INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Don't limit your challenges, challenge your limits

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kendra Abernathy
Kendra Abernathy
Class 2
Aantal berichten : 21

Character Profile
Alias: Copycat
Age: 17 y/o
Occupation:
Don't limit your challenges, challenge your limits Empty
BerichtOnderwerp: Don't limit your challenges, challenge your limits   Don't limit your challenges, challenge your limits Emptywo maa 23, 2016 9:54 pm

Door de harde wekker werd Kendra wakker gemaakt. Met moeite strekte ze haar slaperige arm uit om de wekker uit te doen. Ze zuchtte diep en trok langzaam de dekens van zich af. Ze wist niet eens waarom ze zo vroeg opstond. Kendra keek op de klok en zag dat het 6 uur in de ochtend was. Ze had gisteravond gepland dat ze in de ochtend zou rennen in het bos. Ze wilde haar limieten testen, hoe snel kon ze rennen en hoe lang hield ze het vol?
Ze liep sloffend naar de kast toe en deed de kastdeuren open, denkend wat ze aan zou doen.
Door de mistige lucht buiten leek het alsof het nog wel eens best fris kon zijn buiten. Kendra besloot daarom om haar grijze nike trui aan te doen gepaard met een zwarte yoga broek - haar favoriete outfit voor sporten.

Wanneer ze klaar was met omkleden liet ze zichzelf neerploffen op haar zitzak. Omdat ze vandaag ging testen hoe snel ze rennen kon, moest ze eerst iemand anders hard zien rennen, zoals Usain Bolt - ook wel Thunderbolt genoemd. Ze zocht informatie op over Usain op haar telefoon. "Hm... 19,55 seconden per 200 meter" mompelde Kendra tegen haarzelf. ”Dat is toch wel heel snel.”
Nadat ze 20 filmpjes bekeken had van - wat de wereld hem noemde; the fastest man on earth - was ze er klaar voor

Na een tijdje lopen was het meisje aangekomen in het bos. Door de gure wind was het - zoals verwacht - koud en ze bibberde een beetje. Voordat ze begon deed ze haar blonde haren in een staartje. "Oké Kendra, je kunt dit". zei Kendra tegen haarzelf om haar te motiveren. Ze zette haar smalle handen op de koude grond en zat neer in een sprint positie.
Kendra ademde diep in en uit, waarna ze begon met rennen. Ze voelde de wind langs haar huid vliegen. Ze kon niet geloven hoe snel ze ging, met een grote glimlach rende ze snel verder.
Zo rende ze even verder, totdat ze uit het niets - met volle kracht - tegen iemand aanrende. Kendra viel op de grond maar stond gelijk weer op. "Oh! Sorry, het spijt me zo erg, ik lette niet op" zei Kendra bang dat ze iemand pijn had gedaan.

_____________
Don't limit your challenges, challenge your limits 2dqul2b


Laatst aangepast door Kendra Abernathy op vr maa 25, 2016 11:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jae Winter
Jae Winter
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Phantom
Age: 18 y/o
Occupation:
Don't limit your challenges, challenge your limits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't limit your challenges, challenge your limits   Don't limit your challenges, challenge your limits Emptyvr maa 25, 2016 9:39 pm

Op een rustige manier liep de jongen door het bos. Hij was gewoon nieuwsgierig geweest naar het bos en liep hier nu gewoon wat rond. Sneeuw lag er niet meer -daar was het te warm voor- maar er was nog een aardig koude wind. Vooral rond dit tijdstip was het super koude wind. Hij had geprobeerd om zijn kracht wat in de hand proberen te krijgen door bijvoorbeeld takken af te breken van een hoge boom waar hij zelf niet bij kon. Het was een paar keer gelukt, maar het was vaker gebeurd dat een hele grote tak afbrak of dat er helemaal niks gebeurde. Ja, hij had al vaker vandaag gehad dat hij bijna een tak op zijn kop had gehad. Niemand had het gezien, dus het was niet bij iemand anders op de kop gevallen of hij had zichzelf niet voor schut gezet. Beide positieve dingen vond hij. Zijn bruine ogen gingen naar het topje van een aardig grote boom. Één takje nam hij in het vizier en hij bracht zijn energie erheen. Dat was hoe dat voelde en soms wilde het luisteren en soms totaal niet. Al snel kwam er een lichtblauwe gloed om het goede takje en Jae probeerde zijn ademhaling regelmatig te houden, zodat hij alleen dat takje vast zou houden. Het leek goed te gaan, maar toen voelde hij ineens een klap tegen hem aan. Met een sprong sprong hij achteruit en bracht zijn ogen naar een blond meisje die voor hem stond. Zonder wat te zeggen gingen zijn ogen weer naar boven waar de energie nu verplaats was naar de hele tak van de boom en een kort boos gevoel dat hij het niet onder controle had zorgde ervoor dat hij de tak brak. Kort wist hij niet wat hij moest doen. Geschrokken keek hij naar het blonde meisje die hij nog nooit eerder had gezien en gaf na haar heel kort aan te kijken toen een simpele zelfs niet erg harde tik tegen de arm van het meisje om het zo een duw naar achteren te geven, aangezien hij met een tik toch aardige kracht kon gebruiken. Hij hoopte erop dat de kracht om haar naar achteren te duwen niet te hard was geweest, zodat ze niet op de grond viel. Er was wel een kans dat dat zo was geweest. Zelf sprong hij ook achteruit. De tak viel precies tussen hen in en hij keek geschrokken naar het ding. Jae ademde snel, maar ontspande wat. Zijn ogen gingen naar het meisje aan de andere kant van de aardig grote tak. Kort liet hij een onzekere glimlach zien. "Nou ik liet bijna een tak op je kop vallen, dus het is alweer goed." Hij knikte naar haar en stapte wat voorzichtig over de tak heen zodat er niet een hele oceaan tussen de twee zou zitten en zodat er een normaal gesprek kon plaatsvinden. Naja, wat je normaal kon noemen aangezien het meisje met keiharde snelheid tegen hem was gerend waardoor een tak brak helemaal bovenin een boom die bijna op hen was gevallen. Dat was enkel het begin van het gesprek geweest. Begon goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kendra Abernathy
Kendra Abernathy
Class 2
Aantal berichten : 21

Character Profile
Alias: Copycat
Age: 17 y/o
Occupation:
Don't limit your challenges, challenge your limits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't limit your challenges, challenge your limits   Don't limit your challenges, challenge your limits Emptyvr maa 25, 2016 10:54 pm

Ze zag dat de jongen geschokt naar haar keek. Voordat ze het wist viel er een grote tak uit de lucht, ze kneep haar ogen dicht van angst. Maar net op tijd werd ze met een stevige tik naar achteren geduwd. Het meisje sprong naar achter en struikelde bijna over een grote tak die uitstak, gelukkig was ze niet omgevallen. Kendra was even in de war, het gebeurde allemaal zo snel. Beiden keken ze geschrokken naar de grote tak die op de grond lag tussen de bladeren. De jongen keek met een onzekere glimlach Kendra aan."Nou ik liet bijna een tak op je kop vallen, dus het is alweer goed." Zei de jongen terwijl hij een knikje gaf. Hij stapte over de tak heen zodat ze een normale conversatie konden houden. Kendra keek hem kortstondig aan met een geschrokken blik. "Oh, sorry ik ben Kendra. Kendra Abernathy." Zei het meisje met een ongemakkelijke glimlach. Ze is altijd verlegen bij jongens. "Leuk je te ontmoeten, ook al kreeg ik bijna een tak op m’n kop. En rende ik keihard tegen je aan" Zei Kendra terwijl ze naar de jongen lachte. Oh god ,Kendra, wees is niet zo gênant, dacht het meisje terwijl ze de jongen aankeek met een glimlach. De blondine zette een paar stappen naar achteren, plotseling voelde ze de grote tak waar ze net nog bijna overheen gestruikeld was. Mooi, ze struikelt over een tak waar een jongen bij staat.

____________________
Don't limit your challenges, challenge your limits 2dqul2b
Terug naar boven Ga naar beneden
Jae Winter
Jae Winter
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Phantom
Age: 18 y/o
Occupation:
Don't limit your challenges, challenge your limits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't limit your challenges, challenge your limits   Don't limit your challenges, challenge your limits Emptyza maa 26, 2016 12:13 am

"Oh, sorry ik ben Kendra. Kendra Abernathy." Hij knikte. Hand uitsteken? Neh toch niet zo'n goed idee. Hij knikte naar haar. Een paar seconden was het stil, voordat hij doorhad dat hij zich misschien ook even voor moest stellen. "Uuh Jae...", begon hij dus maar voorzichtig. Oh achternaam. "Winter." Ja wel volledige naam. Kendra begon weer met praten en hij luisterde goed naar haar woorden en knikte toen weer op zijn ongemakkelijke manier. "Was een goed begin ja." Jae keek naar de grond en schopte tegen een dennenappel aan terwijl hij dat zei. Hij had bij iedereen dat hij niet zomaar de ogen in keek, dus nu al helemaal. Met een zucht draaide hij zich om. Hij wou de tak even van deze plek verschuiven. Ze stonden namelijk niet zomaar middenin het bos, maar op een soort olifantenpaadje zoals je dat noemde. Vertrapt graspad. Hij draaide zich net om om de tak vast te pakken toen hij nog net zag hoe de blonde haren ineens snel naar de grond bewogen. Wow mooie actie moest hij toegeven, maar hij had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan dus lachen ging hij echt niet doen. Jae kon alleen nog maar een duw in haar rug geven met de energy manipulation van hem om te proberen om haar weer op de been te krijgen, want zij was aardig wat verder weg en zulke lange armen had hij niet. De blauwe gloed kwam kort om het meisje heen en Jae probeerde de beweging om haar weer op haar voeten te krijgen soepel te houden, maar het was toch wel met een aardige snelheid en kracht. Kendra zou stevig op haar voeten worden gezet. Nadat hij zijn actie had afgerond -hopelijk zou Kendra blijven staan en niet vallen- keek hij haar wat geschrokken aan. Niet lang want hij bewoog zijn ogen al snel weg om dan met zijn handen de tak vast te pakken. "Ik haal de tak maar weg", besloot hij te zeggen. Zonder dat hij het eigenlijk bedoelde kwam de blauwe gloed weer tevoorschijn om de tak en dat zorgde ervoor dat hij de tak super makkelijk weg kon slepen en naast het pad leggen, zodat het pad vrij was. "Nu heb je geen reden meer om te vallen", zei hij toen hij zich weer naar de ander draaide en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kendra Abernathy
Kendra Abernathy
Class 2
Aantal berichten : 21

Character Profile
Alias: Copycat
Age: 17 y/o
Occupation:
Don't limit your challenges, challenge your limits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't limit your challenges, challenge your limits   Don't limit your challenges, challenge your limits Emptyza maa 26, 2016 12:05 pm

Net toen Kendra wilde opstaan zag ze een blauwe gloed om haar heen gloeien, ze merkte dat de jongen met zijn mutatie haar hielp met opstaan. Al snel stond Kendra met stevige voeten op de grond. De jongen keek haar enigszins geschrokken aan. "Uff.. het gaat wel, i guess. Dankje", besloot het meisje te zeggen. Maar al snel draaide de jongen zich om, om de grote tak vast te pakken. "Ik haal de tak maar weg", zei de jongen. Kendra zag een blauwe gloed tevoorschijn komen op de tak, vervolgens werd de tak weggesleepd van het grote pad. "Nu heb je geen reden meer om te vallen", zei de jongen terwijl hij naar het meisje lachte. Het meisje lachte kort terug. "Nou wacht maar hoor, het zou me niets verbazen als ik straks over een blaadje struikel", zei Kendra lachend en hopend dat de jongen het een beetje grappig zou vinden. Ze moest nu heel snel wat zeggen voordat het heel ongemakkelijk werd tussen de twee. Haar ogen rolden naar beneden en ze schopte de bladeren maar heen en weer, haar ogen richtten zich weer omhoog naar de jongen."Oke, dus... Zullen we door het bos lopen? Elkaar een beetje leren kennen, ofzoiets..", besloot ze maar te zeggen. Zonder te wachten op zijn beantwoording liep Kendra al de andere kant op. "Die blauwe gloed, wat is het precies?", zei het meisje vol nieuwsgierigheid. "Sorry als ik veel vragen stel, ik vind het gewoon geweldig om nieuwe mensen te ontmoeten en te leren over hun mutatie" zei Kendra vervolgens. Terwijl ze aan het lopen waren door het mistige bos voelde Kendra onverwachts weer een grote tak tegen haar voet aan. "Oké niet dit keer" zei Kendra lachend.

________________________
Don't limit your challenges, challenge your limits 8wh4zt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jae Winter
Jae Winter
Class 3
Aantal berichten : 41

Character Profile
Alias: Phantom
Age: 18 y/o
Occupation:
Don't limit your challenges, challenge your limits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't limit your challenges, challenge your limits   Don't limit your challenges, challenge your limits Emptyza maa 26, 2016 10:43 pm



""Nou wacht maar hoor, het zou me niets verbazen als ik straks over een blaadje struikel." Zijn ogen gingen naar de grond. "Goed uitkijken dan", zei hij met een korte grijns maar draaide zich al aardig snel weg. Doorlopen dan maar? Ja allebei weer eigen pad gaan leek hem een goed idee. "Oké, dus... Zullen we door het bos lopen? Elkaar een beetje leren kennen, of zoiets..", klonk er echter snel achter hem. Kort bevroor hij. Na een korte pauze draaide hij zich wel om. "Oh..uh..prima", stamelde hij. Was hij zeker niet gewend. Hij ging toch verder niks doen, toch? Was wel typisch voor hem om nu een hele afspraak te vergeten. Naja hij kwam er op geen. Met een paar snellere pasjes kwam hij naast Kendra en hij deed zijn handen in zijn zakken terwijl hij een beetje naar de grond bleef kijken. "Die blauwe gloed, wat is het precies?" Jae keek opzij naar het blonde meisje. Ze begon kort erna over dat ze misschien veel vragen stelde en hij schudde gewoon kort simpel zijn kop om te laten weten dat hij het niet erg vond. Nieuwe mensen ontmoeten was dan toch wel iets waar ze anders waren duidelijk. Hij vond het teveel stress allemaal, alleen als het op een rustige manier ging was het een beetje uit te houden. Bij mensen zijn die hij al kende was leuker natuurlijk. Oh misschien moest hij maar eens antwoorden. "Energy manipulation", begon hij maar om het uit te leggen. "Ik kan energie maken, weghalen en manipuleren." Hij keek op. "Klinkt misschien een beetje raar en heb het niet echt heel goed onder controle, maar tja. Het blauwe is de energie dus." Opnieuw glimlachte hij even. "En mag ik nu ook vragen waarom jij zo aan het rennen was?" Zijn blik was weer normaal geworden en hij trok zijn wenkbrauw kort vragend op. Handen hield hij in zijn zakken en hij duwde zijn jas nog even extra dicht door de best koude wind die je in deze vroege morgen had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Kendra Abernathy
Kendra Abernathy
Class 2
Aantal berichten : 21

Character Profile
Alias: Copycat
Age: 17 y/o
Occupation:
Don't limit your challenges, challenge your limits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't limit your challenges, challenge your limits   Don't limit your challenges, challenge your limits Emptyma maa 28, 2016 3:27 pm

Een ogenblik lang was het muisstil, Kendra keek met haar grote ogen de jongen aan met een opgetrokken wenkbrauw. "Energy Manipulation" antwoordde de jongen. Vervolgens legde hij uit dat hij energie kan genereren, weghalen en manipuleren. De blauwe gloed is dus energie. "En nu mag ik vragen waarom jij zo snel aan het rennen was?", vroeg de jongen daarna. "Oh, uh adoptive muscle memory.. alles wat ik zie kan ik ook doen. Ik heb ook super human strength, dus als je die tak op mijn kop liet vallen zou het niet zo erg zijn", legde Kendra uit. "Maar anders had je wel mijn haar verpest", zei Kendra vervolgens met een glimlach. Oké, en wat nu? Kendra had niet echt wat te zeggen, niet dat ze een interessant leven heeft. "Hey, ik kan het je laten zien!" zei Kendra vrolijk, ze vond het altijd zeer leuk om aan anderen haar mutatie te laten zien. Het meisje stopte met lopen en ademde diep in, langzaam deed ze haar ogen dicht en probeerde zich heel goed te concentreren. Haar handen balden zich tot vuisten. Plotseling gingen haar ogen open, ze was getransformeerd in een aap, maar had nog steeds een menselijk lichaam. Het blonde meisje keek langzaam om haar heen, ze wilde de perfecte boom uitkiezen. Haar ogen rolden naar een perfecte klimboom met veel uitstekende takken. "Oké, hier komt ie!" riep Kendra. Het meisje liep naar de klimboom toe en zette haar voeten stevig op de grond. Met een grote sprong klemde ze zichzelf tegen de boom aan. Ze vond het geweldig om als een aap in een boom te klimmen, dit deed ze vroeger altijd als een kind. Het bracht allerlei herinneringen naar boven. Ze slingerde van tak naar tak en genoot van het moment.  


TAG: HERE. NOTES: HERE. WORDS: HERE.


[/dohtml]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Don't limit your challenges, challenge your limits Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't limit your challenges, challenge your limits   Don't limit your challenges, challenge your limits Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't limit your challenges, challenge your limits
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Challenges [Ivy]
» Skyline of Limits [Open]
» Twenty-five was the speed limit, motorcycle not allowed in it {&Alistair}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Forest-
Ga naar: