerp: Re: Out of the Woods do maa 31, 2016 5:32 pm
Go down with this ship
Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
Toen hij zijn pols draaide kon ze het niet laten om haar blik daarop te richten. Het leek wel op een soort horloge wat hij daar had, maar dan met knipperende cijfertjes. ‘Dat wil ik best geloven.’ Haar blik ging weer wat omhoog toen hij dat zei en ze glimlachte onschuldig. ‘Charming?’ ging hij verder terwijl hij een keer langzaam knikte. ‘Eens zien hoe charming je bent voor hem.’ En met hem bedoelde hij duidelijk Lupos, de weerwolf in hem, want dat begreep ze wel uit de tik die hij zichzelf tegen zijn borst gaf. ‘Dat meet mijn hartslag,’ zei hij. Ze volgde zijn vinger die naar de hartmeter om zijn pols wees en liet haar blik weer terugschieten naar hem zodra hij begon te praten. ‘Als hij te hoog gaat dan neemt de weerwolf het waarschijnlijk over.’ Voordat ze het wist boog hij wat dichter naar haar toe. ‘In het beste geval kan ik hem de baas blijven.’ Opnieuw boog hij weer wat verder naar haar toe, er was nog altijd die gemengde blik van uitdaging en charme te vinden in haar ogen. De ander boog nog wat naar haar toe en ze keek hem aan vanonder haar lange wimpers. Elk klein detail op zijn gezicht werd nu zichtbaar voor haar, en in de naam van de duivel ze snapte wel waarom hij zo zelfzeker overkwam. ‘In het slechtste geval transformeer ik en moet jij maken dat je hier weg bent en hulp halen.’ Haar mondhoek trok lichtjes omhoog toen hij zich weer naar haar toe boog en hun neuzen elkaar bijna aanraakten.
"I won't run," fluisterde ze hem zachtjes terug terwijl ze haar koude adem zachtjes in zijn gezicht blies hierbij. ‘Do you want it our not?’ prevelde hij langzaam. Ondertussen was ze met één van haar handen naar zijn arm gegaan en liet haar koude vingers langzaam over zijn arm omhoog gaan. Vanuit haar ooghoek wierp ze nog een korte blik op zijn hartmeter, waarna haar ogen weer terug naar hem flitste en ze nog een keer kort knipperde waardoor haar lange wimpers een beetje heen en weer bewogen. Maar hé, zoals ze al zei bezat haar soort weinig angst, aangezien ze toch al dood waren. En ze was dan ook alles behalve bang van hem, dus was het nemen van die laatste stap niet zo heel moeilijk. Tevens had ze ook geen hartslagmeter die kon verklappen hoe ze zich voelde en had ze geen huid die warmer aan zou voelen als ze in verlegenheid werd gebracht. Daarom bewoog ze heel traag haar hoofd de laatste paar millimeter naar die van hem toe en drukte ze heel langzaam haar zachte lippen tegen die van hem aan. Ondertussen was haar hand verder omhoog gekropen en lag deze losjes in zijn nek, ze had geen hartslagmeter nodig om deze te voelen, want de toppen van haar vingers lagen zachtjes tegen zijn huid aan en dat was al genoeg voor haar om het te volgen.
Onderwerp: Re: Out of the Woods do maa 31, 2016 8:57 pm
never trust the
Wolf
for Ivy
De ultieme test … en Storm was er nog voor te vinden ook. Dit was wetenschap in zijn ogen, konden een vampier en een weerwolf bij elkaar zijn zonder gevolgen? Wel, ze zaten al naast elkaar en dat was goed gegaan. Ze had elkaar aangeraakt en dat had ook geen problemen opgeleverd. Maar wie was Storm als hij op zen minst niet verder zou gaan dan dit? En zolang hij zijn hartslagmeter zou om houden was er niets aan de hand … oke, nee, met Lupos kon je nooit zeker zijn. Al hij het wilde dan zou hij het gewoon doen. Maar misschien was hij bang van de vampier, of verafschuwd en zou hij wel helemaal niets doen. Die kans was, wat, veertig procent? Lupos was veel dominanter dan Storm dus hoe ver dit ook zou gaan, hij zou op een bepaald moment wel eens van zich laten horen. Storm deed er in tussentijd alles aan om de wolf te onderdrukken en zijn zin toch wel weer te krijgen.
Bij haar was er ook niets van twijfels te zien, niet in haar uitdagende ogen, niet in haar speelse blik en niet in haar zoete glimlach. Hoe dichter dat bleke gezicht bij het zijne kwam, met de rode lippen en die sprekende ogen, hoe minder aandacht Storm nog had voor hun kleine experimentje. ‘You should.’ Prevelde hij terug. Ze zou moeten rennen want eens Lupos haar geur vast had was er geen stoppen niet meer aan. En ze kon zo snel zijn, Lupos zou haar volgen. Dus er zat wel wat risico in dit alles. Hij volgde haar blik voor een tel naar de hartslagmeter alvorens hij zich terug naar haar wendde. Haar geknipper hielp niet echt want dat maakte de hele zaak eigenlijk alleen nog maar erger. Ze overbrugde de laatste millimeters en drukte haar lippen zacht tegen de zijne. Hij bracht zijn hand meteen naar haar kaak, streek zijn vingers over haar wang, hals terwijl hij zijn lippen tegen de hare opende. Hij voelde Lupos reageerden maar het had geen impact op zijn hart. Het was een trage kus en toen hij zich een klein stukje terug trok hadden zijn ogen een vage rode rand. Hij ademde langzaam tegen haar gezicht uit alvorens de charmant glimlach op zijn lippen kwam. ‘Hij is niet blij. Jij?’ Vroeg hij nieuwsgierig. Hij wist wat voor impact hij had op de dames, maar ze mocht heus ook wel weten wat voor impact zij had …
Onderwerp: Re: Out of the Woods do maa 31, 2016 9:36 pm
Go down with this ship
Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
Toen ze haar lippen zacht tegen die van hem aan drukte voelde ze hoe hij zijn warme hand meteen naar haar kaak bracht. Een rilling ging door haar lichaam heen toen ze zijn vingers over haar wang en hals voelde gaan. De kus duurde niet lang, maar dat maakte het geen minder mooi moment. Haar ogen waren eveneens gesloten geweest tijdens het korte moment, echter opende ze deze toen hij zich een klein stukje terug trok. Zijn ogen waren omringd met een vage, rode rand. ‘Hij is niet blij. Jij?’ Haar eigen ogen hadden hun vuurrode kleur gekregen, iets wat voor hem zichtbaar was toen ze haar ogen weer had geopend. Toen hij zijn adem uitblies uit haar gezicht keek ze hem met een onschuldige blik aan, al werd dat een beetje tegengesproken door de vuurrode ogen die hem aankeken. "Mijn vampier kant ook niet zo, geloof ik.." prevelde ze zachtjes terwijl ze haar vrije hand die de hele tijd zwakjes naast haar had gehangen ook strekte en ze nu beide handen om zijn nek had liggen. "Maar des te blijer is mijn menselijke kant.." ging ze zacht verder. Haar koude vingers raakte de warme huid in zijn nek lichtjes aan terwijl ze hem aankeek, wat verlangde ze nu naar meer. Kort knipperde ze met haar ogen, alsof er een vuiltje in zat, want na een paar keer knipperen was de rode kleur weer verdwenen. Ivy zat letterlijk recht voor hem, haar benen opgetrokken op de bank en haar handen nog altijd om zijn nek geslagen. "Hoeveel kan die wolf van je nog aan?" prevelde ze weer zachtjes terwijl ze haar hoofd dichterbij bracht en zacht haar volle lippen tegen zijn kaaklijn aan drukte. Vanonder haar wimpers keek ze wat omhoog naar hem, afwachtend wat zijn reactie daarop zou zijn.
Onderwerp: Re: Out of the Woods vr apr 01, 2016 12:58 pm
never trust the
Wolf
for Ivy
Storm zou zoveel beter moeten opletten met dit … Wat hij nu deed. Maar hij kon er zelf geen echte verklaring voor geven. Misschien was het Lupos die het gevaar op zocht, of gewoon het feit dat ze elkaars tegenpolen waren in de legendes dat hen naar elkaar toe trok … in ieder geval, je hoorde hem niet klagen en Ivy zelf zou ook zeker niet mogen klagen. Want ze hadden beide alles, ze hadden de looks, de charme, de nacht, de regen, deze schuur voor hen helemaal alleen. Het feit dat de regen grotendeels de geuren en geluiden weg nam voor Storm was een goed ding. Lupos was minder afgeleid, hij zou sneller getriggerd worden moest een daadwerkelijk mens, een student, door het bos dwalen. Moest hij bloed ruiken of voetstappen horen van kilometers ver. Het enige gevaar dat er nu was, was Ivy en hij had zo’n voorgevoel dat ze behoorlijk voor zichzelf kon zorgen. Desalniettemin was het gevaarlijk, maar geen van beide had daar de aandacht voor.
Het compenseerde wel, haar koude huid tegen zijn overdreven warme huid. Het bracht hun op praktisch dezelfde temperatuur. Het was merkwaardig om te voelen, zijn vingers gleden vederzacht over haar wang en het voelde zo ontzettend koud aan. Toen hij zich terug trok was zijn instinct duidelijk niet de enige die had gereageerd, ook haar ogen hadden een dieprode kleur. Storm keek gefascineerd toe, liet zijn vingers langs haar kaaklijn naar haar kin glijden terwijl hij het wolventemper in zich wat probeerde te doven. ‘Krijg jij nooit,’ hij zweeg en liet zijn blik kort naar haar rode lippen glijden alvorens hij haar terug aan keek. ‘cravings?’ Vroeg hij nieuwsgierig. Dronken vampieren geen bloed? Moest zij niet leven op andermans bloed? Hij wilde er niet teveel bij nadenken, het idee dat docenten hier bloed moesten afstaan aan een vampier … nee, geen leuk beeld. Zijn menselijke kant was ook enkel maar blij met dit. ‘Hmm.’ Stemde hij zachtjes in. De druk van haar vingers, hoe zacht het ook was, maakte het er voor hem niet gemakkelijker op. Bij zijn vraag gleed zijn blik kort naar zijn hartslagmeter, het was zijn hart maar Lupos had er veel over te zeggen. En het was verhoogd maar nog ruimschoots onder de grens. Toen ze haar lippen tegen zijn kaaklijn drukte was er niets meer voor hem om op te antwoorden. Zijn hand gleed weg van haar kaak naar haar zij en hij trok haar met een simpele suggestie op zijn schoot. Dat deed net iets meer met Lupos dan hij wilde maar hij negeerde het. Zijn hartslagmeter zou het vanzelf wel zeggen. Hij bracht zijn hand terug naar haar hals terwijl zijn vingers door haar lange haar gleden en hij opnieuw haar lippen zocht …
Onderwerp: Re: Out of the Woods vr apr 01, 2016 4:29 pm
Go down with this ship
Het was zo fout, alles aan dit moment was eigenlijk zo fout. Dit alles ging totaal in tegen de legendes die over hun soortgenoten werden verteld. Hoe vampieren en weerwolven elkaar alleen maar af wilde maken, hoe ze alleen maar walgden van elkaars geuren en hoe ze bekend stonden als de twee meest bekende tegenpolen die er maar bestonden. Weerwolven en vampieren, iets wat nooit een goede combinatie zou worden volgens de vele boeken die erover geschreven waren. Maar dit moment bewees ook maar dat je niet altijd naar de boeken moest kijken, dat was niet altijd de volledige waarheid. ‘Krijg jij nooit,’ begon de ander toen, ‘cravings?’ Een zachte grinnik verliet haar mond terwijl ze kort met haar tong over de plek ging waar haar hoektanden op bepaalde momenten doorbraken. "Die heb ik soms, yes," zei ze toen terwijl ze hem onschuldig aankeek, "but I know how to control it, if I want.." Hij moest haar maar geloven op haar woord, ze zou hem niet zomaar leegdrinken. Op Genosha waren ze sowieso niet erg voor het voorstel om anderen leeg te drinken, en ze had geen zin om nog meer vijanden te maken. Immers had ze al een aantal potentiële ontmoet, dat aantal hield ze liever zo klein mogelijk. ‘Hmm.’ Dat was voor haar het moment om zacht haar lippen tegen zijn kaaklijn aan te drukken. Als reactie op de zachte kus voelde ze hoe zijn hand afgleed naar zijn zij en hij haar op schoot trok. In een simpele beweging zat ze daar dan ook, handen nog steeds om zijn nek geslagen en haar lippen ondertussen weer losgemaakt van zijn kaak. Zijn hand ging weer omhoog naar haar hals en ze voelde hoe deze zacht door haar haren heen gingen waarna hij zijn lippen weer op die van haar drukte. Natuurlijk ging de brunette er op in, terwijl haar ene hand wat omhoog ging en zacht door zijn haar heen ging. Na een korte beweging liet ze deze weer terugzakken in zijn nek. Haar andere hand was een beetje naar beneden gezakt en liet ze op de randen van de hals van zijn shirt hangen. De koude toppen van haar vingers waren in deze beweging over zijn nek heen gegaan. Zacht haalde ze haar lippen weer kort van die van hem, om hem een uitdagende blik toe te werpen. Durfde hij om verder te gaan? Of om beter te zeggen, dacht hij die innerlijke wolf een beetje in bedwang te kunnen houden? Al kon ze een beetje beestachtig gedrag wel handelen ofcourse. Daar was ze Ivy voor.
Onderwerp: Re: Out of the Woods vr apr 01, 2016 4:54 pm
never trust the
Wolf
for Ivy
In de zes maanden dat hij weerwolf was en voor hij hier aan kwam had hij letterlijk geen enkel meisje aangeraakt. Hij durfde het niet, menselijke geuren, menselijk bloed was sterk voor Lupos en het lokte hem uiteindelijk altijd naar buiten ondanks hoe hard hij ook zijn best zou doen om het te onderdrukken. Hier op Genosha … bij Kat was het bijna uit de hand gelopen maar zij had gelukkig alles wat hij wilde, zijn had de mutatie om hem te onderdrukken dus het probleem was zo snel opgelost en Storm voelde zich voor dat moment zo vrij als een vogeltje. Ivy was geen mens, ze was vampier, op haar bloed reageerde Lupos totaal niet maar hij had wel verachting. Hij zag haar niet als een vijand maar hij vond haar niet leuk, instinctief wilde de weerwolf haar zo ver mogelijk weg van hem. Wat niet ging als Storm net het tegenover wilde. Dus het zou botsing zijn … misschien nu, misschien binnen een minuut, misschien pas binnen een half uur. Maar het zou er komen en daar viel niet over te onderhandelen.
Bij haar vraag gleed haar tong naar de plek waar bij vampieren hun hoektanden zouden zitten. Dus ze had hoektanden? Het was opvallend hoeveel hij maar wist van haar maar zij redelijk wat wist van hem, als weerwolf zijnde. Niet dat Storm veel vampieren was tegen gekomen in zijn leven, ze was de eerste. ‘Niet dat wolvenbloed zo lekker zal smaken.’ Merkte hij geamuseerd op. Weer een detail dat ze elkaars tegenpolen waren. Net als Lupos geen interesse had in haar geur, zou zijn bloed waarschijnlijk enkel maar slecht ruiken voor haar. Haar lippen tegen zijn kaak deden hem kort huiveren, en huiveringen als dat waren van een zeker genot. Genot die Lupos niet apprecieerde en zijn hartslag net dat tikkeltje sneller liet slaan. Hij kon haar vingers niet negeren, hij kon de kou tegen zijn warme huid niet negeren, hij voelde het extra hard omdat haar lichaamstemperatuur zo laag was in tegenstelling tot de zijne. Toen hij haar op zijn schoot trok gleed zijn ene hand door haar haren terwijl het andere langzaam via haar schouderblad naar beneden gleed, naar haar onderrug. Hij voelde hoe haar vingers van zijn nek naar de rand van zijn T-shirt gleden en deze keer was een rilling een mix van de kou en het genot. Ze trok zich een klein stukje terug, zijn ogen hadden nog steeds die rode waarschuwende rand. Haar uitdagende blik zei genoeg, ze wilde meer, meer dan ze momenteel kreeg. Storm nam haar voor een moment onderzoekend op, afwegend of het het wel allemaal waard was om te riskeren. Er kon niets gebeuren maar evengoed kon er iets erg gebeuren. En hij wist dat Devon en Nadya het niet zouden appreciëren moest hij transformeren omdat hij zichzelf niet kon tegenhouden tegenover Ivy. Zolang die hartslagmeter hem niet zou waarschuwen was er geen gevaar, dat hield hij zichzelf voor, dan was iedereen veilig. Er sprong een kleine charmante glimlach zijn lippen, hij trok haar naar zich toe, drukte zijn lippen opnieuw tegen de hare, met meer lust, met meer passie terwijl zijn handen langzaam het jasje over haar schouders naar beneden duwde. Hij had amper kleren aan, zij had wel wat lagen aan …
Onderwerp: Re: Out of the Woods vr apr 01, 2016 5:33 pm
Go down with this ship
Natuurlijk had ze wel andere persoonlijkheden in haar leven gehad, maar dit was de eerste keer dat ze op een weerwolf stuitte die voor dit soort dingen open stond. Nog nooit was ze zo dicht bij een weerwolf geweest, laat staan dat ze er met eentje zou zoenen. Ondanks dat haar zintuigen aangescherpt waren op dit moment, vaagde het geluid van de regen buiten helemaal weg. Het enige wat ze hoorde was het kloppen van zijn hart, het ruisen van zijn bloed door zijn lichaam en natuurlijk de woorden die hij uitsprak. ‘Niet dat wolvenbloed zo lekker zal smaken.’ Waarschijnlijk zou haar lichaam dat ook niet zo op prijs stellen, wolvenbloed. Maar dat was op dit moment dus alleen maar gunstig. Toen ze haar lippen op zijn kaak drukte voelde ze een korte huivering, wat ervoor zorgde dat haar mondhoek iets omhoog trok in een vage glimlach. Eenmaal op zijn schoot voelde ze hoe zijn warme handen door haar haren heen streken. Het was een gevoel wat ze lang niet meer zo had mogen voelen, de warme handen van een ander op haar ijskoude huid. Over dat laatste gesproken, hij zorgde er wel voor dat haar lichaam beetje bij beetje wat meer opwarmde. Koud of warm, het maakte haar niet zo veel uit. Voor een moment leek hij haar onderzoekend aan te kijken, maar niet lang daarna had hij zijn keuze gemaakt. Hal trok haar naar zich toe en hun lippen raakten elkaar weer, alleen dit keer met meer passie. Ivy voelde hoe hij het leren jasje over haar schouders naar beneden drukte en binnen een paar tellen viel deze naast de bank op de grond. Voor heel eventjes haalde ze haar lippen van die van hem af en trok in een soepele beweging de zwarte trui over haar hoofd. De egale huid van haar armen werd nu zichtbaar, evenals het zwartje shirtje wat onder al die lagen had gezeten. Waarom ze zoveel had aangetrokken wist ze zelf ook niet zo, misschien als ze voor iemand de argwaan had willen trekken dat ze het koud had zodat deze niet zo heel snel de link zou leggen tussen haar en het zijn van een vampier. Van onder haar wimpers keek ze hem kort aan, waarna ze zich weer naar hem toe boog en haar lippen vurig op die van hem drukte. Haar handen gingen over zijn witte shirt heen en voordat ze het wist hadden deze zich onder zijn shirt gewerkt. Ivy's koude vingers gingen langzaam over zijn borstkas heen. "Damn boy, you got them muscles.." zei ze plagerig met een kleine grinnik.
Onderwerp: Re: Out of the Woods vr apr 01, 2016 9:23 pm
never trust the
Wolf
for Ivy
Je kon niet zeggen dat het hem zou spijten, het zou hem nooit spijten om eerlijk te zijn. Al zou hij ooit eens met zijn twee voeten op de grond moeten komen maar er stond daar nu gewoon teveel tussen om er echt in te geloven. Daarnaast, hij was jong, hij mocht toch genieten van zijn jonge jaren? En dat was iets wat hij nu deed, ongeacht wat er de ronde zou doen. Hij zag het een beetje aan als een beloning, na alles wat hij had meegemaakt had hij het wel verdiend. Maar hij wist dat het niet langer dan dit zou duren voor de pret eraf was. En Storm was wel zo verantwoordelijk om het niet gevaarlijk te maken. Dus … wat hij nog krijgen kon moest hij aanpakken met beide handen. Haar vingers prikkelde meer zijn zintuigen dan dat haar lippen deden. Was het omdat ze zo koud waren? Hij had geen idee maar ze kende net zo goed haar vak als hij het deed.
Toen hij haar jasje van haar schouders schoof viel het met een dof klapje op de grond. Ze trok haar lippen los van de zijne en trok haar trui over haar hoofd, zo simpel was het voor haar. Storm liet zijn ogen kort lang haar bovenlichaam glijden alvorens al zijn aandacht weer naar haar ging. Hij legde zijn handen tegen haar heupen, keek naar de uitdagende blik in haar ogen alvorens ze terug naar hem toe boog. Storm’s handen kwamen samen naar haar onderrug, trok haar dichter naar zicht toe terwijl hij compleet op ging in de kus. Hij voelde haar handen over zijn shirt naar beneden glijden en niet veel later haar koude vingers over zijn borstkast. Hij ademde langzaam in terwijl haar vingers traag naar beneden glijden.
Maar dan merkte hij het voor het eerst, het was gestopt met regenen, in ieder geval regende het niet meer hard. Zijn zintuigen strekte zich ongewild uit over het gebied, vingen de geuren van natte bladeren, de geluiden van een konijn. In de verte hoorde hij een groepje jongeren, hij hoorde Ivy’s ademhaling, haar lippen tegen de zijne en het kwam allemaal samen. Zijn hartslagmeter begon te piepen. Storm maakte zich van haar los, hij had al zijn volledige wolvenzicht en hij voelde hoe de weerwolf fel begon te reageren. Storm keek naar de meter, legde zijn vinger tegen zijn lippen en wierp haar een korte onrustige blik toe. Dit was niet goed, dit was zo’n typische scene “nobody move” ofzo. Hij sloot zijn ogen en concentreerde zich op de wolf, probeerde het rustig te krijgen, probeerde het te kalmeren. Dat Ivy zo dicht bij hem zat hielp niet en ze zou niets moeten doen om het erger te maken. Uiteindelijk, zonder zijn blik los te laten van de hartslagmeter, voelde hij alles in zijn lichaam weer kalmeren. Hij ademde opgelucht uit en liet zijn hoofd op de achterkant van de bank rusten, sloot zijn ogen kort. ‘Dat was teveel van het goede vrees ik.’ Merkte hij flauw op. Hij wreef zijn hand over zijn ogen en probeerde de lichte paniek die hij had gehad onder controle te krijgen. Dit kon veel slechter afgelopen hebben, ze mochten van geluk spreken …
Onderwerp: Re: Out of the Woods vr apr 01, 2016 10:06 pm
Go down with this ship
Vragend keek ze hem aan toen een schel gepiep van zijn hartslagmeter door het schuurtje heen klonk. Het was alsof ze beide wakker schrokken uit een trance waar ze zojuist in hadden gezeten. De ander vergrootte de ruimte weer een beetje en om hem wat ruimte te geven liet ze zich meteen van zijn schoot af glijden om weer op zichzelf te kunnen zitten. Hij drukte zijn vinger op zijn eigen lippen en ze zag in zijn blik dat hij onrustig was. Hij had zijn ogen gesloten en rustig wachtte ze af wat er nou zou gaan gebeuren. Het duurde niet lang of Hal ademde een keer opgelucht uit, liet zijn hoofd tegen de achterkant van de bank rustten en zuchtte kort. ‘Dat was teveel van het goede vrees ik.’ Ivy schudde kort haar hoofd en kon een grinnik nog net onderdrukken. "What a shame," zei ze op een gedempte toon en hoorde nu pas dat het gestopt was met regenen. De brunette snoof onopgemerkt dan even de geur op en glimlachte kort, het bos rook altijd wel lekker als het gestopt was met regenen. Al was de geur van bloed altijd nummer één, maar dat was iets wat haar vampier kant als hoogste prioriteit stelde. De menselijke Ivy had de geur van het bos altijd al aangenaam gevonden.
In elk geval boog ze zich nu naar voren en viste haar trui van de grond af, oeps. Er was gelukkig niet heel veel meer gebeurd omdat het teveel werd voor de grote boze wolf. Het ding stopte ze in haar tas, ze was niet van plan om het nog te gaan dragen vannacht. Enkel het shirtje en haar leren jasje zaten veel fijner. De rode sjaal stopte ze er eveneens in, het was een stuk vrijer zonder die twee voorwerpen. "Dus, wat wil meneer de grote boze wolf nu doen? Aangezien dit spelletje wat te.. spannend bleek te zijn." Een licht plagerig toontje was te horen in haar stem, al was de glimlach zoals altijd zo zoet als het maar wezen kon. Ook haar leren jasje viste ze van de grond, terwijl ze het naast zich op de bank legde, anders zou het ook weer zo vies worden op die stoffige grond.
Onderwerp: Re: Out of the Woods zo apr 03, 2016 9:51 am
never trust the
Wolf
for Ivy
Waarom moest het hem altijd overkomen? Waarom kon hij nou gewoon niet voor één keer genieten van al het moois op de aarde? Hij had misschien ergens gehoopt dat haar vampier-zijn, zijn mutatie zou blokkeren maar het was zoals bij iedereen waar hij het al bij had gehad … het liep altijd uit de hand. Kat had de mutatie om te onderdrukken en ook Lorise wist haar mutatie tegen hem te gebruiken maar bij Ivy had er niets van haar aanwezigheid een goed effect op de weerwolf. En ondanks dat hij het had zien aankomen joeg het toch iedere keer een soort van angst door zijn lichaam als hij de hartslagmeter hoorde af gaan, als hij de misselijkheid voelde opkomen en hij in korte tijd een stuk bleker oogde. Iedere keer opnieuw had het impact op hem, en hoe hard hij ook probeerde om die achter te houden voor Ivy, je kon de lichte onrust in zijn ogen bijna niet missen. Het was jammer want hij wist waar dit naartoe zou leiden maar nu konden ze het beide van hun lijstje schrappen want veel meer had de weerwolf niet nodig. Storm had het onderdrukt, door te doen wat iedereen hem altijd zei, ademen en rustig blijven … maar het zou niet helpen bij de volgende keer.
Bij haar woorden lachte hij kort vreugdeloos. ‘Zeg mij wat.’ Mompelde hij instemmend. Hij opende zijn ogen, ze hadden weer hun vertrouwde bruine kleur en hij keek Ivy aan. ‘Ik had het je gezegd dat dit verkeerd kon aflopen.’ Hij liet zijn blik naar buiten glijden, naar de zachte druppeltjes die van het schuurtje naar de grond liepen. Het was amper nog aan het regenen, hoogstens een beetje miezelregen. Bij haar vraag rukte hij zijn blik terug van de deur naar haar, zijn ogen nam haar kort weer even op. ‘Grote boze wolf was hier oorspronkelijk in het bos om wat stoom af te blazen.’ Hij zweeg en gaf haar een korte blik. ‘En nee, niet dit soort stoom.’ Grinnikte hij gelijk voor ze er een opmerking over zou maken. ‘Dus ik denk dat ik gewoon dat ga doen.’ Hij zweeg en staarde dof voor zich uit. Ja, misschien moest hij maar gewoon transformeren naar zijn witte wolf en wat stoom afblazen, het zou wel helpen. Alleen moest hij daarvoor eerst van Ivy af zien te geraken. ‘Sorry, trouwens. Het blijkt dat we toch niet zo goed voor elkaar zijn.’ Knipoogde hij kort …
Onderwerp: Re: Out of the Woods zo apr 03, 2016 10:46 am
Go down with this ship
‘Zeg mij wat.’ Toen ze hem in de ogen keek zag ze dat deze weer bruin waren, de rode rand om zijn pupillen heen was verdwenen. ‘Ik had het je gezegd dat dit verkeerd kon aflopen.’ Ivy kantelde haar hoofd en volgde zijn blik naar buiten. Kleine druppeltjes gleden van het dakje van de schuur af en vielen met kleine tikjes op de natte bosgrond. "But, it didn't." Ze kon het niet laten om dat nog te zeggen, want immers was er niemand gewond geraakt tijdens dit experiment waarvan ze vrijwel zeker was dat ze de eerste waren die het hadden uitgeprobeerd. ‘Grote boze wolf was hier oorspronkelijk in het bos om wat stoom af te blazen.’ Vrijwel meteen opende Ivy haar mond om een spottende opmerking te maken, maar hij was haar te snel af. ‘En nee, niet dit soort stoom.’ De brunette kon eveneens een zachte grinnik niet onderdrukken. ‘Dus ik denk dat ik gewoon dat ga doen.’ Ah, dus eigenlijk had ze hem een beetje afgeleid? ‘Sorry, trouwens. Het blijkt dat we toch niet zo goed voor elkaar zijn. Een kleine glimlach verscheen rond haar vuurrode lippen en ze viste haar leren jasje van de bank af. "Dat wist ik al vanaf het moment dat je verscheen, grote boze wolf Hal." Het was een benaming die ze niet snel zou laten varen, mocht ze hem überhaupt nog eens weerzien. Na dat gezegd te hebben stond ze op van de bank en werkte het jasje over haar schouders heen, de moeite om het dicht te doen nam ze niet. De tas had ze al op haar schouder hangen en ze wierp hem nog een korte blik toe. "Dan zal ik je maar eens van je missie afhouden," zei ze op een nog altijd plagerig toontje. Vervolgens deed ze een stap naar voren, boog ze zich voorover en drukte kort haar lippen tegen zijn wang aan. Haar hand bracht ze naar die van hem en dropte er schaamteloos een klein papiertje in, waarop haar nummer geschreven stond. De vampier rechtte haar rug en draaide zich om, naar de deur lopend die nog altijd op een kleine kier stond. Ivy draaide haar hoofd nog een beetje en keek achterom. "Veel succes," zei ze gemeend, "en wie weet kruisen onze paden nog wel eens." En toen was ze weg, verdwenen in de donkere nacht, opgegaan in de schaduwen.
Onderwerp: Re: Out of the Woods zo apr 03, 2016 7:48 pm
never trust the
Wolf
for Ivy
Nee … het was niet verkeerd afgelopen, ze had gelijk. Het idee aan wat er kon gebeurd zijn stond hem niet aan. Ondanks dat ze misschien zoveel sneller zou zijn, hij zou wel weer wolf zijn en hij zou uitwijken naar de mensen op de school en dat zou zorgen voor iets waar hij het meest schrik voor had. Misschien realiseerde hij zich nu pas hoe gevaarlijk het was geweest om het in eerste instantie te proberen. ‘No, it didn’t.’ Stemde hij zachtjes in. Hij keek haar aan en glimlachte kort waarna zijn blik naar buiten gleed de regen in. Bij haar woorden grinnikte hij zachtjes. Jep, dat hadden ze beide zien aankomen. ‘Maar het kon geen kwaad het te proberen. Uiteindelijk hebben we toch een beetje ons zin gehad.’ Het was niet veel maar het was iets geweest. Het zou waarschijnlijk niet tellen als een vol streepje op het blad dat aan de deur hing, maar hij kon er vast wel een half voor krijgen.
Ivy kwam recht, nam haar spullen samen en Storm bleef in stilte zitten. Het vooruitzicht van dit alles had een sombere wending gekregen voor hem. Toch, hij liet het niet merken, hij hield zijn charmante glimlach op zijn lippen terwijl ze haar jasje over haar schouder gooide. Toen ze naar voor boog en haar lippen tegen zijn wang drukte gaf hij haar een kus terug. Hij nam het papiertje aan en keek ernaar terwijl ze naar de uitgang liep. ‘Je weet toch dat je nog van mij zult horen.’ Riep hij haar na, maar ze was al weg. Hij nam zijn gsm en zette haar nummer er gelijk in. Ja, ze zou wel nog eens van hem horen, als vrienden hoogstwaarschijnlijk. Misschien zou ze ooit eens meer succes hebben bij zijn wederhelft. Storm kwam recht en liep naar buiten, de zachte regen in, hij keek even naar de hemel en dan weer rondom zich heen. En dan besloot hij maar te doen voor wat hij was gekomen, transformeren naar zijn witte wolf … -EINDE-