INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Room 23 & Eros

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Room 23 & Eros Empty
BerichtOnderwerp: Room 23 & Eros   Room 23 & Eros Emptyza apr 09, 2016 10:19 pm

Zijn reis naar het eiland toe vond hij al verschrikkelijk, de mensen die hem op kwamen halen waren zeker wel aardig daar lag het probleem echt niet. Maar nu had hij grote deels het gevoel dat hij gefaald had, het was hem niet gelukt om zijn krachten alleen onder controle te krijgen, hij had het op zich best redelijk onder controle wanneer hij wakker was ten minste maar niet wanneer hij lag te slapen en nachtmerries had over zijn vorige levens. Hij hoopte toch echt dat als dit door bleef gaan hij vroeg of laat ook de mooie dingen te zien zou krijgen, in die twee levens was er toch echt niet alleen maar moeilijke zware dingen. Hoe dan ook, zijn vlucht was dus niet zo heel erg aangenaam. Kieron keek om zich heen terwijl hij zijn koffers achter zich aan trok en achter de twee docenten liep. Hij liet zijn zintuigen alles oppakken wat er ook maar om hem heen gebeurde, zo hoorde hij wat in de verte tieners praten. Waarover daar concentreerde hij zich niet bepaald op, niet nu in elk geval. Soms deed hij dat wel eens, luisteren naar wat andere mensen zeggen maar dit gebeurde niet zo heel erg vaak. Eigenlijk zelden, enkel wanneer het hem van pas kwam. Gelukkig voor anderen waren die momenten er dus haast nooit, door dat hij zijn voel zintuig ook meer opende voelde hij hoe de zon op zijn huid brandde ook al was het nog niet extreem warm. Ook het stof wat door de lucht heen vloog was over zijn lichaam te voelen. Kieron sloot zich weer af van zijn zintuigen waar door hij weer als een normaal mens zou kunnen horen en voelen, zijn blik gleed nu naar de grond waar hij op liep om niet veel later het grote gebouw in te lopen. "We zullen je naar je kamer brengen waar je even kunt rusten, je ding kunt doen. We spreken later wel over de informatie ie nodig is." Kieron keek op naar de jonge-vrouw en knikte als antwoord, niet echt de behoefte om nu vol op gezellige gesprekken te houden. Hij moest gewoon even wennen en dan zou hij vast en zeker wel weer uit deze bui komen. Zwijgend volgde Kieron de jonge-vrouw waarna hij de trap op liep terwijl hij beide koffers in zijn handen pakte. Zijn blik gleed over de muren heen en begon zich eigenlijk af te vragen hoe groot dat dit gebouw eigenlijk was, en dan was er ook nog het eiland waar hij van alles kon onderzoeken. Niet dat hij erg onderzoekend was maar het kon wel erg van pas komen om het eiland tot de kleinste plekken te leren kennen, zodra ze op de juiste verdieping waren trok hij de koffers achter hem aan. "Hier is je kamer, je hebt een kamergenoot." Kieron was niet helemaal blij met die laatste woorden. Na zijn idee was het nu niet bepaald een goed idee om ook maar een kamer genoot te hebben maar daar zouden ze vast wel goed over na hebben gedacht. "Bedankt" Sprak hij uit waarna hij de jonge-vrouw voor even na keek om vervolgens de kamer binnen te stappen. Het was precies zoals hij had verwacht, schoolachtig maar toch had het wel iets weg van een jongens kamer. Kieron zette zijn koffers op zijn bed en liep vervolgens naar het raam om naar buiten te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
Room 23 & Eros Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 23 & Eros   Room 23 & Eros Emptyma apr 11, 2016 7:07 pm



Just know that I'm always parallel
on the other side

Zijn intensieve verkenningstochtjes werden uiteindelijk toch wel beloond. Hij was hier nu ongeveer een weekje, en hij kon de spiegel in zijn kamer gebruiken om naar de kantine te teleporteren, net zoals hij vrij snel richting de trainingsruimte kon en de klaslokalen. Te laat komen in een les zou nu helemaal nooit meer gebeuren. Tenzij hij besloot om hem te skippen, iets wat hij waarschijnlijk wel zou doen. Hij ging al sinds zijn 15de niet meer naar school, en tot nu toe had hij niet echt het gevoel gehad dat dat ook echt nodig was. Hij had geld genoeg, verdiend met zijn mooie gezichtje en zijn perfecte lichaam. Wie mooi was hoefde niet slim te zijn.

Gelukkig was hij èn slim èn mooi tegelijk, wat wel weer geweldig meegenomen was. Ghehe. Okay, genoeg self love, for now. Of niet? Nee, de liefde voor zichzelf zou sowieso altijd aanwezig zijn. No shame tho. Eros stond op van het bankje waar hij net op had zitten chillen, gooide het klokhuis van zijn appel netjes in de vuilbak met een mooi boogje. Hij liep naar het schoolgebouw, richting de toiletten. De dichtstbijzijnde spiegels dus. Eenmaal daar aangekomen schakelde hij zijn mutatie in. Met een grijnsje naar een jongen die zijn handen stond te wassen, sprong hij door de spiegel zijn kamer in.

Waar hij door kreeg dat hij niet meer alleen was. Oh? Een random kerel stond bij het raam, de koffers die in de kamer stonden, zeiden genoeg. Een roommate, uiteindelijk was het toch gebeurd. Eros kuchte even om de jongen zijn aandacht te trekken. "Hi", Begroette hij, toch wel nieuwsgierig naar de nieuwkomer. "Jij bent mijn nieuwe roommate, I suppose?" Vroeg hij, trok zijn wenkbrauw vragend op en leunde met zijn rug tegen de spiegel aan waar hij net doorheen gekomen was.



Laatst aangepast door Eros Crawford op ma nov 14, 2016 9:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Room 23 & Eros Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 23 & Eros   Room 23 & Eros Emptyma apr 18, 2016 11:15 am

Terwijl hij naar buiten keek gleden zijn gedachten langzaam weg en belande hij in een soort dagdroom waar voor de zoveelste keer zijn kamer in vlammen op ging en het precies zo af liep zoals de laatste keer, waar door hij zijn huis moest verlaten en nu op dit eiland terecht was gekomen. Als het zo door ging zou het betekenen dat hij zijn familie echt in gevaar bracht en dat was wel het laatste wat hij momenteel wilde, eigenlijk wou hij zijn familie nooit in gevaar brengen. Gelukkig had hij al die keren dan ook het vuur weg kunnen laten gaan, maar wat als hij een keer zo diep in een nachtmerrie/herinnering zat dat hij niet op tijd wakker zou worden? Dan zouden er dingen gebeuren waar van hij niet liever had dat het zo was, terwijl hij zo in gedachten was merkte hij niet op dat iemand de kamer in kwam laat staan dat de persoon ook maar door de spiegel was gekomen. Het was de kuch wat hem uit zijn gedachten haalde waar door hij zich omdraaide en zijn blik op een jongen liet vallen die hoogst waarschijnlijk jonger was dan hem. Kort keek hij van de jongen naar de deur die hij niet gehoord had waar door hij weer terug keek naar de jongen. "Hi",Jij bent mijn nieuwe roommate, I suppose?" Kieron knikte bij zijn woorden en liep van het raam weg. "Ja, daar lijkt het wel op. Kieron." Stelde hij zich voor waarna hij op zijn bed ging zitten en een van zijn koffers los maakte. "Ben je al lang hier?" Hij begon zijn spullen uit te pakken en keek kort weer naar de jongen. "Ik kan je al wel mededelen dat het geen pretje is om mij als kamer genoot te hebben." Misschien was het handig om te vertellen dat hij zich zelf in zijn slaap in brand zette, dan zou de schrik vast stukken kleiner zijn dan wanneer hij zijn mond zou houden. Kieron stond weer op en begon zijn kleding in zijn kast te leggen. "Ik snap ook niet helemaal waarom ze me een kamer genoot hebben gegeven, maar in mijn slaap kan het nog wel eens gebeuren dat ik mezelf in brand zet." Kieron besloot maar niet te vertellen dat dit kwam door nachtmerries, hij hield er niet echt van om dat mede te delen. Niet iedereen zou het namelijk begrijpen en hij had zeker geen zin in problemen, of dat hij het ook maar uit zou moeten gaan leggen. Dat was wel het laatste wat hij wou, over zijn nachtmerries praten. "Dus ik snap het als je liever een andere kamer genoot wilt." Kieron bleef staan terwijl hij wachtte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eros Crawford
Eros Crawford
Class 2
Aantal berichten : 88

Character Profile
Alias: Narcissus
Age: 17
Occupation:
Room 23 & Eros Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 23 & Eros   Room 23 & Eros Emptydo apr 21, 2016 5:25 pm



Just know that I'm always parallel
on the other side

Het was zeker wel een verrassing dat er ineens een vreemde jongen op zijn kamer stond, maar goed, roommates waren hier geen vreemd verschijnsel ofzo. Zolang hij zo slim was om niet te vaak voor de spiegel te gaan staan, zou het wel goed komen. Anders zou het nog wel eens tot een botsing kunnen komen. Of, als Eros zichzelf niet 24/7 kon bewonderen, tot ruzie. Nu goed, eerst maar eens kennis maken met deze mysterieuze persoon. Met een kort kuchje trok hij de aandacht, en de jongen draaide zich om. Zijn blik gleed van de deur terug naar hem, en hij kon het niet laten om even zijn mondhoek op te trekken in een kort grijnsje. Oh, wat zou hij er veel voor over hebben om nu even te mogen weten wat hij nu dacht.

"Ja, daar lijkt het wel op. Kieron." Stelde de jongen zich voor, terwijl hij zijn koffers begon open te maken. "Aangenaam Kieron. Ik ben Eros", Zei hij met een knikje terwijl hij naar zijn eigen bed liep en zijn phone in de oplader stak. "Ben je al lang hier?" Vroeg Kieron. Daar moest hij even over nadenken, toch wel. De tijd ging hier precies zoveel sneller voorbij. "Ik denk ongeveer een week?" Zei hij schattend, knikte toen opnieuw even voor zichzelf deze keer, alsof hij het wou bevestigen.

"Ik kan je al wel mededelen dat het geen pretje is om mij als kamer genoot te hebben." Begon Kieron toen ineens. Eros keek hem even vragend aan en trok zijn wenkbrauw op. Zou daar nog een verklaring voor komen? "Ik snap ook niet helemaal waarom ze me een kamer genoot hebben gegeven, maar in mijn slaap kan het nog wel eens gebeuren dat ik mezelf in brand zet." Vertelde de jongen toen, waarop Eros hem even inspecterend aan keek. "Oh? Well, dat is vervelend", Zei hij schouderophalend. "Maar dat maakt mij niet veel uit. Als jij van plan bent om deze kamer plat te branden, dan ga ik ervandoor", Grinnikte hij. Hij liet zijn blik even rond gaan in de kamer. "Alleen best jammer voor mijn spullen dan", Merkte hij op. Niks dat niet vervangbaar was tho.

Zeker niet met al het geld dat hij over de afgelopen jaren had binnengehaald. Met illegale praktijken, dat wel, maar wat kon hij er nu aan doen dat hij zo mooi was? Begeerd zijn, gewild zijn, zijn ego was er waarschijnlijk wel nog door gegroeid. Maar dat vonden zijn klanten net fijn. Alsof hij een wild iets was dat ze nog moesten temmen, of iets wat ze net niet wilden temmen. Iets dat ze zijn gang wilden laten gaan, hem zijn gang laten gaan. Complimentjes geven om hem op te fokken. En hij werd er nog voor betaald ook. "Dus ik snap het als je liever een andere kamer genoot wilt." Onderbrak Kieron zijn gedachtes. "Ah nee, dat hoeft niet, ik kan het wel aan denk ik", Grinnikte hij geruststellend. "Misschien moeten we wel vragen om de muren vuurvast te maken dan, tenzij je weet dat je ze zelf terug kan doven voor het hele gebouw op fikt?" Vroeg hij nieuwsgierig, benieuwd naar waarom Kieron eigenlijk zo weinig controle had dat hij spontaan ontbrandde in zijn slaap.



Laatst aangepast door Eros Crawford op ma nov 14, 2016 9:47 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kieron Tevere
Kieron Tevere
Class 3
Aantal berichten : 93

Character Profile
Alias: Inferno
Age: 20
Occupation:
Room 23 & Eros Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 23 & Eros   Room 23 & Eros Emptyma mei 02, 2016 8:03 pm

"Aangenaam Kieron. Ik ben Eros" Kieron keek Eros even bedenkelijk aan bij het horen van zijn naam, het duurde even voor hij door had waar hij de naam zo bekend voor kwam. "Ben je vernoemd naar de god Eros?" Vroeg hij vol interesse, als hij het goed had onthouden was Eros de god van de liefde maar meer wist hij er ook niet over. Hij vond het wel grappig als mensen hun kinderen vernoemde naar goden en dat soort dingen, hoe dan ook hij wist het niet zeker dus hoopte maar gewoon dat hij gelijk had en Eros inderdaad ook de naam was van een god en hij niet compleet faalde. Dat zou nog wel eens ongemakkelijk kunnen worden, ach ja tot nu toe leek zijn kamergenoot wel chill dus dat scheelde, een eerste indruk was belangrijk hopelijk zou hij ook bij die eerste indruk blijven. "Ik denk ongeveer een week?" Kieron knikte bij zijn woorden en liet zijn blik kort door de kamer gaan, voor hij Eros weer aan keek. "Dus er komen nog veel nieuwe mutanten?" Wellicht kwamen er om de week wel mensen er bij, en zou hij niet voor lang de nieuweling blijven. Iets wat hem wel aanstond. Kieron vond het alleen belangrijk dat hij vertelde aan Eros dat het niet bepaald een pretje was om hem ook maar in zijn kamer te hebben. Dat leek meteen vragen op te wekken bij Eros aan het zien van zijn gezicht. Iets wat ook wel logisch leek, als iemand hem dat zou vertellen dan zou hij ook willen weten waarom en zou dat ook zeker vragen op leven bij Kieron. Hij verwachtte echter meteen dat Eros wou dat hij zou verdwijnen uit zijn kamer maar in plaats daar van kreeg hij een reactie die hij niet echt verwachtte. "Oh? Well, dat is vervelend Maar dat maakt mij niet veel uit. Als jij van plan bent om deze kamer plat te branden, dan ga ik ervandoor" Wat verbaast keek hij Eros dan ook aan waarna hij in de lach schoot. "Dat kun je beter wel doen ja." Sprak hij met een korte grijns rond zijn lippen. "Alleen best jammer voor mijn spullen dan" Daar was hij het zeker mee eens, Kieron had namelijk redelijk wat spullen kwijt geraakt in het begin toen het langer duurde voor hij wakker werd, hij pakte een aantal kleding stukken en borg die op in de kast. "Ah nee, dat hoeft niet, ik kan het wel aan denk ik. Misschien moeten we wel vragen om de muren vuurvast te maken dan, tenzij je weet dat je ze zelf terug kan doven voor het hele gebouw op fikt?" Kieron dacht even na waarna hij zijn hoofd schudde. "Nee, ik word er zelf van wakker dan kan ik het vuur doven. Mocht ik niet wakker worden dan moet je me maar wakker maken." Sprak hij. Gelukkig was hij toch wel iemand die het zelf kon tegen houden en het vuur kon doven dat scheelde erg veel voor anderen. Anders hadden ze zeker een probleem, dan zou niet alleen het huis afbranden maar echter ook mensen. En dat was iets wat hij niet op zijn geweten wou hebben, dat zou hem erg zwaar komen te staan. "Dus alles komt goed, zijn er nog dingen waar ik rekening moet houden voor jou?" Vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Room 23 & Eros Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 23 & Eros   Room 23 & Eros Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Room 23 & Eros
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Room 22| Perfect Strangers | Eros & Rose
» Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room]
» Why is our room so far from the kitchen? Room 83 (avec Samantha)
» Room 24 [Grace, Jackie and Auréia's room]
» Room 17 [Esther & Serena's room]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Boys-
Ga naar: