INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Hide 'nd seek yo [+Ivy]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty
BerichtOnderwerp: Hide 'nd seek yo [+Ivy]   Hide 'nd seek yo [+Ivy] Emptyma maa 28, 2016 9:39 pm

dancing on the tightrope of weird
Christophe Rémy
Ze was er echt geweest. Een paar seconden geleden had hij zijn telefoon weer in zijn zak gedaan, nadat hij haar het berichtje had verstuurd. In zijn, nee ‘hun’, kamer was ze niet, omdat hij daar de hele tijd had gezeten, dus werd het inderdaad een leuk spelletje van hide and seek. Christophe kwam overeind, keek voor de zekerheid nog een keer achterom, voor het geval ze er echt niet was, maar hij had geen getik gehoord van het typen van een berichtje, dus nee, ze had zich echt ergens verstopt. Watje. Terwijl hij de deur achter zich sloot keek hij om zich heen, in de hoop een gealarmeerd hoofd ergens te zien wegschieten. Veel geluk had hij nog niet. Ooit moest ze toch weer terug komen? Of durfde ze dan niet meer? Dan was hij eigenlijk wel gelijk van zijn kamergenoot af, misschien moest hij gewoon niet meer zoeken? Met een glimlach had hij zich net weer willen omdraaien, toen hij de telefoon weer in zijn zak voelde. Die van Ivy stond sowieso aan.. dus als hij d’r nou belde kon hij misschien vanzelf horen waar ze was.
Met de telefoon aan zijn oor liep hij door het hele gebouw. De lijn ging steeds maar voor enkele seconden over, maar hij hield er steeds weer een pauze tussen van enkele minuten en vroeg gewoon aan mensen die voorbij liepen of ze een telefoon hadden gehoord. Binnen kreeg hij echter geen resultaat, dus verplaatste hij zijn zoektocht maar naar buiten. Onderhand was hij alweer vergeten waarom hij haar zocht en wat zijn gevoelens erbij waren. Het was nu echt een spelletje voor hem gevonden, een spelletje wat hij maar al te graag wilde winnen. De scherpe wind buiten deed hem echter niet veel plezier, dus werd zijn humeur al snel weer een beetje minder. Aan het bos wilde hij niet eens beginnen, wie weet raakte hij daar wel verdwaald of had hij geen bereik (dus daar kon ze ook niet zitten toch?). Nee, ze zou vast niet te ver weg durven gaan als nieuweling. Het strand, het bos, de uitkijktoren vielen dus allemaal af. De drukbezochte plekken dus.. waar het niet te koud was. Maar natuurlijk.. de greenhouse. Hij naderde het gebouw, waar je geen last zou hebben van de kou van buiten, maar kon door de beslagen ramen nog niet echt zien of ze daar zat. Voor de zekerheid haalde hij zijn telefoon weer uit zijn zak, drukte met een grijns het nummer van zijn irritante kamergenoot in en hoopte dat ze voor een keertje zou opnemen. Het was een wilde gok, maar die was hij bereid te nemen.
words: idc | tag: phone | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hide 'nd seek yo [+Ivy]   Hide 'nd seek yo [+Ivy] Emptydo maa 31, 2016 8:47 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
Als ze zo naar de berichtjes keek die hij haar had gestuurd, was ze er nog echt geweest ook. En toen hij keer op keer haar nummer begon te bellen wist ze wel dat hij echt ergens mee bezig was. Telkens als hij belde, vaak een paar minuten ertussen, drukte ze hem weg. Met een frons op haar gezicht was de Greenhouse ingewandeld, telefoon in haar hand gedrukt en hem voor de zoveelste keer weer ophangend. Misschien was het niet zo heel verstandig geweest om hem op Instagram te gooien, maar het moment was gewoon te mooi geweest om voorbij te laten gaan. Hij had er zo cute bij gelegen, dat was iets wat de hele wereld toch zou moeten zien?! Met een kleine zucht liet Ivy zich ergens achterin de kas neerzakken, rug tegen wist zij veel wat aanleunend. Het zachte gerinkel van haar telefoon klonk weer en een geërgerde zucht verliet haar mond. Dit keer drukte ze hem echter niet weg, maar bracht ze met tegenzin de telefoon naar haar oor. "Ben je serieus? Wat is dit?" Voor een seconde was ze stil, even zichzelf herpakken hoor. "Als je me nu al mist kon je dat ook gewoon meteen zeggen hoor." En daar kwam het dus weer, haar bijdehante toontje wat ze maar al te graag tegen haar kamergenoot gebruikte. Een plotselinge gedachte schoot door haar hoofd heen, wat nou als hij probeerde haar via haar telefoon te tracen. Nee joh. Hij zou geen moeite willen doen om haar te vinden, right? Waarschijnlijk zat hij een beetje de chagrijnige emo uit te hangen in hun kamer. Of wie weet was hij wel bezig met haar koffer uit het raam gooien.


tag, outfit & notes Outfit for Christophe | x
♥ maya
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hide 'nd seek yo [+Ivy]   Hide 'nd seek yo [+Ivy] Emptyvr apr 01, 2016 12:10 am

dancing on the tightrope of weird
Christophe Rémy
Het was donker, ze zou hem waarschijnlijk niet kunnen zien, maar toch bleef hij op een wat verscholen plekje staan, voor de zekerheid. Hij drukte de telefoon tegen zijn oor, terwijl hij met zachte passen het glazen gebouw naderde. De schimmen van planten kon hij wel zien, maar een schim van een persoon was bijna onmogelijk te vinden. Christophe fronste, terwijl de telefoon een paar keer overging. Zou ze opnemen of voor de zoveelste keer ophangen? Voor de eerste keer was hij blij om haar stem weer te horen. "Ben je serieus? Wat is dit?" Haar vragen deden zijn grijns alleen maar groter maken en hij kon er bijna zeker van zijn dat de stem die uit de telefoon was gekomen een echo was geweest van een stem hier in de buurt. Gotcha. “Ben ik ooit niet serieus tegen je geweest?” begon hij zo onschuldig als wat en nam de gok maar om richting de deur te lopen. Zijn stem was zacht, in de hoop dat ook zij geen echo zou horen. Zijn hand sloot zich om de koude deurklink, maar ze was onderhand weer gaan spreken. "Als je me nu al mist kon je dat ook gewoon meteen zeggen hoor." Hij begon zachtjes te gniffelen, hield zijn hand nog altijd op de klink en bleef staan. “Oh mijn allerdierbaarste Ivy,” zei hij, terwijl hij de deur opendeed en naar binnenstapte, waarbij zijn stem gelijk harder werd. “ik zou jou toch nooit van mijn leven kunnen missen?” Zijn telefoon had hij weer weggedrukt en hij liet zijn blik om zich heen glijden. Nou.. waar o waar was ze? “Is er dan een reden waarom je je voor mij zou verstoppen?” De foto was weer in zijn hoofd gesprongen, maar de boze gevoelens had hij weer wat achterwege gelaten. Een verklaring en een verontschuldiging zou hij toch wel graag willen horen, maar of hij die zou krijgen?
words: idc | tag: phone | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hide 'nd seek yo [+Ivy]   Hide 'nd seek yo [+Ivy] Emptyza apr 09, 2016 11:23 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
“Ben ik ooit niet serieus tegen je geweest?” Dat was het antwoord wat ze meteen van hem terug kreeg, heel grappig weer, Christophe. Een duidelijk geërgerde zucht was te horen door de telefoon heen. “Oh mijn allerdierbaarste Ivy,” ging hij vervolgens veel harder verder, maar tegelijkertijd hoorde ze hoe iemand de deur van de Greenhouse opende. Damnit, hij had haar schuilplaats gevonden. Vrijwel meteen kwam ze overeind van de grond, verzachtte het licht van haar telefoon naar het minimale en liep zachtjes verder de kas in, zo ver mogelijk weg bij de deur. Zijn stem was nu gewoon in de kas te horen, terwijl haar mobiel er een zacht krakende echo van gaf. “Ik zou jou toch nooit van mijn leven kunnen missen?” Hij had haar weggedrukt en met haar telefoon in haar hand schuifelde ze verder weg. “Is er dan een reden waarom je je voor mij zou verstoppen?” Nee, ze zou niet zo dom zijn om meteen haar schuilplaats weg te geven. Alhoewel, ze had niet echt een schuilplaats hier, ze was gewoon bezig om zo lang mogelijk uit zijn handen weg te blijven en een bewegend doelwit was vaak moeilijker te vangen dan een stilzittende. Zachtjes ademde ze een keer uit en knipperde ze met haar ogen. Deze kregen een rode kleur en vrijwel meteen waren haar zintuigen aangescherpt. Haar gehoor vernam zijn zachte voetstappen, maar in plaats van praten tegen hem wist ze een veel betere manier om te communiceren, om hem antwoord te geven op zijn vraag. Waarom denk je? Ik heb er weinig zin in dat je m'n nek omdraait. Dat waren de woorden die ze geruisloos intikte op haar telefoon en naar hem verzond. Hij kon haar nek omdraaien, ja. Dan zou ze over een paar uur weer wakker worden nadat ze geheeld was, maar vaak bleef je er wel nog even spierpijn aan over houden. En dat had ze dus even liever niet. Of hij had zelfs iets ergers bij zich om haar het leven zuur te houden. De vraag is eerder, waarom wil jij mij zo graag vinden? Dat was het laatste wat ze zou typen voor nu, terwijl ze zich nog altijd met kleine stapjes per keer naar achter begaf, verder de duisternis in schuifelend.
tag, outfit & notes Outfit for Christophe | x
♥ maya
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hide 'nd seek yo [+Ivy]   Hide 'nd seek yo [+Ivy] Emptyma apr 11, 2016 4:38 pm

dancing on the tightrope of weird
Christophe Rémy
Hij was zo ontzettend benieuwd naar de uitdrukking op haar gezicht, wat zou hij die met al het plezier van de wereld doen veranderen in angst, wat voor een angst dan ook. Dacht ze nou werkelijk dat ze hem te slim af kon zijn? Dat ze hem uit de tent kon lokken met haar zelfverzekerde gedrag? Hij snoof. Natuurlijk niet. Haar ego was niet ‘groot’ genoeg om daarin succes te hebben. Zijn woorden maakten een zucht bij haar los, maar ze hield zich stil. Voelde het zielige prooidiertje nu dan aan dat de jager haar spoor te pakken had? Zonder zich zorgen te maken over de hoeveelheid geluid die hij maakte, opende hij de deur en begon met luide stem te spreken, terwijl zijn ogen door zijn nieuwe omgeving gingen, in de hoop een lichtgevend scherm te zien. Zijn hand draaide het handmatige slot van de deur om, zodat, voor het geval ze wilde vluchten, de deur niet in een trek open kreeg. Een klein moment dacht hij iets te zien, een soort flits, maar het keerde niet terug. Was het het onderzoeken waard? Veel aandacht besteedde hij vervolgens niet meer aan zijn telefoon en hij stopte hem weer in zijn zak, terwijl hij haar luid en duidelijk begon uit te dagen. Helaas was ze slim genoeg om zich niet uit te spreken en bleef het ijzig stil in de kas. Christophe zette enkele passen in het door glas omgeven gebouw en snoof de lucht op, die sterk rook naar de zoete bloemen hier. Veel had hij er niet mee, maar hij begreep wel dat een teerhartig meisje als zij haar schuilplaats hier was komen zoeken. Zo had hij enkele momenten stil gestaan, in de hoop iets van bewegingen waar te nemen, maar toen begon zijn telefoon in zijn zak te trillen. Misschien was het een afleidingsmanoeuvre, maar dan zou ze zich alsnog moeten bewegen om weg te komen. Voor de zekerheid hield hij zijn aandacht gesplitst bij de geluiden in de kas.
‘Waarom denk je? Ik heb er weinig zin in dat je m'n nek omdraait.’ Stond er op het lichtgevende scherm, waarop werd aangegeven dat ze nog aan het typen was voor een volgende ‘gevatte’ opmerking. ‘De vraag is eerder, waarom wil jij mij zo graag vinden?’ Christophe gniffelde, zich niet eens proberend zacht te houden en stapte wat verder de kas in. Geen teken van ‘menselijk’ leven. “Ik vind dat nek omdraaien altijd zo onsmakelijk.” antwoordde hij. Waarom zou hij gaan typen? “Dus als je daarvoor op je beentjes staat te trillen, kan je nu wel weer tevoorschijn komen.” Zou ze ervoor gaan of bleef ze achterdochtig? “Je daagde me uit om je te komen zoeken en volgens mij..” Hij versnelde zijn passen weer wat, kwam steeds dieper in de kas, en rook toch zeker een sterkere geur. Zo’n meisjesgeur. “heb ik deze uitdaging toch echt gewonnen.”
words: idc | tag: phone | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hide 'nd seek yo [+Ivy]   Hide 'nd seek yo [+Ivy] Emptyma apr 11, 2016 5:05 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
Vlak nadat ze haar berichten had gestuurd hoorde ze hem hardop gniffelen. Ze schakelde haar telefoon nu helemaal uit, zodat hij eventueel ook niet kon bellen als hij eenmaal dichtbij was. Het witte voorwerp stopte ze in de zak van haar shortje terwijl ze langzaam achteruit bleef schuifelen in de duisternis. Hmn, misschien had ze zich beter in het bos kunnen verstoppen, maar dat was ook weer zover weg van de bewoonde wereld. “Ik vind dat nek omdraaien altijd zo onsmakelijk.” Dat was het eerste wat hij zei. “Dus als je daarvoor op je beentjes staat te trillen, kan je nu wel weer tevoorschijn komen.” Ivy snoof een keer kort, waarschijnlijk net wat harder dan de bedoeling was. De brunette was alles behalve bang van hem, hij mocht niet moorden hier op Genosha. “Je daagde me uit om je te komen zoeken en volgens mij..” Ze hoorde dat hij steeds dichterbij kwam en beet kort op haar onderlip, bezig zijnd met het zoeken van een uitweg die ze zo snel even niet kon vinden. “heb ik deze uitdaging toch echt gewonnen.” Muisstil bleef ze staan waar ze stond. Een stuk verderop zag ze een donkere schim haar kant op komen. De brunette kneep kort haar ogen samen en sloeg haar armen over elkaar, hij moest haar nu vast ook wel zien staan. "Hello daar, Christophe." Haar stem klonk droogjes en ze toverde een fake glimlachje op haar gezicht, alsof ze blij was om hem te zien, maar dan zo sarcastisch als het maar wezen kon. Hij was een stuk groter en vast ook sterker dan haar, dus nu zou ze het moeten doen met haar snelheid. Daarom wachtte ze ook totdat hij dichterbij was gekomen. "Je dacht toch zeker niet dat ik mijzelf zo snel gewonnen geef?" Voor een kort moment gloeiden haar ogen rood op, waarna ze was verdwenen. Het geluid ging duidelijk in de richting van de uitgang, en binnen een fractie van een seconde stond ze daar dan ook voor. Ze had net zo goed door het glas kunnen breken, maar zin op een boos schoolhoofd duo had ze niet echt. Haar slanke vingers sloten zich tegen de deurknop aan, maar deze ging niet open. Voor een moment bleef ze verbaasd staan kijken, maar begon toen wat onhandig aan de deur te rommelen. Shoot.
tag, outfit & notes Outfit for Christophe | x
♥ maya
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hide 'nd seek yo [+Ivy]   Hide 'nd seek yo [+Ivy] Emptyma apr 11, 2016 6:00 pm

dancing on the tightrope of weird
Christophe Rémy
Zijn ogen hield hij voor elk teken van beweging open en natuurlijk was zijn gegniffel ook gedeeltelijk bedoeld om haar op stang te jagen. Toch vond hij het ook weer grappig, hoe bot ze wel niet probeerde over te komen. Was ze echt zo stoer als hoe ze zich deed voorkomen? Dat zou hij binnen een paar minuten zien, niet? Bij de woorden dat hij haar de nek niet zou omdraaien, waar hij ook geen woord over had gesproken eerder, hoorde hij toch een teken van leven. Betrapt. Waar hij dan misschien nog enkele twijfels had kunnen hebben dat hij hier fout zat, waren die nu helemaal verdwenen. Dat, of ze hadden hier planten die hoorbaar konden ademhalen. Toegegeven kostte het hem haar overduidelijke hint om zijn hoofd de goede kant op te draaien en haar te zien staan. "Hello daar, Christophe." Opluchting was in zijn blik te zien, dat hij niet onder elk blaadje hier naar haar had hoeven zoeken (want eigenlijk vond hij dit soort verstopspelletjes helemaal niet leuk). “Bonjour madame.” antwoordde hij, zichzelf helemaal hilarisch vindende, maar vooralsnog bleef hij staan. Het leek wel alsof ze zich echt bedreigd voelde, terwijl Christophe buiten zijn woorden om niet veel kwaads in de zin had. Nooit eigenlijk. "Je dacht toch zeker niet dat ik mijzelf zo snel gewonnen geef?" zei ze, toch iets van tegenstribbeling. Wat moest hij doen, volgens haar? Het was midden in de nacht, hun grootste vijand was nergens te bekennen en veel meer kon hij haar ook niet aandoen. Al zou hij het willen. Plotseling was ze verdwenen, terwijl hij nadacht waar ze het over had (het zag er toen nog wel redelijk naar uit dat ze zich op een doodlopen eind bevond), en enkele moment duurde het voordat hij haar weer in zijn zichtveld kreeg. Christophe fronste, zuchtte omdat hij hierdoor weer dat eind naar haar toe moest lopen, en moest tocht wel wat lachen omdat het geluid van een tegenspartelende deur al was verwacht door hem. “De deur ook niet, nee.” glimlachte hij zoetjes, terwijl hij zijn telefoon weer uit zijn zak haalde. Om haar iets van een veilig gevoel te geven, bleef hij enkele meters van haar afstaan, voordat ze straks naar de maan vluchtte, en hield haar het scherm van een of andere ‘RatedR’ blog voor. “Maar wil je me alsjeblieft uitleggen waar dit vandaan komt?” vroeg hij, zijn oogleden wat meer samengeknepen. Het was hem maar al te snel achter elkaar geplaatst en hij zou er bijna zijn ‘leven’ op willen wedden dat Ivy er iets mee te maken had.
words: idc | tag: phone | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hide 'nd seek yo [+Ivy]   Hide 'nd seek yo [+Ivy] Emptyma apr 11, 2016 7:37 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
“Bonjour madame.” Dat was de begroeting die de schaduw haar terug gaf, hij vond zichzelf waarschijnlijk al helemaal grappig en stuff. Ivy had net het geweldige idee om terug te flitsen naar hun kamer, deze te vergrendelen van binnen enkel en alleen om hem te irriteren. Maar toen ze bij de deur van de kas aankwam merkte ze dat hij haar voor was geweest wat betreft het sluiten van deuren. “De deur ook niet, nee.” Nog kort gaf ze een ruk aan de deur, zag nu het slot pas zitten wat ze met een simpele draai open maakte en keek droogjes voor zich uit, dat was weer eens een mooie falende actie zeg. Een duidelijke zucht rolde over haar lippen terwijl ze zich omdraaide en met haar rug tegen de glazen wand aan leunde. Haar blik ging naar het kleine licht in het donker van zijn telefoon die hij tevoorschijn haalde. “Maar wil je me alsjeblieft uitleggen waar dit vandaan komt?” Haar mondhoeken kropen weer iets omhoog en ze veranderde haar houding naar een onschuldige. "Ik heb echt geen idee," zei ze toen en legde haar hand op haar borstkas. "Je wil toch zeker niet gaan zeggen dat je denkt dat ik zoiets zou doen?" Ivy opende overdreven ongelofelijk haar mond, alsof dit zojuist het meest schokkende was wat ze ooit mee had gemaakt (zoals dit). Vervolgens kon ze een grinnik niet meer onderdrukken en liet ze haar hand weer zakken, hem aankijkend. "Okay, okay. Ik heb die foto neergezet op mijn pagina, maar blijkbaar heeft de persoon van de RatedR die ook gevonden en heeft het toen gebruikt." Ivy haalde luchtig haar schouders op, ze had het niet met foute intenties gedaan, hoor. Echt niet.
tag, outfit & notes Outfit for Christophe | x
♥ maya
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hide 'nd seek yo [+Ivy]   Hide 'nd seek yo [+Ivy] Emptydi apr 12, 2016 2:56 pm

dancing on the tightrope of weird
Christophe Rémy
Veel reactie op zijn alleraardigste begroeting had ze niet, maar dat werd haar vergeven toen ze hopeloos aan de vergrendelde deur begon te trekken. In alle haast had ze misschien niet gezien dat het slot erop stond. Een groot obstakel was het echter niet, want met een draai had ze het er weer afgehaald. Dus gokte Christophe maar op het spelen van open kaart met haar, door te laten zien waarom hij was gekomen. Hierbij speelde ze zo onschuldig als wat. “Oh nee, het spijt me, ik was vergeten dat jij je handjes nooit aan zoiets vies maakt.” verontschuldigde hij zichzelf met een strak gezicht. Leuke grapjes allemaal, maar nu had hij daar niet veel lust naar. Dus hief hij sceptisch een wenkbrauw op, totdat ze weer begon te spreken. Zij vond het blijkbaar maar al te grappig. "Okay, okay. Ik heb die foto neergezet op mijn pagina, maar blijkbaar heeft de persoon van de RatedR die ook gevonden en heeft het toen gebruikt." Toegegeven, hij was wel blij dat ze eerlijk was en haar gespeeldheid niet al te lang voortzette. Een knikje gaf hij met zijn hoofd. “D’accord, d’accord, ik geloof je.” antwoordde hij met lichte tegenzin. Hij had immers niet genoeg bewijs om zijn theorie door te zetten. “Maar dat betekent niet dat deze grapjes voor herhaling vatbaar zijn.” voegde hij er nog snel achteraan.
“Dan nog een ding..” Het was net weer in zijn hoofd geschoten en dit verdiende ook zeker verklaring. “waarom ruik ik steeds weerwolf voor en in onze kamer?” Achterdochtig keek hij haar aan, nadat hij zijn mobiel weer terug in zijn zak had gedaan omdat hij er niet veel behoefte meer aan had. Maar waar kwam die geur vandaan.. Ze had toch niet zeker gelogen over haar mutaties? Dan had hij nog een reden om haar zo snel en graag mogelijk de deur uit te hebben.
words: idc | tag: phone | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hide 'nd seek yo [+Ivy]   Hide 'nd seek yo [+Ivy] Emptydi apr 12, 2016 4:38 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
“Oh nee, het spijt me, ik was vergeten dat jij je handjes nooit aan zoiets vies maakt.” Het was duidelijk dat hij deze verontschuldiging natuurlijk niet meende, dat kon ze wel zien aan de manier waarop hij keek. Daarom besloot ze hem niet langer te irriteren en toch een soort van reden te geven, anders was het ook best wel zielig. Daarbij had ze nou toch al gefaald door de deur die hij simpel op slot had gedraaid en waarbij haar vluchtpoging overduidelijk mislukt was. “D’accord, d’accord, ik geloof je.” Eigenlijk viel zijn Franse accent haar nu pas duidelijk op, interessant. “Maar dat betekent niet dat deze grapjes voor herhaling vatbaar zijn.” Een zoete glimlach kwam weer rond haar lippen te liggen. "Can't promise. Het was schattig, oké?" Het maakte haar weinig uit wat hij nu wel niet moest denken, maar het was gewoon te cute geweest en zelf vond ze het wel grappig. Daarbij moest hij niet zeuren, wie weet kreeg hij nu wel één of andere leuke meid achter zich aan, immers had hij een redelijk hoge score gehad op dat blog. “Dan nog een ding..” Vragend hief ze haar wenkbrauw op, want zover ze had begrepen had hij haar enkel gezocht voor dat blog incidentje. “waarom ruik ik steeds weerwolf voor en in onze kamer?” Oh. Met haar mond vormde ze dan ook even een geluidloze 'o' en wendde kort haar blik af, natuurlijk had hij de wolf in de buurt van hun kamer geroken. "Niet overdreven, hij is maar één keer binnen geweest." De enige weerwolf die ze binnen had gelaten was inderdaad Storm geweest, maar dat was niet zijn zaak. "En hij is niet op jouw kant geweest," zei ze met een kleine grens en maakte haar rug los van de glazen muur. Ze sloeg haar armen over elkaar heen en keek wat verveeld rond. "En er is nog een weerwolf. Ik denk dat ik ze aantrek," zei ze toen en haalde onschuldig haar schouders op.
tag, outfit & notes Outfit for Christophe | x
♥ maya
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hide 'nd seek yo [+Ivy]   Hide 'nd seek yo [+Ivy] Emptydi apr 12, 2016 5:04 pm

dancing on the tightrope of weird
Christophe Rémy
Een keer een foto plaatsen, oké, hij had het misschien ook een beetje uitgelokt bij hun ontmoeting, maar voortaan zou hij zeker een oogje in het zeil houden. Dat ze kamergenoten waren betekende niet dat de rest van de school hoefde te weten wat er in hun privacytijd gebeurde. "Can't promise. Het was schattig, oké?" Om aan te geven dat hij haar zoete woordjes niet helemaal waardeerde lachte hij iet wat sarcastisch. “Ik ben veel, maar schattig?” snoof hij. Nee zo’n benaming had hij niet vaak gehad. Toch lag er nu een andere prioriteit, zijn volgende vraag. De geur rond hun kamer was een geur die hij van nature verachtte. Heel even, toen hij de stank had geroken, had hij terug moeten denken aan het gesprek dat hij in de speeltuin had gehad met Allison, dat hij droomde van een romantische picknick met een weerwolf, maar in die context was alles wat hij had gezegd een sarcastisch grapje geweest. Het moment dat hij zo’n beest in zijn geliefde omgeving had geroken, daalde zijn humeur tot aan het vriespunt. En omdat hij geen enkel woord had gewisseld met zo’n dier, lag het probleem bij Ivy. Ze had ook zo’n schuldbewuste houding aangenomen toen hij het woord ‘weerwolf’ noemde en zijn verdenkingen werden bijna zekerheden. "Niet overdreven, hij is maar één keer binnen geweest." Niet overdrijven? Moest hij dan tevreden toezien hoe zijn natuurlijke vijand zijn kamer binnen mocht lopen wanneer het hem deerde? “Wonderbaarlijk dat je nog heel bent met zo’n mormel zo dicht in je buurt. Ik zou niet eens willen weten wat hij in onze kamer zou moeten.” Die weerwolf was er zeker niet geweest om te vechten.. "En hij is niet op jouw kant geweest," Dat was nog het laatste waar hij zich zorgen om maakte. “Bedankt voor het begrip, maar een weerwolf op onze kamer is alsnog iets waar ik niet op zit te wachten.” bromde hij. "En er is nog een weerwolf. Ik denk dat ik ze aantrek," Hopeloos slaakte hij een zucht en rolde met zijn ogen. Waarom werd hij hier weer mee getergd? “Waarom ga je niet op een kamer met ze? Zal vast wel een gezellige boel worden daar.” Hij moest er niet aan denken om tussen die vlooienbalen te leven.
words: idc | tag: phone | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hide 'nd seek yo [+Ivy]   Hide 'nd seek yo [+Ivy] Emptyza apr 16, 2016 3:10 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
“Ik ben veel, maar schattig?” Blijkbaar vond hij het niet zo heel geweldig om schattig genoemd te worden, maar dan had hij mooi pech. "Inderdaad, schattig, ja." Want dat was het op dat moment ook daadwerkelijk geweest. Het onderwerp ging echter al snel weer over naar de weerwolf geur die hij telkens in en in de buurt van hun kamer rook. “Wonderbaarlijk dat je nog heel bent met zo’n mormel zo dicht in je buurt. Ik zou niet eens willen weten wat hij in onze kamer zou moeten.” Nog altijd was die onschuldige glimlach op haar gezicht te lezen. "Ik denk inderdaad niet dat je dat graag zou willen weten." Daar voegde ze nog aan toe dat ze ervoor had gezorgd dat niemand aan zijn kant van de kamer geweest was. “Bedankt voor het begrip, maar een weerwolf op onze kamer is alsnog iets waar ik niet op zit te wachten.” Toen ze zei dat er nog een weerwolf was, al dat was er eentje die ze like never ever in a million years vrijwillig zou binnenlaten, zuchtte haar kamergenoot hoorbaar en rolde met zijn ogen. “Waarom ga je niet op een kamer met ze? Zal vast wel een gezellige boel worden daar.” Ivy plaatste haar hand tegen haar heup aan en keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Omdat ik jou niet zou willen missen als kamergenoot, natuurlijk." Dat hij daar niet aan had kunnen denken, right?! "En omdat je het zo op prijs stelt, de volgende keer zet ik wel een raampje open." Het was duidelijk dat ze haar lachen in moest houden en ze keek hem toen vragend aan. "Dus, is er nog iets waar je nu je beklag over moet doen? Nu je toch bezig bent."
tag, outfit & notes Outfit for Christophe | x
♥ maya
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hide 'nd seek yo [+Ivy]   Hide 'nd seek yo [+Ivy] Emptyza apr 16, 2016 5:53 pm

dancing on the tightrope of weird
Christophe Rémy
Voor haar eigen bestzijn negeerde hij de opmerking dat hij schattig werd genoemd. Het was jammer dat ze hem zo vond, maar zolang die reputatie niet werd verspreid was hij tevreden. Verder dan het woord ‘schattig’ mocht ze eigenlijk niet gaan, daar zou hij persoonlijk voor zorgen. Het hele verhaal dat er een weerwolf op hun kamer was geweest nam zijn aandacht weer over en alweer was hij er niet tevreden mee. De stank die in hun kamer heerste was al niet oké, maar het feit dat ze niet eenzelfde reactie erop had gehad als hij, baarde hem zorgen. "Ik denk inderdaad niet dat je dat graag zou willen weten." Christophe slaakte een zucht wreef teleurgesteld met zijn hand over zijn gezicht en richtte zijn blik op de grond. Die vrouwen konden hun hormonen ook nooit in de hand houden.. “Nee, inderdaad.” antwoordde hij. Waarom ging ze niet op een kamer met die beesten, als ze die zo aantrok? Wie had het kunnen verwachten, een vampier die met weerwolven optrok. Wat een grap. "Omdat ik jou niet zou willen missen als kamergenoot, natuurlijk." Hij lachte sarcastisch, zijn signature move, en schudde met zijn hoofd. “Sure, je zou mij, de ideale kamergenoot, niet willen verruilen voor.. ja ik heb geen idee wie het zijn, maar door hun mutaties stempel ik ze maar af als harige mormels.” snoof hij. De volgende keer zou ze wel een raampje open zetten. Ach, wat bedachtzaam was ze weer! "Dus, is er nog iets waar je nu je beklag over moet doen? Nu je toch bezig bent." Eigenlijk niet, zo vaak hield hij zich niet meer op in zijn kamer, omdat hij nooit zin had om in haar soort situaties te komen. Stel dat hij binnen was gekomen terwijl ze met die weerwolf.. bezig was! “Nee, maar misschien herinner ik me morgen weer iets.” Hij liep langs haar heen naar de deur, die ze al had opengemaakt en deed deze open. “Well, ik ga terug naar onze kamer. Ik ruik hier geen weerwolven, dus een echte reden om in deze kas te blijven heb je niet, ga je mee?”
words: idc | tag: phone | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Age: 18 years [134]
Occupation:
Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hide 'nd seek yo [+Ivy]   Hide 'nd seek yo [+Ivy] Emptyzo apr 17, 2016 1:47 pm

go down with this ship

“Sure, je zou mij, de ideale kamergenoot, niet willen verruilen voor.. ja ik heb geen idee wie het zijn, maar door hun mutaties stempel ik ze maar af als harige mormels.” Ivy bevestigde zijn duidelijk wat sarcastische woorden met een simpele knip van haar hoofd. "Je neemt mij letterlijk de woorden uit de mond." Daarbij stak ze haar wijsvinger nog op als teken dat ze nog niet klaar was met wat ze wilde zeggen. "Om nog toe te voegen, in hun menselijke vorm zijn ze helemaal geen harige mormels." Dat had ze nog even willen zeggen, waarschijnlijk tot zijn grote walging. Niet dat het haar echt boeide wat hij ervan vond, immers was het haar leven en ook haar kamer, dus ze mocht zelf uitmaakte wie ze uitnodigde. De brunette stelde de vraag of hij nog iets te klagen hadden, gezien hij toch bezig was nu. “Nee, maar misschien herinner ik me morgen weer iets.” Ivy schudde kort haar hoofd en keek toe hoe hij naar de deur liep en deze opende. “Well, ik ga terug naar onze kamer. Ik ruik hier geen weerwolven, dus een echte reden om in deze kas te blijven heb je niet, ga je mee?” Ivy knikte en drukte zich helemaal van de muur af. "Klinkt als een goed idee," zei ze en glipte langs hem heen naar buiten, waarna ze haar blik op de sterrenhemel richtte. Vervolgens wachtte ze tot hij ook buiten was en de deur had gesloten, zodat ze samen met hem terug kon lopen in de richting van hun kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hide 'nd seek yo [+Ivy]   Hide 'nd seek yo [+Ivy] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hide 'nd seek yo [+Ivy]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The king of hide and seek [OPEN]
» When the little mouse is playing outside the cats come and seek {& Aarón}
» All we do is hide away
» hide your face so the world will never find you [&Xam]
» Hide my head I want to drown my sorrow.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Greenhouse-
Ga naar: