INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Open your heart to me. [Junior]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Open your heart to me.                  [Junior] Empty
BerichtOnderwerp: Open your heart to me. [Junior]   Open your heart to me.                  [Junior] Emptyma jan 27, 2014 1:36 pm

I know, lame titel + muziekje, maar ik was hier naar aan het luisteren toen ik dit schreef hahaha.

Open your heart to me, baby
I hold the lock and you hold the key
Open your heart to me, darlin'
I'll give you love if you, you turn the key
Madonna - Open your heart


Zwetend lag ze in bed. Olivia had een verschrikkelijke nachtmerrie gehad. In haar droom had ze hoog op een berg gezeten, op een matras en de berg werd beklommen door allerlei reusachtige spinnen. De spinnen konden niet echt zijn, maar zo zagen ze er wel uit. De enige uitweg was naar beneden glijden, maar dan moest ze langs de spinnen en Olivia was vreselijk bang voor spinnen. Met een zwaai sloeg ze het dekbed van zich af en liep naar de spiegel. Ze zag helemaal wit. Waarschijnlijk kwam dat door de schrik van de nachtmerrie. Bah, daar moest ze zichzelf echt van proberen af te zetten. Als Olivia sliep, konden er twee dingen gebeuren: of ze ging heel erg vrolijk/naar dromen, of haar astrale projectie ging aan de gang en dan wandelde ze overal en nergens op de wereld rond. Hoewel ze liever had dat haar astrale projectie bezig was, wilde ze liever gewoon als een normaal mens kunnen slapen, zonder die extreme dromen te hebben. Ach ja, er was nou eenmaal niets aan te doen, ze moest er mee leren leven. Een positief punt was dat ze op deze manier wel wat van de wereld zag.

Nog steeds had Olivia het verschrikkelijk heet. Ze liep naar het raam om deze op te zetten, maar toen ze de gordijnen opzij schoof, zag ze iets wonderbaarlijks. Iets dat ze alleen nog maar had gezien als ze op vakantie naar Zwitserland ging met haar ouders. Het was sneeuw! Een witte laag bedekte het terrein beneden en meteen verscheen er een glimlach op het gezicht van Olivia. Ze was gek op de sneeuw! Je kon er zoveel leuke dingen meedoen. Je kon er een sneeuwballengevecht mee doen, je kon er een iglo meebouwen en ook een sneeuwpop. Meteen had Olivia zin om dat te doen. Ze wierp een blik op de klok en zag tot haar teleurstelling dat het twee uur ’s nachts was. Aan de andere kant, door haar enthousiasme zou ze nu niet meer in slaap kunnen komen en wat zou er nou kunnen gebeuren als ze nu naar buiten zou gaan? Dan zou ze nat worden van de sneeuw, nou ja, dan zou ze gewoon eventjes onder de douche stappen en dan had zou Olivia het weer lekker warm hebben. Nee, haar plan was om nu lekker naar buiten te gaan. Nu was de sneeuw nog mooi en als er morgen mensen doorheen zouden lopen, zou het mooie tafereel verpest worden.

En zo stond Olivia een kwartier later ingepakt in de hal van de school. Ze had een muts over haar hoofd getrokken, een sjaal om haar nek geslagen, een lekkere warme jas aangetrokken, handschoenen aangetrokken en laarzen aangetrokken. Het was belangrijk om je goed aan te kleden als je nu naar buiten zou gaan, want anders zou je heel erg snel verkouden kunnen worden. Vrolijk duwde Olivia de deur van de school open en deed een paar stappen naar buiten. De sneeuwvlokjes vielen op haar lichaam en een paar kwamen op haar gezicht. Giechelend wreef ze het koude goedje van haar gezicht af en keek om zich heen. Misschien was het een leuk idee om naar de tuin te gaan? De bloemen zouden er prachtig uitzien onder het laagje sneeuw en dat was eigenlijk de enige plek die Olivia op dit moment zou kunnen vinden zonder te verdwalen. Ze was namelijk nog steeds niet helemaal thuis op deze school, dus verdwalen deed ze eigenlijk al vrij snel. Niet dat het erg was, ze zou het snel genoeg leren.

Ze had gelijk. De tuin zag er prachtig uit onder het deken van sneeuw. Vrolijk begon Olivia door de tuin te lopen. Af en toe maakte ze een vrolijk sprongetje tussen de sneeuw door en liet zichzelf opzettelijk een paar keer struikelen, zodat ze met haar gezicht in de sneeuw belandde. Dan veegde ze de grote stukken sneeuw van zich af. Ook deed ze af en toe een vrolijk dansje. Ja, Olivia was helemaal gek op de sneeuw. Wie was daar nou niet gek op? Bij de bankjes bleef ze staan en plofte daar op neer. Daar had ze meteen spijt van, want haar kont was nu helemaal nat. Ach ja, ze zou hem toch weer uittrekken over een uurtje. Ze ging gemakkelijk zitten en bekeek ondertussen de sneeuw die uit de hemel viel en op de grond neerdaalde. Dit had een hele rustgevende werking. Heerlijk…
Terug naar boven Ga naar beneden
Junior Lexington
Junior Lexington
Class 3
Aantal berichten : 18

Character Profile
Alias: Diablo
Age: 17 fuckin' years
Occupation:
Open your heart to me.                  [Junior] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open your heart to me. [Junior]   Open your heart to me.                  [Junior] Emptydi feb 04, 2014 8:54 pm


Sneeuw boeide Junior totaal niet. Het enige wat hij er leuk aan vond, was dat je er een sneeuwballengevecht mee kon houden en anderen kon inpeperen. Voor de rest was het niets bijzonders.
Oke, hij moest toegeven – het was ook altijd leuk om iemand uit te zien glijden over ijs. En dan niet op een kunstzinnige manier, maar echt gewoon vlak op de grond vallen zodat je de botten bijna kon horen breken. Hijzelf was vrij handig op ijs en zou minder snel uitglijden, wat het allemaal nog grappiger maakte.
Toch vermeed hij het ijs alsof het zijn aardsvijand was. Kou was stom, mensen pakten zichzelf alleen maar in in dikke kleding wat er bij de meeste mensen niet eens uit zag. En als ze zich niet inpakten om buiten in de sneeuw te spelen, dan bleven ze binnen zitten, alsof daar wat aan was.
Nee, Junior was geen fan van winter. Maar hij was van maar heel weinig dingen fan, dus zo bijzonder was het niet. De nacht was echter een van die dingen waar hij wel van kon genieten. Het duister gaf hem genoeg mogelijkheden om anderen te laten schrikken en zeker zijn staart en hoorns zorgden wel eens voor een flink horror effect.

Deze nacht was hij echter niet wakker om mensen bang te maken. In tegendeel. Hij was eigenlijk alleen maar opgestaan omdat hij ontzettend nodig naar de wc moest. Hij wierp een korte blik uit het raam van zijn kamer voor hij van plan was om weer in bed te gaan liggen toen hij een verschijning buiten door de witte laag sneeuw die zich op de grond had verspreid zag lopen. Een moment stond hij stil. Wat deed deze persoon, zo te zien een meisje, zo laat nog wakker?
De koude lucht die hem pestte nu hij zich niet meer onder zijn deken bevond, was bijzonder uitnodigend. Eigenlijk was het een grotere uitnodiging voor hem dat er een meisje in haar eentje rondliep met letterlijk niemand anders die wakker was. Een duivelse grijns nam plaats op zijn gezicht en zijn staart sloeg één maal enthousiast heen en weer. Wat had hij te verliezen?

De moeite doen om zich warm aan te kleden deed hij niet. Het was dat hij in ondergoed sliep in de winter en hij geen zin had om te bevriezen buiten, anders had hij zelfs geen broek en vest aangetrokken. Hij wist dat hij er niet fris uit zag, maar zijn natuurlijk charme hief dat vast wel op.

Het was niet moeilijk om de persoon te vinden die voor hem de school had verlaten. Ze had namelijk het enige spoor achtergelaten wat er op dit moment te zien was, en hoewel het donker was en zijn ogen niet aangepast waren om in het donker te kunnen zien was er genoeg licht om het naar de tuin te kunnen volgen.
Er waren enkele korte momenten dat hij zich afvroeg waarom hij naar buiten gegaan was. Niet perse omdat het koud was, maar omdat het aanzicht met de sneeuw zo sprookjesachtig was dat het hem liet walgen.
In plaats van daar aan te denken focuste hij zich op wat echt belangrijk was. Het meisje. Hij zou dit tripje door de sneeuw niet voor niets laten zijn.

Het kostte Junior niet lang om ook de sprookjesachtige verschijning van het meisje te vinden. Voor een ander zou hij er vast uit zien als de antagonist van het verhaal. Een duistere jongen, inclusief duivelshoorns en staart, met een bittere uitdrukking op zijn gezicht. In zijn eigen verhaal, was hij echter de held. Hoe hij het meisje naderde en in één beweging haar muts afpakte en bij zichzelf opzette en vervolgens haar sjaal te pakken gekregen, die hij half van haar nek af zwaaide en bij zichzelf om gooide, zodat nu beide personen als het ware aan elkaar vast zaten. Hij was niet zo dom om zijn achterwerk op de bank te plaatsen. In plaats daarvan stond hij voor haar, met zijn benen gestrekt en zijn bovenlijf naar voren gebogen, zodat zijn neus bijna tegen de hare aan kwam.
“Gezellig hoor,” klonk er spottend uit zijn mond, terwijl zijn mondhoeken zich opkrulden in een grijns die misschien net iets te veel tanden ontblootte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Open your heart to me.                  [Junior] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open your heart to me. [Junior]   Open your heart to me.                  [Junior] Emptydo feb 06, 2014 5:32 pm


Take me to Paris, let's go there and never look back.
Paris, we can be crazy like that.
You're such a naughty boy, why you taking that polaroid?
Put on a show you'll enjoy, take me to Paris.
Lana del Rey - Paris

De sneeuw liet haar gedachten overwerken. Ze dacht na over fijne dingen, zoals dat de sneeuw om haar heen en hoe prachtig het er allemaal uitzag, maar ook over nare dingen. Wat zouden haar ouders op dit moment doen? Hoe ging het nu thuis? Hoe ging het met Luke? Bij zijn naam stopte ze weer eventjes en zocht hevig naar andere onderwerpen. Olivia wilde niet meer aan hem denken, absoluut niet. Dus zocht ze maar naar simpele dingen. Wanneer zou ze naar de lessen gaan deze week? Wat voor lessen zouden hier überhaupt gegeven worden? Misschien wel dezelfde lessen als op een normale middelbare school. Geschiedenis, aardrijkskunde, wiskunde, Engels. Olivia stopte weer met nadenken. Shit, Engels. Dat gaf Luke. Verdomme, dit ging echt helemaal niet goed. Als ze niet snel kon stoppen met na te denken over hem, wat zou ze dan wel kunnen?

Maar Olivia werd deze keer wel onderbroken, zodat ze helemaal niet meer aan Luke hoefde te denken. Er kwam namelijk een jongen aangelopen. Olivia keek op en iets vertelde haar dat deze jongen niet zo aardig was als alle andere mensen die ze op deze school ontmoet had. Het was donker, maar Olivia kon hoorntjes op zijn hoofd en een lange staart onderscheiden. Iets in haar vertelde dat ze onmiddellijk weg moest wezen, maar iets anders hield haar weer tegen. Alsof ze bevroren was. Ze kon alleen maar naar de jongen kijken die nu naar haar toe kwam gelopen. Olivia schrok wakker uit haar trance toen de jongen haar muts afpakte, deze op zijn eigen hoofd zette en een deel van haar sjaal over zijn eigen heen sloeg. Hij stond voor haar, waardoor Olivia zich heel erg klein voelde. “Gezellig hoor” hoorde ze hem zeggen, terwijl zijn gedicht heel dicht bij het hare was. Olivia draaide haar gezicht de andere kant op, ze wilde zijn adem niet in haar gezicht. Ze vond het eigenlijk wel meevallen met de gezelligheid. Voorzichtig stond ze op, zodat ze zich niet stootte aan zijn hoofd en hij zich ook niet pijn zou doen, want zo was Olivia wel.

“Ja, heel erg gezellig” piepte Olivia schor en haar ogen schoten alle kanten op, op zoek of er nog iemand hier in de buurt was. Helaas was deze plek verlaten, afgezien van hun twee dan natuurlijk. Haar ogen lieten af en toe een paar flitsen doorkomen van zijn aura. Het was duister, zwarte rook. Dit was helemaal niet goed. “Maar het is al laat, dus ik denk dat ik maar eens gauw wegga” zei Olivia gespannen “Het was heel erg prettig om kennis te maken..” Maar dat was helemaal niet zo, ze had zich helemaal niet voorgesteld en hij ook niet. “Mag ik alsjeblieft mijn muts terug?” piepte ze, terwijl ze haar ogen naar beneden sloeg. O God, wat ging hij met haar doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Junior Lexington
Junior Lexington
Class 3
Aantal berichten : 18

Character Profile
Alias: Diablo
Age: 17 fuckin' years
Occupation:
Open your heart to me.                  [Junior] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open your heart to me. [Junior]   Open your heart to me.                  [Junior] Emptydi feb 11, 2014 9:54 pm


Het werd Junior al heel snel duidelijk dat dit meisje niet mee zou doen met zijn spelletje. Ze scheen hem ook niet heel erg tegen te werken, maar plezier was niet de emotie die ze uitstraalde. Dit maakte het voor hem alleen maar leuker, want hoewel hij er ook van genoot als de meisjes met hem mee deden, had hij nu veel, veel meer zin in iemand die hem niet gaf waar hij om vroeg. Dat ze opstond maakte het op zijn minst makkelijker voor hem om te staan, want hoewel hij nog steeds een kop boven haar uit stak, hoefde hij zich nu niet heel ver naar voren te buigen.

Het geluid van haar stem en haar gedrag deden hem aan een verdwaalde puppy denken. Aan de ene kant walgde hij hier van, en zou hij deze puppy het liefst een trap verkopen en creperend achterlaten. Hij besefte echter dat hij niet te maken had met zo’n klein keffend beest, maar een meisje, en dat was genoeg voor hem om vol te houden.
“Oh?” Haar voorstel om te vertrekken, liet een sarcastische toon uit Junior’s mond ontsnappen. “Maar je bent hier pas net.” Hij trok een pruillipje, wat hij niet langer dan drie seconden kon volhouden, omdat hij toen even en time-out moest nemen om om zichzelf te lachen. Het meisje scheen hem niet zo grappig te vinden, en deed in plaats daar van een poging om het gesprek af te sluiten, waarschijnlijk hopend dat Junior haar dan met rust zou laten.
Helaas waren haar woorden juist een uitnodiging voor hem om het gesprek door te zetten. “Kennis?” herhaalde hij één van haar woorden, “maar schat, ik weet je naam nog niet eens.”
Hij besloot zijn gezicht opnieuw dichter bij het hare te brengen, ondanks dat hij wist dat ze zou tegenstribbelen. Met zijn linker hand zocht hij de uiteindes van de sjaal bij elkaar, waar hij tegelijkertijd aan trok, waardoor het bijna onvermijdelijk was dat zijn huid tegen de hare aan kwam.
Voor een moment vroeg hij zich af hoe deze scene zou aflopen als niet alleen zijn staart, maar ook zijn huid giftig was geweest. Waarschijnlijk was het een stuk slechter afgelopen voor het meisje die hij nu zo dicht bij zich had, maar waar hij geen intieme aanrakingen mee had.
“Als je je mutsje zo graag terug wil,” begon Junior op een sinistere toon, “pak hem dan..” Hij fluisterde bijna, wetend dat ze hem toch wel kon horen met zijn mond zo dicht bij haar oor. Ze kon gemakkelijk bij de muts, ondanks dat ze kleiner was. Hij vermoedde dat een meisje met meer pit meteen de muts terug gepakt zou hebben, in plaats van Junior een kans te geven de situatie naar zijn smaak te verbeteren.
Wat was hij blij dat ze dat niet gedaan had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Open your heart to me.                  [Junior] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open your heart to me. [Junior]   Open your heart to me.                  [Junior] Emptydo feb 13, 2014 8:23 pm

There was a time I was one of a kind
Lost in the world out of me myself and I
Was lonely then like an alien
I tried but I never figured it out
Why I always felt like a stranger in a crowd
Ooh that was then like an alien
Britney Spears - Alien

Nee, dat was helemaal niet prettig. Olivia probeerde zachtjes de jongen wat weg te duwen, maar hij was veel sterker dan haar. Ze voelde hoe zijn huid zachtjes de hare aanraakte en haar hele lichaam spande zich aan. Elk spiertje in haar lichaam werd hard en haar ogen schoten heen en weer, op zoek naar iemand die misschien verdwaald was en zag dat dit ook niet normaal was en haar misschien te hulp zou schieten. En dat hij zei dat als ze haar muts terug wilde, ze het ding gewoon moest pakken, zorgde er nou niet bepaald voor dat ze heel erg op haar gemak was.

Olivia draaide haar gezicht van de jongen weg en haalde toen eventjes diep adem. “Oké…oké, dan doe ik dat gewoon” zei ze stoer, maar de trilling was nu duidelijk in haar stem hoorbaar. Voorzichtig stak ze haar arm uit en trok de muts rustig van het hoofd van de jongen af. Ze deed hem op haar eigen hoofd en onzeker glimlachte ze eventjes naar de jongen. “Dankjewel” kon ze er nog net uit krijgen. Maar Olivia wilde toch echt weg. Ze voelde zich helemaal niet op haar gemak en de aanwezigheid van de jongen gaf haar nog meer rillingen. Daarop verzon ze een plannetje. Gauw bukte Olivia, zodat de sjaal van haar nek afviel en zij onder de sjaal doorkon. Blij dat ze nu niet meer zo dicht bij de jongen stond, draaide Olivia zich om en begon weg te lopen, terug naar de school. Maar er was nog één cruciaal detail wat als redelijk problematisch beschouwd kon worden…

…en dat was dat nu haar sjaal nog om de nek van de jongen hing. Olivia stopte en draaide zich weer naar de jongen om. “Oh, wat stom! Nu vergeet ik mijn sjaal!” zei ze hardop, terwijl ze weer terug naar de jongen liep. Toch had ze zo’n donkerbruin vermoeden dat de jongen haar sjaal niet zomaar mee zou geven, aangezien hij net al zo moeilijk deed met de muts. “Zou ik hem alsjeblieft terug mogen?” vroeg Olivia “Ik wil namelijk heel erg terug naar de school. En als je nog niet eens weet hoe ik heet…oké, ik heet Olivia, maar wil je nu alsjeblieft mijn sjaal teruggeven? Ik vind het namelijk helemaal niet meer zo fijn om hier zo in de sneeuw te staan, mag ik hem alsje-alsje-alsjeblieft terug?” Smekend keek ze de jongen aan, hopend dat hij niet te moeilijk zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Junior Lexington
Junior Lexington
Class 3
Aantal berichten : 18

Character Profile
Alias: Diablo
Age: 17 fuckin' years
Occupation:
Open your heart to me.                  [Junior] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open your heart to me. [Junior]   Open your heart to me.                  [Junior] Emptywo feb 19, 2014 7:36 am


De meid, die haar eigen naam uitsprak als Olivia, had duidelijk niet veel zelfvertrouwen. Als het hem had geboeid, was hij vast verbaasd geweest dat ze toch de muts van zijn hoofd af pakte, in plaats van te wachten of te vragen of hij hem alsnog wilde geven. Hij werkte haar niet tegen. Immers was dit was hij beloofd had. Zij mocht hem pakken.
Wel maakte hij een happende beweging richting haar arm, waarbij hij zijn tanden hard op elkaar liet vallen, zodat hij zeker wist dat ze de klak zou horen. De grijns die hem vervolgens op de mond verscheen was uitdagend. Hij moest dit meisje duidelijk uit haar schulp helpen.

“Oh nee! Toch niet je sjaal!” riep de jongen met het donkere haar toen de meid met de naam Olivia er achter kwam dat hij haar sjaal nog steeds om zijn nek had. Hij greep er nep-geschrokken naar met zijn handen, alsof het ook hem verbaasde dat hij het ding nog steeds droeg. Zijn houding stelde een verloren, angstig tienermeisje voor: grote, geschrokken ogen, zijn rug iets voorover gebogen en de knie van zijn rechter been iets gebogen. Over het algemeen zag het er niet uit, zeker niet door de sjaal die nog steeds zijn nek warm hield.

Wat de meid met de naam Olivia toen ging doen, was misschien wel het zieligste van al haar mogelijkheden: smeken. Hij rolde geïrriteerd met zijn ogen terwijl hij naar het gesmeek luisterde. Had ze maar één sjaal ofzo? Of was dit weer zoiets onzinnigs wat met emotionele waarde te maken had? Het was wel weer duidelijk dat Junior niet veel van meisjes af wist, en eerlijk gezegd hoefde hij dat ook niet. Als ze hem maar gaven wat hij wilde, en hoewel de jongen zich prima vermaakte met de meid met de naam Olivia, was ze niet goed in hem geven wat hij verlangde. Zij enige juiste reactie hier op, was dat hij ook haar niet gaf wat ze wilde.

“Oh, dit is wat je wil?” vroeg hij schijnheilig, alsof hij niet meer wist waar het gesprek op gericht was. Met zijn lange staart streek hij langs de sjaal. Zijn handen hield hij achter zich.
“Zou het niet een schande zijn,” begon hij vervolgens, terwijl zijn staart weer wat meer afstand van zijn nek deed, “als er iets mee gebeurde?”
Een brede grijns. Hij trok zijn hoofd iets naar achteren. De punt van de staart keerde terug naar de sjaal, en stak er recht doorheen. Het kostte nauwelijks moeite om de stof te doorboren. Met alle kracht die hij in zijn staart had, trok hij aan het ding. Er klonk een luid, scheurend geluid, en hoewel hij prima besefte waar hij mee bezig was, keek hij nu pas naar weer naar de sjaal, waar nu een groot gat in getrokken was.
“Oh nee! Wat erg!” riep hij, nog steeds een angstig tienermeisje imiterend.
Met de punt van zijn staart nog steeds door het gat heen, sloeg hij het lichaamsdeel een enkele keer om de sjaal, waarna hij het van zijn eigen nek af tilde. Hij bekeek het voor een moment, ongeïnteresseerd, en richtte toen zijn blik op de meid met de naam Olivia.
“Nouja, nu wil je hem vast niet meer hebben.”
Hij liet zijn schijnheilige act varen en wierp in een nonchalante beweging de sjaal weg, bovenop een struik.
Ze moest hem dankbaar zijn. Niet alleen had hij haar nu ontdaan van een stuk afval, hij had ook in al zijn handelingen het gif van zijn staart niet gebruikt. Dat vond hij heel attent van zichzelf.

Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Open your heart to me.                  [Junior] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open your heart to me. [Junior]   Open your heart to me.                  [Junior] Emptywo feb 19, 2014 9:05 pm

I'm your dream girl, this is real love
But you know what they say about me…
That girl is a problem, girl is a problem, girl is a problem problem
Oh baby, you so bad boy, drive me mad boy
But you don’t care when they say about me…
That girl is a problem, girl is a problem, girl is a problem problem
Natalia Kills - Problem

Boos keek Olivia de jongen aan. Ze vond het ontzettend kinderachtig hoe hij zich aan het gedragen was. Bah, wat had ze een hekel aan dit soort mensen. Haar onzekerheid en haar angst voor de jongen had plaats gemaakt voor woede tegen de jongen. Had zij hem gevraagd om bij haar te komen staan? Nee, precies, dus hij was hier gewoon ongewenst. Het ging haar niet eens echt om de sjaal, ze had nog wel een sjaal, maar het ging haar gewoon om het principe. Zij wilde gewoon haar sjaal terug die hij van haar had afgepakt. En toen gebeurde het. Hij had gedreigd om er wat mee te doen. Nou ja, niet direct, maar indirect en toen zijn lange staart door de stof van de sjaal heen ging hield Olivia heel even haar adem in. Hij scheurde, natuurlijk, meteen door. En om het nog een paar keer erger te maken ging hij er nog een paar keer door heen. De stof hoorde Olivia scheuren van waar zij stond. Damn….wat een klootzak.

De sjaal belandde op een struik en Olivia liep er naar toe. Ze rende niet, ze wilde niet wanhopig lijken. Toen ze bij haar sjaal was, pakte ze het nu waardeloze lapje stof. In haar handen voelde het koud aan, het was te lang niet om een warm persoon geweest. De scheuren in de sjaal waren enorm en waren onmogelijk nog te maken. Olivia voelde een woede in zich en verdriet. Een paar tranen vormden zich in haar ogen, maar kwaad boende Olivia deze weg. Ze wilde die lol de jongen niet gunnen. Maar wat kon ze doen? Ze kon het hier niet bij laten zitten, de jongen was nu echt verkeerd geweest. “Sorry, ik ken je pas net, maar je bent nu echt te ver gegaan” zei Olivia kwaad en draaide zich om. Eventjes stond ze stil…..maar wat kon ze doen? En van die vraag schrok Olivia van zichzelf. Wat kon ze doen? Ze was een mutant verdomme!

Olivia stak haar hand uit, naar de jongen tegenover haar. Zijn aura, zwart rook, werd zichtbaar, ook voor de jongen zelf. Olivia kneep haar hand steeds dichter bij elkaar, terwijl het aura van de jongen steeds dichter bij zijn lichaam kwam. Dat betekende dat de lucht uit de ruimte tussen de jongen en zijn aura geperst zou worden. Hoe dichter het aura naar de jongen zou komen, hoe minder lucht er in de ruimte zou zijn. Olivia deed steeds een beetje meer en liet toen uiteindelijk los. Als ze verder was gegaan, was alle lucht uit de jongen geperst en zou hij niet meer kunnen ademen. Waarschijnlijk had hij het nu wel gemerkt dat er geen lucht meer was. Olivia liep naar hem toe. “Ik geef toe, ik was in het begin een beetje bang voor jou” zei ze kwaad en deed steeds een paar passen dichterbij. “Maar ik ben echt niet bang voor jou meer…” Olivia stak nog een keer haar hand uit, klaar om toe te slaan als hij iets zou flikken.

Waar dit gevoel opeens vandaan kwam wist Olivia zelf ook niet. Misschien was het iets in haar onderbewust zijn dat riep dat ze een keertje voor zichzelf moest opkomen. Hier was zij niet langer het buitenbeentje, hier had iedereen een mutatie en was ze niet de enige. Hier hoefde ze niet over zich heen te laten lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Junior Lexington
Junior Lexington
Class 3
Aantal berichten : 18

Character Profile
Alias: Diablo
Age: 17 fuckin' years
Occupation:
Open your heart to me.                  [Junior] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open your heart to me. [Junior]   Open your heart to me.                  [Junior] Emptyvr maa 21, 2014 11:04 am


Het leek er op dat het meisje klaar was met haar onschuldige, onbenullige act, en voor zich op ging komen. Woede ontstond in haar gehele houding. In plaats van hier op te reageren, wachtte Junior af. Hij wist maar al te goed dat boze mensen niet iets was waar je mee wilde sollen – en toch deed hij het altijd. Grenzen opzoeken was nou eenmaal zijn ding.
Sowieso, als hij de ander eerst zijn of haar woede liet uiten, kon hij daar makkelijker op inspelen dan als hij zelf iets moest doen. De grens was dan ook makkelijker te zien.

Volgens de meid met de naam Olivia, had Junior de grens al overschreden. Een beetje over dramatisch naar zijn smaak. Immers was het maar een sjaal, en kon je zo een nieuwe kopen. De sjaal had hem ook niet bijzonder mooi geleken ofzo, dus waar jankte ze nou om?
Helaas voor hem betekende het overschrijden van deze grens dat Olivia haar mutatie op hem gebruikte. Hij verwachtte er niet veel van – voornamelijk omdat ze zich van tevoren verontschuldigde. Waar sloeg dat dan op? Als het haar echt speet, zou ze het niet doen. Het speet hem ook niet van de sjaal, dus verontschuldigde hij zich daar niet voor. De meid met de naam Olivia was echt een raadsel voor haar.

Maar toen het zwarte vlak om hem heen verscheen - wat hij overigens geweldig vond tot op het punt dat hij zich afvroeg of deze meid misschien toch iets meer waard was dan hij voorheen had gedacht – werd hem weer eens bewezen dat zijn inschattingsvermogen nog wel eens wat scheef was. Hij was onder de indruk. Ze beet van zich af. Nou was een laagje zwarte rook niet heel erg intimiderend – wacht, voelde hij nou een vreemde druk ontstaan?

Het gevoel was niet te beschrijven. Hij had het gevoel dat een enorme man hem een hele sterke knuffel gaf, en zo de lucht uit zijn lijf perste. Toch was het anders dan dat, en hij was nog nooit door een enorme man geknuffeld, dus wist hij ook helemaal niet hoe dat aan zou voelen. Het gevoel was in elk geval niet prettig te noemen.

Junior begon zich af te vragen of dit zou zijn hoe hij zou sterven toen het gevoel verdween. Vanzelfsprekend was zijn eerste reactie om zijn longen met zo veel mogelijk lucht te vullen als hij maar kon. Het kostte hem niet abnormaal lang om weer op adem te komen, en toen hij weer rechtop kon staan, zag hij dat Olivia zichzelf voor hem geplaatst had. Blijkbaar was ze niet bang voor hem.

Ondanks dat Junior net een bijna dood ervaring achter de rug had en bijna werd uitgescholden door het kleine meisje voor hem, kon hij niet boos op haar zijn. Eigenlijk vond hij het allemaal heel grappig. Dus lachte hij. Hij lachte luid, uitgebreid, open. Net als Olivia, was hij niet bang.
Zijn lach stopte abrupt, en met zijn staart duwde hij de kin van het meisje een stukje omhoog. Zijn eigen gezicht bracht hij gevaarlijk dicht bij de hare.

“Diablo,” informeerde hij Olivia. “Aangenaam.”

Met een grijns duwde hij haar gezicht bij de zijne weg. Hij was klaar met haar. De koude lucht die op zijn lichaam drukte zorgde er voor dat hij weer naar de wc moest. Allemaal de schuld van Olivia. Hoewel hij ook buiten kon gaan pissen, besloot hij toch maar om naar binnen te gaan. Hij kwam toch langs het toilet op weg naar zijn kamer.
Met Olivia had hij niets meer te doen. Niet omdat ze hem had aangevallen, maar omdat ze niet meer bang was. Woede was niet grappig genoeg bij haar. Tenminste, niet op deze koude winternacht.

Hij baande zijn weg terug richting de school, niets gevend om het feit dat Olivia nog half in de weg had gestaan. Ze stapte maar aan de kant of hij gaf haar een duw, aan haar de keuze. Wel liet hij zijn staart nog ongemakkelijk langs haar been strelen voor hij een stap te ver weg was en hij niet meer bij haar kon.

Hopelijk zag hij haar binnenkort weer.

[Ze mag hem nog terugroepen als je daar de behoefte tot voelt xD]

Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Open your heart to me.                  [Junior] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open your heart to me. [Junior]   Open your heart to me.                  [Junior] Emptyvr mei 09, 2014 2:43 pm

The heart is stronger than you think
Like it could go through anything
And even when you think it can't
It finds a way to still push on though

Various Artists - Just stand up!



Maar haar actie had niet de uitwerking gehad waarvan ze gehoopt had dat het gehad had. De jongen was nog steeds niet bang geworden of had zijn excuses aangeboden voor zijn rare gedrag. Sterker nog, hij begon keihard te lachen om haar actie. “Psychopaat” was het eerste dat door Olivia haar hoofd schoot. Ze beet op haar onderlip, had ze zich nu totaal voor schut gezet? Maar al gauw vermande (vervrouwde?) ze haar houding en keek hem weer recht in de ogen aan, mede dankzij zijn staart die hij onder haar kin had geplaatst en haar kin iets omhoog tilde. Hij bracht zijn gezicht gevaarlijk dicht bij haar en stelde zich voor als ‘Diablo’. Olivia bibberde. Dat was ‘duivel’ in het Spaans, dat wist ze maar al te goed. Italiaans leek eenmaal veel op Spaans. Eventjes bleven ze zo staan, Olivia met een uitdrukkingsloos gezicht en nog steeds met die enge blik in zijn ogen. Toen haalde hij zijn staart weg en duwde haar aan de kant. Olivia wilde kwaad worden, maar het leek haar beter om hem nu gewoon te laten gaan. Hij liet nog eventjes zijn staart langs haar gaan en Olivia kreeg de rillingen over haar lichaam.

Deze gingen pas weg toen ‘Diablo’, waarvan ze heel erg twijfelde of dat wel zijn echte naam was, de tuin had verlaten. Hij ging op in de duisternis. Opgelucht haalde Olivia adem en nam plaats op het bankje waar ze eerder had gezeten.

Hopelijk kwam ze hem niet nog een keer tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Open your heart to me.                  [Junior] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Open your heart to me. [Junior]   Open your heart to me.                  [Junior] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Open your heart to me. [Junior]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Take your fears and let them go, keep my heart, it's all I know - OPEN
» Rescue my Heart [open]
» You're playing with a heart that's fireproof || & Open
» Your heart breaks hard when you don't have a plastic heart
» Junior Lexington

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Bin-
Ga naar: