Onderwerp: Re: Challenges [Ivy] ma apr 11, 2016 7:23 pm
Can't stop because I love it
When you're ready come and get it
Voordat ze die laatste zin had uitgesproken voelde ze nog hoe hij met zijn hand over haar heup heen streek. Een kleine zucht rolde over haar lippen en ze keek hem diep in zijn ogen aan, waar was ze toch eigenlijk mee bezig. Haar woorden hadden in elk geval wel nut gehad, want voordat ze het wist had hij haar weer langzaam los gelaten en raakten haar tenen de bodem weer aan. 'Hall, jij...' De zoete glimlach rond haar lippen vertelde waarschijnlijk wel genoeg terwijl hij zijn zin afkapte. 'Dus je wil me eigenlijk vertellen dat mijn roommate me voor was?' De ander schudde grijnzend zijn hoofd en ze volgde opnieuw elke beweging die hij maakte, van zijn handen die over het wateroppervlak heen gingen tot de schouders die hij ophaalde. "Zo zou je het kunnen zeggen ja. De vraag is alleen, hoeveel voor was hij je." Mysterieus wiebelde ze een keer met haar wenkbrauw, want het moment wat ze hadden gehad in het bos was jammer genoeg onderbroken door Lupos. 'Wat een jammer toeval.' Het leek erop dat hij zijn lach moest onderdrukken. Met een onschuldige blik in haar ogen keek ze hem aan, afwachtend over wat hij nu zou gaan zeggen. 'Want Hall zijn manier van vermaken is niets in vergelijking met die van mij.' Nu begon er toch echt wel wat nieuwsgierigheid in haar op te borrelen, waarschijnlijk was dat er zelfs al wel geweest, maar deze uitspraak versterkte het alleen nog maar meer. Ondertussen had Devon een stap naar voren gedaan en voelde hoe hij haar weer vast hield bij haar heup. 'Maar..' Zijn hoofd kwam dichterbij en het was een vrijwel spontane reactie toen haar ogen sloot. Maar net op het moment dat hij weer zo dichtbij was dat ze zijn warme adem over haar koude huid voelde, had hij met zijn andere hand haar hoofd een slag omgedraaid waardoor zijn lippen op haar kaaklijn kwamen. Een huivering ging door haar lichaam heen terwijl ze haar ogen gesloten hield. '..ik denk niet dat je mij daarbij ook nog eens aankan.' Langzaam opende ze haar ogen weer toen ze voelde hoe zijn vingers nog wat over haar huid heen gingen waarna hij zijn gespierde lichaam omdraaide en aanstalten maakte om naar de kant te gaan. Hmn. Een aantal keuzes overweeg ze in haar hoofd, terwijl ze met de toppen van haar vingers wat over het water heen streek. Binnen een fractie van een seconde stond ze voor zijn neus, opnieuw. In het voorbijgaan had ze haar koude vingers over zijn gespierde arm laten glijden, voor haar was dat in een soort slow motion gebeurd. "Nou zeg," begon ze toen liefjes, "als ik een weerwolf aankan.." Quasi vragend haalde ze haar smalle schouders op terwijl ze hem met een onschuldige blik aankeek. "Daarbij, Lupos had het ook nog eens niet zo erg op me." Ivy had een stapje dichterbij gedaan en ging met haar wijsvinger over zijn bovenarm heen, alsof ze kleine tekeningetjes maakte op zijn vochtige huid. Vanonder haar wimpers keek ze een beetje omhoog naar hem. "Los daarvan, jammer dat je weer gaat." Een gespeelde teleurgestelde houding werd aangenomen waarbij haar mondhoeken wat treurig naar beneden gingen. "Ik dacht net dat ik het wat.. warmer.. ging krijgen namelijk." De treurige blik ging bij deze woorden weer over in een onschuldige, het was wel duidelijk dat ze enorm genoot van dit hele spel of hoe je het dan ook wilde noemen. Haar vinger die al de hele tijd tegen zijn bovenarm aan drukte gleed nu over zijn torso heen naar beneden, tikte zacht tegen de rand van zijn onderbroek aan en werd daarna teruggetrokken.
Onderwerp: Re: Challenges [Ivy] za apr 16, 2016 5:44 pm
Devon
You know I’m smart. I spin you round like a knot. I know the pieces of your heart. Sometimes it’s fun, to pull your strings one by one. Until I get you onto one.
”Zo zou je het kunnen zeggen ja. De vraag is alleen, hoeveel voor was hij je.” De mysterieuze wenkrauwwiebel had een indruk op Devon moeten hebben, want ja? Hoe was het in een ‘normale’ situatie waarin twee beste vrienden hetzelfde meisje probeerde te versieren? Er zou ruzie aan te pas komen, jaloersheid, een vriendschap die stukliep. Maar niet bij StormOn. Vanaf dag één dat ze elkaar ontmoet hadden, deelden ze alles. Hun kamer, hun eten, hun huiswerk, de meisjes, werkelijk zo goed als alles. Maar niet alleen dat sprak boekdelen, ook het feit dat Ivy er op die manier mee om ging, dat ze Devon bleef uitdagen ondanks dat ze Storm al gehad had. Je kon wel zeggen dat ze net zoals de twee jongens was, uit op een leuk avontuurje in plaats van iets wat werkelijk bleef duren. Of op die manier interpreteerde Devon het toch. ’Ik gok niet zo heel lang geleden.’ was zijn luchtige antwoord en deed nog steeds aanstalte om naar de rand van het zwembad te gaan. De woordkeuze die hij gebruikte deed Ivy toch nieuwsgierig worden, zo las hij in haar ogen. Met een evenzeer uitdagende blik in zijn ogen keerde hij zich naar de rand van het zwembad, maar nog voor hij zijn handen op de kant kon plaatste, blokkeerde iets hem de weg. ”Nou zeg..” begon ze en Devon beet op de binnenkant op zijn wang toen Ivy tot voor zijn neus geflitst was, zijn hoofd in een knikje opzij. ”Als ik een weerwolf aankan..” Oké daar has ze een punt. Als hij het vergeleek me de nacht van de volle maan, klopte het, want Devon had het op zijn beurt niet kunnen winnen van Lupos. Maar het was een samenloop van omstandigheden, de emotionele rollercoaster, het feit dat het zijn beste vriend was en daarbij ook nog eens foute keuzes. Zijn ogen gleden over haar smalle schouders, recht richting haar rode bh die volledig nat was. In ieder geval hielp het om zijn gedachten aan die nacht aan de kant te schuiven. Vervolgens gleed zijn blik over naar haar ijskoude vingers die over zijn brede bovenarm gingen en hij ademde zachtjes uit. ’Altijd de juiste woorden klaar..’ Haar mondhoeken stonden treurig omlaag en Devon deed een stapje dichterbij waarbij hij Ivy met haar rug tegen de rand van het zwembad op dwong, yet again beroofde hij haar deeld van haar persoonlijke vrijheid. Maar in de lounge had ze het niet erg gevonden, dus waarom hier wel? ”Ik dacht net dat ik het wat.. warmer.. ging krijgen namelijk.” Devon streek zachtjes over haar hals en zuchtte nogmaals zijn warme adem over haar uit. ’In dat geval moet ik hier blijven.’ Zijn ogen sloten voor een moment toen hij haar vingers over zijn borstkas richting zijn onderbuik voelde glijden. ’Het zou namelijk een schande zijn om..’ Ze treek over de rand van zijn onderbroek en hij beet even op zijn onderlip, zijn ademhaling wat verzwaard. ’..een dame zoals jij ijskoud achter te laten.’ Devon nam haar opnieuw bij haar smalle taille vast en tilde haar zonder enige moeite uit het water, zodat ze op de zijkant van het zwembad te zitten kwam. Op die manier waren ze ongeveer even groot. ’Dus wat zeg je, laten we de boel hier eens ophitsen, niet?’ Hij greens stilletjes en liet zijn warme hand over haar rug glijden, stak zijn middel- en ringvinger uitdagend achter het bandje van haar bh. Devon leunde voorover, plantte geheel onverwachts zijn lippen op die van haar en sleepte haar meteen mee in een onstuimige kus. Uitdagen, verleiden, het waren zo ongeveer de favoriete woorden in zijn vocabulaire, maar nu.. Dit spelletje dat tussen hen hing was al dagen aan de gang, gestart in de lounge en hier gingen ze verder. Hij was en bleef een man, met misschien nog net die éxtra hoeveelheid hormonen in zijn lichaam te danken aan zijn mutatie. Langer als dit kon hij het geflirt niet volhouden, hij had nood aan actie, en als Ivy er anders over dacht, dan moest ze hem dat op de een of andere manier maar duidelijk maken. Zijn ademhaling was duidelijk wat sneller toen hij zijn hoofd terugtrok en haar weer in haar ogen aankeek. ’Geef aan waar je grens ligt Ivy, ik zou niet willen dat je je verbrand.’ Hij knipoogde haar nonchalant toe en dwaalde met zijn andere hand af naar de achterkant van haar rode slipje. Zijn uitspraak was zowel weer met die typische zweem van uitdaging, maar bevatte tegelijk ook een deeltje waarheid. Hij zou niet verder gaan dan dat zij hem toeliet, ondanks dat velen het niet zouden denken, had hij dat respect wel ergens in hem schuilgaan.
Onderwerp: Re: Challenges [Ivy] za apr 16, 2016 8:20 pm
’Ik gok niet zo heel lang geleden.’ Er waren zoveel opties waar ze op dit moment uit kon kiezen. Immers kon ze hem gewoon laten gaan, deze hele ontmoeting in een sisser laten aflopen en over een paar minuten zelf ook weer in de richting van haar kamer gaan om te gaan slapen alsof er niets gebeurd was, wat feitelijk ook zo was, er was nog niets gebeurd. En toch maakte ze de keuze om hem zijn zin te geven, om te laten zien dat ze nog niet wilde dat hij weg zou gaan. Nog voordat hij zijn handen op de kant had kunnen zetten stond ze voor zijn neus en bracht opnieuw een reeks aan uitdagende woorden uit in de hoop een reactie uit te lokken. Ivy volgde zijn blik en zag dat zijn ogen werden afgeleid door de rode stof van haar bh, iets wat een kleine grijns rond haar lippen liet verschijnen. De warme ademhaling die hij zacht uitblies toen ze met haar ijskoude vingers over zijn gespierde bovenarm heen ging kon ze duidelijk voelen, haar zintuigen stonden namelijk op scherp vanwege de spanning die er op dit moment duidelijk te voelen was. ’Altijd de juiste woorden klaar..’ Een instemmend geluid kwam snel na zijn woorden uit haar keel opzetten, maar voordat ze het wist had hij al een stap dichterbij gedaan en voelde ze hoe haar rug zacht tegen de koude rand van het zwembad aan kwam, al voelde deze misschien nog wel wat warmer aan dan haar eigen huid. Haar opmerking zorgde ervoor dat hij zacht over haar hals streek, een beweging waarbij ze haar hoofd licht kantelde zodat hij daar vrij spel had. ’In dat geval moet ik hier blijven.’ Het leek wel alsof hij het expres deed, die warme adem over haar uitblazen, want het zorgde er opnieuw voor dat ze een korte rilling niet meer kon onderdrukken. ’Het zou namelijk een schande zijn om..’ Ze keek naar hem omhoog terwijl haar vingers wat afdwaalden naar beneden, hij had zijn ogen dit keer gesloten. ’..een dame zoals jij ijskoud achter te laten.’ De ademhaling die hij uitblies klonk duidelijk wat verzwaard en Ivy kon de ondeugende glimlach niet van haar gezicht af krijgen. Het was gewoon de manier waarop hij reageerde, hoe hij op zijn lip beet, waarschijnlijk zou er geen één meisje zijn die zo'n aanbod in de wind zou slaan. Hij leek zijn bewustzijn weer wat te vinden en voordat ze het goed en wel doorhad, had haar opnieuw bij haar middel vastgenomen en werd ze in een simpele beweging uit het water getild. Terwijl het water van haar lichaam af droop zette hij haar op de rand van het zwembad. Ongeveer op gelijke hoogte waren ze nu, al leek hij zelfs nu nog wat langer te zijn. Dat bewees maar weer hoe klein ze eigenlijk was, haar lengte stelde inderdaad niets voor. Een koude ademhaling rolde over haar lippen terwijl ze hem met een wat zachtere blik aankeek, eentje die voor een kort moment door haar masker heen wist te breken. ’Dus wat zeg je, laten we de boel hier eens ophitsen, niet?’ Met haar goud groenige ogen keek ze hem aan, een zacht instemmend geluid kwam uit haar keel en het leek erop dat hij haar helemaal had betoverd. Zijn hand gleed over haar rug heen en ze voelde hoe twee van zijn vingers achter het bandje van haar bh werden gehaakt. Met een scheve blik keek ze naar zijn arm, maar lang de tijd om te kijken had ze niet. Want heel onverwachts drukte hij plots zijn lippen op de hare, een move die hij al veel te vaak bijna had gemaakt bij haar. Zonder enige tegenwerking ging ze mee in zijn onstuimige zoen, waarbij ze haar armen rondom zijn nek legde zodat ze hem helemaal naar zich toe kon trekken, alsof ze niet van plan was hem nog te laten gaan. Toen hij zich weer wat terug trok voelde ze hoe zijn ademhaling nu duidelijk versneld was. Ivy opende langzaam weer haar ogen toen ze hoorde hoe hij weer begon te praten. Deze hadden niet langer meer hun natuurlijke kleur, maar ze waren zo rood als ze maar wezen konden. Die kant in haar kwam opzetten als haar emoties versterkt waren. Zo kon dat zijn als ze bloed nodig had, maar ook een ander geval van lust. En dat andere was dus precies wat er nu aan de hand was. ’Geef aan waar je grens ligt Ivy, ik zou niet willen dat je je verbrand.’ Het was alsof het ijs tussen hen nu helemaal gebroken was, want ze voelde hoe zijn hand langzaam afgleed naar beneden. Ondertussen boog ze haar hoofd weer naar hem toe en drukte vurig haar rode lippen op de zijne, haar armen nog steeds rond zijn nek geslagen en genietend van de warmte die hij afgaf. Niet al te lang liet ze het duren voordat ze haar lippen weer los maakte van die van hem. "Het enige wat zo jammer is.." fluisterde ze terwijl één van haar handen losmaakte van zijn nek en de vingers door zijn natte haren liet gaan. ".. dat ik niet zo simpel ben als je denkt." Nee, ze zou zich niet zomaar gewonnen geven, het was alsof ze zichzelf probeerde te verzetten tegen het gevoel van lust wat wild in haar buik borrelde. Ze verzette zich tegen haar menselijke wil. Ivy slikte een keer kort en keek hem recht aan met haar rode ogen, ze was in een tweestrijd met zichzelf. De ene kant wilde hem maar al te graag, maar de andere kant was nog niet klaar met het uitdagen, die kant wilde zich nog lang niet gewonnen geven. "Ik wed dat je genoeg meisjes aan je voeten hebt liggen die maar al te graag zouden willen.." Nu bracht ze haar hoofd opnieuw dichtbij, zodat ze de woorden in zijn oor kon fluisteren. "Zo ben ik echter niet." Haar mondhoeken krulden zich wat omhoog terwijl ze kort haar ogen sloot en zacht haar lippen tegen zijn kaak aan drukte, om haar rug vervolgens wat te rechtten en de afstand tussen hen in wat te vergroten. "Ik houd er niet van om één van de zoveel te zijn." Om na een enkele nacht weer vergeten te worden, daar hield ze absoluut niet van, dat wilde ze niet. Toch hadden haar ogen nog altijd die rode kleur die hem lieten met wat voor 'n sterke persoonlijkheid hij te maken had.
You know I’m smart. I spin you round like a knot. I know the pieces of your heart. Sometimes it’s fun, to pull your strings one by one. Until I get you onto one.
Devon had zijn lippen gretig tegen die van haar gedrukt, stond met zijn middel tegen de rand van het zwembad, een been van Ivy aan wederzijden van zijn gespierde lichaam. Zijn handen tastten over haar slanke lichaam en voor een moment had Devon zin om zich volledig te laten opgaan in het moment. Ervoor te zorgen dat zowel hij als Ivy even konden vergeten waar ze waren, zich enkel bewust waren van elkaars lichaam, warm tegen koud, gespierd tegen slank, groot tegen klein. Zijn ademhaling was zwaar, had misschien zelfs iets dierlijk, maar het leek Ivy niet te storen, integendeel. Ze sloeg haar armen om zijn hals en langzaam maakte Devon zich los uit de kus, richtte zijn ogen in die van haar, die opeens weer bloedrood waren geworden. Licht hijgend vroeg hij om haar grens aan te geven, iets waar Ivy –zoals hij al verwacht had- geen antwoord op gaf. In plaats daarvan zei ze iets heel anders, iets waarvan Devon zijn wenkbrauwen nieuwsgierig de lucht in schoten. ”Het enige wat zo jammer is..” Ze haalde haar slanke vingers door zijn natte haren, die daardoor warrig omhoog kwamen te staan. Devon beet op zijn onderlip. Waar wilde ze in hemelsnaam naartoe? Het was overduidelijk dat ze elkaar wilden, anders waren ze nog niet tot dit moment geraakt. ’Niet zo simpel?’ herhaalde hij haar woorden en rolde licht glimlachend met zijn ogen. Zijn handen liet hij uitdagend over haar bovenbenen gaan, met zijn vingertoppen net langs het stofje van haar ondergoed. ’Oke, ik geef het toe.’ fluisterde hij haar mysterieus toe toen ze zei dat hij de meisjes aan zijn voeten had liggen. Ze had gelijk, Devon moest maar één berichtje sturen en hij kon krijgen waar hij zo naar verlangde. Hij moest maar in zijn vingers knippen en er vormde zich haast een rij voor hem. Een feit waar Ivy hem mee probeerde op zijn paard te jagen. ”Zo ben ik echter niet.” Devon hield zijn hoofd wat scheef toen ze in zijn oor fluisterde en liet terwijl zijn handen afglijden naar haar onderbenen, die tot aan de kuit in het water hingen. ’Waarom heb ik zo een vermoeden Ivy, dat dat je eigenlijk allemaal niet uitmaakt? Ondanks dat je zegt van wel.’ Hij klemde zijn hand rond haar enkel en trok die uit het water, zodat haar rechterbeen recht vooruit stak, net ietsje boven het wateroppervlakte. ’Je kent mijn naam, en waar die voor gekend is.’ Devon zakte wat in het water, zodat zijn hoofd op dezelfde hoogte was als haar voet, en drukte zijn lippen tegen de binnenkant van haar enkel om die vervolgens op zijn schouder te leggen en langzaam door te schuiven. ’Je kent StormOn..’ zijn lippen tegen haar kuit. ’..en waarvoor wij gekend staan.’ zijn lippen tegen de binnenkant van haar knie, zijn ogen stonden ondertussen in de vuurrode van haar gericht. Een blik die maar één ding betekende. ’En toch, mevrouw Schwartz..’ Zijn lippen tegen de binnenkant van haar bovenbeen, bij velen gekend als een gevoelige zone. ’..heb je ons beide al aan de haak geslagen.’ Op die plaats bleef hij even hangen, keek haar terwijl aan, benieuwd naar haar reactie. Haar been hing in een knikje over zijn schouder, haar onderbeen tegen zijn rug aan. "Ik houd er niet van om één van de zoveel te zijn." Devon humde kort en bevochtigde zijn lippen om vervolgens zachtjes met zijn tanden over de huid bij haar bovenbeen te gaan. ’Je wil de enige zijn?’ vroeg hij haar nog steeds vanuit diezelfde positie en beet heel zachtjes in haar huid. Ivy had haar rug gerecht, waardoor ze een tikkeltje afstandig overkwam, maar dat zou hij er wel snel genoeg uitkrijgen.
’Niet zo simpel?’ Hij had haar woorden herhaald en rolde kort glimlachend met zijn ogen. Het was gewoon die enorme tweestrijd waarin ze verkeerde op dit moment. Want aan de ene kant wilde ze het liefst haar lippen weer tegen die van hem aandrukken, zich helemaal meeslepen in wat hij ook wilde doen deze avond. Maar aan de andere kant stond haar eigenwijze persoonlijkheid te schreeuwen dat ze zich niet zo makkelijk moest laten verleiden. En het was vooral door de moves die hij maakte dat ze in zo'n tweestrijd bleef. Net zoals nu, toen hij uitdagend met zijn hand over haar bovenbeen heen ging. ’Oke, ik geef het toe.’ Zijn zachte toontje was mysterieus geweest en afwachtend keek ze hem aan, dat was iets geweest wat ze al wel had vernomen. Want hoe kon het ook anders dan dat hij geen rijen met vrouwelijk schoon klaar had staan om op te roepen wanneer hij maar wilde. Devon had zijn hoofd wat gekanteld toen ze de woorden in zijn oor had gefluisterd. Vervolgens voelde ze hoe zijn handen afgleden naar haar onderbenen. ’Waarom heb ik zo een vermoeden Ivy, dat dat je eigenlijk allemaal niet uitmaakt? Ondanks dat je zegt van wel.’ Kort beet ze op haar lip en keek toe hoe hij haar enkel vastpakte en deze wat uit het water liftte. ’Je kent mijn naam, en waar die voor gekend is.’ De brunette was voor een moment wat te verbaasd om echt wat uit te brengen, want hij zakte wat meer het water in zodat hij op de hoogte was van haar voet, en het duurde niet lang voordat ze zijn lippen tegen haar enkel aan voelde. Voordat ze het wist had hij haar voet op zijn schouders gelegd en schoof hij langzaam steeds verder omhoog. ’Je kent StormOn..’ Ze voelde hoe hij nu bij haar kuit was en traag sloot ze haar ogen, waarbij ze voelde hoe haar lange wimpers zacht tegen de huid daaronder aan kwamen. ’..en waarvoor wij gekend staan.’ Kort opende ze haar ogen weer toen hij tegen de binnenkant van haar knie aan kwam. Een zwoele blik verscheen nu in haar bloedrode ogen terwijl hun blikken elkaar voor een moment vasthielden. ’En toch, mevrouw Schwartz..’ ging hij toen verder alsof dit de normaalste zaak van de wereld was. Hij drukte zijn lippen nu tegen de binnenkant van haar bovenbeen aan, één van de plekken waar ook zij nogal gevoelig was. Het was dan ook een vrijwel typische reactie toen ze op haar onderlip beet en haar blik geen moment van hem africhtte. ’..heb je ons beide al aan de haak geslagen.’ Haar mondhoeken bewogen traag omhoog terwijl ze haar onderlip weer los liet. "Hmn.." mompelde ze zachtjes, bedachtzaam, ".. is dat zo?" vroeg ze hem toen. Maar veel tijd om er nog verder op in te gaan had ze niet, want hij besloot haar nog wat erger te plagen. Toch wist ze hem nog te vertellen dat ze er niet van hield om één van de zoveel te zijn, iemand die na een enkele nacht simpel vergeten werd. Hij humde een keer kort en ze keek hem vragend aan, maar toen ze zijn tanden over haar zachte huid voelde gaan sloot ze opnieuw haar ogen. Een rilling ging door haar hele lichaam heen, die moest hij ook wel gevoeld hebben. Haar ademhaling was ook wat zwaarder geworden door al zijn plagerijtjes. ’Je wil de enige zijn?’ vroeg hij haar, de kans om meteen antwoord te geven kreeg ze niet van hem omdat hij zacht zijn tanden in haar huid zette. Een hoorbare zucht koude adem gleed over haar rode lippen heen en ze drukte haar been zacht wat krachtiger tegen zijn rug aan, al was dat vooral om zichzelf wat meer stevigheid te geven. En misschien ook wel om hem duidelijk te maken dat ze het wel waardeerde, wat hij nu allemaal aan het doen was. "De enige, ja," fluisterde ze zachtjes terwijl ze haar ogen weer opende, die nog altijd een passievolle rode kleur hadden. Al weet ik dat dat helaas onmogelijk is bij jullie.. bij jou.." Met nog altijd een licht zwoele blik op hem gericht boog ze zich wat meer naar hem toe, de afstandelijke manier was als sneeuw voor de zon verdwenen na de move die hij zojuist had gemaakt. En de blik in haar ogen was wel duidelijk, ze wilde meer.
Onderwerp: Re: Challenges [Ivy] wo jun 01, 2016 10:12 pm
Devon
Hij had haar duidelijk in zijn greep, het was te zien aan haar gezichtsuitdrukkingen, de manier waarop ze reageerde op zijn aanrakingen. Maar terwijl was er ook die barrière, ergens iets wat er door haar gedachten spookte en ervoor zorgde dat ze zich niet vol overgave op hem kon of wilde storten. Nee, Devon was niet een prater, hij ging er niet achter vissen wat het was, in plaats daarvan zou hij zijn troeven in de strijd gooien en er gewoon voor zorgen dat ze het zou vergeten, dat ze niets anders als hem zou willen en vervolgens die barrière tussen hen uithaalde. Hij moest en zou in zijn opzet slagen, want hij moest toegeven dat Ivy niet alleen zijn hoofd knettergek gemaakt had. Met zijn lippen baande hij zich een weg naar de binnenkant van haar bovenbeen en sprak haar ondertussen op zijn typische manier toe. ’Hmn..’ hoorde hij haar mompelen. ’..is dat zo?’ Nee, Devon nam niet de tijd om daar op in te gaan. Hij bleef zijn spelletje doorspelen, maar luisterde terwijl wel naar haar opmerking, die ergens in zijn hoofd wel sense maakte. Ze was één van de velen, dat kon hij niet ontkennen. Maar dat wist ze voordat ze hier aan begon, voordat ze zich hierin liet meespelen. Voor een moment daagde Devon haar nog verder uit, totdat hij het gewoon voor zijn eigen gemoederen te sussen aan haar vroeg of ze de enige wilde zijn. ”De enige, ja,” Devon keek haar met die doordringende blik in zijn ogen aan en beet zachtjes op zijn onderlip. ”Al weet ik dat dat helaas mogelijk is bij jullie.. bij jou..” Devon streek met zijn hand over de zijkant van haar hoofd en duwde met zijn andere hand langzaam haar been langs zijn schouder af. ’En wat als ik je zeg dat ik je voor nu zal laten voelen alsof je de enige bent?’ fluisterde hij haar toe en richtte zijn hoofd wat meer omhoog. Hij deed een stap naar voren, kwam daarbij met zijn buik tegen de rand van het zwembad, daarbij Ivy haar benen aan weerszijde van zijn lichaam. ’Wat de toekomst brengt zullen we wel zien prinses.’ Devon legde zijn hand in haar hals bij het zien van de haast vurige blik in haar ogen en trok haar licht dwingend naar voren om haar opnieuw te kussen. Zijn ademhaling werd heviger, zwaarder en uiteindelijk trok hij zich weer terug. Devon deed een stap opzij en hees zichzelf in een fractie van een seconde uit het water. Eens hij op de kant stond trok hij Ivy recht, totdat ze vlak voor hem op haar benen stond, en tilde haar toen op zijn heupen. Op de nodige plaatsen ondersteunde hij haar, en terwijl hij zijn lippen achter haar oor drukte, wandelde hij richting het tuinsetje dat enkele meters van het zwembad vandaag stond. Water droop van hun lichamen af en liet een spoor van nattigheid achter op de tegels die rondom het zwembad lagen. Zonder nog enig woord eraan vuil te maken legde hij haar op haar rug op een van de tweepersoonsbanken en liet zijn handen over de zijkant van haar slanke lichaam glijden. Zolang ze niet aangaf waar de grens lag zou hij doorgaan, aangezien hij voldoende in haar ogen had gezien. Langzaam leunde hij naar voren en drukte zijn lippen opnieuw op die van haar
Onderwerp: Re: Challenges [Ivy] di jun 07, 2016 6:24 pm
Zachtjes beet ze op de binnenkant van haar lip toen ze zijn doordringende blik zag. En ze wist zeker dat, mocht ze nog een kloppend hart in haar borstkas gehad hebben, deze er ondertussen zowat uit kwam springen. Misschien was dat één van de weinige voordelen, dat mensen je hartslag niet konden peilen en ze het niet konden horen op bepaalde momenten. Aan de andere kant mistte ze het ook wel, het was een standaard herinnering dat ze anders was dan anderen. Onsterfelijk, immuun voor het natuurlijke proces van veroudering. Devon had zijn hand opgeheven en streek over de zijkant van haar hoofd. Vanuit haar ooghoek volgde ze deze beweging, waarbij hem half vanonder haar wimpers aankeek. Ondertussen had hij ook haar been van zijn schouder af gewerkt, die nu weer deels in het water hing. ’En wat als ik je zeg dat ik je voor nu zal laten voelen alsof je de enige bent?’ Zijn stem was niets meer dan een fluistering in de nacht. Hij had zijn hoofd wat opgericht waardoor deze weer wat dichterbij was, waarna hij een stap naar voren deed en met zijn buik tegen de rand van het zwembad aan stond, haar benen beide aan een kant van hem. “Dat klinkt wel goed..” mompelde ze zachtjes terwijl ze haar hoofd wat naar beneden kantelde. ’Wat de toekomst brengt zullen we wel zien prinses.’ De kans om nog iets daarop te zeggen, al vond ze het helemaal niet erg dat hij op deze manier sprak, kreeg ze niet. Hij had zijn hand in haar hals gelegd en dwong haar zo om verder voorover te buigen. Dat gebeurde dus ook, en ze voelde hoe hij zijn lippen weer vurig op de hare drukte. Natuurlijk reageerde ze daar meteen op en zoende hem terug.
Uiteindelijk trok Devon zich terug en wat geïntrigeerd keek ze op toen hij zichzelf op de kant hees. Voordat ze het wist had hij haar al rechtgetrokken en kwam ze voor hem te staan. Daar had hij niet veel kracht voor nodig, immers was ze maar een lichtgewicht. Vervolgens tilde hij haar op, vrijwel meteen sloeg ze haar benen rond zijn middel en haar armen rondom zijn nek. Zijn lippen voelde ze zacht achter haar oor, wat ervoor zorgde dat ze kort moest huiveren. Zacht ademde ze haar koude adem uit in zijn nek, de grip wat verstevigend en zich tegen hem aandrukkend terwijl hij liep. Dat was wel nodig, want haar benen waren nog nat van het water, evenals Devons lichaam. En ook al ondersteunde hij haar, het was een soort van reflex op dat moment. Echter duurde het niet lang voordat hij zich voorover boog en haar op haar rug op een tweepersoonsbankje legde. Haar ademhaling was lichtjes versneld en voor een kort moment keek ze hem recht aan. Zijn hand gleed aan de zijkant van haar lichaam en voordat ze het wist had hij zich weer langzaam voorover gebogen en zijn lippen op de hare gedrukt. Terwijl ze hem terug zoende liet ze langzaam haar benen van zijn onderrug af zakken, zodat haar ene voet op het bankje stond en haar been in een soort driehoek stond en haar andere been helemaal gestrekt lag. Haar armen hield ze echter nog wel lichtjes rond zijn nek geslagen, al dwaalde eentje nu wat af zodat haar koude vingertoppen zacht over zijn borstkas heen streken.
Onderwerp: Re: Challenges [Ivy] ma nov 07, 2016 1:29 pm
Devon
Devon droeg haar gemakkelijk richting een soort van zithoekje, een eindje verder van het zwembad, omringd door struiken. Hij voelde hoe Ivy zich aan zijn lichaam vastklampte alsof haar leven er van af hing, iets wat Devon allesbehalve erg vond. Haar lichaam was koud, zeker in vergelijking met dat van hem. Een lichte damp hing rond hen, werd geaccentueerd door de gelige verlichting die rondom het zwembad begeven was. Met de nodige voorzichtigheid en natuurlijk ook uitdagendheid legde hij haar op haar rug op het matrasje van de tweepersoonsbank. Ondanks dat hij bij Ivy geen hartslag kon waarnemen, waren er genoeg andere indicaties dat ze het meer dan naar haar zin had. De versnelde ademhaling, de huivering als hij zijn warme huid tegen die van haar drukte, de blik in haar intrigerende ogen. Devon hing boven haar, steunde op zijn armen terwijl hij met zijn onderlichaam half op haar lag. Terwijl hij in haar ogen keek ademde hij was feller uit, een soort van zachte lach die ervoor deed zorgen dat er wolkjes om hen heen verschenen door zijn hete ademhaling. Waar zij het niet koud kon hebben, kon hij dat evenmin. Devon ging met een hand over haar smalle taille en voelde hoe Ivy hem weer meesleurde in een nieuwe kus. Eentje die hij gretig beantwoorde, zeker toen hij voelde waar haar hand heen ging. Terwijl hij haar zoende maakte hij een instemmend geluid en bracht zijn hand tussen haar rug en de matras in, waar hij de sluiting van haar bh voelde. Devon ademde diep in, bracht haar bovenlichaam lichtjes omhoog zodat hij er gemakkelijker met zijn hand aan kon en trok in een vlotte beweging het slotje open. Hij haalde zijn hoofd wat verder van haar weg, beëindigde daarmee de kus. Met ogen die pure uitdaging en ondeugendheid uitstraalden keek hij haar aan. Met zijn warme vingers ging hij naar haar ene schouder, liet een bandje naar beneden schuiven alvorens hij zich tot het tweede richtte.